Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Siódemka Wspaniałych (Czytany 22441 razy)
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 07 Lutego 2011, 11:53:08 »
1.Centaur Bojowy/Halabardnik
2.Tu bylo najtrudniej- Kusznik/Żywiołak burzy/Harpia ale chyba kusznik jednak.
3.Wysoki Elf
4.Wampirek / Krzyżowiec- Ale Wampir mimo wszystko Wampir to potęga:)
5.Licze
6.Rycerz Śmierci
7.Archanioł-Czy potrzeba komentarz?:)


« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2011, 19:03:44 wysłane przez Adaskop » IP: Zapisane

Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 07 Lutego 2011, 12:05:52 »
Jaszczuroczłowiek? To jedna z najsłabszych jednostek drugiego poziomu, lepsza jest harpia czy kusznik. Czemu wybrałeś jaszczuroczłeka?

Wybrałem ze względu na stosunek Atak/Obrona


IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Artkor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 07 Lutego 2011, 12:35:27 »
1.Halabardier-duża wytrzymałość i obrona jak na swój poziom
2.Żywiołak burzy-dobry i szybki strzelec
3.Wysoki elf-posiada bardzo silny podwójny strzał z dystansu szczegójnie jeśli przeciwnik podejdzie blisko
4.Wampiryczny lord-dosyć dobry ,wysysa życie i szybki.
5.Ptak gromu-bardzo szybki ruch pozwala na błyskawiczny atak
6.Czarny rycerz-tu wybór był najtrudniejszy(na drugim miejscu naga królewska) jednak czarny rycerz jest bardzo potężny i przydatny w walce
7.Czarny smok-tu również wybór był trudny (na drugim miejscu behemot)Jednak wybieram smoka ponieważ jest szybszy od behemota i ma odporność na magię.


IP: Zapisane
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 07 Lutego 2011, 16:00:32 »
Mam zastrzeżenia co do ptaków.
I co z tego ze szybki skoro (nawet jeśli jesteś dobrym taktykiem) padają nawet jeśli masz 2 krotną przewage, ponieważ boty rzucają sie na nie jako 1, już lepsze są np. lisze


IP: Zapisane
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 07 Lutego 2011, 17:25:13 »
a teraz czas na moją siódemke ;)

1.Centaur - bez dwóch zdań: atak, szybkość, przyrost + fajnie wygląda;)
2.Miałem troche wątpliwości ale chyba Żywiołak Burzy: najsilniejszy 2lvl shooter
3.Gryf ;)
4.dzięki regeneracji hp - wampirek
5.zastanawiałbym sie nad djinami.... ale chyba gorgony są przydatniejsze
6.Naga. Miażdży.
7.A tu was zaskocze bo wcale nie czarny smok, ani nie archaniol
tylko TYTAN ; odpornosc na kontrole umyslu, jedyny 7lvl shooter, nienawidzi czarnych smoków


IP: Zapisane
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 08 Lutego 2011, 13:31:40 »
A smoki jego ;p
Gryf fakt faktem jest dobry, nawet bardzo, ale zawdzięcza to tylko umiejętności nieskończonego kontrataku, bez tego to raczej średnia jednostka.
Dżiny?Na pewno nie są dobre, gdyby nie czary nie brał bym ich do armii.
Co z tego że wybitnie ofensywny, skoro w 1 bitwie można nawet ich dużą ilość stracić.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 08 Lutego 2011, 13:42:44 »
Dżin taki słaby nie jest, po rzuceniu wszystkich możliwych czarów jest idealny do dobijania pozostałych jednostek wroga. Na sam środek walki na początku bitwy to bym nie dał.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Viladin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 02 Marca 2011, 09:57:32 »
Moja siódemka wygląda tak:
1. Gremliny - duży przyrost, shooter
2. Harpia Wiedźma - potrafi nieźle wkurzyć
3. Gryf - szybki, w miarę silny
4. Mag - zmniejszony koszt rzucania czarów, strzelanie przez mury
5. Lisz - niezła siła, chmurka
6. Rycerz Śmierci - klątwa, podwójne obrażenia
7. Tytan - shooter z 7 lvl. to mówi samo za siebie  ;D


IP: Zapisane
No one has the right to take the life of another
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 02 Marca 2011, 14:58:36 »
Mag jako najlepszy czwatolevelowiec?
Magowie są dobrzy, ale wysiadają przy konkurencji. Nawet redukcja kosztów zaklęć nie rekompensuje regeneracji wampira, albo podwójnego ataku krzyżowca.
Tytan swojej siły nie pokłada tylko w strzelaniu. Odporność na m. umysłu i obrażenia też robią swoje.

A harpia wiedźma ma żałosne obrażenia. I dosyć łatwo ją zestrzelić. Przydaje się tylko na początku.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 02 Marca 2011, 15:21:45 »
Harpia wiedźma w ogóle się przydaje- nie tylko na początku. Dzięki atakowi i powrotowi w jednym ruchu.może bezkarnie atakować wrogich strzelców jeszcze zanim oni zrobią ruch. Są wspomaganiem smoków i chimer przy pierwszym ataku i przez całe oblężenie.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Geralcik

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 03 Marca 2011, 23:46:05 »
Lv 1:
Centaury Bojowe.
Czemu? Zdrowy jak koń (dużo HP) ,dobry przyrost ,szybkość i wygląd  ;D

ORAZ

Szkielety.
Czemu? Ilość ,kochani ,ILOŚĆ! Nie jakość ,ILOŚĆ!

Lv 2:
Ż.Burzy.
Czemu? Szybki jak burza ,twardy i strzela...

Lv 3:
Szare Elfy.
Czemu? Podwójny atak i strzela. Do tego bliska odległość i talen strzelecki. POGROM! ;>

Lv 4:
Alpy.
Czemu? Żłopanie HP ,nikt im nie oddaje  ;D

Lv 5:
Mintaury Królewskie.
Czemu? Wysoka szybkość ,wielkie staty i zawsze dobre morale czynią z Mintoaurów kartę przetargową Lochu.  :)

Lv 6:
Mroczni Jeźdźcy.
Czemu? Przypadek identyczny jak u Minotaurów ,tylko jeszcze mocniejsi  ;D

Lv 7:
Starożytny Behemoth.
Czemu? Jak już mówili ,niweluje obronę i dużo zadaje. Kox :P

LUB

Tytan.
Czemu? Jedyna jednosta strzelająca 7 poziomu!  ;D


IP: Zapisane
N!kolaj

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 05 Marca 2011, 07:33:20 »
Czas na mnie:

1. Chochlik - zabiera mane bardzo przydatna umiejętnośc jak gramy z kolesiem którego bohaterem jest mag ^^
2.Kusznik - 2 strzały chyba proste nie?
3.Upiór - staty i absorbuje mane
4. ;>Arcymag - lubie go i nieźle jedzie poniewaz ma dobre staty, oprocz tego jak gramy drakonem to mozna ulepszyc na  czarodzieja ;>
5. Arcylisz - chmurka of dead
6. Żywiołak umysłu : Ma mało Hp jak na 6 ale wystarczy go teleportowac w środek batalii przy wiekszym zbiorowisku wroga to da im popalić
7. zaskoczenie? tak wybieram Złotego smoka - również odporny na magie ma dobre staty i ogólnie fajnie wygląda :D


i chciałem przy okazji napisac liste najslabszych potworów:
1. rusałka - jest tylko troszkę lepsza od chłopa!
2. magog - nie wiem jak wy ale ja jak gram przeciw niemu to odrazu jade do oddzialow jego i jak mnie hitnie wali swoich -.-
3. Urk - zadaje mało DMG i nie ma nic przydatnego
4. Żywiołak energi - zajebiaszczo wygląda ale rozwala sie go łatwo mimo szybkiego ruchu ,
5. Mnich - słabe DMG i staty ,
6. Wiwierna - słabiutka jest jeszcze cos niby ta truciznaa daje ale ja nie jestem do niej zbytnio przekonany
7. Upiorny smok- mało hp :-/ i nie mówiąc już o tym że jak sie go w armi z żywymii istotami to ich morale spadają krytycznie  >:(



IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 05 Marca 2011, 08:33:35 »
No nie...

1. Chochlik - zabiera mane bardzo przydatna umiejętnośc jak gramy z kolesiem którego bohaterem jest mag ^^
Po pierwsze many nie zabiera Chochlik tylko Chowaniec. Po drugie jest to jednostka beznadziejna, która po 3-4 ruchach w dużej bitwie już leży w piachu, a co za tym idzie nie zdąży zabrać dużo many. Od Chowańca są słabsi tylko Chłopi, bo Rusałka chociaż ma wysoki przyrost i może już zaatakować wroga w pierwszym ruchu.

3.Upiór - staty i absorbuje mane
Staty? STATY? Jakie staty? Staty Upiór ma słabe tak jak Chowaniec i bardzo szybko pada, choć fakt, umiejętność zabierania many potrafi być przydatna. Regeneracja NIC mu nie pomaga. Na pewno nie jest najlepszą jednostką na tym levelu, bo wystarczy spojrzeć na Gryfa, albo Ważki. Przy wyborze najlepszych jednostek nie kierujemy się tylko tym, że dana jednostka potrafi zabierać manę, bo są jeszcze inne czynniki, a ty tak zrobiłeś w przypadku Upiora i Chowańca.

4. ;>Arcymag - lubie go i nieźle jedzie poniewaz ma dobre staty, oprocz tego jak gramy drakonem to mozna ulepszyc na  czarodzieja ;>
Arcymag złą jednostką nie jest, ale są inne jak napisał Hamlet. Chociażby Alp, czy Krzyżowiec.

5. Arcylisz - chmurka of dead
Tu sytuacja ma się tak jak w przypadku Arcymaga. Arcylisz to niezła jednostka, ale spójrz chociażby na Minotaury, czy Enty, które są świetnym tankiem i mają zwiększony przyrost w stosunku do innych jednostek tego levelu.

6. Żywiołak umysłu : Ma mało Hp jak na 6 ale wystarczy go teleportowac w środek batalii przy wiekszym zbiorowisku wroga to da im popalić
Znowu głupoty pleciesz. Choć krótko grałem Wrotami Żywiołów, wiem, że Ż. Umysłu to nie jest dobra jednostka. Wypisać listę lepszych? Proszę bardzo: Czempion, Naga Królewska, Biały Jednorożec, Władca Mroku, Ifryt Królewski... To są prawdziwe jednostki 6 levelu.

7. zaskoczenie? tak wybieram Złotego smoka - również odporny na magie ma dobre staty i ogólnie fajnie wygląda :D
W takim razie proponuję pograć Archaniołami, Tytanami i Czarnymi Smokami.



IP: Zapisane
N!kolaj

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 05 Marca 2011, 10:26:59 »
po 1 ja wybrałem takie jednostki specialnie bo to juz jest nude wszyscy takie same jednostki piszecie po 2 pisze jednostki ktorymi lubie grac po 3 ty napisz wlasna liste a potem komentuj czyjąś


IP: Zapisane
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 05 Marca 2011, 10:37:42 »
Hah, znawca się znalazł.Nekro tu nie pisał, bo to oczywiste, że wie jakie jednostki są najlepsze, a poza tym zaczynamy zdanie wielką literą.
Rusałka najsłabsza? :D To ty jakieś dziwne hirołsy masz, skoro najliczebniejsza jednostka w grze jest słaba.
LOL, magog najsłabszy?Chyba ci się coś pomieszało.Obrażenia ma jedne z lepszych na tym levelu, oprócz żywiołaków burzy.
Mnich słaby? Też tak kiedyś sądziłem,ale w boju kapłani są nieocenieni, Z powodu di em dżi.
kurde, ludzie kiedy wy się w h3 nawrócicie?.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry