Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jak wyobrażacie sobie Heroes 7 ? (Czytany 23024 razy)
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« : 22 Stycznia 2014, 14:37:15 »
Nie oszukujmy się,po nieudanej 6 odsłonie Hirolsów wielu z nas liczy,że powstanie 7 część,dużo lepsza

Edit. Tak ubogim zdaniem nie zaczyna się topicu. Zero zachęty do dyskusji. Zero. /Menelag


« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2014, 17:05:59 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 22 Stycznia 2014, 15:02:00 »
A ja życzyłabym sobie remake`a Heroes III. Nie potrzeba mi żadnej siódemki ani ósemki :P


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 22 Stycznia 2014, 15:38:30 »
Mi by wystarczyło, gdyby zrobili stabilną wersję HotA, albo (to już raczej mało realne) udostępnili kody do H5 i H6, tak aby można było dodać miasta, ludzie by sami zajęli się resztą.


IP: Zapisane
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 22 Stycznia 2014, 16:33:08 »
W ogóle xP
HoMM VI było jakimś nieporozumieniem (może za wyjątkiem muzyki, bo ta była spoko)....strasznie mi się nie podobała ;/
Jak jeszcze V trzymała jakiś poziom i w miarę gryfnie się w nią szpilało, tak VI wołała o pomstę do nieba.
Dla mnie seria HoMM skończyła się na IV i pracy studia New World Computing.

Może oceniam zbyt szorstko, ale to wolny kraj i każdy ma prawo do własnej opinii xP


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 22 Stycznia 2014, 16:37:32 »
Jak dla mnie powinni wzorować się na piątce i może trójce - interaktywne miasta, jednostki, które normalnie ruszają się po polu bitwy, a nie męczą "chodzeniem", umiejętności rasowe też były słabo zrobione (ładujące się kółko), bardziej mi odpowiadało istnienie tury bohatera, Droga krwi i łez - ogranicza taktykę: chcę iść drogą krwi, ale przyjąć kapitulacje jednostek. Co miałoby zostać z szóstki - właściwości przeszkód podczas walk i może rozwój bohatera. Mogliby dodać zawieranie sojuszy w trakcie gry. Przemieszczanie jednostek bez bohatera po mapie. Oraz rezygnacja z konieczności posiadania Uplay - bez internetu nie można zagrać, ryzyko kradzieżą konta itp. itd.
A muza faktycznie dobra. Były kawałki z Dark Messiah.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 22 Stycznia 2014, 19:14:46 »
Jak dla mnie to i muzyka w h6 była pomyłką. Głównie chodzi mi o zapożyczanie muzyki ze starych gier z serii. Jednym miło jest posłuchać starych utworów ale jak dla mnie można po prostu włączyć odpowiednią grę i również się cieszyć. Oczywiście były perełki, które mnie zachwyciły na przykład muzyka fortu orków i w dodatku z elfami muzyka z terenu zimy.

Co do samego zastanawiania się nad H7... hm ja bym zagłosowała za kolejną zmianą świata. Ashan o ile jest fajny to potwornie ogranicza pomysłowość. Konkretne smoki przypisane konkretnym żywiołom, które są przypisane konkretnym frakcjom... za mocno to wszystko oscyluje wokół konkretnych motów. Pomijam fakt, że h6 była koszmarnie jednolita kolorystycznie jeśli chodzi o frakcje.

Oczywiście to pobożne życzenie. Ubi poświęciło za dużo czasu na rozwijanie Ashanu i wykończy serię wyciskając resztki kasy z ludzi. Might & Magic X Legacy to przecież wyciągnięcie modeli z h6 i bez jakiejkolwiek zmiany wrzucenie do silnika gry. Heh nie wiem czy będę się cieszyć jak ogłoszę h7.


IP: Zapisane
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 22 Stycznia 2014, 20:50:43 »
Każda część miała w sobie jakieś fajne rozwiązania.Jak by połączył wszystko co najlepsze z każdej części to napewno by powstało coś pięknego.Ale zgadzam się,że mogło by to wszystko być w klimatach H3.Przydało by się napewno troche świeżości związanych z rasami.Wiadomo,że bez niektórych frakcji (imperium czy Orkowie ) nie da się zrobić Herosa,ale można by całkiem odświeżyć i dodać nowe potwory,ktorych jeszcze nie było.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 22 Stycznia 2014, 21:54:18 »
Muzyka w HVI? Nudna jak flaki z olejem, odgrzewane kotlety, lekko zmienione. Jedynie ścieżka dźwiękowa Katarzyny i Michała oraz trenów śnieżnych była na wysokim poziomie. Reszta zanudzała, a mnie osobiście odstraszyła od gry.

Co do H7, wątpię, żeby wyszło. Jak już, to będzie na 90% Ashan, bo i po co się wysilać? Jeszcze jest kilka pustek do wypełnienia i tzw. pole do popisu na wschód od terenów Wolnych Miast i zamieszkałych przez Orków.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 22 Stycznia 2014, 22:53:21 »
Co do HVI to mam takie nijakie zdanie. Niby gra spoko, niektóre z nowych rozwiązań są trafne (np. strefy wpływów), a niektóre beznadziejne ("drzewko umiejętności"). Gra się w to przyjemnie...przez pierwsze kilka godzin...później wdaje się rutyna, nie czuć potrzeby rozwijania miasta, bo nie czuć siły jednostek z wyższych poziomów i ta beznadziejna jednolitość kolorów w zamkach, tak jakby krawcom/zbrojmistrzom/płatnerzom brakowało w danym państwie, bądź krainie materiałów o innym ubarwieniu. Grafika jest jednak na plus.

Co do "Mającegopowstaćbyćmożewprzyszłośći HVII" nie oczekuję zbyt wiele...oczekuję kompletniej metamorfozy i zmiany podejścia do tej serii, bo Ubi się coś porąbało. Dla mnie HVII, przy ewentualnym powstaniu, nie musiałoby przypominać HIII, ani żadnej z poprzednich części, chociaż byłoby to jak najbardziej wskazane, wystarczyłoby żeby pokazało taką subtelną nutkę nowości i odrobinkę inne spojrzenie na grę.

Ale ta gra i tak nie powstanie, bo po co? DoC jakoś sobie radzi, Heroes Online się zacznie rozwijać. Po co światu kolejna gra z serii HoMM, która, jeżeli tego warta, przyniosłaby spore zyski, być może nawet większe niż w/w razem wzięte? Po co brudzić sobie rączki starać się, skoro po niedużych kosztach można wydać kilka średnich gier zamiast jednej porządnej...


IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 23 Stycznia 2014, 15:00:59 »
Nowe rasy by się przydały. Jaszczuroludzie - to mi się kojarzy z Argonianami (TES) i Skavenami (WFB), zresztą w III był "jaszczurzy" zamek a więc pomysł sprawdzony ale nie zły. Mogłaby być jakaś potworna rasa - wilkołaki, zmutowane istoty itp., bardziej rozbite frakcje ludzi.
Powinni też zrezygnować z niemal oczywistego podziału na dobro i zło oraz trochę więcej polityki - ja już taki jestem, że do polityki lgnę. Muzyka zawsze była dla mnie podkładem ale nowa jest mile widziana.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
cypisek0905

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 23 Stycznia 2014, 18:25:38 »
Admin,mogę wiedzieć czemu ciągle usuwasz moje posty,komentarze? co nie tak było w komentarzu z moimi obrazkami ?


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 23 Stycznia 2014, 20:53:21 »
Ja już sobie nic nie wyobrażam, to będzie kolejna porażka i plama na honorze serii, bo Soft:Ubi tylko kasę liczy jaką może zebrać za grę, po najmniejszych kosztach by ją stworzyć.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 04 Lutego 2014, 19:19:48 »
AHH "siódemeczka" to jest to , często miałem "wizje" na jej temat i widzę to tak, Wersja podstawowa to przynajmniej 6 zamków, Konieczne i podstawowe

1-Elfy najlepiej pod nazwą "Leśne królestwo" niczym krolestwo Legolasa

2-Przystan(nazwa jak w H5 ewentualnie "Gwardia rycerzy")

3-Krasnoludy pod nazwą "Warownia krasnoludów"

4-Mroczne jednostki mroczne elfy i ludzie czyli nasze Lochy nazwa " Zakon skrytobójców"

5-Zamek typowo magiczny najlepiej pod nazwą "Akademia" jak w 5 albo rozszerzyc "Akademia Magii"

6-Tutaj orkowie jako ostatnia podstawowa rasa i nacja pod nazwą "Plemiona barbarzyńców"

7-Zamek bez którego nie byłoby Herosow czyli Necropolis pod sztandarem "Legion nieumarłych"

8-Zamek który wręcz musi byc oczywiście diabełki pod nazwa "Inferno" lepszej nie potrafie wymyślić.

 

Oraz przynajmniej jeden dodatek do gry taki duży jak TOTE do 5 dodający sporo kampanii nowych i dużo NEUTRALNYCH jednostek oraz bohaterow, a dopiero potem 2 OSOBNE DODATKI małe dodające jeszcze 2 zamki czyli sumarycznie 10 zamkow duzo nawet bardzo ale o to chodzi absolutnie kazdy znajdzie coś dla siebie.

1 ZAMEK - "Wodne Sanktuarium" taki jak z 6 czyli Nagi, Kenshi i inne "jaszczurki salamandry" :D

2 ZAMEK z dodatku mniejszego to po mojemu coś al'a Cytadela z h3 połączona z neutralami byłby tam np złoty smok ale w roli zupełnie jednostki legendarnej takie pół bóstwo a mówie o tym dlatego że sam zamek nazywałby się "Renegaci" byliby pewnego rodzaju powstańcami istotami które łączyłby cel mimo, że dzieliły np rasy i  koniecznie byłyby tam .
Poziom 8 (w h7 Chcialbym 8 poziomow jednostek z ulepszeniem i alternatywa, wiem duzo ale to moja wizja :D ) Poziom 8 zatem- Złoty smok ,
7lvl- Demon chaosu mieszanka kostuchy i diabla czyli troche bardziej taki "lekki" Diabel ,
6lvl Bagienny podlec - coś jak wiwerna  ale wiekszy potwor bagienny z dlugim ogonem o sliskim wygladnie wrednym
5lvl Powiernik Losu -  taki szaman ktory mialby zestaw czarow podobny do zestawu bohatera ale do maxymalnie 4 poziomu gildii magow, rzucalby tylko czary bylby zastepca bohatera
4lvl- Minotaur ktory wyzwolil sie od Lochu z 5 czy 6 nie jest wiezniem i buntuje sie przeciw reszcie taki twardziel typowy tank ,
3lvl Asasyn strzelajaca jednostka zatruwanie zdradliwy strzalczyli cos jak oslabienie, i brak kar do walki wrecz, strzelalby z takiej plujki jak indianie tylko mniejszej i uzywalby krotkich nozy animacja najlepiej jak szamanki w H5 zeby widac bylo jego kunszt walki.
2lvl-Wyzwolona Bestia - Czyli Bialy Tygrys bardzo dobra jednostka 2 poziomu ktora bylaby takim oznaczeniem sil natury ktore rowniez chca sie zemscic na kims tam (whatever duzo by pisac :D)
1lvl nie jestem pewien ale chyba taki Giermek z 4 Herosow rowniez strzelalby ale troche mocniej bylby po prostu dobrym strzelcem ale mialby ucieczke czyli cos jak goblin ucieka i strzela czyms co by mial z dalszej odleglosci jak centaur z 5, tak to widze.

Oczywiscie dluga kampania a dokladnie 1 kampania 3 akty w kazdym po 14 misji a dodatek dawalby 1 kampanie 4 akty w kazdym 10 misji, wersja podstawowa dotyczylaby Walki o jakis wazny artefakt, cos jak we wladcy pierscieni, ten artefakt poczatkowo posiadaliby Krasnale (krasnoludy w sensie :D) pochodzilby z ich kopalni i mial wielka magiczna moc jednak ostatecznie po roznych bojach i podbojach zostalby zniszczony przez orkow (ktorzy magii jak w 5 nie uzywaliby i nie szanowali) w trakcie kampanii wszyscy tworzyliby sojusze tylko Akademia czarow i Elfy bylyby nacjami neutralnymi.

Natomiast dodatek dawalby to na co zawsze czekalem o czym marzylem taka moja wizje w ktorej byloby jakies dziwne wydarzenie jakas zmiana w sferach magicznych ktora spowodowalaby zalamanie sie ogolnych systemow i praw rzadzacych ludzmi orkami krasnalami, np u ludzi pojawiliby się Upadli Aniolowie dzialyby się zdrady, Krasnoludy podzieliliby się na 2 plemiona, Orkowie z Necro zerwaliby sojusze, Inferno byloby odlączone od Piekla i doslownie przestaliby sie palic i ich rasa umierala by z czasem magowie z Akademii rozpoczeli by walki z Nacja Lochow, a na to na ratunek wszystkim wyruszylyby sily natury, Elfy ktore pod blogoslawienstwem boga ziemi Walczyliby o dobro wszystkich walczyliby z owymi Renegatami (ktorzy jak sie okazalo sa winni wszystkiemu) walczyliby ze zlymi ludzmi czyli tymi upadlymi po prostu jak jakis lek mocny wyniszczyliby wszystko co zle po kolei ratujaca nacje a te zas dolaczalyby się do wojny o swiat ostatecznie po boskiej interwencji czyli narady wszystkich bogow ukaranoby Renegatow zabijajac ich Boga jako jedyny sposob, sami renegaci pochowaliby sie po lasach bagnach i jaskiniach takim sposobem zachowaliby swoja logike dzialania itd itp ale byliby pokonani lecz nie zniszczeni. TAK BYM WIDZIAL HEROSY 7

oczywiscie edytor map z miliardem miliardow sposobow edytowania i tworzenia


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 04 Lutego 2014, 19:45:53 »
Hmm ciekawe wizje, każdy może mieć własne. Zgodzę się w zupełności z fragmentem o edytorze - miło jest zrobić coś własnego. Ale edytor z łatwym i pomocnym interfejsem.


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 04 Lutego 2014, 20:36:01 »
Oo tak to wazne. Edytor z 4 bo tam się bawiłem był dosyć przejrzysty i się orientowalem. Do 3 nauczyłem się szybko chociaż nie bawiłem się duzo to wiem ze jest lepszy niż ten z 5 .. Eh ten to cóż. Jest dosłownie ciężki , toporny i w dodatku kompletnie nie zoptymalizowany a interfejs strasznie taki surowy i brzydko zwyczajnie mimo jakoś sobie radzę ale ciężkie katusze przechodzę nie raz. Np po 4/3 godz robienia mapy " Brak odpowiedzi " ...


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Strony: [1] 2 3 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry