Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Problemy z modami (Czytany 104217 razy)
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #330 : 07 Stycznia 2015, 20:07:04 »
Ludu mój ludu jest sprawa. Dzisiaj to ja wysuwam pytanie nowicjusza zamiast je kasować i upychać w koszu. ;)

Z racji, że pomagam Menelagowi z pewną "okołomodową" sprawą (detale już wkrótce :>), przypomniałem sobie trochę podstaw dłubania w HoMM V, tj. za pomocą notatnika, plików .xdb i Total Commandera.

Pobrałem modyfikację zmieniającą wygląd Fanatyka, odbierającą mu tarczę i zastępującą ją drugim mieczem. Przy okazji uznałem, że zmodyfikuję mu statystyki - umiejętność "Wielka Tarcza" nie bardzo pasowała do modelu jednostki... Dokopałem się więc do pliku .xcd, otworzyłem, pozmieniałem rzeczy które były mi potrzebne. Do tego wykopałem jeszcze z gry pliki tekstowe, żeby zmienić nazwę i opis "korygowanej" jednostki na bardziej mnie zadowalające. Ukontentowany, spakowałem to wszystko jako .h5u, wgrałem do UserMODS... no i tu jawi się problem.

Jednostka wygląda tak, jak nakazuje je to mod.
Jednostka posiada zdolności i statystyki takie, jakie nakazuje jej mod.
Jednakże żadne zmiany w plikach tekstowych (nazwa jednostki, jej opis, zmiany w specjalizacji bohatera Laszlo) nie są przez grę respektowane.

Sprawdziłem czy zgadzają się ścieżki zapisu plików (texts -> Text -> Game i tak dalej) i nie znalazłem błędów.

Czy ktoś mam pomysł, czemu działa mi 75% mod a pozostałą część odmawia posłuszeństwa? :C

Cheerio
Hellscream


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #331 : 07 Stycznia 2015, 21:26:05 »
Jeśli jesteś pewien, że ścieżki są dobrze zadeklarowane to co mi się bez głębszej analizy nasuwa jest format pliku. Ogólnie kompresujesz jako .pak i wrzucasz do data, to .h5u było chyba dla podstawki, ale czy o to chodzi;P


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #332 : 07 Stycznia 2015, 21:46:41 »
A nie na odwrót, że .h5u jest formatem "obowiązującym" od HoF i TotE?

Wiem, że paki do daty, a .h5u do UserMODS i jak mówiłem część modu działa (tekstury, animacje, zmiany w plikach .xdb), a część nie (teksty).


IP: Zapisane
gamePLay1987

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40

Głośny myśliciel

Zobacz profil
« Odpowiedz #333 : 27 Marca 2015, 14:00:20 »
Mam problem w instalacji moda na kampanie z podstawki i kuźni, może ktoś mi pomóc?


IP: Zapisane
Głośne myślenie przynosi nieszczęście. Więc jestem pechowy bo za głośno myślę.

Wierzę w Fast'a. Fast to Bóg. xD
SyluZabroniłMiUżywaniaSpacjixD
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #334 : 27 Marca 2015, 15:01:55 »
Kolego opisz z miejsca swój problem, bo wtedy szybciej pójdzie. Jak ktoś będzie miał czas i chęci to z miejsca będzie miał jakąś wiedzę w czym leży problem.


« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2015, 15:47:37 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #335 : 27 Marca 2015, 16:06:18 »

Po pierwsze, to zły dział - wszelkie problemy z modami należy kierować do tego tematu.

Po drugie, tak opisałeś swój problem, że w ogóle go nie opisałeś. Wiadomo tylko, że chodzi Ci o kampanie z wersji starszych niż DH. Gdzie pakujesz pliki, czy nie działa wsyztsko, czy może części... Przybliż szczegóły.

Sklejam i pozdrawiam


IP: Zapisane
Nekross

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 94


"Strange and ironic that it'll end the same way"

Zobacz profil
« Odpowiedz #336 : 31 Maja 2015, 11:01:18 »
Witam, piszę odnośnie modyfikacji do H5 zwanej "Muzyka z miast H3 do H5" - pragnąłbym powiedzieć, że tu jest błąd w nazwie; mod nie zmienia motywów muzycznych miast, a jedynie dodaje dźwięk z poprzednich części serii Heroes of Might and Magic sygnalizujący, że coś w mieście zostało wzniesione.

Prosiłbym o rozwiązanie problemu z tą modyfikacją. Z góry dziękuję za przeczytanie.


IP: Zapisane
Pumek

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #337 : 07 Lipca 2015, 17:02:19 »
Być może coś źle zrobiłeś? No nie wiem, bynajmniej theme miast z trójki łatwo jest podmienić. Wrzuciłem to na chomikuj. Niezbyt wiem czy masz konto, ale tak czy siak nie sprawi Ci problemu założenie jednego.

Link: http://chomikuj.pl/Pumek5/Mody+do+gier/Heroes+5+Dzikie+Hordy/Muzyka+miast+z+H3+do+H5

Jakby coś nie działało to pisz. Nie wiem czy o to dokładnie chodziło.


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #338 : 09 Sierpnia 2015, 17:27:36 »
Pomocy! Wgrałem moda na wyjątkowy wygląd bohaterów. Obejrzałem, w grze są. Potem wszystkie pliki usunąłem z UserMods - folder pusty. Mod dalej jest w grze. Odinstalowałem, a potem zainstalowałem grę. Nie pomogło. Dalej mam to w grze. Ja to usunąć na stałe? :(


IP: Zapisane
Antonsky07

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #339 : 15 Września 2015, 16:14:12 »
Niedawno, znowu zacząłem się interesować modowaniem Heroes 5. Wypakowałem sobie pięknie pliki, zmodyfikowałem a następnie spakowałem je. Nie pamiętałem dokładnie wszystkich detali dotyczących pakowania więc skorzystałem z tego poradnika na tawernie, którego używałem również gdy uczyłem się podstaw moddingu.
http://www.tawerna.biz/przewodnik_20_pakowanie-modow-w-heroes-v.html
http://www.tawerna.biz/h/5/poradniki/pakowanie1.JPG
Odpalam gre i nie widzę żadnych zmian. Robiłem to na nowo zainstalowanych Dzikich Hordach na nowym komputerze, więc stwierdziłem że zobaczę jak chodzi na starym kompie. Przeniosłem i nic. Następnie zapakowałem nowy mod do mojej starej paczki (która normalnie działała), zastąpiłem starą wersje i nowy mod ciągle nie działał, a stary przestał funkcjonować. Podejrzewam że robię coś nie tak przy pakowaniu moda. Tutaj orazek.
TestMod.png


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #340 : 15 Września 2015, 19:50:25 »
Zamiast rozszerzenia *.pak spróbuj *.h5u
Z tego co kojarzę *.pak działało na podstawce i kuźni. W dzikich hordach mody mają rozszerzenie *.h5u
Przynajmniej u mnie takie działają


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Antonsky07

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #341 : 15 Września 2015, 21:08:17 »
.pak zawsze działało ale na pomysł z .h5u też wpadłem i nie zadziałało :(


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #342 : 15 Września 2015, 23:09:44 »
No to nie wiem może ktoś kto bardziej w modach siedzi będzie wiedział o co chodzi. Jedyne co mi do głowy jeszcze przychodzi to to, że może zapomniałeś wstawić plik z modem do odpowiedniego folderu.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #343 : 17 Września 2015, 15:37:18 »
Pliki pak (data) i h5u (UserMODs) umieszcza się w zupełnie różnych folderach. Może nie do tego folderu wrzuciłeś co trzeba.


IP: Zapisane
Antonsky07

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #344 : 17 Września 2015, 19:42:16 »
Dobra częściowo rozwiązałem problem i dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Co do lokalizacji plików to wszystkie .paki i .h5u były we właściwych folderach. O ile wciąż nie mogę spakować modów do archiwów czytanych przez grę, udało mi się dokopiować wszystkie potrzebne mi pliki do jakiegoś starego moda, który siedział u mnie w folderze data i wszystko świetnie działa.  :D


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.115 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry