Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VIII (Czytany 30977 razy)
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 18 Września 2020, 15:11:14 »
W Heroes VIII będzie prawdopodobnie nowe miasto Shantiri.
Po za tym powinno być morskie miasto z Cuthulu na czele.
Oraz początek Orków. Ja bym chciał widzieć miasto chaosu (Gobliny),
i płynne przejście z Czarownika (Goblina) do Barbarzyńcy Orka.
Dobrze by było zobaczyć po raz pierwszy w historii miasto Mrozu (Kriomantów - magów lodu) oraz miasto Niebios (aeromantów - smoczych
jeźdzców). Miasta te powstały by od Sar-elama poprzez schizmę w
której uczniowie Sar-Shazzara tworzą zbuntowaną stronę lodowych
nieumarłych, a Sar-Elam zostaje przy smokach. Pod koniec część Nieumarłych ląduje w piekle gdzie odkrywają zielony gaz dający odporność na ciepło (powstaje nekropolia).
Byłoby to wprowadzenie do dodatku gdzie dochodzą rasy jedzące
zielony gaz (rasy starcraft). Więc dochodzą rasy Forge z Heroes III Horn
of the Abyss. Rasy te to połączeni terranie z zergami. I tu mamy rozpad
frakcji na miasto Ludzi Forge i miasto obcych ras Rój. Na koniec przybywa
sam Sar-Issus z rasą Prottosów w postaci miasta Nexus.
Oczywiście zakładam że Vivendi odkupi po podstawce pomysły od
Blizzarda.

PS
W mieście Nexus widział bym postacie jak z Japońskich anime.
Tak żeby różnili się od ludzi (wielkie oczy, drobne ciało).
Były by to pozostałości po ebenach zniszczonych przez
Arkatha (Overminda) - czyli c.d. kampanii
z Modu H VII Umbramancer.

Wiadomość doklejona: [time]18 Wrzesień 2020, 17:10:03[/time]
Po przemyśleniu złożyłem miasta do kupy i powstała mi kampania.
Więc...
W podstawce mamy 6 miast: Shantiri, Cove, Sky, Necropolis, Stronghold i Inferno.
1 kampania Shantiri
Shantiri ma 2 strony jedna Magii Pokoju (Umysłu), a druga Antymagii.
Jeśli wybierzemy magie pokoju gramy Ivan'em.
kampania A) Otóż z rady Ivana odłączyły się Elfy (zarówno mroczne i leśne) gdyż są za Mysterio Magnificent'em oraz krasnoludy (obrażone atakiem Ivana na ich miasta). Doszedł Elf Morski.
Z tego łatwo wynika że przeciwko niemu jest Inferno.
Najpierw musi zająć się wewnętrznymi konfliktami
w Cove (Cuthlunu wrogie) i Necropolis (wrogi Sandro) oraz Stronghold (napaści złodziei goblinów). Na koniec idzie na Inferno i zaprowadza
pokój w Ashanie.
kampania B gramy Belethem. Beleth jest mistrzem antymagii i wraz
z Shantiri idzie na radę Ivana w tym celu eliminuje Orka, Piratkę i
Czarodziejkę, na koniec idzie na samego Ivana.
Ivan po śmierci zostaje wskrzeszony przez Elratha więc Beleth wie że
musi poprosić śmierć w osobie Sandro żeby całkiem zabić Ivana.
2 kampania Cove
Mamy 2 strony Bezkręgowców i Kręgowców.
A wybieramy bezkręgowce gramy Cuthlunu i wraz z piratami podbijamy
morze, następnie atakujemy zatokę Shantiri.
B wybieramy kręgowców gramy Shallasą i wraz z Nagami zdobywamy
morze, następnie atakujemy na zatokę Necropolis (heresh)
3 kampania Sky
są 2 strony jedna eter - kosmos, druga powietrze - niebiosa
A Sar-Elam daje błogosławieństwo Gwiezdnemu Geniuszowi w walce
z Ifrytami pragnącymi zdobyć księżyc Ashy. Ifryt'ą pomaga Shantiri
Kha-Beletha
B Sar-Elam daje błogosławieństwo Smoczemu Jeźdźcy w walce o zabezpieczenie portalów łączących ashan z sheogh'em (piekłem).
Piekłu pomagają Gobliny z Stronghodl
4 kampania Necropolis
są 2 strony: Lodowi Nieumarli, Piekielni Nieumarli
A Gramy Sar-Shezzar'em który przy pomocy mrozu ratuje Ivana
przed śmiercią z rąk żony Anastazji. Pohwyca Anastazje i zabiera
fiolkę z trucizną (zamraża ją).
B Gramy Sandro i zdobywamy fiolkę trucizny. Następnie przekazujemy
ją Anastazji ta wsypuje do kielicha Ivan'owi i ten umiera ostatecznie.
5 kampania Stronghold
Są 2 strony: Gobliny chaosu, i Orki sprawiedliwe.
A Gramy czarownikiem który mocą Urgasha stworzył Gobliny.
Teraz wysyła ich na kradzieże do Shantrini. Mają też zabijać.
Chodzi o to żeby popełniać grzechy.
B Gramy barbarzyńcą który uwalnia z mocy Urgasha Orki.
Wysyła je po równinach żeby oswoiły zwierzęta.
Tak mają dyplomacją służyć za przykład dobrym istotą (wierzącym
w matkę ziemie i ojca niebo).
6 kampania Inferno
mamy 2 strony jedną Jadowitego ognia (czerwonego) i drugą
ognia bólu (zielonego).
Tym razem jest jedna kampania
Najpierw z pomocą Jadowitego ognia Beleth zdobywa piekło
- pokonuje urgasha. Potem tworzy z pomocą zielonego
ognia Pomioty Piekielne (zielone demony) i atakuje nimi
Smoki.
W kampanii pomaga nam shantiri jeśli graliśmy Belethem, jeśli
nie to sandro i necropolis.

Dodatek jeszcze mam w pomyślę.

Wiadomość doklejona: [time]19 Wrzesień 2020, 15:56:06[/time]
Fabuła dodatku do Heroes VIII
1 kampania Forge
mamy 2 strony Terran (ludzie i krasnoludy) wierzące w Arkatha
oraz Obce rasy wierzące w Overmind'a.
kampania A
Stukov zostaje poprzez ogień uzdrowiony z narośli na ramieniu.
Wkrótce zaczyna konflikt z Shantiri żeby wyrównać rachunki.
Powstaje kraina krasnoludów. Następnie Arkath idzie na inferno.
W celu powstrzymania kolejnego zaćmienia.
kampania B
Sara Kerrigan ląduje z rojem na Mondalorze, tam przyjmuje za
cel znalezienie geniuszy ostatniej rasy którą nie assymiliował
rój. Następnie podpisuje pakt w którym zawiązuje sojusz
z Mordehaiem na mocy którego w zamian za gaz zielony,
będzie atakować Shantiri.
2 Kampania Nexus
Są 2 strony jedna Prottosów zabójców demonów, i druga
Anime'ów które chcą się osiedlić w mondalorze.
Kampania zaczyna się od wyboru
A Prottosi
B Anime'ni
Gramy Sar-Isssus'em który jest mistrzem magii pierwotnej
z jego pomocą w kampania A
- pokonujemy Roje, Necropolis, Stronghold a potem Inferno,
po tym pojawiają się wszędzie wygłodniałe psy jako
zemsta Beletha
później jest wizja gdzie psy doprowadziły do powstania
Rzymu i ukrzyżowania Jezusa (dobre skojarzenie jest
z Issus,em)
w Kampanii B
- pokonujemy Terran, Shantiri, Cove a na koniec Sky
za co zostajemy przeklęci i zamienieni w chochliki
Następnie jest wizja gdzie przybywają kosmici
na modlitwę w ogrojcu Jezusa i zabierają go
do Altei (gwiazda) tam w raz z dziećmi
Jezus robi ubrania dla biednych ludzi

PS
Tutaj bym widział ogłoszony przez Vivendi konkurs
na najlepszy level w grze w kampanii Isssus'a.
Otóż każdy kto przekroczy ustalony przez producenta
level może wygrać
z kampanii A - krzyż Sar-Issusa.
z kampanii B - koszulkę Sar-Issusa.
Na koniec dowiadujemy się że Jezus zastąpił
wiarę w Smoki wiarą w Boga.
Co mówi nam rycerz Edric narrator fabuły w H VIII


« Ostatnia zmiana: 19 Września 2020, 16:01:00 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 22 Września 2020, 11:46:26 »
Przemyślałem i jeszcze bym widział kolejny dodatek (lub pierwszy
jeśli nie mamy kupionego pomysłu z Star craft).
W dodatku rycerz Edric opowiada historię.
1 kampania Dungeon
Mamy 2 strony jedną Mrocznych elfów, 2 Zwierzoludzi.
Wybieramy Raelagiem między
A Czarnoksiężnikiem z krainy Oz który pokonuje zwierzoludzi
i krasnoludy zajmując całe podziemie
B Minotaurem który wyzwala Zwierzoludzi z pod panowania
Mrocznych elfów, i atakuje Najemnych Goblinów które
mają zlikwidować rebelię.
2 kampania Preserve
Są 2 strony Żywa Przyroda i Martwa przyroda (żywiołaki)
W grze wcielamy się w Czarodziejkę Agrayel
która musi wybrać czy wybrać nauki przywoływania
u druida, czy nauki niewidzialności u elementalisty.
Tak czy owak efektem tych nauk jest to że żaden
potwór na mapie nie może jej zatakować bez jej zgody.
później jest ostatnia
3 kampania Cities.
Mamy 2 strony pierwsza Gryfa (światła),
druga Sokoła (żołnierze bez twarzy)
Gramy Edriciem jeśli wybierzemy
A Gryfa pomaga nam Agrayel która wykrada
dla nas Graala i zamienia go na statuę żołnierza
co daje przewagę nad Sokołem powstaje
Imperium Gryfa w misji pomaga nam miasto Forge
wybieramy B Sokoła to pomaga nam Raaelag
który odnajduje lampę miłości która daje
nam możliwość wybudowania Kaplicy
Matki Beletha po tym pomaga nam Shantiri
i powstaje Imperium Sokoła.

PS
Za osiągniecie odpowiedniego levelu możemy
wygrać z kampanii 3 A Figurkę Złotego Żołnierza
z kampanii 3 B Złotą Lampę Sufitową


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 25 Października 2020, 20:32:08 »
Z pewnych przecieków wynika że następne Heroes ( 8 )
będzie jak Frostpunk grą gdzie trzeba ciągle podejmować
decyzję o których zależy fabuła gry.


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Dandyl

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 11 Lutego 2021, 20:30:12 »
Z pewnych przecieków wynika że następne Heroes ( 8 )
będzie jak Frostpunk grą gdzie trzeba ciągle podejmować
decyzję o których zależy fabuła gry.

Chciałbym żeby to była prawda.  :huh: Bezpośrednia kontynuacja Heroesa 5 to to o czym marzę. Kampania piątki nie była doskonała, ale grałem w nią z wypiekami na twarzy. Konflikt był wielowątkowy, a bohaterowie tacy jak Markal, Arantin, Raelag czy Zehir na długo zapadli mi w pamięć.
"Szóstka" to nie było "to". Główny zły pojawił się znikąd i równie szybko wysłaliśmy go do piekła (praktycznie niczego się o nim nie dowiadując). Nie dorastał Kha-belethowi i Biarze do pięt.
Rozgrywka też była dość "osobliwa" z tym ciągłym teleportowaniem się wszystkich do swoich miast (w piątce to był rzadki czar).



IP: Zapisane
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 02 Kwietnia 2021, 14:40:04 »
Z tych przecieków widziałem już z 5 wersji Heroesa 8 (nie mogą się
zdecydować).
Więc ciężko powiedzieć co będzie.
Wiem na pewno że bohaterzy z Heroesa chcą wrócić do Ashanu,
a nie odkrywać Mondalor.
Z drugiej strony może Mondalor da nam wspólne wątki z Star Wars.
Otóż Mondalor brzmi jak Mandalorian czyli nazwa ludu ludzi z Star Wars.
Możemy mieć nowe Haven z Mandalorianami, i nowe Forge z rebeliantami.
PS
Przecieki mam z snów, otóż w snach widziałem heroesa nawet 18 (maks.)
A rekord ma gra Bioshock której jest 31 części.
31 część jest w 2200 roku. 2200 roku Arabowie żyją jak my, i uważają
że terrorystami z 21 wieku byli blondyni z Skandynawii.
Jeśli chodzi o heroes 3 to widziałem 3 wersje, a heroes 5 widziałem 2 wersje. Dlatego to jestem dość niepewny w tym co będzie w Heroes 8.
Jedyne co się zgadza między wersjami to styl grafiki.
Także 8 może być trochę rysunkowa (jak anime bajka).
Znaczy się chodzi o opcje, jednostki może będą miały lepszą grafikę.
PS2
Dokładnie mówiąc to Heroes I i II + VI iVII widziałem 1 wersje (tyle że rozszerzoną o więcej frakcji), Heroes IV widziałem 2 wersje.
Po za tym na ten przykład widziałem maks. 15 części Starcrafta.
Tyle że na końcu gra ma inną nazwę i więcej frakcji (4 jest ich,
nie ma prottosów, są zergi i ludzie podzieleni na 3 frakcje).


« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2021, 15:33:39 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 469


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 12 Kwietnia 2021, 15:30:13 »
Ja szczerze mówiąc uważam że niezależnie jak będzie z ewentualną ósemką to z pewnością
-Prędzej czy później będzie narzekanie "a czemu to nie wygląda jak trójka?" ewentualnie "czemu nie wygląda to jak piąteczka?"
-Jeśli Ubisoft podejmie się pracy to cóż...za bardzo się nie nacieszymy tym, bo Ubisoft zamiast dojrzale podejść do gry i kontynuować pracę nad nim stworzy grę pełną bugów, różnych gaf, pomyłek, niedopracowania, a ostatecznie stwierdzi podobnie jak w przypadku VI i VII że stworzył niewypał więc wrzuca do kosza.
-Jeśli Ubisoft zamierza wrócić do Ashanu to ja widzę tak że skupią się bardziej na jego historii, uniwersum, wyjaśnianiu elementów budujących świat (np. skąd co pochodzi i czym jest) niż na reszcie jak choćby mechanice samej gry.
-Nie wykluczam że może się pojawić chociaż jedno kontrowersyjne rozwiązanie, nie mogę przewidzieć czego dotyczące, ale na pewno wielu ludzi się zbytnio skupi na nim zamiast na reszcie.
-Na pewno będzie Przystań/Zamek, Nekropolis, Twierdza, reszta jak pokazały ostatnie dwie części mocno niepewne mimo początkowych wielu zapewnień że "Tak, tak, na pewno Wam damy, pokażemy nawet gotowe modele/grafiki"
Co do frakcji i ewentualnej fabuły to cóż radzę nie oczekiwać zbyt wiele, ja rozumiem że jak ktoś lubi to niech sobie potworzy, ale nie wiem, według mnie lepiej by się zajął choćby pisaniem fanficków.


IP: Zapisane
Dandyl

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 15 Lutego 2022, 07:59:31 »
Coś się ruszyło?  :huh:
https://www.gry-online.pl/newsroom/might-and-magic-ubisoft-rekrutuje-do-pracy-nad-nowa-gra/z2214c8


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 16 Lutego 2022, 06:53:26 »
Pewnie jakieś mobilne coś.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Dandyl

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 16 Lutego 2022, 22:26:19 »
Pewnie jakieś mobilne coś.
To podobno ma być gra AAA.


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 19 Czerwca 2022, 08:32:01 »
Jeszcze bym widział 2 dodatek do H VIII
w którym wcielamy się w Czarownika Jeddite Człowieka.
Jeddite postanawia ukarać ludożerców,
W 1 sc. tym celu zakłada krainę Koło
nowej frakcji Cathedral
A ) Budujemy Fanatycznego Anioła
dołącza do nas miasto Sky i Elrath chłopiec z różańcem
B ) Budujemy Władcę Fanatyków
dołącza do nas Shantiri i Kha-Beleth
pozostałe miasta mają ludożerców
2 sc. Musimy ukarać ludożerców
Do sojuszu 2 frakcji dochodzi 3 nexus.
Naszym zadniem jest ukarać 3 frakcje
(Necropolis, Cove i Stronghold)
+
wersja A ) Inferno
wersja B ) Forge
Czyli 3 frakcje na 4 frakcje.

I do wygrania byłoby
wersji A ) Różaniec Elratha (z Złota)
wersji B ) Palantir Kha-beletha (z Okiem Surona w środku)

PS
Słowo Katolik wzięło się od Catholic czyli Cathedralolicy


« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2022, 09:50:35 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 28 Czerwca 2022, 22:41:58 »
Tu wyjaśnienia.
Heroes VIII może być inny niż napisałem.
Otóż.
Heroes IV miał być z miastem Inferno jako ulepszeniu Castle które chcę
pokonać smoki.
Heroes V miał być opowieścią o tym jak istoty z świata H III uciekają do
świata smoczych bóstw. Kha-Beleth w mojej wersji miał przybyć portalem
do Ashanu, a nie podziemnym piekłem.
W Heroes VI miała być Pani Jeziora, którą zastąpiono Iriną Gryfinheart.
Miało też być zjednoczenie Mrocznych elfów i tak było (to się nie zmieniło). Smoczy Jeźdzce miali być na niebieskich smokach, a są
na fioletowych (fioletowy materiał jest lepszy).
W Heroes VII miało być morskie miasto Lewiatana (Godzili) i Krakena (Wielkie Cuthulu). Narazie nie ma czegoś takiego.
W Heroes VIII miało być pokierowanie dziejami Ashanu tak żeby zakończyły się Wielką Ciszą (czyli taki krąg dziejów).
W Heroesie IX miało być zakończenie różne dla każdej frakcji (w inferno
planeta zrobiła się ognista, w nekropolii martwa, w sylvan zalesiona itp. )
Po zmianach na Ahanie doszło tak wiele wątków że aż
zrobiłem moją wizję Heroesa X. Miała być to finałowa bitwa między
Kha-Beletem a sojuszem dobra. Jak się jednak okazało obecnie jest
to wojna o uratowanie Edenu ostatniego świata którego nie
zniszczyli Vaygrowie, rasa która mieszka na gwiazdach i uważa planety za olbrzymie kopalnie pod flotę kosmiczną.
Historia ta spowodowała powstanie wizji Heroesa XI.
Jako ewakułacji ras fantastycznych do nowej galaktyki.
I narazie to ostatnia cześć mojej wizji.
+ Heroes XIII który jest wizją Seliny o świecie Astaria.
Heroes XII opieram o sen o edytorze heroes świata Anvil (Liry).
Heroes XIV i kolejne są z tego co widziałem w śnie.
Ostatnio widziałem sen o Heroes VIII.
I każdy bohater tam był inny, po za tym pojawiła się nowa jednostka
elektryczny ptak (taki jak Zapdos z pokemon).
Wygląda na to że w H VIII może będę pokemony.
Nie dużo mam wieści bo mi w tym śnię ukradli CD Z H VIII i
się obudziełem.

PS
Swoją przygodę z Heroes zacząłem od 3.
Więc przewidywania są od 4.
2 i 1 były kiedy byłem jeszcze za młody na gry gdzie się zabija.


« Ostatnia zmiana: 29 Czerwca 2022, 14:43:37 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 13 Października 2022, 14:06:20 »
Ostatnio miałem sny i coś więcej powiem o fabule H VIII jak ją widzę.
Otóż po głównym wątku czyli przygodach Jeddite.
Widzę taki MOD.
MOD Bunt innych ludzi.
W 1 sc. mamy królestwo koło Jeddite. I sytuacje w której Jeddite dogdał
się z Sandro. Otóż za pieniądze starsi ludzie szli do zamiany w nieumarłego.
W ten czas pewien starszy człowiek zwany Mikołajem, zorganizował bunt
przeciwko Jedditemu. Zebrał starszych ludzi (prakrasnoludy) i rozpoczął
rebelie.
2 sc. Do rebelii dołączają Magowie z Wielkich Arkan (pod dowództwem Gavina Mangusa).
Powstaje państwo starych ludzi. Jeddite zostaje obalony i osadzony w więzieniu. Również Emilia Nighthaven traci władzę.
W tym sc. Mikołajowi pomaga krasnoludzica Wiktoria.
3 sc. Mikołaj chce się rozprawić z Sandro w tym celu udaje się na Ashan
gdzie uciekł Sandro do Mrocznych elfów (nie było jeszcze nekromantów
w Ashan). Tam zostaje dopadnięty. W zadaniu pomaga mu przyszły
król krasnoludów.
Epilog
Sandro rodzi się w krainie magów jako Telindor (Gavin w H10 go wygnał z krainy magów gdyż wiedział że będzie chciał się zemścić za swoją śmierć).


« Ostatnia zmiana: 20 Października 2022, 22:04:08 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 469


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 19 Listopada 2022, 14:43:34 »
https://www.gry-online.pl/newsroom/might-and-magic-ubisoft-rekrutuje-do-pracy-nad-nowa-gra/z2214c8

Udało mi się znaleźć ostatnio coś takiego, może to będą Heroesy, może co innego, chociaż szczerze nie spodziewam się czegoś wielkiego. Wątpię by Ubisoft nauczył się czegokolwiek na swoich błędach, myślę że bardziej dąży do jak najbardziej wybicia marki, tak jak Bethesda wykończyła Fallouta. Nie jestem wielce optymistycznie nastawiona do takich tworów, ale jak to powiada mądrość ludowa "Kto bogatemu zabroni?". Projekt będę śledzić, choć nie wróżę że będzie jakoś rewelacją czy nie będę przejawiać wielkich zachwytów, bo myślę że nie tylko ja jestem zniesmaczona ostatnimi różnorakimi cosiami związanymi z marką jakie w ogóle powstawały.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 20 Listopada 2022, 14:50:18 »
Jak patrzę i widzę nowy projekt i że będzie go robił jakiś Ubisoft Shanghai to od razu myślę, że to jakieś mobilne gówno.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 469


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 21 Listopada 2022, 18:13:04 »
Jak patrzę i widzę nowy projekt i że będzie go robił jakiś Ubisoft Shanghai to od razu myślę, że to jakieś mobilne gówno.

Jako że wcześniej były różne gówna na telefony i podobne to wcale by nie zdziwiło gdyby tak samo było, ale zobaczym.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2021 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry