Tawerna.biz - Forum

Heroes V => Kampanie & Scenariusze => Kampanie - Dzikie Hordy => Wątek zaczęty przez: Khaziu w 19 Marca 2009, 20:19:57



Tytuł: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Khaziu w 19 Marca 2009, 20:19:57
Misja Pierwsza: Mroczne ścieżki i postępki

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wyeliminuj wrogi klan mrocznych elfów
    * Zdobądź informacje o królowej Izabeli

Cele poboczne:

    * Pozbądź się zabójców
    * Pomóż krasnoludowi Thorodowi znaleźć artefakt.
(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_mrocznesciezki1.jpg)(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_mrocznesciezki2.jpg)

Witaj w ostatniej już kampanii ToTe. Tym razem będziesz kierował poznanym wcześniej Zehirem. Zaczynasz na powierzchni. Idź na południe. Pogadaj z dżinem i zdobądź zamek akademii. Teraz przywołaj jednostki i rozejrzyj sie po okolicy. Zamek systematycznie ulepszaj. A armią jaką masz od czarodzieja możesz spokojnie zejść do podziemi. Zejdź doń i zdobądź kopalnie złota oraz odwiedź zabójców. Teraz za zadanie otrzymasz pozbycie sie ich. Musisz to uczynić w walce gdyż zwolnienie jednostek zakończy sie walką. Przemieszczaj sie drogą na północ zdobywając wszystko dookoła. Gdy dojdziesz do garnizonu udaj sie w prawo. Zdobądź kopalnie i pierwszy z trzech zamków wroga. Po jego zdobyciu udaj sie na wschód od niego a następnie na południe. Pokonaj lichą straż w garnizonie, odwiedź krasnoluda i rozejrzyj sie po okolicy. Teraz udaj sie z powrotem do zamku. Co jakiś czas przyzywaj golemy ale nie co tydzień bo stracisz cenne doświadczenie. Uzupełnij armie i rozbuduj zamek jak sie da. Nie wychodź z niego dopóki nie będzie cały gotowy i nie będziesz miał wojska bardziej konkretniejszego niż wcześniej. Gdy zebrałeś armie zejdź do podziemi, dojdź do garnizonu i udaj sie tym razem w lewo. Zdobywaj wszystko po drodze łącznie z wrogim zamkiem i kopalniami. Upewnij sie że nie ma wroga w okolicy i rusz dalej do przodu. Kopalnie podbijaj. Gdy wyjdziesz na "prostą" kieruj sie na wschód aż do zamku wroga. Pokonaj go i obejrzyj animacje. Gratuluje, misja pierwsza za tobą.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:13:13 »

Misja Druga: Zerwanie zasłony

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Znajdź łzę Ashy
    * Znajdź miejsce a potem odpraw rytuał
    * Przenieś miasto Zehira na miejsce odprawienia rytuału
    * Znajdź kapłana i inkwizytora którzy pomogą odprawić rytuał
    * Duncan musi przeżyć
    * Freyda musi przeżyć
    * Pokonaj bohatera inferno i zniszcz jego miasto

Cele poboczne:

    * Zniszcz miasto inferno
(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_zerwanie1.jpg)(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_zerwanie2.jpg)
Długa misja że hoho. Najpierw zaczynasz z Zehirem na południowym wschodzie wraz ze swoim zamkiem(1). Zaraz na początku zaatakuje Cie wrogi bohater. Jako premie na początek wybierz dżiny. Armie wroga przyłącz do siebie(zrobi sie to automatycznie po około 3,4 turach walki więc nie atakuj na razie wroga). Potem zobaczysz że pod twój miecz dołączą jednostki przystani zaś wróg pochwyci demony do walki z tobą. wygrasz bez problemu. Po zakończonej walce udaj sie do zamku a ten rozbuduj. Gromadź armię.Po wizycie w mieście zbadaj okolice i zdobądź kopalnie i obeliski. Do połowy misji nie napotkasz na większe niebezpieczeństwo więc zamek pozostaw nawet bez opieki. Na dołączające dżiny zgadzaj sie tylko wtedy gdy wiesz że nie stracisz poziomu doświadczenia. To że stracisz X doświadczenia nie jest ważne byle tylko poziom sie nie zmieniał na niekorzyść. Cała wyspa i kopalnie powinny być zdobyte a druidzi pozbierani i umieszczeni w rytuale. Gdy tego dokonałeś przenieś swój zamek na północ(2). Koło niego jest miejsce wspomnianego rytuału. Zgromadź pokaźną armię i zejdź do podziemia (7). Odwiedź stocznie(8) i badaj okoliczne wody. Łza ashy znajduje sie w 9(dokładniejszej lokalizacji nie podam gdyż nie chce psuć zabawy z obeliskami). Natomiast jeśli chodzi o (10) to jest to tylko żart twórców a nie błąd w grze i od razu dodam że tam dostać sie nie można. Gdy łza będzie w twoim posiadaniu udaj sie do miejsca rytualnego. Pokonaj demony gdy sie pojawią. Po odsłonięciu zasłony demonów udasz sie do(3). I tak kończy sie połowa tej oto misji. Nie oddawaj łzy Duncanowi gdyż tobie bardziej sie przyda w późniejszych etapach gry. Po obejrzeniu filmiku gramy dalej. Freydą rusz na zamek wroga(5) a Duncanem po zamek przystani(6). Gdy Freyda zniszczy wrogi zamek niech dołączy do Duncana. Armie Duncana oddaj Freydzie a jemu daj armie z garnizonu. Bohater który do ciebie dołączył niech da jednostki Izabeli(gdy będą tam fanatyczne niech ma je Duncan). Duncanem zwiedzaj teren i zdobywaj kopalnie i siedliska. Żeby zdobyć zamek(4) nie potrzeba wielkiej armii ale żeby przebrnąć przez garnizon zdobyć zamek a później pokonać bohatera inferno(o ile ten którego masz pokonać nie jest w zamku) to armia musi być gigantyczna. Wiedząc jaką armię masz mieć zacznij ją budować. Każda jednostka sie liczy. W finałowej batalii ma znaczenie kolejność z jaką będziesz zabijał demony. Gdy ja walczyłem wrogi bohater miał Mumie zamiast cerberów toteż było trudniej go pokonać. Zatem jeśli są mumie w jego armii to kolejność z jaką dobrze byłoby zabijać jest następująca: Zabijamy w kolejności - Mumie/Ogniste ogary - Sukkubusy - koszmary - impy - czarci lordowie - diabły - rogate demony. Czemu taka kolejność zamiast od razu zabić diabły? Już tłumacze. Gdy zabijesz 200 koszmar albo 1000 impów to mumia przywoła ich do życia. Sukkubus może uwieść twoją najsilniejszą jednostkę i będzie ciężko. Diabły znalazły sie prawie na końcu gdyż z całej demonicznej świty są najmniej groźni. Mam nadzieje że uda Ci sie pokonać demony i przejdziesz do już przedostatniej misji w ToTe. Powodzenia.

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:15:24 »

Misja Trzecia: Wezwanie smoka

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Hangvul musi przeżyć
    * Zehir musi odnaleźć krasnoludzkiego boga-smoka
    * Zabij Rolfa

(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_wezwanie1.jpg)(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_wezwanie2.jpg)
Zaczynasz na południu z zamkiem krasnoludów(4). Zehirem rozejrzyj sie po okolicy i zdobądź co sie da. Mowa o kopalniach i obeliskach. Zrób 2 bohaterów gdy zdobędziesz okolice, daj im armie i postaw koło portali (5a,b) żeby wróg ci sie nie szlajał po terenie. Zehirem zdobądź zamek na północy (6).Gdy odkryjesz obeliski wykop łzę ashy. Będziesz miał już dwie. Jedną zachowaj na ostatnią misje gdyż sie przyda zaś drugą wybuduj w zamku akademii - przyspieszy proces tworzenia potężnej armii na walkę końcową. Gdy to uczynisz wyjdź na powierzchnię(8). Na śniegu udaj sie do (1) żeby ściągnąć swój zamek. Rób sobie wielką armie i rozbuduj zamek. Zwiedzaj teren. Gdy dojdziesz do (2) znajdziesz portal do Arkhata. Żeby sie tam dostać zdobądź klucz. Ten znajduje sie w (2) zdobądź go wróć i zabij Rolfa. Ma on sporą armię więc uważaj. Misja prosta, krótka i właśnie zakończyłeś przedostatnią misje. Dodam iż koło klucznika jest wejście do podziemi a tam jest żółty gracz. Jednak nic nie zdziałasz bo na przejściu stoi Hangvul a jego zabić nie można. Zatem tam nie masz czego szukać(7).

« Wiadomość doklejona z: 19 Marzec 2009, 20:17:47 »

Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

Cele misji:

    * Zehir musi przeżyć
    * Wulfstan musi przeżyć
    * Zajmij trzy kopalnie złota
    * Uwolnij ziemie wokół Talonguard
    * Wymuś przejście przez portal
    * Zniszcz magiczną barierę
    * Wyeliminuj mroczne elfy
    * Zajmij Talonguard

Cele poboczne:

    * Oczyść dwa krasnoludzie labirynty
    * Zniszcz przywódce demonów
    * Przyjmij najemników na służbę
    * Przyjmij najemników na służbę
    * Uwolnij grupę sprzymierzonych mantron cienia
    * Przyswojono czar Natychmiastowa podróż

(http://pliki.homm5.info/img/h/5/kampania%20toe/h5k3_wyjscie.jpg)(http://img718.yfrog.com/img718/1959/mapa27.png)
Na początek wprowadzenie do tej jak ważnej bo przecież ostatniej misji. W tej misji będą do pobrania i następnie obejrzenia aż 4 powtórki z walk jakie stoczyłem. Cztery(Do jednej nie ma powtórki a dlaczego napisze później) walki które stoczycie z demonami i jedna finałowa z Biarą. Od razu mówię że grę można przejść bez kodów nawet na najwyższym poziomie. Walki toczone tutaj były na poziomie łatwym czyli tak jak zawsze dla słabszych graczy. Misja ta jest niezwykle długa więc radziłbym zapisywać cały czas bo jak po 2 godzinach gry coś sie stanie to trzeba będzie od nowa grać. Sam filmik na końcu gry jest ciekawy i wiele zmienia.To że misja jest długa świadczy jeszcze fakt że liczba celów misji jest bardzo, ale to naprawdę bardzo duża. Zatem co będę jeszcze sie wam tu mądrzył co i jak, do dzieła!!!...

Jako bonus weź żywiołaki powietrza. Co poniedziałek koniecznie przywołuj tytanów.Zaczynasz na północy mapy(1). Najpierw za cel postaw sobie zdobycie sobie krasnoludzkich labiryntów. Zanim sie rozpisze dodam iż warto szukać i podchodzić do jednostek Akademii gdyż mogą sie do ciebie przyłączyć. Do mnie sie akurat każdy przyłanczał. To samo tyczy sie żywiołaków powietrza jakie znajdziesz na mapie. Mogą dołączyć ale nie muszą. Gdy labirynty będą twoje rozejrzyj sie po okolicy. Gdy ją oczyścisz teraz rusz zdobyć kopalnie złota. Znajdują się one na wschodzi pod ziemią. Dojdziesz do nich główną drogą idącą na wschód. Przejdź przez most i gdy dojdziesz na skraj mapy odbij w lewo na południe. Pokonaj czarty i wejdź do podziemia(13). Po przejęciu kopalni przeniesiesz sie do (9) gdzie stoczysz pierwszą opisaną walkę. Walka Wulfstanem stoczona w ten sposób jest łatwa do przejścia(jako rade dodam iż gdy pojawi sie krasnolud i zacznie mowę kliknij na jego obrazek koło obrazka Zehira i gdy ten zacznie idź na zamek kliknij spację. Powinien sie zatrzymać. Co prawda nie możesz wyjść na powierzchnię ale za to możesz sie przygotować do walki i obmyślić strategię). Gdy pokonasz miasto demonów(niestety nie mam save po walce więc w razie porażek powtarzających sie nie mogę pomóc) portal niedaleko wejścia do kopalni będzie sprawny. Wejdź w niego. Wylądujesz na południowym zachodzie mapy. Teraz za cel masz pokonanie demona. Walkę stoczysz Zehirem ale będzie bardzo trudna gdyż armie masz praktycznie słabszą od niego. Jeśli robiłeś jak pisałem czyli każdą jednostkę akademii i żywiołaki powietrza starałeś sie przyłączyć do siebie powinieneś wygrać. Gdy dojdzie do walki z nim a jest on prawdopodobnie w (3) używaj dużo przywołania żywiołaków oraz feniksa i lustrzanego odbicia na tytanów. W ten sposób i chyba w tylko ten uda sie wygrać. Tu również nie mam zapisu po walce (po żadnej nie mam :) ). Po walce z nim miałem ledwo 5 tytanów. Z tym że zaraz miałem 9 bo nadszedł poniedziałek. Przejście na kolejny fragment mapy znajduje sie w (4). Po przejściu będzie kolejna walka,(10) walka Freydą z demonami. Wydawać by sie mogło że demony mają małą armie ale to tylko złudzenie. Po wygranej walce musisz Zehirem uzupełnić armię i to koniecznie. Złota powinieneś mieć sporo na tym etapie gdy. Udaj się zatem do (4), do jasnowidzów. Kup od nich wojsko. Potem udaj się do zejścia do podziemia na południu. Strzegą go demony. Pokonaj gadziny i zejdź do podziemia. Udaj sie do (15) po mantrony cienia. Wracając możesz udać się prosto zamiast wyjść na powierzchnię gdyż dalej są schowane liczne skarby i artefakty. Gdy te zbierzesz wyjdź na powierzchnię i wykonaj kolejne cele. Pokonaj 2 demony żeby zniszczyć barierę ognia(5). Tym razem walki będą proste o ile kupiłeś jednostki u jasnowidza. Pokonaj oba demony i nastąpi kolejna walka. Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!. Oddaj całą armie i artefakty. Zostaw jedynie dzikie cyklopy. Tak silnym Gotaiem(u mnie miał on bez żadnych artefaktów około 50 ataku!!! - poziom około 35) zaatakuj zamek. Mając 900 cyklopów ta walka będzie jedynie przyjemnością. Wygrasz na 100% . Teraz wejdź w portal niedaleko zniszczonej ściany ognia. Będzie on na wschód od ściany. Przeniesiesz sie na ostatni już fragment mapy na północny zachód. Dojdź do (6) i ściągnij zamek. Będziesz mieć w nim pewnie łzę Ashy. Teraz za cel będziesz miał pokonanie mrocznych elfów(14). Zejście do nich znajduje sie w (7). Na zachód od niego i na północ od zamku jest kartograf. Elfy nie są zbyt wymagającym przeciwnikiem. Gdy ich pokonasz będzie już ostatnia z 4 walk z demonami. Walka Ylayą będzie po walce Gotaiem najłatwiejsza. Gdy wygrasz udaj się Zehirem na północ od zamku elfów koło portalu. Tam jest kapliczka którą pilnują smoki. Pokonaj je i zdobądź czar. Armie Zehira zostaw w zamku elfów poza Tytanami. Wejdź w portal dwóch kierunków a ten przeniesie cie pod zamek Biary(8). Jednostki które pojawiły się przed nim powołaj pod broń. Teraz wróć przez portal do zamku elfów. Weź z powrotem swoją armie a zostaw nową. Teraz udaj się do zamku Akademii. Rekrutuj armię. 150 tytanów minimum. Gdy będziesz w miarę silny udaj się przez portal którym przeszedłeś pod zamek Biary do (2) gdzie był jasnowidz. Tam powinien znajdować sie artefakt który daje ci wszystkie czary magii światła. Może go nie być tam w takim wypadku będzie nie za wesoło. Pilnują go jednostki przystani. Gdy go zdobędziesz wróć do zamku po resztę armii. Jeśli będziesz miał 150 tytanów rusz na zamek Biary. Odwiedź koło jej zamku miejsce gdzie podwoisz manę oraz łabędzia. A bym zapomniał. Każdej jednostce przed walką dodaj artefakt. Ma on zawierać w sobie - ma zwiększać szczęście, inicjatywę oraz na dawać ochronę przed magią (mi dawał 81% - poziom Zehira 32). Gdy masz Armie, artefakty oraz odwiedziłeś miejsca o których pisałem czeka cię Walka z Biarą . Przed swoją walką obejrzyj moją walkę. Polecam. Gratulacje!!! Zakończyłeś właśnie ostatnią misje kampanii 4 a co za tym idzie ostatnią misje ToTe i przeszedłeś grę. Obejrzyj filmik i ciesz się z wygranej.

Autor, powtórki i mapy: Khaziu

Wszystkie powtórki pod tym adresem - http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=299 (http://www.homm5.info/viewpage.php?page_id=299)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: handofconan w 28 Marca 2009, 03:00:40
Czy dałbyś radę zamieścić też pozostałe powtórki z bitew z ostatniej misji? Z góry thx


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Khaziu w 28 Marca 2009, 15:36:27
Pozostałe tzn? Bo jest ta finałowa... więc jakie jeszcze? Te np. o miasta lub z bohaterami?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: handofconan w 28 Marca 2009, 16:23:34
Tak : ) Chodzi mi o bitwy ze zdobywania miast pozostałymi bohaterami.I Jeżeli byłyby z wiekszęgo poziomu trudności byłoby git. Całą kampanię od początku na ciężkim idę tak że potyczki z łatwego mnie nie ruszają :)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Khaziu w 28 Marca 2009, 23:05:52
ta bitwa to tylko pokazanie co Cie czeka tylko na łatwym, a trudny to inna bajka. Niestety nie mam ze zdobywania zamków bo nie myślałem że ktoś to będzie chciał.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: handofconan w 30 Marca 2009, 00:27:02
Heh fajna ta ostatnia :) 150 tytanów umph :P Grałem te misje 7 miesięcy i miałem tylko nieco ponad 100:P Ale wnioskuję że na łatwym nie przyłączają ci się przed bitwą smoki, archanioły i cyklopy ?To skraca tę bitwę o 2/3 i robi z niej jedną z najprostszych w grze :)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Khaziu w 30 Marca 2009, 15:34:14
Przyłączają się na łatwym i na normalnym. Ale i tak nie biore ich do armii bo psują moje plany walki. Wysyłam je do kopalni xD


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ireth w 24 Kwietnia 2009, 15:42:38
A wiecie może jak przejść walkę Kujin? Ja mam wersję 3.1 i nie da Kujin zatrzymać i przełożyć armii (zresztą Gotai ma tylko jednego goblina). No i niestety nie mogę zdobyć tego zamku.Proszę, pomóżcie, i jak macie to dajcie powtórkę.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 24 Kwietnia 2009, 15:49:15
Cóż patch ten naprawia ten błąd jakim było zatrzymywanie Kujin i przełożenie armii, dlatego proponuję albo re-instalkę gry albo w kampanii Orków dawanie w takie umiejętność dla Kujin które jej przydadzą się w ostatniej misji.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ireth w 24 Kwietnia 2009, 17:17:36
A konkretnie jakie umiejętności? U mnie Kujin jest na 22 poziomie ma szczęście(pomysłowość, łupy wojenne), machiny wojenne(trójstrzałowa balista), oświecenie, atak (łucznictwo, płonące strzały), roztrzaskanie zniszczenia. Wszystkie talenty za wyjątkiem roztrzaskania(podstawowy) i szczęścia(zaawansowany) są na poziomie eksperckim.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 24 Kwietnia 2009, 17:31:16
Ja bym proponował rozwinąć Szczęście, Dowodzenie, Atak lub obronę+ten początkowy talent Kujin, a ostatni pozostawiam tobie do wyboru, ja miałem podobnie rozwiniętą Kujin i wygrałem bez problemu.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ireth w 24 Kwietnia 2009, 17:44:24
Dzięki, spróbuję jej zmienić, może mi się wreszcie uda przejść tą misję.... Fakt, że na przykład roztrzaskanie w ogóle się mi nie przydało, a w walce z demonami ta balista za bardzo nie pomaga...
Ale czy re-instalowanie gry coś da, skoro i tak mam najnowszą wersję?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Quroq w 20 Maja 2009, 21:12:50
Khaziu, nie wiem po co pisałeś o zdobywaniu czarów, skoro ma się już tajemną wszechwiedzę (chyba że jej nie miałeś). A tak wogóle to z ciekawości: jak rozwijaliście Zehira?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: smoczy wilk w 04 Czerwca 2009, 17:25:53
dzieki za ten poradnik :) :) :) :) :) :) :) meczylem sie orkami :( :( :(


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: blazej.30 w 23 Stycznia 2010, 15:02:27
Mógłby ktoś przywrócić mapę podziemi w czwartej misji? Na stronie portalu wyświetla się obok mapki powierzchni tylko tekst Obrazek, gdy wejdę w adres obrazka dostaję błąd 404.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Khaziu w 23 Stycznia 2010, 23:01:36
http://www.tawerna.biz/viewpage.php?page_id=299 - gotowe


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: blazej.30 w 24 Stycznia 2010, 19:32:59
Dzięki. A i jeszcze powtórka walki z Biarą nie działa, tzn. plik został usunięty.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Pablossd w 18 Lutego 2010, 19:44:11
mam taki nienaturalny problem, bo... jak... co mam zrobić, żeby w pierwszej misji przyzwać te oddziały? Czar mam - przywołanie istot, ale nie mogą go użyć  :huh: .

Edit: Ech, nie zauważyłem, że to przywołanie będzi działać od następnego tygodnia  ;D

A tak w ogóle to z jakiej pary, kiedy chciałem użyć paru mioteł Narxesa, to zabójcy się do mnie przyłączyli?  :huh:


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Tytan Burz w 22 Września 2010, 17:05:11
mam pytanie jak pokonać bohatera inferno w 4 misji tej kampani bo jak walczę kujin to wrogi heroes używa mocy bramy przyzywa jednostki a uwodzicielski skubbus mi dzikiego cyklopa przejmuje i wszystko zabija jest  jakaś na to taktyka ? bo kujin i tak ma słabą armie 30 krwawych cyklopów,30 dzikich,100jadowitych wyvern 600 centarow i 2k goblinów.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Bandaro w 22 Września 2010, 17:10:11
Cytat: Khaziu
Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!. Oddaj całą armie i artefakty. Zostaw jedynie dzikie cyklopy. Tak silnym Gotaiem(u mnie miał on bez żadnych artefaktów około 50 ataku!!! - poziom około 35) zaatakuj zamek. Mając 900 cyklopów ta walka będzie jedynie przyjemnością. Wygrasz na 100%

Aż takie straszne zadać sobie trud przeczytania poradnika do którego link jest podany na górze strony?

@Down

Hamscy twórcy, to po 1 zmiana poziomu, dalej sam nie wiem :huh:


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Tytan Burz w 22 Września 2010, 18:15:41
przepraszam ale w khazia poradnik jest błąd poza tym ja gram na patchu 3.01 i z poradnika khazia wynika ze gdy jednostki atakują idzie kliknąć spacje i że kujin się zatrzyma zrobiłem tak i kujin i tak zaatakowała zamek i gotai nie ma żadnych 900 cyklopów w armi tylko 1 bo zanim kujin udało się wjechać do zamku to podświetliłem jednostki w armi gotaia i miał tylko 1 goblina a bohater inferno ma bardzo potężną armie i mi skubbus przejmuje cyklopa i zabija wszystko.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 22 Września 2010, 22:31:29
Ja miałem podobny problem, lecz ona zaatakowała gobliny, więc po jakimś czasie jakoś się otrząsnęły.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 23 Września 2010, 16:38:31
Patch 3.11 naprawia błąd-bugg kórym było zatrzymanie postaci, to samo jest z jednotkami Gotaia, który zamiast 900 Cyklopów ma 1.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Hiron w 14 Listopada 2010, 12:13:18
Mam mały problem w 4 misji otóż Wulfstan nie chcę się zatrzymać przed miastem a tam robią ze mnie sieczkę da się jakoś odinstalować patch aby nie tracić zapisów.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Cepek w 14 Listopada 2010, 18:39:19
Tak, skopiować sobie zapisy w bezpieczne miejsce, zainstalować jeszcze raz grę i wkleić swoje zapisy z powrotem do folderu docelowego "moje dokumenty\my games\..."


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ikee w 22 Marca 2011, 15:42:47
Khaziu, mumie miał dlatego, że przy miejscu rozpoczynania gry jest kopalnia, której pilnowały one. A ja zauważyłem kawałek nieodkrytego terenu koło niej...
U mnie on ich nie miał, ale miał za to 285 cerberów...  :-/  :P
( chodzi mi o drugą misję )
eeee... Khaziu? ILE ICH MIAŁ? Bo ja ich nawaliłem i było gdzieś 45... :P


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 22 Marca 2011, 17:16:18
Ilość mumii zależy od poziomu na jakim grasz. Na twoim było 45- im trudniejszy poziom tym więcej, wraz z armią wroga. Khaziu grał na trudnym poziomie, lecz screeny były z łatwego.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ikee w 23 Marca 2011, 08:07:38
Czytaj do końca Belegor, a będzie dobrze... :D
Mi chodzi o to, że komputer zaatakował mumie po neutralnej stronie...


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: piotrekfire w 27 Kwietnia 2011, 16:29:21
Jak pokonac Wulfstanem tego bohatera Inferno? Gram jbc na normalnym. Ten bohater inferno ma ogromną armię, jeszcze w zamku, a Wulfstan ma żałosną :/ Jbc mam wersję tą co była na początku gry od razu, nic nie instalowałem.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 28 Kwietnia 2011, 11:34:54
We wcześniejszej misji(Przywoływanie Smoka) mogłeś dostroić Wulfstana, gdyż w podziemiach znajdował się Mentor pamięci i dzięki niemu wybrać pasujące Tobie skille a wtedy z tą armią+runy dasz radę.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: piotrekfire w 28 Kwietnia 2011, 15:52:14
Ok, zabiłem tego bohatera Inferno, a mam pytanie co do wykonania misji "Oswobodź terenu wokół Talonguard" , tutaj chodzi o to, że mam wszystkie stworzenia pozabijać czy te miasta poniszczyć?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Menelag w 28 Kwietnia 2011, 15:57:22
Trzeba poniszczyć te miasta Inferno. Chodzi o te walki Wulfstanem, Freydą, Gotaiem i Ylayą.
Walki wszystkie były w miarę proste. Najłatwiejsza Ylayą (przynajmniej jak dla mnie i dla moich zdolności strategicznych xD)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: piotrekfire w 30 Kwietnia 2011, 10:55:00
Dzięki za pomoc, wczoraj przeszedłem grę :) Nałatwiejsza walka to Gotaiem i Ylaya była xd Też bardzo ława z Biarą była, za pierwszym razem udało mi sie podbić :p Najwiecej się namęczyłem przy Freydzie i Wulfstanie >.<


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Nebirios7 w 17 Marca 2012, 08:50:45
Po walce Wulfstanem nie mogę pokonać bohatera Inferno  :/ . Mam 24 Tytanów i prawie nietknięte jednostki od początku, a on 55 Czarcich Lordów i 120 Koszmarów, itd . Nie mogę go ominąć, ani jakoś pokonać >:(  . Proszę pomóżcie!


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 17 Marca 2012, 09:06:27
Opisz bardziej szczegóły. Jakie masz talenty i atrybuty. Który poziom, jakich czarów używasz. Na twój opis na razie jest tylko jedna odpowiedź- wpisz kod.

Ja np. nie mogłem wygrać Wulfstanem, bo źle go rozwinąłem w trzeciej misji, kiedy to nie za bardzo ogarniałem Fortecę i szczerze olewałem tę postać. Wczytałem więc od nowa misje trzecią i go rozwinąłem do max poziomu, założyłem artefakty krasnali i wygrałem bez problemu. Może ty źle rozwinąłeś Zehira. Na jakim poziomie grasz?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Nebirios7 w 17 Marca 2012, 12:40:53
Zehir-poziom 29. Staty: At;8 Ob;7 Sc;19 W;28 (bez artefaktów) Talenty: Eksp. Rzemieślnik (Magiczne Zwierciadło), Eksp. Szczęście ( Odp. Na Magię), Eksp. T. Magiczny ( Reg. Many, Kapryśna Mana), Eksp. Oświecenie (Inteligencja, Uczony, Tajemne Podniesienie), Eksp Mag. Przywołania i Zniszczenia (Mistrz Przywołania, Woj. Ognia, Wygnanie) (Mistrz Lodu, Zimna Śmierć, Wysysanie Magii). Mam jeszcze 4/8 Potęgi Smoków, 3/4 I. Sar-Issusa  i Pancerz Oświecenia. Mam wszystkie czary Mag. Przywołania i Mag. Zniszcz. Gram na poziomie łatwym.

Już przeszedłem tę misję.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: virtualprince w 18 Kwietnia 2012, 15:55:59
witam :) mogłby mnie ktos naprowadzic gdzie w tej 2 misji wykopac te łzę ashy do rytuału bo utknałem kope od dwoch dni na tym terenie 9 ze screena i nic :-/jest tam taka zielona ziemia i fioletowa kostka ,moze jest jakis szczegół przy tej łzie...z góry dzieki za pomoc! :)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Agrael9996 w 18 Kwietnia 2012, 17:26:19
witam :) mogłby mnie ktos naprowadzic gdzie w tej 2 misji wykopac te łzę ashy do rytuału bo utknałem kope od dwoch dni na tym terenie 9 ze screena i nic :-/jest tam taka zielona ziemia i fioletowa kostka ,moze jest jakis szczegół przy tej łzie...z góry dzieki za pomoc! :)

A kto powiedział,że ta łza ma i musi być w tym miejscu? Znajdź obeliski,a nie szukasz gotowca :d łza ashy jest generowana losowo,przynajmniej u mnie.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: virtualprince w 18 Kwietnia 2012, 17:32:56
chetnie tylko co to sa te obeliski??:-)to sa te skarby-kuferki?przy tym trzeba kopac?


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III \"Na ratunek\"
Wiadomość wysłana przez: Agrael9996 w 18 Kwietnia 2012, 17:38:33
Obeliski to są takie podłużne kamienie,które lekko świecą :p możesz zobaczyć w dziale ''Heroes V - Obiekty terenu'' w portalu. Na całej mapie są chyba 3,możesz na nie najechać i za każdy najechany obelisk odsłania ci się nowa część mapy,na której jest zaznaczona łza ;) znacznik łży ujrzysz jak odblokujesz całą mapę.

Wiadomość doklejona: 18 Kwietnia 2012, 17:53:24
i sorki za taką surowość na początku :P


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: virtualprince w 18 Kwietnia 2012, 18:53:18
ok nie gniewam sie:) dzięki! dzięki! udało się;-) niech Asha błogosławi tawerne!:-)


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: anett w 16 Października 2012, 10:05:46
Hej mam pytanie dotyczące misji zerwanie zasłony odkryłam wszystkie obeliski wszystkie części układanki zniknęły a łzy ashy nie mam o co chodzi ? co mam jeszcze zrobić aby zdobyć ta  łzę dodam ze podziemie zwiedzilam tyle ile się dało i potwory wszystkie wybiłam


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 16 Października 2012, 13:06:16
Witaj.
Pierwsze pytanie jaką masz wersję DH? Bo jeśli 3.0 to gra prawdopodobnie zbugowała się Tobie. Zwykle pomaga reset misji lub ostatecznie Re-instal gry.
Hmm a nie widzisz w ogóle krzyżyka? Poza tym przypatrz się tej mapce a może skojarzysz miejsce gdzie jest zakopana Łza Ashy.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: anett w 17 Października 2012, 08:23:20
mam wersje 3.1 gry a żadnego krzyżyka nie widzę u siebie a i nie kojarzę miejsca  gdzie ta łza jest inaczej już bym ją znalazła znalazłam już łzę dzięki za wskawówki


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 09 Grudnia 2012, 12:16:12
Mam małe pytanko: czy ktoś zreuploaduje obrazki? Nie ma ich. Jeszcze mam problem z Kujin - wciskam spację na niej i nic! Próbuję zmienić kierunek jazdy - też nic. Mam DH 3.1.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Stela w 11 Czerwca 2013, 11:47:03
Mam problem w ostatniej misji. Walczę Wulfstanem i nie mogę pokonać tego zamku. Przyznaję, że nie rozwijałam go zanadto w misji 3, czy mimo wszystko, można przejść tą misję takim krasnoludem??
A jak nie to poproszę o podpowiedź jakie umiejętności są dla niego najbardziej przydatne w 4 misji w walce o zamek :)
Gram na poziomie łatwym
Z góry dzięki


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Ikee w 06 Lipca 2013, 19:39:44
Postanowiłem nie robić multi posta Loczka, więc posłużę się jego cytatem:
We wcześniejszej misji(Przywoływanie Smoka) mogłeś dostroić Wulfstana, gdyż w podziemiach znajdował się Mentor pamięci i dzięki niemu wybrać pasujące Tobie skille a wtedy z tą armią+runy dasz radę.
To jest odpowiedź na twoje pytanie Stela.

Drugi cytacik odpowiadający na pytanie Jeddite:
Patch 3.11 naprawia błąd-bugg kórym było zatrzymanie postaci, to samo jest z jednotkami Gotaia, który zamiast 900 Cyklopów ma 1.

Proszę ludzi o uważniejsze czytanie. Dostroj bardziej Kujin, a nie Gotaia, bo to właśnie nią masz rozegrać bitwę (ja nią walczyłem a nie twardzielem Gotaiem, bez cyklopów i wygrałem. Tutaj musisz się bardziej na niej skupić i porada - zanim przejdziesz misję jeden chan jeden klan to maksymalnie rozbuduj budynki we wszystkich miastach dające okrzyki wojenne. Przed pokonaniem lazurowego (niekoniecznie podczas, gdy powoli próbujesz przejść ją, bo tracisz w tym momencie kolejki, a okrzyki właśnie przydadzą się na ostatnią bitwę) to zrób, bo jak nie zrobisz to Kujin ma średnie szanse podczas bitwy. Musisz się posługiwać tym co dostępne (nawet czasem słabymi okrzykami, które wspomogą szał, czy przyspieszą kolejkę).


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: sejmos w 15 Października 2015, 13:37:15
Hejka wszystkim! Mam problem z Kujin ale wiem jak juz go rozwiazac dzieki Wam... ale tutaj wlasnie zaczyna sie - zeby ja rozbudowac to musze wrocic do misji "Jeden chan jeden klan" i przejsc od nowa.. Gdy to dokonam to musze ciagnac dalsze misje od nowa czy od razu bede mogl Kujin zaatakowac w podziemiach miasto z demonami i ona bedzie juz podrasowana (w ostatniej misji) ? Chodzi mi o to czy bede mogl przeskoczyc misje od chana do ataku na zamek w ostatniej misji czy bede musial przechodzic wszystko ponownie...? Dzieki z gory za odpowiedz pozdrawiam :-) !!!


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 15 Października 2015, 17:52:06
Będziesz musiał przechodzić.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: sejmos w 15 Października 2015, 20:14:24
Dzieki za szybka odpowiedz. Nie ma problemu i z checia przejde to sobie jeszcze raz. Pozdrowienia :-)!


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: tuldor88 w 13 Lutego 2016, 11:03:53
Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

(...)
Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!.
Po 1) Gotai ma u mnie kilka centaurów i goblinów, ani 1 cyklopa
Po 2) Mimo iż zaznaczam jego albo Kunję i klikam spację dalej zapierdalają na inferno i zatrzymują się dopiero po rozpoczęciu walki
Po 3) Walka majac 900 cyklopów to cheaterstwo
Po 4) Jeśli walka dla was jest banalna to ja się zapisem chętnie podzielę - dołączam poniżej link - byłbym bardzo rad by mi ktoś odpowiedział jak mam to gówno wygrać bo podchodziłem już z 20 razy i dupa.

Opis walki: Walczyła kunjin (jak pisałem menda się zatrzymać nie chciała i musiałem walczyc nią) posiada zdolności w boju mniej przydatne niż Gotai, jej armia jest 3 razy mniejsza niż ta w zamku (właściwie 6 razy mniejsza bo od razu wszystkie wrogie jednostki zaczynają od bramy) + wróg traktuje nasze jednostki szałem/hipnozą i same się wybijają...

http://www.speedyshare.com/hrNkt/dupa.sav - przebieg bitwy


byłbym wdzięczny za radę :P


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III \"Na ratunek\"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 13 Lutego 2016, 11:43:24
Te bugi zapewne poprawili w wersji 3.1. I dobrze.

Powiedz, jakie Twoja Kujin ma talenty i zdolności. Co do do walki, to prawda, jest banalna, nawet na heroicu. Wystarczy przez 2 misje dobrze rozwijać Kujin, nie mowiąc, że pod koniec czwartej misji masz mentora pamięci, więc bez problemu możesz sobie zdobyć Krwawy Szał. Jeśli dobierałeś gównotalenty, to zapewne walka będzie trudniejsza. Jeśli naprawdę spaprałeś rozwój Kujin, to jest możliwość, że będzie niemożliwa do wygrania. H5 aktualnie nie mam, więc niestety nie obejrzę.

Wiadomość doklejona: [time]13 Luty 2016, 12:25:25[/time]

Dobra, zainstalowałem h5.

1. Przesunąłeś się Wiwerną naprzód. Wskutek tego demon skoczył na nią i zadał olbrzymie obrażenia. Byłoby to nawet opłacalne, bo w kontrataku Wiwerna zabiła sporo Demonów. Jednak w następnym ruchu Cerber podchodzi i atakuje zarówno Cyklopa jak i Wiwerne. Cyklop traci olbrzymią ilość szału tak po prostu, nic nie zrobiwszy.
2. Następnie 1k Cerberów znowu podchodzi do Cyklopa i zabija kolejne 6 sztuk tej jednostki, bez jakiegokolwiek sensu.
3. Następnie zaatakowałeś Wodzem Cerbera. Cerber w kontrataku atakuje aż 3 jednostki, w tym Cyklopa. A wystarczyło dać Słowo Wodza,  na Krwawym Cyklopie albo nawet na Szamance i zaatakować Cerbera ze stackiem 1k.
4. Następuje seria ataków przeróżnych jednostek na Cyklopy, bo wystawiłeś się w ich zasięgu ruchu. Cyklopy nie kontratakują. Strata stacków i szału. To że Twierdza to agresywna frakcja i że mówi się, że idą oni naprzód, to nie znaczy, że tak masz robić. Czekasz, aż wrogowie wyjdą do Ciebie. Zazwyczaj bezmyślnie przechodzą oni całe pole i wystawiają się na atak. Wskutek tego zabijasz ich sporą ilość, a na dodatek pompujesz sobie szał. Ty straciłeś ten szał bardzo szybko.
5. Szkoda, że nie zdobyłeś setu krasnoludzkiego, a przynajmniej tej części, która chroni cię przed kontrola umysłu.
6. Masz okrzyk "Drżyj przed mym rykiem"? Albo bitewne zawołanie. Na dłuższą mete sprawują się lepiej niż Gniew hordy.
7. Nie masz w ogóle rozwiniętej Obrony. Nie masz szczęścia. To co ty rozwijałeś na tej Kujin?

Możesz dać mi save'a jak chcesz, to bliżej to zobaczę.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: tuldor88 w 13 Lutego 2016, 12:54:24
Składy armii:
-35 dzikich cyklopów
-30 krwawych cyklopów
-90 jadowitych wywern
-170 hersztów
-400 cór ziemi
-600 centaurów koczowników
-2500 goblińskich plugawców

vs:
-70 arcydiabłów
-400 piekielnych rumaków (250 +150 z bramy w kolejnej rundzie)
-350 uwodzicielskich sukkubów (wystarcza by uwieść dowolną jednostkę, w tym cyklopy)
-1440 ognistych ogarów(900 +540 z bramy)
-1600 cerberów(1000 +600 z bramy)
-2544 piekielnych ogarów(1600 +944 z bramy)
-1300 rogatych bestii

Oczywiście walka zaczyna się dopiero gdy już wszystkie ww jednostki przez bramę przejdą bo jak pisałem komputer w pierwszej rundzie stosuje same bramy + uwiedzenie ze strony sukkubusa, a atak cyklopa pierwszym ciosem bramy nie rozwali. Potem jest to już walka na wyniszczenie przy jednostkach jakie atakują bez kontrataku...

Kunja ma poziom 26 i staty wyższe od przeciwnika, ale jakie zdolności nie pamietam a nie ma jak tego podczas walki podejrzeć, z mentora pamięci nie korzystałem bo i kasy nie było po wykupieniu wszystkich jednostek od jasnowidzów w jej misji.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 13 Lutego 2016, 12:58:42
To źle rozegrałeś 4 misje, bo po wykupieniu jednostek powinieneś mieć w cholerę kasy. O ile oczywiście konsekwentnie czyściłeś mapę. W 2 misji na wyspie zresztą też był mentor pamięci. Tam problemów z kasą raczej nie było. Talenty Kujin możesz obejrzeć, wczytawszy save z 4 misji.

No i spróbuj zagrać zgodnie z moimi zastrzeżeniami. Nie szarżujesz na nich, narażając się na atak.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: tuldor88 w 13 Lutego 2016, 13:07:44
nie mam save z 4 misji bo nie trzymam tych jakie dotyczą już zakończonych kampani, mam tylko podgląd na kunję z początku mądrości matki ziemi czyli 6lvl w tył:
(http://i.imgur.com/SlgaD9w.jpg)
Co zaś do strategii - tym razem starałem się szybko rozwalic bramę i pójść wszystkim co mam, z chwilą gdy grałem defensywnie sukkub zauraczał cyklopa a ten swoim oczkiem robił mi na tyłach z dupy jesień średniowiecza


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 13 Lutego 2016, 13:17:06
No tak. Dwa talenty, czyli roztrzaskania magii to zły wybór. W ogóle nie powinno się imo tego brać w kampaniach. Mrok może jeszcze by przeszedł, ale wróg z przywołania nie umie robić dobrego użytku. No, ale teraz to już za późno.

Co do Uwodzenia. Nie używasz jakiegoś Gniewu Hordy, tylko Drżenia, przez co przesuwasz Sukkuba w kolejce. Bitewne zawołanie i Słowo Wodza też jest silne. Ale z tym drugim ostrożnie, by nie zbić zbytnio szału.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: tuldor88 w 13 Lutego 2016, 15:03:32
Liczyłem, że będę mieć wybór czy walczyć Kunią czy Gotaiem (ona ma talenty jak np ten pozwalający uczyć innych okrzyków bojowych), co zaś do przywołania to sądzę że gdybym miał z niego 'śmierć nieistniejącym też nieco inaczej by ta walka wyglądała... hmm pozostaje jeszcze raz od 0 przejść kampanię gotaia a potem zehira.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: WielkiKiryl w 13 Lutego 2016, 19:28:01
Nie powiedziałbym, że walka Kujin jest banalna w ostatniej misji. Nie pamiętam jakie miałem zdolności, ale dopiero za 3 razem mi się udało wygrać tą walkę, a komputer za każdym razem się bramował i do tego te uwodzicielskie sukkuby zawsze kogoś uwodzą, ale żeby one nie uwiodły cyklopów to gniewem hordy trzeba je powykańczać. Grałem na normalnym poziomie trudności. Największy problem to właśnie podstawowa jednostka 3 poziomu inferna czyli ogary, potem 1 ulepszenie cerbery i alternatywne ogniste ogary, które mają wysoką inicjatywę, a to działa na naszą niekorzyść. Do tego uwodzicielski sukkub może każdą jednostkę uwieść.
Tuldor poza tym dobrze rozwiń tą Kujin i posłuchaj rad Sylatha, czyli nie marnuj miejsca na roztrzaskania. W kampanii kompletnie się nie przydaje.
Jeszcze jedno, to jest najtrudniejsza walka w tej misji, to się najwięcej na niej namęczysz aby wygrać. Ta finałowa walka w tej misji i w całym DH to banał, wystarczy poczekać tak długo, aby te 7 poziomowe jednostki będące przy Talonguard były w liczbie powyżej 250(chmara), to Biara może wtedy ciebie tylko pogłaskać.


Tytuł: Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek"
Wiadomość wysłana przez: Sylu w 13 Lutego 2016, 19:57:23
Tak, tylko zauważ, że kolejka Kujin jest przed Sukkubem. Jeśli użyjesz na nim Drżenia, to nie uda mu się nikogo uwieść. Żeby zabić Sukkuba Gniewem Hordy trzeba stracić 2-3 tury. Jak już się uporasz z głownymi siłami wroga, to uwodzenie już nie będzie aż takie straszne, bo i tak wygraną masz w kieszeni. W tej misji w ogóle nie polecam korzystać z Gniewu Hordy, gdyż po prostu wyłączenie całej jednostki na 1 turę jest bardziej efektywne, i tyle.