Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Disciples III Rebirth (Czytany 21414 razy)
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« : 21 Kwietnia 2012, 19:23:31 »
Disciples III "Odrodzenie, ale takie drugie" czyli gold pack :D

D3: 'Rebirth' (Gold Edition = D3 + 1. Expansion in one) - release date in Russia: november/december 2011

features:
- improved balance and AI
- multiplayer over steam
- movement along water and battles on the ships
- new water units and water buildings
- new neutral units
- improved hero interface (for inventory and skills)
- new graphic effects (shaders in water, new clouds etc..)
- fully rewrite maps without corridors - free movement over maps
- more hot-seat maps
- new global and battle spells
- double quantity of the quests
- some features from D2 are back!!!

Zważywszy, że po komnacie disciples - niegdyś największego konkurenta serii heroes - hula wiatr, niczym po stolicy demonów w DIII, zamieszczam bardzo spóźnionego newsa.

http://www.youtube.com/watch?v=HdeEt0qY0Ng

Teoretycznie gra w Rosji winna wyjść parę dni temu, ale nic mi na ten temat nie wiadomo...

...czy ktoś oprócz mnie łudzi się, że ów pseudo-dodatek odratuje serię DIII?


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 21 Kwietnia 2012, 22:20:42 »
Fast zanim zaczniemy dyskusję chciałbym wiedzieć, czy ten dodatek jest także do osób mających podstawkę, czy tylko dla tych ze złotą edycją. Bo jeżeli to drugie to ja się chyba odetnę od tej serii, bo jest to za przeproszeniem dymanie klientów i to po całej linii. Wydałem na tą grę ponad 100 zł i osobiście czuję, że rzuciłem pieniądze w błoto. Jeżeli jednak oni obiecują poprawy, a robią to tylko dla tych co sobie kupią jakąś edycję to jest to dla mnie kpina.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 21 Kwietnia 2012, 22:29:26 »
Jeżeli dobrze wszystko powiązałem to w DIII Rebirth dołączają do wesołego grona krasznale.

Oczywiście DIII Rebirth to gold edition, zatem być może karasiowy dodatek będzie wydawany również osobno (wraz z łatkami z Rebirthu).

Jednakowoż nie zdziwiłbym się gdyby Akella znalazła upodobanie w dymaniu fanów serii tysiącami i wydała dodatek tylko w formie gold editionu
( czyt. albo wydasz kolejną setkę na to samo +krótka kampania i jakieś zmiany, które powinny pojawić się już w DIII Renesansie, albo мы не говорим ).

BTW: http://img11.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/72/49/54/2272495413

<3


« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2012, 22:31:47 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 21 Kwietnia 2012, 22:32:26 »
Mi chodziło o to, że mogą też dać do pobrania osobom ze złotą edycją, a resztę olać. Tak słyszałem na forum, na którym obaj urzędujemy jeśli chodzi o serię disciples. Jest to po prostu krzywdzące w stosunku do mnie  jako fana, który dał im drugą szansę, a teraz wycinają taki numer.


« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2014, 15:54:10 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 21 Kwietnia 2012, 22:39:53 »
Zakładam, że masz rację ------> Cicho łkam.

Przejęcie serii disciples przez Akellę to strasznie smutny akcent w growej branży.

Nie no takiego świństwa by chyba nie zrobili. Ponoć w Hexie siedzą sami fani ów serii i chcą ją przybliżyć do pierwowzoru. Niestety z tego co słyszałem to syzyfowa praca...

Tak czy inaczej nadal jest nadzieja, że jakoś odrestaurują to co zostało skopane w Disciples III - a zwłaszcza hordach nieumarłych.
Osobiście uważam, że совершенно новая система wałki jest do niczego -.- Osłony sprawdzają się tragicznie i wymuszają nienaturalnie defensywny tryb gry. Nie wspominam już nawet o dziwacznym zawyżeniu progów awansu jednostek. Jedyny + to porządne przydzielenie umiejętności stworkom, jak np. Zgłębiczartowi ( w końcu może kogoś "skamienić" ).


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 21 Kwietnia 2012, 22:47:51 »
Ja na hordy nie wydawałem kasy bo mi było jej szkoda, za dużo wydałem na podstawkę i przez nią straciłem. Przyznam, że trochę mnie korciło bo gra ma coś w sobie... niestety tego nie da się wydobyć najprawdopodobniej przy kimś takim jak Akella. Samego studia robiącego grę nie winię, to jakie mają warunki to po prostu ciężko nazwać nawet biedą.


« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2014, 15:55:54 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 21 Kwietnia 2012, 22:51:07 »
Powiem Ci, że wiele nie straciłeś. Sam piniążki wydałem, ale nawet nie przeszedłem kampanii hord. Renesansowe podejście do DIII, w którym to jednostki są najważniejsze ( w tym wypadku jakiś trup z rozterkami natury egzystencjalnej i towarzysząca mu płaczka ze zniczem w rękach ) całkowicie mi nie odpowiada. Jak ktoś zauważył na macierzystym forum Disciples - w DII ważne były losy narodów i bóstw. Tutaj smętne, moralne pseudo-dylematy wychodzą na pierwszy plan i obrzydzają mi kampanię na samym wstępie.

Ponadto dodam, że w trybie hot-seat nie można grać (SIIIICCC ***!!!!) hordami. W dodatku z hordami nie można grać hordami. Nie wiem jak to możliwe. Dodano ofc. nowe mapki, ale nie dodano mapek z hordami... No aż mnie plomby w zębach rozbolały.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 21 Kwietnia 2012, 23:04:22 »
Powiem Ci, że wiele nie straciłeś. Sam piniążki wydałem, ale nawet nie przeszedłem kampanii hord. Renesansowe podejście do DIII, w którym to jednostki są najważniejsze ( w tym wypadku jakiś trup z rozterkami natury egzystencjalnej i towarzysząca mu płaczka ze zniczem w rękach ) całkowicie mi nie odpowiada. Jak ktoś zauważył na macierzystym forum Disciples - w DII ważne były losy narodów i bóstw. Tutaj smętne, moralne pseudo-dylematy wychodzą na pierwszy plan i obrzydzają mi kampanię na samym wstępie.

Ponadto dodam, że w trybie hot-seat nie można grać (SIIIICCC ***!!!!) hordami. W dodatku z hordami nie można grać hordami. Nie wiem jak to możliwe. Dodano ofc. nowe mapki, ale nie dodano mapek z hordami... No aż mnie plomby w zębach rozbolały.
Wiesz, co do tego renesansowego podejścia to się z tobą zgodzę. Seria Disciples nie poruszała spraw jednostek lecz całych narodów. Takich rzeczy się nie robi, to uderzenie w kanon gry. Byłbym spokojnie w stanie to zaakceptować jeśli by te dwa elementy dobrze połączyli- losy bohatera i losy narodów. Jednak tego nie ma. Jedynie podobała mi się naprawdę pod tym względem kampania Haarhusa, który był ciekawą osobą, jednak to za mało.

Co do drugiej sprawy to ja się chwilami zaczynam zastanawiać nad inteligencją Akelli ale zaczyna mnie wtedy boleć głowa. Pocieszy Ciebie może fakt, że jak się dowiedziałem Disciples 3 początkowo w ogóle nie miało opcji hot-seat lecz samą kampanię :>

Swoją drogą zastanawiam się czy zrobili lepszego bossa końcowego bo ten w podstawce to była tragedia...


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 21 Kwietnia 2012, 23:13:45 »
Haarhus ciekawy?

Proszę Cię. Schematyczny i przewidywalny jak McChickien.

Początkowo zły heroes, który pod wpływem kobiety nawraca się, ale niestety ginie bo ZŁY INKWIZYTOR* go zdradziecko zabił.

To już ciekawsza byłaby wersja Makbetowska gdzie pod wpływem kobiety Haarhus staje się 2x większym badassem i buntuje się przeciwko Bethrezenowi i przekształca się w dużo potężniejszego demona, którego musiałby powstrzymać tamten bez osobowościowy elf z III aktu.
Swoją drogą to byłaby ciekawa zagrywka. Inoel wykazałaby się jakimiś cechami - bo przez całą grę była tylko damą do uratowania, a na końcu i tak nikt anielicy w łożnicy nie zaszczycił - i podsycała w Haarhusie coraz większą pychę :D A ta standardowo by go zgubiła, bowiem kto ośmieli się sprzeciwić upadłemu kończy jak Uther. No i poza tym Haarhus mógłby wtedy odcisnąć jakieś piętno w świecie demonów...

Cytuj
  Pocieszy Ciebie może fakt, że jak się dowiedziałem Disciples 3 początkowo w ogóle nie miało opcji hot-seat lecz samą kampanię 

http://files.sharenator.com/disgusted_oh_god_why_text_What_happens_a_LOT_while_Im_working-s300x288-303782-410.png

*Nie uważasz, że ten motyw równie jest irytująco oklepany? Fakt - raz ganimy DIII za zbytnią innowacyjność, a raz wymagamy zmiany pewnych rzeczy. Jednakowoż tutaj wyraźnie lordowie są do rany przyłóż, a inkwizycja to totalne skurwkaczkazjabłkami. Toż to pojawia się w D&D; Warhammerze; nawet współcześni mają w głowie utrwaloną (skrzywioną w dodatku) wizję inkwizycji, która wymordowała 40 milionów ludzi w Europie i wszystkich paliła.

Btw: Te 40 mln. nie są zmyślone, bo faktycznie spotkałem się i z takimi debilami, którzy jak mieli jebnarbuz dane statystyczne to przynajmniej z polotem. 


« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2012, 23:17:29 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 21 Kwietnia 2012, 23:20:20 »
Haarhus ciekawy?

Proszę Cię. Schematyczny i przewidywalny jak McChickien.

Początkowo zły heroes, który pod wpływem kobiety nawraca się, ale niestety ginie bo ZŁY INKWIZYTOR* go zdradziecko zabił.

To już ciekawsza byłaby wersja Makbetowska gdzie pod wpływem kobiety Haarhus staje się 2x większym badassem i buntuje się przeciwko Bethrezenowi i przekształca się w dużo potężniejszego demona, którego musiałby powstrzymać tamten bez osobowościowy elf z III aktu.
Co do samego Haarhusa chodziło mi o historię pochodzenia. chodzi o tą przedostatnią misję, gdy wcielamy się niego jako bohatera zanim był jeszcze demonem.
Co do twojej teorii to ona też jest oklepana, po Utherze. W tym jakże ciekawym momencie dochodzimy do wniosku, że wszystko już było tylko sztuką jest to przedstawić ciekawie :slonko:
To ciąg dalszy odnośnie ganienia Disa III za innowacyjność jak i wymagania zmian pewnych rzeczy ;D


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 21 Kwietnia 2012, 23:25:25 »
Cytuj
W tym jakże ciekawym momencie dochodzimy do wniosku, że wszystko już było tylko sztuką jest to przedstawić ciekawie   

A to niestety Akelli się nie udało. Fabuła jest - w moim uznaniu - płyta i infantylna.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 21 Kwietnia 2012, 23:34:46 »
Cytuj
W tym jakże ciekawym momencie dochodzimy do wniosku, że wszystko już było tylko sztuką jest to przedstawić ciekawie   

A to niestety Akelli się nie udało. Fabuła jest - w moim uznaniu - płyta i infantylna.
Przede wszystkim zawalili kanon i odeszli od losów narodów oraz zwalili główny wątek, na którym budowana jest cała fabuła- ta cała sprawa z anielicą. Do tego o ile pierwszych dwóch bohaterów przeboleję, to trzeciego już nie. Cała trzecia kampania to jedna wielka żenada. Zresztą kolejny błąd, który wychwyciłem to zmienili charakter całej frakcji przymierza. Nie chodzi tu tylko o usunięcie centaurów (sic!) ale o kwestie samych elfów. Przywrócili im dawną twarz, jakby całego ich buntu nie było. Ta frakcja po całym tym buncie powinna być pełna nienawiści. Brakuje tych elfów rzucających się na panikujących przeciwników, wycinających ich bez litości. Owszem, nie twierdzę, że dawnych elfów w nich nie zostało ale po prostu tutaj zawalili. Zresztą tutaj ogólnie tej nienawiści frakcji do siebie nie widać. W kampanii zrobili fabułę typu H5- wszyscy dobrzy, demony złe.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21 Kwietnia 2012, 23:42:24 »
Fakt. Elfy są totalnie bezpłciowe.
Jednakowoż wprawny obserwator zauważy, że Arion była kobietą.

Tak czy inaczej - pozbawienie elfów wyżej wspomnianej nienawiści to zbrodnia przeciwko kanonowi i pójście w stronę "elfy i ludzie = przymierze; demony i nieumarli = horda".

Poza tym zabrakło czynnika ludzkiego, takiego Huberta de Layle. Niby jest ten cały Ferre, ale to bohater drugoplanow, którego "zabija" się n-razy, a ten i tak "ucieknie z pola walki".

Swoją drogą w tym miejscu można poruszyć temat, który bał wałkowany wielokrotnie na forum disciples, a mianowicie - odejście od "kolorów szarości" Nevendaaru. Tutaj zabrakło mrocznego klimatu i tej świadomości, że wszyscy są przeciwko wszystkim i nawet przedstawicielom własnej rasy nie wolno ufać ( w tym miejscu pomijam wątek inkwizycji). 


« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2012, 23:46:59 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 21 Kwietnia 2012, 23:49:34 »
Twój ostatni akapit to skwitowanie całej gry. Rzeczywiście brak tej szarości, która sprawiała, że wiedziałeś, iż Disciples to Disciples, a nie Heroesy czy kto wie co jeszcze.
Ta gra ma tak wiele minusów, że ciężko widzieć w niej jakiekolwiek plusy bo albo nie ma ich w danym miejscu albo są skutecznie przysłaniane błędami.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 22 Kwietnia 2012, 09:34:25 »
Ja szczerze mówiąc wolę poczekać aż wyjdą wszystkie możliwe wersje gry  platynki, złota i inne podobne i wtedy wybiorę taką, która najlepiej wypadnie. W dzisiejszych czasach nie ma się co spieszyć z kupnem zaraz po premierze gdyż i tak z kolejnymi patchami i dodatkami gra się zmienia.

W podstawkę miałem okazję zagrać i kilka rzeczy mi się spodobało jednak sporo błędów uniemożliwiało grę. Jak przeczytałem o skopaniu inicjatywy podczas walki i pozwalanie na kilkukrotny atak w jednej turze... Mam nadzieję, że wrócą do tradycyjnej inicjatywy.

Kampania rzeczywiście fascynująca nie jest a i te zawyżanie doświadczenia na wysokich poziomach trudności irytuje (skąd ten pomysł nie mam pojęcia bo w drugiej części a przynajmniej u mnie tego nie było) jednak gra tak całkowicie do bani nie jest, bardzo ładnie wydłużono rozgrywkę dzięki czemu na wyższych poziomach nie ma już kilku strzałowych walk.
Zaś co do zawartości tego dodatku to tam jest podstawka, dodatek z hordami i kilka usprawnień?


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.072 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry