Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 17    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe rasy do serii HoMM. (Czytany 92778 razy)
Buber

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 24 Listopada 2009, 18:45:13 »
A co to za pomysł? Ja też zacząłem myśleć o nowej rasie, ale takiej bardziej "pasującej" do herosa.


IP: Zapisane
jp72

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 25 Listopada 2009, 11:40:31 »
1- mgła - zimna mgła - zabójcza mgła
 
2- drow - opętany drow - umarły drow

3- widmo - upiór - zjawa

4- duch - opętany duch - opętaniec

5- wysłannik nocy - wysłannik cienia - wysłannik śmierci

6- kapturowiec - kostucha - król śmierci

7- smok cienia - opętany smok - umarły smok

Mi tam się nudziło i od niechcenia wymyśliłem taką rasę (choć niektóre zgapiane)


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 25 Listopada 2009, 16:23:18 »
@Up:

Nie ma to jak oryginalna rasa!! Pewnie myślałeś nad nią przez kilka tygodni xD A jaka rozbudowana i jakie niespotykane i oryginalne umiejętności. A histoira... w życiu takiej nie czytałem i myślę że długo nie przeczytam.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
dzik8118
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 25 Listopada 2009, 22:07:07 »
                                    Technopolis
               1   strzelec - komandos
               2 sturumowiec- straznik
               3 bio-wojownik-bio-obrońca
                4 granider-uduchowiony granider
                 5 techno-kawalelia-techno-paladyn
                 6 technofanatyk-uduchowiona zbroja
                 7  maszyna wojny-uduchowiona maszyna
                         opisz wybranych jednostek
                     techno-paladyn poziom 5 ulepszony
         atak 14, obrona 14, hp 130, szybkość 8, przyrost 2 ,obrazenie 15-25.specialne : szalrza,zmasakrowanie zła[2X obrazeń przeciwko
złym jednostkom] koszt 2000 ,budynek: twierdza paladynuw techniki.
                                  strzelec
                         atak 7 ,obrona 8 , hp 20, obrarzenie 5-7,
 szybkośc 4,amunicja 10,przyrost 5 ,specjalne: kamizelka kuloodporna
 { 70% mniej obrarzeń od atakuw dystansowych] pełna skuteczność
walce wrec,wynalazki : granat antynekromacki zadaje obrazenia nieumarłym  koszt:50złota, moc : mistyczna rakieta zadaje obrazenia
opszarowe 4 na 4   koszt 10 energi duchowej.
. proponuje też ze wprowadzc do tego nastepujoce rzecy
 w gildi wynalarzcuw morzna poznać wynalaski ich moc zalerzna
 od wiedzy kosztujom: zawsze złoto  3 poziom rude i drewno
 4-5 luksusowe, świotynia morzna poznacz moce ich moc zalerzna
 od poziomu atutu uduchowienie moce rzurzywajom energie duchowom
 która zelarzy od  atutu uduchowienie moce  kazda świotynia
daje premie np technoświotynia 4 wiedzy,  2 wynalaski.
 przepraszam za błedy ortograficzne wiem ze to doprowadzi do
zagłady świata


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 26 Listopada 2009, 15:04:47 »
Według mnie tworzenie ras science-fiction jest bez sensu. Nie pasuje do reszty świata, poza tym psuje klimat. Magia, fantasy i technika to jednak inna bajka. Zresztą ta rasa to jedynie przeróbka jednostek z innych zamków, w większości z Przystani.


IP: Zapisane
dzik8118
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 26 Listopada 2009, 15:31:49 »
http://www.tawerna.biz/viewpage.php?page_id=425
http://www.gildia.acidcave.net/ prosze sie wszystki osobom
z tym zapoznść bo już mam dość tlumaczenia.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 26 Listopada 2009, 15:41:07 »
No dobra, ale jednak The Forge nie zostało wprowadzone do gry, bo fani zaprotestowali :P I nie należy wprowadzać tego ponownie w końcu to gra w świecie "rycerzy, magii i smoków", a nie Gwiezdne Wojny.


IP: Zapisane
Kruk

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 26 Listopada 2009, 15:45:59 »
Dzik zauważ, że całe to miasto Forge nigdy nie powstało!! A dlaczego... Bo ludzie nie chcieli by psuło klimat tak pięknej gry jak Heroes ! Zrozum.. Heroes to gra fantasy, do której nie pasują komandosi albo maszyny wojenne. Jak brakuje ci nowoczesności to pograj sobie np w Starcraft...

A tak poza tym...
Cytuj
techno-paladyn
Że co?! :lol:....



IP: Zapisane
Buber

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 26 Listopada 2009, 16:49:13 »
Racja - tylko psuło by to nastrój. Technika lepsza niż ludzka w świecie magii, gdzie technika stoi na poziomie średniowiecza? Nie pasowałoby to chyba.


IP: Zapisane
Markal2000

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 107


Dziesiąty z Nazguli

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 26 Listopada 2009, 17:08:23 »
Nawet nie zagraliście Forge, a wy już krytykujecie to wspaniałe miasto!
Ja nie zniosę gdy po raz 211 słyszę że Forge nie pasuje! >:(

Starożytni to kosmici tak? Kosmici mają bronie przyszłości, tak?? Oni
upadali do poziomu barbarzyństwa i dotarli do Erathi, i stąd to miasto!!!
 
I to dowód że Forge pasuje. ;D


« Ostatnia zmiana: 07 Lipca 2010, 09:05:41 wysłane przez Markal2000 » IP: Zapisane
Ash Nazg durbatulûk, Ash Nazg gimbatul,
Ash Nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

:tawerna:
Kruk

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 26 Listopada 2009, 17:13:30 »
Cytuj
upadali do poziomu barbarzyństwa i dotarli do Erathi, i stąd to miasto!!!
taaa a te wszystkie nowoczesne bronie to im tak przez przypadek zostały? Gdyby upadli do poziomu barbarzyństwa to mieliby topory i łuki a nie czołgi i miotacze ognia... :/


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 26 Listopada 2009, 17:17:39 »
Ja tylko dodam, że kreeganie to też kosmici.
A po za tym to przeciw forge było z 5% fanów.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 26 Listopada 2009, 17:22:32 »
Ja tylko dodam, że kreeganie to też kosmici.
Przynajmniej nie mają zaawansowanej technologii :P

Nawet nie zagraliście Forge, a wy już krytykujecie to wspaniałe miasto!!!
A skąd wiesz, że wspaniałe? Grałeś?

A po za tym to przeciw forge było z 5% fanów.
A to z jakiego źródła?


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 26 Listopada 2009, 17:29:58 »
1. Kreeganie przylatywali na statkach kosmicznych do Erathii.  :P
2. A skąd wiesz, że jest złe?
3. Kwasowa grota, link od dzika8118


IP: Zapisane
Buber

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 43


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 26 Listopada 2009, 19:05:33 »
Mnie tam po prostu się nie podoba łączenia świata heroesa ze światem techniki. To moja opinia i nikomu jej nie narzucam.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 17    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.058 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry