Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Iboz
Strony: [1] 2 3
1  Hyde Park / Wasza Twórczość / GTV : 28 Czerwca 2023, 23:00:46
Mam pomysł na GTA w światach fantastycznych.
Nazywało by się GTV Grand Theft Vehicle


Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:01:18[/time]
GTV Heroes
Wcielamy się w Sadien córkę Kreatora, naszym zadniem jest pokonać
Smoki i pochwycić przestęprzych Władców Żywiołów.

Krainy
Ashan
Lodowiec Lodowych demonów
Pustynia Shantiri
Pustynia Siedmu miast
Las elfów Irollan
Góry Krasnoludów Grimheim
Podziemia Yghall
Równiny Orków Ranaar
Półwysep Heresh Nieumrłych

Wymiary Żywiołów
Wymiar Lodu
Wymiar Ognia
Wymiar Wody
Wymiar Powietrza
Wymiar Ziemi
Wymiar Światła
Wymiar Ciemności
Wymiar Umysłu

Mesalia
Atagarich
Jadame
Karigor
Nighon
Wyspy Regny
Ziemie Przodków
Kraina Smoków
Ziemie demonów

Rasy i potwory w grze
Większość ras z H I - III, H V - VII

Służby porządkowe
tutaj nadminie że od levelu jednostki
z która wlaczymy zależy pomoc - gwiazdka
którą mamy
1 gwiazdka milcjant (człowiek)
2 gwizadki elf leśny
3 gwiazdki elf mrozu
4 gwiazdki strzelec wyborowy
5 gwiazdki zaklinacz
6 gwiazdki geniusz
7 gwiazdki Przodek


Fabuła
Sadien zaczyna w osadzie na lodowcu lodowych
demonów, tam trenuje. Potem wędruje na Asahanie
zbierając armię do pokonania Smoczych bóstw.
Po pokonaniu Smoczych Bóstw udaje się do
wymiarów żywiołów. Tam pokonuje Władców
Żywiołów zamykając ich w kajdanach.
Na koniec Sadien udaje się na Mesalie
gdzie ma pokonać swojego ojca Kreatora
i inwazje jego demonów. Ostatecznie
demony dzielą Mesalie na pół dla nich
pół dla Geniuszy. Sadien ginie
w finałowej bitwie.

Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:01:44[/time]
Wcielamy się w elfa którego zadaniem jest znaleśći zniszczyć pierścień Saurona

Krainy
Lasy dobra
Shire
Dom Toma bombadila
Oberża
Port rzeczny
Wichrowe wzgórze
Rivendell
Kopalnie krasnoludów

Śródziemie
Gondor
Góry
Kopalnie Morii
Gondor
Bagna orków
Posągi królów
Rohan
Jasknie Nieumarłych

Siedliska zła
Jaskinia Smauga
Mordor
Jakinie Pająków
Isengard
Góra przeznaczenia
Oko Saurona
Harad
Wyspa Piratów
Daleki Harad

Ponadto mamy
Morze
Numenor
Walinor

Rasy w grze
Niziołki
Krasnoludy
Elfy Leśne
Leprekauny
Elfy Morskie
Wilkołaki
Ludzie
Orki
Gobliny
Ogry
Trolle
Haradimowie
Mużyni z Haradu
Piraci
Duchy ognia
Upiory pierścienia
Nieumarli

Ponadto Potwory rozmaite

Wierzchowce
Kucyki
Konie
Wilki
Pająki
Sanie królicze
Jednorożce
Enty
Pukle
Smoki Dobre
Smoki Złe
Pająki
Pegazy
Wiwerny
Orły

Służy porządkowe
1 gwiazdka Cienie
2 gwiazdki Żyw. Burzy
3 gwiazdki Żyw. Metalowego dymu
4 gwiazdki Żyw. Elekrtyczości (Praczłowiek)
5 gwiazdki Żyw. Umysłu
6 gwiazdki Geniusze

Fabuła
Zaczynamy elfem w Rivendell, naszym zadaniem jest znaleść
pierścień, przeszukujemy rozmaite tereny, aż znajdziemy.
Następnie wrzucamy pierścień do góry przeznaczenia (Musimy dostać
się do MOrdoru). Tam dowiadujemy się że zaprzyjaziony człowiek
nie chciał wrzucić pierścienia. Szykuje się wojna musisz uciec
do Valinoru. Problem tkwi w tym że rozbijasz się w Numenorze.
Wreszcie nakoniec dzięki Morksim elfom odnajdujesz Valinor.

Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:02:27[/time]
W grze wcielamy się w syna Asha i Misty w czasach kiedy
poajwiły się Dinomony. Naszym zadaniem jest wyłapać dinomony
tak żeby zastąpiły ich pokemony. Czyli fabuła to koło.
Na koniec nam się rodzi Misty.

Krainy
Miasto Ludzi (Normal)
Żywiołu Ziemi
Żywiołu Powietrza
Żywiołu Ognia
Żywiołu Wody
Zywiołu Zimy
Żywiołu Ciemności (Psycho)
Żywiołu Światła (Elektro)
Żywiołu Natury (Roślina)
Zywiołu Porządku (Metal)
Żywiołu Chaosu (Chsząszcz)
Żywioł Śmierci (Duch)

Stwory to dinomony, później zastąpione
pokemnami, a na końcu pojawiają się stwory z Mata Nui
(Lego Bionicle). Na koniec fabuły pojawiaja się
zwierzęta znane z Ziemi z XX wieku.

Służby porządkowe
1 gwiazdka Policjantka elfka
2 gwiazdki Policjant elf
3 gwiazdki Policjant z Pokeballem
4 gwiazdki Policjant z plecakiem rakietowym
5 gwiazdki Policjant elementalista (Lewituje i teleportuje)
6 gwiazdem Policjant Psychomanta (o mocy ducha)


Wiadomość doklejona: 28 Czerwca 2023, 23:03:47
GTV według kolejności frakcji Heroes:

Frakcja
0- Necropolis   GTV Europe
0+ Glacier      GTV Heroes
1 Dungeon   GTV Future
A Fortiess      GTV Prehistory
2 Stronghodl   GTA 2 i 3
B Factory      GTA Vice city
3 Inferno      GTA San Andreas
C Catheral      GTA 4
4 Castle      GTA 5
D Greenhouse   GTA 6
5 Rampart      GTV Elf
E Christmas   GTV Lords of the Ring
6 Cove      GTV Ocean
F City of chaos   GTV Base
7 Forge      GTV Matrix
G Conflux      GTV Forge
8 Tower      GTV Icecity
H Fairy      GTV Sims      
                     
                              
2  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes : 01 Kwietnia 2023, 22:49:02
Kolejność według heroes 3
Glacier, Halo town, Tartarus
Necropolis, Death Valley, Crypt
Christmas, Bastillie, Prijat
Dungeon, Plane of Earth, Assylum
Fortiess, Groove, Abode
Stronghold, Horde, Cetatea
Factory, Pawilon, Nome
Inferno, Imperium, Greenhouse
Fairy town, Gold town, Zerg town
Castle, Sand Castle, Star wars mod
Cathedral, Coutryard, Nightwatch
Rampart, Preserve, Evergreeen
Cove, Abyss, Star Gate mod
Forge, Ciberium, Foundry
Tower, Derwish, Human castle
Conflux, Palace (Vori), Northerness
3  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 01 Kwietnia 2023, 22:34:54
Ważniejsze wojny sprzed chaos imperial space
1775 Bitwa o niepodległość USA
w wyniku bitwy nadano prawo człowieka, kosmici gdy to obserwowali
zaczęli pozwalać płodom o braku rozwoju rodzić, tak powstały szaraki
1805 Wojny Napoleona
Napoleon jako mały człowiek krasnolud, zawojował Europe swoimi wojskami.
Liczyły się siły krasnoludów czyli grenadierzy i canonierzy (z armatami)
1861
Wojna secesyjna uwalnia niewolników, w USA wszystkie rasy
są sobie równe. Wojna jest wojną na którą gdy patrzyli ashanie
zmienili rządy na równe wszystkim rasą - shantiri.
1918 I wojna światowa
Podczas wojny użyto wszelkich środków z każdego żywiołu.
Patrząc na nią żywiołaki przekształciły się w wampirze żywiołaki
1939 II wojna światowa
Odziały Nazistów Hitlera, pod okiem doktorów śmierci, stają się
oddziałami zombii. Powstają pierwsi w naszych czasach
nieumarli
1977 Gwiezdne Wojny
Grupa kosmicznych górników, buntuje się przeciwko
władzy Palpatine, dochodzi do gwiezdnych wojen
2001
Bitwa o pierścień Saurona, tysiące drowów (mrocznych
elfów tzw. nieugiętych) oraz Trolle atakują
Gondor
2017
Wojna o planetę małp. Minaturowe Behemoty
atakują ludzkich Ghostów z armii
2047
Atak tajemniczych Scrinów powoduje że,
papież ucieka do Australii, a w rzymie
powstaje pępowina pod nowe dziecko Ziemi (planety)
2092
Wojna o Chiny Decepticonów z Autobotami.
W wyniku wony Teletran (Grigor II) zdobywa
wehikuł czasu
2140
Lądowanie USC (United Space Cefeusz) doprowadza
do wojny miedzy nim a ED (Earth Dominion).
Wybuchy jądrowe doprowadzają do zniszczenia planety
(Ziemia), przybywa LC (Lirian Corporations)
żeby ewakułować mieszkańców.
Tymczasowo do powrotu Ziemi ludzie
są na Pandorze księżycu zamieszkanego przez Navi.
2245
Wojna o Marsa, między Imperium Kosmicznym
i humanitarianami, a kolonistami z Ziemi.
Kończy się zniszczeniem portu kosmicznego
na Ziemi.
2350
Imperium Kosmiczne wkracza do Mesali (świata
H III). Na atak reagują Demony z Cefeusza,
przybywające z odsieczą do mieszkańców Mesalii
2500
Rozpoczęcie brudnych wojen, między Terranami
z Imperium Kosmicznego, a Zergami -
rasą robaloroślin.
2650
Niejaki profesor All organizuje wielką łapankę na
Pokemony. Zwierzęta przestają być
problemem
2800
Imperium Hindii (Indie i mieszkańcy oceanu indyjskiego)
toczą wojnę z Krainą Technomantów (w chinach)
2950
Wojna między Plackami (ludzmi z europy), a podwodną
rasą europy. Poszło o kobiety
3100
Wojna między Imperium Vaygrów (nieumarli, prottosi,
goblinoidy), a Imperium Kushan (ashan i jej
planety)
3250
Bunt robotów powoduje że kończą się
kosmiczne podróże. Aby zapobiec
temu trzeba melanż z robaka diuńskiego.
Wybucha wojna o melanż
3400
Chissowie wynajdują transport kometami,
w ten sposób kryzys melanżu się kończy
rozpoczynają się wojny o komety
3550
Odkrycie planety Elvenar przez geniuszy.
Tam żyją niczym w raju, lecz wkrótce
zostają otoczenie przez przeciwnika.
Dochodzi do wojen
3700
Ludzie uciekają z ziemi i lądują
na Altei, po drodze trzeba walczyć
3850
Ludzie odkrywają zaawansowaną
cywilizację na lodowej planecie Yrie.
Wkrótce dochodzi między nimi,
a Yrianami do wojny
4000
Placki tworzą projekt Tytan.
Powstają Tytani. Ci wedrują
w statkach kosmicznych
prowadząc wojny dla Imperium
4200
Elfy pierwotne są wysłane żeby zażegnać kryzys
z Elementarianami. Stają się do nich podobne.
Zostaje wynegocjowany pakt na 10 tysięcy lat.
4400
Akcja gry Chaos Imeprial Space od
strony człowieka (Imperium).
Powstaje Mapa Wszechświata
 




4  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 13 Lutego 2023, 22:30:13
Chaos Imperial Space 4 Victory (dodatek do gry)
W grze są 3 rasy
Ludzie, Elfy i Waygrowie
Ale gra się tylko Elfami i Waygrami.
W grze atakować nas będą rownież Ludzie
ale ostatecznie to od naszego wyboru zależy
czy wygrają Elfy czy Waygrowie.
Zwycięzca zabriera Horusa do siebie i zabija Imperatora (boga)
Rozpoczynając czasy bezwładcy wśród ludzi.
Na koniec dowiadujemy się że bóg wraca jako Istota Kosmosu
i tworzy Federacje Kosmosu, tymczasem Pozostała grupa
tworzy tzw, Ashan.

Chaos Imeprial Space Online (sieciówka)
Tu wybieramy Waygrów lub Elfy i rozpoczynamy walkę o planetę Ashan.
Ten kto wygra pójdzie wraz z Ashanami na Kosmiczną Federację.
Koniec to jest Flota Ashan nad Ziemią i nagłe przybycie
Transformerów ratuje Ziemię.
Następnie ziemia godzi się na Konfederację Kosmosu
z innymi rasami. Pokój jednak dalej jest zabużony przez
piratów, zbuntowane światy, i samozwanczych imperatorów.
W radzie Konfederacji obok Istoty Kosmosu zasiadają
Waygr, Brashnard, Królowie Nazgule, Królowie elfów,
Władcy Bestii (w imię smoków), i Grupa Heretyków (w imię demonów),
oraz kilku Geniuszy (w imię żywiołaków), i kilka Istot światła (w imię ludzi).

Jeszcze będzie historia zdarzeń z przed fabuły Chaos Imperial Space
5  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 04 Lutego 2023, 23:51:05
Chaos Imperial Space 4 Final Time
1. Ludzie
1 sc. Pomagamy Magowi o rzelaznym kiju przejść otoczenie przez Smoki, naród magów odkrywa nową ziemie gdzie może żyć
bezpiecznie
2 sc. Do centrum Wszechimeprium przybywa Kreator, witamy go jak Boga i przyjmujemy jego świtę, naszym zadaniem jest,
obejść całą mapę i dokonać egzorcyzmów na świecie Kreatora, bedą nam przeszkadzać tajemniczy Plugawcy z antywymiaru.
Jak to zrobimy Kreator (Bóg) znów będzie człowiekiem
3 sc. Mamy rozbudować na maksa przygraniczne światy, gdyż wkrótce zacznie się wojna o cały wszechświat.
2. Elfy
1 sc. Brashnard mówi że przydaliby się mu Dinorianie i Smoki. Aby to zrobić musi odnaleść flakoniki smoczej krwi
na kilku światach. Nowe Smoko-elfy przekonują na swoją stronę Dinorian.
2 sc. Mamy uzbierać odpowiednią ilość elikiru niezniszczalnośći, musimy wyrobić się w czasie.
3 sc. Brashnard rozbija sfere mocy mówiąć że trzeba ukryć Silmarilie przed Sauronem inaczej wygra zło. Musimy zanieść je
do niedostępnych dzikich światów.
3. Waygrowie
1 sc. Waygr chcę przekonać do współpracy nieumarłych aby to zrobić, podarowuje im kadzidło, dzięki niemu mogą się
odżywiać, mamy je rozprowadzić po znaczącej części nieumarłych światów
2 sc. Wayg chcę przekonać do siebie demony, w tym celu tworzy pierścienie nazguli. Nazgul służy Sauronowi. Uczestniczymy
więc w przejęciu demonów na planecie mesalia. Wkróce reszte demonów też daje się przejąć po tajemniczym zniknięciu Saurona.
3 sc. Pulsarianie chcą przejąć część elfów, chodzi o mroczne elfy. W tym celu podają im breje która tamuje wysychanie
ciała i rozlatywanie się tych elfów, elfy mroczne w podzięce przyłaczają się do Waygrów. Ostantnie zadanie to konkurs
po którym wyjdzie to który elf pójdzie do armii komicznej waygrów.

C.d.n.
Będzie to ostatnia część Chaos Imperial Space.
Po za tym jeszcze opowieść o sieciówce, i historia tego co się działo wcześniej
6  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 06 Stycznia 2023, 12:56:47
dodatek Chaos Imperial Space Only Primes

Elfy
1. Brashnard przypomniał sobie o elfach podziemnych. Więc rozpoczął pracę nad biblioteką cienia. Mamy ukończyć pracę by
skopiować ją po całych podziemiach. Tak przejmiemy podziemne elfy. Oczywiście przeszkadzają nam stwory z tamtych planet.
2. Musimy wychodować Drzewo Życia żeby przejąć rządy nad entami, florańskimi elfami i Floranami. Musimy zrobić to zanim
demony skapną się że drzewo przejmie roślinny.

Nieumarli
1. Część Nieumarłych została nie ewakuowana. Teraz musimy nimi się obronić, w tym celu musimy zawiązać sojusz z
Orkami Piratami.
2. Z pomocą Orków piratów dostajemy się do terenu Pulsarian. Część Wampirów woli jednak elfy. Musimy wybrać po której
stronie stanąć. Czy iść do elfów czy do Pulsarian. Z elfiej powstają tęczowe wampiry, a z pulsariańskiej drowy.

Energerzy
1. Energerzy po pokonaniu zła, nagle znikły. Pozostała jednak jedna ich grupa. Grupa ta zwana transformerami wraz z swoją
planetą pod przywódctwem Kreatora rozpoczyna podbój światów. Wraz z zniewolnonymi przez nich demonami.
2. Kreator znudzony grześ znika, dochodzi do starcia o władze między Upadłymi Transformerami a Primeami. Jeśłi
wybierzerz Upadłych to masz do dyspozycji demony, jeśli primeów to dołączamy do ludzi.

Dinorianie
1. Smoki rozpoczynają inwazję na wszelkie światy. Naszym zadaniem jest zdobycie 1/3 wszechświata.
2. Rasy ościenne zjednoczyły się przeciw smokom. Smoki muszą obronić Ashan. Wojna kończy się po odwrocie przywódcy magów
Orodretha.

Degry
1. Degry poszukują nowego świata poza wszechświatem. W tym celu musimy udać się na wszystkie granice wszechświata.
Wreszcie po kilku próbach udaje nam się przedrzeć.
2. Część Degrów udaje się do innego wszechświata. Tam napotyka opór Liriańskich cywilów wspieranych przez Euroasiatyckich
Obrońców. Po przebraniu się zanich odnajdujemy świat zwany ziemią. Tam okazuje się że jest mnóstwo jedzenia.
Opuszczają więc statki morfidy oraz xenomorpfy. I tworzymy osiedle na ziemi.
Ludzie
1. Musimy pokonać infekcje obcych degrów na ziemi po drugiej stronie galaktyki (poza rzeczywistością - poza adromedą).
2. Musimy pokonać zakon Jedi inaczaj ludzie przegrają z nieludźmi.

Waygrowie
1. Musimy zasymiliować smoka, żeby odzyskać światy utracone po wielkiej inwazji Imperium Draco. Tworzymy smokoludzi.
2. Po śmierci degrów na ziemi, degry u Waygrów zaczynają świrować atakują wszystkich. Więc musimy ich uspokoić.
W tym celu musimy wykraść Overminda z więzienia w Piekle.

c.d.n.
będzie to
Chaos Imperial Space 4 Final Time
7  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 14 Grudnia 2022, 22:31:42
Chaos Imperial Space 3 Streght to Power
Elfy
1.sc Elfy w wyniku oddziaływania bóstwa chaosu slaneesha kompletnie upadli. Teraz pewien przywódca wśód nich mędrzec Brashnard
postanawia zjednoczyć ich wszystkich. Tworząc własną krainę elfów. W tym celu musi przekonać elfy z powierzchni aby się
połączyły w wspólny naród. Aby to zrobić musi zebrać sfery mocy składające się z kilku silimarionów.
2.sc Teraz kiedy mamy elfy z powierzchni trzeba przekonać jeszcze elfy z morza. W tym celu musimy zdobyć perłe mocy morza.
3 sc. Ostatnią grupą elfów są elfy śnieżne aby ich przekonać trzeba zdobyć miecz mrozu.
Nieumarli
1 sc. Po tym jak bogowie olimpijscy się rozeszli każdy w swoją stronę. Czas na żniwa śmierci w ich krainach. Wybierz najlepszych
nekromantów w rzeczywistości. Test kto zdobedzię najwięcej szkieletów.
2 sc. Nasz ulubiony bohater kieruje żniwami. Czas zebrać tyle nieumarłych ile tylko zdoła pamieć czaski berła nekromanty.
3 sc. Teraz trzba jakoś utrzymać armię do przepowiadanego starcia o cały wszechświat. W tym celu trzeba zaćmić słońca wszystkich
naszych światów.
Energerzy
1 sc. Rasa tajemniczych świateł od dawna chciała przybyć do naszego wszechświata. Wreszcie dzięki eskperymentom z bramami
wymiarów chochlików da się to zrobić. Wyląduj na świecie chochlików i załóż bazę.
2 sc. Najlepszym materiałem jest metal. Okryj Energerów metalem i przyszykuj się do inawazji na cały teren demonów.
3 sc. Podbijamy więszość światów demonów i przepędzamy degrów. W ten sposób bóstwo światła zadowolone mówi że wygraliśmy
z złem w tym wszechświecie.
Dinorianie
1 sc. Okazało się że Smoki bez magów wpadły w panikę co dalej. Wykorzystaj okazję i przejmij smoki do rasy Dinorian.
2 sc. Okazało się że Meduzy się zbuntowały w zamian za bycie Tytanicą przeszły na stronę tubylców.
Ukaraj meduzy wielkimi smokami.
3 sc. Czas na inwazję w kosmosie. Powiększ teren dinorian zakładając Imperium Draco. Nieoczekiwanie Smoki przejmują
dowodzenie. W walce musimy pokonać tubylców, ale również i Ludzi, elfy i energerów.
Degry
1 sc. Zostaliśmy przepedzęni przez energów. Teraz czas znaleść nowy dom na terenie dawnych heroidów. Naszym celem jest
przejąc jak najwięcej genomów fantastycznych istot.
2 sc. Slaneesh opowiada że elfy uwolniły się z pod jego wpływu. Teraz nie będzie łatwo. Więc musimy się upodobnić
do inteligentnych ras. Naszym zadaniem będzie zdobycie tyle zasobu many żeby uczynić degry humanoidami.
3 sc. Slaneesh odkrył że Pulsarinie są podobni do Degrów więc postanawia przenieść się na ich teren. Po drodzę trzeba
jednak wyniszczyć kilka światów
Ludzie
1 sc. Ludzie odkryli magię w światach dawnych heroidów. Aby ją opanować wysłali mędrców z rodzinny Sar.
Mamy odkryć wszystkie czary.
2 sc. Szaraki proszą o azyl w Imeprium. W zamian obiecują chodować zboże. Musimy zabezpieczyć ewakuację i ocalić jak najwiecej cywilów Szarackich.
3 sc. Anioły proponują dołączyć do Imperium. Aby to zrobić potrzeba dużo, miejsca Ludzie podbijają planety olbrzymy
zamieszkane przez Duchy Żywiołów. W celu stworzenie światyń dla aniołów.
Waygrowie
1 sc. Pewien Nekromanta zwany Waygr zgubił się na planecie Pulsarian. Wkrótce powiedział że przy takiej przewadzę
technologicznej Pulsarianie powini zdobyć cały wszechświat. Pulsaranie po zastanowieniu powstanawiają
zrobić to. Dochodzi do podbojów kilku światów.
2 sc. Waygr zachęca Nieumarłych żeby poparli Pulsarian. Dochodzi do ataku Pulsarian na światy gdzie są żniwa i
tym sposobem zakończenie żniw.
3 sc. Demony chcą przystąpić do Imperium Waygra. Dochodzi do kolejnych starć w celu dojścia do tych spalonych światów armii Waygrów.

c.d.n.
będzie dodatek Chaos Imperial Space 3 Only Primes
8  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 04 Grudnia 2022, 00:58:28
Chaos Imperial Space
dodatek Big Turns
Magikorianie
Bogas podbija tereny Archarian. Smoki zostają władcami Archarian zaraz po tym gdy Bogas tajemiczo znika.
1.sc.Smoki muszą pokonać wtyczkę Degrów w ich terenie tzw. Urgasha.
2.sc. Kłótnia władzy u Smoków. Wybieramy czy walczyć elrathem czy mallasą o władzę nad wszystkimi Heroidami.
3sc. Demony weszły do stolicy Ashanu. Smoczy jeźdzce mają ich pokonać.
Cytogrowie
1.sc. Cytogrowie muszą zabezpieczyć teren swoich światów, na czas ewakułacji do innego wymiaru.
2.sc. Cytogrowie poznają wymiar piekielny. Okazuje się być on ostrosłupem (nie kulą), tam mają utrzymac się aż do spotkania
Władcy demonów.
3sc. Cytogrowie tworzą flotę demonów walcząc o zdobycie światów na powierzchnii.
Cyberosi
1sc. Z powodu nieporozumienia dochodzi do starcia Cyberosów z Pulsarianami. Trzeba dostać się za linię frontu żeby
wynegocjować rozejm.
2.sc. Imperianie wdają się w wojne z Archarianami i Magikorianami. Trzeba zdobyć jak najwięcej światów korzystając z ich
wojny domowej.
3.sc. Kolejne starcie Degrów, tym razem mamy pomóc Pulsarianą w pokonaniu Pajęczego Oka chaosu,
wcześniej odpierając atak Omenrian.

c.d. chaos imperial space 3
9  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 20 Października 2022, 22:14:32
Chaos Imperial space 2 Monsters vs Cyborgs
kampanie ras:
Archarianie
1 sc. Okazało się że Smoki z Magami odzieliły się od Heroidó trzeba coś zrobić żeby zachować to co się ma.
Poszukujemy władców bestii żeby jakoś przetrwać atak magów.
2 sc. Okazuje się że magowie mają przewagę dzięki skamienieniu. Trzeba pochwycić meduzę.
Żeby zdobyć sekret skamienienia. Którym się okazuje promieniawanie śmierci.
3 sc. Tytani zdradzili poparli Magów. Przywódcy heroidów odwołują się do aniołów i jako Archarianie
próbują wygrać z magami.
Magikorianie
1 sc. Bogas znajduję smoczą koronę. I wraz z smokami rozpoczyna podbój krain heroidów.
2 sc. Do bogasa dochodzą Żywiołaki, a właściwie Omenrianie. Wspólnie atakują na kolejne światy
Archarian jak się nazywa grupa Heroidów wiernych bogom.
3 sc. Do bogasa dochodzą Tytani, i Demony. Dochodzi do finałowego ataku w którym zostaje zniszczony Olimp.
Plagrowie
1 sc. Na komecie grupa przemytników przelatuje przez gwiazdę o specyficznym promieniowaniu tak stają się
czymś jak banshee. Wreszcie lądują. Na lądzie trzeba opanować tubylców przez wejście do nich.
tak powstają Plagrowie.
2. sc. Plagrowie opanowują wojska. w efekcie mają armię. Rozpoczynają atak na kolejne planety.
Zdobywają planetę Plejadan.
3 sc. Dochodzi do buntu Plejadan wobec Tytanów do których należy ta planeta. Musimy obalić tytanów.
Ostatecznie jest rozejm po którym rządzi Pleja.
Dinorianie
1.sc Zauroidy bardzo się rozwinęły i kazały nazywać się Dinorianami. Naszym zadaniem jest naprodukować armii
dzięki której obronimy się przed Insektagrami.
2.sc Dinorianie muszą obronić się przed siłami Imperian gdyż ci chcą "wyrównać granice" imeprium.
3.sc. Dinorianie muszą obronić się przed Bestianami zdziczałymi pobratyńcami z powodu tajemiczego gazu.
Bestrianie
1.sc. Tajemiczny gaz zamienił Dinorian w Bestie (bestrian). Okazuje się że są to Władcy Bestii Bogasa.
Celem naszym jest zamienienie w bestie jak największej ilości dinorian.
2.sc. Musmy dostać się na teren Archarian, żeby to zrobić trzeba pokonać kilka światów Imperium.
3.sc. Dołączamy do Magikorian i ich boku atakujemy Archarian.
Cytogrowie
1 sc. Jako cytogrowie musmy obronić się przed atakiem Degrów. Przypadkiem wdajemy się konflikt z Imperium
i Pulsarianami.
2sc.a) Konflikt z Imperianami
2sc.b) Konflikt z Pulsarianami
Omenrianie
1.sc. Diablody udają się daleko na teren innych żywiołaków, gdyż zostają przepedzeniu przez flotę Pulsarian.
2.sc. Diablody zawiązują pakt z Nieumarłymi, tak powstają Omenrianie Wampiże Żywiołaki
3 sc. Omenrianie poprzez pakt z Nieumarłymi atakują Archarian.
Cyberosi
1.sc. Imperianie tworzą wiele cybrogów stając znacznie silniejsi. Naszym zadniem będzie obrona przed Plagrami.
I wchłoniecie ich przez obłaskawienie banshee.
2sc. Musimy obronić się przed atakiem Degrów jeszcze bardziej rozwiniętych Zergów.
3.sc. Wysyłamy agentkę do labiryntu starożytnej rasy. Tak zdobywamy plany konstrukcji jeszcze lepszych statków.
Degrowie
1.sc. Zergi mutują do tak zwanych agrów. Naszym zadaniem jest opanować górne światy. I założyć tak zwany degron.
2.sc. Wysyłamy plagę zergów z degronu na inne światy celem jest zdobycie pożywienia.
3.sc. Rozpoczynamy inwazję na Cytogrów. W celu pokonania ich i dobrania się do ich zasobów.
Xentrosi
1.sc. Pulsarianie tworzą nowych elitarnych wojowników Xentrosów. Mamy ich wypróbować na cytograch.
2 sc. Atakuje nas plaga Degrów. Musimy się obronić.
3 sc. Wypedzamy ostatnich dinorian z teranów przygraniczych Xentrosów. Kończy się pokojem w sektorze kosmosu Dinorian.

c.d.n.
Dodatku do Chaos Imperial Space 2
10  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 14 Października 2022, 10:31:26
15
Pulsarianie
Dzieje czarnej mazi
0 Wada fabryczna
Pewnego razu magowie zewsząd zebrali się żeby wytworzyć niezniszczalną materię. Eksperymentowali wreszcie pewien mag zwany Byt
pokazał cząstkę elfa chaosu. Powiedział że nawet umierający wampiry po tej cząstce stawali się w pełni sił. Mag będący synem
Byta wiedział że jeśli magowie będą eksperymentować nad tą cząstką stworzą niezniszczalne potwory. Musiał więc zrobić wadę substancji.
Byta osłabiały wirusy. Dlatego Syn postanawia zatruć wirusem cząstkę byta na zebraniu magów.
Wcielamy się w syna Byta i musimy uciec z zebrania magów tak żeby nam się nic nie stało. A następnie dość do bazy Elfów Światła.
1 Drow nie taki zły
Elfy światła konstruują ciało z wirusa i atakują powstałe elfy niezniszczalne (drowy). Drowy uciekają do podziemii. Wcielamy się
w przywódcę Drowów i zakładamy bazę w podziemiach.
2 Czas nie jest granicą
W podziemiach dokonujemy przymierza z potworami. W efekcie powstaje nowa rasa pół-drowów pół-potworów zwana Pulsarianami.
Pulsarianie wraz z Drowami wędrują na początek wszechświata.
3 Początki gwiazd
Drowy budują chaotyczne statki, a Pulsarianie zajmują kolejne światy. Pewiem drow wysłuchuję przepowiedni od mojry że jeśli
planeta zwana Eartą zostanie zniszczona Pulsarianie znikną, a człowiek powstanie z syriuszan. Wysyłamy sondy które mają zebrać
armię ratującą Ziemię. Sondy to rozgwiazdy z pamięcią Pulsariana. Czyną z człowieka niepokonaną Istotę Strachu przez
tubylców zwaną Gwiazdą Filmową.
4. Święte Drzewo
Musimy otworzyć i rozbudować rejon zwany Świętym drzewem. W tym celu potrzebujemy wiele gazu MS-G-NOT-QX). W tym celu Pulsarianie
atakują planetę z tym gazem. Powstają strefy wojenne Pulsarian. Ogólnie mówiąc mamy wydobyć odpowiednią ilość gazu.
Epilog
Pulsarianie tworzą grupę Wiedźminów mających chronić ludzi przed potworami. Tak zapewniają przetrwanie Ziemi.
Wiedźmini walczą z potworami, a potem z Demonami. Pulsarianie przyłaczają do siebie Nieumarłych tworząc Imperium
Vaygra. Vaygr to przywódca. Dochodzi do wojny z Ashanami. Po wojnie planeta ginie, i zostaje rebootowana
jako Mondalor. Pulsarianie wytrzymują ataki Diablodów i Imperian. Ponadto podbijają Kosmonidów.
Tam przekonują się o Insektagrach i ich groźności. Także wszystko idzie dobrze z 1/3 galaktyki mają
już połowę galaktyki...
cd.n.

Będzie w następnej części Chaos Imperial Space 2
11  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes VIII : 13 Października 2022, 14:06:20
Ostatnio miałem sny i coś więcej powiem o fabule H VIII jak ją widzę.
Otóż po głównym wątku czyli przygodach Jeddite.
Widzę taki MOD.
MOD Bunt innych ludzi.
W 1 sc. mamy królestwo koło Jeddite. I sytuacje w której Jeddite dogadał
się z Sandro. Otóż za pieniądze starsi ludzie szli do zamiany w nieumarłego.
W ten czas pewien starszy człowiek zwany Mikołajem, zorganizował bunt
przeciwko Jedditemu. Zebrał starszych ludzi (prakrasnoludy) i rozpoczął
rebelie.
2 sc. Do rebelii dołączają Magowie z Wielkich Arkan (pod dowództwem Gavina Mangusa).
Powstaje państwo starych ludzi. Jeddite zostaje obalony i osadzony w więzieniu. Również Emilia Nighthaven traci władzę.
W tym sc. Mikołajowi pomaga krasnoludzica Wiktoria.
3 sc. Mikołaj chce się rozprawić z Sandro w tym celu udaje się na Ashan
gdzie uciekł Sandro do Mrocznych elfów (nie było jeszcze nekromantów
w Ashan). Tam zostaje dopadnięty. W zadaniu pomaga mu przyszły
król krasnoludów.
Epilog
Sandro rodzi się w krainie magów jako Telindor (Gavin w H10 go wygnał z krainy magów gdyż wiedział że będzie chciał się zemścić za swoją śmierć).
12  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes : 13 Października 2022, 13:27:22
I jeszcze odkryłem jedną prawidłowość.
Otóż kolejność według początku frakcji (powstawania).
I to wygląda tak
H1 Start heroes Ironfirst zostaje władcą Enroth
H2 Początek Wojna o sukcesje w Enroth
H3 Stronghold Corruptor Acid Tarnum w HC zakłada Krewlod
H4 Dragonstad Jungle Bounty2 Spazz Maticus i Megadragon
H5 Assylum Cavern Astralnia Mroczne elfy powstają w Ashan
H6 Necropolis Colector Mausoelum Belketh zakłada Nekromancje
H7 Ul Purgatorium Insectopolis Wryn Pendragon zakłada frakcje Xel
H8 Kazamanty Hadopia Mountain Historia Świętego Mikołaja
H9 Glacier Nexus Tau Sar - Issus pokonuje demony
H10 Elemental Haven Angeloum - Anioły tworzą sojusz Nieba
H11 Univeristy Planitarium Sentry - Powstanie krainy Geniuszy
H12 Forge Conservatory Pulsarnia - Roboty niezależne na księżycu
H13 Reef Abysal Zet - Niksy (jaszcurludzie) tworzą swoją krainę
H14 Preserve Paradise Biom - Melkor zakłada pierwsze królestwo elfów
H15 Metroplis Astromonicum Oasis - Ludzie w kosmosie stają się aniołami
H16 Sadohal Camp Bounty1 - Jesienna kampania dzieci ludzi (katolików)
H17 Inferno Gehenna Blood - Lucyfer zakłada piekło
H18 Pyramid Mineral Crystalia - Ludzie minerali tworzą Imperium Byta
Hinfinite koniec - Adam (wcielenie Kha-Beletha) zostaje wygnany z raju
H19 (0) Zakończenie heroes Vołkodav pokonuje Żadobe (Sandro)

PS
do H8 może też być historia innego władcy Krasnoludów.
Lub historia jak Krasnoludy powstały z ludzi z innej planety (przez grawitacje zmienili rozmiary). Tak czy owak wygląda na to że
H8 będzie o początku Krasnali.
13  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 03 Października 2022, 18:04:29
14
Kosmonidy
Taki mały, a tak silny
0 Dzieło stworzenia
Pewien Mag studiował bacznie biologie, chciał wyhodować dziecko ludzkie bez potrzeby kobiety. Wreszcie znalazł sposób.
Otóż nawodnienie które powodowało że suchar zmieniał się w pizzę. Mogło zamienić plemnika w Wormsa.
Problemem był dalszy rozwój. Worms przechodziły kolejno niezwykle trudne testy wszystko po to żeby wyhodować wojownika.
Wreszcie został ostatni. Otóż grupa bohaterów Worms miała zmierzyć się z olbrzymimi bestiami. Wcielamy się w 4 Wormsów.
I mamy pokonać bestię. Po pokonaniu kilku bestii, rozmawiamy z stwórcą. A on mówi czego byście chcieli jako ludzie.
A oni powiedzieli że takiej mądrości jak ty panie. Na koniec dowiadujemy się że tym tajemniczym magiem był Sar-Issus.
1 Pierwsza Kobieta
Wormsy stworzyły klonera w ten sposób wyprodukowali miliony kopii samych siebie. I zbudowali siedliska. Problem w tym że te tzw. Szaraki
obumierają szybko z powodu braku miłości psychicznej. Trzeba zdobyć kobietę.
Wcielamy się w grupę Szaraków poszukujących kobiety. Wreszcie udaję się kiedy zdobywają siostrę agenta Muldera z Ziemi.
2 Jest nas wielu
Wyniku kobiety grupa Szaraków wzrosła do kilkunastu miliardów. Na planecie panuje przeludnienie. Musimy znaleźć inne planety inaczej
poumieramy z głodu. Wytwarzamy więc statki i atakujemy planety zdatne do podboju. Okazuje to się nieudane gdyż planetą udaję się
obronić. Jedyną naszą szansą są planety nie zamieszkane. Ogólnie mówiąc w tej misji atakujemy inne światy. Ale mamy za małe siły (choć na kodach
można tego nie przejść, wygrać).
3 Pierwszy Imperator
W ciągu kilkudziesięciu lat tworzymy prawie 1000 baz na innych planetach. Wobec narastających ataków Agrów i Pulsarian. Utrzymanie ludności jest coraz cięższe.
Mamy już pełne siły Kosmonidów bo tak nazwały siebie Szaraki (szaraki kojarzą się z królikiem). Dowodzi nami Imperator.
4 Niebo i Piekło
Kosmonidy okazuje się że tracą siły po ataku Diablodów. Właściwie przetrwały tylko te które poparły demony Kosmonidy zwane Cytogrami.
Reszta uciekła na teren Imperium. Imperator nakazuje aby przyłączyć się do Imperian gdyż ci są z Niebem (grupa planet z słońcem zaciemniającym
ich położenie w kosmosie, statek bez zgody się tam nie dostanie). Zapowiada się konflikt Nieba z Piekłem.
Podczas kampanii będą nam potrzebna ksyna (kryształowy-metal) i kwas G-E-P (woda nie jest pita przez kosmonidów gdyż mają traumę związaną z Wormsami)
Epilog
Kosmonidy walczyły dzielnie lecz zostały wchłonięte przez Pulsarian i Imperian. Po stronie Pulsarian służyli w tak zwanej Hierarchi.
A po stronie Imperian skrzyżowali się z nimi zmieniając się w Mangowców. Część Mangowców osiedliła się na ebenie w tajnej galaktyce
Imperatora. Tam wraz z planetą ludzi Ziemią i planetą Mrocznych elfów Furią byli 3 planetami gdzie istnieje życie inteligentne.
Była to pusta galaktyka. Kosmonidy zdołali skrzyżować się z energami nową rasą o której później (energowie byli kulami energii
które dzięki energonowi tworzyli metalowych transformerów). Okazało się że Kosmonidy stworzyły rasę szklanych humanoidów tworzących
zbiorową świadomość. Tak jak Szaraki przejmowali planety poprzez Zbiorową Świadomość tak też Synapsoidy jak nazwano te nowe
Szaraki mogły to robić. Aczkolwiek zbiegiem czasu zaprzestały to robić kolekcjonując istoty z własnym ego.
Podobno planetę Eben zniszczył Overmind. Po ebenach zostali agenci którzy byli z gazu który mógł składać się w ciało. Tacy agenci mieli
moc zamiany wystrzału z broni plazmowej w piłkę do kosza. Toteż w Imperium zaczęli pełnić rolę strażników porządku.
14  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 28 Września 2022, 18:42:13
13
Diablody
Niebezpieczne żywioły
0. Jak zaczął się Głód
Na początku w pierwotnym sheoghu mieszkało kilku władców demonów i ich poddani, pomagała im ręka zwana Urgashem. Urgash serwował najlepsze smakołyki z obsydianów i mięsa pokrywającego sheogh.
Wtedy też pojawiły się z innego wymiaru Orki. Orki zabiły urgasha i już nikt nie mógł się najeść. Do piekieł przybył Prorok zwany Głodem. Głód zaproponował aby spróbować
zapolować na bestie na powierzchni. I tak zdobyć jedzenie. Diablo najsprytniejszy władca demonów powiedział. A jak mamy to zrobić nie mamy dość siły.
Głód obrażony odszedł i powiedział że wróci z amią. Wcielamy się w Głoda i zadaniem naszym jest zdobyć Płomień Przeciwstawień.
1. Kamienne spojrzenie
Głód wędruje do podziemia tam musi znaleźć Kamień Pokuty. Do pomocy ma żywiołaki wulkanu. Po drodze dowiaduje się że
w podziemiach jest grupa mrocznych elfów która do nich dołączy. Mroczne elfy obiecują zostać przy Głodzie aż nie zgłębią tajemnic wszystkich żywiołów. Dochodzi piechota małych diamentowych żywiołaków.
2. Wielosmak
Głód udaje się się wraz z Stingerami (podwodne mroczne elfy) do podwody, tak żeby zdobyć flakonik zmian. Po drodze atakuję go Godzilla. Ale się nie poddaje, wraz z żywiołakami wulkanu, skały uzyskuje flakonik.
3. Szczyt marzeń
Tym razem udajemy się do Wymiaru Powietrza, tam z pomocą olbrzymich statków powietrznych transportujemy wulkany, żywiołaki skały, Żywiołąki Kwaśnej wody do wielkiej góry tym razem
mamy zdobyć Aurę Krzyża Wstrząsów. Po zdjęciu Aury zostaje nam tylko Wymiar Lodu
4. Klejnot możliwości
W wymiarze lodu mamy przedrzeć się do kryształowego pałacu i zdobyć Kryształ Praw. To da nam ostatnią grupę żywiołaków.
Zadowoleni idziemy do Diablo i mówimy że mamy już armię żywiołów. Diablo mówi że nie jest w stanie kontrolować takiej armii, po za tym Orodreth dał nam manne w postaci jaszczurek. Wtedy obrażony Głód zakodował armię pieczęcią i powiedział że poczeka na większego wojownika.
Diablo powiedział a jak ma ich nazwać. A Głód mówi że Diablody gdyż wkrótce dostanie diablowego loda. Żart być może ale na długi czas
nazwa ta pozostała jako nazwa tej grupy żywiołaków. W czasie kampanii zbieramy wiry magii i rzeki lawy żeby wytworzyć żywiołaki (no jeszcze fiksc).
Epilog
Głód udaje się na planete Korriban tam odkrzykuje niech rozpocznie się gra. Zaczynają się gwiezdne wojny. Wcześniej ostrzega diablody że będzie wojna.
Diablody udają się do wymiarów żywiołów gdzie spokojnie odczekują wojnę. Kiedy gwiezdne wojny się kończą. Delegacja diablodów zwanych żywiołakami
idzie do galaktyki. Są 4 delegacje. 1 Delegacja wręcza talar cudów młodemu Jezusowi na kutlat. Talar cudów zamienia wszelką ciało stałe w złoto (ludzie są z żelu więc się nie zmieniają). 2 delegacja oddaje zioło niebieskiej fali. Fajkowe ziele powoduje że mamy 0 pkt. życia (czyli jesteśmy niezniszczalni) aż do momentu w którym się regenerujemy (czyli snu, masturbacji, picia ziół leczniczych, pepsi). 3 delegacja wręcza
płomień kagankowy. Płomień kagankowy daje możliwość rozświetlenia aury przez co mamy maksymalne morale i szczęście. 4 delegacja miała Wodę ognista.
Ale nie dotarła na kutalat. Okazało się że żywiołaki wody tam wybuchają i nie dało się dostać. Woda ognista tworzy aurę spokoju.
Objawia się to tym że człowiek czuję się jak podczas snu. Czyli jest mu dobrze i jest poza grą matrixa (jest wolny).
Większość ludzi poza grą czuję się dobrze jak w niebie. W niebie też jesteśmy poza grą (dlatego nie stworzono frakcji niebios).
Kiedy jesteśmy ranni i udajemy się do szpitala jesteśmy poza grą (nie stworzono frakcji szpitala). Oczywiście trwają pracę
nad odtworzeniem warunków w niebie i szpitalu w grze. Ale to będzie wymagało blokad obrażeń i morale i szczęścia.
W szpitalu mamy 0 morale i szczęście, a niebie maksymalne morale i szczęście. Po tym delegacje chciały błogosławieństwo
Jezusa. Otrzymali machnięcie ręką. Także od tamtej pory żywiołaki ziemi, powietrza i ognia wyglądali jak ludzie.
Tylko żywiołaki wody zachowały wygląd ryby gdyż nie mieli błogosławieństwa.
Od czasów Jezusa ksiądz co msze błogosławi. Jest to niezbędne aby wierzący zachowali ludzką postać.
Dopiero od czasów Preserve, zmieniono błogosławieństwo na specjalną maskę (pod którą twarz przypominała człowieka lub robota ludziopodobnego).
Elfy nadal jednak miały błogosławieństwo od druidów. Dopiero w Reef zaczęli nosić maskę.
W Nexus olano maskę i błogosławieństwo dlatego ludzie zaczęli wyglądać jak prottosi. Dopiero pewni genetycy zmienili ich w mongoloidy będą najczystszymi genetycznie ludźmi.
Na kutlat istniały również czyści genetycznie ludzie zwani Inkubami. Niestety z powodu demona gazu znajdującego się w atmosferze planety, Inkuby podlegały zniekształceniom dźwiękowym.
To spowodowało że były homoistyczne. W efekcie tego kobiety nie pożądały mężczyzn na dzieci, i w społeczności tych inkubów więcej było kobiet dzieci.
W kolejnym pokoleniu doprowadziło to do zaniku mężczyzn wśród inkubów. Na Ziemi (później Marsie) sytuacja była odwrotna mongoloidzi mieli więcej mężczyzn.
Co do diablodów to po początkowym popieraniu diablo i demonów (głoda) przeszli na stronę nieba. Dopiero kiedy kreator przybył do świątyni wszystkich żywiołów.
Obiecali że będą służyć demonizmom aż do śmierci Kreatora. Po śmierci Kreatora (Imperatora) diablody znów były na służbie niebu. Diablody nazywane tak były
przez demony, przez Niebiańskie siły nazywano ich Żywiołakami lub w postaci wampirycznej Omenrianami.
15  Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG : 22 Września 2022, 11:01:32
12
Agry
Postrach światów
0. Nieszczęsne życzenie
Pewna osa przyleciała do buddysty Geniusza, i mówi bzy, bzy. Geniusz zapragnął rozumieć co ona powie. I wtedy przemówiła. Powiedziała że chcę być najgroźniejszym stworzeniem w rzeczywistości. Geniusz pomyślał. Pomedytował i wreszcie dał jej moc składania jaj do wnętrza innych stworzeń. Powiedział przy tym że jak mnie tkniesz to stracisz moc.
Osa poleciała. Na początek musimy zbudować gniazdo w pobliżu piorunów gdyż te uruchamiają moc. Następnie trzeba zabrać ślimaki żeby w nich złożyć jaja.
1. Lubie Ślimaki jeść
Ślimaków zabrakło, czas na inne stworzenia. Mamy zająć się zbieraniem ciał z wszystkich stworzeń z tej planety. Na koniec mieszkający tam Kosmonidy wkurzają się i przy pomocy nowoczesnej broni niszczą nas. Pojawia się grupa predatorów i kupuje kilka osobników do swej kolekcji bestii.
2. Szalone łowy
Predatorzy rozpoczynają sianie Obcych na innych planetach w celu zrobienia sobie łowów. Wcielamy się w obcych. Ewoluujemy zyskujemy kwaśną krew, ogon, ciało z silikonu. Pod koniec rodzi się cesarzowa Obcych.
3. Ewolucja agrów
Opanowanie środowisk. Cesarzowa nakazuje opanować środowiska wszelkie. Powstają latający i podwodni obcy.
4. Pierwsza Agryzacja
Agry w celu dalszej ewolucji atakują owady. A właściwie insektoidy. Wkrótce powstają Insektakgry. Poraz pierwszy możemy przemieszać się swobodnie w powietrzu.
Naszym zadaniem jest stworzenie poczwarek które następnie wysyłamy do innych światów w celu inwazji. Przez ten czas musimy bronić się przed chrononautami ludzi.
Epilog
Agry opanowywały kolejne rasy. Kiedy już opanowały wszystkie rasy powstały 2 rozgałęzienia ich ewolucji.
Pierwsze były to wojownicze orki, drugie to humacytogry przypominające lalki barbie.
Grupa humacytogrów wypiera się związków z orkami. W międzyczasie po tym jak troll
przez życzenie zostaje człowiekiem, orki zamieniają się w ludzi.
Humacytrogry zaś w Mangowców. Potomków Szaraków (Zetów). Grupa zahorowuje na zaraze penisa. Z tego powodu nie może mieć dzieci. Ludzie wygrywają gdyż nadal mają dzieci. Po za nimi nie upada tylko mroczne elfy, leśne elfy i żywiołaki (geniusz i ifryty). Udaje się to dzięki temu że te istoty były po stronie Boga. Z powodu zaistniałej sytuacji zrobiło się
więcej kobiet niż mężczyzn. Powstają małżeństwa z wieloma kobietami.
Dzięki temu wszyscy maja rodzinę.
Grupą wyróżniającą się stają się Orioni. Orioni są w parach.
Dlatego żądzą wcieleniami, aczkolwiek szczegóły należą do szarackiej
policji. Wszystko zmierzało by ku dobremu gdyby nie gwiazdy śmierci
i niszczenie planet. Ale to już nie dotyczy sprawy agrów.
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry