Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 26078 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« : 03 Kwietnia 2009, 21:17:03 »


Cele:

    * Przekrocz granicę
    * Zajmij wszystkie miasta Elfów
    * Pokonaj Gilraena
    * Agrael musi przeżyć

Witam w trzeciej misji Agraela. Będziemy mieli za zadanie dostać się do legendarnego elfa – Tieru. W tym celu musimy pokonać miasta elfów, które przeszkadzają nieco. Zatem, do dzieła! Jako bonus wybieramy oczywiście rogate demony… i zaczynamy W rogu mapy (1). W pierwszej kolejności kierujemy się na północ od zamku do bożka fortuny, na wschód po impy, na południe po demony oraz flagę. Wracamy do zamku w którym rozbudowywujemy siedlisko impów oraz robimy siedlisko rogaczy. Nasze miasto jest słabe, bardzo słabe. Nie można go rozwinąć nawet do Kapitolu, czy fortu. Nie można nawet Czartów czy Diabłów rekrutować…. W tym celu trzeba zrobić coś, co Agraela nie ucieszy – walczyć elfami. Jest to jedyne wyjście, gdyż są tu ich aż trzy zamki. Ale o tym potem… Tak wzmocnieni ruszamy na wschód od zamku i spotykamy Girlaena. Po przemiłym dialogu obu panów, rozpocznie się walka – z pozoru banał, ale starajmy się nie stracić jednostek w głupi sposób. Po wygraniu potyczki, okazuje się że Elf uciekł i szykuje zemstę. Za cel pojawia nam się, pokrzyżowanie planów Girlaenowi, oraz zniszczenie magii druidów, która przeszkadza naszemu ognistemu panu. Teraz skierujmy się na pierwsze z miast Elfów (2). Zdobądźmy je, oczyśćmy okolicę z kopalń, surowców i siedlisk. Miasta Inferno nie trzeba rozbudowywać. Skupmy się na Sylvan. Po pewnym czacie zauważysz, iż Twoja armia urosła znacząco. Czas na zabicie smoków, które przyłączą się zapewne do naszego wroga, dzięki czemu będą silniejsze (3). Po ich zabiciu, wróć do zamku (2) i odbuduj armię. Jak zauważyłeś zapewne, tu również nie masz możliwości robić dużej armii, toteż czym prędzej zdobądź kolejne z miast (4). W taki sposób, prawdopodobnie pokonasz Girlaena, który strzeże miasta, stracisz miasto (2) i zdobędziesz (4). Taki układ jest dobry. Pokonujesz wroga i „wymieniasz” miasto niepełne, na dość mocne. Robisz armię, i eksterminujesz bohaterów wroga którzy zbliżą się do Twojej fortecy. Dodam, iż do zamku piekieł nikt nie podejdzie, ani nawet nie przekroczy granicy, zatem tu jesteś bezpieczny. W tym momencie rozgrywki miałem pewien problem. Gdyż nie wiedziałem co zrobić. Postanowiłem zatem, że skoro na południu nie ma wroga, bo nie ma środków, zdobędę jego stolicę (5). W ten sposób zniszczyłem jego mocnych herosów (zamieszczony wynik walki na screenie) oraz pozbawiłem go drugiego, silnego miasta. W ten sposób zwycięstwo jest bliskie. Zdobywamy ostatni zamek (2) i udajemy się do druidów (6) których strzegą Enty, a następnie walczymy z samymi Druidami. Walka banalna. Po ich zrównaniu z ziemią pojawi się film z Agraelem na czele i Twym oczom ukarze się przecudowny komunikat: Misja Ukończona! Na zakończenie pragnę dodać, iż mój bohater miał 24 poziom, czyli maksymalny jak na tę misję.




« Ostatnia zmiana: 13 Września 2009, 11:20:13 wysłane przez Khaziu » IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 14 Listopada 2009, 08:31:06 »
Przepraszam, ale co miało oznaczać "twoja armia znacząco wzrosła"?


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Eurephora

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 03 Stycznia 2010, 19:44:14 »
Przejęłam trzy zamki, pokonałam Gilraena, zabiłam druidów i... nic. Żadnych nowych celów, misja się nie kończy. Co robić?


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 03 Stycznia 2010, 19:48:41 »
 A to na pewno byli ,,ci,, druidzi?
Chociaż nie, jeśli sie ich nie pokona tylko ,,shanbi,, Gilraena 2 razy i podbije 3 zamki tez sie konczy misja. Hmmm. Nie wiem. :P


IP: Zapisane

Eurephora

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 03 Stycznia 2010, 19:50:12 »
Dobra, mam nowy cel: Zniszczyć źródło siły druidów. Tylko gdzie ono jest?


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 03 Stycznia 2010, 19:59:50 »
 Po srodku, w takim kregu sobie stoją. Uwaga! Dla małej armi moga byc zagrozeniem, duzo druidów + ent. Chociaz jak wspomniałem nie trzeba ich pokonywac, z tym ze przeciwnik ma podwójny przyrost co tydzien. Ale jesli bedziesz zajmowac miasta na desperata, to wróg nie zdazy uzbierac armii ;D


IP: Zapisane

Eurephora

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 03 Stycznia 2010, 20:11:26 »
Ale ja już ich zabiłam  ;) No kurczę, nic! Misja nadal trwa.


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 03 Stycznia 2010, 20:15:34 »
 A czy pojawił Ci sie drugi filmik jak Gilraen prosi o smierć Agraela, a on go wolno puszcza?
No i czy napewno 3 zamki podbiłas?
 Swoja droga dialogi Agraela o wąchaczach kwiatków i dokonywaniu wyborów mistrzostwo ;D


IP: Zapisane

Eurephora

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 04 Stycznia 2010, 12:46:05 »
Tak, pojawił się. No nic, zrobię od początku tą misję, to może coś się zmieni :-\ Ostatecznym wyjściem jest save game.


IP: Zapisane
Wlazio68
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 03 Kwietnia 2010, 17:00:00 »
Pewnie ma to oznaczać że nawet nie zauważysz a kupiłeś tyle wojsk że normalnie byś nie uwieżył, albo że jak oczyszczasz te okoliczne kopalnie to jednostki Sylvan przyłączają sie do ciebie.

Edit.Cepek: Twoje wypowiedzi są na poziomie pierwszoklasisty, sprecyzuj swoje wypowiedzi , ponieważ nie da się z nich wyciągnąć konkretnych wniosków, po za tym autor poprzedniego postu pytał o to parę dobrych miesięcy temu, nie odkopuj bez potrzeby starych tematów.



« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2010, 10:18:24 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 03 Maja 2010, 15:22:47 »
Witam wszystkich użytkowników tego forum. Ostatnio zacząłem grać na Heroicznym i dotarłem do powszechnie znienawidzonej misji 2:3. Również jej nie cierpię i kiedyś zniechęciła mnie ona do grania w kampanię. Jednak teraz w akcie desperacji postanowiłem spróbować dość szalonego pomysłu i...udało się. Oto mój sposób na przejście tej misji na najwyższym poziomie trudności:



Do tego sposobu potrzebne nam zaklęcie Widmowe Zastępy z poprzedniej misji. Jako bonus wybieramy Koszmary. Rozbudowujemy w zamku Urodzisko Chowańców i Demoniczną Wieżę. Kupujemy je z zamku, zbieramy jednostki i modyfikatory szczęścia oraz morale i ruszamy na walkę z Gilraenem. Udajemy się do chatki wiedźmy i omijamy miasto, surowce, kopalnie oraz jednostki i kierujemy się na zamek oznaczony numerem 5. Walcząc z magami, nie możemy stracić Sukkubusów. Natomiast walkę z Żywiołakami Ziemi rozgrywamy w następujący sposób:

1. Przywołujemy jednostki za pomocą Bramy.
2. Rzucamy raz po raz Widmowe Zastępy na Sukkuby.
3. Jednostki walczące wręcz ustawiamy tak, aby zasłaniały kopie sukkubów (nie bezpośrednio Sukkuby, aby móc przywołać więcej oddziałów) i bronimy się nimi.
4. Gdy Sukkubusom skończy się amunicja, używamy Bramy, widmowe kopie mogą następnie ruszyć do walki wręcz.
5. Gdy stworzyliśmy tyle kopii, ile mogliśmy, rzucamy Spowolnienie. Jeśli go nie mamy, atakujemy bohaterem.

W ten oto sposób powinniśmy pokonać Żywiołaki bez większych strat. Następnie podbijamy zamek [5]. Odbijamy wszystkie kopalnie dokoła zamku i rozbudowujemy go. W międzyczasie warto wybudować kilka budynków od armii w zamku Inferno (czemu, napiszę później).

Gdy mamy już przyzwoitą armię (kilkanaście Jednorożców i Entów, a więc de facto po kilkadziesiąt jednostek niższych poziomów), ruszymy podbić zamek [4].

Tuż przed wyruszeniem na zamek [4], wynajmujemy w Inferno bohatera i wykupujemy Chowańce, Rogate Demony, Cerbery i Sukkubusy, które wiernie czekały przez te kilka tygodni. Powinna to być całkiem niezła armia, wystarczająca do podbicia zamku [2].

UWAGA: NIE ROZBUDOWUJEMY NIC OPRÓCZ BUDYNKÓW OD PIENIĘDZY W ZAMKU [2]!

Agraelem rekrutujemy armię w zamku [4] i czekamy na pojawienie się Gilraena. Nie jestem pewny, lecz mam wrażenie, że może on pojawić się przy którymkolwiek z zamków. Jeśli będzie to [4], Agrael od razu zmiecie go z powierzchni ziemi. W przypadku [5] lub [2], armia broniąca zamku ma za zadanie maksymalnie go osłabić, a wtedy Agrael wyrusza stoczyć bitwę.

Jak można się spodziewać, walka ta nie będzie łatwa, lecz jej wygranie będzie praktycznie końcem misji. Klucze do zwycięstwa to:

a) Widmowe Zastępy używane na Wielkich Łowczych, Wielkich Druidach lub też Smokach
b) Szybkie wyeliminowanie wrogich strzelców
c) Obrona własnych strzelców przed atakami wroga (posyłamy smoki, jednorożce i tancerzy do ataku, aby to na nich skupili się wrogowie)
d) Czar Trzęsienie Ziemi, o ile go posiadamy
e) W przypadku ataku Smokami, Jednorożcami i Tancerzami, Gilraen prawdopodobnie rzuci Szał na Enty, stojące z tyłu. Powinniśmy zadbać o to, aby ich celem stały się machiny wojenne lub Rusałki.

Po zwycięstwie zostaje tylko zająć się Druidami, lecz wcześniej, korzystając z braku wrogiego gracza, spokojnie rekrutujemy armię i dobijamy maksymalny poziom na pojawiających się w nieskończoność jednostkach Sylwanu.

Mam nadzieję, że komuś pomoże ten poradnik. Miłego grania  ;)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 03 Maja 2010, 19:31:46 »
Można by go wysłać na główną stronę do poradników z misjami. Przyda się porównianie strategii wobec poziomów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 03 Maja 2010, 20:46:15 »
Ten sposób :) Dosłownie tak samo go użyłem a oto wspomniana walka z żywiołakami , warto by obejrzeć jak wygrać ją bez większych strat.

http://rapidshare.com/files/416210861/jestem_mistrzunio.sav

Problem tylko że walkę rozgrywałem 15 minut na najszybszym tempie , trochę to trwa ale cierpliwość popłaca , największym błędem gracza CPU jest to iż nie atakuje on bram tylko próbuje je ominąć , a my ciągle blokując go wygramy walkę nawet bez strat.

Powodzenia ;)


« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2010, 12:42:35 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 09 Maja 2010, 17:46:48 »
Cepek podasz adres do tego filmiku ale na you tube?


IP: Zapisane
rogal

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 24 Czerwca 2010, 12:39:59 »
Siema.
Mam pytanie...
Mam Sylvan zabijam smoki tak jak jest napisane wracam do zamku zbieram armie i wygląda ona tak : ok.30 rusałek, ok 20 tancerzy ostrzy, ok 14 wielkich łowczych, 8 druidów , 6 jednorożców, 6 drzewców i 3 zielone smoki.
I jak ide na ten zamek(4) to najpierw idzie koleś i go zabijam ale troche osłabia mi armię i wtedy natrafiam na Girlaena i on mnie po prostu miażdży swoją armią i nawet nie moge zdobyć drugiego zamku...;/
Jak mam przejść tą misję jak on będzie miał zawsze większą armię od mojej. ??


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry