Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 112    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania (Czytany 470002 razy)
Św. Drakoni

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 15 Kwietnia 2007, 17:25:08 »
ja tam bym wolał dodatek ze stworkami pokroju zamku wiedźmy z homm3 a nie barbarzyńcy i żeby armagedon rzucany z 90tką mocy zadawał wyraźnie więcej obrażeń od tego na 30tce to wtedy można się pobawić z mieczem na większych bitwach :)


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 16 Kwietnia 2007, 16:07:49 »
Te z cytadeli to były takie flaki z olejem. Jak sobie przypomne ile się naużerałem z reptilonami i kruchymi wiwernami to brrr:/ mogliby dodać jakaś nową machine bojową :)


IP: Zapisane
henus

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 25 Kwietnia 2007, 07:38:51 »
Cytuj
Te z cytadeli to były takie flaki z olejem. Jak sobie przypomne ile się naużerałem z reptilonami i kruchymi wiwernami to brrr:/ mogliby dodać jakaś nową machine bojową :)
[snapback]3791[/snapback]
Zgadzam Się

Wydaje Mi Sie Że Powinły Zostać Dodane Nowe Mapy (Mam HOMM5 wraz z dodatkiem Kuźnia Przeznaczenia)I Jest Tam Strasznie Mało Map W Porównaniu Do Poprzednich Części Aaa Co Do Zamku To Chciał Bym Żeby To Byli Orkowie


IP: Zapisane
Witam All
henus

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 9

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 25 Kwietnia 2007, 08:11:49 »
New Orc Faction: First made famous in Dark Messiah of Might & Magic™, the brutal Orc faction now comes to the Heroes series. Savage, fiercely proud, and resolutely independent, the Orcs put the “might” in Might & Magic. This faction’s troops include Orcs, Goblins, Cyclops, and the famed Pao Kais.

Co W Tłumaczeniu Na Polski Oznacza:
Nową Frakcją Będą Orkowie: Pierwszy Orginał był w Dark Messiah of Might & Magic ™ brutalna Frakcja orków Wkroczy W Serje Heroes. Orkowie Nie Będą Używali magi Ale Będom Mogli Ją Blokować. W Owej Frakcji Miszkańcu/jednostki to przedewszyskim Orkowie Goblini Cyklopi
Końcówki nie Umiem PRzetłumaczyć
____________________________________________________
New Campaign: Experience the dramatic conclusion of the usurper Biara’s reign. Discovering the demonic influence that corrupts the Haven knights, the savage clans of the Orcs will take up arms to eradicate the Inferno threat. Characters from Dark Messiah of Might & Magic™ will also appear to bring an unexpected twist to this multi-layered plot. In addition, tribes of the East will also feature 10 multiplayer and five single-player maps.

Nowa Kampania: Dramatyczne Przerzycia Rządów Biara(co to jest?)
Odkrywanie Damionicznej Magi ? przez Króla Przystani.Żeby Przerzyć Klan Orków Zbierze Wojsko I Ruszy na Inferno. Postacie/Bohaterowie Z Dark Messiah of Might And Magic™ równiez będą występować w Mapach Dla Gry Wieloosobowej. W Dodatku tribes of the East dodano 10 Map Dla Wielu Graczy Oraz 5 w Trybie Jednego Gracza
I Znowu Mało map :(
______________________________________________________
New Upgrade Level: Every creature in the Heroes® V universe will get an alternative upgrade level, increasing the total number of creatures in the Heroes of Might & Magic® V line to over 170! These powerful new abilities are sure to become an integral part of your combat tactics.

NOwy Poziom Ulepszenia: Wszyskie Stwory w Heroes V Będą Posiadały Swój Poziom Zawansowania, Całkowita Liczba Potworów w HOMM V podniosła sie do 170! Nowa Moc Oraz Nowe Możliwość Które Napewno Zostaną Wykorzystane W Walce.
__________________________________________________________
Extra Content: Expand your arsenal and gameplay with new spells, artifacts, buildings and innovative features such as the combo-based Artifact Power Link and Battle Rage, the unique racial ability of the Orcs.

Wyposarzenie(chyba):W Grze Pojawią Się Nowe Czary Artefakty budowle oraz Potwory Które Do Walki Podstawowej Używają  Artifact Power Link
Oraz Wojena Furria, Te Umiejętności Będą Dostępne Dla Orków
____________________________________________________________

I nowe Screny:
Widok Zamkó Orków
http://www.playfuls.com/screenshots/screenshot_67740.html
Oraz Screny Z Bitwy
http://www.playfuls.com/screenshots/screenshot_67739.html
http://www.playfuls.com/screenshots/screenshot_67742.html
http://www.playfuls.com/screenshots/screenshot_67743.html
Scren Z Gry
http://www.playfuls.com/screenshots/screenshot_67741.html

________________________________________________________
Z Screnów Moge Powiedzieć Że
Bohaterowie Orków Będą Jeździć Na Mułach(albo Krowach :D)
-Jednostki to :
Bersekerzy
Gargulce
Gobliny
Orkowie
Jacyś Dziwni Magowie
Centaury
___________________________________________________________
Noi To Tyle Prosze O Komętarz Informacji


IP: Zapisane
Witam All
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 25 Kwietnia 2007, 09:04:35 »
Od 3 tygodni mamy to na stronie /whistling/ ...


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 25 Kwietnia 2007, 10:30:15 »
A czy te informacje są oficjalnie potwierdzone?,bo jak tak to fajnie i głupio.
Fajnie bo będzie o wiele więcej potworków. :D
Głupio bo orkowie nie będą mogli używać magii. :(
Ale na stronie nie pisze czy informacje są oficjalnie potwierdzone a ja to chce wiedzieć Martin.


« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2007, 10:31:39 wysłane przez cepek » IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 25 Kwietnia 2007, 11:05:31 »
Jak byk pisze że są to oficjalne informacje http://www.homm5.info/news.php?readmore=70


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 25 Kwietnia 2007, 11:27:38 »
Aha to pszepraszam najwyraźniej nie doczytałem dobrze i przeoczyłem tą informacje chociaż znajduje się na początku tekstu(ale ja głupi ojojoj). /blushing/


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




adamol

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 25 Kwietnia 2007, 17:58:49 »
mam nadzieję że rasa nie będzie zmaszczona bowiem jednostki zapowiadają się ciekawie ale zamek orków trochę nie pasuje do tego co przywykłem grając w Kuźnię przeznaczenia =]  /stuart/


« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2007, 18:00:36 wysłane przez adamol » IP: Zapisane
Byłem głupcem ufając światłości
http://images13.fotosik.pl/96/adfd6854b8719c1d.png
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 13 Maja 2007, 22:12:42 »
czego mi brakuje w homm V to mozliwosc grania bohaterami z kampani, niektórzy z nich byli naprawde swietni, możliwośc rekruyacji fanatycznych jednostek przystani, A co do nowej rasy to brakuje w niej behemontów.


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 13 Maja 2007, 22:39:26 »
Wg mnie tym takim "znakiem rozpoznawczym" barbażyńców w całej sadze Heroes byli zawsze tak czy siak Cyklopi i jeśli oni będą, to nie musimy się martwić, o nową rasę Orków troche irytujacy jest fakt, że będą oni kompletnie anty na magię nastawieni, bo wtedy bohater ma mniej umiejetności do wyboru. Musieliby dorzucić conajmniej z 10 nowych moim zdaniem, aby taki orkowy heros bez magii nie był łysy jak stanie naprzeciwko dobrze przeszkolonego maga lub czarnoksiężnika. Co do tych fanatyków to albo dać ich jako osobna rasę, albo zrobić taki alternatywny kombos dla rycerzy, że np. po nauczeniu jakiś umiejetności, lub spełnieniu jakiś odpowiednich warunków, mogą skorumpować wybraną przystań i trenować w nich tych fanatyków


« Ostatnia zmiana: 13 Maja 2007, 22:41:11 wysłane przez Sandro » IP: Zapisane
Glebaziom

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 17 Maja 2007, 13:52:50 »
wiem ze dodatek jest tylko jeden a ze drugi wyjdzie dowiedzialem sie dizs


IP: Zapisane
Pacior

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 18 Maja 2007, 17:24:03 »
Na dodatek przyjdzie troche poczekać, ale z tego co czytałem to troche zmian ma być wprowadzone. Jedną z nich ma być, że każda jednostka bedzie miała dwie przemiany podobnie jak było ze smokami w heroesie II. Najsilniejszą jednostką ma być Cyklop( osobiście wolałbym zobaczyć Behemoty) i kilka jeszcze zmian, których na tą chwile nie kojarze. Cóż nie pozostaje nic innego jak czekać( bo z tego co do tej pory czytałem to na każdej stronie pisze co innego) i być cierpliwym.


« Ostatnia zmiana: 18 Maja 2007, 17:30:39 wysłane przez Pacior » IP: Zapisane
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 20 Maja 2007, 21:51:14 »
A ja mam pytanie:
Czy ten dodatek będzie działał bez Kuźni Przeznaczenia???


IP: Zapisane
WielkQpa

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 140

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 21 Maja 2007, 13:44:43 »
pewnie tak bezsensu by bylo gdyby nie


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 112    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry