Tawerna.biz - Forum

Heroes VI => Kampanie & Scenariusze => Kampania Świątyni => Wątek zaczęty przez: Thalgo w 17 Października 2011, 20:46:07



Tytuł: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Thalgo w 17 Października 2011, 20:46:07
Cześć,

przeszedł już to ktoś w całości? Kompletnie nie mogę dać sobie rady z trzecim scenariuszem tej kampanii - Fala mętna od krwi...
Te końcowe statki są nie do rozwałki :-/  A zanim zdobędę zamki (numeracja wg Oficjalnego podręcznika) nr 4 i 5 (bo nr 3 jest prosty do wzięcia), to te truposzczaki rosną w taką siłę, że nawet nie ma co próbować podchodzić do zamku nr 2 (czyli ich głównej siedziby).
Kiedy pojawią się pierwsze poradniki przejścia w Tawernie? ;-)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Tazol w 17 Października 2011, 21:13:47
Jak nie dajesz rady to daj niższy poziom trudności.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: eviltiger w 17 Października 2011, 21:50:25
Ja przeszedłem kampanie sanktuarium :). A w trzeciej misji uwolniłes orków?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Thalgo w 17 Października 2011, 21:56:01
Ja przeszedłem kampanie sanktuarium :). A w trzeciej misji uwolniłes orków?

no pewnie :-)  tyle, że zanim jakoś obsadzę te miasta uwolnione przez orków to truposzczaki przychodzą z takim zapleczem, że pozostaje tylko westchnąć "aj, będzie bolało" i po mieście ;-)
Gram na najniższym poziomie, żeby najpierw poznać co i jak.

acha, może tu jest jakiś błąd - cierpię na chroniczny brak mamomy na zakup jednostek - tego złota, co to leży na drogach to tyle co kot napłakał...


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: kiogu1 w 17 Października 2011, 22:00:18
Mi to przypomina 3 misje z kampani Inferno. 2 rady
1 dobra Prubój do skutku
2 zła użyj kodów


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: eviltiger w 17 Października 2011, 22:50:26
Ja po zbuntowaniu się orków, rozwaliłem zamek nekropolis, żeby mi nie przeszkadzał,a później zająłem się orkami i po zajęciu wszystkich czterech miast węgorz rozwalił całą flotę.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Anatema w 23 Października 2011, 11:53:16
Mi to przypomina 3 misje z kampani Inferno. 2 rady
1 dobra Prubój do skutku
2 zła użyj kodów

1. Też mam ten sam problem, a gram na poziomie łatwym.
2. O ile mi wiadomo chyba jeszcze nie pojawiły się kody do Might and Magic Heroes VI ;)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 23 Października 2011, 18:28:43
Ja nie miałem problemów z trzecią misją. Przy statkach nekromantów wystarczy przyzwać wodnego węża, który zatapia - o ile się nie mylę - trzy z pięciu statków, zostawiając tylko dwa. Poza tym jeszcze radzę przeistaczać kiedy to tylko możliwe Twierdze i Nekropolie w Świątynie. Co prawda wkurzy to orków którzy wyślą na ciebie armię, ale nie jest ona na tyle duża, aby nie mogła sobie z nią poradzić Irina, Changbo czy Katashi.
Ogółem nie radzę tworzyć armii nekromantów lub orków. Lepiej tworzyć ciągle armię nagów.
Na pocieszenie powiem jeszcze tyle: po wyeliminowaniu floty nekromantów pozostaną tylko wojska Haffayada. Są one co prawda silne a w dodatku są w maksymalnie rozbudowanej Nekropolii, ale w ogóle się nie ruszają. Trzeba więc spędzić sporo czasu na żmudnym klikaniu na klepsydrę. W końcu jednak stworzy się ogromną armię. Radzę też ewentualnie "doszlifować" bohaterów eliminując liczne na tej mapie oddziały neutralne.
A tak btw

Cytuj
Prubój

Rozwaliło mnie to słowo...


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Gracz w 24 Października 2011, 13:05:42
Też mam problem z tą misją...Otóż zdobyłem zamek nekromantów i zaliczyło osade, ten zamek na dole też zaliczyło...Ale w jaki sposób bym nie zdobył tych 2 zamków orkowych to nie zalicza :( I ciągle mam 2/4 :(

W jaki sposób to przejsc?! I jak przywołać tego smoka? Bo rozumiem, że ten zamek nekromantów na morzu to zniszcze po pozbyciu się statków?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 24 Października 2011, 14:29:00
Hmm... Dziwne, że nie zaliczyło tych zamków orków... Widać kolejny bug misji. Może spróbuj zamienić je w Świątynie?
A wąż morski przywoła się chyba automatycznie po przejęciu wszystkich czterech zamków (po odsłonieniu floty nekromantów).
Potem już tylko tworzymy armię nagów, atakujemy Haffayada, pokonujemy go i przechodzimy misję.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Gracz w 24 Października 2011, 14:31:06
Zamieniałem w swiątynie i zaliczyłem 3/4 (2 orkowe i to na dole mapy) bo tego zamku nekromantów nie moge przemienić :(

Jesli masz save po zaliczeniu wszystkich 4 osad, to poprosiłbym o niego, bo próbowałem w innej kolejnosci zaliczać i nic :(


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: hajducekg6 w 27 Października 2011, 17:55:21
Co do zasobów, o których wspomniał Thalgo. Rzeczywiście, jest ich co najmniej dwa razy mniej niż w herosach piątce. Gdy w piątce brakowało mi jakiegoś zasobu, bo nie miałem w okolicy kopalni to od razu się znajdował i było go najczęściej + 3. W szóstce jest mniej więcej taka sama gęstość porozrzucania tych zasobów na mapie, ale zazwyczaj jest ich strasznie mało. Gdy widać jakieś złoto obok mojego bohatera, to nawet nie marnuje ruchu, żeby je podnieść.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: defens w 27 Października 2011, 17:59:20
Cześć mam problem z 3 misją . Po zdobyciu zamku nekro na głównej wyspie nie mogę go przebudować. Nie wiem też jak sie dostać na wyspę gdzie jest ostatni zamek . Mógłby ktoś pomóc?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 27 Października 2011, 18:17:23
Musisz z pomocą węża wodnego zatopić flotę nekromantów, dzięki czemu zostaną tylko dwa statki z wojskiem. Jeśli nie skorzystasz z węża to mimo wszystko możesz ruszyć przez wodę, jednak wówczas będzie pięć statków nekromantów - a więc ponad dwa razy więcej.
Oprócz tych statków wody nie są bronione. Z tego co wiem żadnych stoczni ani nic nie ma, ale bohaterowie Świątyni mogą chodzić po wodzie - o ile mają w swojej armii same istoty Świątyni.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: defens w 27 Października 2011, 18:32:52
Chodzi właśni  oto , że ja nie mogę chodzić po wodzie . Myślałem ,że jest jakiś inny sposób, ale wychodzi że mam jakiegoś buga.

Wiadomość doklejona: 27 Października 2011, 18:48:37
Mimo iż mam podbite wszystkie zamki nie zalicza mi zadania. Pisze , że podbiłem 2 osady. Co mam robić? Nie chcę przechodzić mapy od początku:(


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Imrik w 27 Października 2011, 19:53:49
Obawiam się, że nie masz innego wyjścia. To co opisałeś to są błędy mapy. Jedynie ponowny restart mapy może pomóc. Albo czekać na patche.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 27 Października 2011, 21:09:27
A jesteś pewny, że nie masz jakiegoś orka czy nieumarłego w armii? Bo bohaterowie Świątyni mogą chodzić TYLKO gdy każda jednostka ma zdolność "Wodnolądowa", a tę zdolność mają tylko wojska Świątyni i - o ile się nie mylę - Żywiołaki Wody.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 28 Października 2011, 17:12:20
A jesteś pewny, że nie masz jakiegoś orka czy nieumarłego w armii? Bo bohaterowie Świątyni mogą chodzić TYLKO gdy każda jednostka ma zdolność "Wodnolądowa", a tę zdolność mają tylko wojska Świątyni i - o ile się nie mylę - Żywiołaki Wody.
I syreny. A poza tym, rada na 3 misję, która może się wydawać oczywista - kiedy masz walczyć z jakimś potwornie silnym bohaterem, rób to w mieście (najlepiej ufortyfikowanym). Znacząco zmniejsza straty.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: krx1988 w 28 Października 2011, 22:54:02
Od mnie kilka rad co do tej misji:
- Jak nas stać, najlepiej na samym początku budujemy tawernę i kupujemy dodatkowego bohatera, dzięki temu mamy dodatkową armię i kogoś do zbierania zasobów i zwiadu. Dobrze jest u dodatkowego bohatera rozwinąć gałąź architekta i tą obok (co daje dodatkową kasę i dodatkowe targowisko)
- Przy rozbudowie miast, jak najszybciej budujemy targowisko i kapitol/ratusz. (dzięki temu cierpimy na nadmiar kasy i możemy ją wymieniać na surowce)
- Miasta trzeba transformować, jak chcemy, żeby pojawił się wąż wodny. Po piąte nasze miasto (a czwarte z zadania) nie ma co się spieszyć, można skupić się na rozbudowie pozostałych i czyszczeniu mapy.
- Warto budować zaawansowane targowiska, ponieważ możemy tam sprzedawać zbędne artefakty i kupować jakieś przydatne.

Jak mamy bugi, to pomaga restart mapy. Akurat, ta kampania jest bardzo zabugowana.

... Gdy widać jakieś złoto obok mojego bohatera, to nawet nie marnuje ruchu, żeby je podnieść.
Może jest ich mało, ale ziarnko do ziarnka i uzbiera się miarka ;)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 28 Października 2011, 23:56:01
Łza Ashy zdobyta. Jeszcze tylko uwolnić drugich orków i parę innych rzeczy i będzie można przechodzić do misji czwartej.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 29 Października 2011, 09:03:21
Cytuj
- Jak nas stać, najlepiej na samym początku budujemy tawernę i kupujemy dodatkowego bohatera, dzięki temu mamy dodatkową armię i kogoś do zbierania zasobów i zwiadu. Dobrze jest u dodatkowego bohatera rozwinąć gałąź architekta i tą obok (co daje dodatkową kasę i dodatkowe targowisko)

Już od drugiej misji mamy Changbo lub Katashiego, więc to nie jest potrzebne. Dodatkowych bohaterów radzę rekrutować głównie podczas zdobywania innego miasta (aby dać mu zdolności architektoniczne).

Cytuj
- Przy rozbudowie miast, jak najszybciej budujemy targowisko i kapitol/ratusz. (dzięki temu cierpimy na nadmiar kasy i możemy ją wymieniać na surowce)

Z targowiskiem średnio się zgodzę. Wystarczą 2 targowiska+dwaj bohaterowie ze specjalizacją od targowisk. Ja na ogół po zdobyciu zamku buduję wpierw Ratusz, potem mury, potem zaś kilka siedlisk istot (nieulepszonych). Ulepszam zaś je w głównym zamku (w którym buduję Kapitol) i dzięki temu mam sporą populację istot.

Cytuj
- Warto budować zaawansowane targowiska, ponieważ możemy tam sprzedawać zbędne artefakty i kupować jakieś przydatne.

Szczerze powiedziawszy, choć często rozbudowuję targowiska, to raczej tak z rozpędu podczas rozbudowy miast. Jednak nigdy nie skorzystałem (dobra... raz użyłem) z możliwości kupna broni.


- Przy rozbudowie miast, jak najszybciej budujemy targowisko i kapitol/ratusz. (dzięki temu cierpimy na nadmiar kasy i możemy ją wymieniać na surowce)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 30 Października 2011, 00:18:41
Już ostatnia misja. I pytanie - czy po zakończonej kampanii otrzyma się Changbo/Katashi? :co:


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 30 Października 2011, 01:53:08
Nie. Jedynie Irinę.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: defens w 31 Października 2011, 15:45:40
Muszę czekać na patcha ponieważ próbowałem różnych sposobów restart mapy, wybranie różnych ścieżek rozwoju albo ich nie wybieranie , ale nic nie pomogło nadal nie zalicza mi misji ze świętymi osadami w 3 misji:( Mimo iż na głównej wyspie mam podbite wszystkie zamki zalicza tylko jeden


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Skikruk w 01 Listopada 2011, 00:40:00
A ja mam inny problem. Zaraz na poczatku 1 misji jak tylko wbije bohatera na 2lvl to wywala mi gre. Przeszedlem kampanie nekromantow i przystani i problemow nie bylo do tej pory, moze z wyjatkiem buga z gigantycznym ujemnym przyrostem.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: krx1988 w 02 Listopada 2011, 14:48:01
Muszę czekać na patcha ponieważ próbowałem różnych sposobów restart mapy, wybranie różnych ścieżek rozwoju albo ich nie wybieranie , ale nic nie pomogło nadal nie zalicza mi misji ze świętymi osadami w 3 misji:( Mimo iż na głównej wyspie mam podbite wszystkie zamki zalicza tylko jeden
Ciężka sprawa. Może, by pomogło zrobienie kampanii od początku.  :-/

Cytuj
- Jak nas stać, najlepiej na samym początku budujemy tawernę i kupujemy dodatkowego bohatera, dzięki temu mamy dodatkową armię i kogoś do zbierania zasobów i zwiadu. Dobrze jest u dodatkowego bohatera rozwinąć gałąź architekta i tą obok (co daje dodatkową kasę i dodatkowe targowisko)

Już od drugiej misji mamy Changbo lub Katashiego, więc to nie jest potrzebne. Dodatkowych bohaterów radzę rekrutować głównie podczas zdobywania innego miasta (aby dać mu zdolności architektoniczne).
Podkreślę, że napisałem jak nas stać. Bo to jest akura uniwersalna zasada do wszystkich heroesów. Oczywiście nie zawsze się opłaca. Ale jak ja gram, to Changbo razem z Iriną walczyli a dodatkowy bohater obniżał koszty ulepszeń w mieście. I od czasu do czasu wychodził coś pozbierać (raczej częściej zbierał zasoby niż siedział w zamku.) Później był jeszcze jeden Orkowy bohater, którym też walczymy i do tego dodatkowy zbieracz. Czyli w sumie pięciu. I gra naprawdę była bardzo dynamiczna.

Cytuj
- Przy rozbudowie miast, jak najszybciej budujemy targowisko i kapitol/ratusz. (dzięki temu cierpimy na nadmiar kasy i możemy ją wymieniać na surowce)

Z targowiskiem średnio się zgodzę. Wystarczą 2 targowiska+dwaj bohaterowie ze specjalizacją od targowisk. Ja na ogół po zdobyciu zamku buduję wpierw Ratusz, potem mury, potem zaś kilka siedlisk istot (nieulepszonych). Ulepszam zaś je w głównym zamku (w którym buduję Kapitol) i dzięki temu mam sporą populację istot.
W sumie nie ważne, czy tak jak ja napisałem, czy tak jak ty. Na samym początku zawsze jest Priorytetem Ratusz i Targowisko. A nie budynki do jednostek. Ale zależnie od sytuacji. Jeśli dużo będziemy handlować w przyszłości, to najlepiej postarać się o targowiska. I trzeba pamiętać, ze w tej części daje ono dodatkowy przychód kasy. A jak na nas przeciwnik idzie inwestujemy w fortyfikacje. Kiedy do miasta nie będziemy długo zachodzić warto kupić budynek od jednostek. Ale zasada uniwersalna z poprzednich części tu się sprawdza. Czyli, jak najszybciej zbudować kapitol.

Cytuj
- Warto budować zaawansowane targowiska, ponieważ możemy tam sprzedawać zbędne artefakty i kupować jakieś przydatne.

Szczerze powiedziawszy, choć często rozbudowuję targowiska, to raczej tak z rozpędu podczas rozbudowy miast. Jednak nigdy nie skorzystałem (dobra... raz użyłem) z możliwości kupna broni.


- Przy rozbudowie miast, jak najszybciej budujemy targowisko i kapitol/ratusz. (dzięki temu cierpimy na nadmiar kasy i możemy ją wymieniać na surowce)
Jak ty kupiłeś broń w zaawansowanym targowisku? W grze są tylko dostępne bronie rodowe, a innych nie ma. No i broni rodowej nie można kupić w targowisku :/


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 04 Listopada 2011, 22:19:42
Walka z Królową Roju była łatwizną, podobnie jak Gerhart (miałem m. in. 277 Świętych Kirinów). Ale najważniejsze jest to, że w końcu przeszedłem kanpanię Świątynii!!! :D


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: SamirDuran w 09 Listopada 2011, 10:15:26
Mam mały problem z ostatnią mapą kampanii świątyni. Nie mogę podbić oby zamków królestwa wilka w pobliżu siedziby Geherta. Mam 790 świętych Kirinów, 1,1 tys yuki-onna 2,1 tys perłowych kapłanek, 853 kenesei, 2,4 tys wanizane , 1,4 tys mizu-kami i 933 ulepszone kappy. Gerert jest dla mnie niskim zagrożeniem, ale co się zbliżę do zamków wilka wyjeżdżają ich rycerze i kaput przegrywam. non stop są dla mnie bardzo wysokim wyzwaniem :/ Co zrobić?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 09 Listopada 2011, 13:41:01
Też tak miałem, jak pierwszy raz przechodziłem mapę. Spróbuj różnymi bohaterami zwabić któregoś z tych bohaterów w pobliże twojego zamku. Wówczas zapewne skuszą się by pokonać owych bohaterów a także przejąć zamek. Wtedy trzeba wykorzystać chwilę.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Szakal119 w 14 Listopada 2011, 19:41:23
Otóż jestem w ostatniej misji kampanii Świątyni. Idę drogę łez i miałem zadanie "Przybywam w pokoju", żebym nie zajmował miast Przystani o ile nie były zajęte przez demony.
Natknąłem się na pierwsze miasto Przystani, były w nim demony no to zaatakowałem i je zdobyłem. Potem zatknąłem się na drugie miasto Przystani, w którym miałem do wyboru atak lub przyjęcia zadania ze zdobyciem latarni morskiej. Przyjąłem i wykonałem zadanie i nagle miasto przeszło pod moją kontrolę, a quest "przybywam w pokoju" został oznaczony jako zepsuty...Nie wiem co teraz czy grać dalej jakby nic, czy...


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 14 Listopada 2011, 21:37:06
Hmm... Mi się tak nie zdarzyło. Może spróbuj wpierw zaatakować jakiegoś słabego bohatera Wilków? Wówczas pojawi się wiadomość, że są oburzeni itp, jednak misja "Przybywam w pokoju" dalej będzie aktywna, bo się pokonało bohatera a nie zdobyło miasto. Ja tak zrobiłem, dopiero potem wykonałem to z latarnią i mi nie skasowało tamtego zadania.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Szakal119 w 15 Listopada 2011, 17:30:57
Nagle zacząłem dostawać tylko połowę złota na dzień. Myślałem, że to przez tydzień, ale w opisie tygodnia nic nie było na ten temat. Po za tym tydzień minął, a ja wciąż dostaje tylko połowę złota. Bug?

EDIT: Chyba jednak jest to kolejny bug, bo wczytałem wcześniejszy zapis i jest już okej.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Alexander I w 15 Listopada 2011, 19:34:27
tak to bóg mnie w misji nekropoli przychód złota zmniejszył się dwa razy i kryształy przestały przychodzić. wczytanie zapisu wcześniejszego pomogło


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: VanDeRem w 19 Listopada 2011, 20:56:36
Też tak mam ale co z tymi kij z tym  ;D bo to dodatkowa misja ale co z misją Matka koszmarów i tymi ciężarnymi gdzie to jest?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Szakal119 w 19 Listopada 2011, 21:40:41
Jest w jaskini na północy przy wulkanie. Tuż obok miasta demonów.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Lysolek2010 w 28 Listopada 2011, 09:40:15
4 kampania świątyni to porażka ...


u mnie po 2-3 DNIACH biegały demony z Legionem wojska ....
a jakoś po tygodniu wilk wysłał swoje psy z kolejnymi legionami ...
ja póki co nie przerabiam zamków na swoje (żeby zaliczyć dodatkowa misję) ale skończyć mapki nie mogę ze swoim zamkiem tylko...
Chyba oleję te dodatkową misję i doś za nią...i tak mam rodową już na max rozwiniętą ...

ciekaw czy to bug?
pozdrawiam i wytrwałości ;)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Violet w 02 Grudnia 2011, 04:10:49
Witam :D
Wygrywam sobie radośnie, przede mną tylko wojska w statkach więc zbieram armię klikając na klepsydrę raz drugi [no dobra,to był 4dniowy spam :P], nowy tydzień elegancko, chcę zrekrutowac jednostki a tu zonk :P

(http://i150.photobucket.com/albums/s83/pangmadzik/Beztytuu-1.png)

Paradoks jakiś i jak sądzę paskudny bug. Czy można z tym cokolwiek zrobić? Czekam tydzień,drugi, reloaduje grę [czy to normalne że po przejęciu Nekropolii nie można jej przekształcić w Świątynię, jednocześnie kończąc misję 'przekształć 4/4 miasta na wyspie'??] i nic. Straciłam bohaterkę, bo poszła się naparzać ze statkami ze zbyt słabą armią. Statki też raczej na ląd nie wyskoczą,żeby przejąć miasto i może odblokować buga...no w kropce jestem :/


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 02 Grudnia 2011, 06:39:54
Jeeeeeeeeezu... To przecież było wałkowane tysiąc razy. I w tematach o becie kilka razy się wspomniało, kilka razy pojawiło się w tematach o różnych misjach i chyba w temacie o błędach z gry też kilka razy wspomnieliśmy.
Aby anulować tego buga musisz po prostu wczytać dowolny zapis SPRZED początków tego tygodnia. Możesz też oczywiście po prostu czekać tyle tygodni, aby populacja się wyzerowała, ale to by trwało wieki.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 10 Grudnia 2011, 23:15:17
Tak, pojawił się u mnie bug z tym, że nie dostawałem ani jednego kryształu przez cały tydzień i dłużej. Niestety zbyt późno się zorientowałem i musiałem zagrać od nowa. Teraz sytuacja jest taka:
-Mam dwa prawie rozwinięte zamki (brak jedynie mizu-kami i kirinów).
-Niestety nie ma żadnych strażników oddzielających górne miasto, należące do Nebirosa od mojego Ashwick. Na moje szczęście demony wolą naparzać się z Gwardią Gerharta i vice versa. Miasto z latarnią- w ogóle go nie zdobywałem, ani nie wykonywałem questa. Jak mam go zdobyć, by nie stracić zadania "Przybywam w pokoju":
a)zaatakować gwardzistę, który daje questa i potem zdobyć latarnię?
b)Zaatakować gwardzistę i dać spokój z miastem?
c) Zaatakować przy nim bohatera przystani (czerwonego) i wtedy rozmawiać?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 11 Grudnia 2011, 00:32:52
Ja wykonałem misję z latarnią, ale z tego co czytałem u niektórych anuluje to zadanie. Z kolei jak się jest na drodze krwi, zadanie to w ogóle się nie pojawia a miasto zdobyć można jedynie siłą.
A walka demony vs Gerhart to niestety głównie pokazówka. Jednak zauważyłem, że demony i rycerze bardzo chcą zdobyć miasto na wschód od Ashwick zwane Rauchburg. Dlatego też radzę zrobić tak: zdobyć miasto, przerobić na Świątynię i zwiać. Wówczas wróg nie będzie produkował w nim demonów tylko nieprzydatnych u siebie nagów (jak ja grałem za pierwszym razem to dopiero po paru miesiącach wróg przerobił je na Inferno, a za drugim razem to nawet nie zdążył go zamienić nim ja je zdobyłem na stałe). Co ciekawe, jeśli zdobędzie się Rauchburg, Nebiros zechce osobiście to miasto odbyć. Kiedy zaś pokona się Królową Roju, Nebiros zmierza do południowego miasta nagów w którym zaczynamy.

A tak btw, niedawno zauważyłem, że pierwsza misja orków to po prostu pomniejszona ostatnia misja nagów. Zaś na północy misji podczas gry orkami jest wygasły wulkan, z którego u nagów leje się lawa i tam właśnie jest siedziba demonów (a np. wioska rybacka w kampanii orków jest dopiero w budowie i tam własnie uwalniamy więzionych orków).
Ogółem, zauważyłem też, że twórcy poszli trochę na łatwiznę i część map do gry własnej wzięli z kampanii (np. pierwsza i trzecia misja Inferna, trzecia misja Świątyni czy czwarta misja Twierdzy. A to tylko przykłady).


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 11 Grudnia 2011, 14:05:40
Rauchburg zdobyty, Nebiros pokonany (słabym był przeciwnikiem), lecz od razu po zdobyciu Rauchburg zaatakował mnie rycerz z Księstwa Wilka i nie zaliczyło mi misji "Przybywam w pokoju". No cóż... sami są sobie winni. Demony poza infernem tuż przy wejściu do podziemi, mają jeszcze inne miasta?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 11 Grudnia 2011, 15:00:26
Niet, tylko tyle teraz tylko pilnuj terenu przy jednoczesnym zbieraniu armii na pokonanie Matki Roju a później na Rajd w Kierunku Isegrimu i Gerharta.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cahan w 11 Grudnia 2011, 15:41:41
Ja nie walczyłam z Gerhartem- zabiły go demony.  Nebiros był nie do pokonania, więc kiedy ludzie atakowali zamek demonów (mniej więcej na środku mapy), a Nebiros pognał na odsiecz, ja zabiłam Królową Roju (wcześniej Nebiros atakował mnie jak tylko zbliżałam się do jego zamku). Następnie Nebiros podbił moje najbardziej wysunięte na północ miasto i się w nim ulokował. Ja ulokowałam się w moim mieście z wybudowaną łzą Ashy, zebrałam armię i zabiłam Nebirosa (koniec misji). Misję przybywam w pokoju olałam, za sprawą zbrojnych ataków Lady Cordeli na moje ziemie, postanowiłam usunąć  problem u źródła. Podsumowując misja była trudna (ciągłe ataki silnego wroga), ale boss prosty do pokonania. Do dziś nie wiem skąd wróg brał tą armię dla jakiś 5 bohaterów z 2 zamków przy moich 3  :huh: ...


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 12 Grudnia 2011, 19:17:32
Jak dla mnie jeden z bardziej wymagających scenariuszy wieńczących kampanię, latwiejsze były już misje finałowe Anastasi i Antosia a tutaj początek szybki ale później schody w postaci Inferna i gromady plonących jeźdzców na czele z Nebirosem. Ja postanowiłem sposobem eliminacji pokonać bohów Inferna na deser zostawiając cel misji który(o dziwo przed moją Iriną zwiał) a potem z górki Królowa Roju i Gerhart choć czasem wojska Wilków przewijały się to zwykle efekt popłochu był gdy na ich radarze zajechała Irina.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 12 Grudnia 2011, 20:03:34
Ja mam taką sytuację:
-Podbiłem zamki Księstwa Wilka i demonów
-Nebiros wącha kwiatki
-Cordella odbiła jeden zamek, a wraz z nią w zamku nie kto inny jak... Gerhart.
Teraz mam pytanie:
Najpierw odbić zamek i pokonać Gerharta, czy może zostawić Przystanie w spokoju i zaatakować Matkę Roju?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 13 Grudnia 2011, 09:17:08
Według mnie to lepiej gdy pójdziesz i załatwisz Królową Roju, gdyż szybko uporasz się z nią(2-3 Tury i jest twoja) a z Gerhartem trochę więcej zabawy ale tu wyręczy nas automat.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 13 Grudnia 2011, 15:12:14
Zrobiłem inaczej- najpierw zatakowałem Gerharta (pokonanie go zakończyło grę), więc wczytowałem grę i ruszyłem na Matkę Roju. Karłow uciekł, a Gerhart mozolnie próbował dokonać tego samego, lecz szybko go złapałem i na otwartym polu bez problemu go pokonałem.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: dawideczek w 14 Grudnia 2011, 15:16:56
Od czego zacząć działanie w 3. misji? Grać Iriną, czy rozdzielić armie po równo? W którą stronę skierować siły? Mam Irinę od mocy i łez.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 14 Grudnia 2011, 15:30:41
Cóż w taj misji raczej liczy się by armia była przy 1 bohaterze(Irinie) gdyż przeciwnik ma tylko 3 drogi ataku(Wir najczęściej oraz przejście od północy)a twój drugi bohater w tym wypadku Changbo służy jako kurier lub expisz go. Ale najpierw eksplorujemy teren wokół miasta Takagake i następnie kierujemy swe kroki na wyspę gdzie mamy zdobyć jedno z ostatnich świętych miast(nie możemy go utracić). Po jego zdobyciu koncentrujemy się na zwiedzaniu obszaru(poszukiwanie frag. Dysku księżycowego) przy okazji pomagając orkom odbić więźniów w tym wypadku jak masz drogę Łez to wypuszczenie ich powoduje odbić 2 miast z rąk Nekromantów przez to skupiamy się na zdobyciu Łzy Ashy i odbiciu ostatniego miasta. Po tym fakcie rozbijasz niedobitki floty Nekrosów i udajesz się na wyspę północno-zachodnią gdzie musisz pokonać ostatniego bohatera Nekro broniącego się w mieście.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 14 Grudnia 2011, 18:43:14
A ja mam tylko pytanie dotyczące tego ducha na wodzie w 3 misji. On coś daje kiedy gramy ścieżką łez? U mnie pogadał trochę z Iriną i zniknął.
Swoją drogą mam wskazówkę do mapy.
Na początku nie atakujcie tych pozostałych 3 miast. Komputer będzie siedział w nich i tylko raz na miesiąc wypuszczał na zmianę bohatera przez wir lub środkiem wyspy. Budując zaawansowany portal w pierwszym mieście mamy możliwość zbierania sobie spokojnie wszystkiego bez strachu o miasta. Kiedy już obie wioski będą rozbudowane na maks to nawet dodatkowy towarzysz może trzymać armię z jednego tygodnia i będzie ona potężniejsza niż te skrawki, które biegają pod miasta.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 14 Grudnia 2011, 18:53:20
Ja zrobiłem podobnie, jednak inny start miałem. Wpierw zabiłem straże tartaku i kopalni rudy Iriną a towarzyszący mi bohater pozbierał surowce i zajął kopalnie. Następnie Iriną ruszyłem w kierunku neutralnego miasta nagów zabijając przy okazji wrogiego nekromantę. Armie orków, które w międzyczasie się do mnie przyłączyły, wcieliłem do wojsk Iriny. Odkrywałem nią tereny wokół drugiego miasta, a w pierwszym, startowym, mój towarzysz siedział ciągle w mieście. Miał umiejętność zmniejszającą koszt ulepszonych budowli o 20%, więc się przydawał. Szybko także zbudowałem ulepszony portal. Kiedy przypłynął z wiru pierwszy statek nekromantów, Iriną przeteleportowałem się do miasta. Pokonałem nekromantę a pozostałe mi wojska orków zostawiłem w pierwszym mieście. Sama Irina zajęła się pokonywaniem pozostałych neutralnych wojsk na naszej startowej wyspie. Kiedy już oba miasta były na dość wysokim poziomie, ruszyłem ku północy. Nie bawiłem się jednak w rozdzielanie armii, tudzież gdy kolejne statki pojawiały się w wirach, Iriną teleportowałem się do miasta. W końcu odbiłem oba miasta orków, jednak nie zamieniałem ich w Świątynie. Kontynuowałem wędrówkę i zdobyłem fortecę nekromantów. Kiedy Hai Ryou zniszczył flotę umarłych, podpłynąłem do niedobitków i pokonałem je. Później ruszyłem na tereny na północ od miast orków - tam czekał Rukłak bądź Ulagan (w zależności od wyborów gracza). Zamieniłem Twierdze na Świątynie, zaś bohaterem zabiłem buntujących się orków (czyli właśnie Ulagana lub Rukłaka). Później już został Haffayad w północno-zachodniej części mapy, jednak nie trzeba się śpieszyć. Wystarczy postawić na wyspie swój oddział, by wróg nie wysłał słabego oddziału nieumarłych na zwiady (i przy okazji nie odbił swych miast).
Aha, jeszcze coś; w międzyczasie Irina osiągnęła maksymalny poziom. Wówczas dałem swe armie towarzyszącemu mi bohaterowi (na ścieżce łez jest to Changbo, na drodze krwi Katashi).
W międzyczasie znalazłem dwie z czterech części dysku Shantiri, ale nie zajmowałem się ich zbieraniem. W tej misji Łza Ashy jest niepotrzebna.

Cytuj
twój drugi bohater w tym wypadku Changbo

Albo Katashi ;P

Cytuj
A ja mam tylko pytanie dotyczące tego ducha na wodzie w 3 misji. On coś daje kiedy gramy ścieżką łez? U mnie pogadał trochę z Iriną i zniknął.

Nic nie robi. I na drodze łez i na drodze krwi jedynie przestrzega przed aniołami i znika.

A tak btw, wy też tak mieliście że Irina miała wygląd Samuraja mimo przejścia na ścieżkę łez/krwi? Bo u mnie zarówno jak grałem normalnym bohaterem jak i tym dodatkowym (z własnym portretem i specjalnością) to do końca drugiej misji Irina miała wygląd bohaterki łez bądź krwi, ale już w trzeciej i czwartej misji miała wygląd Samuraja. Dopiero jak w czwartej awansowałem na drugi poziom krwi bądź łez to odzyskiwała "zaawansowany" wygląd.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Jedrek134 w 15 Grudnia 2011, 09:51:52
Ja przeszedłem kampanię Irina raz jako bohaterką mocy(łzy) i raz jako magii(krew). W obu przypadkach awansowanie bohaterką na drogę reputacji (lub jej drugi poziom) działało tylko na jedną misję. Później wracała do wyglądu podstawowego. Dotyczyło to tylko mapy i filmików. Podczas bitwy wyglądała prawidłowo.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Boski Tron w 29 Grudnia 2011, 12:20:22
Ma ktoś pomysł jak przejść 4 misję???. Rozwaliłem Matkę Roju ale mam  mało kasy na uzupełnienie wojska. A tu mi coraz więcej wrogów u bram.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 29 Grudnia 2011, 12:23:37
No to masz problem, bo u mnie wróg zabierał miasta, a ja nie mogłem odbić ich. Na twoim miejscu nim zaatakował Matkę Roju to rozwalił rycerzy- samych bohaterów. Po ich pokonaniu masz niecały tydzień spokoju, który możesz poświęcić na Matkę Roju.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 29 Grudnia 2011, 12:59:37
Matkę roju da radę pokonać bez straty pojedynczej jednostki. Wystarczy wszystkim poza strzelcami ustawić się ZA bossem (co turę atakuje ona pola przed sobą) a strzelców leczyć regeneracją, leczeniem, umiejętnością meduz lub ewentualnie wyssaniem życia jak ktoś to ma.
A z miastami to u mnie było tak.
Irina trzymała całą armię i odkrywała wszystko wokół pierwszego miasta. Bohater - towarzysz biegał bez armii po wodzie i zbierał drewno, rudę, złoto i kryształy. Wioskę neutralną polecam zostawić (AI go nie ruszy więc mniej zamków trzeba ogarniać).
Takim sposobem podbiłem po pierwszym ataku miasto z zadania (nie pamiętam jak się zwało) i broniłem się. Po kilku atakach wroga zdobyłem miasto Inferno na wschodzie. Wtedy Bohater Inferno poszedł na Przystań i odbił im Miasto obok tego gdzie Marcus siedzi. Bohaterowie przystani przestali wyłazić. Chyba tylko raz na miesiąc. Po odbiciu miasta na północy zablokowałem też Inferno (jednostek przystani nie wykupywali). I tak praktycznie rozbudowałem się do końca w trzech miastach. Wybijałem zbłąkane armie przystani i zbierałem wojska na Matkę Roju. Po pokonaniu jej odbiłem resztę miast przystani. Zrekrutowałem jednostki Sanktuarium z wysepki na północy i ze sporą armią ruszyłem na Gerharta.
Grając tak na normalnym poziomie Nebiros mimo iż był na poziomie High nic mi nie zabił podczas walki. Tylko w walce z Deleb traciłem po kilkanaście jednostek gdyż jej kule ognia sporo brały.
No i grałem Iriną magiem na ścieżce krwi jeśli to komuś pomoże.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Boski Tron w 30 Grudnia 2011, 00:58:09
    Miker Bardzo Dziękuję za pomoc. A teraz dla tych, którzy mieli podobny problem napiszę jak podbijałem miasta i efekt końcowy:

    - Pierwsze wiadomo Ohmizu
    - Drugie Ashwick
    - Trzecie Nebyrzias
    - Czwarte Rauchburg
    - Piąte Portsmith
    - Szóste Nilshaven
    - Siódme Kriegspire


    Oczywiście po podbiciu tych miast byłem na tyle silny by zabić Matkę Roju. A w końcówce walka finałowa.

    Grałem ścieżką łez. Z czarów magia wody (Żywiołaki), Magia Ziemi (Masowa Regeneracja), Magia Światłości (Masowe Leczenie), pomijam tu inne m.in. Kontratak na poziomie II.

    Jeszcze raz Dziękuję wszystkim.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 05 Stycznia 2012, 19:52:37
hej ja mam taki problem ze jak zdobede 3 zamki to zostanie mi 4 ktory mi pisze bardzo wysoki wiec na stowe nie dam rady.a poza tym ciagle przychodza nekromanci z tego wiru i mi zabieraja zamki


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 06 Stycznia 2012, 08:52:42
Pierwsze uwaga nie ten temat ale odpowiem Ci na szybko:
A jaką masz armię Iriną że ten bohater z wiru zajmuje Ci zamki? Zazwyczaj jest on tak słaby że nawet swoim drugim bohaterem Changbo/Katashi możesz pokonać, a ostatni zamek przecie łatwo zdobyć i nie zdawaj się na podpowiedzi kompa o zagrożeniu, jeśli sam rozegrasz tą bitwę to wygrasz.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 06 Stycznia 2012, 18:07:51
no wlasnie irina ma 105 swietych kirinow 52 tkaczki przeznaczenia 69 kenshei 278 yuki-onna 321 mizu-kami.a changbo ma 35 wladcow wampirow 311 wanizame i 112 kapp-shoyi a irina jest daleko od zamku


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 06 Stycznia 2012, 18:49:01
No to widać najważniejszy błąd czyli nie konwertowanie miast.
W tej części granie dwoma frakcjami naraz to tylko strata jednostek.
Tkaczki i wampiry sprawują się gorzej niż więcej Kirinów i Kenshich. Poza tym tracisz od razu dodatkowe Kapłanki (których nie masz co jest kolejnym błędem), Mizu-Kami, Yuki-Ona, Kappy i Wanizame.
Zostawić nie zmienione miasto opłaca się tylko wtedy gdy taki jest jeden z Questów w misji i mamy za to coś przydatnego.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 06 Stycznia 2012, 20:33:04
a jak mi brakuje zasobow


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 07 Stycznia 2012, 08:04:07
Mam prośbę nie pisz tak krótkich postów gdyż będzie to skutkowało zawsze usunięciem do kosza.
Najwyraźniej trafiłeś na buga który powoduje że nie ma przyrostu surowców(który wynosi 0), jedyny wyjściem jest byś ponownie przeszedł tą misję.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 13 Stycznia 2012, 14:57:42
udało mi się przejść 3 misje Iriną drogą krwi 21 lvl, ale nie moge przejść 4 misji bo jak pobijam Ashwick to atakuje mnie Deleb i bum.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 13 Stycznia 2012, 16:37:29
Z Deleb jest problem bo jej zaklęcia ubijają sporo jednostek. Tutaj pytanie jaki set masz? Ja już miałem większość Prophet Set i obrony magicznej było naprawdę sporo. Jeżeli masz już II poziom ścieżki krwi, ładuj w kapliczkach i arenach w obrony a nie atak. Zaklęcia i tak mają górną granicę więc nie ma sensu w nieskończoność ten atak koksać.

Poza tym napisz coś więcej jak radził Loczek. Po Twoim poście nie mam pojęcia co poradzić. Nie wiem czy wysyłasz bohatera po zasoby na wodzie, czy odbijasz miasto neutralne, spieszysz się z atakiem na Inferno czy może raczej siedzisz w zamku. Takie coś ma wpływ na ocenę ewentualnego błędnego postępowania. Napisz także jak rozwinąłeś Irinę czyli jaka klasa (moc/magia), ścieżka, umiejętności, artefakty i wtedy można coś poradzić.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 14 Stycznia 2012, 11:30:21
A więc tak mam Irine magia 21 lvl 2 droga krwi mam cała magie wody masowe bohaterstwo masowa regeneracje i masowe leczenie oczyscilem cala swoja strefe kontroli i siedzialem w zamku zbierajac armie malik mnie ciagle atakowal a ja to odbieralem i tracilem pare wanizame nie atakuje inferno ani nie podbilem neutralnego miasta


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 14 Stycznia 2012, 12:18:57
No to tak. Cała magia wody nie jest potrzebna. Jeżeli grasz na drodze krwi to zaklęcia łez są dużo słabsze. Ja osobiście preferuję lodowy pocisk i lodowy krąg, Magia Wody I, II i III. Resztę punktów lepiej przeznaczyć na Implozję, zwiększenie many czy podniesienie przeznaczenia, dowodzenia lub ataku. Pamiętaj, że więcej niż 3-4 czary to tylko strata punktów umiejętności. Po 3 turach możesz większość czarów znowu rzucić.
Ja osobiście wykupiłem leczenie i regeneracje na 1 cel tylko. Jest to silniejsze i w zupełności wystarcza. Nie pamiętam czy Sanktuarium ma magię ciemności, jeśli tak to lepiej wykupić za te punkty wyssanie życia na 1 cel i masowe.
A resztę punktów to już się rozkłada według uznania.

Na starcie wyślij bohaterkę pomocnicza na wodę. Niech wyzbiera wszystkie zasoby jakie tam pływają. Przyspiesza to rozbudowę.
Czekania w zamku nie polecam. Ja osobiście zaatakowałem miasto z questa zaraz po pierwszym ataku Malika. Neutrale możesz zabić później. Zajmij się budynkami specjalnymi (siedliska, punkty statystyk itp.) oraz większymi składami zasobów. Nie ma sensu tracić czas na 2-3 kupki złota. Podczas walki z przeciwnikiem staraj się nic nie tracić. No a dalsza część to już zależy od tego jak zagra przeciwnik. Na sam koniec zostaw sobie wioskę rybacką. Dopiero jak Gerhart mi pozostał do zabicia to ją zdobyłem i rozbudowałem.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 14 Stycznia 2012, 12:49:13
Co do tej bohaterki to polecam Ciele- daje 1 dodatkowe drewno, a to bardzo dużo. Miker trochę nie rozumiem:
-po co więcej many, jak czarów masz mało?
-po co wyssanie życia/ leczenie, nie lepiej wziąć np: błyskawicę, która zabije 50 jednostek, niż uleczyć 30 jednostek?

Co do misji, jest naprawdę wnerwiająca, ja już myślałem że to będzie mój koniec, gdy napadł na mnie któryś z bohaterów Inferno (potężna armia). Ja uciekłem Iriną, a ten zajął mi jedno miasto, a potem wrócił walczyć sobie z Przystanią, lub gdzie indziej biegał. Co do Deleb, staraj ją się nasłać na Przystań, jakimś słabszym bohaterem (Deleb zabije ci twojego, w pobliżu będzie bohater Przystani i albo rozwali Deleb, albo skurczy jej armię) Wiem, że to nie łatwe, ale może akurat się uda..


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 14 Stycznia 2012, 13:25:31
Many nigdy za wiele. czary potrafią nieźle ją wyssać podczas dłuższych walk. Osobiście używam +30 many i 2% na początku każdego dnia.
Zauważ, że błyskawica ma ograniczony atak, wyssanie życia zależy od ataku jednostki. Już nieraz podczas walki jednym atakiem około 100 jednostek wskrzeszałem. Oczywiście Irina miała sporo ataku więc i obrażenia były mocne.
Nie wiem jak większość gra, że wyssanie wskrzesza 30 jednostek. U mnie już na 15 poziomie, przy około 200 jednostkach co ginie to z powrotem wraca.

Na "normal" nie jest taka trudna. fakt Deleb sporo zabija jednostek ale właśnie wyssanie życia to przywracało. Polecam jak najszybciej Łzę Ashy znaleźć. 50% szans na zmianę "Chilled" w "Frozen". Nie wiem jak to w polskiej wersji przetłumaczyli.

U mnie walki Iriną wyglądały tak:
Irina rzucała jeden z trzech czarów atakujących jakie wymieniłem wcześniej. Często używałem soplu lodu i zdolności Świętego Kirna do trzymania jednego bardzo silnego przeciwnika w miejscu. Kappami co 2 tury atakowałem z wyskoku i uciekałem a strzelcami zadawałem ciągłe obrażenia.
Wiekszość jednostek czekała na ruch przeciwnika, poza strzelcami, którzy eliminowali od razu Mother Breeders oraz Lilim. Czarta zawsze zabijałem strzelcami lub z kontry, jeśli był ulepszony to atakowałem go na początku zanim użyje umiejętności (czasem przychodził z 70 czartami co już spory dmg zadawało). Poza tym jesli była konieczność uzywałem leczenia lub regeneracji ale w większości walk w ogóle ich nie rzucałem.

Ale to jest tylko moja taktyka, każdy może mieć swoją.

Jeżeli ktoś gra na 2 lub więcej szkół magii to jego sprawa. Jak dla mnie inwestowanie w magię powietrza i wody razem jest błędem gdyż inwestowanie punktów w oba daje nam wszystkie średniej jakości czary, kiedy można mieć mocniejsze kilka czarów. A na 100% nie wykorzystasz w pełni 4 czarów atakujących, 2 leczących i buildy z 4 buffami do tego widziałem. Nie ma szans wykorzystać tego w 100%.
Większość zaklęć ładuje się 3 tury a więc 3 czary w zupełności starczają, Irina ma do tego Water Grave, który zadaje mocne obrażenia demonom.

W ogóle w Heroes VI buffy i Debuffy z racji, że trwają co najwyżej 3-4 tury są bezużyteczne. Często jednostki są na to odporne lub zdejmują sobie to zaraz po rzuceniu. Z buffów używam tylko zdolności rasowej lub jeśli jest to dodatkowy efekt budynku czy zaklęcia.

Co do Ciele. To mag czy wojownik jest?
Jeśli mag to lepiej jakiegoś Samuraja wziąć. Może on mieć zdolność +1 drewna i rudy na dzień co daje więcej niż zdolność Ciele. Ewentualnie Ciele w późniejsze fazie gry choć drewno Sanktuarium nie jest zbytnio potrzebne. Frakcja ta na kamieniu bazuje.

Trochę chaotycznie ale myślę, że da radę wyłapać sens :)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 14 Stycznia 2012, 13:53:31
Cytuj
Zauważ, że błyskawica ma ograniczony atak, wyssanie życia zależy od ataku jednostki. Już nieraz podczas walki jednym atakiem około 100 jednostek wskrzeszałem. Oczywiście Irina miała sporo ataku więc i obrażenia były mocne.

Hmm... takie jedno pytanie. Czy bohaterowie Świątyni/Sanktuarium nie mają aby przypadkiem zablokowanej Magii Ciemności i Ognia?

Cytuj
Co do Ciele. To mag czy wojownik jest?
Jeśli mag to lepiej jakiegoś Samuraja wziąć. Może on mieć zdolność +1 drewna i rudy na dzień co daje więcej niż zdolność Ciele. Ewentualnie Ciele w późniejsze fazie gry choć drewno Sanktuarium nie jest zbytnio potrzebne. Frakcja ta na kamieniu bazuje.

To Samuraj, a więc przy całkowitych umiejętnościach ekonomicznych daje +2 drewna i +1 do kamienia.

Tu wypadałoby jeszcze, abym sam dał jakąś radę... Cóż, ogółem radzę zastosować tak:
-Wziąć cechę rodową Suzerena pozwalającą na kupno pierwszego bohatera darmowo. W ostatniej misji mają zwykle oni ok. 20 poziom i kosztują koło 20000, a mają przy tym z dwa oddziały podstawowe po 80 jednostek. I to nimi radzę zbierać wszelkie umiejętności ekonomiczne i wspierać miasto nimi.
-Weź dwie lub trzy (w zależności od klasy bohatera) umiejętności od obrony przed magią. To mi się czasem przydawało.

Cytuj
Nie wiem jak większość gra, że wyssanie wskrzesza 30 jednostek. U mnie już na 15 poziomie, przy około 200 jednostkach co ginie to z powrotem wraca.

Sporo zależy od zaawansowania tego czaru. Czasem mając 50 jednostek atakiem wskrzeszałem tylko kilka, a np. Anastazją w Epilogu za pomocą Tkaczek Przeznaczenia często siła lecznicza wynosiła 90% zadanych przez nie obrażeń. Raz wskrzesiłem jednym atakiem 34 Tkaczki.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 14 Stycznia 2012, 13:54:12
Dodatkowo mogę Ci powiedzieć że na północno-wschodniej wyspie(można się tam dostać wirem lub statkiem wynajętym z kontynentu) znajdują się chętne jednostki Sanktuarium tylko w niektórych przypadkach niezbędne jest złoto by im zapłacić za joina a są to np Kensei/Kenshiny, Emefrydy, Kappy, Żarłacze.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 14 Stycznia 2012, 15:23:54
Cytuj
Hmm... takie jedno pytanie. Czy bohaterowie Świątyni/Sanktuarium nie mają aby przypadkiem zablokowanej Magii Ciemności i Ognia?

Dlatego napisałem we wcześniejszym poście: "Nie pamiętam czy Sanktuarium ma magię ciemności, jeśli tak to lepiej wykupić za te punkty wyssanie życia na 1 cel i masowe."

Cytuj
To Samuraj, a więc przy całkowitych umiejętnościach ekonomicznych daje +2 drewna i +1 do kamienia.

Skoro tak to Ciele najbardziej się opłaca.

Cytuj
Sporo zależy od zaawansowania tego czaru. Czasem mając 50 jednostek atakiem wskrzeszałem tylko kilka, a np. Anastazją w Epilogu za pomocą Tkaczek Przeznaczenia często siła lecznicza wynosiła 90% zadanych przez nie obrażeń. Raz wskrzesiłem jednym atakiem 34 Tkaczki.

Oczywiście jednak nikt mi nie wmówi, że mag na 24+ poziomie ma taki słaby ten czar iż wskrzesi 30 jednostek (tutaj właśnie przydałoby się wspomnieć jakich). Takowy bohater co 2 poziom dostaje +1 do ataku magicznego, najczęściej wykupuje się też +9 do ataku magicznego z drzewka magii pierwotnej. Jeszcze na drodze krwi zaklęcie to dodatkowy bonus do efektu dostaje. Już o bonusach z kapliczek i innych budynków specjalnych nie piszę.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 14 Stycznia 2012, 16:05:30
Kidy tak przeglądam posty, to zdaję sobie sprawę, jakie miałem szczęście w ostatniej misji. Żadnych bohaterów z monstrualną armią, niewiele ataków od Gerharta, po prostu ostatnia misja Sanktuarium u mnie to był relaks ;D.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 16 Stycznia 2012, 15:23:01
niemozliwe mnie atakuja co 5 minut i to z taka armia ze przez miesiac sie musze zbierac nie mam takiego relaksu i zapytam cie jak przeszles ta misje

Wiadomość doklejona: [time]16 Styczeń 2012, 15:23:37[/time]
W sensie z jaka strategia :-/

Wiadomość doklejona: 16 Stycznia 2012, 15:26:38
a jak chodzi o ta 4 misje to bardzo mi pomogla wyspa z przyjaznymi nagami


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Paciek93 w 17 Stycznia 2012, 21:21:23
Podziele się z wami z moimi doświadczeniami z misji 3 ( przeszedlem) oraz 4 ( w trakcie).
Trzecia misja wydaje sie byc trudna z powodu malej liczby zasobw -> pic na wode. Wszystko zalezy od pierwszych 2 tygodni (max3).
1 Tydzien ; cala armia do iriny, budujesz kaplanki i lecisz dookola wyspe na ktorej jestes. Zbierasz wszystko ( ogolnie Irina tylko walczylem, za nia szedlem Changbo, ktory tylko zbieral, aby nie tracic ruchu). Pierwszy tydzien mialem ; 2 poziom miasta, 1 poziom fortyfikacji kappy kaplanki zarlacze i kenshi ( czemu kenshi tak szybko? Proste, to ulubiency przeciwnika... trzeba ich rekrutowac od poczatku).
2 Tydzien odrazu po populacji lecimy na zachod pokonac nekromante, rady ; ma silnego herosa trzeba szybko pokonac armie. Osobiscie w 2 turze bylo po wszystkim, oczywiscie zabieramy zamek i lapiemy krysztaly. Na polnocny zahcod od tego zamku jest kopalnia KRYSZTAŁÓW, ktorej tak brakowalo. Dalej idzie juz latwo.
Nie wyruszamy ratowac orkow odrazu... nie nie nie. Zbieramy zasoby i ulepszamy zamek, a nawet obydwa ( w zamku 2 budujemy tylko podstawowe budynki - nie ulepszamy tych z potworkami). Powoli do przodu. Odpieramy ataki wroga - przyplywa statkiem ( straty pardzo niskie max niskie, jesli mamy wieksze wg mnie grac od nowa). Na orki radze isc majac juz Kiriny, najpierw ratujemy te w srodku mapy i bronimy zdobytego zamku( wybor opcji lez czyli atak orkow wg mnie lepszy). W obronie pomagamy sobie teleportami. Nie mozemy oddac wrogowi zadnej naszej osady ani razu. Nastepnie ratujemy kolejne orki i osada na wschodzie raczej atakowana nie bedzie.
Wazne - warto przebudowac osady, chodzi tylko o moment tego ruchu. Polecam zrobic to po odparciu ataku Moandera statkiem na poludniu oraz na srodkowa osade z zachodu - mamy pewnosc ze bedzie spokoj przez chwile i wtedy przebowac. Armia orkow pojdzie na wschodnia osade -> PELNA FORTYFIKACJA tam i odpieramy atak - straty max niskie. Majac juz 4 zamki rekrutujemy spora armie i atakujem zachodnia fortece, ktora zdobywamy bez problemu i niszczymy 3 statki wroga legendarnym smokiem. Lapiemy z 2 populacjie Irinie i plyniemy na wyspe - pokonujemy 1 statek. Walczymy z wrogiem i wygrywamy. Nie musi to byc koniec jak w moim przypadku. Moander wypadajacy z wiru zajal mi 2 zamki na poludniu, ehh. Musialem pokonac jscze 1 statek ktory sam wjechal na mnie. Zostaly mi 160 kirinow, kappy i zarlacze ale to wystarczylo na odbicie ich i zakonczenie misji.
Pladrujac okolice swojego zamku (1 tydzien) w kufrze znalazlem artefakt dajacy 1 krysztal na dzien ;) Kazdemu zycze tego samego.


4 misja, z ktora sie mecze teraz... Jest uciazliwa, ale liczy sie rozbudowa w 1 tygodniu, jak poprzednio. w 3 tygodniu przejalem Aswhick czy jakos tak i mecze sie z kolejnym zamkiem ( srednie straty przy odbicu zamku, a zaraz wjazd z gory z dobra armia). Nie atakujmy na sile tylko zdobywajmy armie, w koncu mamy 2 zamki i nasza sila rosnie.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 10 Lutego 2012, 14:32:01
Ja zrobiłem błąd że zaatakowałem zamek na wschodzie należący do legionów obok zamku z misją .Ciągle miałe duże straty i nie mogłem pokonać Nebirosa. :-/Ale teraz ciągle główkuje nad tą misją i sądzę że troche mi to zajmie.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 10 Lutego 2012, 17:58:06
Taka mała ciekawostka: Nebyrzias (główne miasto demonów w ostatniej misji) to góra z kampanii Inferna w "Clash of Heroes".


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 10 Lutego 2012, 18:23:53
Poza tym w kampanii Inferno w H5 w czwartej misji znajduje się miasto Ur-Nebyrzias.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 19 Lutego 2012, 16:44:48
Mam pewne pytanie co do misji nr.4 .
Mam w posiadaniu 4 miasta-Ohmizu, Ashwick, Rauchburg i tą wioskę rybacką-nie pamiętam nazwy  >:( . W międzyczasie pokonałem Królową Roju-bardzo małe straty.
Teraz pytanie-czy mam atakować Nebirosa, który jest dla mnie oznaczony jako średni/poważny czy podbić Portsmith i podręczyć Markusa(oznaczony jako niski/dość niski)??
PS. Gram na ścieżce krwi (2-gi poziom), Irina ma maksymalny poziom (30)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kyoshiro w 19 Lutego 2012, 17:14:59
Polecam wpierw zaatakować Nebirosa, gdyż on może nas zaatakować. Markus raczej nie obiera agresywnej taktyki. Ogółem, Księstwo Wilka możemy sobie darować, ale pokonanie demonów to największy priorytet.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 20 Lutego 2012, 19:39:36
Teraz pytanie-czy mam atakować Nebirosa, który jest dla mnie oznaczony jako średni/poważny czy podbić Portsmith i podręczyć Markusa(oznaczony jako niski/dość niski)??
Masz niski u Markusa :o??? A tak poza tym, to atakuj Nebirosa - jego miasto jest zaopatrzone w dwie kopalnnie kryształów, co czyni z niego łakomy kąsek - Kriegspire nie ma tak ciekawych rzeczy. A później będziesz mógł bez oporów pokonać Markusa.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 19:50:27
Polecam wpierw zaatakować Nebirosa, gdyż on może nas zaatakować. Markus raczej nie obiera agresywnej taktyki. Ogółem, Księstwo Wilka możemy sobie darować, ale pokonanie demonów to największy priorytet.
Zrobiłem tak, jak mówiłeś. Zaatakowałem go w mieście bo pomimo wielu prób pozostał niewzruszony na próby wywabienia. To jednak mi się nie opłaciło bo potem lecą Cordelia i Eileen i jest po mnie. Walczyłem kilka razy, na różne sposoby, ale i tak ponosiłem straty.
Masz inny pomysł?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 24 Lutego 2012, 20:35:31
Jaki masz poziom zagrożenia u Cordelii i Eileen. I jaką specjalizację ma twoja Irina?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 20:57:07
PS. Gram na ścieżce krwi (2-gi poziom), Irina ma maksymalny poziom (30)
Już mówiłem.
Cordelia jest wysoki a Eileen poważny. Mój 2-gi bohater,(Katashi) który siedzi w Wiosce rybackiej nie ma żadnych szans.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 24 Lutego 2012, 21:01:05
Cóż niekoniecznie musiałeś atakować Nebirosa w zamku, kwestia było by zastawienia pułapki tak byś Iriną go zaatakował jak to zrobiłem poprzez poświęcenia Rauschburga żeby podbił na chwilę. Jest też inna opcja, posiadanie takowej armii(przyrost 3 miast) by po prostu uciekł, lub po prostu zrób drobne questy i sprzątnij Królową Roju.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 21:07:08
W międzyczasie pokonałem Królową Roju-bardzo małe straty.
pomimo wielu prób pozostał niewzruszony na próby wywabienia.
Czytałeś wątek?
Poświęcić Rauschburg też próbowałem ale jak podbił miasto to się nie ruszał-wysyłał Malika


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 24 Lutego 2012, 21:11:01
Ja miałem tak, że to mnie biedaczysko zaczęło ścigać, gdy Irina odpierała ataki Przystani. Ten zajął moje miasto, cofnął się na wschód, zajął miasto wroga, a później gdy ja odbiłem swoje wrócił i z trochę armię mi uszczuplił. Ale go pokonałem, chociaż trudno było. Skoro on się nie rusza to zajmij się Przystanią. Później zajmiesz się Niebiorsem.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 24 Lutego 2012, 21:14:11
To zabawa w kotka i myszkę- ty idź niby na jego stolicę, on zapewne wróci a poza tym jakoś się osłabia wysyłając Malika czyż nie? Przy okazji zwiedziłeś całą mapę?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 21:16:21
To zabawa w kotka i myszkę- ty idź niby na jego stolicę, on zapewne wróci a poza tym jakoś się osłabia wysyłając Malika czyż nie? Przy okazji zwiedziłeś całą mapę?
Prawie tak. Katashi przeprowadziła zaraz w pierwszym miesiącu odważny zwiad na wschód (bez armii!), ale w końcu dogonił ją Eduardo.
Wiem, gdzie są 3 miasta przystani i brama do Isegrimu.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 24 Lutego 2012, 21:24:25
To polecam Ci udać się Katashim lub Iriną na północny-wschód leży tam wyspa z jedonstkami Sanktuarium które przyłączą się za darmo lub posiadane fundusze płatnicze. Na tą wyspę możesz dostać się od lądu lub od morza(wirem).


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 21:28:51
Właśnie na początkowym zwiadzie tam byłem.  :P


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Pawek w 24 Lutego 2012, 21:33:58
Możesz również zwerbować kilku dodatkowych bohaterów, którzy by trochę  pozwodzili Cordelię i Eileen. Ja tak właśnie robiłem w pierwszej misji Inferna - dzięki zwodzeniu miałem spokój przez bardzo dużo czasu.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 24 Lutego 2012, 21:38:11
Spróbuję wszystkimi podanymi propozycjami pograć jutro. (Dzisiaj za zmęczony  :( ) Z góry dziękuję za wszystkie wskazówki i podpowiedzi.
Dam jeszcze w ten weekend znać jak poszło  :P )

Wiadomość doklejona: 26 Lutego 2012, 08:04:38
No i prawie mi się udało.
Markusowi zostało jedno miasto, Nilshaven chyba, a Nebiros bawi się w kotka i myszkę, ale prędzej czy później go złapę.
Dziękuję wszystkim za pomoc!
PS. Gracz Sl to chyba ślepy jest! Jest 1-szy dzień tygodnia, Nebiros ucieka przed Iriną, ma obok siebie Stajnie i tam nie wchodzi. Ale to nie mój problem  ;)


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Sigan888 w 12 Marca 2012, 01:30:41
Misja strasznie trudna i nudna. Pierwsza misja od startu, która sprawia mi problem na standardzie, prawdopodobnie ma jedno rozwiązanie, do którego nie da sie dojść grając 1 raz.

Moja sytuacja wygląda tak: zacząłem od rozbudowy miasta i rozwałki wszystkiego wokoł, czogbo w tym czasie zwiedzał wszystkie morza na mapie zdobywał surowce, odkrywał tereny itd. 1 dnia 2 tygodnia zaatkował mnie oddział Ashwick(jakoś tak), kilka kratek na północ od startowego miasta, w związku z czym jakieś 1,5tyg później z małymi stratami zdobyłem miasto przeciwnika, przebudowałem i szybko wybudowałem budynki dające przyrost istot. Do tej pory nie mam zarzutów do mojej gry, była prawie perfekcyjna. Następnie musiałem wracać dopierwszego miasta gdyz atakował je czerwony gracz, musiałem tak wrócić 2-3 razy, w tym samym czasie Malik z demonów atakował Aschwick, obie armie są malutkie , jednakże tylko irina może sobie z tym poradzić w związku z czym trzeba ją teleportować.

Następnie wybrałem się na Nebirosa i myślę, że w tym momencie zacząłem popełniać błędy, ponieważ przez ponad tydzień musiałem się wracać i odwlekać atak na nebirosa, w efekcie zająłem  miasto czerwonych, pierwsze po prawej od maista startowego, zrobiłem questa na latarnie i przebudowałem. Od tej pory zaczeli mnie na zmiane atakować Eduardo z czerwonych i demon na T. Armie dosyć duże a z czasem tylko rosły, powodowały mniej więcej tygodniowe straty przy prawie perfekcyjnej rozgrywce walki. Oprócz tego miałem ciągłe groźby ze strony Einleen i Deleb, jedna z wilków druga z demonów, armie które w przeciwieństwie do tych wcześniejszych(poziom dosyć niski i niski) były na poziomie średnim, bądź poważnym.

Po iluś tam tygodniach udało się sprzątnąc Deleb i Einleen, niestety Nebiros (poziom, bardzo wysoki) zaczął przemieszczać się między miastami. Doszedłem do takiego momentu, w którym gdyby Nebros aatakował mniena zamku , wygrałbym z nim i byłbym w stanie zając co najmniej jedno miasto demonów, niestety nie mogę tego zrobić gdyż cągle oczekuję ataków wilków \, które na razie przystopowały, nie mniej jednak nie wiem na jak długo.

Strasznie trudna sytuacja, myślę, że programiści tego nie pzewidzieli, bo jest na serio bardzo trudno, trzeba liczyć każdą kratkę jaką może przejechać przeciwnik, żeby nie tracić zamków. Myślę, że zrobiłem błąd zajmując zamek czerwony z questem, mogłem jechać od razu do podziemi, niestety problem polega na tym, że nie byłbym w stanie zając miasta nebirosa, a Malik ciągleby się czaił na Aschwick, to by wymusiło ciągłe powroty.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Raelag323 w 13 Marca 2012, 15:29:36
Sigan888 jeśli chodzi o tego demona na T to Tynan i powiem ci że ja zrobiłem en sam błąd.Na zachód od miasta z tą misją z latarnią podbiłem zamek z Tynanem i to był ogromny Błąd bo teraz jak mnie atakuje to przybywa z coraz to większą siłą.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Sigan888 w 13 Marca 2012, 17:02:47
Skończyłem tę misję ale za drugim razem, musiałem grać od nowa, pierwszy raz jak do tej pory. Misja okazała się po prostu banalna.

Kilka wskazówek dla potrzebujących:

1. Irina podbija wszystkie kopalnie i walczy z wolnymi potworkami w prowincji pierwszego zamku i w prowincji na północ.
2. W tym samym czasie 2 bohater przemierza wszystkie morza zbierając co się da.
3. Po 2 tygodniu Irina udaje się poprzez wir na wyspę na północny wschód mapy, wymagana do tego jest dyplomacja, tam można dostać za darmo albo za kilka tysięcy złota ogromną armię, wystarczy sobie zbierać, warto żeby drugi bohater pomagał bo może się zdarzyć ,że mamyulepszone istoty i wtedy te neutralne nie będą miały miejsca na dołączenie, wtedy należy przesunąc jakieś istoty do 2 bohatera.
4.Tuż po tym należy podbić Aschwick, zdanie banalne, ściągamy szybko lilimy i potem wygrywamy niemalże bez strat.
5. Następnie można się wrócić na wyspę zlatarią i rozegrać kilka prostych bojów, które dają irinie 1,5 poziomu doświadczenia, a poprzez zdobycie latarni można dostać w późniejszej grze zamek za darmo.
6.Po wyczyszeniu całej prowincji wokół Aschwick udajemy się na Nebirosa, na pierwszy rzut oka wygląda to fatalnie, gdyż aakujemy zamek mając prawie połowę oddziałow Nebirosa (on ma 2 razy więce ponad), jednakże należy docenić potęgę Nagów, bitwa jest mega prosta, najważniejsze by dojechać do zamku i stanąć przed nim tak żeby nebiros pewny zwycięstwa zaatakował nas w polu. W trakcie bitwy ważne jest początkoweustawienie Kappek, gdyż ich skok może łatwo ściągnąc z gry prawie 3 oddziały.Ja wygrałem tę bitwę tracąć 70 kapłanek i pomniejsze ilości innychstworzeń, czyli prawie bez strat.
7. Po wygranej z nebirosem przebudowywujemy miasto i od razu atakujemy matkę roju. Tutaj stracimy ponadpołowę łucznictwa naszego królstwa i co najmniej 1 pełny oddział (poświęc kenshi albo wanizame). Należyprzetransportować wszystie jednostki za plecy Matki, pozostawiając jeden oddział od frontu, toi sprawi ,że ona się nie odwróci.
8. Po zabiciu Matki, budujemy budynek Ashy i od razu lejemy Rauchburg, czy jakoś tak.
9. Następnie dorzynamy demony, uprzednio kończąc questa na zamek za latarnię.
10.Po przebudowaniu wszystkich miast można odrazu atakować słabiutkiego Markusa wygrywając bez strat, a tydzień później gerharta.
11. Z gerhartem sytuacja też wyglą ciężko, znowu ma 2 razy więcej wojska (tym razem prawie 2 razy, a nie ponad) aletym razem nie unikniemy oblężenia. Warto zaatakować, gra jest do wygrania bez straty żadnego oddziału, szybka i ciągła eliminacja kuszników to klucz do zwycięstwa. Należy także użyć świtych kirinów jako taranu do wrót, a następnie zamrozić Aghlaje, gryfy same wylecą z za murów i zginą. Front armi należy oprzeć o Kiriny gdyż jest to jedyna jednostka, której mamy ponad 3 razy więcej niż przeciwnik (Niebianinów było jakoś 40, a ja miałem ponad 150 kirinów).
Ważne by unikać walki zogromnymioddziałami wroga, które mogą zadać nam duże straty (jeźdzcy albo westalki).
12. Po rozegraniu można cieszyć się z zakończenia najtrudniejszej misji biorąc pod uwagę pierwsze 4 kampanie (właćznie z intruktażową).


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Virgo w 13 Marca 2012, 20:50:03
Po 2 tygodniu Irina udaje się poprzez wir na wyspę na północny wschód mapy, wymagana do tego jest dyplomacja
No właśnie z tego co się orientuje nie jest wymagana. Przynajmniej jak jak grałem, to nie miałem jej, a wszystkie stworzenia i tak się do mnie przyłączyły. Chyba, że to zmienili w patchu.
12. Po rozegraniu można cieszyć się z zakończenia najtrudniejszej misji biorąc pod uwagę pierwsze 4 kampanie (właćznie z intruktażową).
Dobrze, że napisałeś włącznie z instruktażową, bo tego, co musiałem zrobić w 1 misji inferna, żeby wygrać, nie musiałem zrobić w jakiejkolwiek innej kampanii razem z późniejszymi misjami inferna :P


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Kiril Fan w 06 Kwietnia 2012, 17:47:44
@Virgo
Dyplomacja jest wymagana. Bez niej przyłączy się tylko część z oddziałów Świątyni na wyspie  :P


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 09 Sierpnia 2012, 15:05:25
Ja po prostu w 4 misji nie mogę sprostać ciągłym atakom Inferno, przystań zostawiłem w spokoju, ale brak surowców, i ciągle poważne straty w każdej większej bitwie z Inferno, jak wygrać tą głupią misję? Bo nawet gdy zostanie tylko Nebiros, to i tak ciężko się wybronić. On się teleportuje do miasta i znowu rusza z całą siłą, a ja powoli je zwiększam, a co mam dobrą armię, to po obronie przed Nebirosem tracę połowę i tak w koło Macieju! Pomóżcie plis!


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cahan w 09 Sierpnia 2012, 15:41:25
Kiedy bohater Przystani najeżdża zamek Inferno, ten na prawo od naszego drugiego (na północ od początkowego) miasta Nebiros ma w zwyczaju ruszyć się i rozwiązywać problem. W tym momencie istnieje nasza szansa- ruszamy na Matkę Roju, a jeśli się sprężymy to możemy zdobyć Nebyrezias, które warto przebudować. Ta misja jest ciężka głównie dlatego, że prócz oszustw demonów(armia z księżyca, właśnie rozwaliłeś herosa z mega armią, a on wraca z kolegami), to wróg rozpoczyna z zamkiem z łzą Ashy i wyposażonymi w spore armie herosami. Po pokonaniu Matki Roju wycofujemy się do naszego pierwszego miasta. Tymczasem Nebiros zabiera wszystkie nasze miasta i lokuje się w mieście numer 2 którego nawet nie przebudowuje. Tu leży nasza szansa. Nikt nas teraz nie atakuje, więc możemy spokojnie zbierać armię i w końcu idziemy na Nebirosa. Kiedy go atakowałam pokazywało na niego wysoki, ale po kilku próbach się udało. Jest to najcięższa misja w grze zwłaszcza, że mnie wróg z armią większą od mojej  potrafił atakować pięć razy na tydzień.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 09 Sierpnia 2012, 16:43:40
Ja bym wolał matkę roju na koniec zostawić, a w pierwszej kolejności zająć wszystkie miasta demonów i mieć największy dochód, ale to i tak trudne


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cahan w 10 Sierpnia 2012, 13:19:47
Po co ci wszystkie miasta demonów? By zaliczyć misję musisz rozwalić Nebirosa, Matkę Roju i Gerharta. Tego ostatniego to u mnie rozwaliły demony.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 10 Sierpnia 2012, 16:36:14
ale tak czy siak nebiros zawsze ucieka z walki, chyba, że jest w mieście, ale zanim ty tam dojdziesz to inne demony przejmą twoje miasta, a nawet jeśli jakiegoś spotkasz, to w walce stracisz dużo ludzi i trzeba będzie od nowa zdobywać miasta i armie


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Cahan w 10 Sierpnia 2012, 18:31:40
Jeśli masz już zaliczoną Matkę Roju i Gerharta to pal licho inne demony i swoje miasta tylko rozwal Nebirosa. W moim wypadku on był w moim Sanktuarium nr2. Sam je zajął i się w nim ulokował po ostatecznym rozwiązaniu kwestii Matki Roju. Lepiej jest nie walczyś z nim w Nebyrezias, bo wola Urgasha, czy jak jej tam nie działa na naszą korzyść.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 10 Sierpnia 2012, 21:47:26
Coś trzeba będzie wymyślić, może właśnie lepiej pokonać najpierw Gerharda? A czy demony zaciekle bardziej atakowały przejęte miasta wilków, czy nadal interesowały je sanktuaria? Tu rodzi się fajna strategia, będę musiał zobaczyć  :rolleyes: Trochę głupie te pytania, ale chcę się odpowiednio nastawić na ukończenie tej misji, bo zagram w nią dopiero za kilka dni, po ukończeniu dodatku do Heroes 6  ;D


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 11 Sierpnia 2012, 09:22:46
Nie można przewidzieć jak się komputerek u Ciebie zachowa. U mnie przystań biła się z Infernem. Podbili przystani jednio miasto i tam nic nie robili (nie wiem dlaczego nie konwertują miast w kampaniach), podbiłem ich miasta i tam siedzieli nie ruszając się, Nebiros padł jak mucha, zabiłem Matkę Roju a później reszta miast. Musiałem armię zbierać bo postawiłem na eksplorację i Gerhart się ładnie ufortyfikował w mieście, przez co nie było łatwo go zabić. Na szczęście on miał jedno miasto a ja bodajże 5.
Przy takim ustalaniu strategii musisz założyć, że coś pójdzie nie tak i będziesz już zdany na własne umiejętności. Tak więc to co piszemy traktuj bardziej jak wskazówki a nie wyrocznię bo sam grałem kampanię Przystani i Nekro dwa razy i w każdej misji AI grało inaczej.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 11 Sierpnia 2012, 09:52:39
Racje masz Miker z IQ gry. Po prostu historia gry wymagała bicia się Inferna z Przystaniami, ale i tak do niczego nie doprowadziła, najlepiej by było zaatakować Nebirosa w mieście, bo wtedy nie miał by szans ucieczki. I najlepiej w bliższym mieście przy tobie.
Czy na mapce nie ma takiego artefaktu jak w Heroes 5 "kajdany wojny" które uniemożliwiają ucieczkę Nebirosa, bo by musiał walczyć do końca?  ^_^ ;) ;D :D
Oj by się coś takiego przydało, jedna duża i porządna bitwa i już mam go załatwionego! A ponieważ rządziłbym się dobrą armią każdy z demonów musiał od nowa rekrutować armię. xD


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: szprucho w 11 Sierpnia 2012, 13:34:10
Wielka prośba. Mam problem jak dużo osób wcześniej z 3 misją. Podbijam i przejmuje wszystkie miasta a zalicza mi 2 tylko. Przechodziłem na paru patchach i to samo. W związku z tym prosiłbym o save z zaliczoną tą misją. Byle jaki save tylko żeby była zaliczona ta misja. Z góry dzięki.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 11 Sierpnia 2012, 16:14:33
Mi akurat dobrze przeszła misja, choć np. w nekropolii jak odwiedzałem groby w 1 misji to gdy jeden z nich zaliczyłem kimś innym, nie Anastazją, to mi nie zaliczył zadania, to było irytujące


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: gryfheroes6 w 14 Sierpnia 2012, 11:50:58
Witam ponownie!
Już prawie przeszedłem kampanie świątyni, a więc podsumowując:
1. najpierw rozbudowałem na maxa mój pierwszy zamek, nie biegając po terenach Ashwick  :rolleyes:
2. po odkryciu i zebraniu surowców z morza ruszyłem z pełną armią na Ashwick, międzyczasie Nebiros sam sobie przyszedł i zajął Ashwick zostawiając swój pierwotny zamek pusty
3. następnie ruszył po  mnie do dawnego zamku i dostał baty
4. ruszyłem na Ashwick i po zdobyciu go zaatakowałem zamek na zachodzie
5. po zebraniu armii ruszyłem na państwo Gerharda, wszystko poprzejmowałem, zbieram armię na matkę roju i pokonuję sporadyczne teleportacje rycerzy przystani, pozdrawiam
jak byście chcieli szczegóły to piszcie, z chęcią opowiem o mojej strategii, grałem Iryną, poziom Łez na maxa level  ;>


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: TopFunny525 w 21 Września 2012, 23:33:35
Znaczy się tak, kampanię świątyni przeszedłem z jakieś dwa razy. I według mnie, jest to najprzyjemniejsza kampania w całym Heroes VI :). Bardzo łatwo mi się ją przechodziło, oprócz ostatniej misji, nad którą męczyłem się z 5 godzin :P. Właśnie, jeśli o nią chodzi. To sprawa wygląda następująco :

Pokonać Iriną wszystkie neutrale na terenie miasta,
Wysłać dodatkowego boha na zbieranie zasobów,
Zaatakować Ashwick,
Przygotować się na walkę z Nebirosem,
Pokonać Nebirosa,
Zdobyć szybko wojska i pójść rozwalić łeb mateczce,
Pokonać resztę wojsk wilków i demonów przy okazji też ukręcić łeb markusowi,
Zrobić z Isegrim jesień średniowiecza.

Oczywiście, to nie jest tak proste jak się wydaje. Potrzeba mnóstwo czasu. Ja przeszedłem wszystkie bitwy na Szybkiej walce, dużo łatwiej i szybciej jest(oprócz bossa naturalnie :)).

Jeśli ktoś ma problemy z tą kampanią to mogę pomóc(o ile mogę :))...

Pozdrawiam


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 22 Września 2012, 16:07:28
Ta misja jest o wiele prostsza, gdy idzie się drogą krwi, ale o wiele trudniej tą łez. Wystarczy, że wróg pokona ci twojego herosa lub zajmie twoje miasto i już misja pokojowa zamienia się w krwawą jatkę. Ja po pokonaniu Nebirosa, nie mogłem ruszyć na Matkę Roju, bo co chwila jakiś heros podjeżdżał. W tym momencie zrezygnowałem z drogi łez.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: MaveR211 w 07 Października 2012, 17:43:10
4 misja jest do d.... gdy grałem za pierwszym razem gdy gra wyszła meczyłem się strasznie komp super dopakowany miesiac i już przystań biegała z setkami jednostek później już legiony już około 5 godziny gry miałem max poziom a natłukłem jednostek przeciwnika na maxa bez strat własnych praktycznie po 10h :) mapa była obczyszczona markus pokanany 3 razy i za 4 razem gdy wrócił z legionami 4 podstawwoych jednostek olałem go i odrazu do Gerharta .

Co mnie denerwowało w tej misji to totalna pasywność chociaż przeciwnik miał mocniejsze jednostki non stop sieział w miastach nic nie podbijał bo jednostki neutralne były już tak mocne ze ciezko było je pokonać bez strat.

Własnie teraz skończyłem kampanie 2 raz i postanowiłem pograć troche inaczej taktyka z Desperados troche pionków czarnych troche białych :)

Szybko zabiłem matke roju z jakimiś stratami otworzyłem bramy i pozwoliłem się dziać osłabiłem Wilki tak abyszanse były wyrównane miedzy demonami . Zostałem w zamku i robiłem tylko jakieś dywersje na pojedyńcze zamki wilki i demony sporo się wymeczyły potem była to tylko formalność 5h i po sprawie cała mapka moja.

To chyba idealna recepta na tą kampanie nie wtrącać się miedzy demony a wilki a osłabione jednostki wilków najpier pomęczyć.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: aknoimak w 08 Listopada 2013, 22:45:12
Po długiej przerwie znowu gram kampanię Świątyni i nie mogę znaleźć w 2 misji tej Świątyni do odbudowy dzięki której dostanę źródlane Nimfy. Za wskazanie gdzie jest ta świątynie byłbym bardzo wdzięczny.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 09 Listopada 2013, 15:20:01
2 misja to jest tam gdzie z Hiroshim walczymy? Dawno nie grałem ale o ile pamiętam to za Kirinem są dwa portale. W jednym śnieżne panny a drugim nimfy. Jak nimfy znajdziesz to idziesz po prostu ciągle na północ tej wysepki. Tam powinna być taka świątynia z kamiennym wężem.


Tytuł: 2 Misja Nag- problem z zadaniem pobocznym
Wiadomość wysłana przez: BlackBerry w 25 Lutego 2014, 20:13:30
Siemka.
Właśnie zacząłem kampanię Nagami, i nie wiem jak wykonać zadanie dodatkowe, mianowicie "Wilcy! Won stąd!" - zadanie - zdobądź forty przystani na wschodzie. Tylko nie mam pojęcia gdzie jest ten fort :/ W dodatku jest coś dziwnego, obszar jest pod kontrolą przeciwnika,  nie ma tam żadnego fortu.... Daję screen.
(http://i57.tinypic.com/n1fk7q.jpg)

Zwróćcie uwagę na mini mapkę- jest tam obszar niezajęty przeze mnie, a nie ma fortu ani nic żeby go zacząć kontrolować. Hmm, jakieś pomysły?


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 01 Marca 2014, 11:35:46
Witaj ;)
Z tego co pamiętam fort o którym mowa znajduje się dokładnie na południe od naszego miast Strandhold (dokładnie 2 tury max 3).
Wygląda mi to na że gra się zbuggowała ostatecznie nie doładowało tekstury fortu który musisz zająć. Zrób reset misji lub ostatecznie re-instal choć On może być uciążliwy.

Do supportu nie się nie fatyguj bo już nie pomaga.


Tytuł: Odp: Kampania Świątyni
Wiadomość wysłana przez: Miker w 02 Marca 2014, 00:05:06
Raczej chodzi o zadanie poboczne.
Od samego początku jest błąd z tym związany. Na Twoim screenie zaraz pod liczbą zasobów drewna gdzie widzisz takie trzy ściany powinien stać fort.