Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 176969 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 26 Marca 2012, 16:23:51 »
@Potemkin
Popraw linki, bo nie da się powiększyć ;P


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 28 Marca 2012, 11:16:32 »
A faktycznie... dzięki Kokoju. ;)  Linki już poprawione i wszystko działa jak należy. ;D

Glories? wyglądają prawie jak kopalnie  :)


To nie moje... ;P
A tak w ogóle jeśli o chwały chodzi to nie bardzo mi coś pasowały do imperium ale nie bardzo miałem pomysł na jakąś rozsądną jednostkę zamiast gryfów więc wybrałem chwały, chodź zastanawiałem się też nad Walkiriami... ;)


« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2012, 11:19:11 wysłane przez Potemkin » IP: Zapisane
Kha Beleth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Ogień trawi wszytko. No prawie. Nie mnie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 28 Marca 2012, 12:45:43 »
Robota wykonana pożądnie, ale zastanawiam się jak np.
gwardzista będzie atakował skoro powinien dźgać, a zbrojny (bo to w końcu podstawa) głównie tnie. To samo strażnik wieży (tak w ogóle absurdalnie długi miecz :) ), palladyn dźgał, a on powinien ciąć.
Nie chcę gasić twojego zapału, tylko swierdzam te wg mnie niedoróbki (kolejna Seraf i jego "topory", archanioł oprócz cięć też dźgał, a toporem raczej tego nie zrobi). Domyślam się, że coś z tym zrobiłeś, ale jeśli nie to pomyśl nad kilkoma zmianami.
Same jednostki wyglądają fajnie i mam nadzieję, że realizacja twojego pomysłu się uda.
Życzę powodzenia! :D


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 28 Marca 2012, 13:15:14 »
Największy problem to właśnie Włócznik i Pretorianin, bo dla Halabardnika mam pasującą idealnie animację ataku, co do Cheruba to jest też dobrze pasujący atak, tak samo Seraf (no może tu atak wygląda nieco mniej idealnie niż ten Cheruba.. ).
Strażnik wieży?... chodzi ci chyba o "Obrońce Wiary"?
Jeśli tak to ten model z animką ataku paladyna nie wygląda tak najgorzej.. ;)
Mądra krytyka zawsze mile widziana, zwracanie uwagi na właśnie takie rzeczy jest czymś pozytywnym, bo dzięki temu wiem nad czym muszę jeszcze popracowac. ;)


IP: Zapisane
Kha Beleth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Ogień trawi wszytko. No prawie. Nie mnie...

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 28 Marca 2012, 13:59:11 »
Dobrym pomysłem byłoby stworzenie "Obrońcy wiary" (tego z mieczem) na podstawie Rycerza śmierci (on też ma miecz). Wtedy animacja mogłaby być lepsza.


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 28 Marca 2012, 19:40:33 »
Widzę że projekt bardzo ciekawie się rozwija.
Miałbym nadzieję żebyście podzielili teraz przystań na czerwoną i tą waszą "świętą" czy jak wolicie. Fajnie by się w tedy grało ale cóż nie wtrącam się więc pozostaje mi tylko życzyć powodzenia i czekać na moda.


IP: Zapisane
Kha-Beleth

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 35


Władca Sheogh

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 29 Marca 2012, 20:47:14 »
Bardzo dobry pomysł z Cherubem (lanca i krzyżo-tarcza) oby tak dalej.


IP: Zapisane
Świat będzie mój! mój! mój! ciastko! mój!
-Słyszałeś to? Słyszałeś ciastko? Chyba echo mi się zepsuło.

Zbieram 1000 wyświetleń, pomóżcie : http://www.youtube.com/watch?v=JCdzV9bEgik
 
Polecam: http://www.wichrowy_czubek.republika.pl
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 17 Kwietnia 2012, 12:14:54 »
Prace trwają, a ich efekty są widoczne coraz bardziej, jednostki Imperium są już niemal gotowe, jednak ich tekstury ciągle są dopracowywane, tak by wyglądały jak najlepiej. Każda z istot Imperium otrzymuje już dość szczegółowe elementy, jakieś drobiazgi i różne efekty mające zwiększyć ich atrakcyjność. Zaczęły również powstawać ich opisy, których część postanowiłem dziś opublikować. Są one pokazane w formie screenów, mam nadzieję, że przypadną wam do gustu.  Jeśli już przy opisach jesteśmy, to muszę dodać, że pod tym względem szykuje się mała "rewolucja", ponieważ teraz każdy z artefaktów otrzyma swoją własną, krótszą bądź dłuższą historię. Nieco zmieniony zostanie również wygląd opisu artefaktów, tak by był bardziej przejrzysty. W grze pojawią się też zupełnie nowe magiczne przedmioty, z których będzie można swobodnie korzystać.
Mogę też już oficjalnie powiedzieć, że rozpoczynają się prace nad kolejnym miastem. Będzie to frakcja nazywana roboczo "Legion" i zastąpi ona Nekropolis, nie musicie się jednak martwić tym, że nie ujrzycie nekro-istot w grze... otóż Legion będzie właśnie nową frakcją nieumarłych.
Postanowiłem również dziś zaprezentować wam hierarchię jednostek Imperium i Legionu:

Imperium



Legion


Sreeny z opisami jednostek


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 17 Kwietnia 2012, 16:21:50 »
Elegancko, przyznam, elegancko. Widać robota wyśmienita, jedynie Pretorianin trochę dziwnie wygląda, aczkolwiek reszta świetna. Część nazw też trochę nijaka, jednak sądzę, że do premiery moda uda się je zamienić na lepsze odpowiedniki.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 17 Kwietnia 2012, 19:43:37 »
Ciemność i Nicość szczególnie się wybijają. Może lepiej Cień i Widmo albo coś w tym stylu?
U 6 lvla może Zwiastun Zagłady i Jeździec Apokalipsy?

A za Monstrum fajnie by było wiedzieć Ghula, świetnie gdyby działał podobnie do tego z szóstki.

Co do tekstur to wyglądają przyzwoicie. Niekiedy nie widać, że to sklejka innych obiektów z gry. Szczególnie elementalista super wygląda.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
kamilwol123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Demon Hunter > DK

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 17 Kwietnia 2012, 21:04:59 »
Fajniej było by zobaczyć Necro w tym stylu:
1.Ghoul>Truporzerca/Alghoul
2.Zjawa>Upiur/Banshe
3.Wilkołak>Mroczny wilk/Wargołak
4.Wampir>Anhoe(nie wiem jak się piszę)/Nosferatu
5.Acylisz>Potężny lisz/Demilisz
6.Rycerz śmierci>Rycerz zagłady/Czarny rycerz
7.Ponury żniwiarz>Awatar śmierci/Dusza śmierci


« Ostatnia zmiana: 17 Kwietnia 2012, 21:07:48 wysłane przez kamilwol123 » IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #41 : 18 Kwietnia 2012, 14:16:06 »
A za Monstrum fajnie by było wiedzieć Ghula, świetnie gdyby działał podobnie do tego z szóstki.

No właśnie też się nad tym zastanawiam czy nie dać Ghuli...

3.Wilkołak>Mroczny wilk/Wargołak
Niezły pomysł z tymi wilkołakami...

7.Ponury żniwiarz>Awatar śmierci/Dusza śmierci
Poziom 7 w Legionie ma być powiązany coś ze smokami... miałem o tym teraz nie mówić, ale istota w stylu "Ponury żniwiarz" ma się pojawić jako jednostka... 8 poziomu.


IP: Zapisane
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 18 Kwietnia 2012, 15:28:00 »
Tak pomysł z wilkołakami jest ciekawy. Jednostki imperium,sporo tu widzę ulepszeń z Disciples 2,ucznia i giermka.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
GGay-cob

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 18 Kwietnia 2012, 22:07:34 »
Cos mi sie zdaje ze nazwy skopiowane z Desciples..


IP: Zapisane
Wonderweiss

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 17


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 19 Kwietnia 2012, 16:10:05 »
Jednostki świetne, ale znalazłem kilka błędów.

Błędy w opisie Elementalisty:
Błąd nr1: jak dajesz myślnik, nie dawaj słowa "to", ale nie jest to zbyt dużym błędem.
Błąd nr2: nie "siłą" tylko "siłom".
Błąd nr3: przed "którzy" dajemy przecinek "nieliczni z tych, którzy mieli odwagę"
Błąd nr4: powtórzenie- zamiast "[...] nieliczni z tych którzy mieli odwagę rzucić wyzwanie siłą natury i okiełznać jej dziką siłę" lepiej brzmi " nieliczni z tych, którzy mieli odwagę rzucić wyzwanie siłom natury i okiełznać je".

Błędy w opisie Pretoriana:
Błąd nr1: nie "chodźby" tylko "choćby"

Błędy w opisie Białego Czarodzieja:
Błąd nr1: "ci niepozorni staruszkowie, kryją w sobie niebywałą siłę,"- po "staruszkowie" nie ma być przecinka, a po "siłę" powinna być kropka, nie przecinek.

Błędy w opisie Świętego Mściciela:
Błąd nr1 : "człowieka i furii jego świętego gniewu"- jeśli "i" używamy w zdaniu więcej niż jeden raz, to dajemy przed nią przecinek.
Błąd nr2: "Elrath widząc jego ogromne poświęcenie daje mu kolejną szansę i zsyła go ponownie na świetlistym rumaku aby"- przecinki po Elrath, aby i poświęcenie.
Błąd nr3: "Dzięki błogosławieństwu swojego boga wojownik ten" przecinek po boga.

Błędy w opisie Cheruba:
Przecinki po "to", "aby", "Elratha".
"[...] przed atakami magów, ich nieskruszona wola"- ja bym tu zamiast przecinka dał nowe zdanie.


« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2012, 16:42:12 wysłane przez adipinkosz » IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.031 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry