Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Ogólna Dyskusja (Czytany 17378 razy)
masster11

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Jupika Ej Mada Faka!

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 03 Czerwca 2009, 10:09:25 »
Super dodatek tyle że mogliby dodać nowy zamek >:( ale fajnie że dodali magadragony! :) szkoda  że na filmach nie ruszają się jednostki ;D Ogulnie dodatek niezły daje 6 na 10 :rolleyes:


IP: Zapisane
Moja babcia by była DUMNA!!
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 03 Czerwca 2009, 12:23:09 »
@Kuba8
Są gusty, guściki i guściciątka.
Moją uwielbioną jednostką jest Demonosmok. Tylko szkoda, że zdycha jak ma się extra bohatera a w sumie co to było gdyby nie.
Uwielbiony bohater to Baron Von Tarkin. Ten charyzmatyczny władca-lisz przypadł mi za jego idealne podejście do żywych jak w końcu jakiś prawdziwy nekromanta, który nie zna litości.
Jednak szkoda...a w sumie ci co grali w LotA(wersję polską do hord można mnie poprosić) to wiedzą czemu szkoda.
Acha jednego nie rozumiem: Jaki byłby to zamek. Bo prócz natury i mocy inne zamki to są przeciwieństwa: życie - śmierć i ład - chaos. Kiedyś myślałem, że magii ale raczej by było z tego bałagan.


IP: Zapisane
Jarling

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


...:I'm in love and always will be:...

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 11 Czerwca 2009, 16:58:40 »
Tak. Dodatek Winds of War trochę poprawia stan gry ale niewiele. Jeśli chodzi ogólnie o Heroes IV to uważam,że sknocili grę. Powiem tylko tyle,że niewiele mi się podoba rzeczy i wymienie tylko 3 z nich:
 
Ulubiony zamek - Gargantuan 
Magia- śmierci
Potwór - Czarny smok

Reszty nie chce mi się pisać. Robię się leniwa z wiekiem. :)


IP: Zapisane
Łoker

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 17 Czerwca 2009, 20:45:53 »
najlepszy dodatek jaki jest, wspaniała kampania, fabuła git, bazując na tej kampanii zrobiłem już wiele map o channon


IP: Zapisane
Feanor

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 24 Grudnia 2009, 16:28:28 »
Lepszy niż tgs ale i tak dużo nie zmienia. A co do wcześniejszych wypowiedzi ja osobiście nie lubię homm 3 , wygladają trochę jak klocki lego . Jeszcze ta spaprana kampania. W homm IV jest wiecęj fabuły niż w całym homm III z dodatkami.

Ortografia oraz znaki polskie nie gryzą... Jeżeli już piszesz, to sprawdzaj swoją pisownię. Następne będzie ostrzeżenie. /smith


« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2009, 23:38:41 wysłane przez smith » IP: Zapisane
Heroes of might and magic IV fan

Ai! laurië lantar lassi súrinen,
yéni únótimë ve rámar aldaron!
Yéni ve lintë yuldar avánier
mi oromardi lissë-miruvóreva
Andúnë pella, Vardo tellumar
nu luini yassen tintilar i eleni
ómaryo airetári-lírinen.
Sí man i yulma nin enquantuva?
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 29 Sierpnia 2011, 20:49:09 »
Najlepsze są demosmoki,  super, że je dodali ;D


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 29 Sierpnia 2011, 21:02:56 »
Wreszcie ktoś odkopał ten temat  :)

Moim zdaniem Winds of War był na pewno lepszy, niż Gathering Storm. Ciekawe istoty, kampania może też, nowe budynki i ogólnie fajny dodatek  :)



« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2011, 08:34:23 wysłane przez Widmax » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 29 Sierpnia 2011, 23:09:45 »
Mało jednostek dodał, ale za to doszły budynki. Kampania lepsza niż w Gathering Storm, lecz szkoda że nie udało się dodać czegoś więcej. Widać, że 3DO kończyły swe pomysły i to niestety zawiodło jeśli chodzi o dodatki do czwórki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Michaelpol90

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 15 Września 2011, 17:33:38 »
Witam wszystkich :)

Przepraszam , że pisze w tym wątku ale potrzebuję pomocy i nie wiem gdzie się zgłosic :/ Gram w heroes IV od kilku lat ( uwielbiam IV część sądzę , że jest lepsza niż III ;p) jestem dosyć dobry i postanowiłem przejść kampanię Winds of War na poziomie arcymistrzowskim , wszystko już poszlo jak spłatka ale pozostała mi kampania natury , przeszedłem początkowe misje i stoję na jednej  . . . "Gniew Natury" :/ Jak to bywa na poziomie arcymistrzowskim początkowo nie ma się ani jednej sztuki zlota mapka jest najmniejszego rozmiaru, w zamku można rekrutować rusałki oraz wilki , na zewnątrz jest budynek do rekrutowania elfów a przejścia na dalsze tereny broni kompania krzyzowców co przez dłuższy czas jest przeszkodą nie do ominięcia oczywiście komputer ma 8-9 krotną przewagę w wojsku.po jakimś czasie zbierania kasy na rekrutację jednostem i budowanie budynkow przychodzi jednostka komputera , rozwala ten oddział krzyzowców odslaniając mi drogę jednocześnie na dalsze tereny i atakuje mój zamek , jest to tak silna armia , że mam tylko dwie opcje albo uciekać i zostawić zamek bez opieki albo zginąć w jego obronie , gdy szwendam się po mapce z moją skromną armią bez możliwośc rekrutacji jednostem wszystie budynki i przejścia są tak silnie obstawione , że nie mogę nic zrobić :/ Czy jest tutaj jakiś kozak , który przeszedł tą misję na poziomie arcymistrzowskim ? Jeżeli tak to możesz powiedzieć jaką stosowałeś taktykę do wygrania tej misji ? Z góry dziękuję za odpowiedź  :) ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 16 Września 2011, 17:22:09 »
Witaj ;)
Pytanie na wstępie, jak rozwijałeś Yratsa? Ja standard Walka i Magia Natury(bez Przyzywania) oraz Zwiad. A ogólnie jak sprawa ze statystykami wygląda? A przy okazji jak mnie nie myli pamięć to w tej misji mamy za zdanie zdobyć Miasto Życia za wielkim murem? Więc ja bym polecił Tobie strategię zabawy z komputerem w zajmowanie kopalni jak i w Kotka i Myszkę.


IP: Zapisane
Michaelpol90

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 17 Września 2011, 13:32:25 »
Tak !!!Dokładnie to jest ta misja :) właśnie pierwsze co mi przyszło na myśl to fakt iż źle mogłem rozwinąć swojego bohatera (22 lvl czyli maksymalny jak na poprzednią misję , z walki mam rozwiniętą tylko obronę na arcymistrzowski, magia natury to tylko poziom zaawansowny i w dużym stopniu mam rozwinięte umiejętności podchodzące pod taktykę)- może lepiej by było pójść w poziom arcymistrzowski magi natury ;/ ale mówi się trudno a nie chce mi sie od nowa przechodzić kampani aby poprawnie tym razem rozwinąć bohatera. Co do zabawy w kotka i myszkę nie wypali bo jak mówiłem uciekając z zamku mając mala armię nic nie jestem w stanie odbić a komputer mając dwa zamki systematycznie zwiększając liczebność swojej armi zwiększa swoją przewagę gdy ja stoję w miejscu ( jedynie co mogę przejąć to siedzibe rekrutacji Gargantuana ale co to jest :/ ) Może podesłał bym Ci save z poczatkiem misji ? Nie chodzi mi o to aby przeszedł to za mnie tylko abyś powiedział mi jak to zrobić :) Nie czuł bym tej satysfakcji gdy byś przeszedł to za mnie ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 17 Września 2011, 13:37:27 »
Hmm jak coś możesz to przeanalizuję całą sytuację i postaram się podać odpowiednie rozwiązanie całej kampanii. Pasuje takowe rozwiązanie?


IP: Zapisane
Michaelpol90

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 17 Września 2011, 13:52:20 »
Pasuje w 100% :) Chodzi mi tylko o analize tej misji :)

http://sendfile.pl/98456/Natura,_IIImisjaGniew_Natury.h4s

To jest save do poczatku tej misji (powinno wypaić) , dziękuję za wszystko ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 18 Września 2011, 09:15:43 »
No cóż sprawdziłem jak wygląda sprawa i mam sporo do napisania.
1)Twój Yrats nie jest typową postacią czytaj jednoosobową armią, nie rozwinąłeś mu nawet Walki Wręcz do poziomu Arcymistrzowskiego, podobnie Łucznictwa.
2)Straciłeś 3 poziomy na załadowanie umiejek(Zwiad, Żeglarstwo, Szlachectwo) dla porównania zobacz mojego Yratsa:
http://sendfile.pl/98568/Yrats.h4s

3)Pasowałoby by ciut mu rozwinąć Magię Natury lub tak jak Ja zrobiłem Magię Życia przez co będzie miał buffa który wzmocni mu defa lub atak przez co będzie dla niego pestką pokonanie setki konserw(przy odpowiedniej taktyce(Wykorzystanie np Potki Dodatkowego Życia)

Tak więc wybrałeś zły built ażeby móc przejść tą misję będzie bardzo ciężko. Czekam na twoje uwagi lub jakowe będą.


IP: Zapisane
Michaelpol90

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 18 Września 2011, 11:13:41 »
Hmm wysłałeś mi save z poziomem srednio zaawansowanym :/ a wiesz, taki poziom trudności ma się inaczej do mojego :/ Co do walki to pisałem na innym wątku , że wg. mnie bohater powinien stać i wzmacnić swoją armię (np. przez podnoszenie statystyk z działu taktyka oraz artefaktami i czatami jedynie walke powinien mieć rozwiniętą aby nie paść po pierwszym strzale) , szlachectwo,żeglarstwo oraz zwiad nauzyłem się w seminarium gdy podbijałem zamki wroge we wcześniejszych misjach , co do magi natury to chyba faktycznie dałem ciałą , mogłem ją bardziej rozwinąć kosztem taktyki :/ Czyli rozumiem , że nie udało Ci sięnic ugrać ? :/


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry