Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Loch (Czytany 43315 razy)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #90 : 26 Lipca 2010, 22:28:57 »
W końcu ktoś się odezwał. Sorki za wyręczenie cię w obowiązku(a może bardziej przyjemności?) podsumowania, ale chciałem żeby ktoś się wypowiedział i żebyśmy zaczęli nowe miasto. I zapomniałem że ''Boski'' to w końcu imię, chociaż w przymiotniku.(oj tam każdemu się zdarzy, nie bierz do siebie)

Też głosuję na damę. Sprawa minotaura rzeczywiście ciężka.
A wolę siostry bo nie giną, a furie o wieeeele łatwiej zabić.(nie doświadczyłem szybkiego ataku furii, przez co siostry lepiej mi dokopały bo 3 tury furie wytrzymały aż się za nie wziąłem i skopałem im du*e.

Ogólnie 100% siostry.


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #91 : 26 Lipca 2010, 22:55:18 »
1. Przydają się oboje. Stalker jest lepszy do creepowania dzięki niewidzialności. Daje to nam trzy tury szaleństwa czarami z zerowymi stratami co jest istotne na początku. vs innym bohaterom lepsi są zwykli raz że strzelają, dwa że trują i trzy za walkę w zwarciu.

2. Siostry. Jest ich mało i szybko giną, wiec im mocniejsze tym lepsze. Więcej życia i dmg. res na osłabienie wiec przeciw necro to jest mus.

3. Strażnik. Aury są zbyt ulotne, czarnoksiężnik powinien mieć dowodzenie wiec coś takiego nie jest przydatne. Dezorientacja albo zdjęcie kontry na jakimś oddziale i w połączeniu z jeźdźcem jest miód.

4. Posępny.  Zbijanie obrony.

5. Hydra głębin. Tank to tank, nie jakaś hybryda. Poza tym nikt normalny nie będzie jej atakował wręcz.

6. -. Zależy od upodobania. Jak potrzeba strzelca to jedna, jak potrzeba wlać to alt.
7. Czerwony chyba tylko przeciw orkom. I to tez niekoniecznie.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #92 : 27 Lipca 2010, 16:24:24 »

3. Strażnik. Aury są zbyt ulotne, czarnoksiężnik powinien mieć dowodzenie wiec coś takiego nie jest przydatne. Dezorientacja albo zdjęcie kontry na jakimś oddziale i w połączeniu z jeźdźcem jest miód.

W końcu ktoś oprócz mnie to zauważył :/ Czemu nikt z tu obecnych graczy lochu tego nie zauważył? To podstawa prawie każdej frakcji.(oprócz nekro) Szczęście i dowodzenie to (prawie) każdy bohater powinien mieć. Ja nie miałem problemów ze zdobyciem tej umiejętności u żadnego z bohaterów. Dowodzenie jest jak zwiększenie inicjatywy.(chwilowe)

2 ataki rekompensują niższe staty strażnika. 100% na niego
Siostry nie zmieniło mi się 100% na nie.
Damy, przydają się a matrony już mniej. W walce z lochem(żywy gracz) były czymś w rodzaju bolączki, Matrony już mniej. Ogólnie 80% na damy.


Down:

Że co?:
"czarnoksiężnik powinien mieć dowodzenie"- wcale, że nie musi!

To mnie rozwaliło. Jest różnica pomiędzy powinien a musi. On nie mówi że czarnoksiężnik musi mieć dowodzenie(inaczej jest do dupy) ale powinien mieć bo się przydaje.


« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2010, 17:08:40 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #93 : 27 Lipca 2010, 17:03:06 »
Że co?:
"czarnoksiężnik powinien mieć dowodzenie"- wcale, że nie musi!

Wybór zmieniam
Siostry, nadal zostają lepsze od furii, hp zdziałać może dużo.
Minotaury strażnicy, jednak lepsi.
Dama, nadal jest dobra, a z prześladowcą i bohem może być zabójcą neutralnych, ale też dobra przeciwko komputerowi lub graczowi innemu.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #94 : 29 Lipca 2010, 13:09:08 »
@Boski
Jestem jednak troszeczkę za nadzorcą, dłużej pożyje niż strażnik więc wybieram alta.
Od 2 dni nikt się nie odezwał, nie ma sensu ciągnąć tego tematu bo wszystko już wyjaśnione.(z wyjątkiem minotaura, ale go sobie można odpuścić...)

Siostra/Furia - 3 vs 1(Ja, Hadrian i Luk vs Ty) Raczej przesądzone, twój post potraktowałem nie jako pokazanie zalet furii, ale jako głos na furię. Jeśli jest inaczej, sorki.

Nadzorca/Strażnik - 2 vs 1(Ja vs Luk i Hadrian) Zrób jak w przypadku gryfa, albo coś wymyśl :P

Dama/Matrona - 4 vs 0 (Ja, Ty, Hadrian i Luk) Przesądzone

Coś jeszcze?


« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2010, 13:14:07 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #95 : 29 Lipca 2010, 14:25:53 »
Cytat: Bandaro
Od 2 dni nikt się nie odezwał, nie ma sensu ciągnąć tego tematu bo wszystko już wyjaśnione.(z wyjątkiem minotaura, ale go sobie można odpuścić...)

Właśnie bardzo mi się nie podoba kwestia "można go sobie odpuścić"... Wybór jest bardzo ciężki i dlatego tym bardziej chciałbym dojść do konkretnych wniosków. Zauważ, że tak jak nad wyborem jeźdźca nikt się nie będzie zastanawiał, to tak z wyborem minotaura wielu graczy ma dylemat.

Cytat: Bandaro
Siostra/Furia - 3 vs 1(Ja, Hadrian i Luk vs Ty) Raczej przesądzone, twój post potraktowałem nie jako pokazanie zalet furii, ale jako głos na furię. Jeśli jest inaczej, sorki.

W zasadzie ja także jestem za Krwawą Siostrą, jednak w momencie kiedy wszyscy pokazują jej wyższość, muszę zająć przeciwne stanowisko, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. :D A te nadal mam, czy np w walce z Sylwanem (gdzie nie należy obawiać się grupowego osłabienia) nie będzie lepsza Furia, która ma większe szanse zaatakować przed np: smokami.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #96 : 29 Lipca 2010, 15:18:12 »
Nad gryfem było podobnie, ehhh.
Cytat: Boski
Właśnie bardzo mi się nie podoba kwestia "można go sobie odpuścić"... Wybór jest bardzo ciężki i dlatego tym bardziej chciałbym dojść do konkretnych wniosków. Zauważ, że tak jak nad wyborem jeźdźca nikt się nie będzie zastanawiał, to tak z wyborem minotaura wielu graczy ma dylemat.

Tak jak ja... Cóż, jak sam przyznałeś przy wyborze gryfa, wybór należy do gracza. Wypowiadajcie się co do wyboru minotaura.

Cytat: Boski
W zasadzie ja także jestem za Krwawą Siostrą, jednak w momencie kiedy wszyscy pokazują jej wyższość, muszę zająć przeciwne stanowisko, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. :D A te nadal mam, czy np w walce z Sylwanem (gdzie nie należy obawiać się grupowego osłabienia) nie będzie lepsza Furia, która ma większe szanse zaatakować przed np: smokami.

Boski, po mnie możesz się wszystkie spodziewać, gwarantuję ci. Przeszedłem kampanię Inferno w podstawce(a raczej modzie) i Agrael znał się na magii światła jak niejeden rycerz. 13 tur grupowa wytrzymałość obrona +12 itd. Jak kiedyś grałem sylwanem też rzucałem grupowy rozkład i grupowe osłabienie  :P Co do tego Agraela i magia zniszczenia i światła były u niego na równym poziomie i choć częściej korzystałem z magi zniszczenia to magia światła przy większych bitwach była też bardzo przydatna.


P.S. Jaka jest magia demonów? Sądzę że magia mroku i zniszczenia. (mroku 2-rzędna) Jak dla mnie otrzymanie przez demona magii to:

-zniszczenia 70%(3 lv i już miałem)
-mroku 40%(gdzieś w drugiej misji się pojawiła, nie brałem, później często się pojawiałą)
- światła 20%(2 razy się pojawiła, raz w 1 misji, a raz w 3 wtedy wziąłem)

@down
Nie chcę zaspamowywać tematu więc napiszę stylem Pabla.
Dzięki za komplement ;)
Co do starcia Loch vs Loch sądzę że Furie mogą się przydać, czerwone smoki już mniej, jak gdzieś wcześniej ktoś powiedział, 2 wzmocnione armagedony rypnie przeciwnik i tylko jego czarne przetrwają a ty leżysz i kwiczysz. Co prawda jest to pyrrusowe zwycięstwo(kto nie wie co to znaczy niech zobaczy w google) ale jednak zwycięstwo. W ostateczności przeciwnik może go użyć i po tobie.


« Ostatnia zmiana: 30 Lipca 2010, 13:16:46 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #97 : 30 Lipca 2010, 12:50:26 »
Cytat: Bandaro
Boski, po mnie możesz się wszystkie spodziewać, gwarantuję ci.

Mój poradnik Bandaro jest skierowany raczej do początkujących, nieobeznanych graczy, którzy nie mają jeszcze ustalonych preferencji. Nie muszę zatem (na szczęście :D) uwzględniać walki z Tobą, bo niewątpliwie, wygrać z Tobą może jedynie bardzo doświadczony i uzdolniony gracz. :D

Zastanawiam się jeszcze jaką taktykę zastosować do walki Loch V Loch? Czy w tym przypadku jednostki dysponujące wyższą inicjatywą. tj: Krwawa Furia i Czerwony Smok, nie sprawdzą się lepiej?


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #98 : 02 Sierpnia 2010, 18:26:41 »
ehhh, znowu temat zamarł. Naprawdę Boski zacznij już nowy temat bo ciągnięcie tego nie ma sensu. Co do minotaura trochę pograłem w H5 w modzie i sądzę że minotaury to twarde skur...czybyki ;D Więc głos na strażnika bo te 2 ataki naprawdę się przydają... Od kilku postów tylko my się wypowiadamy, to nie ma sensu.


Z minotaurem sprawa się nie wyjaśni, trzeba się pogodzić. :/

@Down
>...< Dobra przeliczyłem się ale i tak temat wymiera.


« Ostatnia zmiana: 02 Sierpnia 2010, 19:06:06 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #99 : 02 Sierpnia 2010, 18:31:16 »
Loch vs Loch?

Dałbym furie ze względu na inicjatywę. To plus dowodzenie+empatia+szybki umysł daje nam przewagę mocniejszego pierwszego uderzenia, którego nieliczne wojsko Lochu może nie przetrzymać jeśli dorzucić do tego czary. Czarny Smok mimo wszystko.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #100 : 10 Sierpnia 2010, 21:16:40 »
No i proszę, temat zamarł od tygodnia :P Chyba tylko ja się nim interesuję i niepotrzebnie go ożywiam :/ W końcu jakiegoś moderatora albo admina to wkurzy i kto wie co ze mną zrobi :-\ Boski, zaczniesz nowy temat? A może już jest tylko ja go nie zauważyłem? Choć wchodzę codziennie na tawerną i nie mogłem nie zauważyć ^_^

Ostatnia prośba do ciebie, albo w ogóle zamknąć temat bo nikt się nie udziela.  :P


@Down

Belegor - Dzisiaj grałem Lochem i posępnym zanim wrogowie zdążyli ustawić się tak żebym mógł ich zaatakować to już posępni razem z bohem i dziewczynkami rozwalili tego wroga. Nie był zbyt wymagający(poziom ciężki) ale moi posępni po przebiegnięciu całej mapy niszczyli KAŻDEGO wroga. Po części zasługa bohatera(20 atak) ale też i posępnych. Co do minotaura znowu staję się neutralny. Hydry popieram, na początku lepiej te z głębin ale ja zanim je ulepszę to mam ich z 20, czyli każdy atak na nie = atakowi 5 hydr.

Czyli u mnie wygląda to tak:

1 - Zabójca
2 - Krwawa Siostra
3 - eee, nie wiem
4 - Posępny jeździec
5 - Kwasowa Hydra
6 - Dama cienia
7 - Czarny smok, choć czasami lubię się pobawić czerwonym.



P.S. No przebłysk tego tematu, jeden user + ja a zaraz znowu tydzień śpiączki :/


« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2010, 21:42:34 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #101 : 10 Sierpnia 2010, 21:28:54 »
Kilka kwestii zostaje otwartych. U mnie co do trzech pierwszych nie ma wątpliwości: zabójca, krwawa siostra i minotaur strażnik. Co do jeźdzców mam wątpliwości, wydaje mi się, że czarny jest lepszy od posępnego, bo atakuje każdą napotkaną, wrogą jednostkę bezkontrataku, aż do celu. Poza tym ma te same umiejętności co posępny poza przełamaniem obrony.
Piąty poziom jednak wolę kwasową, bo z głebin to ta regeneracja niezbyt jest skuteczna, rzadko sie zdarza, że się wskrzesza. Kwas zaś działa za każdym razem i dobra jest np: na minotaurów strazników, którzy dwukrotnie giną od kwasowej krwi. Wtedy trzeba łuczników skupic na hydrach, by te nie zdziesiątkowały przyjaznych łucznikom  jednostej obronnych. Wtedy nasi łucznicy moga je ostrzeliwać, lub te silne.
W szóstym jednak dama, chyba że gramy Eruiną. Jak jej się skończy mana to może atakowac, a jej atakowi wspomaga równiez pocisk matrony. Poza taka sytuacją, leij postawić na damy cienia.
W siódmym poziomie, bez wątpienia czarny. Czerwony tylkow wypadku orków i krasnoludów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #102 : 10 Sierpnia 2010, 21:33:59 »
Bandaro! To nie ty tu rządzisz, jak admini będą chcieli to zamkną to!

Cóż Loch vs. Loch czerwony smok to samobójstwo moim zdaniem, furia tu nadrzędna im większa inicjatywa tym lepiej :D.
Cóż grałem se ostatnio Lochem przeciwko Przystani/Nekropolis/Twierdzę i wybrałem taki oto ustawienie:
-na początku prześladowca, mając już później damę zmieniam na zabójcę.
-Furia jednak lepsza jest, ale kiedy walczymy np: z Fortecą/Sylvan brał bym Siostrę
-Minotaur nadzorca, chyba lepszy w starciach z Nekropolis/Inferno/Twierdza, które obniżają morale, lepsze statystyki, ale do reszty brałbym Strażnika.
-Posępny, trudno mi powiedzieć, ale jest jednak lepszy.
-Hydra z Głębin jest odpowiednia do każdego, ta kwasowa krew mi nie podeszła pod gust i jej nie zauważam.
-Dama, więcej czarów+ niewidzialność, miód cud.
-Czarny Smok, bezapelacyjnie.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #103 : 10 Sierpnia 2010, 21:37:48 »
Ja na twoim miejscu brałbym siostrę, dzięki odporności na spowolnienie może być skuteczniejsza w walce z nekropolis, infermo i akademią niż krwawa furia. Gdy rzuci się czar spowolnienia na furie, wtedy inicjatywa jest nawet mniejsza od krwawej siostry.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #104 : 15 Sierpnia 2010, 16:40:58 »
Wybaczcie moją nieobecność. Niestety w trakcie wyjazdu, wbrew oczekiwaniom, nie dysponowałem dostępem do internetu i nie miałem możliwości kontynuowania pracy.

Jednak widzę, że wyszło to nawet na korzyść, bowiem dopisaliście jeszcze kilka postów.

Pozbierałem już dzisiaj te wszystkie informacje i myślę, że mogę już je przedstawić.

Oto podsumowanie informacji na temat Lochu



IP: Zapisane
Strony: 1 ... 4 5 6 [7] 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry