Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Nekropolis (Czytany 37544 razy)
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« : 16 Sierpnia 2010, 19:00:27 »
Podsumowanie informacji na temat Nekropolis



Kolejnym miastem, które omówimy będzie Nekropolis. Zasady znacie, zatem po krótkiej charakterystyce, zapraszam Was wszystkich do dyskusji.


Nekropolis:
  • 1.
    - Kościany Łucznik
    - Kościany Wojownik
    Jedyną zaletę Kościanego Łucznika jest atak dystansowy. Kościany Wojownik natomiast, poza wyższym atakiem o 1, obroną o 2, prędkością o 1 i maksymalnymi obrażeniami o 1, ma 25% odporności na magię a także osłania siebie i sojuszników przed ostrzałem, zmniejszając otrzymane rany o 50%.
  • 2.
    - Zombie
    - Gnijący Zombie
    Gnijący Zombie ma o 1 wyższy współczynnik obrony i 2 PŻ więcej, jednak minimalne obrażenia są o 1 mniejsze. Poza tym Zombie atakuje osłabiającym ciosem, zaś Gnijący Zombie roztacza aurę osłabienia.
  • 3.
    - Widmo
    - Poltergeist
    Poltergeist ma o 1 więcej ataku, obrony, PŻ oraz prędkości, choć ma minimalnie gorszą inicjatywę. Zamiast wysysania many, może kraść wrogom amunicję.
  • 4.
    - Wampirzy Lord
    - Książę Wampirów
    Książę Wampirów ma 5 PŻ, oraz 1 prędkości więcej, ma także szerszy zakres zadawanych obrażeń. Nie powstrzymuje kontrataku przeciwnika, jednak dysponuje zdolnością "Torpor".
  • 5.
    - Arcylicz
    - Liczmistrz
    Liczmistrz ma 2 ataku więcej, o 1 wyższą prędkość i maksymalne obrażenia. Traci natomiast 1 strzał, oraz atak obłokiem śmierci. Arcylisz posiadający 16 pkt many rzuca cierpienie, rozkład i osłabienie. Liczmistrz z 19 pkt many ma do dyspozycji zaklęcia; cierpienie oraz wskrzeszenie umarłych.
  • 6.
    - Kostucha
    - Banshee
    Banshee traci 3 pkt ataku oraz 1 obrony. Zadaje średnio o 3 pkt obrażeń mniej, jednak ma o 10 więcej PŻ. Zamiast szkodliwego dotyku, posiada zdolność śmiertelnego zawodzenia.
  • 7.
    - Smok Widmowy
    - Upiorny Smok
    Upiorny Smok ma o 1 więcej ataku, lecz o 1 mniej obrony. Jego obrażenia minimalne są większe o 2, a maksymalne o 1, jednak traci 10 PŻ. Zamiast grozy i ataku klątwą, posiada uderzenie smutku.



« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2011, 03:08:51 wysłane przez Boski » IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 16 Sierpnia 2010, 19:22:24 »
W końcu się doczekałem, Nekro to 2 moje ulubione miasto więc grzechem by było się nie wypowiedzieć ;D

1. Kościany Wojownik - Jest silniejszy, a atak łucznika jest bardzo słaby w porównaniu do ataku wojownika, na początku wojownik jest bardzo przydatny. Na końcu zresztą też.

2. Zombie - Statystyki są zbliżone ale to cierpienie przesądziło. O wiele lepiej lepsze jest trwałe(prawie) cierpienie niż aura osłabienia bo tak można zatruć 50%-75% armii wroga, a niemożliwe jest żeby tyle oddziałów stało koło gnijącego zombie.

3. Poltergeist - Obie umiejętności są nieprzydatne więc zadecydowały statystyki.

4. Wampirzy Lord - Szczerze? Lepiej mi się gra kiedy on blokuje kontratak. Wtedy tyle ich nie tracę. Nawet za cenę gorszych statystyk.

5. Arcylisz - Chmura zarazy i rozkład są użyteczniejsze niż większe obrażenie i wskrzeszenie umarłych. Chmura zarazy zdecydowanie zwycięża nad lepszym atakiem i obrażeniami. Prędkość liszom jest niepotrzebna. Czary są zbliżone, choć sam nie wiem czy wskrzeszenie jest lepsze. Zdam się na innych chwilowo głosuję na Arcylisza.

6. Kostucha - Bez dyskusji. 10 pkt życia nie rekompensuję spadku reszty statystyk. Często grając kiedy miałem mało kostuch używałem szkodliwego dotyku ponieważ zadawał więcej obrażeń niż kosa, oraz powstrzymywał kontratak. Śmiertelne zawodzenie nie było w moim przypadku przydatne.

7. Upiorny Smok - Wyższe obrażenia rekompensują 10 pkt życia. Dodatkowo smutek jest użyteczniejszy niż osłabienie. Gr. osłabienie jest jednym z podstawowych umiejętności Nekromanty a Gr. Smutku nie ma. (a przynajmniej o nim nie słyszałem ani nie widziałem.


P.S. Nekro_L, mieliśmy dyskutować  ;)


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 19:25:57 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 16 Sierpnia 2010, 20:43:38 »
1. Zdecydowanie kościany wojownik, ponieważ posiada większą obronę lepsze obrażenie, osłanianie sojuszniczych jednostek i 25% odporności na magię. Kościany łucznik, może i posiada tą zdolność strzelania na dystans no ale co to da? Jak i tak jest najsłabszym strzelcem w grze i zadaje najniższe obrażenia.

2. Zoombie dla mnie lepszy, osłabiający cios trochę wyższe obrażenia i według mnie wypada lepiej niż gnijący zoombie.

3. Widmo ma dużo lepszą zdolność szczególnie jak umiesz ją wykorzystać. Wskrzeszanie maną jednostek magicznych naprawdę dużo daje :D

4. Książe Wampirów jest świetny dzięki torporowi, z szczęściem żołnierza to naprawdę niezła machina. Co do braku kontry wampirzego lorda to po co ona wampirowi jak i tak w kolejnej turze sobie odbierze to co utracił?

5. Kilka MasterLiszów na początek z nekromancji i kosimy na mapie co chcemy, ale do FB wybieram Arcylisza dzięki chmurce i bardziej praktycznymi czarami bojowymi.

6. Kostucha jej zimny dotyk jest bardzo dobry, dzięki czemu do samego końca jest to ważny pionek na polu bitwy. Banshee mimo gorszych statystyk też może być ważnym pionkiem dzięki zawodzeniu co jest dobrym ulepszeniem na Orki czy Przystań.

7. Oba ulepszenia są według mnie równe i to co wybierzemy zależy już od preferencji gracza.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 16 Sierpnia 2010, 21:24:10 »
Heh, w końcu Nekropolis. Mój ulubiony zamek, więc może jednak wiem co piszę?

Poziom 1
Widzę, że jednak wolicie Wojownika. Ja powiem, że w początkowej fazie rozgrywki, kiedy zdobywamy kopalnie stawiam jednak na Łucznika, zwłaszcza, że w krótkim czasie mamy ich całą hordę. Potem lepiej przerzucić się na Wojownika, ale do oblężeń zamków mimo wszystko u mnie lepiej sprawuje się Łucznik.

Poziom 2
Właściwie nie ma to dla mnie większej różnicy, które ulepszenie wybiorę. Widać, że jedno jest nastawione na atak, a drugie na obronę. Do osłaniania strzelców lepszy jest Gnijący, więc polecam brać go również na początku, kiedy mamy Łuczników. Później lepiej się przerzucić na zwykłe ulepszenie, chociaż...

Poziom 3
Wybór prosty - Widmo. Poltergeist rzadko, kiedy ma okazję użyć swojej umiejętności, a dobrze pokierowane Widmo może być zabójcze dla takiego Arcymaga, albo Druida. Poza tym wyższa inicjatywa. Pozostałe staty Poltergeist ma lepsze, ale bezużyteczna umiejętność przesądza sprawę.

Poziom 4
Wybieram Księcia ze względu na większą prędkość i te 5HP więcej. Torpor działa rzadko, ale jak już zadziała... Mimo wszystko ten brak Braku kontrataku boli.

Poziom 5
Liszmistrz. I to tyle. Większy atak, obrażenia i wszkrzeszenie umarłych. Bardzo przydatne, naprawdę bardzo przydatne zaklęcie w rękach Liszów, które pozwala wygrywać niemalże bez strat. I tak zazwyczaj bohaterem biorę Rozkład i Mistrza Bólu, więc w moim przypadku lepiej sprawdza się Wskrześ Umarłych. A brak Obłoku Śmierci? Nie jest to skill na którym strasznie mi zależy. Wskrzeszenie mi to rekompensuje.

Poziom 6
Nie chcę się na razie wypowiadać w kwestii tej jednostki. Do tej pory używałem Kostuch, ale chciałbym poznać zakres możliwości Banshee w duecie z Upiornym Smokiem.

Poziom 7
Jw.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 21:34:24 wysłane przez Nekro_L » IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 16 Sierpnia 2010, 22:02:15 »
No to zaczynamy dyskusję Nekro ;D

Sądzę iż na początek warto o szkielecie. Wg. mnie kościany łucznik jest zbyt słaby na początek gry. Duża ilość kościstych wojowników naprawdę potrafi przyp*erdolić w przeciwieństwie do łuczników. Na oblężenia także nie polecam łucznika ponieważ jego atak za mury jest bardzo słaby nawet w sile 1 k. Znacznie lepiej przetrwać tym tysiącem oblężenie a później poważnie wesprzeć oddziały za murami.


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 16 Sierpnia 2010, 22:08:33 »
Jedziemy xD
Powiem ci Bandaro, że wbrew pozorom na początku, przy zdobywaniu kopalni Kościany Łucznik nie jest zły. Zwłaszcza, kiedy w tydzień z czterdziestu na początku robi się setka (patrz Najlepszy talent rasowy). Na te słabe oddział, które pilnują kopalń jest to wręcz wymarzona jednostka. Zwłaszcza, że już na początku możemy mieć ich tak dużo. A co do oblężeń... Moje dotychczasowe doświadczenia z Wojownikami mnie nie przekonują. Muszę mieć w swojej armii jednostkę strzelająca na odległość w każdej swojej turze, bo Liszmistrze często są zajęte wskrzeszaniem.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 22:47:04 wysłane przez Nekro_L » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 16 Sierpnia 2010, 22:13:04 »
Szkielet- wojownik. Co oni z niego za potwora zrobili to sie w organach nie mieści, ale skoro jest to grzech go nie używać.

Zombie- zwykłe bardziej jakoś bardziej przemawia. On sam w sobie już jest tankiem, nie trzeba go wzmacniać jeszcze większa ilością życia i obrony, bo to nie jest czołowa jednostka, która ma zbierać uderzenia nieosłabionych jednostek.

Osłabienie na uderzenie jest bardziej praktyczne. Siekniesz takiego i statystyki mu spadają. Z aurą jest tak, że ruszysz się odrobinę i już po minusach. Tym bardziej 1pkt morale mozna poświęcić na rzecz dołowania ataku i obrony do samego zera. Więc tu bym za standardem obstawiał.

Duchy- Widma. Casterzy są niewyobrażalnie upierdliwi a one jakoś mogą im zaradzić Plotery mają kiepsko że kradną jako zdolność aktywowana a nie z atakiem. Przez to wole widma.

Wampiry- na początku lordowie za brak kontry kiedy nie mają jeszcze odpowiedniego walnięcia, żeby regenerować się do stanu początkowego. Kiedy mamy ich tak z 50 wtedy alternatywa Większy zasięg, życia też więcej wychodzi, a jak się przyfarci to szczęście żołnierza można podłapać i wtedy na torporze nawet można polegać.

Licze- często mam obydwóch przy zostawianiu zombiaków w zamku. Jak tylko jednego to mistrza na bitwy a arcy na obronę zamku.

Upiory- zwykłe. Dotyk i lepsze staty. Banshee umiejętność ma dobrą tylko w teorii. W praktyce to na nic więcej niż neutralne to się nie nada. Trzeba mieć skowyt grozy albo smutek ze smokiem rzucać i pasujące arty a to troche odwraca uwagę od rzucania tych najwredniejszych klątw.

Smoki- duchy. Za ogromne osłabienie smutkiem każdego ugryzionego.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 22:45:19 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 16 Sierpnia 2010, 22:21:04 »
Nekro_L To samo dotyczy wojowników. Łatwo robi się z nich setka, a tak można siec neutrali. Pamiętam kampanie Arantira(normalny) i to że setką szkieletów wojów (i innnych) ciąłem neutrali 3 poziomu nawet w 1-2 tygodniu. Łucznicy w setce nie są już tak skuteczni jak wojownicy na jednostki 3 poziomu. (typu golemy, zbrojni) Grałem Lochem samymi altami  i nie przeszkadza mi brak strzelca w armii, więc wolę silnego piechura, jak w przypadku damy. Dodatkowo najczęściej wybieram Arcylisza więc mam strzelca ;D


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 16 Sierpnia 2010, 22:39:42 »
1. Poziom:
-Szkielet wojownik- czemu? Proste, łucznik jest słabym strzelcem, a wojownik nie dośc, że szybki i może ogłuzać to jeszcze jest idealny do walki z łucznikami.

2.Poziom
-Zombie zdecydowanie. Jego właściwośc działa, zaś u gnijącego jakoś nijak to działa.

3. Z tym jest problem. Wydaje mi się, że Widmo jest idealnym rozwiazaniem walcząc przeciwko nekropolii, akademi, infermo, lochowi i fortecy, ponieważ może się zregenerowac po ataku na magów, liszy, kapłanów runów, czarty i druidów oraz szamanki, zabierając im całą moc. Poltergeist natomiast lepiej się nadaje na sylwan, przystań, twierdzę gdzie w przypadku sylwanu i przystanii elfi łucznicy i kusznicy są bardzo groźni tylko z dystansu, a w przypadku twierdzy, umiejetnośc widm jest nieprzydatna.

4 Poziom, wolę lorda wampirów- brak kontrataku jest lepszy niż torpor, który może nie zadziałać, zwłaszcza u istot odpornych na magię. Nosferatu bym użył przeciwko twierdzy i lochowi, jeśli ma wyższą inicjatywę.

5 poziom: Na wszystkie poza nekropolią najlepszy jest arcylicz, ponieważ jego atak może sięgać nawet czterech jednostek, jeśli są bardzo blisko celu. Lichmistrz pomimo czaru "ożywienie zmarłych" jest dobry tylko na nekropolię, ponieważ jego atak siega tylko jednej jednostki. Słaabo.... a "ożywienie".... ma chyba każdy nekromanta.

6 poziom: Ja bardzo polubiłem banshee. Jest dobrze zrobionym stworem i jej umiejętnośc działa na więcej jednostek dookoła niej. Nie musi być przy nich jak kostucha by zranić.

7 poziom: tu wydaje mi się, że jednak lepszy jest smok cienia, po prostu jego czar po ataku jest lepszy od smutku, chyba że wróg ma morale i szczęście 1 lub 0 i gdy walczy nekropolią.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 17 Sierpnia 2010, 12:15:53 »
1. Szkielet wojownik - Jak wiadomo nie trzeba mówić dlaczego.większe Statystyki i więcej umiejętności, to czego nie ma to ataku z dystansu kościanego łucznika, lecz rekompensuje to resztą swoich przydatnych atrybutów.

2. Zombie -Nigdy się dłużej nie zastanawiałem co wybrać. Jednostki nie różnią się jakoś specjalnie. Biorę zwykłego zombiaka który jest praktyczniejszy osłabiając wrogów swoim uderzeniem.

3.Widmo - Identyczne statystyki, także patrzę na umiejętność, ta uwidma jest przydatniejsza jak już wcześniej powiedziało kilka osób zabójcza dla czarujących jednostek i jeszcze się przy tym regeneruje, Umiejętność Poltergeista jak dla mnie nie jest przydatna.

4.Wampirzy lord - posiada brak kontrataku co sprawia że jest bardziej atrakcyjny pod względem uderz i nie strać. Książe wampirów posiada więcej pkt życia, jest szybszy i czasem oślepia, ale mimo wszystko wampirzy lord dłużej wytrzyma na polu bitwy gdyż dostaje mniej uderzeń od przeciwników. Jego szybkość i tak już jest wystarczająca żeby zaatakować odległe jednostki.

5. Liszmistrz - dzięki tej jednostce wygrywamy bitwy neutralne często bez strat, także nie musimy się już tak bać starć z łucznikami na mapie, do tego troszkę większe statystyki co robi swoje. Arcylisz posiada chmurę która przydaje się przeciwko walce z sylvanem czy heaven gdzie stosuję się zwartą formację, w pozostałych przypadkach skuteczniejszy będzie liszmistrz

6. Kostucha -ma większe statystyki od Banshee, jej zdolność powala na nogi 7 poziomowe jednostki gdy starcia są nie wielkie. Co prawda przy dłuższej rozgrywce gdy armie są ogromne kostucha traci na zdolności ale rekompensuje to statystykami.

7. Upiorny smok - każdy nekromanta powinien znać czar osłabianie na przyzwoitym poziomie, także ta umiejętność już jest nie przydatna w takiej sytuacji. Boski zapomniałeś wspomnieć że widmowe smoki obniżają morale przeciwnika o 1, ale to także nie jest tak bardzo przydatne jak umiejętność upiornego smoka. Po za tym ma większe statystyki, tylko o 10 pkt życia mniej, ale nie jest to wiele jak na jednostkę 7 poziomu.


« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2010, 12:33:01 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 17 Sierpnia 2010, 12:40:24 »
Co do kostuchy to bym polemizował. Banshee ma lepszą umiejętność, bo może dosięgnąć więcej jednostek i zawsze więcej niż 1. Słaba też nie jest, tak jak w przypadku minotaurów, wygrałaby, gdyby uderzyła piewsza na kostuchę. Jak dla mnie banshee jest lepsza i trzeba się wystrzegać z powodu jej wrzasku.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 17 Sierpnia 2010, 13:10:39 »
Cytat: Cepek
Widmo - Identyczne statystyki, także patrzę na umiejętność [...]

Cytat: Boski
Poltergeist ma o 1 więcej ataku, obrony, PŻ oraz prędkości, choć ma minimalnie gorszą inicjatywę. Zamiast wysysania many, może kraść wrogom amunicję.

Jak dla mnie, to nie są identyczne statystyki... Polecam wszystkim, aby przed wypowiedzą przeczytali jednak mój post.

Cytat: Cepek
Boski zapomniałeś wspomnieć że widmowe smoki obniżają morale przeciwnika o 1

Cytat: Boski
Upiorny Smok ma o 1 więcej ataku, lecz o 1 mniej obrony. Jego obrażenia minimalne są większe o 2, a maksymalne o 1, jednak traci 10 PŻ. Zamiast grozy i ataku klątwą, posiada uderzenie smutku.

Groza jest zdolnością, która obniża morale przeciwnika o 1. To, że nie opisuję wszystkich zdolności, nie znaczy, że o nich zapominam. Poza tym wydaje mi się, że każda z osób, która się wypowiada na temat jakiejś jednostki zna jej umiejętności (aczkolwiek nie musi pamiętać konkretnie liczbowych statystyk, dlatego je przypominam).


IP: Zapisane
Tazol

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 496


Gaming Monster Channel on YouTube

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 17 Sierpnia 2010, 14:48:29 »
1. Szkielet Łucznik
Wiele osób będzie uważało mój wybór za dziwny, ale ja jestem graczem, który potrzebuje w miarę dużą ilość strzelców- 2-3
2. Gnijący Zombie
Z tego co się orientuję obniża statystyki istot żywych w swoim sąsiedztwie, a to jest ciekawy plus
3. Poltergheist
Kradnięcie amunicji mi się przydaje
4. Wampirzy Lord
Jest lepszy od księcia, bo na Lorda wróg nie kontratakuje, mimo to Torpor też jest dobry
5. Arcylisz
Ma chmurkę po strzale i może użyć ożywiania umarłych
6. Banshee
Belegor wypisał dla czego Banshee jest lepsze
7. Mimo wszystko Upiorny smok
Kwestia przyzwyczajenia.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 232


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 17 Sierpnia 2010, 15:23:28 »
Up:
Arcylisz nie może ożywiać zmarłych, to jest czar Liszmistrza

1. Szkielet Wojownik- zdecydowanie lepszy, częściowa odporność na magię, lepsze statystyki, co czyni tę jednostkę jedną z najlepszych na 1 poziomie. Łucznicy to marna imitacja prawdziwych strzelców, którzy nawet w ilości kilkuset są do niczego
2. Zombie, ponieważ nakłada efekt zdolności po uderzeniu
3. Widmo, bo posiada ciekawą zdolność, którą jak się umie wykorzystać, to jest dość przydatna
4. Książę Wampirów- niedawno się do niego przekonałem. Więcej hp, nakłada torpor, co jest bardziej przydatne niż brak kontrataku. I tak książę straty odrobi przez wysysanie życia, tylko trochę wolniej
5. Obie jednostki są dobre. Zawsze, jak nie mam 7 poziomu to je rozdzielam na arcylisza i liszmistrza. Jednak w finałowych bitwach lepszy jest arcylisz, ze względu na chmurę i silne zaklęcia
6. Kostucha, było tłumaczone
7. Upiorny smok, ponieważ obniża szczęście, co jest lepsze niż jakaś tam klątwa, którą zaraz rzucę bohaterem

@Down:
"3. Widmo za wyssanie many oraz niematerialność"

A poltergeist nie ma?


« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2010, 15:34:31 wysłane przez Sylath » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 17 Sierpnia 2010, 15:32:40 »
1.Szkielet wojownik: świetna obrona i dobry atak konkuruje nawet ze strażnikami gór.

2. Zombie bo osłabia

3. Widmo za wyssanie many oraz niematerialność

4.Książę  wampirów za efekty , które nakłada  oraz za hp ,atak i obronę

5.Arcylisz bo wskrzesza umarłych i jest trochę mocniejszy chociaż można jeszcze  kupić 2 poz bo też jest dobry.

6. Na pewno Kostucha , za to ,że jest najmocniejszą w heroes 5 jednostką 6 poz . no i w ogóle wygląd.

7.Widmowy mimo wszystko za ten czar za każdym atakiem , którego nie pamiętam nazwy.




IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry