Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najsłabsza/Najsilniejsza jednostka każdego poziomu (Czytany 11595 razy)
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« : 18 Września 2011, 10:12:03 »
Dziwna, że nie ma tego tematu w dziale Heroes IV. Tutaj mówimy jaka jest najsilniejsza, a jaka najsłabsza jednostka każego poziomu w Heroes IV. Dla mnie najsilniejsze są Czarne smoki, Dżiny, Meduzy i chyba Centaury. Najgorsze są według mnie Szkielety, Ogrzy Magowie, Behemoty i Białe Tygrysy.


IP: Zapisane
Duch27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 05 Października 2011, 20:11:30 »
Najsilniejsze: Dżiny,Magiczne smoki, Demosmok i Mroczny Czempion
Najsłabsze: Lepreachun, Satyr i Chochlik


IP: Zapisane
Divine
(Armiwart)

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 38


Зачем я...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Marca 2012, 16:54:35 »
Najsilniejsze-Czarny Smok, Dżin, Mag, Niziołek
Najsłabsze-Behemot, Nagi, Biały Tygrys, Chochlik



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 03 Maja 2012, 15:37:10 »
Najsłabsze- behemoty, a to ciekawe, zrób sobie mapę, postaw naprzeciw siebie 1 behemot i 1 ptak gromu zobaczymy kto wygra, albo czempiona, uważam też, że wygrałby z hydrą, aniołem, diabłem i kościanym smokiem. Zabawne, czyż nie?

Jak dla mnie nie ma najsłabszych jednostek danego poziomu, lecz takie, w które po prostu nie opłaca się inwestować, np. nagi, które nie są przydatne tak jak dżiny, czy ogrzy magowie w porównaniu do cyklopów.


IP: Zapisane
Nixa
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6


Jaszczurzy Gromowładny

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 03 Maja 2012, 15:55:49 »
Dla mnie najgorsze są hydry i czempiony.
Najlepsi są kusznicy i niziołki, meduzy, dżiny i tytani.

Edit:  A może tak dlaczego te jednostki a nie inne? Na przyszłość proszę o bardziej rozbudowane posty./Loczek


« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2012, 18:06:30 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Potrzebuję sygny, kto da radę zrobić?
Nebirios7

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Zwycięstwo albo Śmierć

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 03 Maja 2012, 18:33:41 »
Ja uważam że najsilniejsze są Czarne Smoki, Aniołowie i Tytani, ponieważ:
Czarne Smoki-Dużo życia, Silny Atak, Odp. na Magię;
Aniołowie-Wskrzeszanie, Silny Atak;
Tytani-Bardzo mocny strzelec;
Najsłabsze są:
Białe Tygrysy, Wilki, Szkielety, Chochliki i wiele więcej.


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 06 Maja 2012, 22:43:51 »
Ja uważam że najsilniejsze są Czarne Smoki, Aniołowie i Tytani, ponieważ:
Czarne Smoki-Dużo życia, Silny Atak, Odp. na Magię;
Aniołowie-Wskrzeszanie, Silny Atak;
Tytani-Bardzo mocny strzelec;
Najsłabsze są:
Białe Tygrysy, Wilki, Szkielety, Chochliki i wiele więcej.
No, nie powiedziałbym, że szkielety są najsłabsze. Chochliki tak, ale nie truposze :). Jak masz dużo żywych istot typu Chochlik, Giermek czy Chłop, to wystarczy, że zbudujesz szkieletornie i masz potężna liczbę chodzących kości, które zadają niemało obrażeń.
Wracając do tematu, to najlepszą jednostką są... dżiny i meduzy. Dżiny rzucają zaklęcie Lodowy Pocisk, który zadaję dużą liczbą obrażeń. Natomiast Meduzy poza normalnym atakiem, zabijają określoną liczbę stworzeń przez zamienienie w kamień. Niestety, najgorszymi jednostkami są Berserker i Rusałka. Do Berserkerów chowam urazę, ponieważ nie da się ich kontrolować i lecą przed siebie tylko po to, bo szybko zginąć. Rusałek natomiast nie lubię z powodu dość słabych statystyk, co powoduję ich szybką śmierć w boju. Na zakończenie dodam, dlaczego w najlepszych jednostkach nie wymieniłem Czarnego Smoka. Otóż statystyki są niczego sobie - rzadko kiedy w sadze Heroes of Might and Magic dana jednostka ma 400 punktów wytrzymałości. Niestety, za taką potężną jednostkę trzeba zapłacić. I to nie mało, bo 8000 sztuk złotych monet oraz 4 jednostki siarki. I drugie "niestety" - Czarnego Smoka można nająć jeden raz w tygodniu. Dlatego to nie jest najlepsza jednostka w grze.


IP: Zapisane
Albionis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 10 Maja 2012, 16:49:10 »
Bez dwóch zdań Aniołowie, one są świetne, w każdej części były silne.

Edit:Mógłbyś rozbudować bardziej te posty? Bo troszkę to taka mizeria, argumenty proszę i dlaczego takie a nie inny wybór./Loczek



« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2012, 17:22:54 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 10 Maja 2012, 20:05:15 »
Nikt nie napisał o Smoczych Golemach? One po prostu cisną i nic im nie stanie na drodze, bo zdolności i staty to mają nie do przebicia.
Najlepsze:
1lvl - kusznicy i wilki (sory, że dwa): kusznicy, bo takie obrażenia dystansowe na 1 poziomie, a wilki, bo mają dwa ataki, a jak się ich uzbiera to dają czadu
2lvl - ELFY, bo cisną z dystansu i to jak! (można też dorzucić pieski z Necro)
3lvl - wampiry i zmory (znowu dwa): wampiry, bo się regenerują i obrażenia zadają niemałe, a zmory, bo straszą
4lvl - J.W.
Najgorzej:
1lvl - orki, bo takie to słabe to, że szkoda gadać
2lvl - duchy, nic się tym zdziałać nie da
3lvl - nagi, bez żadnych umiejętności
4lvl - ptaki gromu, mało życia (albo obrony, nie jestem pewien), ogólnie słabo sobie dają radę


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
czerwony48

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 15 Czerwca 2012, 12:46:14 »
Najsilniejsza: Czarny smok ze względu na punkty życia, odporność na magię (chodź to może też być traktowane jako minus, bo nie można rzucić jakiegoś czaru wspomagającego), silny atak na kilka jednostek
Najsłabsza: Leperkun, bo oprócz jednego czaru do niczego się nie nadaje.


IP: Zapisane
adrian12543

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 20 Kwietnia 2013, 13:50:08 »
Najlepsze
1. Kusznik - Niesamowity strzelec. Brak ograniczeń w walce na dystans i duży jak na 1lvl DMG tworzą z niego świetną i niezwykle przydatną jednostkę
2. Balista - Jak wyżej. Dokładnie te same atrybuty
3. Wampir - Bezsprzecznie najsilniejsza jednostka 3 poziomu. Ogromny DMG, duża szybkość, brak kontrataku przeciwnika, duży przyrost dzięki nekromancji i wysysanie życia. Niesamowicie przypakowana jednostka
4. Czarny Smok - Wiecie czemu. Jest drogi, ale statystyki ma praktycznie 2 razy lepsze od każdej innej jednostki 4 poziomu. Do tego jest odporny na magię

Najsłabsze:
1. Chochlik - Dno dno dno i jeszcze raz dno. Niby są szybkie ale mają żałosny DMG i padają jak muchy. Ich kupowanie to strata pieniędzy
2. Cerber - Kompletnie nieprzydatna jednostka. Mają słaby DMG, małą szybkość i szybko padają.
3. Ogr - Ktoś się dziwi czemu ich wziąłem? Ta jednostka jest kompletnie niepotrzebna, wolna, słaba... do niczego po prostu
4. Feniks - Bardzo, bardzo słaba jednostka. W walce do niczego i są w dodatku za drogie. Jedyny atut to wskrzeszenie się ale i tak nie ratuje to Feniksa przed znalezieniem się tutaj.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 20 Kwietnia 2013, 14:55:33 »
"4. Feniks - Bardzo, bardzo słaba jednostka. W walce do niczego i są w dodatku za drogie. Jedyny atut to wskrzeszenie się ale i tak nie ratuje to Feniksa przed znalezieniem się tutaj."
Nigdy w życiu bym nie powiedział, że w walce są do niczego. Atak mają z tego co pamiętam na przyzwoitym poziomie, życie też, dodatkowo duży zasięg i szybkość. Zaś wskrzeszanie to ogromny atrybut, którego ciężko zagiąć.



IP: Zapisane
darkstorm

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 27 Stycznia 2019, 10:02:29 »
Dziny i meduzy najlepsze? Chce zobaczyc jak ten lodowy pocisk dzina poradzi sobie z zywiolakami wody. Meduza takze niewiele im zrobi, nie mowiac juz o konfrontacji z jednostkami nieumarlymi.

Zaleta dzina jest jego uniwersalnosc w magii, moze bowiem sporo namieszac na polu walki. Meduza jest dobra jednostka do dlugich walk, moze strzelac bez konca.

Ale litosci, ludzie - czarny smok i czarny smok. Przeciez byle wilk z paroma buffami rozgromi te czarne bydle. Owszem, stanowi pewne zagrozenie, ale w duzych ilosciach i przy odpowiedniej armii. By zrownowazyc jego oczywisty nadmiar zalet jest on takze jednostka niezwykle droga, w dodatku o niskim przyroscie. Zanim zgromadzimy satysfakcjonujaca ilosc tych zlowieszczych gadow, gra po prostu dopiegnie konca.

Zgadzam sie z jednym z przedmowcow - behemot moze byc jednostka fantastyczna, ale w dalszym ciagu uwazam ze w mocy najlsilniejsze sa potwory morskie( ale oczywiscie zgodze sie gdy ktos napisze ze niewiele znacza w walce z dobrymi czarodziejami) .

Nikt nie napisal o mnichach, a to fenomentalna jednostka. Rowniez niezwykle interesujacym lucznikiem sa balisty. Czempion ma duzy przyrost i przy paru zakleciach( w dodatku prostych, jak lot, meczennik) moze samodzielnie spustoszyc pole bitewne.

Nie zgodze sie z krytyka bialych tygrysow - to bardzo uzyteczna jednostka, swietnie radzi sobie w walce - szybko przemieszcza sie na polu walki i bardzo dobrze radzi sobie w walce w zwarciu.

Gryf - wspaniala jednostka! Niekonczace sie kontrataki to majstersztyk! Kto nie sprawdzil niech zaluje. Wystarczy zbuffowac takiego ptasiora wampirycznym dotknieciem i zwycieza walke niemal w pojedynke.

Jedna z najlepszych jednostek w grze moim skromym zdaniem jest zywiolak wody. Ma bardzo dobre zaklecia, w dodatku duzy przyrost, ktorym miazdzy dziny, w dodatku pozwala na gre jako wsparcie lub jednostka dystansowa. Nie przyda sie przy czarnych smokach, to pewne, ale w przypadku wiekszosci jednostek w grze - wymiata.

Modliszka jest bardzo dobra jednostka - jest jeszcze lepsza od enta. Podobnie jak i gryf, zbuffowana wampirycznym dotkinieciem moze samodzilnie prowadzic walke na kilku frontach.

Co do jednostek slabych... oj, pomieszam je z tymi mocnymi, jesli pozwolicie.

Ciezko tutaj znalezc jednostke, ktora nie mialaby sensu. Mowicie ze maly irlandzczyk jest bez sensu, ale ma kolosalny przyrost. Mozna go przerobic na szkielety, a zaklecie szczescia pozwala na dobre rzuty przy ataku.

Ogr mag nie jest jednostka bez sensu. Przekonalem sie o tym przy rozwinietej taktyce - to jest taka jednostka, ktora ma za zadanie wesprzec armie. Dzieki niej obfite armie mocy moga zadawac lacznie o 1/4 obrazen wiecej w walce. To duzo biorac pod uwage ich liczebnosc. Watpie by cyklop byl skuteczny w wace przeciwko ptakom gromu zbuffowanym przez ogrzych magow. A taki jest sens tej jednostki( nie zapominajcie ze nie mamy gildii magow w HoMM4 w zamku mocy!) .

Naga pelni inna funkcje. Ona swietnie koresponduje z kradzieza zaklec i teleportacja. Majac buffy z innych szkol magii moze skutecznie stawic czola nawet najlepszym jednostkom w grze. Oczywiscie - jak w przypadku zywiolakow wody - ciezko jest znalezc rozsadny kompromis porownawczy przy analizowaniu tej jednostki wraz z dzinami, ale tak jak napisalem - naga pelni inna funckje. Co nasz drogi dzin zrobi w obliczu czarnego smoka? Pewnie wlasna iluzje. Naga moze juz sobie poradzic ze smokiem.

Nikt tez nie napisal slowa o zlotych golemach, ktore sa swietna jednostka. Duza odpornosc na magie i wytrzymalosc przy rozmyciu pozwola im stac sie mistrzami obrony przed atakami dystansowymi!

Bardzo mnie dziwi brak wampira - jednostka genialna. Zgadzam sie, w porownaniu do innych jednostek posiadajacych odpowiedni buff niewiele znaczy, ale ... przeciez majac wybudowane jednostki 3 poziomu oraz rozpoczynajac gre wampir zapewnia przewage, ktorej nie zapewni nam zadna inna jednostka jego poziomu.

Nie zgodze sie by duchy i cerbery byly jednostkami slabymi. Duchy to taki zloty golem ale w kwestii atakow dystansowych. Maja zdolnosc postarzenia jednostki, bardzo uzyteczna. W dodatku sa bardzo szybkie. To swietna jednostka wspomagajaca, w dodatku skutecznie eliminuja lucznikow z gry dzieki swojej ,,upierdliwosci''.

Cerbery natomiast moga byc jeszcze skuteczniejsze od wampirow przy zastosowaniu wampirycznego dotyku. Moga niewzruszenie teroryzowac cala armie, jak chydra, w dodatku maja nienajgorszy atak.

Dla mnie osobiscie, slaba jednostka jest aniol. To w sumie wylacznie jednostka wspomagajaca, nie ma dobrego ataku, nie ma zadnych ciekawych zdolnosci.

Slaba jednostka jest wg mnie ptak gromu. Podobna jednostka do aniola, z tym ze nieco skuteczniejsza w walce w zwarciu. Ma, owszem, extra magiczne obrazenia, ale przy starciu z czarodziejskimi smokami jego usilowania tworza etiude komiczna, w dodatku nie wiem czemu, ale strasznie szybko pada przy starciu z jednostkami slabszymi. Brak mu umiejetnosci, ktore zapewnilyby mu cos wiecej.

Slaba jednostka jest takze elf. Oczywiscie, tak wiem - atak, dwa razy strzela, i tylko go wpakowac na strzelnicza wieze w zamku i rzucic 100 zaklec wspomagajacych i sparalizowac cala armie wroga chmura zametu i on sam ubija cala armie( albo i zabraknie mu tych strzal) . Jezeli moge byc szczery - jego zdolnosc zadawania dotkliwych obrazen w zupelnosci uzupelnia bardzo niska zywotnosc. Jedno smuchniecie jakiegokolwiek czarodzieja i po elfach.

Rusalka to jednostka uzyteczna - moze i szybko eksplorowac mape przygody i szybko paralizowac lucznikow. Ale i tak lepszy jest wilk - ta jednostka moze poradzic sobie nawet z jednostkami 4 poziomu.

Nikt nie pisal o bandytach, a to bardzo dobra jednostka - moze okradac jednostki 1 poziomu co pozwala na lepszy start na poczatku przygody, w dodatku swietnie sobie radzi zadajac obrazenia nawet mocnym jednostkom( jedynie zywotnosc ma niska) .

Ork nie zachwyca. Wymaga liczby 1000+ by powodowac sensowne obrazenia, a w dodatku ma bardzo malo strzal.

Minotaur jest interesujaca jednostka, ale stanowczo zbyt wolna - co nie zmienia faktu, ze warto jest zwrocic na niego uwage.

Swietna jednostka jest zmora - moze paralizowac przeciwnikow na 3 tury, w dodatku ma dobry atak i niezla wytrzymalosc.

Ifryty nigdy mnie nie zachwycaly. Niby obrona, tarcza ognia, lata, tu odpornosc na ogien, tu tamto siamto - a wszystko to o kant d. rozbic. Serio, ryz, mydlo i powidlo, groch z kapusta, a jak przychodzi co do czego to padaja jak muchy. To jest moim zdaniem slaba jednostka.

Jednostka zdecydowanie dobra jest cyklop, ale zwroccie uwage - pelni on przedewszystkim funckje defensywna. Jako obronca zamku jest swietny, jako jego agresor juz sredni - wystarczy pochowac odpowniednio usunac jednostki sprzed jego linii oka i nagle okazuje sie ze nie moga ranic sasiadujacych niewiele moze zrobic.

Jednostka genialna jest zle oko - wystarczy ich kilka w armii by zmienic jakosc calej walki. Poradzic moga sobie z kazda jednostka w grze, sa w pelni uniwersalne, zdecydowanie najlepsza wersja zlego oka w calej serii!!!

Chochlik jest jednostka genialna! Pozwala jednostkom czarujacym a wiec:
- Diablom
- Czarodziejskim smokom
- Zywiolakom wody
- Dzinom
- Magom
- Aniolom
- Feniksom (!)
- Zmorom (!)
i innym - rzucac dalej zaklecia! To moze przechylic szale zwyciestwa na korzysc armii, w ktorej sie znajduja. Rewelacyjna jednostka.

Szkielety slabe nie sa, to dobra jednostka piechoty, ale wymagaja odrobiny wsparcia. Magia smierci zapewnia go wystarczajaco duzo.

Kosciany smok jest dla mnie jednostka niedopracowana. Ciagle mu czegos brakuje - to predkosci, to obrazen, to jednostka przerazona nie ucieka jak powinna. Zaleta sa zdolnosci nieumarlej istoty.

Krzyzowiec jest dla mnie jednostka slaba - na litosc boska, skoro on ma wytrzymac w walce to niech serio ma jakas jeszcze zdolnosc, ktora pomoze mu sie utrzymac na tym polu walki( np taki blok minotaura by mu sie przydal) , tymczasem jego zywotnosc zamyka sie w stwierdzeniu ,,trzy ruchy i suchy".

Pikinier, podobnie jak i balista, jest jednostka swietna. Dalekosiezny atak, nienajgorsza zywotnosc - super jednostka.

Kusznik - taki niski poziom, a kazdemu zadrzy reka atakujac armie kusznikow. A noz, ubija mi tego czarnego smoka, a to tyle zlota i tygodni....

Giermek nie jest silna jednostka. Mala zywotnosc, brak oborny, niby oglusza, ale zanim to zrobi zniknie z pola walki.

Jednorozoec to ciekawa alternatywa, jednostka podobna do zmory.  I bylby lepszy, gdyby mial jeszcze aure antymagiczna z HoMM3 - wtedy bylby rewelacja, a tak jest jednostka srednia.

Nie zgadzam sie, fenisk to rewelacyjna jednostka. Moze czarowac, moze latac, ma odpornosci na magie, ma oddech smoka. To, ze gracz komputerowy to idiota w HoMM4 nie oznacza, ze feniks to jednostka glupia lub slaba. Potrafi samodzielenie poradzic sobie z wiekszoscia jednostek w grze. Bardzo dobra alternatywa dla czarodziejskiego smoka, obie jednostki sa bardzo fajne.

Mechaniczny smok, czy jak on tam sie nazywal, to jednostka dla nieco bardziej zaawansowanych graczy( tak jak chydra w zamku chaosu) . Moim zdaniem jest on lepsza jednostka od tytana poniewaz stanowi realne wsparcie dla pozostalych jednostek tego zamku. Neguje pierwsze uderzenie, potrafi bardzo szybko sie przemieszczac - to kapitalna jednostka. Jedynym mankamentem jest brak fajnych buffow w magii ladu, ale przeciez mozna bohatera nauczyc magii smierci( wampiryczne dotkniecie) lub zycia( meczennik, zaklecia wspomagajace obrone i atak) by zapewnic mu zdolnosc samodzielosci w bitwie, a nie jest wiele jednostek, ktore same moglyby wygrywac bitwy w HoMM4.

Warto wspomniec o ostetnicy, ktora miazdzy okazuje sie byc silniejsza od tytana( oslabienie. W dodatku z racji przynalezenia do natury, po sasiedzku z chaosem moze otrzymac buff z kociego refleksu i wtedy poradzi sobie z kazda jednostka dystansowa) i wprowadzic niemaly zamet na polu walki.

Bersektera mozna kontrolowac, nie pamietam juz jednak jak to sie robilo. Bardzo silna jednostka, ale i bardzo podatna na magie. Natomiast za slaba jednostke uznalbym predzej centaury, ktore krotko strzelaja, na szczescie dla nich maja nieco lepsza zywotnosc od bersekerow.

Harpia jest jednostka ciekawa, ale o niskiej zywotnosci. Podobnie jest z nomadami - niby silny, a jednak kladzie sie go na glebie zanim dobiegnie do wojsk wroga. Harpia jest bardziej taktyczna, mozna nia podgryzac przeciwnika w promieniu jej zasiegu ruchu( ale modliszka moze to szybko zmienic...( ew. zywiolak wody)) .

To chyba tyle - sa jeszcze jednostki przynalezace do frakcji, ale niedostepne w zamku, w tym:

trolle - ciekawe, z uwagi na wytrzymalosc i regeneracje. troche jednak zbyt powolne.

zoombie - wytrzymale, ale strasznie powolne.

gargulce - jednostka interesujaca, podatna niestety na magie( znacznie lepiej ja rozwiazano w HoMM5))

mumia - rzuca klatwe, ale nic poza tym. Szkoda, gdyby zapewnic jej wieksza zywotnosc bylby to ciekawy tank na polu walki, a tak jest to wylacznie upierdliwa przeszkoda na drodze do skrzynki ze skarbem.

Potwor morski - swietna jednostka, szczegolnie na morzu. Moze polknac przeciwnika w calosci, co czyni ja ryzykownego przeciwnika dla jednostek walczacych w zwarciu.

I to chyba tyle - jednostki z dodatkow uwazam za zbyt silne i nie wprowadzajace nic nowego do rozgrywki.


IP: Zapisane
dedathor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 15 Czerwca 2019, 03:00:18 »
Najlepsza jednostka lvl IV to niewątpliwie czarny smok. 400 hp i najwyższe staty ataku i obrony oraz odporność na magie, ze wszystkich istot, które można rekrutować sprawiają, że jednostka potrafi sparaliżować całą armie ładu czy wyeliminować z gry czarodziejskie smoki. Oczywiście wadą są koszta budowy siedliska, ale pamiętajmy, że do wybudowania tytanów potrzebujemy wydać 15000 złota na rozbudowę fortyfikacji, a i tak są jednostką wybieraną przez około 90 procent graczy grających ładem. Smok nie sprawdza się jedynie podczas walki z mocą, gdyż behemoty, których przyrost po wybudowaniu zagrody wynosi 3 tygodniowo unicestwią go błyskawicznie podczas próby wyeliminowania z gry cyklopów.

Najsłabsza jest za to hydra. Jednostka ta jest na tyle wolna, że nie jest w stanie wykorzystać swojego morderczego potencjału, ponieważ strzelający przeciwnika zredukują znacznie ich ilość.

3 poziom to dominacja wampirów. wyssanie życia i przyrost dzięki nekromancji sprawiają, że wiele trudnych bitew na mapie kończy się bez start. w dodatku jesteśmy w stanie ich wskrzeszać ofiarą dzięki dużej liczbie szkieletów co sprawia, że przeciwnik musi pokonać najsilniejszy element naszej armii aż 2 razy.

Najsłabsi zaś są ogrzy magowie i nagi. Każda z 12 jednostek 3 poziomu (pomijając te z portalu żywiołów i te, których nie rekrutujemy w miastach), oprócz ogrów posiada bardzo potężną zdolność. Są to atak na dystans niesk. kontrataki, oślepienie itd. Ponadto ogry jak i nagi są bardzo wolne co bardzo utrudnia ich optymalne zastosowanie w trakcie bitwy (o ile nie mamy taktyki na poziomie mistrz). U nag mamy dodatkowo doczynienie z wyjątkowo małym przyrostem jak na jednostkę której statystyki są tak niskie. Ponadto zarówno w mocy jak iw ładzie są to opcje niemalże nieobieralne. Trudno wyobrazić sobie armie bez dżinów czy cyklopów.

Jednostką II lvl która niszczy konkurencję jest meduza. Może ona eliminować jednostki 3 i 4 poziomu oraz potężnych bohaterów dzięki swojej zdolności zamieniania w kamień i to sprawia, że zarówno we wczesnej jak i w późniejszej fazie rozgrywki jest przydatna w armii.

Najsłabszą jednostką jest cerber. Przez swoje słabe statystyki mały przyrost i prędkość, jednostka ta po prostu nie nadaje się do armii nekropolis, która stara się raczej szybko zaatakować pozycje przeciwnika ze względu na 1 lub brak oddziałów strzelających.


Jednostką 1 poziomu która nie ma sobie równych jest szkielet. Na pytanie czemu odpowiedź jest prosta- liczebność. Dzięki nekromacji i szkieletorni jesteśmy w stanie w bardzo krótkim czasie zebrać zatrważającą liczbę jednostek w oddziale które mają częściową odporność na ataki dystansowe. jest to jedna z niewielu jednostek, z którą trzeba się liczyć w późniejszym etapie gry.


Najsłabszy jest centaur. Mała skuteczność w walce na dystans prawie pusty kołczan na początku walki i niski przyrost sprawiają, że im dłużej gramy tym mniej potrzebujemy tej jednostki w naszej armii, a po zbudowaniu cyklopów wręcz wyrzucamy ją z armii wraz z berserkerami, żeby nasza armia miała dłuższy ruch.


IP: Zapisane
Adelor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 13 Grudnia 2022, 19:44:19 »
Najsilniejsze:Czarny Smok, Dżiny, Magi
Najsłabsze: Biały Tygrys, Chochlik


IP: Zapisane
Podpis?
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.216 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry