Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 13 14 15 [16] 17    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe rasy do serii HoMM. (Czytany 92507 razy)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #225 : 23 Sierpnia 2010, 23:58:42 »
Jestem tu nowy i witam.A więc to mój pierwszy pomysł proszę bądźcie szczerzy bo to dla mnie ważne.                                 
Osada To stworzenia zamieszkujące trawiaste tereny nad wodą które zjednoczyły się by żyć wspólnie trudnych czasach i warunkach.
Niziołek-> Hobbit-> Karzeł (Są to  stworzenia uzbrojone w noże i ubrane w Jakieś ubrania hobbici mają zaś płaszcze i krótkie miecze ,a skrzaty mają lekkie skórzane tuniki i zwykłe młoty kowalskie)           
Miotacz noży-> Niski łucznik-> Hobbicki strzelec (To mali hobbiccy strzelcy ubrani lekko więc są szybcy jedni ciskają nożami inni posługują się krótkimi łukami a inni małą kuszą i cała filozofia).
Jeleni jeździec-> Wojownik jelenia-> Jeleń królewski(Hobbity jako jedyne oswoiły jelenie  na tyle aby na nich jeżdzic jeden jest kierowcą a drugi żołnierzem jeździec ma tylko włócznie(opisuje wojów) wojownik tarcze a królewski jeleń ma duże poroże a woj  jest ciężej opancerzony).
Lekkostopy-> Nowicjusz-> Alchemik(To hobbity z kijami które rzucają czary wzmacniające a na odległość ciskają kulami światła).
Sojusznik-> Sprzymierzeniec-> Strażnik gaju(To spokojni ludzie nie mieszający sie w sprawy innych którzy mieszkają z hobbitami i chronią ich za pomocą swoich jedno,półtora i dwuręcznych mieczy).
Półelf-> Wojownik Buthlandu-> Mistyczny łucznik(Są to pól elfy pół ludzie którzy odzyskali spokój wśród hobbitów mają wielkie długie łuki i szable są też przydziani w zbroję elficko-rycerską(Buthland państwo hobbitów).
Orzeł-> Biały orzeł-> Rok(Wielkie ptaki z gór mglistych których pióra są twarde jak 3 warstwy skóry a dzioby i pazury są tak mocne  że nie muszę mówić że jeszcze ostre i zabójcze).
Smok wodny-> Baśniowy smok-> Magiczny smok(Są to stworzenia zesłane Torwika (9 smoka najmłodszego i najsłabszego stworzonego po bitwie pod Talongard symbolizuje szczęście ,popijawy itp.)są i mocne
i magiczne potrafią błogosławić i plugawić jednostki mają ostre pazury, mocne łuski i magiczny oddech).To tyle co do jednostek.A zamek to ma być taki trawiasty teren z rzeką małymi hobbickimi chatkami i z lasem i górami w tle.To tak na wstęp.
Historia:Dawno temu na terenach nad rzekami i jeziorami mieszkali hobbici żyli spokojnie aż do czasu wojny przybyi do nich ludzie którzy nie mieli z czego rzyć z czasem przybyła nowa frakcja półelfy nie miały miejsca w Imperium i w Irollan wiec zamieszkały z hobbitami traktującymi ich jak przyjaciół ruszając w góry niektóre hobbity spotkały orły monstrualnych rozmiarów ptaki.Mimo iż hobbity nie były świetnymi wojownikami ale walczyli ale wojna była dla nich ciężka a po wojnie przybył do nich nowy bóg Torwik i dał im w zamian za wiare w niego magiczne smoki ,a jeśli chodzi o koniec wojny hobbity wróciły do swojego życia a takż od tamtego czasu było wiecej popijaw.
Motto:Po co walczyć i ginąć skoro można PIĆ........
Heros:Kapitan (był by człowiekiem lub półelfem w rydwanie ciągniętym przez jelenia(hobbity nie miałyby haryzmy by dowodzić ewentualnie jacyś z kampanii gdyby była)).
Specjalne Budynki:Ołtarz Torwika(coś w stylu strażnika Elratha czy Córy Syllanny ale  jeszcze daje jakieś 10 losowych surowców).
Wielka Zbrojownia(daje lepsze bronie ,zbroje i takie tam).
Karczma(jak karczma zwiększa szczęście i morale obrońców miasta).
Umiejętności:Trener(zieksza atak i obronę bohatera 1,2,3)
Przebieżka(daje 3 do wytrzymałości i 2 do szybkości jednostek herosa).
Ćwiczenia(dają 2 do ataku i 2 obrony jednostek herosa).
Strzelnictwo(daje 3 do atku 2 do obrony i 1 do szybkości strzelców w armii herosa).
Specjalne umiejętności herosa:Burmistrz(dostaje 250 sztuk zlota dziennie).
Karczmarz(zwiększa morale i szczęście armii o 1 co 2lvl. herosa).
Król jeleni(jeźdźcy jelenia dostają 1 do ataku i szybkości co 2lvl.herosa).
Alchemik(alchemicy dostają 3 do wytrzymałości za 3 lvl. herosa).
Groźny(heros zmniejsza wszystkie statystyki u wrogich jednostek).
PółMyśliwy(wszyscy strzelcy w armmi herosa dostają 1 do ataku za każdy lvl. herosa dodatkowo półelfy otrzymują 1 do obrony).
Wilk morski(heros porusza się o 2% szybciej na morzu co każdy lvl.).
Zwiadowca(punktu ruchu herosa rosną o 5 za każdy lvl. herosa).
Kowal(kupowanie przedmiotów ze zbrojowni kosztuje o o polowe mniej).
Strażnik ludu(hobbici i strażnicy otrzymują 4 do wytrzymałości i 2 do ataku i obrony co 3 lvl. herosa).
Teraz napiszę o dokładnym wyglądzie ras a więc Hobbici są niższymi od krasnoludów stworzeniami o gładkiej skórze mają duże twarde stopy i nie potrzebują butów ,mają też krótkie spiczaste uszy i brązowe kręcone włosy ubierają się przeciętnie jak na hobbity zazwyczaj są rolnikami czy rybakami ale podczas wojny przywdziewają lekkie skórzane zbroje nie posiadają umiejętności wojskowych ale robią co mogą by chronić swój świat.Ludzie wayglądaj oczywiście jak ludzie Imperium Gryfów ,ale zamiast zamków wolą obozy, też zamiast ciężkich zbrój i tarcz wolą jakieś płaszcze z kapturem i jakieś lekkie uzbrojenie wolą także same miecze bo zdaje im się byś to praktyczniejszą formą broni.Pólelfy są to dzieci i ludzi i elfów wyglądają jak elfy ale mają o wiele krótsze ale spiczaste uszy nie posiadają zarostu ale mają długie brązowe włosy i zielone oczy pewnie po ludziach a sylwetkę i uszy po elfach one jak i inne rasy z osady mają poczucie humoru i są jak inni szybcy są też niebezpieczni na odległość i wręcz.Orły są wielkimi brązowo siwymi ptakami z ostrym dziobem i ostrymi pazurami siejącymi strach na polu bitwy. A smoki to wielkie błękitne jaszczury ziejące magicznym ogniem, na swym ciele miewają mieć zielonkawe plamy i skrzydła porośnięte piórami stworzone na same podobieństwo Torwika.
                         
                                 
 
 



« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2010, 19:48:59 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #226 : 24 Sierpnia 2010, 10:38:08 »
Jeśli chciałeś tą rasę na konkurs, to właśnie sam siebie zdyskwalifikowałeś. Poza tym chyba nie leiej mieszać nazw geograficznych Śródziemia do świata Ashan.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #227 : 24 Sierpnia 2010, 11:38:36 »
Wczoraj sie zarejestrowałem i to było po konkursach a to nazwa miasta nie krainy geograficznej a jak przejżałem forum inni o czymś takim nadal piszą a to było pierwsze forum na jakim coś napisałem a chciałem tylko przedstawić mój pomysł i to tyle :(


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #228 : 24 Sierpnia 2010, 11:44:44 »
Nic się nie stało, ale piąty konurs nadal trwa, przeczytaj regulamin nad tym tematem to zobaczysz. No to witaj w tawernie.biz, życzę Ci miłej zabawy.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

kokoju1992

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #229 : 31 Sierpnia 2010, 20:37:51 »
Elizjum

Motto:
My jesteśmy tymi którzy złamali wolę bogów.Teraż jesteśmy potępieni przez wszechczasy.

Charakterystyka:
Społeczeństwo:
-Arkaniści
Przypisane kolory:
-szary
-zielony
-złoty
Bóstwa:
-Hades,Atena
Filozofia:
-Arkana wiedzy kosmologii pozwala na odkrywanie tajemnić wszystkiego, co fizycznie istnieje: cała przestrzeń, czas, wszystkie formy materii i energii oraz prawa fizyki i stałe fizyczne określające ich zachowanie.
Królestwo:
-Granice Heresh
Stolica:
-Acheron
Symbole:
-słońce
-Zegar
Opis:
Arkaniści w przeciwieństwie do innych magów nie używają energii magicznej tylko badają potęge kosmosu zwaną Cosmo.Natomiast Saintowie narodzili się z Cosmo którą doskonalą w walce.
-54 RSS-Wielka Rewolucja
Podczas nauk Sar-Shazzara cześć uczniów zagineła.Okazało się, że wpadli w nie odkryty portal z którego tylko garstka ludzi przeżyła.Jedymi z tych byli:Atena,Hades oraz Pegas którym postawiono świątynie.Powstało miasto Acheron
-298 RSS-Narodziny
Na nieznaym lądzie powstali Arkaniści.Byli to utalentowani magowie szukającej drogi powrotnej do świata swoich przodków.
-440 RSS-Odkrycie
Po wielu żmudnych badaniach Odkryto sieć portali zwaną gwiazdozbiorami.Gwiazdozbriorów było zbyt dużo więc energię tych największych użyto na niemowlęciach.
-545 RSS-Wtagnięcie zepsucia
Zapanował chaos przez niestabilne wibrację energii kosmicznej.Zapanował głód, chaos, chciwość oraz nienawiść.
-566 RSS-Narodziny Saintów
Naszedł okres gdy Kosmo wreście zostało opanowane przez 88 niemowląt.Atena także została wysłana do Elizjum w postaci niemowlęcia.
-579 RSS-Gildia Zodiaku
Wszyscy się dowiedzieli, że za wszystko odpowiada Hades.Świątynia Hadesa została zniszczona a świątynia Pegasa zostałą zamieniona na Wielki Zegar.Podział Saintów na Rangi wegług ich mocy.
-590 RSS-Powstanie 108 złych dusz
Hades postanowił wywołać konflikt.Wyszukał najbardziej okrutnych wojowników do służby w swej sprawie.Nazwał je Spectranami.
-640 RSS-Zapieczętowanie
Po wielu latach Wojny Atena umiera wraz z Hadesem oraz Pegasem pieczętując Spectrany.
-830 RSS-Powrót do Domu
Arkaniści oran Sainci znajdują drogę do Ashan.Jednak zostają rozczarowani ponieważ bardzo dużo się zmieniło niż wskazują opowieści.Ale czas pokaże....

Jednostki:
-I poziom: Odkrywca->Poszukiwacz
Odkrywca-To Magowie którym nie udało się przejść przez jakikolwiek portal z cosmo.Cosmo tak zamieniło jego ciało, że ma możliwość strzelać nim.
Poszukiwacz-To Arkaniści którzy bez problemy przeszedli przez portal.W dodatku całkowicie władają Cosmo.Są słabszi od Saintów ale ich właściwości bojowe czynią ich wymagającym przeciwnikiem na polu bitwy.

-II poziom: Strażnik->Klucznik
Strażnik-Strażnicy to Wojownicy próbujący odkryć w sobie Cosmo.Ci zahartowani wojownicy mają mięśnie ze stali którzy za wszelką cenę poświęcą się dla dobra sprawy
Klucznik-Klucznicy to ważni obywatele Elizjum.Ich misją jest ochrona wrót wymiarów przez które mogą się dostać wrogowie.Ci wojownicy wiedzą jak uwiężić wroga we właśnie tych wymiarach.

-III poziom: Przywoływacz->Władca wymiarów
Przywoływacz-Arkaniści którzy wolą metody swoich przodków.Ci nie ufni magowie nowej Filozofii buntują się przyzywając moce Starożytnych zwane żywiołami.
Władca wymiarów-Największi przywoływacze mogą do swej służby wzywać potężne kreatury które mają jeden cel."Zniszczyć wroga"

-IV poziom: Pegazy->Święte Pegazy
Pegazy-Potomkowie Pegazów z Ashan.Pegazy mają lepsze właściwości niż te z Ashan bojowe ale są mniej liczebne.
Święte Pegazy-Pegazy które zostały błogośławione Cosmem od bogów zostały zamienione w Święte.Już sama obecność wypełnia wojsko zapałem do walki.

-V poziom: Chimery->Zabłąkani
Chimery-Niektórzy Arkaniści Eksperymentowali z martwymi ciałami.Jednak błędy popełnione spowodowały rozkład ciała oraz połączenie z tutejszymi stworzeniami przybierająć postać bardziej bojową niż magiczną ktrą dotychczas posiadali.
Zabłąkani-Chimery którym Cosmo całkowicie zamarło stracili również ciała.Teraz bogowie dali drugie życie jako zabłakane dusze krążące po wymiarach.Wbrew pozorom wcale nie osłabli na sile.

-VI poziom: Saint->Spectran
Saint-Saint to wojownik mający od urodzenia Cosmo które uzywa do pokonania przeciwnika za wszelką cenę.
Spectran-Kiedy Saint umiera jego ciało oraz Cosmo może zostać opanowane przez siły ciemnośći.Spectranie używają w walce silnych czarów destrukcyjnych.

-VII poziom: Herkules->Atlas

Herkules-Elitarni wojownicy mający siłę półbogów.W walce polegają na sile swoich mięśni które powalą największego śmiałka.
Atlas-Największi z największych-Dosłownie.Ich oddanie i wola zostały nagrodzone siłą która jest równa bogom.

Cecha rasowa:Wyzwolenie Cosmo
Arkaniści mogą zamienić Manę na cosmo którę zwieksza statystyki bojowe jednostek w zależności od poziomu,Artefaktów oraz umiejętności.

Umiejętność rasowa-> Cosmo:
-Prędkość światła (Jednostki Elizejskie mają 15% Szansy na wykonanie 3 ataków bez narażenia na kontratak)
-Medytacja(Arakanista może poświęcić całą swoją turę(musi być cała)aby zamienić 50% many na uzupełnienie swojego Cosmo)
-Odwaga (Morale nigdy nie spada poniżej zera)
-Siódmy zmysł(Gdy zostanie ostatni oddział bohatera na polu bitwy.To może on poświęcić cała swoją obronę na zwiększenie ataku o 600% oraz punkty życia o 200% na 2 tury.Pod koniec działania w oddziele zostaje zawsze tylko jedna jednostka)

Budynki specjalne:
Wielki Zegar-Zwiększa przyrost cosmo o 50% na tydzień

Sanktuarium Graala:
Kaplica Czerwonego Olbrzyma-Wszystkie oddziały na mapie pochodzące z Elizjum otrzymują na stałe dodatkowe 200% ataku oraz obrony ale Życie obniżone jest do 20%.(nie działa na jednostki wroga)



IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #230 : 31 Sierpnia 2010, 21:14:02 »
Jeśli chciałeś to dać na konkurs to właśnie się zdyskwalifikowałeś.
Rasa dość specyficzna i krótka, dopracuj ją i przy okazji, niezbyt mi pasuje do klimatów Hereshu, bardziej na pustyni powinni być..


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #231 : 31 Sierpnia 2010, 23:46:04 »
Cytat: Hadrian
niezbyt mi pasuje do klimatów Hereshu, bardziej na pustyni powinni być..

Hadrianie:

Cytat: kokoju1992
-54 RSS-Wielka Rewolucja
Podczas nauk Sar-Shazzara cześć uczniów zagineła.Okazało się, że wpadli w nie odkryty portal z którego tylko garstka ludzi przeżyła

Cytat: kokoju1992
-298 RSS-Narodziny
Na nieznaym lądzie powstali Arkaniści.Byli to utalentowani magowie szukającej drogi powrotnej do świata swoich przodków.

Sar-Shazzar i magowie gdzie mieszkają? A tak na pustyni...

Elementaliści, żywiołaki umysłu, kosmosu... to jest HoMM 3, czyli pasuje do klimatu.

Czytaj wypowiedzi innych zanim swoje napiszesz, mnie podobnie skrytykowałeś, a właściwie nawet nie chcę mi się cytatów dawać...


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #232 : 01 Września 2010, 06:31:21 »
Wszystko byłoby fajnie gdybyś to wszystko bardziej dopracował i nie wyjechał tak nagle z tym Hadesem i Ateną... ???

Chyba. No CHYBA, że się nie znam. Zaraz przyjdzie tu Hells i powie "Do garów niewiasto" :P
Ale ja oswobodzę kobiety w mojej powieści od męskiego jarzma! ;D


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #233 : 01 Września 2010, 07:00:58 »
Do garów niewiasto!


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #234 : 01 Września 2010, 10:58:41 »
Zaczyna się: tradycjonalista vs. feministka.
Dobra,

UWAGA!

Wszyscy, którzy chcą wystawić rasę swojej roboty to nie tu proszę, tyko do Hellsa na PW, oczywiście trzeba mu dac w wersji linku. W rapidsharze możecie to zrobic. Im więcej ras nasz ork dostanie, tym szybciej ruszymy z tym koksem. Szczegóły na "Regulaminie"- temat w subforum "Piąta Edycja"


« Ostatnia zmiana: 01 Września 2010, 11:06:09 wysłane przez Belegor » IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #235 : 01 Września 2010, 11:11:38 »
Obrazki jednak proszę wysyłać drogą mailową (tak, Belegor, patrzę na Ciebie), bo jak je pohostujecie na Rapidzie to po obejrzeniu jednego muszę czekać 15 minut by znowu coś z Rapida ściągnąć. Siedem poziomów x 15 minut = 105 minut = 1 godzina i 45 minut. Tak, wiem że jednostka się nie zgadza, nie jestem fizykiem.
Pozdrawiam, \m/. Aha, i powodzenia w nowym roku szkolnym. :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #236 : 01 Września 2010, 11:21:22 »
Jak zwykle mówisz o tym, gdy jest a późno. A juz miałem się wziąść za rozdział....
Moja strata,


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #237 : 01 Września 2010, 12:09:52 »
Nie wiem jak się hostuje chciałbym wysłać to mailem w formacie z worda 2007 czy 2008 z tego nowszego nie wiem jak się hostuje i tylko tak moge wysłać a nie mógłbyś tego worda zainstalować nowszego ktoś kiedyś dawał tu link


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #238 : 01 Września 2010, 12:18:49 »
Hostuje się metodą "Wchodzisz na Rapida i klikasz na upload file". Tudzież na ImageShacka i klikasz "Upload Image".

Belegor - przepraszamy za niedogodności. :)
Pozdrawiam, do garów niewiasty!


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #239 : 01 Września 2010, 12:22:40 »
Niezbyt mi to pasuje ale zobaczę co da się zrobić , jak nie podołam to wyślę tylko maile może  jakoś to otworzysz  :)


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Strony: 1 ... 13 14 15 [16] 17    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry