Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 23 24 25 [26] 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 116857 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #375 : 13 Stycznia 2011, 17:15:52 »
Słuchajcie mam tutaj poniżej kilka propozycji neutralnych jednostek Imperium Jednorożca.



IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #376 : 13 Stycznia 2011, 17:23:32 »
Hmm.. trochę ciężko mi się przypatrzeć temu, ogółem ciekawe, tylko czemu Anioły są takie brązowe? ;-). A tak swoją drogą, jakie jednostki Imperium Jednorożców zastępują, czy też udało ci się zrobić je "zupełnie nowe"? Bo w sumie patrząc na fakt, że niektóre jednostki neutralne się przydadzą, to cztery jednostki Imperium zamiast czterech żywiołaków w zupełności się nadadzą.
A oprócz tego tak z czystej ciekawości: czemu 1 lvl jest dużą istotą, a 6 lvl małą? To trochę dziwne, że Paladyni tacy wielcy na jednym polu ledwo się mieszczą, a obok chłopi na aż czterech polach.
W sumie najbardziej by mi zależało, aby został Kusznik, Krzyżowiec, Gryf i Paladyn. Gryf nieulepszony, bez tej zbroi. Powód? Już w pierwszych fazach kampanii nie planowałem zbyt dużego udziału jednostek Imperium Jednorożców, a teraz postanowiłem pójść raczej w ślady iście pirackiej kampanii, gdzie Nawigacja będzie potrzebną umiejętnością, a wody będą zajmowały większość mapy. Dlatego też przyda się zastąpienie żywiołaków jednostkami Imperium Jednorożców, oprócz tego mam jeszcze pare pomysłów na jednostki, ale wolałbym to zdradzić na privie - gg czy też na PW z osobami współpracującymi przy mieście Azyl.


« Ostatnia zmiana: 13 Stycznia 2011, 17:31:44 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #377 : 13 Stycznia 2011, 17:53:36 »
Mogę dowolną jednostkę neutralną zamienić nie wiedzę problemu. Niektóre jednostki są na jednym polu bo nie zastępują na razie konkretnych jednostek, są że tak powiem tylko zakotwiczone. Natomiast co do aniołka to z brązowiłem go dla własnych potrzeb, dla własnego widzimisię ot by jednostka była bardziej orginalna;P 


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #378 : 15 Lutego 2011, 16:28:57 »
Mam pytanie, czy pracę idą do przodu, czy ukarzecie w końcu nowe zdjęcia? A jak tak to mniej więcej kiedy? Opowiecie coś więcej jak tam wam idzie przy modzie?


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #379 : 15 Lutego 2011, 17:31:11 »
No cóż, ja sam obecnie zajmuję się mapkami, ogółem jednak prace idą powoli... jak wiadomo, Sylan zaprzestał prac przy modzie (za wyjątkiem jednostek Imperium Jednorożców), i w sumie jedynym innym modderem przy tym robiącym jest Menelag, jednak on głównie robi przy projekcie Uzurpatora i nie chcę go zbytnio obciążać, jednak większość jest gotowa, muzyka też już w większości wybrana. Przy samym mieście Azylu trzeba jeszcze:
-Poprawić grafikę miasta - zwłaszcza tło wokół grodu oraz trzeba zabarwić niektóre budynki, gdyż np. część murów i większość budynków ma swój styl piracki, ale mury dodane przez Cytadelę i Zamek, a także niektóre zwyczajne domki w środku miasta mają swój niezmieniony styl.
-Zmienić parametry jednostek (na poprzednich stronach podałem, co i jak trzeba zmienić)
-Zmienić całkowicie 7lvl (Tu zwracam się do innych, aby pomogli w wymyśleniu istoty siódmego poziomu, gdyż sam nie mam pomysłu - w ostateczności można dodać jakieś zmienione Feniksy, np. jako podstawkę Roka, jako ulepszenie Ptaka Gromu i alternatywę Ptaka Sztormu czy coś takiego)
-Niektóre zdolności zmienić (konkretniej dodać umiejętność latania u Maridów, Wezyrów i Ifrytów a także zmienić Mantikorom, Kikimorom i Chimerom umiejętność Zatruty Atak na Atak Trucizną)
-Zastąpić Erwina i Kyrke innymi bohaterami Azylu, gdyż co do ich dwóch mam plany w kampaniach.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #380 : 15 Lutego 2011, 20:32:46 »
I hope you don't mind if I post in english, I learnt about this on HeroesCommunity and I don't speak a word of polish.

I like the look of the project, but have some suggestions :

-ability taxpayer for all human units (of course, they don't pay tax, but as pirates, they could steal gold)

-ammo stealer for 1A

-for tier 2, I think they should either both have mind immunity, or none of them.

-tier 3B has pathetic stats, it should just have a little less initiative than tier 3A (8 or 9) or a little less health (25?)

-I suggest force arrow for tier 3A, though, they seem pretty strong already

-bash for tier 3B, it think it should work with range attack

-more abilities for tier 4. I was thinking of purger for 4A and mark of fire for 4B

-tier 5 are as strong as tier 6. in adition to poison (or venom) abilities like weakening strike or wound seem good.

-why does the efreet have immunity to cold?

-aura of cold vulnerability for tier 6A

-I like the tier 7, they are unique. I suggest goblin eater (add goblins support to the hero's skillwheel)


how does training work? if you can't choose the units meant to be trained, I can suggest a 5th human unit. a pirate captain, based on the thane (no teleportation) with the hook of the rot zombi.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #381 : 16 Lutego 2011, 00:05:17 »
PL
Z tego co przeczytałem (patrząc na translator) on proponuje parę zmian, między innymi proponuje:
-Dodać Podatnika u wszystkich żołnierzy piratów
-Zmniejszyć ilość punktów życia i zwiększyć inicjatywę trzeciego poziomu
-Więcej umiejętności dla czwartego poziomu (Akolici)
-Dodać Lodowy Krąg dla Maridów
-Dać Pożeraczom umiejętność zżerania goblinów, a także udostępnić Kapitanom pewną zdolność Orków (z tego co pamiętam jest zdolność wśród Machin Wojennych że dodają dziennie jednego Goblina)

Tutaj odpowiedzi po polsku, przydałoby się aby ktoś kto zna angielski dosyć dobrze przetłumaczył to, bo ja muszę korzystać z translatora (Przez chorą polską edukację muszę uczyć się w gimnazjum niemieckiego, gdyż uczyłem się go w podstawówce; widać jakże inteligentni ministrowie edukacji nie wzięli pod uwagę, iż ktoś mógł być na korepetycjach z angielskiego, i w rezultacie teraz muszę uczyć się niemca którego łącznie z pierwszą i drugą klasą gimnazjum uczę się pięć lat, a także mam w szkole podstawy angielskiego, którego już ósmy rok się uczę). W każdym razie tu odpowiedzi na owe pytania:
-Co do Podatnika to ewentualnie można to dodać u pierwszego i drugiego poziomu
-Przy zmianie statystyk 3 poziomu to ok
-Przy zwiększeniu umiejętności też się zastanawiam, ale 4 lvl jest dosyć mocny.
-Przy dodaniu Kręgu Maridom to raczej nie; co najwyżej Wezyrom
-Przy dodaniu umiejętności zżerania goblinów - siódmy poziom zostanie nieco zmiemiony, więc nieaktualne.

EN

Wziąłem pod uwagę niektóre sugestie, i mam odpowiedzi na niektóre z nich (sorry za mój angielski, ale muszę korzystać z translation)

Cytuj
-ability taxpayer for all human units (of course, they don't pay tax, but as pirates, they could steal gold)

This skill can be, but only for tier 1 and 2 (except alternativ creatures - Slaves Hunters and Corsairs)

Cytuj
-tier 3B has pathetic stats, it should just have a little less initiative than tier 3A (8 or 9) or a little less health (25?)

ok

Cytuj
-more abilities for tier 4. I was thinking of purger for 4A and mark of fire for 4B

I think tier 4 is quite strong

Cytuj
-why does the efreet have immunity to cold?

Efreets are stronger Marids and they have protection against the elements of water and fire (Viziers are inclined to defend, so they have protection for all elements)

Cytuj
-I like the tier 7, they are unique. I suggest goblin eater (add goblins support to the hero's skillwheel)

Sea Monsters have the most bugs and will be changed to another creatures - here you can add your sugestions.

Cytuj
how does training work? if you can't choose the units meant to be trained, I can suggest a 5th human unit. a pirate captain, based on the thane (no teleportation) with the hook of the rot zombi.

I was thinking this, but maybe it's better to leave it as is.

Likely changes: (red colour has changed statistics)
(you need a translator to read it)

1. Bandyta
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-3
Życie: 12
Szybkość: 5
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana:
Koszt: 60
Przyrost: 8
Zdolności: Niewidzialność

1a. Złodziej
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-4
Życie: 14
Szybkość: 6
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Zdolności: Niewidzialność

1b. Łowca Niewolników
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-7
Życie: 10
Szybkość: 3
Inicjatywa: 12
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz

2. Pirat
Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 4-5
Życie: 16
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 120
Przyrost: 8
Zdolności: Szał

2a. Korsarz
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 5
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 180
Przyrost: 8
Zdolności: Szał, Zabójca Gigantów

2b. Agresor
Atak: 5
Obrona: 1
Obrażenia: 2-7
Życie: 14
Szybkość: 4
Inicjatywa: 18
Strzały:
Mana:
Koszt: 180
Przyrost: 8
Zdolności: Szał, Bezlitosny Kontratak, Odporność na kontrolę umysłu

3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa: 8
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec

3a. Grenadier
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 30
Szybkość: 3
Inicjatywa: 11
Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Precyzyjny Strzał

3b. Kanonier
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 4
Inicjatywa: 6
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce na Dystans

4. Akolita
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 10-10
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 14
Koszt: 300
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie
Zdolności: Rzucający Czar

4a. Zaklinacz
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 12-12
Życie: 40
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 22
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie, Wrażliwość
Zdolności: Rzucający Czar

4b. Czarownik
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 7-14
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana: 18
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Spowolnienie, Wrażliwość, Cierpienie, Kula Ognia
Zdolności: Rzucający Czar

5. Mantikora
Atak: 18
Obrona: 8
Obrażenia: 10-15
Życie: 80
Szybkość: 7
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 800
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak

5a. Chimera
Atak: 18
Obrona: 10
Obrażenia: 12-20
Życie: 100
Szybkość: 7
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Uderzenie

5b. Kikimora
Atak: 16
Obrona: 8
Obrażenia: 10-14
Życie: 90
Szybkość: 9
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 1000
Przyrost: 3
Zdolności: Latanie, Duża Istota, Trujący Atak, Wyniszczające Rany, Szał Bitewny, Szał, Nieograniczony Kontratak



« Ostatnia zmiana: 16 Lutego 2011, 00:32:41 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #382 : 16 Lutego 2011, 18:16:03 »
the tier 4 don't shoot?

if they shoot, then yes, they are probably strong enough


http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=34673


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #383 : 16 Lutego 2011, 22:57:22 »
Cytuj
if they shoot, then yes, they are probably strong enough

No, but they have a strong spells
Ghost Ship is a bad concept. I would rather a monster or something similar (Rocs, another Sea Monsters etc.)


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #384 : 16 Lutego 2011, 23:15:50 »
Czemu statki widmo sa złym pomysłem? Bo to bardziej okręty? Jak dla mnie pasują do tego miasta- to lepsze niz robienie podrobionych diabłów. Płynący Wrak, z ulepszeniem na Latającego holendra lub alternatywne ulepszenie- Statek Widmo.
Z odległości strzela pociskami z balisty- latający holender jeszcze jak katapulta, by niszczyc mury. Przy bezpośrednim starciu atakuje duchami.
Model strzelającego pociskami balisty i katapulty okrętu otoczonego zjawami to chyba nie problem, nie?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #385 : 17 Lutego 2011, 02:47:32 »
it is just a concept, 5th or 6th level :

hook of the rot zombi, hat of the lichmaster.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #386 : 17 Lutego 2011, 13:47:28 »
@Belegor
No naprawdę, jak to będzie wyglądało? Smok niewiele większy od człowieka to jeszcze ok, ale statek? Poza tym to będzie idiotyczne, np. załoga statku wynosi 10 innych statków. Oprócz tego, nie widzę większego powiązania jakiegoś posągu (wygląd siedliska istot 7. poziomu w Azylu) ze statkami.

@Fauch
Thunder Thane is giant, but Captain is human. Excessive growth differential. Besides, we are looking creatures 7 tier.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #387 : 17 Lutego 2011, 16:29:02 »
Jeszcze można by coś pokombinować z hydrami- Scylla była monstrum o wielu głowach i na dodatek morskim, więc może może... jedynie co wystarczyłoby zrobić to jakoś zamienić te łapy w płetwy.
Co innego mozna zrobić? Lewiatany odpadają bo jedynie smoki pasują do tego modelu, ale skrzydeł nijak nie usuniemy. Na siłę możemy zrobić gojry z wierzchowcó czarnoksiężnika- ale godzilla w Ashanie?- Chory pomysł.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #388 : 17 Lutego 2011, 18:02:04 »
A ja proponowałbym zrobić Wodnika (Trytona) z modelu któregos demona, odpowiednio przekolorowany z elementami wodnymi, można byłoby mu dać jakieś ładne efekty.


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #389 : 17 Lutego 2011, 18:30:08 »
thought about scylla too. (water hydra?)

either the upper half of a hydra, or 6 water elemental together?

Immune to water, attack all around, fright aura, unlimited retaliations?

I think the level 7 shouldn't fly, there's enough with the manticore and the efreet.


how do you like that :

1. Bandyta
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-3
Życie: 12
Szybkość: 5
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana:
Koszt: 60
Przyrost: 8
Invisibility
Taxpayer

1a. Złodziej
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-4
Życie: 14
Szybkość: 6
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Invisibility
Taxpayer
Steal ammo

1b. Łowca Niewolników
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-7
Życie: 10
Szybkość: 3
Inicjatywa: 12
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 8
Taxpayer
Shooter
No melee penalty

2. Pirat
Atak: 3
Obrona: 3
Obrażenia: 4-5
Życie: 16
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 80
Przyrost: 8
Enraged
Taxpayer

2a. Korsarz
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 5
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 110
Przyrost: 8
Enraged
Taxpayer
Fast attack
Anti-giant

2b. Agresor
Atak: 5
Obrona: 1
Obrażenia: 2-7
Życie: 14
Szybkość: 4
Inicjatywa: 18
Strzały:
Mana:
Koszt: 110
Przyrost: 8
Enraged
Taxpayer
Fast attack
Fierce retaliation

3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa: 8
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Shooter
Warding arrow

3a. Grenadier
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 30
Szybkość: 3
Inicjatywa: 11
Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Shooter
Warding arrow
Precise shot

3b. Kanonier
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 6-6
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 8
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Shooter
Warding arrow
No range penalty

4. Akolita
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 10-10
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 14
Koszt: 300
Przyrost: 4
Ice bolt Basic
Vulnerability Advanced
Slow Advanced

4a. Zaklinacz
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 12-12
Życie: 40
Szybkość: 4
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 22
Koszt: 500
Przyrost: 4
Ice bolt Basic
Vulnerability Advanced
Slow Advanced
Circle of winter Basic
Purger

4b. Czarownik
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 7-14
Życie: 30
Szybkość: 4
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana: 18
Koszt: 500
Przyrost: 4
Fireball Basic
Suffering Advanced
Vulnerability Advanced
Slow Advanced
Mark of fire

(they aren't that strong, like druids, but without the shooter ability)

5. Mantikora
Atak: 18
Obrona: 8
Obrażenia: 10-15
Życie: 70
Szybkość: 7
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 600
Przyrost: 3
Flyer
Poisonous attack

5a. Chimera
Atak: 18
Obrona: 10
Obrażenia: 12-20
Życie: 80
Szybkość: 8
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 850
Przyrost: 3
Flyer
Poisonous attack
Weakening strike
Fear


5b. Kikimora
Atak: 18
Obrona: 12
Obrażenia: 10-18
Życie: 100
Szybkość: 7
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 850
Przyrost: 3
Flyer
Venom
Fear

6
Atak: 16
Obrona: 16
Obrażenia: 12-16
Życie: 80
Szybkość: 8
Inicjatywa: 15
Strzały:
Mana: 10
Koszt: 1050
Przyrost: 2
Flyer
Immune to water
Ice bolt Advanced

6a
Atak: 16
Obrona: 24
Obrażenia: 20-20
Życie: 110
Szybkość: 8
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana: 12
Koszt: 1550
Przyrost: 2
Flyer
Immune to magic
Aura of cold vulnerability
Ice bolt Basic
Stoneskin Expert
Dispel Expert

6b
Atak: 21
Obrona: 16
Obrażenia: 10-28
Życie: 95
Szybkość: 8
Inicjatywa: 16
Strzały:
Mana: 10
Koszt: 1550
Przyrost: 2
Flyer
Immune to fire
Fire shield
Searing aura
Fireball Basic

7 Scylla
Atak: 25
Obrona: 30
Obrażenia: 25 - 50
Życie: 240
Szybkość: 5
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana: 10
Koszt: 2700 + ?
Przyrost: 1
Immune to cold
6 headed attack

7a
Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 25 - 50
Życie: 300
Szybkość: 5
Inicjatywa: 10
Strzały:
Mana:
Koszt: 3400 + ?
Przyrost: 1
Immune to cold
6 headed attack
Fright aura
Unlimited retaliations

7b
Atak: 30
Obrona: 30
Obrażenia: 25 - 50
Życie: 240
Szybkość: 5
Inicjatywa: 13
Strzały:
Mana:
Koszt: 3400 + ?
Przyrost: 1
Immune to cold
6 headed attack
Fright aura
Scavenger

oh, and replacing the 4 elementals isn't a good idea, it will modify the summon elemental spell.


« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2011, 22:38:36 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 23 24 25 [26] 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.055 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry