Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Dział ogólny Disciples (Czytany 11540 razy)
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 31 Maja 2009, 19:46:11 »
Ja uważam, że ona jest bezużyteczna... je chyba nigdy jej nie rozwijałem wolę iść na inkuba lub pandemoniusza


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 09 Czerwca 2009, 15:54:58 »
Jej wielką wada jest to, że jednostka odzyskuje swoją postać i jeszcze w tej samej turze atakuje z pełna siłą. Ostatnio trochę o niej myślałem i uważam, iż gdyby nie to, że ma tak niskie szanse trafienia (40% o ile dobrze pamiętam) można by się pokusić o jej członkostwo w podstawowym oddziale. Plusem przemiany w Chochlika jest niwelacja wszelkich posiadanych odporności ochron (Śmierć, Zmora i Upiór przestają stanowić problem) i pancerza jednostki będącej celem ataku. Zmniejszona zostaje także inicjatywa celu do zaledwie 30 co nawet jeśli odzyska ona postać daje nam pewną przewagę. Strażnik stolicy choć odzyskuje swoją postać zawsze gdy nadchodzi jego kolej (tym samym zadaje zawsze pełnie obrażeń) to jednak karząc całemu oddziałowi czekać i pierwszy atak wykonując Sukubą redukuje INI strażnika do 30 (bardzo prawdopodobne, że w kolejnej turze zaatakuje jako ostatni) i pancerz do zaledwie 40 (jednostki, które wcześniej czekały teraz mogę uderzyć dwukrotnie z karą zaledwie 40% do obrażeń).

Przy okazji gry muszę się skusić na zagranie składem zawierającym Sukubę i zablokowaną Wiedźmę i sprawdzić jak się one sprawdzają. Obecnie jestem zdania, że gdyby Sukuba posiadała minimum 50% skuteczności byłaby bardzo groźnym przeciwnikiem lub cennym sojusznikiem.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 10 Czerwca 2009, 08:27:27 »
Ja nie grałem sukkubą ale miałem taki talizman co przemienia w chochliki i gdy strażnik zmienił się w chochlika to przy jego ruchu od razu zmieniał się z powrotem i atakował i nie przypominam sobie aby coś tracił tym bardziej bonus pancerza do miasta...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 11 Czerwca 2009, 08:43:32 »
Strażnik stolicy posiada 50 pancerza własnego i 40 za przebywanie w stolicy. Kiedy zamieni się go w Chochlika to ma on jego statystyki czylki INI 30 i pncerz 40 od stolicy ale już bazowego 50 mieć nie będzie. Strażnik odzyska postać przy swoim ataku ale nampisałem o tym wyżej, właśnie dla tego go nie atakujemy dopóki nie zmieni się go w Chochlika.


IP: Zapisane




[img width=3
Sical

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Nadzieja to słabość, strach to potęga.

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 11 Czerwca 2009, 14:08:17 »
A mnie denerwuje np brak możliwości rzucania czarów podczas walki a możliwość robienia tego na mapie. Trochę to denerwujące  np. gdy idziesz aż tu nagle nie wiadomo skąd i po co ktoś cię rzuca czarem.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 12 Czerwca 2009, 10:27:47 »
To są pułapki przewidziane przez scenariusz, tak po prostu jest zbudowana ta gra i mam nadzieję że tego nie zmienią. Rzucasz na mapie a nie w alce i tym szczególnie Disciples różni się od Homm-a

@Pyriel dopiero teraz zrozumiałem o co ci chodzi... xD :P ;) ale nie opłaca się tego robić wg. mnie to prawie nic kie daje lepiej go skamienieć.
Najlepiej grać bohaterem(woj.) i zdobyć artefakt który skamienienia 80% szans przy trafieniu, że jednostka skamienieje... i po strażniku... ja mam zapisanego takiego bohatera elfów idę sam na stolicę bohaterem i go pokonuję jak jest sam w stolicy bo jak ma jakieś jednostki to nie za bardzo dodatkowo mam bardzo wysoką inicjatywę nie pamiętam jaką ale po rzuceniu kilku czarów lub wypiciu kilku eliksirów na pewno przewyższę go inicjatywą  ;D :D ;>


« Ostatnia zmiana: 12 Czerwca 2009, 10:31:49 wysłane przez Łowca Dusz » IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 20 Czerwca 2009, 10:39:06 »
tak po prostu jest zbudowana ta gra i mam nadzieję że tego nie zmienią. Rzucasz na mapie a nie w alce i tym szczególnie Disciples różni się od Homm-a
inicjatywą  ;D :D ;>
W Disciples 3 rzucasz czary na mapie lub podczas walki jak stryjenka woli.

Też wolę skamienienie Inkuba bo jest napradę skuteczne.




IP: Zapisane




[img width=3
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry