Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 141 142 143 [144] 145    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V (Czytany 835554 razy)
kylo1996r

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #2145 : 16 Lipca 2013, 10:29:02 »
Używałem dwukrotnie, ale to nic nie daje.Ciągle jest normalna powierzchnia.I wiem, że tylko w podziemiach -,-


IP: Zapisane
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #2146 : 26 Sierpnia 2013, 16:32:34 »
A ja mam pytanie dotyczące alternatywnego ulepszenia wampira.Czy jeżeli  wejdzie torpor i zaatakuje drugim stackiem wampirów uspanego wroga to za każdym razem znowu wejdzie torpor?Bo raz tak miałem i tylko dzięki temu wygrałem.


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #2147 : 27 Sierpnia 2013, 12:17:27 »
A ja mam pytanie dotyczące alternatywnego ulepszenia wampira.Czy jeżeli  wejdzie torpor i zaatakuje drugim stackiem wampirów uspanego wroga to za każdym razem znowu wejdzie torpor?Bo raz tak miałem i tylko dzięki temu wygrałem.

Nie. Szansa na zadziałanie torpora jest 50% bez względu na liczebność i stan stocku atakowanego oraz atakującego. To, że czasem wchodzi kilka razy pod rząd, to się zdarza, ale to czysty przypadek.


IP: Zapisane
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #2148 : 27 Sierpnia 2013, 14:45:45 »
Najśmieszniejsze że przez ten przypadek wygrałem bitwe nie do wygrania.


IP: Zapisane
kylo1996r

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #2149 : 02 Września 2013, 14:34:49 »
Może nie przez ten przypadek tylko lepsze statystyki bohatera.Ja też wiele razy wygrywałem z wrogiem którego miałem na wysokim poziomie zagrożenia, bo on miał jakieś słabe staty, a ja po 30 każdego (około)


IP: Zapisane
LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #2150 : 02 Września 2013, 17:11:58 »
Może nie przez ten przypadek tylko lepsze statystyki bohatera.Ja też wiele razy wygrywałem z wrogiem którego miałem na wysokim poziomie zagrożenia, bo on miał jakieś słabe staty, a ja po 30 każdego (około)

Ale staty nie mają nic wspólnego z aktywacją (bądź nie) torporu u wampira. Po prostu czasem wchodzi praktycznie w każdym ataku, i wtedy taki wampir potrafi odwrócić losy bitwy.
A wygrywać to można i z przeciwnikiem na śmiertelnym zagrożeniu, wszystko zależy od tego, czy pod tego typu walki poprowadzimy rozwój bohatera i dobierzemy jednostki.  ;)


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #2151 : 02 Września 2013, 21:52:30 »
Może nie przez ten przypadek tylko lepsze statystyki bohatera.Ja też wiele razy wygrywałem z wrogiem którego miałem na wysokim poziomie zagrożenia, bo on miał jakieś słabe staty, a ja po 30 każdego (około)

Tutaj najważniejszy nie jest dobór umiejętności podstawowych tylko umiejętności drugorzędnych oraz czarów. W ten oto sposób można wygrać prawie każdą bitwę.

Torpor to umiejętność jednostki i nic nie ma wpływu na powiększenie ani zmniejszenie szansy jej aktywacji. Ogólnie nie przepadam za tym typem ulepszenia, bo zazwyczaj gram lordami.

Może nie przez ten przypadek tylko lepsze statystyki bohatera.Ja też wiele razy wygrywałem z wrogiem którego miałem na wysokim poziomie zagrożenia, bo on miał jakieś słabe staty, a ja po 30 każdego (około)

Statystyki są wliczane do generatora walki, czyli do tzw. szans w walce. Jedyne dwie rzeczy nie są uwzględniane. Są nimi szanse na szczęście lub morale w danym ruchu oraz po prostu rozmieszczenie taktyczne. Dlatego ta gra wymaga niezłej logiki i umiejętności dobrego eksperymentowania.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
kylo1996r

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #2152 : 04 Września 2013, 16:36:57 »
Dobra spoko... ale niech ktoś mi wytłumaczy jak się tworzy mosty podziemne i te przepaście !!!!! już dialogi potrafię tworzyć a takiego czegoś nie...


IP: Zapisane
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #2153 : 04 Września 2013, 20:35:25 »
Cytuj
Torpor to umiejętność jednostki i nic nie ma wpływu na powiększenie ani zmniejszenie szansy jej aktywacji. Ogólnie nie przepadam za tym typem ulepszenia, bo zazwyczaj gram lordami.

A szczęście żołnierza?
Cytuj
Nie. Szansa na zadziałanie torpora jest 50% bez względu na liczebność i stan stocku atakowanego oraz atakującego. To, że czasem wchodzi kilka razy pod rząd, to się zdarza, ale to czysty przypadek.

Z  tym 50% to troche zadużo moim zdaniem.Bardziej strzelałbym 5-10% przynajmiej mi tak wchodzi w większości bitw

A co do przepaści w edytorze to wogóle nie ogarniam jak zrobić coś w podziemiach więc nie moge ci pomóc


IP: Zapisane
kylo1996r

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #2154 : 07 Września 2013, 09:18:45 »
No trudno ;p jakoś do tego dojdę


IP: Zapisane
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #2155 : 14 Września 2013, 17:26:39 »
Pytanko dotyczące edytora:
Czy da sie ustawić żeby stworki na mapie walczyły(chodzi mi żeby powtarzały ciagle animacje ataku)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #2156 : 15 Września 2013, 09:53:07 »
Tak, skryptem. Coś w stylu

PlayObjectAnimation ('NAZWA_SKRYPTOWA_STWORKA_USTAWIANA_WE_WŁAŚCIWOŚCIACH_OBIEKTU_W_DRZEWKU_PO_LEWEJ_STRONIE_EDYTORA' , 'attack00')



IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
kiogu1

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #2157 : 05 Stycznia 2014, 17:14:31 »
__Możliwe Spoilery__
Spotkałem się z następującą teorią :
-W momencie gdy w DH spotyka maga, który podobno chciał zatrzymać mesjasza i zawiódł ten zmienił swoje zamiary.
-W świątyni twierdzi, że Lena jest wyjątkowo uzdolniona i że żal mu jej zabić po czym ciska ją na ścianę.
- Następnie spotykamy ją w momencie w którym zostaje złożona w ofierze pająkowi w momencie wejścia do dużej sali. Podobno Arantir przeciągnoł ją na swoją stronę tak jak dawniej Ornellę. (miała to symbolizować wizja w, której Arantir i Lenna tańczą na statku)
-Następnym razem spotykamy dziewczynę jak sama przebija się przez podziemia.(mimo, że ma dostęp tylko do podstawowych zaklęć)
- Po końcowej walce Arantir znika, a bohater dokańcza rytuał.(który miał uwięzić demony kosztem setek istnień!)
-Według tej teorii Arantir wiedząc o tym, że nie pokona Saretha sprawił aby ten z własnej woli zmienił swoje przeznaczenie.
Czy jest to możliwe? Sam skończyłem Kampanie Arantira w DH i DMoMM ale wolałbym by wypowiedzieli się gracze znający lepiej na uniwersum. 



IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #2158 : 26 Marca 2014, 22:51:25 »
A ja mam takie pytanie : Jaki jest czas respawnu utopii smoków. Ile trzeba tak dokładnie czekać zeby smoki wróciły ? To stała liczba dni/tygodni czy zmienna ??? Z góry dzięki za odp ;) 


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #2159 : 27 Marca 2014, 08:02:02 »
Mi zazwyczaj po około 3 tygodniach pojawiał się komunikat że mało/kilka smoków rezydowało w Utopii więc stawiam przedział 2/3tydzień.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 141 142 143 [144] 145    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry