Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 116529 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« : 08 Marca 2010, 16:06:23 »
W tym poście zostaną zaprezentowane wszelkie zmiany i odświeżenia ;D

Wygląd miasta:




Drzewko miasta:


Oblężenie:


Bohaterowie:


Bohater kampanii:


Nowy symbol pod bohatera:


Jednostki:
Lv1


Lv2


Lv3


Lv4


Lv5


Lv6


Lv7


Pomysł: Kokoju
Wykonanie: Sylan
Pomoc: Nightin, Menelag, Erian
i cała reszta :)



« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2011, 16:59:12 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 08 Marca 2010, 16:50:53 »
Ambitnie. Technicznie raczej nie jestem mocny więc tutaj Ci nie pomogę, ale mam parę projektów miast, które w całości przedstawię jak będę miał więcej czasu. A masz już jakieś pomysły jeśli chodzi fabułę?


IP: Zapisane
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 08 Marca 2010, 16:58:25 »
Co do jednostek i miasta: Czy będziesz tworzyć nowe potwory, czy tylko pozamieniasz tekstury?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 08 Marca 2010, 17:04:01 »
Jeżeli chodzi o fabułę to konkretnej nie mam, będzie się działa po prostu po wydarzeniach z dzikich hord.

Póki co wykorzystam modele dostępne w herosach, bo tworzenie nowych trochę trwa, a nie jestem aż tak cierpliwy ;)


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 08 Marca 2010, 17:04:21 »
Na początku powiem, że miastem które będę podmieniał będzie INFERNO, m.in. dlatego że tylko to miasto da się w całości podmienić.
Admini na pewno są za ;)

Co do Inferno to ja np. osobiście chciałabym ujrzeć tam Lewiatana (wprawdzie wąż morski ale diabelski...) No i żeby cerbery przypominały cerbery a nie łyse łasice :)


IP: Zapisane
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 08 Marca 2010, 17:48:17 »
Wydaje mi się, że to odpowiedni czas na to, aby moja stara fabuła ujrzała światło dzienne. Kiedyś sam chciałem zrobić coś takiego, ale nigdy nie wyszło. Dobra ogólny zarys. W Ashan akcja dzieje się kilka lat po pokonaniu Biary. Trwa wielka wojna między Kha – Beletem, a pozostałymi. Żadna strona jednak nie wykazuje znacznej przewagi.


Kampania I

Jeden pewien niepokorny mag imieniem X całe życie poświęcił się badaniom nad teorią wielu światów. Sądzi on, że Ashan to nie jedyny świat w wielkim wszechświecie. Uważa, że są jeszcze inne światy do, których można przenieść się za pomocą magicznych bram, które dawno zostały zniszczone. Jest już w sile wieku i nie chcę godzić się z odejściem z tego świata w zapomnieniu. Marzy mu się przejście do historii. Przypadkowo w jego ręce wpada tom książki zatytułowanej: „ Portale I Bramy Wszechświata”. I tu zaczyna się cała historia. Okazuje się, że jest to pradawny tom spisany przez wielkiego czarodzieja. Są tu opisy dokładnych rytuałów, które rzekomo mają otworzyć bramy świata. Sam autor nigdy ich nie wypróbował, ponieważ potrzebne są do tego trzy artefakty, z których tylko jeden udało mu się zdobyć. Nie wiadomo gdzie szukać, ale mag podejrzewa, że wszystkie zapiski badań i plany znajdzie w grobowcu autora. Nasz bohater jest już stary dlatego wysyła najemnika. Młodego chaotycznego wojownika imieniem Y.

Misja I – Przejrzawszy wiele tomów ksiąg X bada drzewo genealogiczne autora księgi. Dochodzi on do nazwisk rodziny i bada miejsce pochówku. W końcu okazuje się, że jest to miasto Z – siedziba zakonników imperium gryfów. Nie chcą oni dać zbadać grobu na drodze pokojowej toteż X wysyła Y aby zdobył miasto.

Misja II – Informacje uzyskane w grobie ukazują położenie trzech artefaktów. X wysyła Y po pierwszy z nich.

Misja III – Y musi dobyć kolejny artefakt.

Misja IV – Y musi zdobyć ostatni artefakt.

Misja V – Jest tak blisko, ale nasz bohater X zostaje oskarżony o heretyckie badania i najechany przez Inkwizytorów imperium gryfów. Musisz ich pokonać.

Epilog

Udaje się. Brama światów zostaje otwarta, a nasz mag X określony bohaterem. Wyruszają ekspedycje do nowego świata.

Kampania II

Na razie bez zarysu map. Ekspedycje nie znajdują wielkich bogactw, a za to zniszczony świat i armie zmutowanych stworów (czyli nowe miasto). Armie są liczne i potężne, przez co masakrują wyprawy. Wkrótce zostaje wydany rozkaz o zamknięciu portalu. Mag X jednak nie potrafi tego zrobić, przez co zostaje powieszony. Stwory poczynają sobie coraz bardziej i wybucha wojna światów. Kampania ma opisywać potyczki między światami, ale od strony mutantów. Czyli sterujemy nowym miastem. Kończy się tym, że Ashan jest wielce zagrożone, a nacje zawiązują chwilowy sojusz wyniku takiego zagrożenia.

Kampania III

Pewien genialny uczony rozwikłał skąd zmutowane stwory posiadają tak niezwykłą siłę. Daje im ją potężny artefakt, czyli zlepek metali powstały w wyniku zderzenia Miecza Mrozu i Ostrza Armagedonu. Ich materiały, z których zostały stworzony połączyły się w momencie wybuchu i stworzyły kamień o takich właściwościach. Jeden z dowódców decyduje się podjąć desperacką misję dotarcia do stolicy mutantów i zniszczenia źródła ich mocy. Cała kampania to właściwie podróż po zniszczonym świecie, obfitująca w wiele wielkich bitew. Ostatnia mapa to oczywiście szturm na stolicę.

To tylko prosty projekt z wieloma wadami, nad którym jeszcze trzeba popracować, bez wątków pobocznych, bez opisów głównych bohaterów, ale napiszcie co na razie o tym sądzicie. Jest sens go dopracować?



IP: Zapisane
Gryfion

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 08 Marca 2010, 17:58:49 »
Rozumiem że świat tych mutantów to Enroth z HoM&M 3, bo niby skąd by się  wzeły  te miecz


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 08 Marca 2010, 17:59:07 »
Wydaje mi się, że nie zostałem do końca zrozumiany. Mówiąc "podmiana" miałem na myśli stworzenie zupełnie nowej rasy, która zastąpiłaby demony (ich zamkiem byłoby inferno, jednak całkiem zmienione).

A co do kampanii to póki nie znajdą się osoby, które znają się na tworzeniu kampanii to nawet nie ma co o tym marzyć.

Wolałbym, żebyście na początek podali mi rasę jaką chcielibyście zobaczyć (oczywiście mając na względzie, że jako jednostki będą modele z gry).


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 08 Marca 2010, 19:50:41 »
Ja mam dwa pomysły na miasta:

1. Coś jak "Miasto Piratów". Całość przypominałaby morze, zaś na nim byłyby liczne wyspy, i tylko z jednej strony taki "stały ląd" (Na nim znajdowałby się fort, cytadela i zamek). Bohaterami byliby Kapitanowie dosiodłający dzikie mustangi. Ze stworów byłoby tak:

Pierwszy Poziom

1. Bandyta
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 2-5
Życie: 12
Szybkość: 5
Inicjatywa: 14
Strzały:
Mana:
Koszt: 60
Przyrost: 11
Zdolności: Ukrycie (W oddziale, w którym znajduje się stwór, przeciwnik widzi tylko najsilniejszą istotę).
Opis: Złodzieje i szubrawcy wynajęci w portach służą piratom za podstawową piechotę. Dla kilku sztuk złota są gotowi zrobić wszystko, zaś ich zdolność ukrywania się pozwala pozostawić swoich towarzyszy broni zakamuflowanych aż do czasu walki.

1a. Złodziej
Atak: 4
Obrona: 1
Obrażenia: 2-6
Życie: 14
Szybkość: 6
Inicjatywa: 16
Strzały:
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 11
Zdolności: Ukrycie (W oddziale, w którym znajduje się stwór, przeciwnik widzi tylko najsilniejszą istotę), Niewidzialność (Pozwala na trzy tury stać się Niewidzialnym tak jak Prześladowcy czy Damy Cienia).
Opis: Złodzieje są Bandytami po większym przeszkoleniu. Czas jaki oddali oni walce tylko utwierdził ich w przekonaniu o własnej sile, i o cenie, jaką są warci. Jednakże wiele w tym prawdy, dlatego też niewiele szermierzy może równać się w walce z tymi mistrzami miecza.

1b. Łowca Niewolników
Atak: 2
Obrona: 2
Obrażenia: 1-7
Życie: 10
Szybkość: 3
Inicjatywa: 16
Strzały: 12
Mana:
Koszt: 90
Przyrost: 11
Zdolności: Strzelec, Pełna Skuteczność w Walce Wręcz
Opis: Piraci rekrutują wszelakie szumowiny i dranie, które sprzedałyby swoją rodzinę za gartskę miedziaków. Dlatego też zależy im na tych, którzy chwytają niewolników by nimi handlować. Miesiące skupione na strzelectwie oraz ściganiu ofiar wyszkoliły w nich perfekcję i zręczność, jakiej pozazdrościć mogą liczni łucznicy.

Co do Bandytów i Złodziei można pokombinować z Zabójcami, Zwiadowcami i Prześladowcami. W przypadku Łowców Niewolników można spróbować z Wielkimi Łowczymi.

Drugi Poziom

2. Pirat
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 5-5
Życie: 16
Szybkość: 4
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 100
Przyrost: 9
Zdolności: Abordaż (Atak, Obrona i Inicjatywa istoty zwiększa się o 3, o ile walka toczy się na okrętach), Szał.
Opis: Wielu wśród piratów służyło dawniej dla Imperium Gryfów, ale wyniki wojny (Głównie wyczuwalną plagę korupcji podczas żądów Biary) skłoniły ich do życia morskiego awanturnika. Liczne walki na morzu sprawiły, że najlepiej czują się na kołyszących statkach podczas morskich abordaży.

2a. Korsarz
Atak: 4
Obrona: 4
Obrażenia: 6-6
Życie: 20
Szybkość: 5
Inicjatywa: 12
Strzały:
Mana:
Koszt: 140
Przyrost: 9
Zdolności: Abordaż (Atak, Obrona i Inicjatywa istoty zwiększa się o 3, o ile walka toczy się na okrętach), Szał.
Opis: Długie walki na okrętach uczyniły z nich mistrzów walki wręcz. Dzięki swemu przeszkoleniu mogą pełnić ważne role podczas walk na suchym lądzie, zaś podczas abordaży są wręcz nieocenieni.

2b. Agresor
Atak: 5
Obrona: 2
Obrażenia: 2-7
Życie: 14
Szybkość: 4
Inicjatywa: 18
Strzały:
Mana:
Koszt: 140
Przyrost: 9
Zdolności: Szał, Szał Bojowy (Zdolność Berserkera), Bezlitosny Kontratak (Zdolność Podżegacza i Gryfa Bojowego)
Opis: Agresorzy zamiast zaplanowanego abordażu wolą iść na żywioł. Tam gdzie woda oni czują się dobrze, i ich największym pragnieniem jest znaleźć się na środku pola bitwy.

W przypadku tych jednostek też można posłużyć się pierwszopoziomowcami z Lochu, można też spróbować pokombinować z Pogromcami i Berserkerami.

Nie mam już zbytnio czasu na opisanie kolejnych, więc zrobię to jutro, ew. pojutrze. Jednak przedstawię, jak to by mniej więcej wyglądało:

3. Strzelec/Arbalista/Mistrz Łuku
4. Akolita/Czarownik/Zaklinacz
5. Renegat/Kapitan/Przywódca
6. Utopiec/Pożeracz/Gigant
7. Wąż Morski/Lewiatan/Potwór Morski

Zdolności rasowej nie wymyśliłem, zaś dwoma górującymi magiami byłaby magia Przywołania i magia Zniszczenia.

___

Drugim miastem byłoby coś w stylu Istot Lasu z Warlord Battlecry. Dla niewtajemniczonych, byłyby to jakieś leprekauny, fauny, satyry itp. Bohaterem byłby Iluzjonista.
Zdolność rasowa: Władca Żywiołów - Rzucając czar M. Przywołania lub M. Zniszczenia na polu pojawia coś w stylu Bramy u Demonów. Po turze pojawiałby się tam Żywiołak o żywiole rzuconego zaklęcia. W przypadku rzucenia czaru Przywołanie Żywiołów ów "Brama" dawałaby Żywiołaka o takim samym rodzaju co przyzwany Żywiołak. Z tych trzech dodatkowych umiejętności byłoby:
-Zastęp Widm - Gdy na pole wkroczyłby Żywiołak przyzwany dzięki talentowi Władca Żywiołów, pojawia się drugi oddział - kopia jak z zaklęcia "Widmowe Zastępy" (Czyli znika po zadaniu obrażeń, ale można spudłować).
-Udoskonalone Zaklęcie - Można rzucać czary: Wskrzeszenie Zmarłych, Przywołanie Żywiołów i Przywołaj Fenika za podwojoną manę, ale w zamian zyskać podwójną ilość przywołanych Żywiołaków.
-Długotrwałe Przywołanie - 10% Żywiołaków może zostać po bitwie, o ile znajdzie się dla nich miejsce.
Zdolność Ostateczna: Potęga Żywiołów - Żywioły zostają przywołane odrazu (Biorąc pod uwagę, że zastępujemy Inferno, przyda się coś w stylu Bramy)
Artrybuty:
Podstawowy: Wiedza
Drugorzędny: Obrona

Istoty:
1. Skrzat/Leprekaun/Gnom
2. Faun/Satyr/Strażnik Lasu
3.  ***
4. Bard/Przywoływacz/Przyzywacz
5. Pegaz/Srebrzysty Pegaz/Złoty Pegaz
6. Posłaniec/Avatar/Emisariusz
7. Feniks/Święty Feniks/Prastary Feniks

Miasto przedstawiałoby coś w rodzaju innego świata. Wokół widać byłoby gwiazdy, trzy księżyce Ashan... Ogółem, taki astralny krajobraz. Budynki zaś byłyby "zbudowane" na chmurach. Jednym z budynków (np. siedlisko Pegazów) mógłby być taki "wodospad". Fajny wydok byłby - umieszczony jakby na murach wodospad z którego woda lałaby się w "nicość".
Z budynków specjalnych Baśniowych Istot byłoby:
-Mentor Pamięci - Nie muszę mówić. Kosztowałby 10 000 sztuk złota, 2 drewna, rudy, klejnotów i kryształów. Pozwalałby za 3 000 sztuk złota zapomnieć talentu.
-Kurhan Pamięci - Koszt: 4 000 sztuk złota, 4 kryształy i klejnoty. Za 1 500 sztuk złota możnaby zamienić jeden artrybut na drugi.

Bohaterowie poruszaliby się na pegazach.

___

Mógłbym też zająć się opisami bohaterów, miast itp. Zawsze pisanie i opisywanie czegoś dobrze mi szło, bo jestem z natury humanistą i polonistą (Na koniec semestru -5 z polskiego i średnia 5.0 z historii)


« Ostatnia zmiana: 08 Marca 2010, 19:53:05 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 08 Marca 2010, 20:47:20 »
Jakbyś mógł podaj jeszcze z jakich modeli miałyby być robione, bo jak na razie ten projekt wydaje się nie do wykonania.
Powtarzam modeli nie zmieniam więc miasto będzie wyglądało jak inferno zostanie zmieniona tylko tekstura.


IP: Zapisane
Reynevan de Bielau

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 54


Szczęśliwy ten, kto zna swoje miejsce w szeregu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 08 Marca 2010, 21:24:18 »
Ja też chętnie włączyłbym się w ten projekt  ;D Co prawda będę mógł go wspomóc od strony bardziej fabularno-opisowej jak już .....taaak to by mi mogło naprawdę dobrze wyjść... Jak coś to  Reynevan do usług.  8)


IP: Zapisane
Rabbi? Ty? Wziąłeś na wóz... Hmm... Kurtyzanę?
-Wziąłem. Toć, proszę ja młodego pana, na strasznego wyszedłbym ciula, gdybym nie wziął.
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 09 Marca 2010, 08:05:50 »
Wiesz, da się w sumie znaleźć jakieś dobre modele, np:
1. Bandyta/Złodziej/Łowca Niewolników - Jak pisałem, można pokombinować ze Zwiadowcami i Zabójcami (ew. Prześladowcami), a u Łowców Niewolników z WIelkimi Łowczymi.
2. Pirat/Korsarz/Agresor - W sumie da się coś ze Zbrojnymi, Fanatykami i Krzyżowcami zrobić. Kolory dać inne,aby nie przypominały kolczugi ale bardziej strój, głowę na coś zamienić.
3. Strzelec/Arbalista/Mistrz Łuku - W przypadku pierwszego i ostatniego można pokombinować z Łucznikami, w przypadku tego drugiego ze Strzelcami Wyborowymi.
4. Akolita/Czarownik/Zaklinacz - Tu coś z Mrocznymi Kapłanami i Inkwizytorami można zrobić. Podmienić im barwę na taką "Bardziej mroczną" usunąć krzyż (By podczas strzelania po prostu wznosili rękę do góry) itp.
5. Renegat/Kapitan/Przywódca - Tutaj można zrobić coś z Paladynami i Czempionami. Zmienić ich barwy, coś dodać by imitowało to płótno, a nie zbroję, zmienić im tarcze na te, jakie mają Fanatycy itp.
6. Utopiec/Pożeracz/Gigant - Kombinować można z Kolosami (Bo Tytani i Tytani Burz mają tą swoją otoczkę, której z tego co wiem nie da się zmienić), zrobić ich takich zielonkawych itp.
7. Wąż Morski/Lewiatan/Potwór Morski - Tutaj sam nie wiem.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 09 Marca 2010, 13:25:20 »
Wiesz, da się w sumie znaleźć jakieś dobre modele, np:
1. Bandyta/Złodziej/Łowca Niewolników - Jak pisałem, można pokombinować ze Zwiadowcami i Zabójcami (ew. Prześladowcami), a u Łowców Niewolników z WIelkimi Łowczymi.
2. Pirat/Korsarz/Agresor - W sumie da się coś ze Zbrojnymi, Fanatykami i Krzyżowcami zrobić. Kolory dać inne,aby nie przypominały kolczugi ale bardziej strój, głowę na coś zamienić.
3. Strzelec/Arbalista/Mistrz Łuku - W przypadku pierwszego i ostatniego można pokombinować z Łucznikami, w przypadku tego drugiego ze Strzelcami Wyborowymi.
4. Akolita/Czarownik/Zaklinacz - Tu coś z Mrocznymi Kapłanami i Inkwizytorami można zrobić. Podmienić im barwę na taką "Bardziej mroczną" usunąć krzyż (By podczas strzelania po prostu wznosili rękę do góry) itp.
5. Renegat/Kapitan/Przywódca - Tutaj można zrobić coś z Paladynami i Czempionami. Zmienić ich barwy, coś dodać by imitowało to płótno, a nie zbroję, zmienić im tarcze na te, jakie mają Fanatycy itp.
6. Utopiec/Pożeracz/Gigant - Kombinować można z Kolosami (Bo Tytani i Tytani Burz mają tą swoją otoczkę, której z tego co wiem nie da się zmienić), zrobić ich takich zielonkawych itp.
7. Wąż Morski/Lewiatan/Potwór Morski - Tutaj sam nie wiem.

Można by było zamienić lvl2 na wilki. Byłoby szybciej i lepiej.


IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 09 Marca 2010, 14:05:37 »
Radziłbym najpierw pomyśleć, czy robienie takiej rasy ma sens. No bo co byście woleli, demony czy piratów? Piraci pojawiają się rzadko, a demony... Zastąpienie miasta demonów piratami zwyczajnie nie ma sensu. Zróbcie coś lepszego. Pooglądajcie rasy w Nowych Rasach Tawerny, oraz temacie Nowe Rasy. Możnaby w końcu skombinować rasę np. nocnych potworów które byłyby myślę zdecydowanie ciekawsze od piratów i bandytów.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 09 Marca 2010, 14:55:59 »
Słuszna uwaga. Mówiąc szczerze właśnie o to mi chodziło,by rasa która zastąpi demony była równie lubiana. Jednak nie widzę sensu wygrzebywać już wymyślonych ras, wolałbym coś świeżego.

Może po prostu zainteresowani wstawią tutaj krótki zarys miasta
- nazwa
- krótko o rasie
- jednostki i ich modele z gry

Później pewnie zrobię ankietę, by zobaczyć którą rasę chcielibyście z nich najbardziej zobaczyć i powoli zaczną się prace nad nim.

P.S
Żeby nie było że się nie znam na modowaniu tak prawdopodobnie wyglądałby bandyta:


« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2010, 17:46:32 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry