Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 116529 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 12 Marca 2010, 14:36:03 »
@Up fajnie że się włączyłeś każda pomoc się liczy.
A propo akolity może coś takiego lv 4:



Cytuj
A tak poza tym fajnie wyszedł. (Tak swoją drogą jak on będzie atakował skoro nei ma młota? :D)
Tak:

A i nie strzela! Bo po co, to nie kapłan.


-->Teraz mam trochę problem z lv 5 robić konnego z kawalerzysty, czy może bać na 5 balistę? A może coś innego?


« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 15:38:44 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 12 Marca 2010, 14:40:25 »
Khem...  :-\ Na pierwszej stronie zrobiłeś extra kampanie do tego, tylko...
nie wiem czemu zmieniłeś zdanie z mutantów na korsarzy  :huh:


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 12 Marca 2010, 14:40:47 »
Może lepiej zrobić kawalerzystę na wilku? O ile oczywiście to możliwe...

Ciężko chyba znaleźć tekstury na mutantów.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 12 Marca 2010, 14:45:46 »
Khem...  :-\ Na pierwszej stronie zrobiłeś extra kampanie do tego, tylko...
nie wiem czemu zmieniłeś zdanie z mutantów na korsarzy  :huh:

Kampania po pierwsze nie była moja. Po drugie ja się nie znam na tworzeniu kampanii więc póki nie znajdzie się jakaś osoba kampanii nie będzie. Po trzecie mutanci nie mieli podanych jednostek, a świat Ashan został tam zmieszany z innymi co jakoś popsuło by niektórym obraz z V. To chyba tyle.

P.S
Znalazłyby się jakieś osoby, które przygotowałyby ikonki dla tych jednostek. Wystarczy tylko odpowiednio przerobić ikonkę. A do gry już sam mógłbym wstawić.



« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 15:44:21 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 12 Marca 2010, 15:26:34 »
Akolita świetnie ci wyszedł, jedynie dwie porady miałbym do niego:
-Kaptur zrobić w kolorze jego ubrania, bo to dziwne iż ma ciuchy ciemnobrązowe a kaptur jasnobrązowy.
-Podciemnić tą różdżkę.
A tak poza tym fajnie wyszedł. (Tak swoją drogą jak on będzie atakował skoro nei ma młota? :D)

Co do tego Akolity to trochę dziwne - Akolita ma Spowolnienie i Wrażliwość, a jego ulepszenie tylko jeden czar?
Ja zaś spróbuję ułożyć opisy Strzelców, Mistrzów Łuku, Arbalistów, Akolitów, Zaklinaczy i Czarowników.
Tak swoją drogą, coś nie jestem przekonany do Grenadiera. Bądź co bądź nie należy mieszać epok, a wątpię, by średniowieczni piraci dysponowali bronią renesansu (Bo H5 to raczej odwzorowany jest w średniowiecznym klimacie)

3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-7
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa: 10
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Deszcz Strzał (Zdolność Łuczników)
Opis: Strzelcy są wykwalifikowanymi jednostkami piratów. Strzelają jakby urodzili się z łukiem w ręce, a ich strzały rażą wiele jednostek na polu walki. Niewiele jednostek może równać się z tymi mistrzami strzelectwa.

3a. Mistrz Łuku
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 20
Szybkość: 3
Inicjatywa: 10
Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Deszcz Strzał, Podwójny Strzał (Zdolność Myśliwych i Wielkich Łowczych)
Opis: Strzelcy są doskonałymi łucznikami, ale Mistrzowie Łuku są wręcz ekspertami. Kapitanowie oddadzą dla nich każdą sztukę złota, byleby ci przyłączyli się do nich i towarzyszyli im podczas ataku na wioski i miasta Imperium Jednorożców.

3b. Arbalista
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 22
Szybkość: 4
Inicjatywa: 7
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce na Dystans (Zdolność Kuszników/Mistycznych Łuczników)
Opis: Łuki zastąpiono kuszami. Ilość zastąpiono jakością. Prędkość oddawania strzałów zastąpiono precyzyjnymi strzałami. Arbaliści dysponują wysoko technologicznie postawionymi kuszami. Dzięki temu ich kusze trafiają w każdą jednostkę w polu i przebijają ją na wylot.

4. Akolita
Atak: 5
Obrona: 5
Obrażenia: 10-10
Życie: 42
Szybkość: 4
Inicjatywa: 13
Strzały: 4
Mana: 14
Koszt: 300
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie
Zdolności: Strzelec, Rzucający Czar, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
Opis: Każda dobra armia powinna składać się ze strzelców, piechoty i magów. Kapitanowie okrętów nie zapomnieli o tym, i dlatego najęli Akolitów, by ci wspomagali armie piratów swymi lodowymi zaklęciami, a także spowalniali ich działania.

4a. Zaklinacz
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 12-12
Życie: 45
Szybkość: 4
Inicjatywa: 14
Strzały: 6
Mana: 16
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Lodowy Promień, Krąg Lodu, Spowolnienie, Wrażliwość
Zdolności: Strzelec, Rzucający Czar, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
Opis: Kontynuując podboje wybrzeży, Akolici przestali wystarczać flotom pirackim. Podpatrując sztukę rzucania zaklęć praktykowaną przez Matrony Cienia z Ygg-Chall, piraci wyszkolili Zaklinaczy. Ci mistrzowie magii oprócz rzucania zaklęć wody potrafią spowalniać wroga i osłabiać jego pancerz.

4b. Czarownik
Atak: 10
Obrona: 6
Obrażenia: 10-18
Życie: 40
Szybkość: 4
Inicjatywa: 16
Strzały: 8
Mana: 14
Koszt: 500
Przyrost: 4
Zaklęcia: Spowolnienie, Wrażliwość, Cierpienie, Kula Ognia
Zdolności: Strzelec, Rzucający Czar, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
Opis: Czarownicy to magowie, którzy zamiast trenować sztukę używania wody na niekorzyść wrogów postanowili pójść w przeciwstawny żywioł, i zaczęli używać zaklęć ognia. Potrafią także osłabiać pancerze oraz siłę ataku wrogów, dzięki czemu piracka flota ma znacznie ułatwione zadanie.

Ps.
Może piąty poziom to byłaby Mantikora ze zmienionymi statystykami? Byłaby to np. bestia złapana przez piratów i użyta do własnych celów. Byłoby to tak:
Podstawka: Mantikora
Ulepszenie: Chimera
Alternatywa: Kikimora (Z "Wiedźmina")


« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 15:30:33 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 12 Marca 2010, 15:43:44 »
Nawet dobry pomysł z tą chimerką w końcu oni też muszą mieć jakąś bestię przy sobie ;D
A jak miałaby niby wyglądać?

A co do akolity kaptur jest właśnie skopiowany i przyklejone z tej "sukienki". A różdżkę lepiej zostawić taką, bo miała niby mieć srebrną rękojeść a jak przyciemnię to trochę ten efekt popsuje.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 12 Marca 2010, 15:56:28 »
Mi bardziej chodziło o to by kolor był jak z tych rękawów.

Z 5. poziomem mogłoby być tak:
-Mantikora - tak jak jest.
-Kikimora - ciemniejsza skóra, grzywa ciemnoszara, ogon też dosyć ciemny i może ślady krwi naokoło.
-Chimera - ciemniejsza skóra, grzywa czerwona a nie pomarańczowa i może np. ślady walki dać (W pewnym miejscu jakieś rany, rozcięcia itp)


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Gryfion

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 12 Marca 2010, 16:55:18 »
Tak swoją drogą, coś nie jestem przekonany do Grenadiera. Bądź co bądź nie należy mieszać epok, a wątpię, by średniowieczni piraci dysponowali bronią renesansu (Bo H5 to raczej odwzorowany jest w średniowiecznym klimacie)

A gremliny mają bron palną i co?
Można wymyślić że piraci ukradli ten ,,pistolet" gremliną.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 12 Marca 2010, 17:15:16 »
No wiesz, to jest jakaś taka zabaweczka co ją sobie gobliny skonstruowały. Poza tym grenadier nie korzystał z jakiejś takiej wyrzutni czegoś, ale raczej z arkebuzów a później i strzelb.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 12 Marca 2010, 17:18:39 »
Mimo wszystko pozostanę przy tej jednostce. Jakoś wydaje mi się o wiele lepsza niż kolejny łucznik.

Dodaje też mantykorę (troszkę podkolorowaną) chociaż wiem że każdy wie jak wygląda :p


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 12 Marca 2010, 17:28:06 »
Bardzo podobają mi się Twoje mody sylan ;] Co do mantikory to ładne, żywe kolorki ;)


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 12 Marca 2010, 17:47:00 »
A może na 7 poziom zamiast lewiatana to cthulhu. Wydaje mi się, że byłby łatwiejszy do zrobienia.
Tutaj trochę informacji o nim http://pl.wikipedia.org/wiki/Cthulhu
A tutaj zdjęcie na którym można było by bazować http://roberthood.net/blog/wp-content/uploads/2009/09/cthulhu.jpg
Wygląda tu jak Pao - Kai tylko ze zmienioną głową. Można byłoby podmienić trochę kolorek i wstawić łeb np. hydry, albo czata. Nie musi mieć wcale tych wodorostów.



IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 12 Marca 2010, 18:19:37 »
Ok, w takim razie mogę dać prototyp Grenadiera i jego ulepszeń (Pomijając, że broń trochę nei apsuje ale co tam )

3. Strzelec
Atak: 5
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 18
Szybkość: 3
Inicjatywa: 10
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 150
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec
Opis: Strzelcy dysponują zaawansowaną bronią, której projekty ukradziono ze Srebrnych Miast. Prymitywne wyrzutnie jakich używały Gremliny zostały polepszone przez piratów, i zostały używane na ich okrętach.

3a. Grenadier
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 4-8
Życie: 20
Szybkość: 3
Inicjatywa: 10
Strzały: 24
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Precyzyjny Strzał (Zdolność Strzelców Wyborowych)
Opis: Broń palna używana przez Strzelców spełniała oczekiwania piratów, ale dla nich to i tak było za mało. Wyrzutnie wzbogacono o nowe elementy, same pociski także polepszono. Tak oto stworzono nową broń, która na bliskich odległościach zadaje ogromne obrażenia.

3b. Kanonier
Atak: 4
Obrona: 6
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 4
Inicjatywa: 6
Strzały: 16
Mana:
Koszt: 200
Przyrost: 6
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce na Dystans (Zdolność Kuszników/Mistycznych Łuczników)
Opis: Nawet gdyby piraci mieli najpotężniejszą broń w Ashan, dla nich i tak byłoby to mało. Wyrzutnie Grenadierów przestały im wystarczać, więc wzbogacili swoje oddziały o potężne pancerze oraz potężną broń. Bez względu na pokonywane odległości, ich obrażenia są równie silne.


___


Wpadłem też na inny pomysł. Może zrobić tak:
-Na piąty poziom nie dawać Mantikor, Chimer i Kikimor, ale dać coś w stylu Zmory z H4. Miasto piratów zastępuje Inferno, więc możnaby zrobić jednostkę na styl Piekielnego Rumaka. Możnaby np. odjąć jego róg, dać grzywę jak u jednorożca. I zrobić później tak:
Podstawka: Rumak - Sierść miałby brązowo-pomarańczową, zaś grzywę i ogon - mocno brązową. Zdolność Szarży.
Ulepszenie: Zmora - Miałaby czarną sierść i czerwoną grzywę. Zdolność Szarży i Strachu (To co u Zmór z Inferno).
Alternatywa: Sam nie wiem jaka nazwa - Sierść szara, zaś grzywa czarna. Zdolność Szarży i np. Odwaga (Zdolność Minotaurów).

Na szósty poziom przesunęłoby się Mantikory, Chimery i Kikimory, zaś siódmy poziom zajęłyby Utopce.


« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 18:39:38 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 12 Marca 2010, 18:40:21 »
A może na 7 poziom zamiast lewiatana to cthulhu. Wydaje mi się, że byłby łatwiejszy do zrobienia.
Tutaj trochę informacji o nim http://pl.wikipedia.org/wiki/Cthulhu
A tutaj zdjęcie na którym można było by bazować http://roberthood.net/blog/wp-content/uploads/2009/09/cthulhu.jpg
Wygląda tu jak Pao - Kai tylko ze zmienioną głową. Można byłoby podmienić trochę kolorek i wstawić łeb np. hydry, albo czata. Nie musi mieć wcale tych wodorostów.

Pomyślimy zobaczymy ;P Jednak ten tutaj stworek ma ręce a paokai nie ma, no ale może by się udało. Dzięki że chciało ci się coś szukać.

Bardzo podobają mi się Twoje mody sylan ;] Co do mantikory to ładne, żywe kolorki ;)
Dzięki, cenię twoje zdanie ;P

@Up
Fajnie, na pewno wykorzystam.
Cytuj
Wpadłem też na inny pomysł. Może zrobić tak:
-Na piąty poziom nie dawać Mantikor, Chimer i Kikimor, ale dać coś w stylu Zmory z H4. Miasto piratów zastępuje Inferno, więc możnaby zrobić jednostkę na styl Piekielnego Rumaka. Możnaby np. odjąć jego róg, dać grzywę jak u jednorożca
Ciężko byłoby coś takiego zrobić :-\. A co do inferno, no to do końca nie wiem, może udałoby się podmienić Przystać. Chyba byłoby lepiej.

A macie jakieś pomysły na lv6?


« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 18:43:09 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 12 Marca 2010, 18:49:10 »
W sumie to "wodna" rasa. A co myślicie, aby dać żywiołaki wody?
A jak miasto ma wyglądać w środku?


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.065 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry