Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes RPG (Czytany 2440 razy)
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« : 03 Lutego 2021, 14:30:16 »
Tutaj chciałem napisać o moim pomyśle na Heroesa RPG (samą fabułę).
Będzie to historia prehistorii heroesa.
Gra ma tytuł Chaos Imperial Space.
I są 4 części wraz z dodatkami.
Zacznę więc od 1 części.
A oto Wstęp i fabułę 4 ras (z 15) 1 części przedstawiłem w  innym forum.
tu jest strona z tego forum http://imperium.heroes.net.pl/temat/4481/11
opis jest pod koniec postów na stronie
a to ciąg dalszy czyli
rasa 5
Ichtiody
Kampania Obrony, proszę
0 sc. Wyjście z pustyni
W ostatnim czasie ludzie opuścili ten region, gdyż zpustynniał. Gramy drobną kurą która chce przeżyć za wszelką cenę. Żeby przeżyć musimy rzucić pióra, a potem przelecieć nad górami do obiecanego nieba. PO drodze musimy odnaleźć Feniksa gdyż tylko on odpowiednio wypali nam pióra.
1. Mięso z nieba
Kura jako Rybolot dotarła za góry nad morze. Tam dołącza się do innych Rybolotów w celu wielkiego polowania na małżoraczki. Aby wygrać musimy unikać wielkich kałamarnic, i rekinów. Okaże się że jeśli uzbieramy odpowiednią ilość fikscu dołączą do nas minożary które będą transportować nam mięso. Następnie dołączą do nas prarekiny (jednostka kampanijna) i będziemy mieli zjeść kałamarnice. Kukulza (tak nazwała się Kura wspomina że Bóg mówił być normalnym, a te kałamarnice są całkiem inne).
2. Spotkanie proroka
Skończyło się żarcie w oceanach, trzeba znaleźć nowe. Kukulza udaję się wraz z rybolotami (jednostka kampanijna), prarekinamy do rzek. Tam dołącza do nas latropirania, i prarekiny ewoluują do pazureko. Naszym zadaniem jest zjeść co nam popadnie czyli jaszczurki, ptaki a nawet jako easter egg (podróżnicy ludzie).
3. Odkrycie Boskiego Imperium
Kukulza zauważa człowieka, i myśli że może też by zdobyć takie łapy. Mamy zdobyć trochę mięsa żeby ewoluować do Ichtiody. Dochodzi nam piechota. Piechota odkrywa na powierzchni kolonie Imperium.
4. Armia zbawienia
Kukulza w zamian za wsparcie technologiczne dołącza do Imperian w celu wielkich łowów na bestie morskie. Mamy pokonać wszystkie potwory. Czyli wielkie gady i skorupiaki.
Na koniec przybywa Groover i mówi że nie ma co tu robić tacy z was wojownicy. Mogę zaproponować tylko nazwę rasy jest nią Gungan. 5 żniwa się nie odbyły (prawdopodobnie dlatego że ichtiody wieżły w boga). Groover wziął tylko ze sobą Kukulze (która udała się do Zoorian żeby uczestniczyć w 3 żniwach).
Epilog
Kukulza mówi że chcę po sobie coś pozostawić. Coś wyjątkowego. Overmind mówi że stworzy złotą rybkę. Rybka będzie pamiętała kukulze i spełni życzenia. Overmind spytał się kukulzy ile ma spełnić życzeń. Kukulza powiedziała że Nie wie. Więc overmind powiedział czyli 3. Potem rybka znalazła się w jeziorze.
Po pewnym czasie znalazł ją rybak (fisher). Fisher złowił rybkę. Ta powiedziała że za to że puści ją wolno, spełni 3 życzenia. Fisher powiedział dobrze. Więc spraw by bóg istniał. Rybka powiedziała istnieje tylko nie w tej materii. Fisher powiedział spraw by Bóg spełnił mi 3 życzenia.
Pojawił się Geniusz. Geniusz spytał czego sobie życzysz. Fisher powiedział że chciałby być najbogatszym człowiekiem. Geniusz mówi zobacz na konto. I rzeczywiście na koncie było tylko tyle ile zarabia, bez kosztów. Potem powiedział. Chciałbym być najzdrowszym człowiekiem. Geniusz powiedział.
Będziesz najzdrowszym człowiekiem, ale przed chorobą urojoną cię nie uleczę. I 3 życzenie. Chciałbym mieć dzieci. Geniusz powiedział że chłopca czy dziewczynkę. Fisher powiedział Dziewczynkę. Geniusz odpowiedział dobrze, dzięki rybce spełniłem nawet te życzenie. Po czym zniknął. Rybka mówi jakie jest twoje 3 życzenie.
Powiedział że chcę chłopca. Rybka powiedziała. Ale jesteś głupi, byłbyś bogiem kobiet. A tak to twoje zasługi zabierze syn. Będę więc twoją rybką żeby coś ci zostało na starość. Fisher zapomniał sobie życzyć nieśmiertelności. Z powodu rybki powstał geniusz, a wszystkie kobiety mają nieco większe wargi niż mężczyźni.
Fisher doczekał się Kyou dziewczynki, i Jyou chłopca. Niestety nie zażyczył sobie żony, dlatego żona po śmierci od niego odeszła. Dziewczynka w każdym wcieleniu wracała, podobnie chłopiec który nawet został tatą dziewczynki kiedy fisher nie mógł tego zrobić. Po 12 pokoleniach praktycznie pełno było fisherów
i jego dzieci. A Bóg czyli Geniusz był równie liczny. Problemem jedynym było utrzymanie kury (przodka kukulzy). Gdyż warunkiem spełnienia życzeń jest utrzymanie kury, gdyż to pamięta złotą rybkę czyli dziewczynkę. Bez kukulzy rybka by nic nie pamiętała i była by zwykłą rybką która nie mówi (nie spełnia życzeń).
Choć może było by lepiej. Gdyż Bóg nie spełniał by życzeń, tylko robił żeby było dobrze. Geniusz powiada że Istota Kosmosu to życzenie żeby Bóg był sobą, a nie geniuszem. I rzeczywiście Istota Kosmosu przywróciła słońce ludziom w czasach żniw nieumarłych. Oraz oczyściła rzekę z robaka zanieczyszczającą go.
Bóg mówi że bez życzeń byłby taki sam tylko dbał by bardziej o czystość świata, i jego żona byłaby tytanicą, a nie geniuszką (była by większa i piękniejsza). Po za tym miałby 1 córkę i 1 syna. A tak to ma 2 córki i 1 syna (bo tak jest sprawiedliwie - kobiet jest 2 razy więcej).
PS
Geniusz może grać w gry stworzone do zabijania gdyż odbiera sprawiedliwość za krzywdy wyrządzone rybom.

Wkrótce będzie rasa 6


« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2021, 14:34:58 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 19 Marca 2021, 22:23:23 »
Rasa 6  Amphilianie
Kampania Ewolucja
sc. 1
Płaz nie jest głupi
Pierwszy krok ewolucji gramy płazem który wychodzi na ląd.
Kupujemy mu ulepszenie. I tak staje się troglodytem.
Troglodyta rozpoczyna polowanie na elfy.
Musimy wygrać z plemieniem elfów.
sc. 2
Płaz początkiem człowieka
Troglodyci ewoluowali do Dranei. Inne płazy zwane żabami
stali się Prottosami. Musimy pomóc prottosom pokonać
drnaei. W ten sposób przyszli ludzie nie mają ogonów.
sc. 3
Dlaczego ludzie lubią światło
Podział prottosów na prawe i mroczne. Prawymi Prottosami
pokonujemy mrocznych. w efekcie przyszli ludzie
lubią światło.
sc. 4
Nadzieja w nowym gatunku
Prottosi testują nowych prottosów zwanych ludźmi.
pierwsze formy mają jedną dziurkę w nosie.
Drugie już dwie. Wysyłają nas na rekonesans
na obcym terenie jaszczurludzi.
Naszym zadaniem jest stworzyć nowe plemię.
sc. 5
Pierwsza kraina potomków
Prottosi stają się starymi Draneiami.
Plemie ludzi opuszcza Aiur i udaje się
do chin gdzie zakłada cesarstwo.
Mamy założyć cesarstwo smoka.
Epilog
Ludzie rozwijali się prawidłowo. Aczkolwiek wybuchały
wojny w których zginęli wszyscy ludzie.
Uratowały ich zaświaty. W zaświatach mogły żyć
tylko duchy. Okazało się że poza żółtymi
duchami z światła zwanymi mongoloidami.
Są jeszcze duchy cienie czyli murzyni.
Mongoloidzi aby wygrać z cieniami
które pochodzą z Ashanu gdzie człowiek
powstał od pająka. Stworzyli białych
super duchów zwanych Przodkami.
Wkrótce zaświat był pełen
Przodków. Ale ci uciekali przez
Mongoloidami do Europy.
Tam się usamodzielnili i zdołali
podporządkować sobie niektóre
ludy innych duchów.


« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2021, 11:42:00 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 23 Marca 2021, 11:47:57 »
Rasa 7
Zauroidy
Jeszcze jeden jaszczur
0. Zaznać spoczynku
Jeden z ostatnich roju Zergów rój Lewiatan ląduje na Lirze. Tam musi pokonać Imperian żeby zająć jaskinie zdatne do hibernacji. Mamy więc tajemniczego Lewiatana i jego zergi. Po dostaniu się do jaskiń i eliminacji Imperian zapadamy w sen.
1. Zimny jaszczur
Zergi budzą się bez pancerza w innej formie jako Dinozaury. Okazuje się że Imperianie doprowadzili do stopienia lodowców. Lewiatan znów musi się bronić.
Tym razem próbuje nawiązać układ z tubylcami (Lirianami). W tym celu tworzy Reptilian człowiekowatych dinozaurów. Dochodzi do rozmowy w której Lirianie mówią o tajemnicznych kryształach mocy strzeżonych przez wojowników Toa. W tej misji mamy do dyspozycji wszystkie Zauroidy tyle że bez broni. Walczymy pazurami i sczękami. Właściwie wszystko robi Lewiatan (ma wielki żar) i Pr. Lego uzdrawia.
3. Strach Toa
Wydobywamy na Lirze metal i kryształy. Zbroimy Zauroidy w broń, po za tym mamy jeszcze wojsko Lirian. Wysyłamy grupy na inne światy w celu znalezienia kryształów.
Walczymy z Toa.
Imperium Draco
4. Wraz z kryształami dochodzą bohaterowie zwani Enerzaurami jest ich 18 (mamy coś jakby oberże bohaterów). I udajemy się na podbicie planet sąsiadujących z Ziemią.
Wygrywamy kiedy zdobędziemy wszystkie układy sąsiadujące z Ziemią.
Do naszych sił dołączają Smoki. Na koniec przeprowadzamy atak na Ziemie. Uderzamy w Ameryce Południowej i Syberii. Dołączają do nas Nagi z Podwody. Naszym celem jest zająć całą ziemie. Ale zaraz po tym jak wybucha wojna secesyjna w USA. Ich przywódca Żyd zgadza się oddać pół-ziemi za pokój. Odtąd cały zachód ma należeć do Reptilian. Imperium Draco kończy żniwa śmierci jak je nazwał Pr. Lego. Są to pierwsze żniwa tak nazwane (zwane żniwami śmierci). Na końcu mamy filmik gdzie przywódca Transformerów Sauron obiecuje że zabije prezydenta USA.
Epilog
Reptilianie hodowali w swoim lesie Nagi. I wtedy pewna Meduza powiedziała Nadzę że jest naga. Powiedziała też że może pić mleko z piersi innej nagi. Najpierw ta naga musi zjeść owoc z drzewa poznania dobra i zła. Meduza podała Nadze. A Naga swojemu mężowi. Mężowi wyrosły piersi. I wtedy Nagi po wizycie w sanktuarium, zrozumiały że zrobiły coś źle. Nie chciały Gadą wyjawić co zrobiły. Reptilian (Gad) mówi czy nie zjadł z drzewa z którego zakazałem jeść. Nagi wystraszyły się i schowały się w lesie.
Wreszcie reptilian zobaczył co się stało. Widząc to zaprowadził Nagi do Tytana żeby zawyrokował. Tytan powiedział kto ci dał owoce. Tak dowiedział się że to te feministyczne meduzy. Przeklął więc Meduze i się będzie czołgać na ziemi i jeść proch. Meduza straciła nogi i zaczęła chodzić na ogonie. Mogła zjeść tylko proch, dlatego zamieniała każdego przeciwnika w proch (w skałę). I tak zjadała. Jeśli chodzi zaś o Nagę i przeklął ją że potomstwo niewiasty czyli człowieka zmiażdży głowę Nadzę, a Naga zmiażdży mu stopę.
Od tamtej pory Nagi wyglądają jak z Warcrafta - mają spłaszczoną głowę, a Ludzie mają spłaszczoną stopę (wcześniej mieli taką jak u kota). Głowa spłaszczona mogła pomieścić więcej neuronów więc moc magiczna była większa, dlatego Reptilianie od gapili się od Nag i również zaczęli mieć spłaszczoną głowę, tym sposobem mogli uzdrawiać i sterować wiatrem. Ludzie z kolei dzięki płaskiej stopie musieli nosić buty. Ta wada wyłączyła ich z wojny. Dlatego zagniewany potomek tytanów Zeus, uwięził Tytanów tak żeby
dalej swym złym słowem nie szkodzili ludzkości. Tytan przez wieki w więzieniu opracowywał zemstę na reptilianach tak stworzył mroczne elfy, były one odporne na skamienienie, a na stopach mieli skarpety wzmacniające ich stanie w butach, po za tym umieli posługiwać się bronią palną. Za mroczne elfy Tytani zostali wypuszczeni z więzienia. Niestety część z nich skamieniała. Pozostali przeżyli dzięki odkryciu że komputer bez prądu kamienieje. Czyli będąc pod prądem nie skamieniejemy. Dzięki prądzie Tytani mogli
walczyć nadal. Walczyli tak długo aż Meduza w obawie przed unicestwienie uznała że część meduz będzie mężczyznami.
Wtedy też Tytan wraz z Anielicą zabrali ze sobą wszystkie posągi meduz (meduzy odczarowane zaczęły jeść liście i trawę). Posągi odczarowano, a z posągów ludzi powstały krasnoludy. Było to za czasów ostatnich faraonów. Faraon był reptilianem który na modłę ludzką nie spłaszczał głowy. Od niego też w angielskim wzięła się nazwa God (co znaczy Gad). Gady były stwórcami prawie wszystkiego, ponieważ stworzyli Anioły, dla aniołów stworzyli Tytanów. Później kiedy brakowało pokarmu dla tytanów stworzyli ludzi (Lirian).
Potem kiedy zostali zaatakowani przez Karian i Felian stworzyli do obrony Goblinowate (Orki, ogry, gobliny). Jedyną rasą starszą niż Reptilanie są Varny - smokoludzie. Wyniku podróży w czasie od początków Ziemi istnieli geniusze i ifryty, a potem kolejne rasy. Także Varny miały historie z wieloma rasami przed nimi. A reptilianie można powiedzieć że byli niemal na końcu. Ostatnią rasą były Humacytogry (czyli ludzie o wyglądzie barbie i kena).


« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2021, 22:43:39 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 02 Kwietnia 2021, 14:52:40 »
Rasa 8
Ornitoriania
Żywe powietrze
0. Ekperyment magów
Pewien mag z światyni Zeusa był już znudzony Przodkiniami. Mówił że przez te Przodkinie tylko rozwiązłość w świątyniach. A on potrzebuje zwiadowcy i szpiega.
Jak tu zrobić coś takiego. Wreszcie stwierdził że potrzebuje skamieniałego powietrza. Użył magii pyłkowej i zgalarecił powietrze. Niestety za każdym razem wychodził mu bumerang. wreszcie pewien naukowiec powiedział zrób robota. Mag dorobił nogi i oczy i tak powstał pierwszy ptak.
Wcielamy się w pierwszego ptaka i armię krasnoludów uderzająca na orki. Nie możemy stracić ptaka.
1. Wsparcie z góry
Ptaki sprawdziły się na polu walki, więc postanowiono zrobić ich więcej. Wyposaża się ich dziób z zębami i pazury. Odziałem ptaków dowodzi Przodek.
Tym razem atakujemy Mamolian (ssakoludzi). Na koniec Przodek mówi że nie może się dalej na tą masakrę patrzeć. I odmawia służby
2. Pierwsze anioły
Magowie wymyślają że może by połączyć człowieka z ptakiem i on będzie dowodził Ptakami. Tak powstaje anioł. Tym razem gramy aniołem, i mamy wszystkie oddziały Ornitorian. Walczymy z Nieumarłymi. Okazuje się że ptaki chorują na zarazę i giną. W ten czas pewien mag odkrywa wapno. wapno potrafi chronić przed zarazą. Ceną jest jednak to że już nie są niewidzialne.
3. Anioł z bogiem
Po śmierci magów z starości z pośród stworzeń dawnych zostają tylko anioły i tytani. Obydwaj wiedzą o zagrożeniu zarazą Zergów. Dochodzi do starcia z Zergami. Podczas starcia sobie nie radzą. Część Aniołów pod wodzą Lucyfera odchodzi poszukując sposobu na zergi. Wcielamy się w Arachnioła Michała i walczymy z Overmidem. Naszym zadaniem jest pożyć, aż do pomocy Lucyfera.
Lucyfer przybywa ale atakuje nas, zamiast pomóc
4. Strefa gry
Tym razem jako Lucyfer musimy pokonać Anioły i Zergi. Żeby pokazać że jest się najlepszym w powietrzu. Pomagają nam rogate diabły. Okazuje się że do walki dołączają Mamolianie powietrzne stwory i Flota Imperian (ludzi). Dochodzi do tak zwanej bitwy pięciu armii. Lucyfer wygrywa dzięki dołączeniu do diety owoców, powodujących że ma kwaśną krew.
Epilog
Wkrótce po tym jak zergi pokonano. Anioły przystosowały się do wszelkich środowisk, były więc ogniste, podziemne, morskie i leśne anioły. Wtedy też terranie pomyśleli co by się stało gdyby im się udało stworzyć takich ludzi. W wszelkich środowiskach. Z tego powodu zbudowali armię. Armia klonów mogła być w każdym środowisku, a ich laserowa broń czyniła z nich większych
wojowników niż anioły. Problem tkwił w tym że się starzeli, i musieli jeść. Trzeba było wymyślić substancje która by dawała energie z środowiska i nie zużywała by się. Wreszcie odnaleziono było to zżelowane złoto. Taka substancja mogła asymilować środowisko z zewnątrz. Tak stworzono pierwszego robota asymilacyjnego był to C3PO. Robota łatwo się naprawiało, a
po za tym asymilował lokalnego demona, mogąc mówić po języku tubylców. Trzeba było jednak jakiś asymilator który łatwiej by się kleił. Wreszcie zastosowano biomaterie z roślin. I tak czerwonookie złote elfy powstały. Elfy asymilowały środowisko stając się morskie, podziemne, niebiańskie, lawowe. Nie musiały jeść gdyż czerpały energie z środowiska. Po za tym
porozumiewały się w każdym języku. Tak zaludniono planety. I wszystko było dobrze. Aż do odkrycia na Ziemi masła. Masło było wyjałowionym poprzez pustkę czarnych dziur ciałem elfa pierwotnego (z złota). Ludzie zaczęli jeść masło, i tak stali się zdolni pokonać elfa. Od tamtej pory cały wszechświat przeszedł na ludzi z beżowego materiału. Elfy zanikły, a wraz
z nimi zdolność mówienia w każdym języku, oraz podróże kosmiczne. W ten czas pojawiło się nowe stworzenie. Biała rozgwiazda, ta jadła beżowe. Kiedy kosmici z rasy xentrosów odkryli rozgwiazdę, utajnili badania. Okazało się że ma masę równą gwiazdą i zdolność pochłaniania energii. Zaczęli produkować ludzi z cechami rozgwiazdy.
Tak powstały Wampirze żywiołaki. Były bardzo skuteczną bronią nekromantów. Ale wkrótce badacze poszli dalej. Wyprodukowano elfa białowłosego. Taki elf miał w środku materie pulsarową. Elfy takie były lepsze od człowieka. Aczkolwiek słabo się rozmnażały. Ich samice miały skłonności do lesbowania. Dopiero kiedy zaobserwowano Mroczne elfy, dopiero wtedy stworzono
Pulsariana który mógł się rozmnażać. Niestety ludzie skapnęli się. I wkrótce nastał atak. Przekupione Sylvańskie elfy wyrzuciły Mroczne elfy z krainy. Mroczne elfy tułały się długo aż znalazły schronienie wśród powierzchni księżyca. Gdzie żyli ludzie uważający się za nadludzi. Widząc że nadludźmi też są mroczne elfy, te zamieszkały na księżycu. Nadludzie zbadali mroczne elfy.
I wreszcie powstał na podstawie badań nowy projekt. Mroczni Przodkowie - czyli istoty zbudowane całe z cintry (pulsaru) i z teflonowym szkieletem. Był to najlepszy model na ten czas. Kto wie może w przyszłości za ludzi będą pulsarianie (białoskórzy). Pulsarianie mieli jedną wadę. Otóż w zimnie komórki ich przestawały się regenerować. Dlatego na Mesalii za czasów wielkich chłodów, Pulsarianie zmieniali się w nieumarłych którzy walczyli z ludźmi. Ludzie mieli krew czerwoną dającą ciepłotę. Dlatego nie zamarzali. Dopiero odkrycie scalitu miało doprowadzić do powstania jeszcze lepszej rasy odpornej na mróz (śnieżne elfy). Można rzec powiedzieć że powstała cała kraina Śnieżnych elfów zwana Vori.
I na nich naszedł ktoś lepszy. Był to żywiołak breji. Żywiołak breji zmienił się w elfa czarnoskórego żeby opanować magię. Tak powstała rasa czarnych ludzi jeszcze lepsza niż śnieżne elfy. Dopiero kiedy okazało się że rasa ta jest z brudu, i czystość ich niszczy. Stworzono niebiańskie elfy (z seledynowymi włosami) i pokonano czarnych ludzi, strażników ludzi (zwykłych).
Także seledynowe śnieżne elfy oraz seledynowe morskie elfy podzielili teren planety między siebie. Choć jest wariant gdzie ludzie wygrali dzięki zamianie na ifryty.
Taka to historia była z punktu widzenia ptaka. Celowo w niej jest tylko jedna planeta i księżyc, gdyż dla ptaka nie ma więcej planet i księżyców, poleci do góry, a potem w dół i już jest na innej planecie (no chyba że poleci do góry to jest na księżyc).


« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2021, 22:55:06 wysłane przez Halon » IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 27 Kwietnia 2021, 23:03:53 »
Dodałem epilog do Zauroidów i Ornitorian.

A teraz
Rasa 9
Mamolianie
Włochate kamienie
0. Głaz i jego plan
Pewien okrągły głaz na planecie Pandora wędrował sobie przez krainę posągów. Niegdyś była to kraina pełna transformerów. Teraz wszystko to kamienne posągi. Głaz unosi kilka diamentów i mówi ożywię to materię i sprawdzę co z tego wynika. Dał diamenty dwa w miejsce oczy zastygłego kota. Kot ożył. Głaz mówi bądź bardziej humanoidalny i zaraz kot stał się kotoczłekiem. Następnie powiedział głaz nazbieraj diamentów, a ożywimy resztę. Mamy kota i łazimy zbierając diamenty, musimy uważać na grasujące posmoki czyli coś w rodzaju szczurosmoka, oraz pająki, kraby i droidy.
1. "Bastylia"
Kot ma armię ssakowatych kamieni. Zadaniem jest oczyścić planetę z innych stworów. Kiedy to zrobimy. Głaz mówi że użyj kamieni do powiększenia oddziałów, i diamentów do magii lewitowania. Tak podbijesz kolejne światy
2. Nadchodzi era ssaków
Naszym zadaniem jest pokonać Imperium Ptaka i podbić jego światy. Żeby to zrobić trzeba zabić, Imperatora Ptaka.
3. Zdrajca pies
Mamy kilkanaście światów, okazuje się że świat Psa wymiękł. Przykładnie mamy wyrzucić go z terenu organizacji. Niszczymy świat Bulterian. Okazuje się że uchodźców w formie czworonożnej przyjmuje ziemia.
4. Króliczek seksu
Epidemia różowego świata rozległa się po Organizacji. Aby to zniwelować trzeba odnaleźć Króliczą lalkę. Niestety jest wgłębi krainy Starożytnych (Heroidów).
Z tą misją wybiera się kot w butach, dochodzi do chatki niejakiego kungfu panda i odnajduje króliczka. Od tamtej pory Mamoliania są wyleczeni z zarazy różowego światu.
Epilog
Wyleczenie z różowego światu, spowodowało że Mamolianie szanowali życie od poczęcia. To zauważyli ludzie którzy też tak zrobili. W efekcie tak jak u Mamolian u których były
Delfinoludzie - płody niedorozwinięte, były też wśród ludzi płody niedorozwinięte zwane Szarakami. Co ciekawe odkąd istniały kamienne koty, inne wymiary
również stworzyły zwierzęta z ognia, wody i śniegu. Tak więc Mamolianie doprowadzili do stworzenia Żywiołaków.
Między rozwiniętymi Mamolianami, a nie rozwiniętymi była wojna. Otóż rozwinięte zwane Goblinowatymi (orki i ogry)
walczyły z nierozwiniętymi jaszczurludźmi (delfinoludźmi) i gnolllami (gnolle były niedorozwiniętymi kotami).
Podobnie rozwinięci ludzie MiBy walczyli z niedorozwiniętymi Szarakami. Wojny te zwane były wojnami dziecięcymi.



IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Halon

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 37

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 10 Maja 2021, 14:48:11 »
Rasa 10
Imperianie
Powstanie Imperium
0. Stwórcy Imperium
Modliszkowata rasa była wymierająca z powodu roślinozaurów nie dającym im spokoju. Więc wymyśliły eliksir który powodował że z roślin wychodziły małe pająki.
Małe pająki chodziły bez celu. A roślinny traciły moc i zastygały w bezruchu.
Wcielamy się w Insektoida i mamy za zadanie puścić eliksir na wszystkie roślinny na Syriuszu. Wcielamy się W Krona przywódcę Mantidów.
1. Pająkowate dziedzictwo
Roślinny rozpyliły pyłem który spowodował skarłowacenie Mantidów, dochodzą do rozmiarów pająków. W tym celu budują sobie zbroję powiększające, i pojazdy. Następnie karmią pająki eliksirem który zmienia ich w Kronów Pająkoczłeków.
2. Kron i broń
Kroni podbijają planety żywiołaków, i imperium ptaka, i część organizacji mamolian. Okazuje się że po naruszeniu terenu Lucyfera ten uderza bronią niszczenia interakcji na świat mantidów. I mantidy giną, pozostają tylko Kroni
3. Pomoc nieba
Kroni rozpoczynają walkę z Lucyferem. W tym celu zbroją, się i zawiązują sojusz z Przodkami. Przodki materializują się jako żołnierze Imperium Krona. Dochodzi do starcia po którym Lucyfer za zasoby ucieka wraz Kutlat do innego układu.
4. Ludzie pozostałością Imperium
Kron umiera z starości, na łożu śmierci oddaje Puls chaosu Imperatorowi.
Puls choasu potrafi dowodzić nawet 1000 flot statków. Więc Imperium wkrótce rozrasta się do 2500 światów. Dowiadujemy się że Imperator Byt kupił 150 mld klonów u klonerów z żółwiej rasy. Oraz kupił stworzenie niezniszczalnej planety zwanej Ziemia.
epilog
Tymczasem na Mesali trwają żniwa śmierci. Pulsarianie mieszkający na niej zmieniają się od zimna w nieumarłych. Nieumarli atakują tak długo aż Orodreth nie zostaje zniszczony przez Anielice. Pulsarianie nie wiedzą co robić. Więc udają
się do osady w krainie elvenar by pomodlić się do świętego mikołaja. Święty Mikołaj spełnia ich życzenie zbawienia. Odradzają się w Cefeuszu jako rasa niebieskoskórych z scalitu (Nie marznącego materiału). Następnie dołączają
do jasnozielonej rasy cefeuszan. Tam dzielą się na chrupożerców i gładkożerców. Wreszcie wielki Cefeusz przywódca Cefeuszan obiecuje im powtórne zbawiennie na wybranej planecie w Imperium Byta. Tak Pulsarnianie trafili do
Imperium Człowieka. Tam uznają wiarę w jezusa. Ten obiecuje zbawienie w raju. W efekcie odłączają się w elvenarze jako elfy leśne. To już 4 życie.
Zgodnie z obietnicą byta tyle miało być żyć. Na szczęście mroczne elfy obiecują życie wieczne jako mroczny elf. Tak dochodzi do 5 życia. Jako mroczne
elfy dowiadują się że bogiem jest komputer. Proszą więc komputer o następne życie. Komputer mówi że życia nie zagwarantuję, ale mogą zostać robotami.
Tak dochodzi do 6 istnienia. Tam myśląc że to koniec żegnają się z bogiem. Powstaje obelisk dusz. Po zniszczeniu znajdują się w świecie geniuszy.
Nie rozumiejąc czemu to koniec. Wreszcie pojawia się Bóg człowiek który mówi że muszą najpierw zaliczyć sąd ostateczny czy trafić do piekła czy nieba.
Ci co trafiają do Nieba zwą się Przodkami, ci co do piekła Ifrytami. Potem drogi się rozdzieliły, Przodkowie odradzają się jako krasnoludy, a Ifryty jako Lawendowe geniusze i żegnają się z rodzinami. Potem następuje ostatnie
życie Krasnoludów jako Placków, i lawendowych geniuszy jako Upiorów. Obie grupy myślą że to koniec, a koniec jest dopiero w ebenie gdzie i upiory i placki zmieniają się w szaraków.
Szaraki dorosły i dołączyły jako ludzie do imperium człowieka. Okazało się też że to oni przenoszą między fragmentami życia istoty ludzkie. Zajmują się tym kosmiczna policja.
Jeśli ktoś ma dość ścieżki życia, posyłają duchy światła będące Jezusem, Maryją lub krewnym żeby odbudować pkt. życia i nadziei na niebo. Jeśli przez 7 żyć (wyjdzie 4 do 3, 5 do 2, 6 do 1 lub 7 do 0) na rzecz zła
zostajesz Ifrytem. Upiory mają pozwolenie na każde zło jako nagrodę za wytrwanie w źle. Placki za wytrwanie w domu zyskują odporność na grzech co daje spokój ducha.
Ludzie od razu idą do nieba jako Przodkowie lub piekła jako Ifryty. Dalej jest podobnie jak u Pulsarian.
Anioły są inne, za zło zostają Diabłami, za dobro Duchami Światła (o wyglądzie Jezusa i Maryi).


IP: Zapisane
Opowiadacz Przyszłości
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 19 Czerwca 2022, 06:41:34 »
Mogę dokończyć rasy do tej twórczości.
Jeśli chcecie.
Odpiszcie czy mam kończyć.


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 15 Września 2022, 03:51:26 »
Dokończam wątek

11
Heroidy
Nowy świat nowym domem
0. Arka Szaraka
Świat szaraków znalazł się na skraju zagłady podczas testowania broni otwarto czarną-dziurę. Czarna-dziura zaczęła wsysywać świat szaraków. Grupa naukowców szaraków opracowuje arkę która ma zabrać genom wszelkich istot i grupę szaraków na inną planetę. Okazuje się że zdatna jest tylko planeta na drugim krańcu galaktyki.
Mamy szaraków i musimy wybudować arkę nim będzie zapóźno, przeszkadzają nam grupy mangowców chcących dostać się na arkę.
1. Świat Hero
Hero przywódca szaraków ląduje na nowym świecie. Tam asymiluje szaraki do środowiska, powstają elfy. Niestety nie podoba się to części załogi.
I rozwalają statek, biomasa wyparowuję do atmosfery planety, stworzenia na planecie mutują powstają pierwsze mitologiczne potwory.
Musimy się obronić przed potworami.
2. Pomysł Uranosa
Uranos naukowiec z grupy odkrywa prąd neuronów, za pomocą prądu neuronalnego może kontrolować bestie. Wkrótce się uniezależnia i rozpoczyna podbój planety.
Zbiera energie do specjalnych kryształów. Wkrótce pokonuje Hera i zostaje władcą Urantii jak ją nazywa na część swojego imienia.
3. Opozycja Magów
Mija spokojnie kilkaset lat, rodzą się dzieci. Pewien zdolny naukowiec odkrywa że po zjedzeniu złota może razić neuronalnymi piorunami. Tak zdobywa przewagę wśród bogów.
Zeus bo tak się nazywa bieżę sobie żonę z rodu Hero, o imieniu Hera i rozpoczyna zemstę na Uranosie.
Musimy wygnać go z Olimpu, a później uwolnić Poseidona i Hadesa.
4. Bogas Wielki
Na świat ląduje obcy, zwany Czarnoksiężnikiem Bogasem. Bogas zna się i na kryształach mocy i na złocie tworzącym pioruny. Wkrótce z grupą demonów niszczą jeden kontynent Urantii. Od tamtej pory ludzie zaczynają wierzyć w Boga.
Zeus wysyła Herculesa żeby pokonał Bogasa. Herculesowi udaje się ale Bogas mówi że jeszcze wróci. Bogas ucieka z grupą magów.
Epilog
Po Bogasie zostaje grupa czarnoksiężników. Ci próbują zjednoczyć wszystkich mieszkańców Mesalii. W tym celu odnajdują Gavina i budują wahadło hipnozy. Za pierwszym razem próbują je zbudować na świecie
zwanym Axeoth. Ale się nie udaje. Dopiero w Mesali wychodzi. Tak powstaje rasa Heroidów. Nazwana tak od Heroesów którzy jednoczą różne rasy wokół siebie. Wkrótce Mroczne elfy próbują to samo
zrobić w świecie Ashan. Aby to nie nastąpiło. Orodreth detonuje bombę mesjasz na Ashanie zamieniając jego na Mandalor.
Mimo wszystko powstaje Shantiri. Dzięki niemu jednoczą się w Imperium Kushan. Równolegle na Mesalii powstaje Imperium Ossyrian. Ossyrianie walczą z Kushnami. Tak rasy Heroidów dzielą się
na Archarian (Od archanioła w ossyrian imperium) i na Magikorian (Imperium Kushanów założone przez magów w imię smoczych bóstw). W międzyczasie zmęczone wojną mroczne elfy lądują na Ziemi,
gdzie przy pomocy magii dołączają swoją krainę zwaną Nighon. A następnie inwazja na wschód krainy Rosja. To doprowadza do wojny z Imperium człowieka. Imperium posądza Mroczne elfy o
reprezentowanie Heroidów. Z tego względu Imperium Człowieka ląduje na Mesalii i Ashanie wtrzynając wojny o powstanie własnej krainy na tych światach. Na domiar tego widząc taką masakrę słońce
Mesalii i Ashanu zaczynają słabo świecić. W efekcie Xentrosi żyjący na tych światach zamieniają się w Zombii. Zarazę próbują opanować Orodreth na mesalii i Sandro na Ashanie. Ale dochodzi
tylko do jeszcze większych walk. Dopiero ataki demonów Kreatora kończą podziały na Mesalii i Ashanie. Ale to już inna historia.
Dalsza historia wkrótce



IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 22 Września 2022, 11:01:32 »
12
Agry
Postrach światów
0. Nieszczęsne życzenie
Pewna osa przyleciała do buddysty Geniusza, i mówi bzy, bzy. Geniusz zapragnął rozumieć co ona powie. I wtedy przemówiła. Powiedziała że chcę być najgroźniejszym stworzeniem w rzeczywistości. Geniusz pomyślał. Pomedytował i wreszcie dał jej moc składania jaj do wnętrza innych stworzeń. Powiedział przy tym że jak mnie tkniesz to stracisz moc.
Osa poleciała. Na początek musimy zbudować gniazdo w pobliżu piorunów gdyż te uruchamiają moc. Następnie trzeba zabrać ślimaki żeby w nich złożyć jaja.
1. Lubie Ślimaki jeść
Ślimaków zabrakło, czas na inne stworzenia. Mamy zająć się zbieraniem ciał z wszystkich stworzeń z tej planety. Na koniec mieszkający tam Kosmonidy wkurzają się i przy pomocy nowoczesnej broni niszczą nas. Pojawia się grupa predatorów i kupuje kilka osobników do swej kolekcji bestii.
2. Szalone łowy
Predatorzy rozpoczynają sianie Obcych na innych planetach w celu zrobienia sobie łowów. Wcielamy się w obcych. Ewoluujemy zyskujemy kwaśną krew, ogon, ciało z silikonu. Pod koniec rodzi się cesarzowa Obcych.
3. Ewolucja agrów
Opanowanie środowisk. Cesarzowa nakazuje opanować środowiska wszelkie. Powstają latający i podwodni obcy.
4. Pierwsza Agryzacja
Agry w celu dalszej ewolucji atakują owady. A właściwie insektoidy. Wkrótce powstają Insektakgry. Poraz pierwszy możemy przemieszać się swobodnie w powietrzu.
Naszym zadaniem jest stworzenie poczwarek które następnie wysyłamy do innych światów w celu inwazji. Przez ten czas musimy bronić się przed chrononautami ludzi.
Epilog
Agry opanowywały kolejne rasy. Kiedy już opanowały wszystkie rasy powstały 2 rozgałęzienia ich ewolucji.
Pierwsze były to wojownicze orki, drugie to humacytogry przypominające lalki barbie.
Grupa humacytogrów wypiera się związków z orkami. W międzyczasie po tym jak troll
przez życzenie zostaje człowiekiem, orki zamieniają się w ludzi.
Humacytrogry zaś w Mangowców. Potomków Szaraków (Zetów). Grupa zahorowuje na zaraze penisa. Z tego powodu nie może mieć dzieci. Ludzie wygrywają gdyż nadal mają dzieci. Po za nimi nie upada tylko mroczne elfy, leśne elfy i żywiołaki (geniusz i ifryty). Udaje się to dzięki temu że te istoty były po stronie Boga. Z powodu zaistniałej sytuacji zrobiło się
więcej kobiet niż mężczyzn. Powstają małżeństwa z wieloma kobietami.
Dzięki temu wszyscy maja rodzinę.
Grupą wyróżniającą się stają się Orioni. Orioni są w parach.
Dlatego żądzą wcieleniami, aczkolwiek szczegóły należą do szarackiej
policji. Wszystko zmierzało by ku dobremu gdyby nie gwiazdy śmierci
i niszczenie planet. Ale to już nie dotyczy sprawy agrów.



IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 28 Września 2022, 18:42:13 »
13
Diablody
Niebezpieczne żywioły
0. Jak zaczął się Głód
Na początku w pierwotnym sheoghu mieszkało kilku władców demonów i ich poddani, pomagała im ręka zwana Urgashem. Urgash serwował najlepsze smakołyki z obsydianów i mięsa pokrywającego sheogh.
Wtedy też pojawiły się z innego wymiaru Orki. Orki zabiły urgasha i już nikt nie mógł się najeść. Do piekieł przybył Prorok zwany Głodem. Głód zaproponował aby spróbować
zapolować na bestie na powierzchni. I tak zdobyć jedzenie. Diablo najsprytniejszy władca demonów powiedział. A jak mamy to zrobić nie mamy dość siły.
Głód obrażony odszedł i powiedział że wróci z amią. Wcielamy się w Głoda i zadaniem naszym jest zdobyć Płomień Przeciwstawień.
1. Kamienne spojrzenie
Głód wędruje do podziemia tam musi znaleźć Kamień Pokuty. Do pomocy ma żywiołaki wulkanu. Po drodze dowiaduje się że
w podziemiach jest grupa mrocznych elfów która do nich dołączy. Mroczne elfy obiecują zostać przy Głodzie aż nie zgłębią tajemnic wszystkich żywiołów. Dochodzi piechota małych diamentowych żywiołaków.
2. Wielosmak
Głód udaje się się wraz z Stingerami (podwodne mroczne elfy) do podwody, tak żeby zdobyć flakonik zmian. Po drodze atakuję go Godzilla. Ale się nie poddaje, wraz z żywiołakami wulkanu, skały uzyskuje flakonik.
3. Szczyt marzeń
Tym razem udajemy się do Wymiaru Powietrza, tam z pomocą olbrzymich statków powietrznych transportujemy wulkany, żywiołaki skały, Żywiołąki Kwaśnej wody do wielkiej góry tym razem
mamy zdobyć Aurę Krzyża Wstrząsów. Po zdjęciu Aury zostaje nam tylko Wymiar Lodu
4. Klejnot możliwości
W wymiarze lodu mamy przedrzeć się do kryształowego pałacu i zdobyć Kryształ Praw. To da nam ostatnią grupę żywiołaków.
Zadowoleni idziemy do Diablo i mówimy że mamy już armię żywiołów. Diablo mówi że nie jest w stanie kontrolować takiej armii, po za tym Orodreth dał nam manne w postaci jaszczurek. Wtedy obrażony Głód zakodował armię pieczęcią i powiedział że poczeka na większego wojownika.
Diablo powiedział a jak ma ich nazwać. A Głód mówi że Diablody gdyż wkrótce dostanie diablowego loda. Żart być może ale na długi czas
nazwa ta pozostała jako nazwa tej grupy żywiołaków. W czasie kampanii zbieramy wiry magii i rzeki lawy żeby wytworzyć żywiołaki (no jeszcze fiksc).
Epilog
Głód udaje się na planete Korriban tam odkrzykuje niech rozpocznie się gra. Zaczynają się gwiezdne wojny. Wcześniej ostrzega diablody że będzie wojna.
Diablody udają się do wymiarów żywiołów gdzie spokojnie odczekują wojnę. Kiedy gwiezdne wojny się kończą. Delegacja diablodów zwanych żywiołakami
idzie do galaktyki. Są 4 delegacje. 1 Delegacja wręcza talar cudów młodemu Jezusowi na kutlat. Talar cudów zamienia wszelką ciało stałe w złoto (ludzie są z żelu więc się nie zmieniają). 2 delegacja oddaje zioło niebieskiej fali. Fajkowe ziele powoduje że mamy 0 pkt. życia (czyli jesteśmy niezniszczalni) aż do momentu w którym się regenerujemy (czyli snu, masturbacji, picia ziół leczniczych, pepsi). 3 delegacja wręcza
płomień kagankowy. Płomień kagankowy daje możliwość rozświetlenia aury przez co mamy maksymalne morale i szczęście. 4 delegacja miała Wodę ognista.
Ale nie dotarła na kutalat. Okazało się że żywiołaki wody tam wybuchają i nie dało się dostać. Woda ognista tworzy aurę spokoju.
Objawia się to tym że człowiek czuję się jak podczas snu. Czyli jest mu dobrze i jest poza grą matrixa (jest wolny).
Większość ludzi poza grą czuję się dobrze jak w niebie. W niebie też jesteśmy poza grą (dlatego nie stworzono frakcji niebios).
Kiedy jesteśmy ranni i udajemy się do szpitala jesteśmy poza grą (nie stworzono frakcji szpitala). Oczywiście trwają pracę
nad odtworzeniem warunków w niebie i szpitalu w grze. Ale to będzie wymagało blokad obrażeń i morale i szczęścia.
W szpitalu mamy 0 morale i szczęście, a niebie maksymalne morale i szczęście. Po tym delegacje chciały błogosławieństwo
Jezusa. Otrzymali machnięcie ręką. Także od tamtej pory żywiołaki ziemi, powietrza i ognia wyglądali jak ludzie.
Tylko żywiołaki wody zachowały wygląd ryby gdyż nie mieli błogosławieństwa.
Od czasów Jezusa ksiądz co msze błogosławi. Jest to niezbędne aby wierzący zachowali ludzką postać.
Dopiero od czasów Preserve, zmieniono błogosławieństwo na specjalną maskę (pod którą twarz przypominała człowieka lub robota ludziopodobnego).
Elfy nadal jednak miały błogosławieństwo od druidów. Dopiero w Reef zaczęli nosić maskę.
W Nexus olano maskę i błogosławieństwo dlatego ludzie zaczęli wyglądać jak prottosi. Dopiero pewni genetycy zmienili ich w mongoloidy będą najczystszymi genetycznie ludźmi.
Na kutlat istniały również czyści genetycznie ludzie zwani Inkubami. Niestety z powodu demona gazu znajdującego się w atmosferze planety, Inkuby podlegały zniekształceniom dźwiękowym.
To spowodowało że były homoistyczne. W efekcie tego kobiety nie pożądały mężczyzn na dzieci, i w społeczności tych inkubów więcej było kobiet dzieci.
W kolejnym pokoleniu doprowadziło to do zaniku mężczyzn wśród inkubów. Na Ziemi (później Marsie) sytuacja była odwrotna mongoloidzi mieli więcej mężczyzn.
Co do diablodów to po początkowym popieraniu diablo i demonów (głoda) przeszli na stronę nieba. Dopiero kiedy kreator przybył do świątyni wszystkich żywiołów.
Obiecali że będą służyć demonizmom aż do śmierci Kreatora. Po śmierci Kreatora (Imperatora) diablody znów były na służbie niebu. Diablody nazywane tak były
przez demony, przez Niebiańskie siły nazywano ich Żywiołakami lub w postaci wampirycznej Omenrianami.


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 03 Października 2022, 18:04:29 »
14
Kosmonidy
Taki mały, a tak silny
0 Dzieło stworzenia
Pewien Mag studiował bacznie biologie, chciał wyhodować dziecko ludzkie bez potrzeby kobiety. Wreszcie znalazł sposób.
Otóż nawodnienie które powodowało że suchar zmieniał się w pizzę. Mogło zamienić plemnika w Wormsa.
Problemem był dalszy rozwój. Worms przechodziły kolejno niezwykle trudne testy wszystko po to żeby wyhodować wojownika.
Wreszcie został ostatni. Otóż grupa bohaterów Worms miała zmierzyć się z olbrzymimi bestiami. Wcielamy się w 4 Wormsów.
I mamy pokonać bestię. Po pokonaniu kilku bestii, rozmawiamy z stwórcą. A on mówi czego byście chcieli jako ludzie.
A oni powiedzieli że takiej mądrości jak ty panie. Na koniec dowiadujemy się że tym tajemniczym magiem był Sar-Issus.
1 Pierwsza Kobieta
Wormsy stworzyły klonera w ten sposób wyprodukowali miliony kopii samych siebie. I zbudowali siedliska. Problem w tym że te tzw. Szaraki
obumierają szybko z powodu braku miłości psychicznej. Trzeba zdobyć kobietę.
Wcielamy się w grupę Szaraków poszukujących kobiety. Wreszcie udaję się kiedy zdobywają siostrę agenta Muldera z Ziemi.
2 Jest nas wielu
Wyniku kobiety grupa Szaraków wzrosła do kilkunastu miliardów. Na planecie panuje przeludnienie. Musimy znaleźć inne planety inaczej
poumieramy z głodu. Wytwarzamy więc statki i atakujemy planety zdatne do podboju. Okazuje to się nieudane gdyż planetą udaję się
obronić. Jedyną naszą szansą są planety nie zamieszkane. Ogólnie mówiąc w tej misji atakujemy inne światy. Ale mamy za małe siły (choć na kodach
można tego nie przejść, wygrać).
3 Pierwszy Imperator
W ciągu kilkudziesięciu lat tworzymy prawie 1000 baz na innych planetach. Wobec narastających ataków Agrów i Pulsarian. Utrzymanie ludności jest coraz cięższe.
Mamy już pełne siły Kosmonidów bo tak nazwały siebie Szaraki (szaraki kojarzą się z królikiem). Dowodzi nami Imperator.
4 Niebo i Piekło
Kosmonidy okazuje się że tracą siły po ataku Diablodów. Właściwie przetrwały tylko te które poparły demony Kosmonidy zwane Cytogrami.
Reszta uciekła na teren Imperium. Imperator nakazuje aby przyłączyć się do Imperian gdyż ci są z Niebem (grupa planet z słońcem zaciemniającym
ich położenie w kosmosie, statek bez zgody się tam nie dostanie). Zapowiada się konflikt Nieba z Piekłem.
Podczas kampanii będą nam potrzebna ksyna (kryształowy-metal) i kwas G-E-P (woda nie jest pita przez kosmonidów gdyż mają traumę związaną z Wormsami)
Epilog
Kosmonidy walczyły dzielnie lecz zostały wchłonięte przez Pulsarian i Imperian. Po stronie Pulsarian służyli w tak zwanej Hierarchi.
A po stronie Imperian skrzyżowali się z nimi zmieniając się w Mangowców. Część Mangowców osiedliła się na ebenie w tajnej galaktyce
Imperatora. Tam wraz z planetą ludzi Ziemią i planetą Mrocznych elfów Furią byli 3 planetami gdzie istnieje życie inteligentne.
Była to pusta galaktyka. Kosmonidy zdołali skrzyżować się z energami nową rasą o której później (energowie byli kulami energii
które dzięki energonowi tworzyli metalowych transformerów). Okazało się że Kosmonidy stworzyły rasę szklanych humanoidów tworzących
zbiorową świadomość. Tak jak Szaraki przejmowali planety poprzez Zbiorową Świadomość tak też Synapsoidy jak nazwano te nowe
Szaraki mogły to robić. Aczkolwiek zbiegiem czasu zaprzestały to robić kolekcjonując istoty z własnym ego.
Podobno planetę Eben zniszczył Overmind. Po ebenach zostali agenci którzy byli z gazu który mógł składać się w ciało. Tacy agenci mieli
moc zamiany wystrzału z broni plazmowej w piłkę do kosza. Toteż w Imperium zaczęli pełnić rolę strażników porządku.



IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 14 Października 2022, 10:31:26 »
15
Pulsarianie
Dzieje czarnej mazi
0 Wada fabryczna
Pewnego razu magowie zewsząd zebrali się żeby wytworzyć niezniszczalną materię. Eksperymentowali wreszcie pewien mag zwany Byt
pokazał cząstkę elfa chaosu. Powiedział że nawet umierający wampiry po tej cząstce stawali się w pełni sił. Mag będący synem
Byta wiedział że jeśli magowie będą eksperymentować nad tą cząstką stworzą niezniszczalne potwory. Musiał więc zrobić wadę substancji.
Byta osłabiały wirusy. Dlatego Syn postanawia zatruć wirusem cząstkę byta na zebraniu magów.
Wcielamy się w syna Byta i musimy uciec z zebrania magów tak żeby nam się nic nie stało. A następnie dość do bazy Elfów Światła.
1 Drow nie taki zły
Elfy światła konstruują ciało z wirusa i atakują powstałe elfy niezniszczalne (drowy). Drowy uciekają do podziemii. Wcielamy się
w przywódcę Drowów i zakładamy bazę w podziemiach.
2 Czas nie jest granicą
W podziemiach dokonujemy przymierza z potworami. W efekcie powstaje nowa rasa pół-drowów pół-potworów zwana Pulsarianami.
Pulsarianie wraz z Drowami wędrują na początek wszechświata.
3 Początki gwiazd
Drowy budują chaotyczne statki, a Pulsarianie zajmują kolejne światy. Pewiem drow wysłuchuję przepowiedni od mojry że jeśli
planeta zwana Eartą zostanie zniszczona Pulsarianie znikną, a człowiek powstanie z syriuszan. Wysyłamy sondy które mają zebrać
armię ratującą Ziemię. Sondy to rozgwiazdy z pamięcią Pulsariana. Czyną z człowieka niepokonaną Istotę Strachu przez
tubylców zwaną Gwiazdą Filmową.
4. Święte Drzewo
Musimy otworzyć i rozbudować rejon zwany Świętym drzewem. W tym celu potrzebujemy wiele gazu MS-G-NOT-QX). W tym celu Pulsarianie
atakują planetę z tym gazem. Powstają strefy wojenne Pulsarian. Ogólnie mówiąc mamy wydobyć odpowiednią ilość gazu.
Epilog
Pulsarianie tworzą grupę Wiedźminów mających chronić ludzi przed potworami. Tak zapewniają przetrwanie Ziemi.
Wiedźmini walczą z potworami, a potem z Demonami. Pulsarianie przyłaczają do siebie Nieumarłych tworząc Imperium
Vaygra. Vaygr to przywódca. Dochodzi do wojny z Ashanami. Po wojnie planeta ginie, i zostaje rebootowana
jako Mondalor. Pulsarianie wytrzymują ataki Diablodów i Imperian. Ponadto podbijają Kosmonidów.
Tam przekonują się o Insektagrach i ich groźności. Także wszystko idzie dobrze z 1/3 galaktyki mają
już połowę galaktyki...
cd.n.

Będzie w następnej części Chaos Imperial Space 2


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 20 Października 2022, 22:14:32 »
Chaos Imperial space 2 Monsters vs Cyborgs
kampanie ras:
Archarianie
1 sc. Okazało się że Smoki z Magami odzieliły się od Heroidó trzeba coś zrobić żeby zachować to co się ma.
Poszukujemy władców bestii żeby jakoś przetrwać atak magów.
2 sc. Okazuje się że magowie mają przewagę dzięki skamienieniu. Trzeba pochwycić meduzę.
Żeby zdobyć sekret skamienienia. Którym się okazuje promieniawanie śmierci.
3 sc. Tytani zdradzili poparli Magów. Przywódcy heroidów odwołują się do aniołów i jako Archarianie
próbują wygrać z magami.
Magikorianie
1 sc. Bogas znajduję smoczą koronę. I wraz z smokami rozpoczyna podbój krain heroidów.
2 sc. Do bogasa dochodzą Żywiołaki, a właściwie Omenrianie. Wspólnie atakują na kolejne światy
Archarian jak się nazywa grupa Heroidów wiernych bogom.
3 sc. Do bogasa dochodzą Tytani, i Demony. Dochodzi do finałowego ataku w którym zostaje zniszczony Olimp.
Plagrowie
1 sc. Na komecie grupa przemytników przelatuje przez gwiazdę o specyficznym promieniowaniu tak stają się
czymś jak banshee. Wreszcie lądują. Na lądzie trzeba opanować tubylców przez wejście do nich.
tak powstają Plagrowie.
2. sc. Plagrowie opanowują wojska. w efekcie mają armię. Rozpoczynają atak na kolejne planety.
Zdobywają planetę Plejadan.
3 sc. Dochodzi do buntu Plejadan wobec Tytanów do których należy ta planeta. Musimy obalić tytanów.
Ostatecznie jest rozejm po którym rządzi Pleja.
Dinorianie
1.sc Zauroidy bardzo się rozwinęły i kazały nazywać się Dinorianami. Naszym zadaniem jest naprodukować armii
dzięki której obronimy się przed Insektagrami.
2.sc Dinorianie muszą obronić się przed siłami Imperian gdyż ci chcą "wyrównać granice" imeprium.
3.sc. Dinorianie muszą obronić się przed Bestianami zdziczałymi pobratyńcami z powodu tajemiczego gazu.
Bestrianie
1.sc. Tajemiczny gaz zamienił Dinorian w Bestie (bestrian). Okazuje się że są to Władcy Bestii Bogasa.
Celem naszym jest zamienienie w bestie jak największej ilości dinorian.
2.sc. Musmy dostać się na teren Archarian, żeby to zrobić trzeba pokonać kilka światów Imperium.
3.sc. Dołączamy do Magikorian i ich boku atakujemy Archarian.
Cytogrowie
1 sc. Jako cytogrowie musmy obronić się przed atakiem Degrów. Przypadkiem wdajemy się konflikt z Imperium
i Pulsarianami.
2sc.a) Konflikt z Imperianami
2sc.b) Konflikt z Pulsarianami
Omenrianie
1.sc. Diablody udają się daleko na teren innych żywiołaków, gdyż zostają przepedzeniu przez flotę Pulsarian.
2.sc. Diablody zawiązują pakt z Nieumarłymi, tak powstają Omenrianie Wampiże Żywiołaki
3 sc. Omenrianie poprzez pakt z Nieumarłymi atakują Archarian.
Cyberosi
1.sc. Imperianie tworzą wiele cybrogów stając znacznie silniejsi. Naszym zadniem będzie obrona przed Plagrami.
I wchłoniecie ich przez obłaskawienie banshee.
2sc. Musimy obronić się przed atakiem Degrów jeszcze bardziej rozwiniętych Zergów.
3.sc. Wysyłamy agentkę do labiryntu starożytnej rasy. Tak zdobywamy plany konstrukcji jeszcze lepszych statków.
Degrowie
1.sc. Zergi mutują do tak zwanych agrów. Naszym zadaniem jest opanować górne światy. I założyć tak zwany degron.
2.sc. Wysyłamy plagę zergów z degronu na inne światy celem jest zdobycie pożywienia.
3.sc. Rozpoczynamy inwazję na Cytogrów. W celu pokonania ich i dobrania się do ich zasobów.
Xentrosi
1.sc. Pulsarianie tworzą nowych elitarnych wojowników Xentrosów. Mamy ich wypróbować na cytograch.
2 sc. Atakuje nas plaga Degrów. Musimy się obronić.
3 sc. Wypedzamy ostatnich dinorian z teranów przygraniczych Xentrosów. Kończy się pokojem w sektorze kosmosu Dinorian.

c.d.n.
Dodatku do Chaos Imperial Space 2


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 04 Grudnia 2022, 00:58:28 »
Chaos Imperial Space
dodatek Big Turns
Magikorianie
Bogas podbija tereny Archarian. Smoki zostają władcami Archarian zaraz po tym gdy Bogas tajemiczo znika.
1.sc.Smoki muszą pokonać wtyczkę Degrów w ich terenie tzw. Urgasha.
2.sc. Kłótnia władzy u Smoków. Wybieramy czy walczyć elrathem czy mallasą o władzę nad wszystkimi Heroidami.
3sc. Demony weszły do stolicy Ashanu. Smoczy jeźdzce mają ich pokonać.
Cytogrowie
1.sc. Cytogrowie muszą zabezpieczyć teren swoich światów, na czas ewakułacji do innego wymiaru.
2.sc. Cytogrowie poznają wymiar piekielny. Okazuje się być on ostrosłupem (nie kulą), tam mają utrzymac się aż do spotkania
Władcy demonów.
3sc. Cytogrowie tworzą flotę demonów walcząc o zdobycie światów na powierzchnii.
Cyberosi
1sc. Z powodu nieporozumienia dochodzi do starcia Cyberosów z Pulsarianami. Trzeba dostać się za linię frontu żeby
wynegocjować rozejm.
2.sc. Imperianie wdają się w wojne z Archarianami i Magikorianami. Trzeba zdobyć jak najwięcej światów korzystając z ich
wojny domowej.
3.sc. Kolejne starcie Degrów, tym razem mamy pomóc Pulsarianą w pokonaniu Pajęczego Oka chaosu,
wcześniej odpierając atak Omenrian.

c.d. chaos imperial space 3


IP: Zapisane
Iboz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 14 Grudnia 2022, 22:31:42 »
Chaos Imperial Space 3 Streght to Power
Elfy
1.sc Elfy w wyniku oddziaływania bóstwa chaosu slaneesha kompletnie upadli. Teraz pewien przywódca wśód nich mędrzec Brashnard
postanawia zjednoczyć ich wszystkich. Tworząc własną krainę elfów. W tym celu musi przekonać elfy z powierzchni aby się
połączyły w wspólny naród. Aby to zrobić musi zebrać sfery mocy składające się z kilku silimarionów.
2.sc Teraz kiedy mamy elfy z powierzchni trzeba przekonać jeszcze elfy z morza. W tym celu musimy zdobyć perłe mocy morza.
3 sc. Ostatnią grupą elfów są elfy śnieżne aby ich przekonać trzeba zdobyć miecz mrozu.
Nieumarli
1 sc. Po tym jak bogowie olimpijscy się rozeszli każdy w swoją stronę. Czas na żniwa śmierci w ich krainach. Wybierz najlepszych
nekromantów w rzeczywistości. Test kto zdobedzię najwięcej szkieletów.
2 sc. Nasz ulubiony bohater kieruje żniwami. Czas zebrać tyle nieumarłych ile tylko zdoła pamieć czaski berła nekromanty.
3 sc. Teraz trzba jakoś utrzymać armię do przepowiadanego starcia o cały wszechświat. W tym celu trzeba zaćmić słońca wszystkich
naszych światów.
Energerzy
1 sc. Rasa tajemniczych świateł od dawna chciała przybyć do naszego wszechświata. Wreszcie dzięki eskperymentom z bramami
wymiarów chochlików da się to zrobić. Wyląduj na świecie chochlików i załóż bazę.
2 sc. Najlepszym materiałem jest metal. Okryj Energerów metalem i przyszykuj się do inawazji na cały teren demonów.
3 sc. Podbijamy więszość światów demonów i przepędzamy degrów. W ten sposób bóstwo światła zadowolone mówi że wygraliśmy
z złem w tym wszechświecie.
Dinorianie
1 sc. Okazało się że Smoki bez magów wpadły w panikę co dalej. Wykorzystaj okazję i przejmij smoki do rasy Dinorian.
2 sc. Okazało się że Meduzy się zbuntowały w zamian za bycie Tytanicą przeszły na stronę tubylców.
Ukaraj meduzy wielkimi smokami.
3 sc. Czas na inwazję w kosmosie. Powiększ teren dinorian zakładając Imperium Draco. Nieoczekiwanie Smoki przejmują
dowodzenie. W walce musimy pokonać tubylców, ale również i Ludzi, elfy i energerów.
Degry
1 sc. Zostaliśmy przepedzęni przez energów. Teraz czas znaleść nowy dom na terenie dawnych heroidów. Naszym celem jest
przejąc jak najwięcej genomów fantastycznych istot.
2 sc. Slaneesh opowiada że elfy uwolniły się z pod jego wpływu. Teraz nie będzie łatwo. Więc musimy się upodobnić
do inteligentnych ras. Naszym zadaniem będzie zdobycie tyle zasobu many żeby uczynić degry humanoidami.
3 sc. Slaneesh odkrył że Pulsarinie są podobni do Degrów więc postanawia przenieść się na ich teren. Po drodzę trzeba
jednak wyniszczyć kilka światów
Ludzie
1 sc. Ludzie odkryli magię w światach dawnych heroidów. Aby ją opanować wysłali mędrców z rodzinny Sar.
Mamy odkryć wszystkie czary.
2 sc. Szaraki proszą o azyl w Imeprium. W zamian obiecują chodować zboże. Musimy zabezpieczyć ewakuację i ocalić jak najwiecej cywilów Szarackich.
3 sc. Anioły proponują dołączyć do Imperium. Aby to zrobić potrzeba dużo, miejsca Ludzie podbijają planety olbrzymy
zamieszkane przez Duchy Żywiołów. W celu stworzenie światyń dla aniołów.
Waygrowie
1 sc. Pewien Nekromanta zwany Waygr zgubił się na planecie Pulsarian. Wkrótce powiedział że przy takiej przewadzę
technologicznej Pulsarianie powini zdobyć cały wszechświat. Pulsaranie po zastanowieniu powstanawiają
zrobić to. Dochodzi do podbojów kilku światów.
2 sc. Waygr zachęca Nieumarłych żeby poparli Pulsarian. Dochodzi do ataku Pulsarian na światy gdzie są żniwa i
tym sposobem zakończenie żniw.
3 sc. Demony chcą przystąpić do Imperium Waygra. Dochodzi do kolejnych starć w celu dojścia do tych spalonych światów armii Waygrów.

c.d.n.
będzie dodatek Chaos Imperial Space 3 Only Primes


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2021 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry