Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
  Wiadomości   Pokaż wątki   Pokaż załączniki  

  Pokaż wątki - Khaziu
Strony: [1] 2 3 4
1  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / HoMM3 na telefon. : 20 Października 2009, 19:39:54
Witam. Grał ktoś, gra ktoś, miał ktoś lub ma ktoś Hirołsów Trzy na telefon komórkowy? Ostatnio zauważyłem że gra ta stała się bardzo popularna wśród posiadaczy posiadaczy tego aparatu fotograficznego z funkcją telefonu komórek.
W mojej klasie ma to parę osób w tym i ja. Grafika przypomina tą z HoMM2 a arena bitwy jest bardzo podobna graficznie do samej Trójki.
Gra wciągająca jak to już Hirołsi mają. Sterowanie ku mojemu zaskoczeniu też dość proste i fajne.
Do dyspozycji mamy samouczek oraz 5-6 misji pojedynczych, jak na telefon dość długich. Co prawda nie przeszedłem wszystkich z nich i nie wiem czy da się coś jeszcze odblokować, ale parę godzin/dni dobrej zabawy w sql gwarantowane.
Dodatkowo, jako bonus, podczas gry można cheatować. Chodzi tu o wysłanie sms'a który umożliwia odblokowanie budynków w mieście (zamiast marnowania czasu i surowców na rozwijanie ich samodzielnie) lub zwiększenie populacji. Koszt sms'a nie jest jednak drogi np. 10.92zł z VAT tylko zależy (sprawdzone!) od cennika operatora (albo nawet i darmo bo kolega miał 0 na koncie i sms'a mógł wysłać).

Osobiście pobrałem tą grę z internetu z forum LG KP500 (pełną wersję)
Słyszałem o demo za którego pełną wersję trzeba wspomnianą dyszkę zapłacić.

Chciałbym wiedzieć czy ktoś z was ma tą grę, i co o niej sądzi bo to ciekawa propozycja gdy nie ma się komputera.




Cytuj
Adaptacja jednej z najlepszych gier w historii na telefony komórkowe. Mowa o Heroes of Might and Magic. Pierwotnie w wersji Chińskiej, potem przetłumaczone na Rosyjski, a w końcu na Polski.
Zagraj w grę zupełnie taką jak ta komputerowa odmiana
Niesamowity potencjał, wciągająca strategia, ładna grafika, i oczywiście pełna polska wersja językowa.

Info nie sprawdzane przeze mnie: Wszelkie wysyłanie smsów jest na niby. Bez wahania możecie wysyłać, momentami jest to konieczne by odblokować dalsze misje.

http://odsiebie.com/pokaz/5740991---94f4.html
lub
http://www.speedyshare.com/643389423.html
lub
http://rapidshare.com/files/284826188/Heroes.3.PL_kp500.pl.jar.html

Osobiście polecam pobrać to z "odsiebie".

2  Hyde Park / Archiwum / Nowośc : 07 Września 2009, 20:22:04
Witam! Już dziś pojawiła się na naszej stronie oraz forum, nowa wersja poradnika do HoMM5 wersji podstawowej kampanii 1. Jak narazie to tylko jedna kampania, ale niebawem pojawią się pozostałe. Zapraszam do czytania, komentowania i oceniania. Przyda mi się to do opisania pozostałych misji.
Dziękuje i pozdrawiam, Khaz
3  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Misja V : 03 Kwietnia 2009, 21:49:43
 


Cele:

    * Dojedź do granic Imperium
    * Pokonaj armię Veyera
    * Raelag i Shadya muszą przeżyć

Na mapie znajduje się parę miast ale nie podbijaj ich, bo zostaną one spalone przez demonów. Skup się na odnalezieniu najkrótszej drogi prowadzącej do armii Veyera, która znajduje się na południowym zachodzie. Kiedy znajdziesz się w centrum mapy, po twojej prawej i lewe stronie znajdziesz dwa zejścia do podziemi. Znajdziesz w nich jednostki które przyłączą się do siebie oraz trochę skarbów. Przed zetknięciem się z armią Lorda Demonów najpierw będziesz musiał zniszczyć wrogie jednostki w bramie. Po ich zniszczeniu droga do ostatecznej walki stoi otworem. Jednak zanim zaczniesz walczyć przekaż wszystkie jednostki Raelagowi. Przekrocz bramę oboma swoimi bohaterami. Wtedy cele misji zostaną zaktualizowane. Teraz tylko pozostaje ci zniszczyć siły zła w postaci armii Veyera.
4  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Misja IV : 03 Kwietnia 2009, 21:49:10
 


Cele:

    * Ucieknij z labiryntu
    * Zabij Grawla
    * Raelag musi przeżyć

Swój marsz rozpoczynasz od zachodniej części mapy wraz z dwoma bohaterami. Idąc na przód zobaczysz rozwidlenie dróg. Na lewo znajdziesz strażnika granicznego, do którego potrzebny jest czerwony klucz. Niestety nie otrzymasz go od klucznika, którego zabił Lord Demonów. Tak więc udaj się w prawo i wejdź do teleportu.Dalej na wschód znajdują się kolejne monolity. W międzyczasie po drodze natkniesz się na monstra, które wyrażą chęć przyłączenia się do twojej armii. Wyraź zgodę, silna armia będzie potrzebna do finałowej bitwy. Mapka jest malutka i natkniesz się na wroga niemalże od razu po pojawieniu się na powierzchni. Przeciwnik posiada w miarę silą armię, ale jeśli zebrałeś w podziemiach jednostki które chciały się do ciebie przyłączyć to po dobraniu odpowiedniej taktyki powinieneś wygrać tę bitwę. Po zwycięstwie będziesz miał już potrzebny ci czerwony klucz, więc wróć się do Strażnika Granicznego i w ten sposób udało ci się uciec z labiryntu i zakończyć tę misję.
5  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Misja III : 03 Kwietnia 2009, 21:48:10




 Cele:

    * Przejmij miasta klanu Blizny Dusz
    * Zmiażdż oddziały Demonów
    * Raelag i Shadya muszą przeżyć

Zdecydowaną większość misji spędzisz w podziemiach, gdzie znajduje się aż siedem miast klanu Blizny Dusz. Twoim głównym zadaniem jest podbić je i utrzymać. Zaczynasz na południu obok dwóch miast, których obrona praktycznie nie istnieje i nie powinieneś mieć problemu z ich podbiciem. W pobliżu każdego zamiast znajdziesz kopalnie i surowce potrzebne do rozbudowy miast. Zdobądź je przed swoim wrogiem. Na zachód od Salgunsal i na wschód od Thralsai znajdują się monolity, które przeniosą bohaterów w pobliżu wrogich zabudowań. Pilnuj tych miejsc, bo stamtąd właśnie mogą przyjść wrogie armie. W południowo-wschodnim krańcu mapy jest wyjście z podziemi. Tą drogą już wkrótce od rozpoczęcia gry będą najeżdżać cię demony. Po dwóch czy czterech odpartych atakach, Agrael poinformuje cię, że zagrożenie ze strony Demonów już jest zakończone. Teraz możesz spokojnie zająć, się podbijaniem pozostałych miast wroga. Podbój miast jest dość czasochłonny, więc Raelaga wyślij na zachód mapy, zaś Shadya'e na wschód i niech każde z nich zajmie się innymi zamkami. Musisz uważać na wroga, mimo iż nie jest dość silny ma wiele bohaterów na mapie i jeśli nie pozostawisz w miastach wystarczających sił, wróg odbije je
6  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Misja II : 03 Kwietnia 2009, 21:47:44




 Cele:

    * Odwiedź córkę Malassy
    * Przejmij miasta klanu Nocnego Czerepu
    * Zbuduj Mrocznego Strażnika w Virbeth
    * Raelag musi przeżyć

Naokoło miasta znajdziesz najpotrzebniejsze surowce. Nie powinieneś mieć kłopotów z rozwojem miasta i stworzenia armii. Gdy już zdobędziesz wszystko co się da wyjdź z groty. W tym celu odwiedź Chatkę Jasnowidza w centrum mapy. Przyszłość przepowie ci Smoczyca Malsara, córka Malassy, która każe si odnaleźć cenny artefakt - Łza Ashy. Pokonaj przeciwników, znajdź artefakt i złóż go smoczycy. Droga na powierzchnię zostaje otwarta. Zabierz jeszcze klucz od klucznika, który jest powyżej i na prawo od legowiska smoka. Schody prowadzące na powierzchnię znajdziesz po lewej od Malsary. Po wyjściu na powierzchnię zacznij zbierać minerały oraz złoto. Dobrym pomysłem byłoby wynająć jednego czy dwóch nowych bohaterów którzy by się tym zajęli. Agrael zaś powinien usuwać z drogi przeszkadzające monstra oraz zająć się miastami wroga. Tak więc mając silną armię należy wejść na teren pomarańczowego gracza, w tym celu trzeba pokonać wrogie jednostki w jednej z bram na zachodzie lub północy . Główne miasto wroga znajduje się na północnym-wschodzie centralnej części mapy. Znajdziesz tam zejście do podziemi, w których wróg wybudował miasto. Przejmij je i udaj się na południe gdzie znajdziesz drugie zejście do podziemi i kolejne miasto wroga. Trzecie i ostatnie miasto wroga znajdziesz na południowym zachodzie. W międzyczasie podboju pomarańczowego gracza dostaniesz zadanie przechwycenia wysłanników, którzy mają sprowadzić pomoc. Jeśli masz obstawione obie bramy własnymi jednostkami to na pewno zostaną przechwyceni. Jeśli nie przechwycisz wysłanników to pojawi się nowy żółty bohater, ale jest on na tyle słaby, że nie powinieneś mieć z nim problemów. Aby odnaleźć Łzę Ashy musisz odwiedzić obeliski rozrzucone po całej mapie. Po odwiedzeniu ich ukaże ci się cała mapa na której będzie zaznaczone miejsce, gdzie jest zakopany artefakt. Po jego odkopaniu zanieś go do Virbeth i wybuduj Mrocznego Strażnika. W ten sposób zakończysz misję
7  Heroes V / Kampania IV Czarnoksiężnik / Misja I : 03 Kwietnia 2009, 21:47:16
 Cele:

    * Przygotuj się do turnieju
    * Zdobądź Pierścień Piętna Cienia
    * Raelag musi przeżyć

Wódz klanu Piętna Cienia zginął w jednej z bitw, toteż Strażnik Prawa zgodnie ze starożytnymi zwyczajami ogłasza turniej, który wyłoni nowego przywódcę. Do walki staje Raelag, który w ciągu 21 dni musi przygotować potężną armię, mogącą pokonać pozostałych graczy. Masz niewiele czasu, więc spiesz się i starannie planuj swoje ruchy. Nieco pod twoim miastem znajduje się bardzo przydatny artefakt - Buty Szybkiej Podróży. Na początek zdobywaj wszystkie kopalnie i surowce, które nie są chronione. Skrzynie ze skarbem wymieniaj na złoto, za które rozbuduj miasto do najwyższego możliwego poziomu. Jak już będziesz miał wszystkie budynki, rekrutuj armię i zdobywaj skarby które są chronione aby dalej powiększać siły własnej armii. Po zakończeniu 21 dni zostaniesz automatycznie przeniesiony do nowego miejsca na mapie. Przed tobą pojawią się wrota do Monolitu prowadzącego do podziemi. Najprostszym sposobem na wygranie turnieju jest cierpliwość. W pierwszej rundzie nie rób ruchu, twoi przeciwnicy będą walczyć między sobą. Jak już zostanie tylko jeden wrogi bohater zaatakuj go i po wygranej walce zdobądź Pierścień Piętna Cienia.
8  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Misja V : 03 Kwietnia 2009, 21:20:21



 Cele:

    * Zdobądź Amulet Nekromancji
    * Porwij córkę Godryka
    * Przyprowadź córkę Godryka do Lorekeep
    * Zajmij Hikm
    * Markal i Izabela muszą przeżyć
    * Zdobądź Amulet w przeciągu miesiąca

Misja rozpoczyna na znanej ci już wyspie. Pierwsze zadanie do wykonania to porwanie córki Godryka. Znajdziesz ją w więzieniu przy mieście Gryfów - Newpost. Tylko Markal może ją z tamtą wydostać więc, zabierz się do roboty, a potem odtransportuj dziewczynę do Lorekeep. Wkrótce na drodze staną przysłane przez Godryka Anioły, po ich zabiciu dostaniesz artefakt - Skrzydła Anioła, który przyda ci się w dalszej części misji. Po planszy kręci się jeden z bohaterów sprzymierzonych z naszym przeciwnikiem. Pokonaj go i zacznij zbierać armię do finalnej walki. Jak już uzbierasz odpowiednią ilość wojsk skorzystaj z artefaktu i przeleć nad Górami do miasta Hikm w centralnej części mapy. Godryk ma bardzo silną armię, więc będziesz musiał bardzo dokładnie przemyśleć taktykę walki. Po zwycięskiej walce kończy się kampania Nekropolis.

 
9  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Misja IV : 03 Kwietnia 2009, 21:19:57



Cele:

    * Znajdź i pokonaj Cyrusa
    * Markal musi przeżyć

Misja ta jest dość krótka. Lądujesz w podziemiach wraz ze swoimi smokami.Misję rozpoczynasz na północy. Twoim zadaniem jest odnalezienie kluczy aby przejść przez bramy. Aby je zdobyć musisz przejść całe podziemia. Za ostatnią żółtą bramą znajdziesz portal, który przeniesie cię do groty w centrum mapy. Spotkasz tam kilku Tytanów, pokonaj je i idź dalej.Przejdź przez kolejną bramę a staniesz przed władcą Magów. Pokonaj go. Ma dosyć silną armię ale przy dobrej taktyce, nie powinieneś mieć wiele kłopotów z wygraniem bitwy. W ten sposób zdobędziesz ostatni artefakt.
10  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Misja III : 03 Kwietnia 2009, 21:19:33
 



Kił piekieł (1)
Peleryna cienia śmierci (2)
Pierścień nieskruszonych (3)
Kościane smoki (4)
Podziemia (5)

Cele:

    * Zdobądź Kij Piekieł
    * Zdobądź Pelerynę Cienia Śmierci
    * Zdobądź Pierścień Nieskruszonych
    * Powołaj pod broń 20 Kościanych Smoków
    * Zniszcz armię elfów
    * Pójdź za Cyrusem i zabij go
    * Izabela i Markal muszą przeżyć

Misję rozpoczynasz na południu mapy. W Lorekeep stwórz wielką armię kościanych wojowników. Aby to osiągnąć musisz zgromadzić dużo Rudy żelaza do rozbudowy miasta. Siarkę i Rudę żelaza możesz wydobywać tylko z sąsiedniej wyspy położonej na północ od Lorekeep. Markal niech kupi statek i zajmie się tą sprawą. Po jakimś czasie natkniesz się na elfy, które trzymają stronę magów. Na szczęście na ich statku nie ma silnej armii. Po dotarciu na wyspę Magów, zobaczysz miasto, które będziesz musiał podbić, aby zdobyć pierwszy artefakt ze Stroju Wampira. Drugi znajduje się w zamku na północnej części planszy. Ostatni artefakt zabrał ze sobą do podziemi Cyrus. Aby ruszyć za ni musisz zebrać 20 Kościanych Smoków.W zamku nie będziesz mieć możliwości rekrutować smoków ale na jedyny z wzgórz znajdziesz smoki chętne do zasilenia twojej armii. Wejście do podziemi znajdziesz na północy.
11  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Misja II : 03 Kwietnia 2009, 21:19:06
 


Bayworth (1)
Lorekeep (2)

Cele:

    * Znajdź i odbuduj Lorekeep
    * Zdobądź Amulet Nekromancji
    * Markal i Godryk muszą przeżyć

Za zadanie tym razem postawiono ci odnalezienie i odbudowanie znanego niegdyś ośrodka kultu nekromancji w Lorekeep. Miasto znajduje się po prawej stronie na samej górze mapy- wyślij tam Markala. Wybuduj statek w pobliżu twojego miasta i wyrusz nim przez morze do Lorekeep.Swoim drugim bohaterem zbieraj surowce wokół Bayworth. Po zdobyciu Lorekeep niech Markal także zacznie zbierać złoto i minerały, bo będziesz potrzebować ich wiele do rozbudowy Lorekeep. Gdy już w Lorekeep będziesz miał wszystko wybudowane i zbierzesz wystarczającą armię rusz przeciwko magom z centralnej części mapy. Najprościej przez portal koło Lorekeep, w ten sposób ominiesz sporą armię stojącą przed bramą od strony morza.
12  Heroes V / Kampania III Nekromanta / Misja I : 03 Kwietnia 2009, 21:18:48



 Cele:

    * Dojedź do Vigil
    * Unikaj patroli wroga
    * Markal musi przeżyć

Zaczynasz w południowo-zachodniej części mapy. Twoim głównym zadaniem jest przemknięcie się przez patrole bohaterów Cyrusa i dojechanie do granic Imperium. Zadanie to nie trudne, o ile jedziesz miał oczy szeroko otwarte. Ruszaj przed siebie a po chwili znajdziesz Obserwatorium. Odsłoni ci to część mapy co pozwoli śledzić ruchy magów. Za budynkiem skręć w lewo tam znajdziesz drugie obserwatorium z niego też skorzystaj. Obserwatorium odkryje pomarańczowego przeciwnika. Wróg posiada dwóch bohaterów, którzy będę starać się zaatakować twoje oddziały. Rób wszystko żeby do nich nie doszło. Na mapie nie walcz z potworami, chyba że sytuacja tego wymaga.Podążaj ścieżką w górę krainy, a na rozstajach skręć w prawo a następnie kieruj się w dół aż natrafisz na przesmyk. cały czas skup się na ruchu i nie marnuj go na zbieranie surowców. Po przekroczeniu rzeki napotkasz schody, które przeniosą cię na górę mapy, tuż pod zamek królowej. Okaże się że w Imperium jest wojna pomiędzy sprzymierzeńcami królowej, a sympatykami Cyrusa. Zabijając Glena, zyskasz przychylność Izabeli, której wyjawisz plan wskrzeszenia Nikolaja. ]
13  Heroes V / Kampania II Kultysta / Misja V : 03 Kwietnia 2009, 21:18:13

Cele:

    * Odszukaj Tieru
    * Agrael musi przeżyć

To ostatnia Misja z naszym ulubionym Demonem. Sporo się z niej dowiemy, odnośnie dalszych losów innych kampanii oraz rozpocznie się wątek pewnej… zagadki. Zaczynasz na południowym zachodzie, czyli nic nowego(1). W tej misji nie możesz odsłaniać mapy statkiem. Tylko na lądzie lub poprzez dotknięcie Wieży Maga czy Wieży Obserwacyjnej teren się pokaże. Odwiedź pierwszą z wysp i odwiedź co możesz. Polecam walczyć z każdym strażnikiem skarbów itd. Ale w granicach rozsądku. Gdy odkryjesz teren, udaj się drogą morską na wschód. Również oczyść wyspę, i zejdź do podziemi. Mapy podziemia nie zamieściłem, bo nie sposób się w nich zgubić. I tak wszędzie musimy dojść. W sumie, opisywanie każdego dnia w misji byłoby nieco monotonne i nudne, więc napisze wprost: Każdą wyspę trzeba odwiedzić i każdy punkt obserwacyjny na niej. Jeśli statkiem nie da się dostać na wyspę, udaj się podziemiami. Zbieraj armię gdyż przyda się przy tarasowaniu drogi do Tieru (2). Jak podróżować i się nie zgubić, masz też pokazane na mapie. Widać drogę jaką podążałem. Misja jest bardzo prosta i ciekawa. Daje odpocząć przed długimi misjami nekromantów. Gdy pokonasz smoki na „Wyspie Księżyca” przejdź przez most i porozmawiaj z Elfem. Obejrzysz film, dość długi jak na tą kampanię gdzie Agrael odda się pewnej przemianie. Ale o tym, w innej kampanii. Gratulacje, Kampania III stoi otworem.
14  Heroes V / Kampania II Kultysta / Misja IV : 03 Kwietnia 2009, 21:17:42


Cele:

    * Zajmij Erewel
    * Agrael musi przeżyć
Przed Tobą kolejna Misja, tym razem Agrael musi zdobyć miasto portowe Erewel. Nic prostszego ;). Zaczynasz na południowym zachodzie mapy. Udaj się na północ drogą zajmując po drodze kopalnie. Zdobądź pierwsze z miast Elfów(1). Jedynym mankamentem tego miasta jest brak karczmy. Hmm, co zrobić? Udaj się drogą na północ i skręcaj cały czas w prawo. Bohaterów możesz wynajmować z karczmy na mapie (6). Gdy ich zdobędziesz, daj im armię elfów. Gdy nieco rozbudujesz armie… wróg nie powinien sprawiać problemów, jeśli coś by się działo – zabij. Jako ciekawostkę, mogę powiedzieć że trochę na południe wzdłuż drogi od karczmy, znajdują się strzeżone Arcydemony. Przyłączą się do nas, co ułatwi ekspansję. Zatem, gdy uzbierasz armię, udaj się na pierwsze z miast wroga z karczmą (2). Zdobądź je i kopalnie w okolicy. W tym momencie zdobycie ostatniego z miast (3) nie będzie problemem. Gdy poczujesz się silny, zdobądź i je. Gdy masz już czystą okolicę, zbieraj armię. Powinna być solidna na walkę z królem elfów – Alaronem gdyż on w środkach nie przebiera i również ma silne wojsko. Celem pobocznym tj. zdobyciem miasta demonów(A), nie musisz się przejmować. Nie powinny wychodzić na powierzchnię. Gdy czujesz że Twojej armii nic nie może zaszkodzić, zdobądź i je, dla świętego spokoju, i prestiżu. Teraz, udaj się do Smoków Cienia(B). Będą kazały Ci zdobyć stu myśliwych. Ja się z nimi nie patyczkowałem i je zabiłem. Następnie przejdź przez garnizon i idź droga do końca, aż ujrzy się Twym oczom wyjście na powierzchnię. Teraz Erewel (5) stoi przed Tobą i nic nie powinno Cię powstrzymywać. No chyba że jesteś na tyle mocny, i chcesz nabić Agraelowi doświadczenia, to możesz przedostać się do portu przez Garnizony (4), ale tu życzę powodzenia ;). Cenną wskazówką, może być pewna podpowiedź, a konkretnie: Gdy podróżujesz Agaelem, niech obok niego idzie inny bohater który ma całą armie. Gdy przykładowo, chcesz zdobyć zamek, po prostu przekazujesz Armię Demonowi. I tak w kółko. W ten sposób nie będą uciekały od Ciebie elfy. Potyczka z Alaronem trudna nie jest, jeśli masz czym walczyć. Gdy go pokonasz, ukaże się film i komunikat z ukończeniem misji.
15  Heroes V / Kampania II Kultysta / Misja III : 03 Kwietnia 2009, 21:17:03


Cele:

    * Przekrocz granicę
    * Zajmij wszystkie miasta Elfów
    * Pokonaj Gilraena
    * Agrael musi przeżyć

Witam w trzeciej misji Agraela. Będziemy mieli za zadanie dostać się do legendarnego elfa – Tieru. W tym celu musimy pokonać miasta elfów, które przeszkadzają nieco. Zatem, do dzieła! Jako bonus wybieramy oczywiście rogate demony… i zaczynamy W rogu mapy (1). W pierwszej kolejności kierujemy się na północ od zamku do bożka fortuny, na wschód po impy, na południe po demony oraz flagę. Wracamy do zamku w którym rozbudowywujemy siedlisko impów oraz robimy siedlisko rogaczy. Nasze miasto jest słabe, bardzo słabe. Nie można go rozwinąć nawet do Kapitolu, czy fortu. Nie można nawet Czartów czy Diabłów rekrutować…. W tym celu trzeba zrobić coś, co Agraela nie ucieszy – walczyć elfami. Jest to jedyne wyjście, gdyż są tu ich aż trzy zamki. Ale o tym potem… Tak wzmocnieni ruszamy na wschód od zamku i spotykamy Girlaena. Po przemiłym dialogu obu panów, rozpocznie się walka – z pozoru banał, ale starajmy się nie stracić jednostek w głupi sposób. Po wygraniu potyczki, okazuje się że Elf uciekł i szykuje zemstę. Za cel pojawia nam się, pokrzyżowanie planów Girlaenowi, oraz zniszczenie magii druidów, która przeszkadza naszemu ognistemu panu. Teraz skierujmy się na pierwsze z miast Elfów (2). Zdobądźmy je, oczyśćmy okolicę z kopalń, surowców i siedlisk. Miasta Inferno nie trzeba rozbudowywać. Skupmy się na Sylvan. Po pewnym czacie zauważysz, iż Twoja armia urosła znacząco. Czas na zabicie smoków, które przyłączą się zapewne do naszego wroga, dzięki czemu będą silniejsze (3). Po ich zabiciu, wróć do zamku (2) i odbuduj armię. Jak zauważyłeś zapewne, tu również nie masz możliwości robić dużej armii, toteż czym prędzej zdobądź kolejne z miast (4). W taki sposób, prawdopodobnie pokonasz Girlaena, który strzeże miasta, stracisz miasto (2) i zdobędziesz (4). Taki układ jest dobry. Pokonujesz wroga i „wymieniasz” miasto niepełne, na dość mocne. Robisz armię, i eksterminujesz bohaterów wroga którzy zbliżą się do Twojej fortecy. Dodam, iż do zamku piekieł nikt nie podejdzie, ani nawet nie przekroczy granicy, zatem tu jesteś bezpieczny. W tym momencie rozgrywki miałem pewien problem. Gdyż nie wiedziałem co zrobić. Postanowiłem zatem, że skoro na południu nie ma wroga, bo nie ma środków, zdobędę jego stolicę (5). W ten sposób zniszczyłem jego mocnych herosów (zamieszczony wynik walki na screenie) oraz pozbawiłem go drugiego, silnego miasta. W ten sposób zwycięstwo jest bliskie. Zdobywamy ostatni zamek (2) i udajemy się do druidów (6) których strzegą Enty, a następnie walczymy z samymi Druidami. Walka banalna. Po ich zrównaniu z ziemią pojawi się film z Agraelem na czele i Twym oczom ukarze się przecudowny komunikat: Misja Ukończona! Na zakończenie pragnę dodać, iż mój bohater miał 24 poziom, czyli maksymalny jak na tę misję.

Strony: [1] 2 3 4




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.445 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry