Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jakie książki polecacie (Czytany 8840 razy)
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« : 29 Września 2011, 19:17:01 »
Witam. Otóż ostatnio przeczytałem "Hobbita" Tolkiena. A ponieważ komputer mi się zepsuł a laptop mamy, który jest słaby nie ma żadnej ciekawej gry. Więc pomyślałem, że zamiast siedzieć przed komputerem to przeczytam jakąś książke. Nie znam się zbytnio na literaturze, dlatego prosiłbym was, abyście podali mi jakieś ciekawe tytuły. Lubie literature fantastyczną i przygodową.

Edit. Sorry za brak podstawowych znaków, ale na laptopie mamy klawiatura jest dość skomplikowana :(


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 29 Września 2011, 19:20:55 »
Poczytaj sobie trylogię Tolkiena - zanim skończysz już ci kompa naprawią.  :lol:


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 29 Września 2011, 19:31:17 »
Poczytaj sobie trylogię Tolkiena - zanim skończysz już ci kompa naprawią.  :lol:
Tylko zasilacz się spalił, Tolkiena można zobaczyć, może będzie to ciekawa lektura ;D


IP: Zapisane
Adaskop

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 147


Abraham.

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 29 Września 2011, 19:32:20 »
Tego kwiatu jest pół światu... :) Jako osoba starająca się czytać codziennie, trudno mi polecić jakaś jedną pozycję. Trzeba się bardziej określić. Zależy dużo czy wolisz polską/zagraniczną prozę. Jako, iż mówisz, że nie czytasz za wiele to może zacznij od klasyków?:)