Tawerna.biz - Forum

Mody & modowanie => Heroes V - Moderskie Projekty => Wątek zaczęty przez: sylan w 14 Grudnia 2015, 18:30:30



Tytuł: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: sylan w 14 Grudnia 2015, 18:30:30
Temat został założony, żeby nie zaśmiecać pierwotnego wątku SoS. Wszelkie błędy jakie znajdziecie wrzucajcie tutaj postaram się jakoś je poprawiać w miarę możliwości ;) Jak macie jakieś propozycje zmian też tutaj możecie się wypowiedzieć. Tutaj też możecie się wypowiedzieć o balansie, co zmienić/zostawić ;)


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Górski w 14 Grudnia 2015, 19:24:27
1. Muzyka Inferno, nawet kiedy wrzuciłem plik z muzyką.

2. Model trolla zanika. Chodzi tutaj o górną część ramion i górną część nóg.

3. Nawet jeśli coś zbuduję ekran nadal wydaje się pusty.

4. W drzewku rozbudowy pisze że magazyn zasobów produkuje 1 jednostkę siarki, podczas gdy tak naprawdę produkuje 5 jednostek drewna.

5. Na mapie przygody nazwa bohatera brzmi "Lord Demonów".

6. Nazwy miast i opisy miast z Inferno.


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Ursus2014 w 14 Grudnia 2015, 20:16:09
Dołączam się do kolegi powyżej- u mnie również ręce i nogi trolla zanikają i taki sam błąd zauważyłem u tapodów, zaś co do tapodów to coś bym z nimi zrobił, bo giną w dużych ilościach.


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: sylan w 15 Grudnia 2015, 18:01:55
@Górski
1. Jesteś pewien, że dobrze to zrobiłeś,bo u mnie działa. Musisz znaleźć w katalogu z grą muzykę o nazwie Town-Inferno.ogg i zastąpić tym plikiem ogg co podesłałem (ten plik zastępuje tylko muzykę w mieście).
2. Zanika w jakimś konkretnym momencie, np podczas ataku? Bo to może być problem szkieletu jednostki bazowej i czasami może się zdarzyć, że np ręka załamie się pod dziwnym kątem, albo przejdzie przez fragment zbroi. Tych błędów nie da się jednak zmienić, tylko zakryć... Nie można poprawiać animacji jednostek, więc dziwne rzeczy wychodzą czasami.
3. Pusty w jakim sensie? Nie pojawiają się budynki? Może słabo szukasz;P Na razie nie mogłem zamienić tego okienka budowy, żeby pokazywało miejsce, w którym wznosi się określony budynek, bo za dużo z tym roboty...
4. i 5. Postaram się je poprawić o ile znajdę pliki co za to odpowiadają;)
6. Przy wybieraniu losowych miast się nie zmieniają opisy? U mnie są zmienione. Chyba, że chodzi ci o miasta, które są już ustawione na mapie i nie da się wybrać innych przy rekrutacji mapy? Jeśli o te to pewnie zapomniałem pozmieniać ich plików...

@Ursus2014
Tapody miały być typowym mięsem armatnim. Można łatwo zwiększać ich ilość przez umiejętność rasową i umiejętność ulepszenia. Mogę spróbować dać im więcej życia, ale nie wiem jak wtedy będzie sobie radziła cała rasa walcząc z innymi frakcjami...


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 15 Grudnia 2015, 23:33:05
Tapody i Trolle nie mają po prostu modeli ramion i ud.. tak było przynajmniej u mnie, więc albo to błąd w skryptach albo zapomniałeś wrzucić modeli do bin.


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: sylan w 16 Grudnia 2015, 15:12:55
@Górski
1.?
2. Poprawione.
3.?
4. Poprawione.
5. Poprawione.
6. Poprawione ?

@Ursus2014
Zwiększyłem tapodom trochę życia.

@Lord Khorne
Miałeś rację zapomniałem o bin;P

GAJ BETA-Poprawione błędy (http://www.megawrzuta.pl/download/4cd01cbea1c420d902433e54737e31dd.html)


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Górski w 16 Grudnia 2015, 19:33:28
Ok, w najnowszej wersji wszystko jest git. :)


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Antonsky07 w 17 Grudnia 2015, 17:59:36
Podczas grania napotkałem się na pewne elementy które może nie są jakoś specjalnie przeszkadzające ale jednak są widoczne. Mówię o efektach. Podczas używania zdolności rasowej rozrost pojawia się efekt lecz trwa on do wykonania czynności przez tę jednostkę (np. ruch czy atak). Druga rzecz to poruszanie się Tapodów. Podczas ruchu teleportują się, lecz tej czynności nie towarzyszy żaden efekt. Nie wiem czy są to błędy lub po prostu nie wszystkie efekty są już gotowe, ale pomyślałem, że warto będzie o tym napisać.


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: sylan w 19 Grudnia 2015, 19:49:08
Zmieniłem animację ruchu tapodów i pozbyłem się większości drzew z miasta...

Gaj-poprawione2 (http://www.megawrzuta.pl/download/9311c17df1eb1fd977c5d2d2539e3178.html)


Tytuł: Odp: Homm5:SoS Gaj-błędy, bugi, problemy
Wiadomość wysłana przez: Adrian70 w 09 Stycznia 2016, 11:30:19
"Plik stracił wazność lub został usunięty."  :(