Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 116980 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 12 Marca 2010, 19:07:29 »
Hmm... Tu też zależy co zamieniamy. Jeśli zamienimy Przystań, to wtedy łuczników nie będzie tak dużo, i możnaby wcisnąć ich gdzieś na niższych poziomach. I wtedy zrobić tak:
1. Bandyci/Złodzieje/Łowcy Niewolników
2. Piraci/Korsarze/Agresorzy
3. Strzelcy/Mistrzowie Łuków/Arbaliści
4. Grenadierzy/Elitarni Grenadierzy/Kanonierzy
5. Akolici/Zaklinacze/Czarownicy
6. Mantikory/Kikimory/Chimery
7. Utopce/Pożeracze/Giganci

Jeśli jednak zrobić te konie, to możnaby inaczej - nieulepszone Jednoroże, odejmuje się je róże naokoło nich, oraz zamienia się im łby by grzywy nie stały im. Można użyć np. głowy konia Duncana.
Inna możliwość - Zrobić coś w stylu jeźdźca. Można użyć modelu Godryka, Duncana... Inny sposób to użyć wilków na pierwszy lub drugi poziom. Kolejne pomysły? Zrobić coś na styl morskich nimf (Ogólnie może być: Morska Nimfa, Okeanida i np. Medriara).

A macie jakieś pomysły na lv6?
Jeśli dać coś na niższe levele, mogłoby być to Mantikory/Kikimory/Chimery. Mogą być to także wspomniane wcześniej Utopce. Choć nie byłyby takie w jakie dawniej wierzono (Małe brzydkie diabliki co w pełni księżyca wychodzą z wód jezior i rzek), to cóż... często tak robiono (Jak np. elfy przedstawiane z początku jako wróżki lub europejskie smoki przedstawiane jako węże czy wiwerny). Chociażby w Disciples II - przedstawiane jako tacy morscy uzbrojeni żołnierze. Tutaj możnaby ich użyć jako morskich olbrzymów (Np. Kolosi otoczeni jakimiś glonami czy korzeniami, które można wziąć np. od Nimf czy Rusałek)

@Gwynbleidd
Wtedy dziwnie by było - Żywiołaki Wody jako jedyne mają swoje miasto, a inne żywioły są neutralne. Jak już to trzebaby wszystkie włożyć do miasta tak jak np. w Confluxie.
CO do wyglądu miasta - proponowałbym tak:
Morskie wybrzeże, zaś nieopodal trzy wielkie wyspy połączone drewnianymi mostami. Na nich byłyby wszystkie budynki, na wybrzeżu jedynie Fort/Zamek/Cytadela. Łza Ashy byłaby czwartą wyspą, np. "WYspa Czaszki", i gdzieś oddalona wyspa ze skałami w kształcie czaszki, a bonus to np. 5000 sztuk złota dziennie, 50% populacji dodatkowej i zwiększenie szczęścia oraz morale wszystkich bohaterów o 1. (Połączenie osłabionych efektów Łzy Ashu z Sylvanu i Przystani). Z wierzchu zaś (Czyli "poza miastem") wyglądałoby tak:
-Coś jak jezioro, zaś na środku byłaby największa wyspa na której znajduje się Kapitol, wieża magów itp. Wyspa z gruntem łączyłaby się standardowo mostem, zaś naokoło mury.
Podczas oblężeń wyglądałoby to np. jak w mieście Sylvanu. Mury miałyby ciemniejszą barwę, jeszcze gdzieniegdzie byłyby np. ślady krwi. Bez tych daszków, bo wyglądają jak orientalne. Fosa byłaby jak w przystani czyli drewniane pale.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 12 Marca 2010, 19:43:11 »
@Up
Nie chcę zburzyć wizji twojego miasta, ale tak to nie działa. Nie da się w mieście zmieniać i przestawiać dowolnie wybranych budynków. Nie da się nawet ich edytować. Dlatego w mieście wiele się nie zmieni. Będzie to albo inferno, albo przystań odpowiednio przestylizowana na piracki styl.

Zaś co do lv 6
Wolałbym uniknąć wstawiania tych tytanów (byłyby 3x większe od innych jednostek, ciężko je przerobić, jakoś mi nie pasują).
Już jednych strzelców też mam w mieście to chyba podziękuję. Słabsze jednostki też nie chcę dodawać, bo musiałbym od nowa poprzednie jednostki pakować do gry. Żywiołaki  jakoś też nie pasują do miasta zresztą podobnie do koników. Modeli bohaterów też nie można używać bo nie mają połowy potrzebnych animacji :-\ :-\ :-\

Może macie jeszcze jakiś inny ciekawszy, piracki pomysł? 


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #47 : 12 Marca 2010, 19:50:53 »
Cytuj
@Up
Nie chcę zburzyć wizji twojego miasta, ale tak to nie działa. Nie da się w mieście zmieniać i przestawiać dowolnie wybranych budynków. Nie da się nawet ich edytować. Dlatego w mieście wiele się nie zmieni. Będzie to albo inferno, albo przystań odpowiednio przestylizowana na piracki styl.
Aha... Szkoda. A nie można dać wyglądu innego miasta, np. Orków? (Nie chodzi o to by ich zastąpić, ale by położenie budynków było jak u orków.)

Cytuj
Już jednych strzelców też mam w mieście to chyba podziękuję.
No wiesz, wszystkie miasta poza Inferno mają dwóch strzelców.

Cytuj
Żywiołaki  jakoś też nie pasują do miasta zresztą podobnie do koników.
No wiesz, konie mogą pasować - jako stworzenia złapane przez piratów i użytych do walki. Tak jak zrobiły to np. elfy, czy ludzie z gryfami. [/quote]

No to może (Jeśli zastępuje to Inferno) dać jakiegoś zmienionego Diabła?Nie jest aż taki duży, a pasuje jako taki morski stwór. W ostateczności można dodać jakiegoś smoka.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Gryfion

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #48 : 12 Marca 2010, 20:12:42 »
Co do wyglądu miasta to ja bym zrobił z Inferno.Pomalować lawę na niebiesko aby wyglądała jak woda,a budynki na taki zielonkawo czarny i usunąć płomienie. Całość wyglądała by jak kryjówka piratów w jakiejś jaskini.

Wiadomość doklejona: [time]12 Marzec 2010, 21:31:09[/time]
Można by tak zmienić kilka budynki:
Posiadłość Diablików-Gildia Bandytów,zmienić tylko kolor(tak jak wszystkie budynki)
Demoniczna Wieża-Arena Treningowa usunąć ogień i posągi demonów          
Psiarnia-? tutaj nie wiem jak to przerobić
Sala Pokus-Świątynia Utopców tak samo jak posiadłość diablików
Piekielne Stajnie-Stajnie Mantikor usunąć płomienie, pomalować okna na niebiesko oraz jeśli się da to zmienić posągi zmór na mantykory
Bóstwo Potępionych-Podwodny Potwór pasowało by zmienić twarz na Cullta, ale pewnie się nie da, płomienie w środku na morską zieleń      


« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2010, 22:07:14 wysłane przez Gryfion » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 12 Marca 2010, 22:30:59 »
Nie wiem co o tym myślicie, ale może zrobiłbym jakiegoś jaszczura tzn model diabła, a głowę i ogon od jaszczura z mroczniaków?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #50 : 12 Marca 2010, 22:58:30 »
Hmmm... Nawet by mogło wypalić.
Tak swoją drogą, mam też inne koncepcje jednostek:
1). Wpadłem na to jak przyjechał do mnie dzisiaj mój 5-cio letni siostrzeniec (Siostra musiała w szpitalu zostać z jego młodszym bratem bo na cośtam zachorował) i mu mama kupiła na urodziny jakiś statek mroczny, i jak popatrzyłem to na myśl mi przyszedł jakiś nieumarły pirat. Można przy okazji też przerobić Zaklinaczy bądź Czarowników jako takich "Nekromantów". Byłby przy tym użyty np. szkielet i ktoś z Przystani.
2). Można użyć Rycerza Śmierci, i jedynie nogi oraz głowę konia zmienić na jakiegoś "Żywego".
3). Kolejny raz Utopca, ale tym razem nie jako olbrzyma, ale jako takie morskie cóś. Można zrobić by Goblina Sidlarza bez sideł i jakichś liści, zaś bandarze przerobić aby przypominały łuski.
CO do twojej koncepcji - też może wypalić. Można też spróbować z głową np. Hydry. Z nazw mógłby taki powstać:
Jaszczurzy Wojownik/Reptilion/Czempion Jaszczurów
I cóż, zobaczymy, jak wyjdzie.

Swoją drogą, Sylan, mam pare pytań:
-Co do robienia wnętrz miast - chodzi tylko o położenie budynków (Np. gdzie ma być Ratusz, gdzie Gildia Magów itp) czy także o ich wygląd? Jeśli o to pierwsze, to można jednak spróbować mojej koncepcji z wyspami - z tym, że inaczej by były położone. Jeśli to drugie, to chyba zamianka na Przystań wydaje się mądrzejszym rozwiązaniem - bo trochę nie pasowałoby z Inferno. Albo... można zamienić na Orków - ich namioty, budynki... to wszystko bardzo pasuje także do piratów. Jeszcze by się o pare szczegółów zadbało, i proszę - dobrze wyglądające miasto piratów.
-Czy możesz do miasta zastępującego np. Inferno dać wygląd np. Sylvanu?
-Czy możesz edytować zdolności ze Skilwheela? (Np. by bohater wymagał innych umiejętności do zdobycia zdolności)
-Mam też pomysł na zdolność rasową - przed każdą bitwą przyłączałby się drobny oddział wojsk. Dałoby się tak zrobić?
-Czy możesz zmieniać specjalizacje bohaterów? Przykładowo Zehir - ma specjalizację, ze gdy jakiś jego oddział ginie, pojawia się grupka żywiołaków, zaś czary Przywołanie Żywiołów i Przywołaj Feniksa są mocniejsze. Dałoby się zrobić specjalizację: Gdy ginie oddział wojsk, pojawia się grupka żywiołaków wody, a czary Lodowy Krąg i Lodowy Promień są silniejsze? Bo mam koncepcję na taką zdolność u pewnej bohaterki.
-Co sądzisz o tym, aby oprócz miasta piratów zrobić po dwa wyglądy dla każdego z bohaterów - jeden jako kobieta, a drugi jako mężczyzna? Ot taki dodatek, a bardzo by pasował.

Ps.
-Jeśli nie dałoby się zrobić tej zdolności rasowej, a miasto zastępywałoby Przystań, to możnaby ten sam talent rasowy dać - szkolenie jednostek.
-W przypadku ostatniego mojego pytania mam też propozycję na bohaterów.
Jako mężczyzna: Zmieniony kolorystycznie Duncan.
Jako kobieta: Zmieniona kolorystycznie Ornella.
-Ostatnie pytanie: Czy Mantikory, Kikimory i Chimery oficjalnie stały się istotami 5. poziomu? Bo jak coś to mogę już zrobić statystyki i opis.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 13 Marca 2010, 15:44:09 »
Skoro to ma być wodne miasto, to może jakieś Cthuhowe potworki?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 13 Marca 2010, 15:53:35 »
Nadchodzi kolejny lv ;D ;D

Tutaj miałem trochę kłopotów, bo jak się okazało gra nie chce czytać efektu ogona (widocznie można tylko 1 model do jednostek) Ale mimo tego faktu mod wydaje mi się udany. Tylko nie wiem czy kolor jaszczuroczłeka się udał. Przynajmniej wygląda jak jakiś strażnik głębin;)

A i odpowiedzi dla zainteresowanych
1) Modyfikacja miasta jest bardzo skomplikowana, bo miasto składa się z ok 30 modeli połączonych ze sobą, których skrypty znajdują się w kilkudziesięciu różnych miejscach. Dlatego łatwiej jest zrobić od nowa miasto. Nie znaczy to że wcale jest to takie łatwe. W mieście można jedynie zmieniać np kolor ścian, nieba, tła, ziemi itp oraz efekty np ognia. Dlatego żeby mieć odpowiedni gotowy wygląd miasta można jedynie podmienić odpowiednie jednostki tego miasta. Prośnie wytłumaczyć nie mogę. Popatrzcie na Obliwon.
2) Takie coś nie jest możliwe.
3) Tak to jest możliwe tylko mówiąc szczerze za bardzo się na tym nie znam, ale tak są tacy co potrafią to robić. Ja jedynie na obecną chwilę potrafię np sprawić że przy awansie pojawiały się częściej umiejętności np z logiki.
4)Nie, raczej nie. Chyba że takie coś jest już w grze tzn czy jest taka zdolność, ale wątpie.
5)Trochę skomplikowane. Wolałbym ograniczyć się do urzywania tylko istniejących specjalizacji.
6) Może być
7) Ta mantikory na 5lv

@Up
Nie widzę problemu, tylko z czego niby zrobić?

Tak przy okazji:


To co chcielibyście zobaczyć na lv7(oczywiście podajcie również z czego miałbym to zrobić ;)? I czy ktoś zrobiłby im ikonki?


« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2010, 17:17:56 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Grealdin

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 13 Marca 2010, 16:13:16 »
Ewentualnie zostają wodniki/trytony/myrmidony


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 13 Marca 2010, 16:25:43 »
jeden łeb hydry(bez szyi)+ tułów cyklopa(kolor ciemnoniebieski)+ wodnista aura(jak u żywiołaka)

A co powiedziałbyś na lekką zmianę miasta. Chodzi o to, żeby to było miasto piratów opętanych przez morskie potwory.


« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2010, 16:33:23 wysłane przez Regeth » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #55 : 13 Marca 2010, 16:31:13 »
jeden łeb hydry(bez szyi)+ tułów cyklopa(kolor ciemnoniebieski)+ wodnista aura(jak u żywiołaka)

Głów hydry nie da się rozdzielić. Tylko już jednego jaszczura mam może wystarczy?

ja chce taki zamek dajcie na pw link czy coś
Fajnie, ale ten zamek dopiero powstaje i pewnie do czerwca się nie ukaże;P




« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2010, 18:02:28 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Grealdin

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 13 Marca 2010, 17:14:36 »
ja bym chcial 7-poziomówkę lewiatana.Ulepszenia mogą być:Legendarny Lewiatan i (nie wiem i nie wstawilem)


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 13 Marca 2010, 18:39:24 »
Eee... już dyskutowaliśmy o tym, iż cholernie trudno coś takiego zrobić.
Co do tego jaszczura, to w sumie jedna tylko rzecz mi się nie podoba: nogi. Bo w sumie czemu jaszczur ma kopyta? ;D. Można użyć np. kończyn Magmowego Smoka.
Tak swoją drogą można pójśćw sumie na łatwiochę i dodać np. Niebieskiego Smoka ;D.

Cytuj
A co powiedziałbyś na lekką zmianę miasta. Chodzi o to, żeby to było miasto piratów opętanych przez morskie potwory.

Nie wiem co na to Sylan, ale jak dla mnie za późno już po wzięto jeden projekt. Poza tym nie ma co robić kolejnego zlepu istot jak z H3.

Tak swoją drogą, przedstawię pomysły na ośmiu bohaterów - mam też ich wyglądy na kompie, ale trochę roboty byłoby z tym (Ponieważ musiałbym ich wyciąć z obrazków itp) więc dodam najpewniej jutro.

Yog

Yog jest żywym paradoksem. Po matce – dżinnie – odziedziczył błękitną skórę, a po ojcu – barbarzyńcy – wolę i chęć do walki. Mimo, iż nie zagrażało mu niewolnictwo ze strony Imperium Gryfów, przyłączył się on do Qroqa i jego kampanii odbijania niewolników orkijskich z rąk rycerzy. Gdy Gotai został nowym chanem, Yog zrezygnował z krucjaty wątpiąc w jego umiejętności. By nie umrzeć z głodu, Yog dla pieniędzy robił wiele – nawet handlował orkijskimi niewolnikami. Zbiegiem okoliczności wstąpił „chwilowo” na załogę piratów, i nim się obejrzał, został ich kamratem. Woli on bardziej najemników niż własnych żołnierzy, bowiem ci nie kwestionują rozkazów i działają wyłącznie dla złota.

Talenty:
Atak Podstawowy
Taktyka

Zdolność: Zwiększa atak i obronę Bandytów, Złodziei i Łowców Niewolników o 1 na dwa poziomy.


Oliver
Oliver jest bratem Deirdre, i tak jak ona, był inkwizytorem. Gdy demony porwały i zabiły jego siostrę, sam rozważał możliwość samobójstwa, ale postanowił rozpocząć nowe życie. Był generałem Alaryka i służył Świętej Izabeli, lecz gdy ta pokazała swą prawdziwą twarz, kolejny raz postanowił na nowo rozpocząć życie. Tym razem jednak zamiast żyć w zamkach i gościć na balach szlacheckich postanowił posmakować życia morskiego awanturnika. W swej nowej załodze czuje się dobrze, a piraci cenią sobie tego świetnego generała.

Talenty:
Dowodzenie Podstawowe
Werbunek

Zdolność: Zwiększa atak i obronę Akolitów, Czarowników i Zaklinaczy o 1 na każde dwa poziomy.


Galghim
Krasnolud Galghim zrezygnował ze służby wojskowej tuż po tym, jak Biara została pokonana. Postanowił porzucić stanowisko w wojsku a także wszystko, co związane z magią runiczną, i żyć jako pirat na statku. Niektórych rzeczy jednak się nie zapomina. W uznaniu dla jego zasług, został mianowany dowódcą. Ten zaś jako mądry mag zabezpiecza się rozmaitymi amuletami.

Talenty:
Obrona Podstawowa
Ochrona

Zdolność: Zwiększa odporność oddziałów na magię o 5%+1 na każdy poziom.

Lila
Niczym wodna nimfa, drobna i zgrabna Lila zna wszelakie tajniki magii związanej z wodą. Wbrew pozorom nie jest ona spokojną czarodziejką – podczas bitwy pokazuje całą swą agresję, i stara się jak najszybciej wyeliminować wrogów. Ów jej zapał udziela się także innym oddziałom, których szybkość - połączona z destrukcyjnymi siłami wody - tworzy zabójczą kombinację.

Talenty:
Magia Zniszczenia Podstawowa
Mistrz Lodu

Zdolność: +1% inicjatywy dla oddziałów na każdy poziom (Zdolność Agraela)

Erwin
Erwin jest osobą skrajną, o charakterze całkowicie nieprzewidywalnym. Zdarza się, iż jednego dnia jest dla jednej osoby miły, by drugiego dnia bezpodstawnie się na niej wyżywać. Właśnie taka postawa sprawiła, iż Erwin osiągnął wysoką pozycję u piratów. Jego nieprzewidywalność przeszkadza często jego oddziałom, ale jeszcze bardziej przeszkadza jego wrogom, którzy nieraz z obawą decydują się na dany ruch nie mogąc rozgryźć taktyki Erwina.

Talenty:
Szczęście Podstawowe
Magia Zniszczenia Podstawowa

Zdolność: Zmniejsza inicjatywę istot przeciwnika o 1% na każdy poziom.

Delitte
Delitte jest młodą czarodziejką ze Srebrnych Miast. Wojna z Biarą była niepewna, i ów czarodziejka nie chciała się znaleźć po przegranej stronie, dlatego też całkowicie zrezygnowała ze wszelkego wpierania danej ze stron, i przyłączyła się do piratów, którzy zachowywali tak zwaną neutralność. Obecnie jest wysoko postawioną panią kapitan, i słynie ona ze swoich zaklęć.

Talenty:
Magia Zniszczenia Podstawowa
Oświecenie Podstawowe

Zdolności: Efektywność czaru Kula Ognia zwiększa się równo z poziomem bohatera.

Argon
Argon przeżył wiele, i wiele jeszcze przeżyje. To mądry wódz, którego imię wzbudza strach w sercach piratów. Choć uważa on piratów za ważne oddziały, polega głównie na swoich ulubionych bestach - groźnych Mantikorach. Te bestie mimo, iż słyną z dzikości, czują respekt do tego wiekowego weterana.

Talenty:
Atak Podstawowy
Obrona Podstawowa

Zdolność: +1 Ataku i Obrony dla Mantikor, Kikimor i Chimer za każde dwa poziomy bohatera.

Kyrke
Kyrke wiele przeszła już jako mała dziewczynka, gdy demony zaatakowały jej rodzinną wioskę. Patrzyła jak wybijani są jej rodzice, oraz ludzie z którymi przeżyła wiele. Jako jedna z niewielu ocalałych została przeniesiona do innego miasta, które także zniszczyły demony. Sytuacja powtarzała się jeszcze kilka razy, co wypaczyło postrzeganie świata według Kyrke. Ta ponura czarodziejka przyłączyła się do piratów, by móc sama zabijać tych, którzy jej się sprzeciwią, nie mając przy tym żadnych większych celów. Jej jedyną motywacją jest widok kolejnego wroga konającego z bólu z powodu jej zaklęć.

Talenty:
Magia Mroku Podstawowa
Oświecenie Podstawowe

Zdolność: Pozwala rzucić na początku czar "Rozkład", którego działanie jest zależne od poziomu bohatera.

Specjalizacje są wzięte od:
Agraela
Raelaga
Marbasa
Lethosa
+Specjalizacje od oddziałów

Tak swoją drogą:
Cytuj
1) Modyfikacja miasta jest bardzo skomplikowana, bo miasto składa się z ok 30 modeli połączonych ze sobą, których skrypty znajdują się w kilkudziesięciu różnych miejscach. Dlatego łatwiej jest zrobić od nowa miasto. Nie znaczy to że wcale jest to takie łatwe. W mieście można jedynie zmieniać np kolor ścian, nieba, tła, ziemi itp oraz efekty np ognia. Dlatego żeby mieć odpowiedni gotowy wygląd miasta można jedynie podmienić odpowiednie jednostki tego miasta.

Najłatwiej jest zrobić miasto od nowa, ale można zmieniać jedynie kolory? No i na końcu piszesz (Chyba) że można zmienić jedynie jednostki.
Tak swoją drogą, może zamienić jednak rasę Orków? Wygląd ich miasta nawet bez modyfikacji przypominałby piracki.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 13 Marca 2010, 19:38:04 »
A w jakiej magii będzie się ten zamek specjalizował ?  Według mnie światło odpada bo wtedy jednostki by były tak napakowane że aż strach :D

A bohater byłby bardziej wojem czy magiem i jaki by miał procentowy przyrost atrybutów ?

Co do jednostek są świetne i mam nadzieje że 7lvl też taki będzie ;)


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 13 Marca 2010, 19:59:27 »
Światło? Dlaczego akurat światło, a nie mrok, albo zniszczenie. Nie wydaje mi się aby konieczne było wyznaczać specjalizację magiczną dla tego miasta. Po prostu każdy bohater może korzystać z zaklęć i jest gildia, ale miasto nie jest jakoś specjalnie postawione na jakiś rodzaj magii.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry