Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czym lepiej się gra?
bohater mocy - 20 (28.6%)
bohater magii - 50 (71.4%)
Głosów w sumie: 70

Strony: 1 2 3 [4] 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystko o Magii i Mocy w H6 (Czytany 38373 razy)
staryteresy1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 19

Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 22 Maja 2013, 20:21:39 »
To raczej bug gry. Co robić, po kolei (w zależności od tego, czy się udało w punktach poprzednich):
1.Sprawdź, czy masz najnowszą wersję.
2.Zacznij misję od początku i zobacz, co się dzieje.
3. Zrób reinstalizację gry.

Na pewno bug. U mnie koszt regeneracji masowej wynosi około 200 pkt many i rośnie wraz z każdym użyciem. Podobnie jak wszystkie czary magii ziemi. Podczas innej misji mam podobnie ze szkołą światła i pozostałymi czarami z tej dziedziny.

Reinstalacja gry nic nie pomoże, dopóki tego nie naprawią będą się działy takie kwiatki.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 22 Maja 2013, 20:32:42 »
Czy ja wiem, czy nie pomoże? Dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz ;). U mnie np. taki bug nigdy nie wystąpił. Podobnie jak u wielu innych graczy. Dlatego reinstal może pomóc.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
ralion57

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 24 Marca 2014, 21:19:37 »
Sądząc z wypowiedzi o wyższości magii nad mocą, mam niedparte wra zenie, żchyba nikt z was nie walczył z odpowiednio "dopakowanym" herosem mocy - mam tutaj na myśli taką sytuację: zbliżone wielkością armie i różnicę wynikające z obranej drogi-przeciwnik ma atak i obronę na poziomie 30-40 level i 10-15 moc i obronę magiczną; wy odpowiednio atak 10-15 level i moc magiczna na poziomie 30-40 levelu. Bohater magii nie ma żadnych szans w konfrontacji z przeciwnikiem mocy. Zatrzymanie czasu, regeneracja i inne masowe wyssanie życia nie pomogą. Recepta jest prosta: zaklęcie zatrzymujące czas czy implozja są w stanie wyeliminować/unieruchomić jedną jednostkę na turę. Ja walcząc z przeciwnikiem tego typu po prostu atakuję w pierwszym rzucie jego najmocniejszą jednosktę wszystkimi dostępnymi siłami. Mając kontratak i taką przebitkę w bezpośrednim starciu po wybiciu najmocniejszej jednostki walka staje się dużo prostsza- kolejny etap tu jednostki strzelające i na końcu reszta. Oczywiście mam tu na myśli "czystych" rycerzy -bronie rodowe trochę zmieniają tę sytuację, ale moim zdaniem niewiele. Przypominam też o bardzo pożytecznej umiejętności pochodzcej od Mrocznych Elfów - Niewrażliwość na magię...


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 25 Marca 2014, 16:34:07 »
Po części masz rację. Moc ma szansę z magią ale nie zawsze.
Już mi się zdarzyło walczyć z Nekromantką Magiem w Hot Seat i powiem szczerze, że większa armia, wyższy poziom i masa artefaktów nie pomogły kiedy wrogi bohater w pierwszej turze zmiótł mi łańcuchem błyskawic 2 jednostki a pozostałe lekko uszkodził. I nie pomogło mi to, że moi strzelcy jego jednostki wybijały na strzała. W drugiej turze już ich wskrzesił a strzelców już nie było :) Walka trwała 5 tur bo tyle wystarczyło rzucić czarów, żeby mnie zabić. W heroes od samego początku bez magii ani rusz i tak jest do teraz. Bohater mocy zawsze będzie lekko upośledzony. A ma to związek z tym, że on głównie wzmacnia armię a ta słabnie z każdą turą. Czary bohatera nie słabną.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
JarOak

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 05 Maja 2014, 19:16:39 »
Witam.
Czy może mi ktokolwiek wytłumaczyć jak wygrać mocą z magiem opierającym się na skillach dmg. Wzmocnienie skillów za pomocą: magia powietrza I+II+III, magia wody I+II+III, magia pierwotna I+II+III, tajemna moc I+II+III.
Nawet stojąc, nie ruszając jednostek zdążymy (zanim do nas podejdą wrogie i unicestwią) przykładowo rzucić:
Mag (nekro) bez przedmiotów - 30lvl (440 many):
Łańcuch piorunów: wroga jednostka nr 1 - 1735 dmg, nr 2 1475, nr 3 1254
Implozja: wroga jednostka nr 1 - 2324 dmg
Lodowy krąg:  wroga jednostka nr 1 - 1623 dmg, nr 2 1623
Błyskawica:  wroga jednostka nr 3 - 1750 dmg
Zostaje 240 many, powtarzamy kombo:
Łańcuch piorunów: wroga jednostka nr 1 - 1735 dmg, nr 2 1475, nr 3 1254
Implozja: wroga jednostka nr 1 - 2324 dmg
Lodowy krąg:  wroga jednostka nr 1 - 1623 dmg, nr 2 1623
Błyskawica:  wroga jednostka nr 3 - 1750 dmg
Błyskawica:  wroga jednostka nr 2 - 1750 dmg

Policzmy ile zadaliśmy dmg jednostkom:
11364 dmg - wroga jednostka nr 1
 7946 dmg - wroga jednostka nr 2
 6008 dmg - wroga jednostka nr 3

25318 !! - prawie 200 jednostek mieszanych unicestwionych. I z taką osłabioną siłą, nawet ze swoimi buffami od mocy przeciwnik nie może się mierzyć z naszą nieosłabioną w taki sposób armią.

Moim zdaniem w normalnej grze gdzie jest od kilkanaście do 0,5k jednostek na polu bitwy - te skille urywają głowę. Czy może się mylę?

Edit: aczkolwiek po symulacji 1k jednostek wygrywa moc  >:(



« Ostatnia zmiana: 05 Maja 2014, 21:11:43 wysłane przez JarOak » IP: Zapisane
menor

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 21 Czerwca 2014, 15:24:08 »
nie wiem jakim cudem twoj lancuch piorunow jest w stanie zadac 1 jednostce 3 tys obrazen.
Cytuj
Łańcuch piorunów: wroga jednostka nr 1 - 1735 dmg, nr 2 1475, nr 3 1254
chyba ze grales swiatynia i miales z 15 zamkow i w kazdym wybrales wzmocnienie magi opartej na elektrycznosci. Przy wielkich armiach mysle ze bohater mocy na wysokim poziomie lepiej sie sprawdzi chociaz magia ciemnosci i ognia rowniez daja niezlego kopa ale bynajmniej nie zaklecia zadajace bezposrednie obrazenia. Szczegolnie jak sie ma ten kostur ktory pozwala walnac 2 razy zakleciem ciemnosci w jednej turze.


IP: Zapisane
ralion57

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 11 Grudnia 2014, 21:34:04 »
Hm, ten Twój Łańcuch Piorunów to ma rzeczywiście kopa... Ja takiego niespotkałem a grałem herosem który miał moc i obronę przeciw magii level 50 d0 55. Mówisz, że będziesz czekał na atak i "walił" magią. Potrzebujesz 6 kolejek aby zadać mi znaczące straty. Ja w pierwszej turzę biorę masowe przyśpieszenie w drugiej coś na wzmocnienie morali i do 6 kolejki zostają z Ciebie nędzne resztki, a poza tym twoja implozja podzielona przez moją obronę magiczną nie zada wprost takich obrażeń o jakich piszesz. A jeśli chodzi o cyklopy to i tak odpalą Twym wojskom zanim padną...a nawet przy tak potężnej implozji podejrzewam, że zabierzesz ich 3-4. A jak ich będzie z 40 to chyba trochę ci zejdzie zanim je porządnie nadgryziesz, a ja już w tym czasie podejdę czym tylko będę mógł i rozpocznę  rzeź...


IP: Zapisane
RaV13

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 05 Stycznia 2015, 00:59:06 »
Rush inferna da rade z każdym - Pustoszyciel + Masowe przyśpieszenie i z wrogiej armii nie ma co zbierać bo zanim sie ruszy będzie w wiekszości wybita


IP: Zapisane
WielkiKiryl

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 67


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 05 Stycznia 2015, 11:38:23 »
Przeszedłem całą podstawkę  H6 i powiem jedno, że Antonem-bohaterem mocy, zawalałem zazwyczaj pierwszą część ostatniej misji w jego kampanii, ze względu na błędy taktyczne oraz Jeddite- mag inferna rozwalał mi z połowę armii i zanim coś odbudowałem to już następne ataki.
Bohaterem magii to właściwie można zrobić pogrom wrogim wojskom bez strat. Oczywiście bohaterem mocy da się wygrać z magiem, ale to trzeba mieć o wiele większą armię niż mag, mówiąc że obaj mają 30 poziom.Łańcuch błyskawic faktycznie może być przesadzony, jak ma się niewielką armię.Moim zdaniem najlepiej jest testować,czy moc czy magia,gdy oboje maja wyrównany poziom i oboje mają dość sporą armię.


IP: Zapisane
Samora

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 31 Stycznia 2016, 15:06:11 »
Dla mnie magowie w h6 są niesamowicie słabe, bohater Mocy to jest to.... Szczególnie jak sie gra w Inferno, Pogrom niesamowity!


IP: Zapisane
hellboy

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 13 Lutego 2018, 13:16:57 »
Ja tam wole bohaterów Magi, lepiej mi się nimi gra :)
Cztery główne szkoły - Magia ognia, powietrza, wody i ziemi. Każdej z nich przyporządkowano po kilkanaście zaklęć (w sumie 69 dostępnych czarów). Dodatkowo, bohater może nauczyć się specjalnych umiejętności, które zwiększą efektywność rzucanych zaklęć. Dla przykładu, Błogosławieństwo działa na pojedynczy cel - dopiero po osiągnięciu eksperta Magii wody zaklęcie staje się masowe. Ciekawostką jest to, że dwa czary - Magiczna strzała oraz Wizja - są synkretycznymi tzn. należą do każdej ze szkół.


IP: Zapisane
Zapraszam wszystkie Panie na endermologia lpg. Endermologia to masaż podciśnieniowy, który ma działanie odchudzające i oczyszczające.
Bingo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 19 Kwietnia 2018, 14:15:57 »
Mi też się lepiej gra bohaterami mocy , zdecydowanie :D


IP: Zapisane
ms27

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 21 Czerwca 2019, 09:35:36 »
ja uwielbiam tą grę


IP: Zapisane
Kragol

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 15 Lipca 2019, 10:18:16 »
Najlepiej to mieć bohatera mocy z odpornościami i podstawową kontrolą tłumu, aby nie zniszczyć maga w pierwszej turze żeby nie dać obijać głównych stacków


IP: Zapisane
fuxel

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #59 : 20 Września 2019, 12:35:51 »
Ja zawsze stawiam na magię niż na walkę wręcz. Nie tylko z powodu, że jest silniejsza, ale bardziej efektowna ^^


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.112 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry