Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Strony: 1 ... 7 8 9 [10]
 91 
 : 20 Października 2022, 22:14:32 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Chaos Imperial space 2 Monsters vs Cyborgs
kampanie ras:
Archarianie
1 sc. Okazało się że Smoki z Magami odzieliły się od Heroidó trzeba coś zrobić żeby zachować to co się ma.
Poszukujemy władców bestii żeby jakoś przetrwać atak magów.
2 sc. Okazuje się że magowie mają przewagę dzięki skamienieniu. Trzeba pochwycić meduzę.
Żeby zdobyć sekret skamienienia. Którym się okazuje promieniawanie śmierci.
3 sc. Tytani zdradzili poparli Magów. Przywódcy heroidów odwołują się do aniołów i jako Archarianie
próbują wygrać z magami.
Magikorianie
1 sc. Bogas znajduję smoczą koronę. I wraz z smokami rozpoczyna podbój krain heroidów.
2 sc. Do bogasa dochodzą Żywiołaki, a właściwie Omenrianie. Wspólnie atakują na kolejne światy
Archarian jak się nazywa grupa Heroidów wiernych bogom.
3 sc. Do bogasa dochodzą Tytani, i Demony. Dochodzi do finałowego ataku w którym zostaje zniszczony Olimp.
Plagrowie
1 sc. Na komecie grupa przemytników przelatuje przez gwiazdę o specyficznym promieniowaniu tak stają się
czymś jak banshee. Wreszcie lądują. Na lądzie trzeba opanować tubylców przez wejście do nich.
tak powstają Plagrowie.
2. sc. Plagrowie opanowują wojska. w efekcie mają armię. Rozpoczynają atak na kolejne planety.
Zdobywają planetę Plejadan.
3 sc. Dochodzi do buntu Plejadan wobec Tytanów do których należy ta planeta. Musimy obalić tytanów.
Ostatecznie jest rozejm po którym rządzi Pleja.
Dinorianie
1.sc Zauroidy bardzo się rozwinęły i kazały nazywać się Dinorianami. Naszym zadaniem jest naprodukować armii
dzięki której obronimy się przed Insektagrami.
2.sc Dinorianie muszą obronić się przed siłami Imperian gdyż ci chcą "wyrównać granice" imeprium.
3.sc. Dinorianie muszą obronić się przed Bestianami zdziczałymi pobratyńcami z powodu tajemiczego gazu.
Bestrianie
1.sc. Tajemiczny gaz zamienił Dinorian w Bestie (bestrian). Okazuje się że są to Władcy Bestii Bogasa.
Celem naszym jest zamienienie w bestie jak największej ilości dinorian.
2.sc. Musmy dostać się na teren Archarian, żeby to zrobić trzeba pokonać kilka światów Imperium.
3.sc. Dołączamy do Magikorian i ich boku atakujemy Archarian.
Cytogrowie
1 sc. Jako cytogrowie musmy obronić się przed atakiem Degrów. Przypadkiem wdajemy się konflikt z Imperium
i Pulsarianami.
2sc.a) Konflikt z Imperianami
2sc.b) Konflikt z Pulsarianami
Omenrianie
1.sc. Diablody udają się daleko na teren innych żywiołaków, gdyż zostają przepedzeniu przez flotę Pulsarian.
2.sc. Diablody zawiązują pakt z Nieumarłymi, tak powstają Omenrianie Wampiże Żywiołaki
3 sc. Omenrianie poprzez pakt z Nieumarłymi atakują Archarian.
Cyberosi
1.sc. Imperianie tworzą wiele cybrogów stając znacznie silniejsi. Naszym zadniem będzie obrona przed Plagrami.
I wchłoniecie ich przez obłaskawienie banshee.
2sc. Musimy obronić się przed atakiem Degrów jeszcze bardziej rozwiniętych Zergów.
3.sc. Wysyłamy agentkę do labiryntu starożytnej rasy. Tak zdobywamy plany konstrukcji jeszcze lepszych statków.
Degrowie
1.sc. Zergi mutują do tak zwanych agrów. Naszym zadaniem jest opanować górne światy. I założyć tak zwany degron.
2.sc. Wysyłamy plagę zergów z degronu na inne światy celem jest zdobycie pożywienia.
3.sc. Rozpoczynamy inwazję na Cytogrów. W celu pokonania ich i dobrania się do ich zasobów.
Xentrosi
1.sc. Pulsarianie tworzą nowych elitarnych wojowników Xentrosów. Mamy ich wypróbować na cytograch.
2 sc. Atakuje nas plaga Degrów. Musimy się obronić.
3 sc. Wypedzamy ostatnich dinorian z teranów przygraniczych Xentrosów. Kończy się pokojem w sektorze kosmosu Dinorian.

c.d.n.
Dodatku do Chaos Imperial Space 2

 92 
 : 19 Października 2022, 07:40:50 
Zaczęty przez Cahan - Ostatnia wiadomość wysłane przez Mefistoteles
Byłoby ciekawie gdyby rośliny owadożerne w rzeczywistości były takie jak w bajkach :D


 93 
 : 14 Października 2022, 10:31:26 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
15
Pulsarianie
Dzieje czarnej mazi
0 Wada fabryczna
Pewnego razu magowie zewsząd zebrali się żeby wytworzyć niezniszczalną materię. Eksperymentowali wreszcie pewien mag zwany Byt
pokazał cząstkę elfa chaosu. Powiedział że nawet umierający wampiry po tej cząstce stawali się w pełni sił. Mag będący synem
Byta wiedział że jeśli magowie będą eksperymentować nad tą cząstką stworzą niezniszczalne potwory. Musiał więc zrobić wadę substancji.
Byta osłabiały wirusy. Dlatego Syn postanawia zatruć wirusem cząstkę byta na zebraniu magów.
Wcielamy się w syna Byta i musimy uciec z zebrania magów tak żeby nam się nic nie stało. A następnie dość do bazy Elfów Światła.
1 Drow nie taki zły
Elfy światła konstruują ciało z wirusa i atakują powstałe elfy niezniszczalne (drowy). Drowy uciekają do podziemii. Wcielamy się
w przywódcę Drowów i zakładamy bazę w podziemiach.
2 Czas nie jest granicą
W podziemiach dokonujemy przymierza z potworami. W efekcie powstaje nowa rasa pół-drowów pół-potworów zwana Pulsarianami.
Pulsarianie wraz z Drowami wędrują na początek wszechświata.
3 Początki gwiazd
Drowy budują chaotyczne statki, a Pulsarianie zajmują kolejne światy. Pewiem drow wysłuchuję przepowiedni od mojry że jeśli
planeta zwana Eartą zostanie zniszczona Pulsarianie znikną, a człowiek powstanie z syriuszan. Wysyłamy sondy które mają zebrać
armię ratującą Ziemię. Sondy to rozgwiazdy z pamięcią Pulsariana. Czyną z człowieka niepokonaną Istotę Strachu przez
tubylców zwaną Gwiazdą Filmową.
4. Święte Drzewo
Musimy otworzyć i rozbudować rejon zwany Świętym drzewem. W tym celu potrzebujemy wiele gazu MS-G-NOT-QX). W tym celu Pulsarianie
atakują planetę z tym gazem. Powstają strefy wojenne Pulsarian. Ogólnie mówiąc mamy wydobyć odpowiednią ilość gazu.
Epilog
Pulsarianie tworzą grupę Wiedźminów mających chronić ludzi przed potworami. Tak zapewniają przetrwanie Ziemi.
Wiedźmini walczą z potworami, a potem z Demonami. Pulsarianie przyłaczają do siebie Nieumarłych tworząc Imperium
Vaygra. Vaygr to przywódca. Dochodzi do wojny z Ashanami. Po wojnie planeta ginie, i zostaje rebootowana
jako Mondalor. Pulsarianie wytrzymują ataki Diablodów i Imperian. Ponadto podbijają Kosmonidów.
Tam przekonują się o Insektagrach i ich groźności. Także wszystko idzie dobrze z 1/3 galaktyki mają
już połowę galaktyki...
cd.n.

Będzie w następnej części Chaos Imperial Space 2

 94 
 : 13 Października 2022, 14:06:20 
Zaczęty przez michalega123 - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Ostatnio miałem sny i coś więcej powiem o fabule H VIII jak ją widzę.
Otóż po głównym wątku czyli przygodach Jeddite.
Widzę taki MOD.
MOD Bunt innych ludzi.
W 1 sc. mamy królestwo koło Jeddite. I sytuacje w której Jeddite dogadał
się z Sandro. Otóż za pieniądze starsi ludzie szli do zamiany w nieumarłego.
W ten czas pewien starszy człowiek zwany Mikołajem, zorganizował bunt
przeciwko Jedditemu. Zebrał starszych ludzi (prakrasnoludy) i rozpoczął
rebelie.
2 sc. Do rebelii dołączają Magowie z Wielkich Arkan (pod dowództwem Gavina Mangusa).
Powstaje państwo starych ludzi. Jeddite zostaje obalony i osadzony w więzieniu. Również Emilia Nighthaven traci władzę.
W tym sc. Mikołajowi pomaga krasnoludzica Wiktoria.
3 sc. Mikołaj chce się rozprawić z Sandro w tym celu udaje się na Ashan
gdzie uciekł Sandro do Mrocznych elfów (nie było jeszcze nekromantów
w Ashan). Tam zostaje dopadnięty. W zadaniu pomaga mu przyszły
król krasnoludów.
Epilog
Sandro rodzi się w krainie magów jako Telindor (Gavin w H10 go wygnał z krainy magów gdyż wiedział że będzie chciał się zemścić za swoją śmierć).

 95 
 : 13 Października 2022, 13:27:22 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
I jeszcze odkryłem jedną prawidłowość.
Otóż kolejność według początku frakcji (powstawania).
I to wygląda tak
H1 Start heroes Ironfirst zostaje władcą Enroth
H2 Początek Wojna o sukcesje w Enroth
H3 Stronghold Corruptor Acid Tarnum w HC zakłada Krewlod
H4 Dragonstad Jungle Bounty2 Spazz Maticus i Megadragon
H5 Assylum Cavern Astralnia Mroczne elfy powstają w Ashan
H6 Necropolis Colector Mausoelum Belketh zakłada Nekromancje
H7 Ul Purgatorium Insectopolis Wryn Pendragon zakłada frakcje Xel
H8 Kazamanty Hadopia Mountain Historia Świętego Mikołaja
H9 Glacier Nexus Tau Sar - Issus pokonuje demony
H10 Elemental Haven Angeloum - Anioły tworzą sojusz Nieba
H11 Univeristy Planitarium Sentry - Powstanie krainy Geniuszy
H12 Forge Conservatory Pulsarnia - Roboty niezależne na księżycu
H13 Reef Abysal Zet - Niksy (jaszcurludzie) tworzą swoją krainę
H14 Preserve Paradise Biom - Melkor zakłada pierwsze królestwo elfów
H15 Metroplis Astromonicum Oasis - Ludzie w kosmosie stają się aniołami
H16 Sadohal Camp Bounty1 - Jesienna kampania dzieci ludzi (katolików)
H17 Inferno Gehenna Blood - Lucyfer zakłada piekło
H18 Pyramid Mineral Crystalia - Ludzie minerali tworzą Imperium Byta
Hinfinite koniec - Adam (wcielenie Kha-Beletha) zostaje wygnany z raju
H19 (0) Zakończenie heroes Vołkodav pokonuje Żadobe (Sandro)

PS
do H8 może też być historia innego władcy Krasnoludów.
Lub historia jak Krasnoludy powstały z ludzi z innej planety (przez grawitacje zmienili rozmiary). Tak czy owak wygląda na to że
H8 będzie o początku Krasnali.

 96 
 : 03 Października 2022, 18:04:29 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
14
Kosmonidy
Taki mały, a tak silny
0 Dzieło stworzenia
Pewien Mag studiował bacznie biologie, chciał wyhodować dziecko ludzkie bez potrzeby kobiety. Wreszcie znalazł sposób.
Otóż nawodnienie które powodowało że suchar zmieniał się w pizzę. Mogło zamienić plemnika w Wormsa.
Problemem był dalszy rozwój. Worms przechodziły kolejno niezwykle trudne testy wszystko po to żeby wyhodować wojownika.
Wreszcie został ostatni. Otóż grupa bohaterów Worms miała zmierzyć się z olbrzymimi bestiami. Wcielamy się w 4 Wormsów.
I mamy pokonać bestię. Po pokonaniu kilku bestii, rozmawiamy z stwórcą. A on mówi czego byście chcieli jako ludzie.
A oni powiedzieli że takiej mądrości jak ty panie. Na koniec dowiadujemy się że tym tajemniczym magiem był Sar-Issus.
1 Pierwsza Kobieta
Wormsy stworzyły klonera w ten sposób wyprodukowali miliony kopii samych siebie. I zbudowali siedliska. Problem w tym że te tzw. Szaraki
obumierają szybko z powodu braku miłości psychicznej. Trzeba zdobyć kobietę.
Wcielamy się w grupę Szaraków poszukujących kobiety. Wreszcie udaję się kiedy zdobywają siostrę agenta Muldera z Ziemi.
2 Jest nas wielu
Wyniku kobiety grupa Szaraków wzrosła do kilkunastu miliardów. Na planecie panuje przeludnienie. Musimy znaleźć inne planety inaczej
poumieramy z głodu. Wytwarzamy więc statki i atakujemy planety zdatne do podboju. Okazuje to się nieudane gdyż planetą udaję się
obronić. Jedyną naszą szansą są planety nie zamieszkane. Ogólnie mówiąc w tej misji atakujemy inne światy. Ale mamy za małe siły (choć na kodach
można tego nie przejść, wygrać).
3 Pierwszy Imperator
W ciągu kilkudziesięciu lat tworzymy prawie 1000 baz na innych planetach. Wobec narastających ataków Agrów i Pulsarian. Utrzymanie ludności jest coraz cięższe.
Mamy już pełne siły Kosmonidów bo tak nazwały siebie Szaraki (szaraki kojarzą się z królikiem). Dowodzi nami Imperator.
4 Niebo i Piekło
Kosmonidy okazuje się że tracą siły po ataku Diablodów. Właściwie przetrwały tylko te które poparły demony Kosmonidy zwane Cytogrami.
Reszta uciekła na teren Imperium. Imperator nakazuje aby przyłączyć się do Imperian gdyż ci są z Niebem (grupa planet z słońcem zaciemniającym
ich położenie w kosmosie, statek bez zgody się tam nie dostanie). Zapowiada się konflikt Nieba z Piekłem.
Podczas kampanii będą nam potrzebna ksyna (kryształowy-metal) i kwas G-E-P (woda nie jest pita przez kosmonidów gdyż mają traumę związaną z Wormsami)
Epilog
Kosmonidy walczyły dzielnie lecz zostały wchłonięte przez Pulsarian i Imperian. Po stronie Pulsarian służyli w tak zwanej Hierarchi.
A po stronie Imperian skrzyżowali się z nimi zmieniając się w Mangowców. Część Mangowców osiedliła się na ebenie w tajnej galaktyce
Imperatora. Tam wraz z planetą ludzi Ziemią i planetą Mrocznych elfów Furią byli 3 planetami gdzie istnieje życie inteligentne.
Była to pusta galaktyka. Kosmonidy zdołali skrzyżować się z energami nową rasą o której później (energowie byli kulami energii
które dzięki energonowi tworzyli metalowych transformerów). Okazało się że Kosmonidy stworzyły rasę szklanych humanoidów tworzących
zbiorową świadomość. Tak jak Szaraki przejmowali planety poprzez Zbiorową Świadomość tak też Synapsoidy jak nazwano te nowe
Szaraki mogły to robić. Aczkolwiek zbiegiem czasu zaprzestały to robić kolekcjonując istoty z własnym ego.
Podobno planetę Eben zniszczył Overmind. Po ebenach zostali agenci którzy byli z gazu który mógł składać się w ciało. Tacy agenci mieli
moc zamiany wystrzału z broni plazmowej w piłkę do kosza. Toteż w Imperium zaczęli pełnić rolę strażników porządku.

 97 
 : 28 Września 2022, 18:42:13 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
13
Diablody
Niebezpieczne żywioły
0. Jak zaczął się Głód
Na początku w pierwotnym sheoghu mieszkało kilku władców demonów i ich poddani, pomagała im ręka zwana Urgashem. Urgash serwował najlepsze smakołyki z obsydianów i mięsa pokrywającego sheogh.
Wtedy też pojawiły się z innego wymiaru Orki. Orki zabiły urgasha i już nikt nie mógł się najeść. Do piekieł przybył Prorok zwany Głodem. Głód zaproponował aby spróbować
zapolować na bestie na powierzchni. I tak zdobyć jedzenie. Diablo najsprytniejszy władca demonów powiedział. A jak mamy to zrobić nie mamy dość siły.
Głód obrażony odszedł i powiedział że wróci z amią. Wcielamy się w Głoda i zadaniem naszym jest zdobyć Płomień Przeciwstawień.
1. Kamienne spojrzenie
Głód wędruje do podziemia tam musi znaleźć Kamień Pokuty. Do pomocy ma żywiołaki wulkanu. Po drodze dowiaduje się że
w podziemiach jest grupa mrocznych elfów która do nich dołączy. Mroczne elfy obiecują zostać przy Głodzie aż nie zgłębią tajemnic wszystkich żywiołów. Dochodzi piechota małych diamentowych żywiołaków.
2. Wielosmak
Głód udaje się się wraz z Stingerami (podwodne mroczne elfy) do podwody, tak żeby zdobyć flakonik zmian. Po drodze atakuję go Godzilla. Ale się nie poddaje, wraz z żywiołakami wulkanu, skały uzyskuje flakonik.
3. Szczyt marzeń
Tym razem udajemy się do Wymiaru Powietrza, tam z pomocą olbrzymich statków powietrznych transportujemy wulkany, żywiołaki skały, Żywiołąki Kwaśnej wody do wielkiej góry tym razem
mamy zdobyć Aurę Krzyża Wstrząsów. Po zdjęciu Aury zostaje nam tylko Wymiar Lodu
4. Klejnot możliwości
W wymiarze lodu mamy przedrzeć się do kryształowego pałacu i zdobyć Kryształ Praw. To da nam ostatnią grupę żywiołaków.
Zadowoleni idziemy do Diablo i mówimy że mamy już armię żywiołów. Diablo mówi że nie jest w stanie kontrolować takiej armii, po za tym Orodreth dał nam manne w postaci jaszczurek. Wtedy obrażony Głód zakodował armię pieczęcią i powiedział że poczeka na większego wojownika.
Diablo powiedział a jak ma ich nazwać. A Głód mówi że Diablody gdyż wkrótce dostanie diablowego loda. Żart być może ale na długi czas
nazwa ta pozostała jako nazwa tej grupy żywiołaków. W czasie kampanii zbieramy wiry magii i rzeki lawy żeby wytworzyć żywiołaki (no jeszcze fiksc).
Epilog
Głód udaje się na planete Korriban tam odkrzykuje niech rozpocznie się gra. Zaczynają się gwiezdne wojny. Wcześniej ostrzega diablody że będzie wojna.
Diablody udają się do wymiarów żywiołów gdzie spokojnie odczekują wojnę. Kiedy gwiezdne wojny się kończą. Delegacja diablodów zwanych żywiołakami
idzie do galaktyki. Są 4 delegacje. 1 Delegacja wręcza talar cudów młodemu Jezusowi na kutlat. Talar cudów zamienia wszelką ciało stałe w złoto (ludzie są z żelu więc się nie zmieniają). 2 delegacja oddaje zioło niebieskiej fali. Fajkowe ziele powoduje że mamy 0 pkt. życia (czyli jesteśmy niezniszczalni) aż do momentu w którym się regenerujemy (czyli snu, masturbacji, picia ziół leczniczych, pepsi). 3 delegacja wręcza
płomień kagankowy. Płomień kagankowy daje możliwość rozświetlenia aury przez co mamy maksymalne morale i szczęście. 4 delegacja miała Wodę ognista.
Ale nie dotarła na kutalat. Okazało się że żywiołaki wody tam wybuchają i nie dało się dostać. Woda ognista tworzy aurę spokoju.
Objawia się to tym że człowiek czuję się jak podczas snu. Czyli jest mu dobrze i jest poza grą matrixa (jest wolny).
Większość ludzi poza grą czuję się dobrze jak w niebie. W niebie też jesteśmy poza grą (dlatego nie stworzono frakcji niebios).
Kiedy jesteśmy ranni i udajemy się do szpitala jesteśmy poza grą (nie stworzono frakcji szpitala). Oczywiście trwają pracę
nad odtworzeniem warunków w niebie i szpitalu w grze. Ale to będzie wymagało blokad obrażeń i morale i szczęścia.
W szpitalu mamy 0 morale i szczęście, a niebie maksymalne morale i szczęście. Po tym delegacje chciały błogosławieństwo
Jezusa. Otrzymali machnięcie ręką. Także od tamtej pory żywiołaki ziemi, powietrza i ognia wyglądali jak ludzie.
Tylko żywiołaki wody zachowały wygląd ryby gdyż nie mieli błogosławieństwa.
Od czasów Jezusa ksiądz co msze błogosławi. Jest to niezbędne aby wierzący zachowali ludzką postać.
Dopiero od czasów Preserve, zmieniono błogosławieństwo na specjalną maskę (pod którą twarz przypominała człowieka lub robota ludziopodobnego).
Elfy nadal jednak miały błogosławieństwo od druidów. Dopiero w Reef zaczęli nosić maskę.
W Nexus olano maskę i błogosławieństwo dlatego ludzie zaczęli wyglądać jak prottosi. Dopiero pewni genetycy zmienili ich w mongoloidy będą najczystszymi genetycznie ludźmi.
Na kutlat istniały również czyści genetycznie ludzie zwani Inkubami. Niestety z powodu demona gazu znajdującego się w atmosferze planety, Inkuby podlegały zniekształceniom dźwiękowym.
To spowodowało że były homoistyczne. W efekcie tego kobiety nie pożądały mężczyzn na dzieci, i w społeczności tych inkubów więcej było kobiet dzieci.
W kolejnym pokoleniu doprowadziło to do zaniku mężczyzn wśród inkubów. Na Ziemi (później Marsie) sytuacja była odwrotna mongoloidzi mieli więcej mężczyzn.
Co do diablodów to po początkowym popieraniu diablo i demonów (głoda) przeszli na stronę nieba. Dopiero kiedy kreator przybył do świątyni wszystkich żywiołów.
Obiecali że będą służyć demonizmom aż do śmierci Kreatora. Po śmierci Kreatora (Imperatora) diablody znów były na służbie niebu. Diablody nazywane tak były
przez demony, przez Niebiańskie siły nazywano ich Żywiołakami lub w postaci wampirycznej Omenrianami.

 98 
 : 24 Września 2022, 15:05:34 
Zaczęty przez hasatuki11 - Ostatnia wiadomość wysłane przez hasatuki11
Witam jest jakaś osoba co mi wytłumaczy i pomoże w zainstalowaniu moda na nieskończone tury

http://www.tawerna.biz/pobierz_plik_167_nieskonczone-tury-jednoczesne.html
 

 99 
 : 22 Września 2022, 11:01:32 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
12
Agry
Postrach światów
0. Nieszczęsne życzenie
Pewna osa przyleciała do buddysty Geniusza, i mówi bzy, bzy. Geniusz zapragnął rozumieć co ona powie. I wtedy przemówiła. Powiedziała że chcę być najgroźniejszym stworzeniem w rzeczywistości. Geniusz pomyślał. Pomedytował i wreszcie dał jej moc składania jaj do wnętrza innych stworzeń. Powiedział przy tym że jak mnie tkniesz to stracisz moc.
Osa poleciała. Na początek musimy zbudować gniazdo w pobliżu piorunów gdyż te uruchamiają moc. Następnie trzeba zabrać ślimaki żeby w nich złożyć jaja.
1. Lubie Ślimaki jeść
Ślimaków zabrakło, czas na inne stworzenia. Mamy zająć się zbieraniem ciał z wszystkich stworzeń z tej planety. Na koniec mieszkający tam Kosmonidy wkurzają się i przy pomocy nowoczesnej broni niszczą nas. Pojawia się grupa predatorów i kupuje kilka osobników do swej kolekcji bestii.
2. Szalone łowy
Predatorzy rozpoczynają sianie Obcych na innych planetach w celu zrobienia sobie łowów. Wcielamy się w obcych. Ewoluujemy zyskujemy kwaśną krew, ogon, ciało z silikonu. Pod koniec rodzi się cesarzowa Obcych.
3. Ewolucja agrów
Opanowanie środowisk. Cesarzowa nakazuje opanować środowiska wszelkie. Powstają latający i podwodni obcy.
4. Pierwsza Agryzacja
Agry w celu dalszej ewolucji atakują owady. A właściwie insektoidy. Wkrótce powstają Insektakgry. Poraz pierwszy możemy przemieszać się swobodnie w powietrzu.
Naszym zadaniem jest stworzenie poczwarek które następnie wysyłamy do innych światów w celu inwazji. Przez ten czas musimy bronić się przed chrononautami ludzi.
Epilog
Agry opanowywały kolejne rasy. Kiedy już opanowały wszystkie rasy powstały 2 rozgałęzienia ich ewolucji.
Pierwsze były to wojownicze orki, drugie to humacytogry przypominające lalki barbie.
Grupa humacytogrów wypiera się związków z orkami. W międzyczasie po tym jak troll
przez życzenie zostaje człowiekiem, orki zamieniają się w ludzi.
Humacytrogry zaś w Mangowców. Potomków Szaraków (Zetów). Grupa zahorowuje na zaraze penisa. Z tego powodu nie może mieć dzieci. Ludzie wygrywają gdyż nadal mają dzieci. Po za nimi nie upada tylko mroczne elfy, leśne elfy i żywiołaki (geniusz i ifryty). Udaje się to dzięki temu że te istoty były po stronie Boga. Z powodu zaistniałej sytuacji zrobiło się
więcej kobiet niż mężczyzn. Powstają małżeństwa z wieloma kobietami.
Dzięki temu wszyscy maja rodzinę.
Grupą wyróżniającą się stają się Orioni. Orioni są w parach.
Dlatego żądzą wcieleniami, aczkolwiek szczegóły należą do szarackiej
policji. Wszystko zmierzało by ku dobremu gdyby nie gwiazdy śmierci
i niszczenie planet. Ale to już nie dotyczy sprawy agrów.

 100 
 : 15 Września 2022, 03:51:26 
Zaczęty przez Halon - Ostatnia wiadomość wysłane przez Iboz
Dokończam wątek

11
Heroidy
Nowy świat nowym domem
0. Arka Szaraka
Świat szaraków znalazł się na skraju zagłady podczas testowania broni otwarto czarną-dziurę. Czarna-dziura zaczęła wsysywać świat szaraków. Grupa naukowców szaraków opracowuje arkę która ma zabrać genom wszelkich istot i grupę szaraków na inną planetę. Okazuje się że zdatna jest tylko planeta na drugim krańcu galaktyki.
Mamy szaraków i musimy wybudować arkę nim będzie zapóźno, przeszkadzają nam grupy mangowców chcących dostać się na arkę.
1. Świat Hero
Hero przywódca szaraków ląduje na nowym świecie. Tam asymiluje szaraki do środowiska, powstają elfy. Niestety nie podoba się to części załogi.
I rozwalają statek, biomasa wyparowuję do atmosfery planety, stworzenia na planecie mutują powstają pierwsze mitologiczne potwory.
Musimy się obronić przed potworami.
2. Pomysł Uranosa
Uranos naukowiec z grupy odkrywa prąd neuronów, za pomocą prądu neuronalnego może kontrolować bestie. Wkrótce się uniezależnia i rozpoczyna podbój planety.
Zbiera energie do specjalnych kryształów. Wkrótce pokonuje Hera i zostaje władcą Urantii jak ją nazywa na część swojego imienia.
3. Opozycja Magów
Mija spokojnie kilkaset lat, rodzą się dzieci. Pewien zdolny naukowiec odkrywa że po zjedzeniu złota może razić neuronalnymi piorunami. Tak zdobywa przewagę wśród bogów.
Zeus bo tak się nazywa bieżę sobie żonę z rodu Hero, o imieniu Hera i rozpoczyna zemstę na Uranosie.
Musimy wygnać go z Olimpu, a później uwolnić Poseidona i Hadesa.
4. Bogas Wielki
Na świat ląduje obcy, zwany Czarnoksiężnikiem Bogasem. Bogas zna się i na kryształach mocy i na złocie tworzącym pioruny. Wkrótce z grupą demonów niszczą jeden kontynent Urantii. Od tamtej pory ludzie zaczynają wierzyć w Boga.
Zeus wysyła Herculesa żeby pokonał Bogasa. Herculesowi udaje się ale Bogas mówi że jeszcze wróci. Bogas ucieka z grupą magów.
Epilog
Po Bogasie zostaje grupa czarnoksiężników. Ci próbują zjednoczyć wszystkich mieszkańców Mesalii. W tym celu odnajdują Gavina i budują wahadło hipnozy. Za pierwszym razem próbują je zbudować na świecie
zwanym Axeoth. Ale się nie udaje. Dopiero w Mesali wychodzi. Tak powstaje rasa Heroidów. Nazwana tak od Heroesów którzy jednoczą różne rasy wokół siebie. Wkrótce Mroczne elfy próbują to samo
zrobić w świecie Ashan. Aby to nie nastąpiło. Orodreth detonuje bombę mesjasz na Ashanie zamieniając jego na Mandalor.
Mimo wszystko powstaje Shantiri. Dzięki niemu jednoczą się w Imperium Kushan. Równolegle na Mesalii powstaje Imperium Ossyrian. Ossyrianie walczą z Kushnami. Tak rasy Heroidów dzielą się
na Archarian (Od archanioła w ossyrian imperium) i na Magikorian (Imperium Kushanów założone przez magów w imię smoczych bóstw). W międzyczasie zmęczone wojną mroczne elfy lądują na Ziemi,
gdzie przy pomocy magii dołączają swoją krainę zwaną Nighon. A następnie inwazja na wschód krainy Rosja. To doprowadza do wojny z Imperium człowieka. Imperium posądza Mroczne elfy o
reprezentowanie Heroidów. Z tego względu Imperium Człowieka ląduje na Mesalii i Ashanie wtrzynając wojny o powstanie własnej krainy na tych światach. Na domiar tego widząc taką masakrę słońce
Mesalii i Ashanu zaczynają słabo świecić. W efekcie Xentrosi żyjący na tych światach zamieniają się w Zombii. Zarazę próbują opanować Orodreth na mesalii i Sandro na Ashanie. Ale dochodzi
tylko do jeszcze większych walk. Dopiero ataki demonów Kreatora kończą podziały na Mesalii i Ashanie. Ale to już inna historia.
Dalsza historia wkrótce

Strony: 1 ... 7 8 9 [10]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry