Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe miasta do Heroes (Czytany 8182 razy)
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 04 Sierpnia 2022, 07:09:21 »
A to kolejność frakcji według stylu
Nr Frakcja   moja - Frakcja w HIII                                                                                                   
0 Colector Necropolis Mausoleum - Necropolis                                                      
1 Astralnia Assylum Cavern   - Dungeon                                                                           
2 Corruptor Stronghold Acid - Stronghold                              
3 Inferno Gehenna Blood - Inferno                                                      
4 Metropolis Astronomonicum Oasis - Castle                           
5 Paradise Preserve Biom - Rampart                                                                        
6 Zet Reef Abyssal - Cove                                          
7 Forge Conservatory Pulsarnia - Foundry
8 University Planitarium Elemental - Tower                                                      
9 Haven Angeloum Sentry - Palace (Vori)                                                      
10 Tau Nexus Glacier - Glacier
11 Ul Purgatorium Insectopolis - Forge
12 Pyramid Mineral Crystalia - Factory                                                                                       
13 Bounty2 Dragonstad Jungle - Fortiess                              
14 Hadopia Kazamanty Mountain   - Christmas                                                      
15 Camp Sadohal Bounty1   - Countryard

Czyli mamy
H0 przed wstępem
H1 wstęmp
H2 Necropolis
H3 Dungeon
H4 Stronghold
H5 Inferno
H6 Castle
H7 Sylvan
H8 Podwodne miasto
H9 Księżycowe miasto
H10 Univerisity magów
H11 Sentry policji
H12 Lodowych stworzeń
H13 Robalowe miasto
H14 Miasto dzikiego zachodu
H15 Miasto bagnistych istot                                                                                                                           
H16 Miasto zimy (z krasnoludami)
H17 Miasto neomagów
H18 zakończenie
Hinfinite po zakończeniu


« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2022, 07:19:36 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 14 Września 2022, 15:54:23 »
A to kolejność według stylów razem z cześciami Heroes
Frakcja
Wstęmp                                      H1    Prolog
Początek                                     H2    Początek
Astralnia Assylum Cavern             H3    Dungeon      Dugeon
Corruptor Stronghold Acid            H4    Stronghold   Stronghold
Pyramid Mineral Crystalia             H5     Academy     Factory
Inferno Gehenna Blood                H6     Inferno        Inferno
Metropolis Astronomonicum Oasis H7     Haven         Castle
Paradise Preserve Biom                H8     Elfy leśne    Rampart
Zet Reef Abyssal                          H9     Morze         Cove
Forge Conservatory Pulsarnia        H10   Forge          Ciberium
University Planitarium Elemental   H11    Academy    Tower
Haven Angeloum Sentry               H12    Anioły        Palace (Vori)
Hadopia Kazamanty Mountain       H13    Krasnoludy  Christmas
Ul Purgatorium Insectopolis          H14     Zergi          Forge (ul)
Camp Sadohal Bounty1                H15    Fanatycy ludzi Cathedral
Colector Necropolis Mausoleum     H16    Zima           Necropolis
Tau Nexus Glacier                        H17    Satan          Glacier
Bounty2 Dragonstad Jungle          H18    Smocze oko  Fortiess (Citadel)
Koniec                                        HInfinite koniec
Po zakonczeniu czyli start             H19 ( 0 ) przed poczatęk


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 13 Października 2022, 13:27:22 »
I jeszcze odkryłem jedną prawidłowość.
Otóż kolejność według początku frakcji (powstawania).
I to wygląda tak
H1 Start heroes Ironfirst zostaje władcą Enroth
H2 Początek Wojna o sukcesje w Enroth
H3 Stronghold Corruptor Acid Tarnum w HC zakłada Krewlod
H4 Dragonstad Jungle Bounty2 Spazz Maticus i Megadragon
H5 Assylum Cavern Astralnia Mroczne elfy powstają w Ashan
H6 Necropolis Colector Mausoelum Belketh zakłada Nekromancje
H7 Ul Purgatorium Insectopolis Wryn Pendragon zakłada frakcje Xel
H8 Kazamanty Hadopia Mountain Historia Świętego Mikołaja
H9 Glacier Nexus Tau Sar - Issus pokonuje demony
H10 Elemental Haven Angeloum - Anioły tworzą sojusz Nieba
H11 Univeristy Planitarium Sentry - Powstanie krainy Geniuszy
H12 Forge Conservatory Pulsarnia - Roboty niezależne na księżycu
H13 Reef Abysal Zet - Niksy (jaszcurludzie) tworzą swoją krainę
H14 Preserve Paradise Biom - Melkor zakłada pierwsze królestwo elfów
H15 Metroplis Astromonicum Oasis - Ludzie w kosmosie stają się aniołami
H16 Sadohal Camp Bounty1 - Jesienna kampania dzieci ludzi (katolików)
H17 Inferno Gehenna Blood - Lucyfer zakłada piekło
H18 Pyramid Mineral Crystalia - Ludzie minerali tworzą Imperium Byta
Hinfinite koniec - Adam (wcielenie Kha-Beletha) zostaje wygnany z raju
H19 (0) Zakończenie heroes Vołkodav pokonuje Żadobe (Sandro)

PS
do H8 może też być historia innego władcy Krasnoludów.
Lub historia jak Krasnoludy powstały z ludzi z innej planety (przez grawitacje zmienili rozmiary). Tak czy owak wygląda na to że
H8 będzie o początku Krasnali.


« Ostatnia zmiana: 13 Października 2022, 13:46:47 wysłane przez Iboz » IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2021 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.021 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry