Tawerna.biz - Forum

Mody & modowanie => Heroes V - Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: Lord Khorne w 04 Grudnia 2012, 14:40:37



Tytuł: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 04 Grudnia 2012, 14:40:37
No więc tak, nie jest to modyfikacja więc zastanawiałem się czy zakładać ten wątek ale wydaje mi się, że to coś może przydać się kilku osobom... :)
Kompendium Miast to zbiór nowych, stworzonych przez fanów miast do HoMM5 Dzikie Hordy, jego celem jest to aby zgromadzić do kupy wszystkie w pełni działające miasta, tak by ktoś po pobraniu tego programu nie musiał już szukać ich po różnych forach itp. Dodatkowo celem jest... komfort w używaniu, by ktoś nie znający się na moddingu mógł bez problemu uruchomić swoje ulubione miast w tym celu każde z nich otrzymało własną instalkę i program deinstalacyjmy tak by w szybki i wygodny sposób powrócić do gry bez modów.. :)

Obecnie Kompendium Miast zawiera pięć modów:
- Church
- Conflux
- Nexus
- Oblivion
- Wintrial

Dodatkowo program zawiera Patch 3.1.1 nowego NCFa i Balancing Patch do Confluxa.
Oczywiście w miarę upływu czasu będę starał się jak najbardziej rozbudowywać ten programik tak by znalazły się w nim wszystkie samodzielne miasta stworzone przez moderów.. Jeśli znacie jakieś ciekawe miasto, którym można sobie pograć zapodajcie link do niego, a umieszczę go w programie! ;D

Tutaj macie link do obecnej wersji: Kompendium Miast (http://megapocalypse.npx.pl/downloads.php?cat_id=6&download_id=31)

Modyfikacje nie były tworzone prze zemnie, dlatego nie wiem czy występują w nich jakieś błędy jak coś znajdziecie do dajcie znać może uda mi się to naprawić. Poza tym w przyszłości planuję je nieco ulepszyć np. spolszczając je lub zmienić wygląd co niektórych jednostek, jednak proszę nie traktować mnie jako ich autora!
Auto menu i wszelkie instalki (oprócz patcha 3.1.1 do Hord) zostały stworzone prze zemnie więc jeśli znajdziecie w nich jakiś błąd proszę to natychmiast do mnie zgłosić. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 11 Grudnia 2012, 15:18:26
Świetna rzecz! Ale czy mógłbyś ją zuploadować na innym serwisie (niech będzie 4shared) albo udostępnić darmowy transfer? Musiałbym płacić żeby to pobrać, a szkoda mi pieniędzy.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 12 Grudnia 2012, 13:49:03
Spokojnie pracuje nad tym... :P
Do końca przyszłego tygodnia udostępnię nową wersję programu, tym razem na darmowym serwie oraz na chomiku, dla tych którzy lubią szybki download... ;P

Jeszcze jedno bo zapomniałem wcześniej to napisać... do odpalenia programu nie potrzeba deamon tools ani żadnego innego programu, wystarczy kliknąć dwa razy i się włączy.. menu uruchamia się czasem około minuty więc bądźcie cierpliwi ;P

Na koniec screen nowego menu które jak już wyżej napisałem niebawem udostępnię...

(http://img11.imageshack.us/img11/7422/menufom.th.png) (http://img11.imageshack.us/img11/7422/menufom.png)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Waverley w 12 Grudnia 2012, 15:32:05
Sugestia: albo całkiem spolszcz, albo całkiem zangielszcz, a nie pół na pół.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Veselar w 12 Grudnia 2012, 16:26:59
Tak estetycznie, menu nie wygląda za fajnie ale to tylko moje narzekania. Jak Łejwerlej napisał, zmień te napisy na 100% polski albo 100% angielski.
Tak poza tym to bardzo podoba mi się ta inicjatywa. Jeszcze jedno pytanie mam, wiem że do podstawki był taki mod który zamieniał lub zmieniał którąś z jednostek w Przystani na włóczników. Nie grałem w niego i może ktoś z was wie jaki to mod.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 12 Grudnia 2012, 21:30:10
  :upadl:

Na takie coś to można i poczekać! Z przyjemnością! Lordzie, jesteś lordem naprawdę :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 14 Grudnia 2012, 13:08:42
Sugestia: albo całkiem spolszcz, albo całkiem zangielszcz, a nie pół na pół.
Chodzi Ci o spolszczenie tego wyrazu support? Spoko.. w nowej wersji zmienię.
Jednak nazw miast nie zamierzam spolszczać, czy zangielszczać, zostaną w wersji oryginalnej.

Tak estetycznie, menu nie wygląda za fajnie ale to tylko moje narzekania.
Żebyś Ty widział poprzednią wersję... xD ciągle nad menu pracuję i pewnie jeszcze się trochę zmieni.. ;P

Kompendium Miast v2.1
Wczoraj skończyłem upload nowego menu więc już dziś będziecie mogli je sobie pobrać!
Tym razem znajduje się ono na serwie 4shared i wszystko działa jak należy na sto procent da się pobrać, specjalnie sprawdzałem u kilku kumpli.. ;P

Nowa wersja programu zawiera:
1. Trzy nowe miasta:
    -Arcania
    -Azyl
    -The Damned
2. Nowe, lepsze, ładniejsze menu! ;D

Download: Kompendium Miast v2.1 (http://megapocalypse.npx.pl/downloads.php?cat_id=6&download_id=31)


Kolejna wersja programu ukaże się najwcześniej pod koniec stycznia, będzie zamierać miasto Sanktuarium i być może drugie miasto "Ludzi-bestii".


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Waverley w 14 Grudnia 2012, 14:27:02
Oprócz "Support" może jeszcze "Balancing Patch".

Jaką funkcję pełni ramka koło nóg tego gostka w tle?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 15 Grudnia 2012, 19:02:49
Niestety pojawił się problem :( .  Lordzie, jaki masz system operacyjny? Na Win7 x64 nie mogę odpalić tego pliku - niby jest w procesach, ale nic się nie pokazuje.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Waverley w 15 Grudnia 2012, 19:13:09
Lordzie, masz Cytkę Sylana - http://speedy.sh/sKVgC/CYTADELA.zip.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 21 Grudnia 2012, 22:39:37
Jeddite
Mam 64 bitową viste.. po włączeniu menu poczekaj gdyż czasem uruchamia się gdzieś koło minuty góra dwie.. jak odpalałem to u kumpla to antywir zaczął to skanować, przez co trzeba było chwilę dłużej czekać.
Jeżeli po odczekaniu kilku minut dalej nic się nie stanie to może antywir Ci to zablokował, u kumpla na 7 bez problemu działało ale ostatecznie spróbuj odpalić to w trybie zgodności z vistą.

Wav
Na tej ramce wyświetla się krótki opis miasta, np to które miasto zastępuje.
No i dzięki za linka.. instalka już gotowa, w nowej wersji pojawi się też więc i Cytadela.. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 23 Grudnia 2012, 18:41:33
Dzięki Lordzie!


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 29 Grudnia 2012, 15:19:35
Uwaga! :P
Poszukuje tłumaczy dobrze znających język:
rosyjski lub angielski.
Do przetłumaczenia są głównie biografie jednostek, wszystkich chętnych proszę o zgłoszenia do mnie na PW.

Pozatym małe pytanie... które miasto według was powinno zostać zastąpione przez Sanktuarium?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 29 Grudnia 2012, 15:56:04
Które miasto według was powinno zostać zastąpione przez Sanktuarium?

Jak dla mnie, Sylvan, Akademia albo Forteca (ze wskazaniem na to pierwsze).


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 29 Grudnia 2012, 16:37:41
Też myślę, że Sylvanu, w końcu są dosyć podobnymi frakcjami do siebie. Ładnie mogą zastąpić elfy.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 03 Stycznia 2013, 22:45:23
Szukasz tłumaczy... mogę się zająć tłumaczeniem angielskich tekstów. Wyżej pisałeś, że nie będziesz spolszczał innych miast. Zmieniłeś zdanie? Mogę przetłumaczyć dotychczasowe.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 06 Stycznia 2013, 16:35:47
Tak więc przytłaczającą przewagą głosów... :P
Sanktuarium robione jest pod Sylvan.
Jednak trochę dziwna ta ich umiejętność rasowa będzie.. no jakoś mi tak to słabo pasuje. :P Jednakże to jedyny minus tej podmiany.

Jeddite
Wyraźnie napisałem, że nie będę zmieniał NAZW miast.. resztę czyli w większości biografie jednostek, chciałbym spolszczyć.
Pozatym pisałem też żeby zgłaszać się do mnie na pw. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 06 Lutego 2013, 12:26:34
Nowa wersja Kompendium miała być gotowa na styczeń, niestety jednak prace nad Sanktuarium się nieco przeciągnęły... jednostki są gotowe w 60%, tak więc jeszcze trochę poczekacie. Nowa wersja będzie zawierać też spolszczoną wersję kilku miast, które były po angielsku... ;)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 11 Marca 2013, 13:27:55
Prace na Sanktuarium... niestety nie idą do zbyt szybko do przodu, póki co z powodu braku czasu są wstrzymane. Jeśli jest ktoś kto chciałby pomóc przy tworzeniu jednostek(brakuje osiem) to serdecznie zapraszam.
Prace nad spolszczaniem miast trwają i jedno miasto jest już gotowe, drugie jest tłumaczone, także mam nadzieję, że niedługo zostanie wydana kolejna wersja programu ze spolszczonymi miastami i Cytadelom. Sanktuarium zostanie dodane po tej wersji.

A tak będzie teraz wyglądać menu:

(http://imageshack.us/a/img259/8059/nowyobrazmapybitowejs.th.jpg) (http://imageshack.us/a/img259/8059/nowyobrazmapybitowejs.jpg)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: szymek226 w 20 Kwietnia 2013, 10:24:33
Mam Pytanie:Jakie miasta będą spolszczone?
Nexus jest fajne i dobrze zastępuje Lochy, szkoda że po angielsku.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 20 Kwietnia 2013, 19:17:46
Wszystkie.
W nowej wersji pojawią się dwa (Church i Arcania) z czasem spolszczona będzie też reszta. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: rtx w 21 Kwietnia 2013, 19:59:29
Więc tak - Instalator patcha 3.11 nie działa. Nie pyta o lokalizacje pliku, próbuje zainstalować w folderze HoMM V, ale nie wie, iż jest on w folderze Ubisoft.
A cytadeli tam nie ma.
Poza tym to naprawie powyższe i za niedługo opisze wrażenia. ;D
Edit: przeniosłem folder z grą i wciąż ni działa.
Edit2:
@down - wyskakuje mi 'Gra nie jest zainstalowana'.
@Jeszcze bardziej Down: Tak mam 3.1. Z CD-Action.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 22 Kwietnia 2013, 12:10:12
Instalator Patcha 3.11 jest akurat jedynym instalatorem, którego ja nie tworzyłem.. :)
U mnie działał bez problemu więc wydawało mi się, że bez sensu robić go od nowa. Tak czy siak, u mnie gdy go instaluje, sam wykrywa mi folder z grą, nie mam pojęcia czemu u Ciebie instaluje się to w złym miejscu.

Cytadeli nie ma, bo jeszcze nie wrzucałem wersji z Cytadelom. x]


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 22 Kwietnia 2013, 16:06:05
Może masz wersję 3.1... bo mi się tak samo robi, a ponieważ mam grę ze Złotej Edycji, to nic nie mogę poradzić  >:(


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 23 Kwietnia 2013, 16:14:57
Ja mam czyste Dzikie Hordy. Może to się tak robi tylko ze Złotą edycją?
No cóż, najwyżej zrobię instalkę tego patcha... :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 23 Kwietnia 2013, 16:20:47
A czy w ogóle na wersję 3.1 da się zainstalować tego patcha?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 23 Kwietnia 2013, 16:30:07
Szczerze to nie mam pojęcia.. ale raczej tak. Mi po instalacji tego patcha pisze w głównym że mam wersje 3.1 :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 23 Kwietnia 2013, 16:42:53
A przed instalacją?  :huh:


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 23 Kwietnia 2013, 16:53:32
No normalnie... 3.0 bodajże. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 23 Kwietnia 2013, 17:00:18
Ale najwyraźniej nie da się tego zainstalować mając wersję 3.1  >:(


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 23 Kwietnia 2013, 17:07:02
To NCF nie działa Ci na tym co masz? Bo jak Ci działa to po Ci ten patch? :P


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 23 Kwietnia 2013, 17:08:18
Po to, żeby mieć te poprawki językowe xD

No i dlatego, że wymagają :P


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 23 Kwietnia 2013, 17:14:01
ok.. podsumowując.. w nowym menu pojawi się więc też nowa instalka Patcha 3.11 do Dzikich Hord.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 13 Maja 2013, 11:36:39
Miały być screeny CT w maju, jednak niestety ciągle nie mam programu dlatego też prace nad CH są chwilowo wstrzymane, jednak żeby nie marnować czasu staram się dokończyć zaczęty przez niejakiego Zahara mod "Sanktuarium". Żebyście nie mówili, że wciskam wam kit i tak naprawdę nic nie robię, oto kilka dowodów:
(http://www.iv.pl/images/47478788181397831539_thumb.jpg) (http://www.iv.pl/viewer.php?file=47478788181397831539.jpg) (http://www.iv.pl/images/40614339818073922948_thumb.jpg) (http://www.iv.pl/viewer.php?file=40614339818073922948.jpg) (http://www.iv.pl/images/19766598518670049102_thumb.jpg) (http://www.iv.pl/viewer.php?file=19766598518670049102.jpg) (http://www.iv.pl/images/90181883033968049927_thumb.jpg) (http://www.iv.pl/viewer.php?file=90181883033968049927.jpg) (http://www.iv.pl/images/06882503996726805896_thumb.jpg) (http://www.iv.pl/viewer.php?file=06882503996726805896.jpg)

http://www.youtube.com/watch?v=GY90ZpfK03o


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 20 Maja 2013, 12:50:42
Ostatnio zastanawiam się co zrobić z poziomem piątym.. ?Kelpie są już gotowe i mógłbym już wydać kolejną wersję kompendium z Sanktuarium, jednak, nie wyszły tak jak chciałem, dlatego też kombinowałem i stworzyłem (moim zdaniem) o wiele ładniejszego Myrmidona... jestem jednak ciekaw, którą jednostkę chcieli byscie wy zobaczyć w tym modzie. :) Ankieta potrwa tylko tydzień więc zachęcam wszystkich do głosowania! ;D



(http://img163.imageshack.us/img163/9519/h5mapeditor201305200208.th.jpg) (http://img163.imageshack.us/img163/9519/h5mapeditor201305200208.jpg)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: WMS w 20 Maja 2013, 13:17:32
Widać ,że podsunięcie ci pomysłu z kelpią było strzałem w dziesiątkę xD


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Drakus150 w 20 Maja 2013, 13:49:49
Czy instalator patcha 3.11 jest już stworzony do wersji 3.1?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Reuel w 20 Maja 2013, 14:19:16
A nie można jednej z tych jednostek przenieść na poziom wyżej? Bo obie są super i ciężko wybrać...


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 20 Maja 2013, 14:26:06
Dokładnie pomyślałem to samo co Reuel! Obie są warte zobaczenia i pogrania nimi, może chociaż zrobić jedną z nich jako neutralnego, najlepiej Kelpie. Myrmidon chyba bardziej pasuje niż Kelpie, ale na prawdę dzieżki to wybór.

Brawa za prace :ok:


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 20 Maja 2013, 19:44:27
A może Myrmidony z alternatywnym Kelpiem?Bo nieco mnie nudzi że alternatywy,to tak na prawdę jedynie zmienione kolorki ;/.Ale i tak wybiorę Myrmidona :P.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Drakus150 w 21 Maja 2013, 14:21:30
Mam pomysłyn na biografie i nazwy ulepszeń Myrmidonów(piszę to na wypadek gdybyś z tworzeniem ich czekał do wybrania przez nas stworzenia):
Ul zwykłe:
Myrmidon Wojownik
Te potężne Myrmidony nie raz wzbudzały postrach wśród wrogów. Nie boją się niczego, nawet gdyby jeden stanął twarz w twrarz z Urgashem nie uląkł by się, bo wie że lepiej umrzeć z honorem, niż bez honoru.
Wygląd: Jakaś zbroja na piersi, odrobinę ciemniejszy kolor skóry.

Ul alternatywne:
Starszy Myrmidon
Te stare i słabe na pierwszy rzut oka Myrmidony, są tak naprawdę silnymi i mądrymi wojownikami. Mimo że od wojowników Myrmidonów słabsze, i mniej opancerzone to jednak szybsze gdyż nie mają na sobie ciężkich zbroi.Przez to że często walczą, żołnierze u ich boku nie boją się tego co może się zaraz zdarzyć, bo wiedzą że nawet z największy tarapatów Starsze Myrmidony są w stanie ich ocalić.
Wygląd: Odrobinę jaśniejszy kolor skóy i jakaś szta na piersi.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 24 Maja 2013, 12:38:17
Tak więc stosunkiem głosów 9 do 2 dla Myrmidona wygrywa Myrmidon! ;P
Poziom 5 jest już prawie gotowy, brakuje tylko alternatywy Myrmidona, gdy go skończę udostępnie nowe menu. ;D
Przegrana jednostka również pojawi się w modzie, prawdopodobnie jako neutralna. ;)

A może Myrmidony z alternatywnym Kelpiem?
Nie. To by wyglądało trochę.. dziwnie. :P


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Drakus150 w 24 Maja 2013, 14:41:56
A możesz powiedzieć czy prz wymyślaniu ulepszeń wykorzystasz jakąś wymyśloną przeze mnie?
Bo jestem ciekawy czy w tym pomogłem  :P.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 29 Maja 2013, 18:12:50
Sanktuarium jest już praktycznie gotowe, brakuje tylko kilku ikon, potem instalka i będzie mogli cieszyć się nowym miastem.. :)
Czy macie może jakiś pomysł na nową nazwę klasy bohatera? Bo Łowca raczej średnio pasuje.. :P

*Drakus
Bardzo doceniam chęć pomocy jednak miałem już praktycznie wszystko zaplanowane z Myrmidonami. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Drakus150 w 29 Maja 2013, 18:31:59
Moja propozycja nazwy dla klasy to: Wodny strażnik lub Strażnik wody.
Jak wolisz.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 29 Maja 2013, 18:57:20
Jak dla mnie to jest najlepsze zmodyfikowane miasto.w skali od 1 do 10 to 20/10 :).A wogóle co to ma zastępować?Co do nazw to... może Morska Wyrocznia albo Władca Oceanów :p. Głębinowy Egzorcysta(XDD),Władca Gadów/Węży XD


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hayven w 29 Maja 2013, 19:17:18
Sam Strażnik może wystarczy :P


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Jeddite w 30 Maja 2013, 21:40:30
Jeżeli to sanktuarium to może Kapłan Wody?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Cebulak w 30 Maja 2013, 21:47:48
Ekolog lub Nagofil ;D

Mistrz Shalassy, Sługa Shalassy, Kapitan - może coś z tego?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Nightin w 30 Maja 2013, 22:07:25
A może Władca Mórz, Mnich lub po prostu Sensei.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: WMS w 31 Maja 2013, 10:15:10
Albo Shogun lub Dajmio ?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 02 Czerwca 2013, 10:39:14
Przejrzalem wszystkie odpowiedzi i szczerze mówiąc przysłaliście dużo dobrych, fajnych nazw, musiałem się długo zastanawiać którą wybrać... :)
Stwierdziłem, że połącze propozycje eski i Hayvena, tak oto powstał... Strażnik Oceanów.
Wydaje mi się, że brzmi to całkiem nieźle... ;P


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 02 Czerwca 2013, 12:10:53
Brzmi super jak dla mnie,i cieszę się że miałem w tym mały udział :) ...Chociaż marzyłem że to będzie Morska Wyrocznia ^^ xD.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Tristan w 07 Czerwca 2013, 11:36:55
Nowe miasto zapowiada się wyśmienicie!

Mam jednak w związku z nią parę pytań:
1. Które jednostki będą na którym poziomie? Póki co widziałem 8 jednostek a poziomów mamy 7.
2. Czy nie za dużo będzie tych nag wojowników (ze screenów wygląda że będą okupować 3 poziomy - nagi, myrmidon i te większe nagi z bronią dwuręczną).
3. Jak będą szkoły czarów? Sylvan ma bodajże Light i Destruction. Tutaj bardziej by pasowało Light i Summoning.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 08 Czerwca 2013, 17:15:02
1. Hmm.. będzie to mniej więcej tak:
Poz.1. Żarłacze
Poz.2. Duszki wody
Poz.3. Kappy
Poz.4. Kapłanki
Poz.5. Myrmidony
Poz.6. Kenshi
Poz.7. Generałowie

2. No będzie ich sporo, 4 poziomy, jednak moim zdaniem nie będzie ich za dużo w końcu to frakcja Nag... to tak jakbyś powiedział, że w Przystani jest za dużo ludzi. ;P
3. Magia będzie póki co bez zmian.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Tristan w 09 Czerwca 2013, 10:41:09
Ale 3 ostatnie poziomy są praktycznie takie same (nagi atakujące wręcz). Praktycznie się od siebie nie różnią.

A co się stało z Kirinami (widać je na filmiku). Moim zdaniem ta jednostka wygląda nieźle i mogła by być np na poziomie 6 :-)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 09 Czerwca 2013, 21:58:44
Jak to się nie różnią? Różnią się umiejętnościami i wyglądem, łączy je tylko to, że są przedstawicielami rasy nagów i że atakują wręcz. Czyli według Ciebie taki chłop z widłami też się nie różni od Krzyżowca, a o elfach czy krasnoludach już nawet nie wspomnę..

Kirin był alternatywą dla Kelpi także.. nie pojawi się. Kiedyś dam go osobno jako neutralną jednostkę.. :)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Tristan w 10 Czerwca 2013, 12:00:45
Domyślam się że różnią się zdolnościami:-)

Wiem jak jest z krasnoludami i z ludźmi, ale tutaj mamy 3 jednostki na poziomach 5, 6, 7 to tak jakby na przykład zamek krasnoludów miał na poziomie 5 krasnoluda z mieczem, na poziomie 6 krasnoluda z toporem a na poziomie 7 krasnoluda z młotem :-)

Być może warto byłoby to zrobić w ten sposób że np. Myrmidon spełniałby rolę tanka (duże wartości i umiejętności defensywne).

Kenshi mógłby być typowym Damage Dealer.

Generał natomiast jak to generał, mógłby mieć jakąś zdolność wspomagającą inne jednostki, np podniesienie inicjatywy innym jednostkom (tak jak mają bodajże Herszty, poziom 5 u Barbarzyńców).

Oczywiście to tylko sugestie:-)

P.S. Czy kapłanki i duszki wody będą mogły rzucać jakieś czary?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 10 Czerwca 2013, 12:37:00
Domyślam się że różnią się zdolnościami:-)

Wiem jak jest z krasnoludami i z ludźmi, ale tutaj mamy 3 jednostki na poziomach 5, 6, 7 to tak jakby na przykład zamek krasnoludów miał na poziomie 5 krasnoluda z mieczem, na poziomie 6 krasnoluda z toporem a na poziomie 7 krasnoluda z młotem :-)
No przecież na 6 mają krasnoluda z toporem.. ;P

P.S. Czy kapłanki i duszki wody będą mogły rzucać jakieś czary?
Tak.

A teraz wreszcie czas na premierę! ;D
Nowa wersja zawiera:
-Cytadela;
-Sanktuarium;
-Church PL
-Arcania PL
-Wintrial PL
-Nowy wygląd menu.
   
   Kilka uwag odnośnie Sanktuarium:
   - Wszystkie nowe modele dodane zostały przez Zahara.
   - Bohater oraz stwory na poziomach 2, 4, i 5 zostały w całości stworzone przeze mnie.
   - Alternatywą poziomów 3 i 6 dokończyłem po części gotowe już tekstury, a podstawce poziomu 7 przerobiłem teksturę.
   - Niektóre animacje mogą wyglądać trochę śmiesznie... ;P
   - tylko jeden model dla wszyskich bohaterów (w planach mam dorobić jeszcze kilka modeli).
   - Brak nowych nazw i biografii dla bohaterów.
   - Brak nowych nazw i biografii dla miast.
   - Wszystkie nazwy specjalizacji i ich opisy pozostały bez zmian.
   - Brak nowej areny w czasie oblężenia miasta (w przyszłości powstanie nowa).
   - Jednostki nie są zbalansowane (pozostały stare statystyki).
   - Część budynków po wybudowaniu jest "niewidzialna".
   - WAŻNE - wszelkie inne znalezione bugi proszę zgłaszać do mnie!


Za jakiś czas zostanie wydany patch naprawiający część błędów, dodający model bohaterki i nową arenę oblężenia miasta. Jeśli jest ktoś kto chciałby pomóc przy balansie jednostek proszę pisać do mnie na pw, mam nadzieję, że patch zmieni również balans jednostek na taki by pasował wszystkim.. ;)

DOWNLOAD (http://megapocalypse.npx.pl/downloads.php?cat_id=6&download_id=31)

Od teraz link do najnowszej wersji programu będzie także zawsze aktualizowany w pierwszym poście tematu.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 12 Czerwca 2013, 18:37:55
Czy ktoś jeszcze ma takiego dziwnego buga z ikonami?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: DWito w 12 Czerwca 2013, 20:15:18
W DDSie ikony usuń wszystkie warstwy oprócz największej.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Mcichosz16 w 13 Czerwca 2013, 09:04:11
Khorne gdzie wrzuciłeś tą nową wersję?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 15 Czerwca 2013, 19:27:18
@Lord Khorne Ta...Miałem takiego buga z modem na mantikory do Lochu na 6lvl,naprawiłem ale zapomniałem jak XD.Dasz odzielny link?Bo nie będę pobierał całej paczki skoro mam te wszyściutkie frakcje po za sanktu ;/ .


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 26 Czerwca 2013, 12:16:49
Dasz odzielny link?
Nie.

A teraz dla tych wszystkich, którzy lubią dużą prędkość pobierania daję link do Kompendium Miast na Chomikuj:
Download (http://chomikuj.pl/Lord_Khorne/HoMM5+Mody/Kompendium+Miast,2856057956.exe)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Drakus150 w 16 Lipca 2013, 18:49:36
Czy można już z najnowszego linka instalować pacha 3.11 do wersji 3.1?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 16 Listopada 2013, 16:03:09
Uwaga uwaga, pragnę was poinformować (a w szczególności fanów moda Sanktuarium ;P ), że już niebawem ruszą prace nad patchem do tejże modyfikacji!
Co będzie wprowadzał?.. Dość sporo, na pewno zmianie ulegnie poziom 7 i 6, nie będzie już tak dużo typowych jednostek Nag, pojawi się też obiecany już wcześniej nowy model dla bohaterki, będzie też nowa arena oblężenia miasta, postaram się też zmienić balans jednostek.
Ponadto postanowiłem też stworzyć jakąś kampanię dla tej rasy, nie obiecuje jednak, że pojawi się ona w tym patchu..

Gorąco zachęcam też aby wszyscy mający jakiś pomysł na historię dla tej rasy, zgłaszali się do mnie na pw! ;D


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 26 Marca 2014, 15:11:31
Miałem odrobinę wakacji od moddingu ale jakiś czas temu powróciłem do tworzenia jednostek Sanktuarium, kilka starych zostało ulepszonych,a kilka zupełnie nowych jest już w produkcji... a oto rezultaty:

(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-03-26_14-27-12-21.png) (http://www.moddb.com/mods/snctuary-mod/images/kirin-upg1)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-03-26_14-28-21-40.png) (http://www.moddb.com/mods/snctuary-mod/images/yakei-new)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-03-26_14-29-00-09.png) (http://www.moddb.com/mods/snctuary-mod/images/myrmidon-alt)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hero Filippo w 26 Marca 2014, 18:51:23
Ja bym radził zmienić trochę miasto. Fajnie by było tak, że jak bym wybudował jakiś budynek to żeby on się pojawił na modelu miasta tak jak to jest w domyślnych miastach. Poprawiłbym też rekiny bo wyglądają jak jezusy z Rio :-) To tylko moje sugestie, które myślę warto by wprowadzić do Sanktuarium :-)

Pozdrawiam


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 17 Listopada 2014, 00:02:01
Chciałbym się z wami podzielić dziś kilkoma informacjami odnośnie patcha/update'u Sanktuarium, finalna wersja miała się pojawić już na początku tego miesiąca jednak zdecydowałem, że prace potrwają jeszcze do końca miesiąca. Co zostało do zrobienia?.. już bardzo niewiele, najważniejszym w tej chwili elementem jest arena oblężenia miasta (nie obiecuje zbyt wiele), zastanawiam się nad talentem rasowym, no i muszę też dokończyć jeszcze kilka efektów rzucania zaklęć itp. Ostatnia sprawa to instalka, będzie ona wrzucona oddzielnie tak byście nie musieli pobierać całego kompendium (link wygaśnie jednak bodajże po miesiącu od ostatniego pobrania), oczywiście zaktualizuje też tą wersję która znajduje się na KM.

Na koniec kilka screenów, które to nie każdy jeszcze być może widział.

Myrmidon Alt
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-08-30_15-44-50-97.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-08-30_15-44-50-97.png)

Kapłanka Alt
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-11-07_21-36-47-96.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-11-07_21-36-47-96.png)

Yakei
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-08-31_21-37-40-98.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-08-31_21-37-40-98.png)

Kiriny
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-08-29_21-21-19-54.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-08-29_21-21-19-54.png)

Bohaterowie
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-09-01_02-47-28-25.1.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-09-01_02-47-28-25.1.png)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-09-13_20-50-51-26.1.png) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-09-13_20-50-51-26.1.png)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_MapEditor_2014-10-17_13-32-54-04.jpg) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_MapEditor_2014-10-17_13-32-54-04.jpg)

Miasto i rekrutacja
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_Game_2014-11-12_13-34-50-18.jpg) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_Game_2014-11-12_13-34-50-18.jpg)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_Game_2014-11-12_13-40-10-23.jpg) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_Game_2014-11-12_13-40-10-23.jpg)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Matheo w 20 Listopada 2014, 02:36:25
Ten pomysł jest rewelacyjny :)!

Istnieje wersja KM z Sanktuarium w pierwotnym stanie? Chciałbym zobaczyć jak wyglądało przed zmianami. Twoje modele są bardzo przyzwoite, tylko kolorystyka trochę nie bardzo... W tym mieście mimo wszystko powinien dominować niebieski.


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Andre94nt w 20 Listopada 2014, 10:44:47
Niebieski dominuje w ulepszeniach zwykłych, a pomarańczowy-alternatywnych. Coś jak renegade przystań z Dzikich Hord, też mówisz,że nie pasuje czerwony do alternatyw, bo przystań ma mieć niebieski?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 27 Listopada 2014, 20:52:38
Istnieje wersja KM z Sanktuarium w pierwotnym stanie?
Najstarsza wersja Sanktuarium jest dostępna w obecnym KM, niestety nie posiadam żadnej innej starszej, chyba żadne screeny też się nie zachowały... Sylan pracował nad pierwszą wersją tego miasta, więc jeśli bardzo Ci na tym zależy pogadaj z nim. ;P


Dzisiaj chciałbym pokazać wam coś nad czym pracowałem kilka ostatnich dni, arena oblężenia miasta Sanktuarium:

(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_Game_2014-11-27_20-04-39-23.jpg) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_Game_2014-11-27_20-04-39-23.jpg)
(http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/25/24651/thumb_300x150/H5_Game_2014-11-27_20-08-19-37.jpg) (http://media.moddb.com/images/mods/1/25/24651/H5_Game_2014-11-27_20-08-19-37.jpg)


Ciągle jeszcze muszę skończyć kilka rzeczy przy niej (uszkodzenia mury, zniszczenia itp), ale myślę, że wszystko idzie w dobrym kierunku i już wkrótce patch zostanie wypuszczony. ;)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 18 Grudnia 2014, 18:54:37
Wszystkich zainteresowanych modem Sanktuarium zapraszam na naszą stronkę Megapocalypse (http://megapocalypse.npx.pl/news.php) czeka tam zapewne ciekawy dla nich news... ;)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hero Filippo w 27 Grudnia 2014, 15:15:52
Nowe sanktuarium to stuprocentowa genialność  ;D
Od dawna nie widziałem tak profesjonalnie zrobieonego moda!
Daję okejke  :D


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hero Filippo w 28 Grudnia 2014, 15:12:16
Aha i szkoda że po wgraniu moda gra dostaje crasha DOSŁOWNIE co 5 sekund. Uniemożliwia to jakąkolwiek grę.
Wiem, że to nie wina moda tylko samego silnika H5, który po wgraniu większej ilości modeli niż ich ilość w wersji gry bez modów po prostu świruje i rozmywa wszystko, ale może jest jakiś patch który to naprawia? Zna ktoś coś takiego?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 28 Grudnia 2014, 18:42:04
Aha i szkoda że po wgraniu moda gra dostaje crasha DOSŁOWNIE co 5 sekund.
:o coo? jak to? Pierwszy raz słyszę o czymś takim u mnie nie było żadnego crasha.. na pewno instalujesz to na Dzikie Hordy z pathem 3.1? Może masz jeszcze jakieś inne mody? Co dokładnie pisze w tym błędzie co wywala?


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hero Filippo w 29 Grudnia 2014, 16:14:13
Nic nie wywala tylko rozmazuje wszystkie tekstury w grze. Jest to spowodowane zbyt dużą ilością tekstur do wgrania. Wyczytałem, że można temu zapobiec zmieniając jakąś cyfrę w user_a2.cfg przez co tekstury są delikatnie rozmyte cały czas już od staru gry i crash nie może nastąpić no bo w sumie to już jest tylko nie tak zauważalny. ALE!!! Zmiana tej cyfry spowodowała, że wszystkie ikony budynków i większości jednostek z Sanktuarium wyświetlane są w rogu pola ikony, a pozostałe miejsce tego pola wypełniają bliżej niezidentyfikowane paski.

Ktoś wie jak przywrócić poprawne wyświetlanie ikon?

Dołączam screeny przedstawiające błędy:

(http://imageshack.com/a/img904/4421/xZgvHR.jpg)

(http://imageshack.com/a/img901/9670/dM6alo.jpg)


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 29 Grudnia 2014, 17:35:50
Ok.. wiem już raczej na sto procent czym jest to spowodowane, drobny błąd w skryptach.. da się naprawić.

A tak btw.. ja niczego nie zmieniałem.. i nie mam żadnego problemu z odpaleniem gry razem z tym modem. Wszystko działa bez problemów... nie wiem czemu u Ciebie są jakieś dziwne komplikacje. :/


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hero Filippo w 29 Grudnia 2014, 19:13:36
U mnie to było zawsze i z innymi modami :\

Aha i jedna uwaga :) Nie zmieniłeś wyglądu,  nazw i opisów budynków na mapie (np. w domku myśliwych rekrutuje się teraz kappy :D) i niektórych umiejętności (np. w opisie skoku u kappy nazywana jest ona demonem).


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Hellscream w 06 Stycznia 2015, 15:57:51
Specjalnie dla Sanktuarium zaopatrzyłem się w NFC. Zainstalowałem, zagrałem... no i mam trochę uwag.

Nie wypowiem się w kwestii balansu, wyglądu czy animacji, bo się na tym nie znam, poza tym wszystko wygląda co najmniej przyzwoicie, a jak są jakieś zgrzyty, to zrzucamy winę na silnik Silent Storma. ;>

Natomiast wypowiem się na temat pracy Nekrossa i Kyo, którzy odpowiadali za teksty. Szału nie ma (pewnie bym zrobił lepiej :P) i wyłapałem bez większego przykładania się kilka błędów. Może kiedyś przysiądę do tego i dam Wam pełną listę nieprawidłowości żebyście mogli wydać wersję ulepszoną, ale to nie na teraz. Opisy i tak są pewnie czytane przez skromne procenty osób użytkujących. Wytknę jednak dwa przekłamania:

1. W opisie statystyk stwora 2 tieru (duch wody?) stoi jak byk, że posiada ono długi zasięg, co mija się z faktycznymi możliwościami tej jednostki.
2. W opisie Boskiego Kirina jest wzmianka, że bez przerwy rzuca on czary, a w rzeczywistości żadna jego odmiana nie posiada zdolności rzucający czar.

Cheerio


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Nekross w 20 Stycznia 2015, 14:56:16
Niestety, wcześniej nie miałem do czynienia z Kompendium, także tworzyłem opisy na podstawie ich wyglądu oraz moich imaginacji odnośnie tych istot; za wszelakie "przekłamania" bardzo przepraszam :/


Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Lord Khorne w 04 Grudnia 2015, 01:04:28
Uwaga, uwaga!
Szukam kogoś, kto by podjął się przetłumaczenia moda Sanktuarium na język angielski, chętni proszę o pisanie do mnie na pw.
Poszukiwania ciągle trwają, bardzo bym prosił kogoś w miarę ogarniającego eng o kontakt.


*Hellscream & Hero Filippo
Błedy zosną poprawione w przyszłym uaktualnieniu.



Tytuł: Odp: Kompendium Miast
Wiadomość wysłana przez: Nekross w 24 Grudnia 2015, 08:54:40
Mogę się zgłosić, i tak aktualnie nie mam nic do roboty w tym modderskim świecie :P