Tawerna.biz - Forum

Świat HoMM => Heroes IV => Ogólne o Heroes IV => Wątek zaczęty przez: raelag320 w 28 Listopada 2009, 23:20:36



Tytuł: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 28 Listopada 2009, 23:20:36
jaka rasa waszym zdaniem najlepsza ???Można wybrać dwie bo moje to :


Natura I Śmierć 8)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Markal2000 w 29 Listopada 2009, 09:26:11
Zdecydowanie:

śmierć:
+ wampirki
+ Diabły
+ nekromancja  :P
+ Demony i umarli

Natura:
+ portal ( nie wiem dokładnie jak się nazywa, bo mam H4 po angielsku)
+ feniksy, jednorożce i smoki
+ fajna magia
+ super muzyczka ;)
- chyba wadą jest to że nie ma wad :)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Nebiros Wielki w 29 Listopada 2009, 10:42:03
A ja tan lubie Chaos Czarne smoki i zmory ;D.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: wcielenie chaosu w 29 Listopada 2009, 10:56:25
Ja tam wolę Życie i Moc. Życie za kuszników i stosunkowo tanie jednostki, a Moc za berserkerów i budynki. 8)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Marhan w 29 Listopada 2009, 13:44:44
Chaos:

- dużo zaklęć ofensywnych, w tym kilka obszarowych
- dosyć mocne jednostki pierwszych poziomów (1 i 2), ofc poza orkami
- czarne smoki i zmory



Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 30 Listopada 2009, 19:39:08
nadal zapraszam do głosowania  ;) Bo zwycięzka rasa będzie miała osobny temat ( naraziwe nie powiem jaki tajemnica hihi ;> )


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Marhan w 30 Listopada 2009, 19:43:46
Na tą chwile, Chaos i Śmierć górą.. ;p (zresztą nic dziwnego xd)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Gotai 44 w 01 Grudnia 2009, 09:31:17
Według mnie natura wymiata


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 01 Grudnia 2009, 12:59:03
Mam do was taką prośbę, proszę pisać troszkę bardziej rozbudowane posty gdyż takie jedno zdaniowce nie oddają wszystkich zalet i wad Zamków z HoMM IV


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 03 Grudnia 2009, 21:57:58
postaramy sie Loczek a tak propo na czatGG tez jestes Loczek~??? ;D

Wiadomość doklejona: 03 Grudnia 2009, 21:59:50
Chaos:

- dużo zaklęć ofensywnych, w tym kilka obszarowych
- dosyć mocne jednostki pierwszych poziomów (1 i 2), ofc poza orkami
- czarne smoki i zmory

No wcale istoty 1 i 2 nie sa takie mocne


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Marhan w 04 Grudnia 2009, 14:44:59
Bandytów można używać jako zwiadowców, w końcu nie każdy ma zwiad na 1 poziomie, a meduzy są niebezpieczne dla bohaterów (zamiana w kamień ). Nie miałem na myśli tylko siły ofensywnej xd.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 04 Grudnia 2009, 20:35:42
No to nastepnym razem mów pełnym i większą ilością  zdań tak jak Loczek prosił ok??? ;D


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: solymr w 05 Grudnia 2009, 12:52:09
Wybieram śmierć i naturę... za to, że ich jednostki fajnie wyglądają  :P . Śmierć także za nekromancję, a naturę za portal kreatur. Ach, te modliszki i legiony szkieletów ^^ .


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 11 Grudnia 2009, 18:52:45
wciąż zachencam głosujcie przypominam że rasa która zdobędzie najwięcej głsów dostanie osobny temat nie powiem jaki ... tajemnica ;> ;D ;D

Wiadomość doklejona: 11 Grudnia 2009, 19:00:18
a jeszcze jedno gdyby wygrało "Wszystkie dobre" lub "Zamki w homm4 są gupie" także będzie osobny temat ale na czym innym będzie polegać ^_^ ;)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: lawojtek w 11 Grudnia 2009, 21:31:45
Dałem zamki są głupie ale najbardziej lubię elfy więc też je zaznaczyłem


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Diraen w 13 Grudnia 2009, 20:11:39
Według mnie, dwie najlepsze rasy to:

ŁAD

Bohaterowie mają dość przydatne umiejętności: Szlachectwo i Magię ładu, przez większość niedocenianą. Jednostki, takie jak Golem czy Krasnolud są silne i wytrzymałe. Dżinny używają magii, a Tytani atakują na odległość. Czy czegoś tu brakuje?

CHAOS

Wiadomo, jedna z najpotężniejszych ras. Magia Chaosu, studiowana przez czarowników posiada w swych szeregach bardzo silne zaklęcia ofensywne: Ognisty Krąg, Błyskawica, Armagiedon. Jednostki, takie jak Minotaur czy Zmora są silne i posiadają specyficzne umiejętności. I nie muszę chyba wspominać o Czarnych Smokach...

Fenx Shuji


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 21 Grudnia 2009, 20:52:52
popieram zdania waz wszystkich ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


ale niestety zegar tyka to już ostatnie chwile głosowania zapraszam...

( koniec ankiety 5 stycznia )

Wiadomość doklejona: 31 Stycznia 2010, 13:30:45
pustwo chyba będe musiał zamknąć ankiete wcześniej


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Feanor w 24 Grudnia 2009, 16:13:47
Zawsze gram zamkami natury bądź ładu  dlatego na nie głosuje  8)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Gotai 44 w 24 Grudnia 2009, 20:03:28
Fenaor zgodzę się z tobą.Kocham naturę i popieram ład mimo to że widziałem grę heroes 4 tylko jeden raz ale widziałem rasy natury ładu i innych


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 26 Grudnia 2009, 17:15:54
a ja uwarzam że od ładu lepsza jest śmierć

Wiadomość doklejona: [time]26 Grudzień 2009, 17:19:47[/time]
no wanpirki żądzą i kościane smoki THE BEST legon szkieletow no i wogule


a co do natury POPIERAM

Wiadomość doklejona: [time]26 Grudzień 2009, 17:33:31[/time]
natuRA CHYBA NAPRAWDE WYGRA

Edit.Cepek:Caps off


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Marbas Lucyferowicz w 26 Grudnia 2009, 17:44:20
 Mnie sie wszystkimi zamkami gra dobrze bo mozna je swietnie wykorzystywac.
 Jesli chodzi o duza ilosc jednostek to zdecydowanie smierc i natura. Natura przywoływanie co daje nam np. wodnika szuwarka (żyw. wody) co tworzy piaski ruchome i lodowy pocisk. Oczywiscie elfy, bark kontraataku przy rusałkach no i dylemat: smok czy feniks. Albo na odległośc nawalasz albo masz wskrzeszenie feniksa:P No i czary przywoływania + smocza siła. + 100% wszustkiego to potęga.
Śmierć oczywiscie daje duzo jednostek poprzez wskrzeszanie. O ile na poczatku masz szkielety to potem wampirki. Piersza linia ataku i regeneracja. Potem wystarcza smoki czy diabły. A chochliki do kradniecia many. Wprawdzie jeszcze sa cerbery mocne ale ja ich mam w zamku a nie w głównejarmii. A najlepsze jest to że wszystkie te jednostki wcale nie musza zginąć. Wystarczy zaklęcioe nekromanty wampiryczny dotyk ;D No i grupowe osłabienia przeciwnika.
Kiedys często grałem ładem ze względu dużą ilosc strzelających jednostek. No i hipnoza przy arcymagu:P
Twierdza to typowi mięśniacy. Cyklopi rozwalaja wszystkich, bochater staje sie tak zwanym niesmiertelnym smokiem, i charpie które atakuja i wracają. Heh i jeszcze behemot ze swym tyłkiem tez silny.
Haos zawsze lubiłem ze wzgledu na czarne smoki. co jak co ale H4 oddaje im cała potęge. no i meduzy które zamieniaja w kamień ze zmorami co daja strach. Bochaterowie tez nieźli przy czarach.
Życie jak zycie, kiedy aaniołów kupa to i kupa wskrzeszonych:P Sekret mnicha, kusznicy i balisty tez dają popalic. A czary lecznicze, błogosławieństwo i zdolnośc taktyki daje do wiwatu.
Ogólnie fajnie sie gra każdym zamkiem, jeszcze walka obleznicza. Walka o trzy wierze, i brame. Pewno zauwarzyliscie ze atakując wręcz z za muru zadajemy wiecej obrazen przeciwnikowui który stoi na fosie ;>


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dark One w 07 Stycznia 2010, 20:53:32
Chaos.

Zawsze lubiłem smoki w tym zamku. a pozatym bardzo fajne jednostki i wygląd miasta.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 31 Stycznia 2010, 13:26:23
Dla Mnie najlepsze zamki to moc i chaos, barbariany za odpornosc na magie, a chaos no to wiadomo, czarne smoki i fajne czary, najlepsza zabawa jest z czarnym smokiem, czarownikiem z magia chaos arcymistrz, oraz bbn wtedy tylko armageddon  8)

Ale ogolnie zawsze gram moca w multiplayu...


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Laxx w 31 Stycznia 2010, 13:29:25
Ale ogolnie zawsze gram moca w multiplayu...
Tak jak i ja.

Wprawdzie magii nie mają ale zagrody wszystkim nadrabiają ;]


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Ptakuba w 31 Stycznia 2010, 14:25:11
Przede wszystkim nazwa tematu niepasująca do numerku przy nazwie gry a w ankiecie ostatnia opcja niepotrzebna.

Przegląd na moje ptasie oko:

Życie:
+dobre jednostki drugiego i trzeciego poziomu
+niezłe anioły
+boska interwencja, leczenia i niebiańska zbroja w magii
-rozmemłana ofensywa
-słabi bohaterowie

Ład:
+dobra magia
+dżinny
+czwarty poziom mocny
+CUD GOSPODARCZY
-również rozmemłana ofensywa

Śmierć:
+wampiry
+wampiry
+wampiry
+niezła magia
+demonologia
+dobry czwarty poziom (kościane smoki szybko padają ale wróg zastanowi się dwa razy zanim zaatakuje armię, która je ma, diabły to dobre wsparcie taktyczne)
-bywa ciężko z surowcami

Chaos:
+czarne smoki
+potężna ofensywna magia
+świetna ofensywa
-kompletny brak gospodarki

Natura:
+żywiołaki i modliszki
+czarodziejskie smoki
+gryfy
+bohater ma kopa na początek ze względu na łucznictwo
-cienka magia (poza smoczą siłą i przywołaniami wyższego poziomu nic ciekawego)
-rozmemłane wszystko, ofensywa, defensywa i gospodarka naraz

Moc:
+behemoty
+cyklopi
+harpie
+zagrody
+cena jednostek
-brak magii

Tak więc albo moc albo śmierć. Moc będzie lepsza na mniejszych mapach, śmierć na większych, gdzie zdobędzie armie wampirów.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Asir w 31 Stycznia 2010, 19:02:02
Dla mnie najlepsza rasą jest Moc są tani i mają dobrych bohaterów jeśli chodzi o atak i w tym mieście jest moja ulubiona jednostka w całej grze ptaki gromu może nie są mocni ale ich uwielbiam.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: dark fufuu w 31 Stycznia 2010, 19:37:06

Życie:

-rozmemłana ofensywa
-słabi bohaterowie

Natura

-cienka magia (poza smoczą siłą i przywołaniami wyższego poziomu nic ciekawego)

Ptakuba :

Do Zycia   :co jak co ale ja zawsze uważałem życie za mocny zamek ofensywny , a z tego co sam napisałeś dla mnie już wystarczy żeby uznać że zamek ma powera;p A bohaterowie są dobrzy kapłan jest bardzo dobry a jak z niego zrobimy paladyna to z jego zaklęciami ochronnymi ciężko go zabić .  a Rycerz do tego daję takie bonusy armii ...

A co do magii natury to przesadziłeś jak dla mnie: Smocza moc jest super co napisałeś , ale takie zaklęcie jak grupowe przyśpieszenie , niby niezauważalne ale przydatne bardzo , rój os wiadomo czemu ;p



Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 15 Kwietnia 2010, 18:44:58
Jeśli to nie odkopywanie starych tematów, to chciałbym tu coś powiedzieć:

W ankiecie wybrałem chaos, ponieważ:
-Dobre czary atakujące (Magia chaosu daje olbrzymią przewagę, ponieważ może powaznie zranić przeciwnika nim ten zaatakuje)
-Dobre jednostki (zwłaszcza meduzy, zmory i czarne smoki, a jak dojdą Demosmoki to już reszta może się poddać)
Jedyną wadą jest to, że są drogie, choc bohater z rozwiniętym szlachectwem nie bedzie miał z tym problemów.

Drugim miastem jest twierdza, mimo iz nie posiada żadnej szkoły magii, to bohaterzy z powodzeniem zastępują porządne jednostki, a bardzo przyjemnie się gra nimi. Prawie żadnych słabości.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: sirserpl w 16 Maja 2010, 17:33:30
Ja zawsze Śmiercią i Naturą, ponieważ magia natury razem z magia śmierci  można przywoływać super stworki :D


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 16 Maja 2010, 22:18:38
Tyle, że trudno to rozwinąć równocześnie. Trzeba wtedy rezygnować z niemagicznych umiejętności.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: sirserpl w 29 Maja 2010, 20:51:30
Owszem, ale jak już się je rozwinie to bohater może nawet bez armii chodzić i tak nikt go nie zniszczy...


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 29 Maja 2010, 21:11:28
Chyba że trafi na silną armię jednostek 4-ego  poziomu i po ptakach, jedna jednostkas zabije przyzwaną, druga może zgładzić bohatera.
Nawet gdy heros jest napakowany, lepiej, żeby miał ochronę, w postai armii.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Gwynbleidd w 29 Maja 2010, 21:22:36
Każda rasa ma swoje wady i zalety. Mi najprzyjemniej gra się Życiem i Chaosem. Jeśli chodzi o jednostki, to wydaję mi się, że góruje Moc - silne jednostki, które w połączeniu z budowlą "zagrody" mają ogromny przyrost. Należy wziąć jeszcze pod uwagę takie aspekty jak np. magia, której barbarzyńcy nie posiadają, co daje przewagę innych ras. Która magia jest najlepsza? Ciężko powiedzieć, zależy to raczej od sytuacji w jakiej się znajdujemy. Która rasa jest najlepsza? Nie umiem jednoznacznie stwierdzić. Twórcy postarali się i każda wydaje się wyrównana.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Asir w 29 Maja 2010, 21:51:57
Ostatnio dosyć długo pograłem w H4 i muszę stwierdzić że nie Moc jest moją ulubioną nacją a Ład bo bohater z Magią,Światła,Ładu,Wskrzeszenie,Modlitwa,Nauka Czarów albo Talent Magiczny nie za bardzo pamiętam jak to się nazywało dżiny i magowie tak mi się tym dobrze grało że nie zauważyłem jak mój bohater lodowym pociskiem zadawał ponad 600 obrażeń.A Dżin to jeszcze większe.
Mag jego trucizna zabijała 250 obrażeń:)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: radanat w 02 Czerwca 2010, 09:56:20
Ostatnio dosyć długo pograłem w H4 i muszę stwierdzić że nie Moc jest moją ulubioną nacją a Ład bo bohater z Magią,Światła,Ładu,Wskrzeszenie,Modlitwa,Nauka Czarów albo Talent Magiczny nie za bardzo pamiętam jak to się nazywało dżiny i magowie tak mi się tym dobrze grało że nie zauważyłem jak mój bohater lodowym pociskiem zadawał ponad 600 obrażeń.A Dżin to jeszcze większe.
Mag jego trucizna zabijała 250 obrażeń:)

Niezła mieszanka. Ale jeszcze właśnie najlepiej jak sie gra Życiem i ma się rycerza. 2 ataki, i 2 ataki z dystansu + niezła obrona daje k0ksa ;)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Heror w 28 Czerwca 2010, 10:58:37
Moje ulubione zamki:
Ład : ogólnie lubie ten zamek , mimo że mają dosyć drogę jednostki to dzięki bohaterowi z szlachectwem to kasę się nadrabia . Jednostki mają dobre : krasnolud , golem mają sporą siłe i wytrzymałość jak na swoję poziomy . Niziołki przydają się przciwko 4-lvl . Magów prawie nigdy nie biorę bo prawie zawsze ich tracę . Nagi są niezłe , a dziny potrafią dać kopa. A tytani potrafią dać kopniaka smokom  :)

hmmm
Śmierć : może napoczątku jednostki słabe to pózniej wampiry lub podmioty to nadrabiają . A z 4-lvl praktycznie biore diabły 



Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: raelag320 w 20 Lipca 2010, 20:41:35
jak pisze że zamykam ankietę to coraz więcej piszecie :D


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Tazol w 21 Lipca 2010, 08:17:35
to na złość raelagowi  ;D napiszę coś od siebie

Mój ulubiony zamek to oczywiście ład dzięki swojej magii, dżinom, golemom/magom i niziołkom. Chyba jeden z najlepszych czarów Widmowe Zastępy, Nie najgorsze magiczne zwierciadło, Na wysokim poziomie może być lodowy promień....


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 23 Lipca 2010, 09:10:39
Poza zwierciadłęm to najczęściej uzywane przeze mnie zaklęcia. Widmowe zastępy są doskonałe, gdy ma się dżinów. Im więcej dżinów, tym więcej widmowych potworów.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 23 Lipca 2010, 09:45:43
Ale Pieśń Pokoju też jest bardzo przydatna, wyłączamy na jedną turę daną jednostkę z ataku.
Cóż moim ulubionym Zamkiem jest.... Praktycznie każdy bo potrafię dobrze grać każdym choć ciekawie gra się Ładem(Dużo magii i zaklęć) oraz Natura(ciekawe jednostki+ Portal istot ale słabsza magia).


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 23 Lipca 2010, 10:25:52
Tego bym nie powiedział, gdy sie nauczysz przyzywać istoty czwartego poziomu, mając duzo many to w mig pokonasz przeciwnika mająć kilkakrotnie mniejsze siły- tak pokonałem głównego "bossa" w ostatniej misji kampanii natury w podstawce.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Pablossd w 24 Lipca 2010, 18:06:21
Hmm...? :) Ja szczerze też próbowałem coś takiego zrobić z tym Lordem... ;) ale kiedy zaczął mnie ostrzeliwać, to nawet modliszki nie dały rady... :P zaczekałem 2 miesiące i ruszyłem na niego z zastępem 40 feniksów i analogicznie dalej... ^_^ a przy okazji na samym końcu przypomniało się trochę mitologi z 5 klasy... ;>


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Marbas Lucyferowicz w 27 Lipca 2010, 12:55:57
 A pro po natury...słaba magia? W połaczeniu z demonologia czy tym drugim czymś przyzywa duzo umarlaków druid, a czysto magia natury...nie zapominajmy o ,,smoczej sile,,. Aż 100% ulepsza bohatera lub wybrana istotę we wszystkich atrybutach!!!! Potem tej samej jednostce dodac ,,siłe olbrzyma,, 25 % wszystkich atrybutów i ew. jakies tam przyspieszenia, szczęścia.... to jest kurna moc!


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Paladyn97 w 06 Września 2010, 18:02:56
Natura i Życie rządzą!



Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Vegarian w 16 Października 2010, 12:16:07
Według mnie Heroes4 była,jest i prawdopodobnie będzie najgorszą grą z całej serii HOM&M między innymi przez beznadziejne zamki i podział na rasy.Jakby nie można nazwać elfy normalnymi elfami a nie "natura".


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 16 Października 2010, 13:04:25
Dziękujemy za tak obiektywną ocene gry, ale:
-Raz. To temat o rasach z czwórki, a nie jak oceniamy tą grę.
-Dwa. Podział ras jest związany z magią, elfy operują magią natury=przywołania, dlatego ich nazywa się naturą. Jak ci przeszkadza, możesz zmienić nazwę na rezerwat- miasta w którym żyją elfy.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: ..... w 21 Grudnia 2010, 12:26:27
W HoMM4 najmocniejszy jest Ład, ze względu na Dżinny i ich umiejętność.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 21 Grudnia 2010, 16:26:39
Oraz przeciwko barbarzyńcy i dzikim zębaczom, oraz czarodziejskim smokom z natury. Na dobry build mocy to nawet i 1000 dżinów nie pomoże.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 21 Grudnia 2010, 17:18:27
Och wy tylko liczycie na Ice bolta u dżinów? A stworzenie iluzji? To jeden z najlepszych czarów jeśli chodzi o obronę np Walczysz z Mocą to możesz skopiować Harpie, Cyklopy lub Ptaki Gromu i masz szansę wygrania bitwy przy dobrym używaniu lustrzanej iluzji.

Najlepszy built bohatera mocy to jest Walka + Taktyka co daje nam Generała który jest tankiem na wszystko.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 21 Grudnia 2010, 20:43:13
Ale dżiny nie moga rzucić iluzji na czarne smoki, a te mogą spokojnie zabić je, dlatego podczas kampanii by zdobyć smocze kości wolałem zatrudnić nagi i golemy. Wystarczyły mi niziołki i tytany do ataku na odległość.

A co do wiedźm, i iluzja nie pomoże, bo one moga odwołać tak stworzone istoty.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 21 Grudnia 2010, 21:11:09
Mogą za to rzucić iluzję na Tytanów, dzięki czemu zyskuje kolejną armatę przeciwko chaosowi. W przypadku wybrania drugiego uleprzenia możemy ich wysłać jako siłę uderzeniową wiążącą inne jednostki poza czarnymi smokami, a resztę wojsk skupić na nawalaniu w najsilniejszą jednostkę podstawki. Do tego o ile się oreintujesz tu czarownica chroni tylko siebie przed zaklęciami więc resztę można tępić do zaniknięcia śladów oporu :D Na w razie czego jeśli odłoni się jednostka strzelnicza można ją uśpić (czy sparaliżować nie pamiętam dokładnie co robił ten czar pieśń czegoś tam..), lub zrobić to z innymi silnymi jednostkami, by zatrzymać napór wroga lub go zminejszyć.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 22 Grudnia 2010, 18:09:03
Tak więc możemy zastosować Dżinami wiele różnych strategii, co Walki Dziny vs Złe Wiedźmy to jak wiadomo gdy jednostka zostanie zabita lustro nie działa, next jak wiem lustro odbija 50% mocy zaklęcia czyli więc trochę kiereszuje nam to jednostki.
Ogólnie to najczęściej stosuje się zaklęcia: Lodowy Pocisk, Pieśń Pokoju i tworzenie iluzji(radość mało znaczy ogólnie) i moim zdaniem Dżiny dużo znaczą u dla Ładu i mogą z powodzeniem być brane przeciwko Chaosowi i Mocy które mają albo zaklęcia kontr magiczne lub wrodzoną odporność.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 22 Grudnia 2010, 19:13:31
Na początku i owszem, ale potem gdy i armie wroga są większe, lepiej postawić na nagi- raz są silne, dwa atakują bez kontrataku. Idealne przeciwko behemotom czy czarnym smokom. Biorą na siebie ogień, a strzelcy, których osłaniają wspomagają je.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 23 Grudnia 2010, 09:06:41
Można i tak ale zwykle główną siłą napędową Ładu jest rozwój Magowie-Dżiny- Tytani choć i można zrobić bulita anty magicznego Golemy, Nagi, Smocze Golemy ale rzadko go stosuję bo Ład traci swój 'power' .
Co do walki proponowanej np Dżiny vs Behemoty to Dżiny wygrają bo rzucą 1-2 razy iluzję i później tylko Ice Bolt w kierunku pierwowzoru i walka wygrana lub poprawiamy Pieśnią Pokoju.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 23 Grudnia 2010, 10:02:17
Niby tak, ale czary to nie wszystko, mimo to sam uzywam cześciej dzinów, magów i tytanów niż nagi, czy golemy. To zależy bardziej od przeciwnika. Bo naprzykład golemy sa świetne przeciwko chaosowi, bowiem sa odporne na magię, a magowie- tych najwiecej ginie w każdej bitwie.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 23 Grudnia 2010, 10:28:59
Cóż przeciwko Chaosowi to jest taktyka taka że pierw ładujemy spellami lub strzałami w Czarnoksiężnika, meduzy i zmory bo to najgroźniejsze jednostki, inna sytuacja jest wtedy gdy walczymy z Mocą wtedy należy nasze starania skupić na Cyklopach, Harpiach/Nomadach bo to najgroźniejsze jednostki oraz Ptaki Gromu, bohatera mocy należy pokonać tytanami oraz niziołkami.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: krzysio pysio ;pp w 28 Grudnia 2010, 22:01:01
ja wybrałem Naturę i Ład:
Natura:
-fajna magia i jednostki,do gustu szczególnie przypadły mi elfy.
Ład:
-dość fajna magia i oczywiście dżinny.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 29 Grudnia 2010, 00:37:35
Belegor i Loczek ja nie widze sensu inwestować w magów, tak naprwdę to niewiem czy choć jeden raz nimi grałem. Oczywiście potrafią chwilami narobić zamieszania ale posiadają zabójczo mało życia, co jest dla nich...zabójcze. Jeśli giną to w masowych ilościach, a giną praktycznie zawsze ;D. Zaś druga ścieżka rozwoju na tym poziomie, czyli Golemy to zupełnie inna sprawa. Istoty te otwierają o wiele szerszy wachlarz możliwości. Są niesamowicie silne i wytrzymałe, a w dużych ilościa potrafią stać się murem nie do przebicia ^_^ Rzecz jasna jednostka typu wspomniane wcześniej nagi może ich pokonać lecz zrobi to z mniejszymi lub większymi problemami. Stanowią idealną zaporę, straż strzelców (tu trzeba przypomnieć poza wcześniejszymi atutami odporność na magię, bo gdy zastawimy nimi tył nie ma szans na sforsowania lini łuczników magią :D), taki ostatni bastion na w razie silnego uderzenia, przy którym stracimi inne jednostki atakujące, jeśli chcemy możemy też dać im pierwszą rolę w wiązaniu wroga lecz zawsze warto mieć kogoś jeszcze w zapasie (poza słabymi krasnoludami też oczywiście :P). Na ostatnią pozycję bez różnicy, obie jednostki dobre, mają swoje zalety i wady, te Mechaniczne Smoki czy jak im tam (oj coś dawno nie grałem w H4 skoro nie pamiętam takich nazw...) jak już wspominałem w poprzednim poście idealnie wiążą przeciwnika z przodu nie dając mu podejść w obawie o tylnie jednostki. Tytani zaś to klasa sama w sobie od ich początków w całej sadze, wprost mówiąc potrafią nie musząc się ruszać skopać komuś porządnie tyłek, nawet w razie walki wręcz dają sobie dobrze radę 8)  Zaś co wyboru między Nagami oraz Dżinami to raczej ci drudzy, ze względu na wcześniej wypisane zalety. Nagi też są genialne, czasem ich używam z przyjemnością patrząc jak tną przeciwnika jak masło :D 


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 29 Grudnia 2010, 09:14:47
Zależy ale magowie są bardzo przydatni gdyż prócz zaklęcia Magic First posiadają otrucie które bardzo dobrze spisuje się przy oblężeniach lub gdy ktoś gorliwie ochrania swą jednostkę/bohatera.
Ogólnie golemy są dobre ale wolne strasznie, mogą mieć dobre hita ale cenię magów lepiej bo nasz bohater może rzucić wiele czarów(buffów) które zminimalizują straty wywołane atakiem na dystans lub opóźnią turę wroga przez co mamy szanse go podjeść jednostką od walki w zwarciu.
Tytani to jednostka standardową ich atak dystansowy po prostu niszczy ale w zwarciu ich "Mortal Kombat" jest dla atakującego śmiercią szczególnie dla jednostek Chaosu.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 29 Grudnia 2010, 16:18:43
Magowie są dobzi jeśli walczysz raz bo mogą coś zrobić tylko co z tego jeśli po jednej walce masz ich mniej niż połowę...a Golemy oczywiście są wolne i dlatego pisałem iż najlepiej ich dać za straż tylnią gdzie spełniają się znakomicie i nie tracą tyle jednostek co magowie, chyba że stoi przeciw nim ogromna siła ataku, mogąca zetrzeć magów dużo wcześniej.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 29 Grudnia 2010, 16:38:37
Dlatego magów rekrutuje sie więcej, a przy świezo zdobytych m iastach od razu wieżę magów robimy, jeśli będzie sie dało.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 29 Grudnia 2010, 17:17:23
Aj dobra widzę, że nie da się was przekonać, cóż chcecie to sobie nimi grajcie :P Ja natomiast nie będę tracił czasu na jednostki na jedną walkę, wolę mieć Golemy i mieć na każdy pojedynek zabójczą siłę 8) Być może i nie ruchliwe ale ich zadaniem jest zatrzymać wroga nie szarżować, osłonić swoich oraz zmiażdżyć każdego kto podejdzie :D Zresztą Belegor takie zachowanie tylko łata dziury w armi, a jeśli wybierzesz Golemy, nie stracisz ich tyle podczas bitwy to przy takiej rekrutacji zamiast odbudowywać swojego zaplecza czarodziejów będę przybierał na sile dodając wiele cennych jednostek przez co nie stracę tylko zyskam ^_^


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Loczek w 29 Grudnia 2010, 18:03:42
Dlatego bardzo rzadko stosuje się atak magiczny przeciw Golemom tylko każdy dystansowiec lub bohater i silna jednostka w zwarciu niszczą je by nie przeszkadzał i narobiły szkód w naszych jednostkach.
Po prostu ty stosujesz taktykę brutalnej siły gdzie udział ma duża ilość 'pancernych' Golemów a my kierunek magiczny który cechuje Ład w postaci Magi i jednostek.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Matrixus w 02 Stycznia 2011, 17:35:21
Oczywiście że Barbarzyńcy (ja wole tako określenie niż Moc)

-Bohaterowie bardzo mocni są gdy ukończą barbarzyństwo + dobre przedmioty rozwalają czarne a w dodatku zielone smoki z łatwością.
-Po ukończeniu barbarzyństwa jak się pójdzie w magię Chaosu to możesz chodzić samym bohaterem:} (Jak grasz na najwyższym poziomie nie radzę )
-Bardzo dobre jednostki  Takie jak Centaury,Harpie,Cyklopy i Ptaki Gromu (jak kto woli) .Berserker jedyna wada że nie można nim sterować , latają po całej mapie i biją tego kogo nie mają.. Za miast ich biorę drugiego bohatera na dalszym etapie gry przyda się badziej niżoni.
-Tanie jednostki a szczególnie Ptaki Gromu (dostaje się ich dużo po budowie Zagrody) i za dosyć mała cenę.



Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 03 Stycznia 2011, 19:03:38
Ta strategia w starciu z ładem nie przejdzie :] Na ptaszki pójdzie hipnoza, a na cyklopy zapomnienie i dużo nie ździałasz ;)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 03 Stycznia 2011, 19:18:57
moc cechuje sie dużą odpornością na czary ponieważ budynki w miastach i 3 najważniejsza umiejętność barbarzyńcy to odporność na magie a wogóle ład strasznie drogie jednostki ma i trudno nazbierać dużą armie bo HP wiekszość ma słabo chdzą a jeśli przynajmniej 2/5 czarów będą odbijane to krucho :P


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 03 Stycznia 2011, 19:21:13
A tak poza tym to złote golemy są o wiele lepszym wyborem niż magowie. Mamy już jedną jednostkę magiczną (dżiny), przyda się ktoś byzatrszymać wroga na jakiś czas. Można trzymać tylko 3 jednostki z tyłu dżiny i 2 bohaterów na magów już nie ma tam miejsca. Jak gram na czempionie to zwykle dżinów mam więcej niż magów, nie można uzbierać ich więkrzej ilości, bo mają tylko 16 życia masowo padają przy takich czarach jak dezintegracja (czar 1200 obrażeń może ich zniszczyć 75) co innego golemy 50 życia wysokie obrażenia i w dodatku odporne na magię ;] Może niektórzy wybierają nagi ja jednak wole dżinów jest ich 9 na tydzień. Ich lodowy pocisk jest zabójczy. A iluzja smoczych golemów potrafi roznieść wroga. Nagi są powolne i nie współgrają tak z smoczymi golemami, golemy idą szybko i niszczą wroga ntomiast nagi za nimi nie nadążą ;] Wole golemów niż tytanów, bo urzekła mnie ich zdolność pierwszego uderzania nawet w przypadku kontrataku. Golemy mogą wytłuc znaczną część wroga zanim on ich zaatakuje. Tytani mają jedną wadę nie biorą udziału w centrum pola bity, nie związują wroga walką, same krasnale i golemy nie odeprą uderzenia jednostek 4-poziomu które łatwo dostaną się do naszych niziołków,dżinów,bohaterów czego byśmy nie chcieli ;]


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 03 Stycznia 2011, 19:21:20
ale też jak dżiny i iluzje połączyć z golemy plus niziołki i celność a na golemy kamiena skóra to pocia :P
Ale i tak chaos rządzi :P


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 03 Stycznia 2011, 19:22:44
obrona antymagiczna w mocy jest tylko dla bohatera nie dla całej armii


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 03 Stycznia 2011, 19:28:34
Moja strategia chaosem na ład:
-bohater musi umieć magie chaosu i ładu (bo dużo plusów)
-na orki celność bo słabo.....bardzo słabo biją
-meduzy napewno najlepiej 2 grupy bo bandytów szkoda brać
-zmory pewne jak meduż 2 grup to zmory bo przerażenie
-trudny wybur hydra smok hm........ jeśli bede miał teleport to hydre bo powolność to jej minus a jeśli czar smocza siła i kamiena skóra smoka a najważniejsze do gry meduzami to by nalożyć kamiena skóra,celność,wężowy atak a jak teleport sie ma to nawet teren i przeszkody będom przeciwko wrogą :P ;D

Wiadomość doklejona: [time]03 Styczeń 2011, 19:30:25[/time]
no mówie o tym to bohatera najciężej ubić bo bez magi ład z 20 lvl nawet 3 golemy smoków nie ma szans i plus behemot cyklop i harpie :D

Wiadomość doklejona: 03 Stycznia 2011, 19:31:57
sory nie magia chaosu bo ją mamy tylko natury


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 03 Stycznia 2011, 20:04:57
w późniejszej fazie gry bohater z walką i tak padnie na jedno uderzenie od golemów, 3 to ma się na tydzień  ;] Nie radził bym Ci dzielić zmor na 2 grupy, bo w przypadku starcia z somczymi golemami padną bez ataku. Wogóle lepiej nie dzielić jednostek danego poziomu to obniży ich skuteczność bojową. Pół oddziału zmór może zostać pokonane przez cały oddział złotych golemów, w przypadku połączonych armii nie zaatakowałbym zmór, bo za dużo golemów by padło ;] Ja wole zamiast kamiennej skóry smoczą siłę XD Ale uważaj ład ma czar kradzież wszystkich zaklęć ;]


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 03 Stycznia 2011, 21:10:38
znam to zaklęcie ale można zrobić oddział 20-1 taki bo mi o czar przerażenie ze bohatera sie nie bedzie ruszał i uleczał miksturami a ja go meduzami i orkami a jak padnie kradzieży nie użyjesz a na dużym lvl ognista tarcza taki czar zadaje ze 160 obr. przy każdym ataku kiedy wróg mnie rani a pamiętaj że jest strategia jak w szachach poświęce sie największa armia cie osłabi a ci bandyci co nie chciałem jak powiedziałem dobiją bo wontpie byś ulepszał umiejętność zwiad a z 24 na tydzień to po miesiącu lub dwóch wystarczy


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 03 Stycznia 2011, 21:40:42
Bohaterów stawiam w 2 lini z dżinami, żeby rzucić grozę musi być kontakt wzrokowy smocze golemy i golemy są na to odporne, a krasnale mają 50% na odparcia zaklęcia. Ja jednak wolałbym mieć całą armię pod ręką bandyci magą posłużyć jako mięso armatnie. Ja raczej nie zakładam, że szybko wyeliminuje bohaterów(są mikstury nieśmiertelności, można ich przesłonić słabszymi jednostkami, tutaj przydali by się bandyci). Bo jeśli byś tę bitwę przegrał to nawet ten legion bandytów nie ma szans z resztkami mojej armii bo bohater z magią ładu i taktyką drugi z szlachectwem i magią śmierci poradzą sobie z tymi wojskami.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 03 Stycznia 2011, 22:02:28
oczywiście do bandytów zawsze daje 2 lub 3 bohaterów expiących z nimi a wontpie byś po walce ze mną miał dosć dużo many :P wiem o kontakcie wzrokowym ale podczas bitwy smocze golemy nie bedą cały czas cie ochraniać a krasnale za wolne są by sie nimi przejmować a wogóle pole też sie liczy z ogółu jakbym miał teleport jak mówiłem mógłbym zmory i hydr do ciebie posłać a i tak smoki też moge wzionć a one to najlepsze jednostki w grze no może konkurują z nimi potwory morskie ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P

Wiadomość doklejona: 03 Stycznia 2011, 22:09:09
a jak sie patrze na rozwuj mojej postaci który opisałem zostałbym zaklinaczem i bede miał 20% lepsze przyzwania potworów natury i iluzji a to mi pomoże jak bede umiał przyzywac tygrysy lub żywiołaki a iluzja przyda sie do powielania hydr :D


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 04 Stycznia 2011, 16:36:38
Manę można zawsze poprawić mikstuami many, smocze golemy nie musiałyby długo stać przy bohaterach tą jedną zmorę ustrzeliłbym niziołkami, a na drugą rzucił czar wyssanie mocy (podwaja koszt rzucania czarów). Masz rację, żę smoki są potężne, ale mają jedną wadę : przyrost. Bohater ze szlachectwem na arymistrzowskim zwiękrza przyrost o 50%, bohater z magią łady ma taktykę, która zwiękrza siłę tych jednostek. Smocze golemy mają zdolność pierwszego uderzenia, która poskromiła by zapały czarnych smoków.
Nie będziesz mieć czasu na teleportację hydr będziesz miał zajęcie z rozpraszaniem hipnozy i zapomnienia :)
ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P
teorię poznałem dzięki praktyce ;)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 04 Stycznia 2011, 16:45:50
ja też ale każdy ma asa w rękawie a skąd wiesz że będziesz miał miksturki mój as pomaga mi wychodzić z najgorszych opresji nie działa na naturę dobrze ale trudno :P

Wiadomość doklejona: [time]04 Styczeń 2011, 16:53:33[/time]
nie powiem co to jest ale na pewno zabójcze :d

Edit: Popracuj nad ortografią ;D /Loczek


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Spromultis w 04 Stycznia 2011, 19:27:33
ale z teori nic nie wywnioskujesz walka to praktyka :P

Ach tak? Teoria jest to decydujący element w grach strategicznych. Oprócz teorii trzeba tylko zdolności strategicznego myślenia, i jest się graczem-tytanem.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 04 Stycznia 2011, 19:34:02
jakby teorie byly najważniejsze już byśmy byli wpół niemcami ja mówie że można mówić ale są takie lekie współczyniki utrudniająsze np. nie trawia sie nam w gildi magów czar jaki chcieliśmy, kasy na jednostki nie mieliśmy, jaka plansza ilosć wojsk umiejętności przeciwnika mocne strony nasze słabe punkty niby to dyrdymały ale to niemoiżliwe pewnie powiedzieć że zahipnotyzuje charpie bo może nie mieć czaru a ja harpi :P


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 04 Stycznia 2011, 20:27:54
Nagi są powolne i nie współgrają tak z smoczymi golemami, golemy idą szybko i niszczą wroga ntomiast nagi za nimi nie nadążą ;] ...Tytani mają jedną wadę nie biorą udziału w centrum pola bity, nie związują wroga walką, same krasnale i golemy nie odeprą uderzenia jednostek 4-poziomu które łatwo dostaną się do naszych niziołków,dżinów,bohaterów czego byśmy nie chcieli ;]
Przenalizuj swoją wypowiedź i sam dojdziesz po co są nagi, które są zabójcze. Być może nie mają szybkości Smoczych Golemów ale na tyle szybką iż w ciągu 2 tur powinny znaleźć się w obrębie walki (przypominam żeby nikt się nie czepiał iż pierdoły gadam o walce w środku pola). Są o wiele wytrzymalsze niż Dżiny i nie padają jak muchy gdy uderzy ich jakaś jednostka 4 poziomu. Do tego dochodzi brak kontrataku wroga, niezwykle przydatna zdolność. Tak więc wbrew temu co sądzisz ta droga rozwoju ma swoje zalety. Powracając zaś do Tytanów to oni nie muszą wiązać walką wroga bo zanim podejdzie to będzie martwy. Nawet jeśli już to zrobi to ryzykuje automatyczną śmierć oddziału po uderzeniu z bliska, a chyba nie muszę mówić o sile tego ciosu. Do tego w razie ataku na pobliskie oddziały mogą je osłonić bo obrażenia w zwarciu Tytan ma równie mocne.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Dougalion w 04 Stycznia 2011, 20:39:40
tak tytany i magowie są mocni ale dżiny i smocze golemy łączą sie dzieki czarowi iluzja bo lepsze klonowanie że sie tak wyraże jednostek o dużej liczbie HP i OBR. nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową  ;D


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Mati326 w 04 Stycznia 2011, 21:39:45
Połączenie nag z tytanami też stważa wiele nowych możliwości i nie twierdze by to było złe. Pisałem o duecie smocze golemy i dżiny. Połączenie nag z tytanami może okazać się równie dobre. Co do innych zestawień niebyłbym do końca pewien. Raczej do mnie nie przemawiają.

Wiadomość doklejona: 04 Stycznia 2011, 21:58:27
nagi są dobre na walki w zwarciu ale szczerze powiedziawszy jeśli sie lubi smocze golemy i sie nie chce odpuścić z nich to lepiej golemy na bok i brać magów bo podczas oblężenia np. niziołki same takich wielkich cudów nie zrobią wiec lepiej mieć w pogotowiu 2 jednostke dystansową  ;D
Moją drugą jednowstką są dżiny. Ich lodowy pocisk może zniszczyć 20-25% jednostek 4 poziomu, bo dżinów jest 9 na tydzień każdy ma pocisk 17 obrażeń. Tygodniowy przyrost zada 153 obrażeń. W rywalizacji golemów z magami oczywistym wyborem są golemy. Mają ponad 3 krotnie więcej życia. Obrażenia 8-12, a magiczna pięść maga ma 4 obrażeń. W dodatku golemy są odporne na magię. Jednostki walczące wręcz też odgrywają dużą rolę w obronie zamku. Mają dużo więkrzą obronę za murami zamków i niedopuszczają do wdarcia się wroga. Przydatna jest zdolność pierwszego uderzenia u smoczych. golemów.


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Michaelpol90 w 17 Września 2011, 15:19:53
Pisanie o tym ,ktory zamek lub jednostka jest lepsza jest bez sensu , ponieważ każdy ma inną taktykę i umiejetności :D"Wg. mnie"( <---ważne stwierdzenie ) najlepszą rasą jest Ład (wydaje mi się, że autorzy troszeczkę zfaworyzowali tą rasę ponieważ trudno jest stworzyć równe rasy gdzie wszystkie mają inne budynki, jednostki, czary itp.) . Zawsze inwestuje w strzelające jednoski oraz w jednego bohatera , który posiada zdolność magi ładu na poziomie arcymistrzowskim oraz jak najlepsza obrone aby w pierwszej turze bitwy mi go nie odstrzelili ;p dzięki czarowi zapomnienie i jedonstką strzelającym często zdarza sie tak , ze przeciwnik nawet nie dojdzie do mnie :p


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Widmax w 01 Października 2011, 20:14:42
Dla mnie najlepsze są chaos i śmierć. Chaos ma mocne, wytrzymałe jednostki (zwłaszcza Smok, Zmora) i Śmierć, głównie za wskrzeszanie jednostek, czyli nekromancję i mocne jednostki (Wampiry, Jadowite Pomioty, Diabły).


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: Duch27 w 05 Października 2011, 20:06:53
Oczywiście że Chaos, Życie i śmierć


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: czerwony48 w 15 Czerwca 2012, 12:57:13
Dla mnie najlepszy jest Ład, ponieważ:

- świetne czary (grupowe spowolnienie, zapomnienie, hipnoza)
- rzucając powyższe zaklęcia, można swobodnie prowadzić ostrzał na wrogie jednostki niziołami, tytanami, i dżinami (lodowy pocisk)
- najlepsze jednostki to dżiny ze względu na posiadanie przydatnych czarów, tytani (bardzo dobre zarówno na dystans jak i w walce wręcz)


Tytuł: Odp: Rasy
Wiadomość wysłana przez: MiSi w 21 Października 2012, 20:54:21
Ład:
+ bardzo ciekawe i zróżnicowane jednostki(smoczy golem ołl jeea)
+ super muzyczka i wogóle fajny klimat owego miasta
+ bardzo pzydatna i zróżnicowana magia Ładu
+ lubię kampanię z Emilią:)

Natura:
+ Portal Istot
+ Magia Natury, która jest również bardzo przydatna

Zastanawiałem się również nad Chaosem, Tawni Balfour wymiata:D