Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes V - Kuźnia Przeznaczenia - Kampania II - Bunt Wulfstana (Czytany 18083 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« : 03 Kwietnia 2009, 13:56:53 »
Kampania "Bunt Wulfstana" w Heroes of Might and Magic V - Kuźnia Przeznaczenia

Misja Pierwsza: Strefa przygraniczna

Cele misji:

    * Utrzymaj oba miasta
    * Zbuduj określoną armię
    * Wulfstan musi przeżyć

Cele poboczne:

    * Zbuduj kapliczkę runiczną pierwszego kręgu


Zaczynasz na środku mapy(1) z trzema krasnoludzkimi zamkami (1,2,3). Za zadanie masz je utrzymać oraz zdobyć 300 obrońców. Nic prostszego. Zamek rozbudowuj systematycznie a raczej zamki. Nie będę sie rozpisywał do misji bo nie ma poco. Wróg pojawia się ze słabymi armiami, z małą liczbą pól do przejścia na mapie oraz rzadko. Pojawia się on w miejscach (4 i 5). Wroga pokonasz bez problemu. Teraz chyba najistotniejsza rzecz w całej Kuźni przeznaczenia. Za wszelką cenę staraj się zdobyć Magię Światła oraz Magię Mroku. Poco ci ona? Napisze później. Toteż zanim zdobędziesz 300 obrońców a to jest banalne bo czerpiesz ich z 3 zamków i siedlisk najadą na ciebie 2 bohaterowie wroga łatwi do pokonania. Gdy uzbierasz 300 misja zakończy się.

Misja Druga: Strefa przygraniczna

Cele misji:

    * W ciągu dwóch tygodni przejmij kontrole nad Asbrand
    * W ciągu dwóch miesięcy oswobodź wszystkie osiedla krasnoludów
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Odeprzyj atak imperium

Cele poboczne:

    * Zajmij wszystkie kopalnie złota


Zaczynasz na powierzchni. Nie ma mapy bo to tylko dojście do zejścia do podziemi(1) i kończy się akcja. Gdy zejdziesz do podziemia od razu rusz na miasto (2). Po drodze zdobądź każdą napotkaną kopalnie oraz przyłącz do ciebie jednostki krasnali jeśli jakieś będą. Zdobądź zamek i odkrywaj okolice zdobywając siedliska i kopalnie. Gdy je wszystkie zdobędziesz a masz na to 2 miesiące zaatakuje cie wrogi bohater. Pokonaj go i zakończ misje wygraną.

Napisze tu jakie umiejętności musi mieć twój Wulfstan: Logistyka, Magia światła, magia mroku, machiny oblężnicze oraz szczęście. Te umiejętności muszą się znaleźć. Czemu to takie ważne napisze później.

Misja Trzecia: Partyzanci

Cele misji:

    * Uwolnij schwytanego bohatera w ciągu trzech tygodni
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Zajmij karawanę ze złotem
    * Zdobądź Merasgar

Cele poboczne:

    * Pomóż Helmarowi uciec z tej krainy


Zaczynasz w podziemiach na północnym zachodzie (3). Rusz czym prędzej uratować bohatera krasnoludów. Po drodze zbieraj złoto oraz odwiedź kapliczkę runów i obrońców. Nie karz im iść zwabiać wroga. Przy zapytaniu o to kliknij "anuluj" wtedy przyłączą się do ciebie. Gdy przejdziesz przez most znajdź wspomnianego bohatera wroga i zabij go. Zdobędzie mnóstwo cennych artefaktów. Po pokonaniu wroga uwolnij swojego bohatera(4). Potem podążaj za nim cały czas. Gdy dojdziecie do wyjścia na ziemie zabij strażników którzy jego bronią. W zależności od tego którą drogą Helmar ucieknie będziesz maszerował na swoje miasto. Gdy go uratujesz dostaniesz 50 bersekerów. W tym momencie rozdwoję poradnik na dwie części. 1. Gdyby Helmar uciekał poprzez wejście na północy to odwiedź siedlisko jeźdźców krasnoludów. Potem wyjdź na drogę i kieruj się nią cały czas. Nie zbaczaj z niej. 2. Gdyby Helmar uciekał południowym wyjściem sprawa jest nieco skomplikowana ale i łatwiejsza. Zaraz gdy wyjdziesz poodwiedzaj siedliska krasnali oraz w razie gdyby tak było przyłącz do siebie inne jednostki krasnali np. pilnujące kopalnie. Kopalnie zajmij bez wahania. ***Innego rozwiązania poza tymi nie znam ale w razie jakby Helmar uciekał innym wyjściem zrób to co w poprzednich punktach. Czyli oczyść okolice z wroga, zdobądź kopalnie, przyłącz do siebie nowe jednostki oraz znajdź główną drogę i podążaj nią na południe*** Teraz już nie ma żadnych rozwiązań które by miały dzielić poradnik. Jakby nie było masz dojść na południe drogą główną i gdy zobaczysz gryfy pokonaj je i idź drogą która jest za nimi aż do zamku. Po drodze zdobywaj kopalnie, nowe jednostki jak sie da i na końcu zdobądź zamek. Szybko ulepsz swoją armię gdyż po około 2 - 3 tygodniach pojawi się karawana ze złotem i strażnikami którą musisz przejąć. Będzie ona przemierzać mapę od północy po południe główną drogą (2). Przechwyć ją. Tym samym wygrałeś misję.

Misja Czwarta: Bracia

Cele misji:

    * Spotkaj się z armią Duncana
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Duncan musi przeżyć
    * Zajmij Tor Hrall

Cele poboczne:

    * Wzmocnij armię krasnoludami



Zaczynasz na północy(1). Kieruj się cały czas do przodu. Każdą jednostkę krasnali przyłącz do siebie. Przyłączy się ona do ciebie a opłatą w postaci dowolnego surowca. W razie jakbyś nie miał surowców to i tak zaakceptuj ich propozycje a jak pojawi się komunikat o braku zapłaty to ponownie ich zaatakuj i teraz powinni żądać czegoś innego. W innym wypadku ponów czynność którą opisałem. Każdy napotkany surowiec zbierz. Gdy dojdziesz do pierwszego rozwidlenia nie skręcaj na południe tylko maszeruj prosto. Na kolejnym rozwidleniu dopiero skręć. Wejdź w portal 2 kierunków, pokonaj lisze i zdobądź klucz(5). Wróć z powrotem przez portal, wróć na drogę gdzie skręciłeś. Następnie idź do (2) by zabić Rolfa. Pamiętaj żeby cały czas przyłączać do siebie nowe jednostki. Przejdź przez bramę klucznika. Zbierz jednostki stojące przed tobą i dopiero później je ulepsz. Odwiedź wszystkie budynki zwiększające statystyki oraz kup możliwe machiny oblężnicze. Tak wzmocniony zaatakuj Rolfa. Gdy go pokonasz wejdź w portal. Gdy cie przeniesie maszeruj na południe aż dojdziesz do armii Duncana(3). Teraz razem ze swoim przyjacielem zróbcie atak na Tor Hrall. Walcz Wulfstanem gdyż on potrzebuje doświadczenia oraz ma większą armię. Na tym kończy się ta łatwa i jakże przyjemna misja.

Misja Piąta: Laszlo

Cele misji:

    * Wyeliminuj Laszlo
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Duncan musi przeżyć
    * Zajmij Horncrest stolicę księstwa Stag



Witaj w ostatniej misji Wulfstana. Ta misja będzie jedną z najtrudniejszych z Kuźni Przeznaczenia. Niebieskie cyfry oznaczają miejsce możliwe w którym może być łza Ashy. Czerwone cyfry oznaczają to co w każdej misji. Zaczynasz na północy z Duncanem i Tor Hrall(1). Pozbieraj szybko kopalnie, siedliska oraz odkryj teren. Ważne abyś w miarę szybko mógł rekrutować smoki i inne jednostki, żeby w twoim posiadaniu był posterunek Fortecy(5) oraz łza w mieście. Twoich ziem strzeże nie za mocny garnizon na południu(2). Gdy odkryjesz całą zimową część mapy zacznij zbierać porządną armię. Ma wyglądać mniej więcej jak ta na screenie. Po niespełna trzech miesiącach pojawi się rzeźnik Laszlo którego masz skrócić o głowę albo o co tylko chcesz. Inni wrodzy bohaterowie mają jakąś tam armie ale nie powinieneś się ich obawiać. Duncanem na pewno nie walcz z Laszlem i nie zdobywaj żadnych zamków. Wszystko to rób Wulfstanem. Gdy Laszlo zaatakuje cię wygraj z nim co jest oczywiste. Jeśli nie zaatakuje to masz można powiedzieć szczęście. Gdy masz armię jaką ja miałem to możesz Ty go pierwszy zaatakować.Walcząc z Laszlem uważaj na jego szczęście które jest prawie że przy każdym ataku. Używaj dużo run. Najlepiej by było jak walka toczyłaby się maksimum dzień drogi od twojego miasta gdyż specjalna umiejętność Wulfstana by się uaktywniła. Jak się z nim uporasz to rusz od razu na Horncrest. Jeśli przerzedził twoją armie odbuduj ją. Jak odbudujesz armię masz dwa wyjścia. Albo od razu zakończyć misje i zdobywając zamek albo najpierw wykończyć 2 zamek wroga(3) i zdobyć jego kopalnie a główne cel (4) zostawić sobie na koniec. Czego nie zrobisz to wygrana jest kwestią czasu. Pamiętaj tylko by zapisywać grę co jakiś czas. Gratulacje :)



« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2009, 13:59:46 wysłane przez Khaziu » IP: Zapisane
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 06 Kwietnia 2009, 19:04:48 »
Co do ostatniej misji to jak najszybciej Odszukać łzę Ashy.I dobrze że dodałeś screen, niedoświadczeni gracze będą wiedziec z jaką armią się pokazać .


IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 06 Kwietnia 2009, 21:45:12 »
Nie napisałeś czemu ta magia mroku jest taka ważna :P


IP: Zapisane
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 07 Kwietnia 2009, 09:13:30 »
Magia mroku zawsze jest ważna.Ponieważ można kontrolować wrogie jednostki i dokonywać autodestrukcji :D.Ale z tego co czytałem to Khaziu woli osłabiać wrogów i ulepszać swoich :D.


IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 07 Kwietnia 2009, 14:11:50 »
Cóż każdy z nas ma swoją ulubioną magię którą wykorzystuje, w tym poradniku akuratnie Khaziu sugeruje żeby zainwestować w magię Mroku ja za to preferuję Krasnalom władować umiejętność magii Światła która w połączeniu ze skillami i runami Krasnali jest po prostu gwoździem do trumny przeciwnika.


IP: Zapisane
Gamzus_3

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 27 Czerwca 2009, 08:33:28 »
zgadzam się z Loczkiem
Magia Światła jest najlepsza dla Fortecy


IP: Zapisane
[img]http://img190.imageshack.us/i/sylwas.mp4/[img]
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 20 Lipca 2009, 11:15:31 »
Wychodzę z założenia, żeby grać tak jak przeciwnik się tego nie spodziewa. Krasnale mają dobrą obronę i runy więc moim zdaniem światło jest zbędne jeśli jego kosztem ma być mrok który osłabia atak i obronę rywala. Tym samym, nic nam nikt nie zrobi. Proste ;P


IP: Zapisane
FRANEK_16

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 05 Listopada 2010, 20:51:53 »
Mam pytanie czemu w ostatniej misji nie moge uzywac runów ???
I jaka trzeba mniec armie aby zatakowac pierwszy laszlo??I czy wogule idzie go pokona bez runów??


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 05 Listopada 2010, 21:02:04 »
Możesz nie mieć zasobów, innego powodu nie znam.
Dokładnie nie znam, zrób nowego boha, nawet dwóch i wyślij na południe do ziem wroga, rozeznaj się w terenie i będziesz miał wgląd na wojsko wroga. Ja kiedyś miałem ''szczęście'' i Laszlo mnie nie zaatakował, wkroczyłem do prawie pustego miasta z kilkoma obrońcami, a Laszlo połamał sobie zęby próbując zdobyć zamek.

Edit: Bez run dałbyś radę, magia światła by mogła je trochę zrekompensować, jednak byłbyś mimo wszystko osłabiony.


« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2010, 21:05:34 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Hiron

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 20

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 19 Listopada 2010, 16:17:56 »
Ja na szczęście Laszla mam jeden niezawodny sposób przez wszystkie misję prowadzić Wulfstana do Absolutnej obrony wtedy każdy atak przeciwnika będzie pechowy.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 19 Listopada 2010, 20:01:30 »
Taa tylko że jest to praktycznie niemożliwe w Kuźni z powodu:
-Nie zawsze siądzie dana umiejętność, skill potrzebna do uzyskania tego.
-Ogranicza to lvl max postaci, dodatkowo ten problem został rozwiązany dopiero w ToE poprze budynek Mentora Pamięci.


IP: Zapisane
Hiron

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 20

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 21 Listopada 2010, 09:20:40 »
Mi zwykle wpadają dobre skille raz aby jak grałem nie wszedł pancerz runiczny.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21 Listopada 2010, 12:10:17 »
To wszystko jest uzależnione od szczęścia które rozdaje automat ale praktycznie jest niemożliwe by w Kampanii osiągnąć tak łatwo ostateczną umiejętność.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 21 Listopada 2010, 12:44:49 »
Możliwe że rozwijał umięjętność, po umiejętności, to wtedy musiało mu w miarę łatwo iść, choć praktycznie miał gorszego boha gdy skupiał się na przywołaniu, a zostawiał deff.

Loczku, a jeśli mam moda dającego kampanie w TotE, to dałbym radę wbić to umiejętność?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21 Listopada 2010, 13:25:56 »
Pewniejsze by to było, choć nie na pewno, m.in. dlatego, że w tej mapie i tak nie byłoby obiektu pozwalającego zmienić umiejki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.134 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry