Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 24 25 26 [27]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 116527 razy)
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #390 : 16 Marca 2012, 01:26:11 »
I didn't know you improved on this mod. you made my idea for tier 6, improved some textures... :)
on the other hand, the idea of wolf riders seems a bit silly. First they are level 1, whereas wolves are level 3 or 4. and isn't a human a bit heavy for a wolf?

I improved over an old beta you posted. changed some statistics, heroes and buildings costs. marids are tier 4, acolytes are tier 5 (because of training) as well as more visible changes :

Nie wiesz, poprawił na tym modzie. ty wykonane mój pomysł na warstwie 6, poprawił kilka tekstur ... :)
 z drugiej strony, idea wilka zawodników wydaje niemądre. Po pierwsze są one poziom 1, natomiast wilki są na poziomie 3 lub 4. a nie ludzki ciężki bit dla wilka jest?

 Poprawił się na starej wersji beta który komentujesz. zmianie niektórych statystyk, bohaterów i budynków kosztów. marids to poziom 4, akolici są rzędu 5 (z powodu szkolenia) jak i bardziej widoczne zmiany:


tier 3B :


tiers 6 :


tier 7 :




town view :



http://www.mediafire.com/?gg3nkt94guu74vc


« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2012, 02:16:13 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #391 : 18 Marca 2012, 16:10:02 »
Patrzyłem na jednostki od początku tematu (nie miałem czasu żeby przeczytać odpowiedzi) i myślę że ciekawym pomysłem było by połączenie w tym zamku Przystani z HOTY i zamku jaszczuroludzi i może dzikich bestii np:
1.Niewolnik - Sługa/Pomiot (jaszczur)
2.Złodziej - Rabuś/Szubrawca
3.Pirat - Kanonier/Wilk Morski (brak ograniczeń w walce wręcz) nosił by działo gremlina i albo by miał lepsze obrażenia albo obronę
4.Zaklinacz - Morski Czarodziej/Władca Mórz mnich z różdżką mogący na 2/3 tury zawładnąć zwierzętami i rzucający czary wody
5.Nie Mam Pojęcia !
6.Mantykora - Chimera/jakaś tam jej odmiana
7.Nix - Nix Wojownik/Nix...


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #392 : 18 Marca 2012, 17:05:43 »
Nie mam pewności, czy sam mod w ogóle powstanie (Sylan zajął się tworzeniem innych miast. Z Menelagiem zaś było tak, iż w planach było zajęcie się miastem po drugiej części Serca Ashan, ale nie miałem zbytnio wówczas czasu a Menelag zajął się tworzeniem Księgi Czarodzieja). Ja sam także nie jestem na tyle natchniony, by tworzyć to miasto od strony opisów czy historii (bo nie potrafię modować).
Pozostała jednak garstka informacji, jakie udostępnię. Jeśli w przyszłości zajmę się miastem, prawdopodobnie zostaną one wcielone w życie. Są one takie:
- Sama historia Azylu opowiada o tym, co działo się na krótko przed wydarzeniami z Uzurpatora (to właśnie z powodu piratów Kenald, jedna z postaci Serca Ashan, musiał uciekać). Opowiada ona między innymi o podbojach Erwina, syna Duncana z nieprawego łoża, który połączył rozbite bandy pirackie i rozpoczął podbój by zdobyć to, co - według niego - należy mu się. Ponieważ jednak Przystań została zastąpiona przez Azyl, scenariusze nie toczyły się w Imperium Gryfów (mapki jak i wstępne opisy zostały już częściowo zrobione dość dawno). Dwie pierwsze misje dotyczyły dopiero scalania piratów, trzecia z kolei działa się w Heresh. Dopiero dwie ostatnie dotyczyły podbojów, choć i tak czwarta misja działa się na granicy Irollan i Grimheim (więc walczyło się z elfami i krasnoludami), a piąta to walka z Kenaldem, który skrył się w Srebrnych Miastach.
- Oprócz kampanii Azylu miały się znaleźć jeszcze trzy późniejsze: Lochu, Sylwanu i Inferno. Wszystkie trzy też były po części zrobione. Kampania Inferno działa się już równocześnie z akcją Uzurpatora. W kampanii Lochu będzie znany już w H3 wątek czarownicy, której celem była zamiana w smoka. Docelowo, w kampania Sylwanu miała się kończyć na walce z nią i jej sojuszniczką, towarzyszką Erwina (sama smoczyca miała być jako boss będący w posiadaniu ów bohaterki).
- Choć nie było to planowane początkowo, Erwin miał też spiskować z Igorem i Athoreosem, bohaterami Uzurpatora. Miał być też jeszcze jeden, trzeci spiskowiec z Imperium Gryfów, który jednak miał być pokonany w kampanii Sylwanu.
- Wpierw jako jednostki neutralne, później jako mini-rasa miała być część istot Przystani.
- Z powodu dość dziwnego wyglądu, błędów z animacją, cieniami i modelami, 7 lvl Azylu miał zostać zastąpiony innymi bestiami, których modele pochodziły od Hydr (dla niewielkiego nawiązania do mitów greckich, ulepszenie i alternatywa zwać się miały Scylla i Charybda).


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: 1 ... 24 25 26 [27]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry