Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: lepszy mag czy wojownik??
MAG - 302 (73.3%)
WOJOWNIK - 110 (26.7%)
Głosów w sumie: 412

Strony: 1 ... 28 29 30 [31]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Magia vs. Walka (Czytany 143627 razy)
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #450 : 04 Czerwca 2013, 20:25:11 »
Stawiam na walkę - z magią to nigdy nic nie wiadomo. A to zabraknie many, a to trzeba oszczędzac ją albo jakaś jednostka jest odporna itp. A wielkie obrażenia i wysoki współczynnik ataku oraz obrony, morale plus szczęście - oto droga do sukcesu!


IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #451 : 05 Czerwca 2013, 12:28:42 »
Ostatnio lubiłem sobie pograć robiąc bohatera pod hybrydę, trochę magi i walki i bardzo dobrze mi się tym przechodziło grę na wysokim poziomie trudności oraz grało przeciwko innym graczom.Oczywiście moja taktyka grając twierdzą w H5 jest inna,zniszczenie magi strasznie mi się podoba u tej frakcji.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
Argush

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #452 : 22 Sierpnia 2013, 12:31:04 »
Ja sobie nie wyobrażam dobrego bohatera który nie ma żadnych czarów.
Chodzi mi głównie i światło lub mrok.Takie masowe przyśpieszenie ,szał lub jakieś inne masowe czary naprawde mogą dużo namieszać.Szczególnie że zawsze troche tej wiedzy sie znajdzie.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #453 : 09 Marca 2014, 16:13:47 »
W załączniku wysyłam ciekawą walkę, myślę że pasuje do tego tematu. Akademia czyli zamek typowo magiczny walczy z orkami zamkiem typowo siłowym. Akademię prowadziłem ja natomiast orków mój brat.

Uparłem się, że mnie orkami nie podbije sami zobaczcie, mam również wersję z walką na otwartym polu, wynik ten sam co tu.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #454 : 16 Marca 2014, 04:11:19 »
W załączniku wysyłam ciekawą walkę, myślę że pasuje do tego tematu. Akademia czyli zamek typowo magiczny walczy z orkami zamkiem typowo siłowym. Akademię prowadziłem ja natomiast orków mój brat.

Uparłem się, że mnie orkami nie podbije sami zobaczcie, mam również wersję z walką na otwartym polu, wynik ten sam co tu.

Moim zdaniem nazwa pliku jest nieco myląca, a to dlatego, że w tej walce nie stało się tak naprawdę nic niezwykłego.  ;) Najbardziej "strzelecka" frakcja ukryta za murami zamku, dodatkowo wsparta potężnymi mini artami dającymi +50% do ini i magią mroku po prostu musiała to wygrać. Jednakże należy tu wyraźnie podkreślić - tej walki nie wygrała magia! Tą walkę wygrała inicjatywa (no i mury). Magia mroku tylko przyspieszyła zwycięstwo akademii i uczyniła je łatwiejszym.

Z chęcią zobaczyłbym tą walkę w polu, bo tam szanse przynajmniej teoretycznie są bardziej wyrównane.


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #455 : 16 Marca 2014, 10:49:32 »
Ma te walkę rowniez w polu moge przesłać pozniej. Osobiście sadze ze te walkę wygrała magia mroku bez niej akademia nie radziła by sobie tak łatwo. A orkowie mieli ogromna siłę rażenia około 100 ataku posiadał cyklop np. Mam chyba nawet save sprzed walki wiec moge zobaczyć co się bedzie działo bez użycia mroku.

A nazwę pliku nadal mój brat ktory był pewien wygranej i go poniosło po walce :D

Możemy jeszcze spróbować nawet te walkę bez użycia mroku, ktory absolutnie wygrał te walkę. Z tego co napisałeś to nawet bez murów i bez jakiejkolwiek magii powinienem to wygrać. Możemy spróbować z bratem, okaże się. Wrzucę plik z walka w polu z magia i z walka w polu bez magii. Na szczęście mamy save przed walka ..chyba :D 

EDIT ; Walka w zalaczniku, niestetty brak save'a przed walką.


« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2014, 17:08:14 wysłane przez The Hunter » IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #456 : 16 Marca 2014, 17:19:38 »
Ma te walkę rowniez w polu moge przesłać pozniej. Osobiście sadze ze te walkę wygrała magia mroku bez niej akademia nie radziła by sobie tak łatwo. A orkowie mieli ogromna siłę rażenia około 100 ataku posiadał cyklop np. Mam chyba nawet save sprzed walki wiec moge zobaczyć co się bedzie działo bez użycia mroku.

A nazwę pliku nadal mój brat ktory był pewien wygranej i go poniosło po walce :D

Możemy jeszcze spróbować nawet te walkę bez użycia mroku, ktory absolutnie wygrał te walkę. Z tego co napisałeś to nawet bez murów i bez jakiejkolwiek magii powinienem to wygrać. Możemy spróbować z bratem, okaże się. Wrzucę plik z walka w polu z magia i z walka w polu bez magii. Na szczęście mamy save przed walka ..chyba :D

Trochę źle mnie zrozumiałeś. W przypadku walki w polu, gdzie jednostki w 1, góra 2 ruchach mogą podejść pod pozycje przeciwnika to magia może mieć decydujące znaczenie. Jednakże w przypadku obrony zamku frakcja strzelecka z taką potężna inicjatywą jest cholernie do przodu. W zasadzie jedynym realnym zagrożeniem w całej armii orków był cyklop (głównie dlatego, że może mury zniszczyć), oraz w mniejszym stopniu wiwerna i centaur.

Co się zaś tyczy walki w polu, to sporo może tu zależeć od ukształtowania terenu. Na czystej arenie orkowie mają szansę (mieliby jeszcze większą jakby talenty były nieco inaczej dobrane). Na terenie z licznymi przeszkodami mogą mieć poważy problem.

Jakbyś jeszcze mógł napisać jaką magią poza mrokiem dysponowała Ihora, oraz jaki był piąty talent Shak'Karukata (rozbicie mroku?).


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #457 : 16 Marca 2014, 18:19:14 »
Największym zagrożeniem był cyklop oraz pao - kai jako, że Bohaterem był włąśnie shakkurat, który im jeszcze życie poza obr. i atk. dawał. Tak 5 talent shaka to najprawdopodobniej rozbicie mroku, które zresztą nie dało nic.

W walce w polu to siła akademii maleje o 100%, dostają niezły łomot, natomiast w tym przypadku po prostu poradziłem sb mrokiem, orkowie nie mają ani czaru odp na magię , ani leczących dłoni (tylko paladyn ma ) więc na cała walkę mogę przejąć jakąś jednostkę orków i po robocie. Dlatego np Cyklop nie był wgl zagrożeniem pod wpływem Hipnozy.

Walczyłem również ostatnio na Przystań właśnie Akademią, również z pomocą mroku, również z pomocą artów (np. 55% ini.) i również się broniłem jednakże Przystańczycy już sb z hipnozą radzili, niemniej to magia narobiła strat w ludziom, niestety moje jednostki nie spisały się tak świetnie i koniec końcó przegrałem. Rozkład atrybutów był w przystani na atk. i obr. u mnie zaś wiedza i siła czarów i dlatego jednostki sobie nie poradziły. W polu nie miałbym najmniejszych szans. 


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

LohiMP

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #458 : 17 Marca 2014, 20:40:32 »
EDIT ; Walka w zalaczniku, niestetty brak save'a przed walką.

Niestety z plikiem jest coś nie tak, bo przy próbie otwarcia wysypuje grę.  :(


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #459 : 17 Marca 2014, 22:00:50 »
Ooj jutro wstawie jeszcze raz i wgl sprawdzę czy u mnie działa.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Sargon Nekromanta

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #460 : 21 Marca 2014, 11:43:02 »
Wojownicy to postacie ofensywne. Sam używam ich raczej do oczyszczania okolic z wrogów oraz potężnych bohaterów moich przeciwników. Jednak podczas podbojów fortec bardziej przydała mi się magia (głównie "Trzęsienie ziemi" oraz "Hipnoza"), którą wręcz dziesiątkowałem liczniejszych przeciwników. W Kampani Nekropolis walcząc ostatecznie z Cyrusem zagrożenie wskazywało "Nie ma szans"
a jednak dzięki zaklęciom "grupowe przyspieszenie" oraz "grupowe spowolnienie" moje istoty atakowały 3-krotnie częściej niż te Cyrusa.
Natomiast w Kampani Inferno używałem tylko zdolności bramy i wyszło to lepiej niż podczas poprzedniej próby z magią.
Z przewagą 0,3% wygrywają magowie ze względu na swoje zdolności oblężnicze. ;>

Edit: Na przyszłość mniej emotek używaj./Loczek


« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2014, 17:34:13 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Potężni są nie ci, którzy pokonują legiony wrogów, a ci, którzy potrafią wrogów w przyjaciół przemienić.
SierSoft

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #461 : 25 Kwietnia 2014, 21:55:39 »
Trochę odświerze ten temat.
Walka jest oczywiście dosyć mocna by pokonać część wrogich bohaterów.
- Rycerzy
- Orków
Niestety z rasami polegającymi na magi nie zda się to na wiele. Dajmy na przykład nekromantów, którzy bez przerwy wskrzeszają swoje jednostki i rzucają klątwy.
Mrocznymi elfami posiadającymi wszystkie zaklęćia bitewne.
Magami, którzy po prostu pocisna cię zaklęciami umysłu.

Dodatkowo istnieją zaklęcia o iście boskim działaniu np:
 Hipnoza dzięki, której możesz zyskać przewagę nad liczniejszymi armiami.
Implozja chyba najpotężniejsze zaklęcie bojowe sięgajace jednego oddziału.
Armageddon czyli najpotężniejsze zaklęcie obszarowe, które powinno się wykorzystywać w akcji kamikaze.
Wygnanie czyli zaklęcie/zdolność która niszczy wszystkie przywołane na pole bitwy jednostki przydatna np. podczas walki z Markalem.



« Ostatnia zmiana: 26 Kwietnia 2014, 09:34:35 wysłane przez SierSoft » IP: Zapisane
Lynx

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #462 : 02 Września 2014, 15:41:50 »
Oczywista odpowiedź,że Mag zawsze wygra w pojedynku z wojownikiem. Wystarczy,że mag zna Magię przywołania i ma większą pulę many i już jest górą nad biednym wojownikiem.

Ale nie twierdzę,że musi być tak zawsze. Ja lubię pomieszać trochę tego i trochę tego tak dla równowagi. :)


IP: Zapisane
orlik

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #463 : 10 Kwietnia 2018, 15:47:28 »
Magik :d ma przewage nad wojownikiem, ma moc i zna zaklecia :D


IP: Zapisane
Bingooo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #464 : 29 Czerwca 2018, 10:45:23 »
Raczej wiadomo, że mag jest lepszy, ale wojownikiem się chyba przyjemniej gra. Nie trzeba myśleć o manie, jakie jednostki są na co odporne i co rzucać na co. Plus nie ma lepszego uczucia niż mieć dużo łuczników z łucznictwem i atakiem na maksa  8)


IP: Zapisane
Przeczytaj jak działa laser do depilacji i jakie są jego efekty.
Strony: 1 ... 28 29 30 [31]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.055 sekund z 26 zapytaniami.
                              Do góry