Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowy. Kilka pytań (Czytany 2112 razy)
YSHQ

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« : 02 Listopada 2016, 13:02:14 »
Witam.
Jestem nowy w Heroes, 5 to pierwsza gra z serii w jaka gram a robię to dopiero kilka dni, i chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy.
Na początek czy jest sposób żeby usunąć blokadę poziomu bohatera w kampanii oraz czy po przejściu gry odblokują mi się bohaterowie w opcji własnej gry?
Jeżeli chodzi o wbijanie poziomu bohatera to wyczytałem że można mieć maksymalnie 70 poziom, tylko że po co taki jak nierealne jest żeby go wbić na własnej mapce, nie udaje mi się nawet dojść do zrobienia końcowej umiejętności postaci np w inferno natychmiastowe przywołanie, a już mi się kończy mapka, jest coś o czym nie wiem czy to tak głupio zrobione?
Z czasem jeszcze pewnie o coś zapytam w temacie



« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2016, 13:20:53 wysłane przez YSHQ » IP: Zapisane
michalega123

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 02 Listopada 2016, 14:24:55 »
Najwyzszego poziomu bohatera w kampanii nie da sie usunac

Bohaterowie z kampani nie odblokowuja sie w wlasnych grach.
Ale sa mody ktore ich odblokowuja.

Sorry jesli sie pomylilem


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 02 Listopada 2016, 18:52:38 »