Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Porady do HI (Czytany 2503 razy)
Marioxs

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« : 21 Maja 2013, 06:45:52 »
Witam swego czasu grałem w HV - Dzikie Hordy przeszedłem kilka planszy ale potem dawałem ciała. Pomyślałem więc aby zacząć grać od I potem II itd. bo gra wygląda ciekawie. No i co do tematu czy macie jakieś porady ogólne do HI, porady co do konkretnych klas, jakie jednostki najlepsze czy odpowiednie dla początkującego? Każda informacja jest dla mnie cenna więc jeżeli ktoś zaglądnie proszę o pomoc.

Ewentualnie mógłby ktoś przetłumaczyć całość lub co ważniejsze wzmianki z tego linku: http://www.gamesover.com/walkthroughs/hom1.htm


« Ostatnia zmiana: 21 Maja 2013, 15:46:44 wysłane przez Marioxs » IP: Zapisane
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 26 Maja 2013, 13:43:05 »
Zamek rycerzy - możesz brać wszystkie jednostki oprócz chłopów - są najsłabsi w grze.
Zamek barbarzyńców - możesz oszczędzić sobie goblinów, chociaż dobrze mieć je w armii, dopóki nie zaopatrzysz się w cyklopy.
Zamek czarodziejki - jeżeli będziesz mógł kupić feniksy, to wyrzuć z armii krasnoludy. Są silni, ale zbyt wolni.
Zamek czarnoksiężnika - tu możesz zrezygnować później, gdy zaczniesz kupować smoki, z centaurów, które będą mało wytrzymałe i pewnie szybko zostaną przyblokowane ii wybite przez latające jednostki.

Polecam ci grać zamkiem czarodziejki, gdyż możesz ułożyć w nim taką armię: dwie jednostki latające (rusałki i feniksy) oraz dwie strzelające (druidzi i elfy) i jedna lądowa, lecz szybka (jednorożce).

Do podróży na trudnych terenach (bagna, pustynie, śniegi) używaj barbarzyńcy (możesz go np. kupić w zamku), gdyż on szybciej podróżuje po takich ziemiach. Z kolei czarodziejka potrafi szybciej poruszać się statkiem po wodzie.

Oprócz bohatera początkowego pamietaj o kupieniu drugiego, który pełniłby rolę zwiadowcy i zbieracza skarbów. Jednemu daj armię i używaj go do walki, drugi niech zbiera i odkrywa.

Jeżeli masz w armii jednostki strzelające, to stawiaj je jak najdalej od siebie, żeby zmniejszyc straty w przypadku, gdy jednostka latająca może cię przyblokowac.

Jeżeli nie możesz przejśc jakiejś misji, to zastosuj się do dwóch rad: zapamiętaj położenie zamków wroga, a po ponownym zaczęciu gry zbierz szybko armię, unikając trudniejszych walk z potworami, a następnie najedź wroga, nim ten rozbuduje swe zamki. Druga rada na problemy finansowe brzmi tak: gdy napotkasz skrzynkę ze skarbami, bierz złoto, a nie doświadczenie. To drugie i tak bohaterowie osiągną w walce z innymi bohaterami i stworami, poza tym atak, obronę, moc i wiedzę mogą podnieść w wielu obiektach przygody na mapie.

Często zapisuj grę.




IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.024 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry