Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja I (Czytany 3197 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 27 Października 2012, 21:44:10 »
Autorstwa Mojego i Psychol55

1.Start                                       1.Toghrul
2.Dolina Szczęśliwości                 2.Ishtvan
3.Daeva
4.Toghrul

Spis Zadań:


- Główne:

   *Krew Toghrula; pokonaj Toghrula, przebuduj Mazoleum
   *Doniesienie o demonach; pokonaj dwie watahy wilków, znajdź Kapłankę, idź do pobliskiej osady, podbij osadę
   *Bohater Inferna; pokonaj bohater Inferna, zajmij wszystkie kopalnie w dolinie

- Poboczne:

   *Wędrówka przez mrok; przedostań się na drugi koniec sieci tunelów
   *Róg; Znajdź Wojenny Róg Legionów

Prolog Misja 1 – Zguba Gryfów „Synowie pokutują za grzechy swoich ojców”.

Na początek wstęp historyczny, gdzie dowiemy się co nieco o naszym przeciwniku w Prologu. Następnie pojawi się scenka, w której Sveltana poucza syna Pawła – Sławoja, by nie lekceważył doniesień o demonach panoszących się po jego włościach.  Tak, więc trzeba to sprawdzić.

  [1] Cały czas będą się nam wyświetlać podpowiedzi, które będą pomagały nam w rozgrywce. Kierujemy się wyznaczoną trasą, zbierając okoliczne zasoby. Za oddziałem kapłanek, który stanie nam na drodze i się do nas przyłączy, będzie czekać oddział demonów. Spotkamy też jedną z ważniejszych postaci w grze – orka Kraala. Idąc dalej zajmujemy Przystań [2]. Naszym zadaniem jest zdobycie kopalni, oraz pokonania (Przy pomocy - orków Kralla) demonicy Deavy [3]. Nim jednak przejdziemy do dzieła, czas na budowę koszar. Wynajmujemy w nich gwardzistów, po czym wyruszamy z miasta. Jedziemy na południe, pokonując po drodze mały oddział demonów. Zbieramy wszystko w zasięgu wzroku. Zaznaczam, że kopalnie strzeżone są przez istoty z trzonu, dlatego nie widzę problemu z pokonaniem ich. Wpierw zdobywamy kopalnie na wschodzie. Potem ruszamy na zachód, gdzie zdobywamy kopalnie kamienia. Kawałek dalej na południu, koło zburzonego mostu spotykamy oddział orków, który się do nas przyłączy. Następny oddział spotkam w drodze do kolejnych kopalni. Na południu, docieramy do dwóch kopalni kryształów, zdobywamy je i ruszamy na wrogiego bohatera. Chodzi o Deavę, która znajduje się blisko wejścia do podziemi. Jest to pierwsza bitwa, która wymaga trochę zaangażowania. Zachowujemy dystans od wroga, wskrzeszamy nasze oddziały przy pomocy kapłanek i razimy przeciwników z dystansu.

   Po wygranej bitwie, udajemy się po artefakt leżący w kotlinie i odwiedzamy Kamień Oświecenia (zasoby nie będą nam w tej misji zbyt potrzebne, więc nie ma po co ich zbierać). W między czasie przemawia do nas Kruk. Zaleca znalezienie Wojennego Rogu Legionów. Odszukamy go przy okazji w podziemiach. Naszym kolejnym celem jest pokonanie Toghrula (Szaman z intro), oraz przejęcie Mauzoleum (Miasto Inferno). Po pokonaniu pierwszego wrogiego bohatera, udajemy się do Katakumb, który umożliwi nam zejście do podziemi. Na południu, zaraz przy wejściu spotkamy ghule. Strzegą Wojennego Rogu Legionów (+1 do morale), z misji pobocznej. Po zwycięstwie, kierujemy się na północ. Po krótkiej pogawędce z Toghrulem [1], idziemy dalej. Warto odwiedzić posąg Ślepej Kapłanki, oraz zaatakować duchy. Strzegą one, bowiem Sandałów Szybkiej Podróży . W dalszej drodze napotykamy Piramidę, w której przesiadują Nieumarli. Zalecam skorzystać z gościnności, by zyskać niezbędne doświadczenie. Dodatkowo pozyskamy strzelców wyborowych. Ruszając dalej znajdujemy - Obręcz Przymierza Winterwindów. Przy końcu tunelu natkniemy się na Ishtvana [2], który będzie nas dręczył prawidłami. Wtenczas kończymy zadanie – Wędrówka Przez Mrok. Nieopodal nas wyrosło Miasto Inferno. Czas na ostateczny atak, w twierdzy czeka na nas Toghrul [4]. Po zwycięstwie odwiedza nas Sveltana, która podaruje naszemu bohaterowi broń rodową - Miecz Gryfa. I to już koniec zmagań w pierwszej misji.



« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2013, 17:58:37 wysłane przez Hadrian » IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry