Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
SoA mod: Magia Śródziemia (Czytany 54714 razy)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 19 Września 2010, 22:31:19 »
Wiesz Hadrianie..jest jedna dobra istota: orzeł i w zasadzie najsilniejsza z nich wszystkich. W przypadku bohaterów było odwrotnie. Wiecej było tych dobrych. Jesli chodzi o jednostki.. to faktycznie kawał roboty, a ja w najblizszym czasie mogę nie mieć na to czasu. Dokończe jeźdca, zrobię kilka drobnych rzeczy i wydaję testową wersję tego moda.
Jeśli więc ktoś ma jakieś pomysły na temat niewielkich modyfikacji, które mogłyby wejśc w skład moda, zachęcam, żeby się nimi podzielił.
Oczywiscie przypominam, że w tym modzie bardzo pomagał mi DwiTo11. :)


Wiadomość doklejona: 10 Października 2010, 16:10:15
Ale obejrzyj dokładnie Dwie Wieże to zobaczysz, że on tak trochee wyglądał dzikowato..w sensie kształt..oczywiscie..wszystko jest mozliwe do poprawienia ;)


« Ostatnia zmiana: 10 Października 2010, 16:10:15 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 20 Września 2010, 16:59:33 »
Eee... wiec tak.. napisalem juz wczesniej, że Warg jest 6 i ostatnią jednostka. Nie zamierzam modyfikować tych w miastach (na pewno nie w tym modzie). Napisalem juz, żebyście podawali swoje inne propozycje modyfikacji w ramach SoA. Może macie pomysły np. na efekty dla bohaterów?? (LOTRa oczywiscie)
Jeśli mam być szczery, to pomysłów możecie mieć naprawdę dużo i mogą być one naprawdę rozmaite... bowiem w przypadku efektów jestem sobie w stanie pozwolić na naprawdę wiele. Tak więc zachęcam :)


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 21 Września 2010, 18:28:10 »
Kruki to Krebainy. Pomysł dobry.

A co do jeźdźca wargów: Bardzo dobry, małe poprawki, jedyne, co mnie martwi, to animację, nie chcę nawet myśleć, by "biegał" jak jaszczur, ani by on gryzł a jeździec siedział bezczynnie, może jednak uda się to jakoś inaczej zrobić. Oby.


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 25 Września 2010, 10:45:13 »
Korzystając z rady DwiTo, postanawiam troszeczkę rozbudować projekt SoA.
Oprócz 6 jednostek neutralnych, wprowadzę także kilka LOTRowych jednostek w miastach. Nie chodzi mi np. o Jeźdzców Rohanu, których bez problemu mogą zastąpić kawalerzyści. Mam na myśli bardziej charakterystyczne i unikalne jednostki (np. orły, ktore są juz jednostką neutralną).
Czekam na Wasze propozycje (jaka jednostka, w którym mieście i na jakim poziomie.) Miło byłoby zobaczyć też jej nazwy i krótki opis wyglądu dla podstawy i ulepszeń. :)


IP: Zapisane
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 25 Września 2010, 11:58:00 »
nie znam się zbyt na władcy pierścienia ale spróbuje.Otóż Ofiatan{ten jakby mamut}zamiast wiwern.A o to jak to proponuje zrobić:
Model podstawowy:Czarodziej{bohater}
Zmiany w podstawowym modelu:Słoń niech ma kolor brązowy a jak się uda zrobić efekt sierści to super{chyba że te ofiatany nie miały futra bo ja już nie pamiętam}, model normalnego jeźdźca zastąpiony niech będzie siepaczem, no i ogólne zmiany kolorystyki ale to już zostawiam menelegowi.
Miasto:Twierdza.
Ulepszenia i podstawa:
Ofiatan-Taki jak we wzorze.
Ofiatan gigant:Większy niż normalny, kolor futra ciemno brązowy, no i kilka pierdołek.
Ofiatan Bojowy-Jak we wzorze tyle że kły znacznie większe a na nich ślady krwi, a futro takie szarawe.No i oczywiście pierdołki.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 25 Września 2010, 13:13:32 »
Nie no z tymi pierdołkami mnie rozwaliłeś ale pomysł dobry.A może zamiast cyklopa troll
1.Twierdza
2.Model-Cyklop
3.Troll jaskiniowy-szary bez zbroi
   Troll bojowy-z maczugą z kolcami jakimiś jak to mówił poprzednik pierdołkami i z lleką zbroją na rękach i nogach
   Troll zbrojny-z maczugą bez kolców i zbroją na całym ciele i oczywiście pierdołki



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 25 Września 2010, 13:21:34 »
Też jestem za trollem. Dodatkowo goblinom zmienił bym ulepszenia na zbrojnego goblina (ze zbroją) i goblina łucznika (z łukiem jak u strzelca).

Zamiast cerbera i ognistego ogara dać wilkołaka i Czarnego wilka.




IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 25 Września 2010, 13:59:19 »
I fajni by byli łucznicy u ludzi w sensie ,że e tam zobaczycie
1.Przystań
2.Model-Łucznik(ale bez hełmu podstawa i alternatywa)
3.Wolny Łucznik Rohanu-Łucznik ma zielono koszulę z  łbem konia i siwawo-żółtą kolczugą pod nią i jest blondynem z zarostem
   Łucznik Gondoru-Łucznik z jasno siwą zbroją i granatowym drzewem na błękitnej koszuli(chodzi o ten niebieski materiał) i jest brunetem z wąsami
   Strażnik Itchilien-Łucznik z białym drzewem na zielonej(inny odcień niż u Rohirima)koszuli i jak się da to jeszcze płaszcz.


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 14:01:55 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 25 Września 2010, 14:13:44 »
I fajni by byli łucznicy u ludzi w sensie ,że e tam zobaczycie
1.Przystań
2.Model-Łucznik(ale bez hełmu podstawa i alternatywa)
3.Wolny Łucznik Rohanu-Łucznik ma zielono koszulę z  łbem konia i siwawo-żółtą kolczugą pod nią i jest blondynem z zarostem
   Łucznik Gondoru-Łucznik z jasno siwą zbroją i granatowym drzewem na błękitnej koszuli(chodzi o ten niebieski materiał) i jest brunetem z wąsami
   Strażnik Itchilien-Łucznik z białym drzewem na zielonej(inny odcień niż u Rohirima)koszuli i jak się da to jeszcze płaszcz.

Jak to się ma do tego? :

Korzystając z rady DwiTo, postanawiam troszeczkę rozbudować projekt SoA.
Oprócz 6 jednostek neutralnych, wprowadzę także kilka LOTRowych jednostek w miastach. Nie chodzi mi np. o Jeźdzców Rohanu, których bez problemu mogą zastąpić kawalerzyści. Mam na myśli bardziej charakterystyczne i unikalne jednostki (np. orły, ktore są juz jednostką neutralną).
Czekam na Wasze propozycje (jaka jednostka, w którym mieście i na jakim poziomie.) Miło byłoby zobaczyć też jej nazwy i krótki opis wyglądu dla podstawy i ulepszeń. :)



IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 25 Września 2010, 14:35:51 »
A o co chodziło z tym a co ma się to do tego(czy czego) bo nie rozumiem to jest po prostu pomysł na zastąpienie strzelców imperium gryfów na strzelców śródziemia.I mam inne pomysły jak np.Uruk za szamankę
1.Twierdza
2.Model-Podżegacz,Oprawca,Siepacz
3.Uruk-Siepacz ze skórzanym naramiennikiem koloru szarego i szczuplejszej sylwetki(taki jak ci co zabili Boromira i porwali hobbitów)
  Uruk Hai-wyprostowany szary podżegacz z jasną zbroją i pierdołkami(jak spod helmowego jaru)
  Uruk Berserker-szczuplejszy siwy Oprawca z hełmem i pierdołkami.(taki hełm i topór jak u tego co wysadził mur i siebie)



« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 19:37:57 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 25 Września 2010, 14:41:02 »
Wydaje mi się dobrym pomysłem zamienić Rakshasy na Orły, Roki i Wielkie Orły.

W miejsce gargulców lub golemów dać Wolnych strzelców, strażników i obieżyświatów.

Wolny strzelec, mógłby być takim przerobionym zwiadowcą z łukiem bez długich uszu. Obieżyświata zrobił z modelu uncana, tyle że płaszcz i zbroję przyciemnić, a strażnika z mistycznego łucznika, tyle że ciemniejsze kolory i bez długich uszu.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Fiend
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 25 Września 2010, 14:44:32 »
Hmm może by tak zamienić centaury z twierdzy na jakichś orków łóczników albo kuszników urukhai z modelu strzelców wyborowych , bo jakoś te stworzenia nie pasuj ą do tego zamku.I może czarnych numeryjczyków do locho zamiast dziewic albo minotaurów.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 25 Września 2010, 15:42:00 »
Można też zrobić skrzydlate bestie zamiast kościanych smoków
1.Nekropolis
2.Model-Pao Kai
3.Skrzydlata Bestia-siwy Pao Kai z grzebieniem na plecach i wydłużonym pyskiem
   Latająca Zmora-czarny pao kai z kolczastym ogonem i pierdołkami możesz też dodać coś od siebie
   Skrzydlata Śmierć-ciemnoskóry stwór z ostrzem kosy na ogonie fioletowymi symbolami większy od poprzedników i Utrudnienie jak da rade zrób na nich upiory z modelu nekromanty no i jeszcze coś jak nazgul trafiał kogoś z ostrza morgula zamieniał się w upiora i nie gadaj że było ich 9 bo mogło więcej a te 9 to ci ludzcy królowie.I każdy upiór niech wygląda inaczej np.na besti ciemno siwy na zmorze nieh ma czarne części ubrania i kostur Markala a na śmierci niech ma fioletowe elementy stroju i kose nie żebym coś narzucał.


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 17:14:33 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 25 Września 2010, 16:07:12 »
Możesz dać gdziekolwiek chcesz upiora z modelu nekromanty bez konia/modelu Markala. Jego ulepszeniami, byłoby tak Upiór/ Upiór Kruhanów/ Upiór Pierścienia. Pierwszy granatowo-niebieski, drugi granatowo-szary, a trzeci szaro-czarny.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 25 Września 2010, 16:20:26 »
Te woje upiory hadrianie są lepsze od kostuchy więc mogą je zastąpić i chętnie bym je tam widział.Bo pomyśl 6lvl.Piesze Upiory7lvl.Upiory na Skrzydlatych Bestiach.

Wiadomość doklejona: [time]25 Wrzesień 2010, 17:28:57[/time]
A numeryjczyka można zrobić tak jak zwiadowca umiera rękę ze sztyletem ma z przodu z kuszą z tyłu i jest w pozycji wyprostowanej a gdyby przyciemnić strój usunąć nóz i dać zamiast kuszy włócznie mrocznego jeźdźca wyglądałby jakby się zasłanial płaszczem i od tyły podpierał się o włócznię.
1.Loch
2.Zwiadowca,Mroczny Jeździec,Duncan(chodi mi tylko o konia)
3.Numeryjczyk-Tak jak opisałem wcześniej tylko ciemno szary z brązową maską
   Czarny Numerojczyk-W czarnych ciuchach z dodatkami i włócznią posępnego jeźdźca i rdzawo złotą maską
   Kawalerzysta Angmaru-Mroczny jeździec na czarno na siwym konie duncana z srebrną maską opisałem pomysł Fienda.

Dodatkowo chciałbym widzieć takie jednostki jak Rohirrim czy Łucznik Gondoru wielu pewnie też więc to przemyśl.


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 18:59:44 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry