Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
SoA mod: Magia Śródziemia (Czytany 54523 razy)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #45 : 25 Września 2010, 19:24:50 »
Ja opieram tą wizję bo inne stworzenia i herosi są jak z filmu więc wiesz.Po za tym nie znam innej wersji do której byłby art.I mam jeszcze jeden pomysł w sensie że zamienić Rębacza(wojownik i podżegacz są spoko)i dać Orka z Mordoru-Byłby z modelu herosa(w scenariuszu Krzyk Wolności Kunyak w pierwszym filmiku stał bez bawola o to mi chodzi)Miałby szary strój odmienioną twarz i hełm po za tym Menelag sam świetnie wie jak nim nas nim zaskoczył bo wystarczy podać nazwę jednostki i robi nam coś 100x lepszego niż bysmy chcieli. ;D ;D ;D ;D ;D
A da się zrobić Numerojczyka bo jak na razie to jedyna jednostka co dochodzi do Lochu i mnie zadręcza od dobrych 2godzin.


PS.Co do awansów goblinów Belegor też o czymś takim myślę ale zamiast Goblin Zbrojny lepiej by brzmiało Goblin Wojownik czy Goblin z Morii.

Mniej emotek. Prooszę. /Laxx


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 19:46:10 wysłane przez Laxx » IP: Zapisane
Fiend
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #46 : 25 Września 2010, 19:51:31 »
Można jeszcze zrobić trola dobosza(tego z benbenkiem  ;D) np jako alternatywa ,  jak byś dał rade .Chociaż z czego by tu zrobić ten bęben?Do krasnolódów  np. ludzi z dali     . Albo gdzieś wcisnąć tych Lansjerów  z Rivendell  do elfów. Np enty by  były na 7 poziomie zamiast smoka ,a  lanjsjerów  na 6 poziom.Mozna by ich zrobić z modelu bochatera elfów albo z jednorożców i coś byś tam wsadził.I jeszcze przyszła mi na myśl ich alternatywa "Konni łucznicy z Lindonu" też z moedelu bohatera elfów.Jeszcze zamiast siępaczów Urukowie Siewcy Śmierci z gierki  xD.


« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 19:56:31 wysłane przez Fiend » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #47 : 25 Września 2010, 19:57:47 »
Hmm Hmm Hmm
Pamiętajcie, że jest 6 jednostek neutralnych. Jedna to Uruk-Hai. A oto kilka moich wstępnych propozycji, biorę tez pod uwagę Wasze.
1) Trolle zamiast cyklopów. To jest pewniak.
2) Zamiast Zombie w necropolis będą Wilki, Wilkołaki, Upiorne Wilki
3) Zamiast neutralnej jednostki Wilk będzie Olifant
4) Zamiast kawalerzysty będą: Jeździec Rohanu, Rohirrim, Rycerz z Dol Amroth
5) Zamiast łuczników będą: Łucznik Gondoru, łucznik Rohanu, Strzelec z Ithilien
6) Zamiast Goblina Plugawca będzie GHoblin z Mrocznej Puszczy, a zamiast tego w bandażach będzie Goblin z Morii
7) Zamiast rębaczy będą: Ork z Mordoru, Czarny ork, Ork z Cirith Ungol
8 ) zamiast siepaczy będą: Uruk-Hai, Uruk Berserker, Uruk Siewca Śmierci
EDIT
9) wilki pójdą na 7 lvl. a zamiast Zombiaków bedą Mumia + ew. jakieś upiory
10) W ramach LOTRa pojawi się 2 nowych bohaterów: Karsh i Thuringwetil, oczywiście obydwoje do Nekropolis
11) Tancerze z Sylvanu zostaną zamieni na: Wartownik z Mithlondu, Noldorski Wojownik, Strażnik Rivendell
12) Łowcy na: łucznik z Lorien, Łucznik z Mrocznej Puszczy mistyczny łucznik zostanie
13) Jednorożce, Enty, Smoki bez zmian
14) Menu zostanie zmienione na bardziej Lotrowe
15) Zamiast Gremlinów będą Hobbici
16) Zamiast zbrojnych: Rycerz Gondoru, Strażnik Wieży, Strażnik Króla
17) W ramach SoA zmianie ulegną wybrane specjalizacje herosów.



« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 20:31:05 wysłane przez menelag » IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #48 : 25 Września 2010, 20:35:17 »
A i potrzebuję kogoś, kto zechciałby robić mapki. Bo chce jeszcze zrobić te kampanie, a robienie samej scenki zajmuje zazwyczaj 2 godziny. :) chodzi mi o sam teren. Serafin obiecał pomoc, ale nie chce obciążać go wszystkim.


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #49 : 25 Września 2010, 20:43:01 »
Jak chcesz:
Byłoby to zastępem np: upiora, lub hmmm ducha? (lepiej jednak 6 poziomu). Nazwy to byłyby takie:
Upiór/ulep. Upiór Kurhanów/ alter. Nazgul(lub) Upiór Pierścienia <lepsza chyba będzie nazwa Nazgul>
Wygląd to przerobiony upiór na dwa kolory, a ostatni z dodatkiem dymu(np; od kostuchy, czy banshee), pierwszy to połączenie upiora i kostuchy, tylko, że kolory niebieskie i granatowe, ulepszenie granatowe i szare elementy, a ostatni to szaro-czarna kostucha/banshee. Wiesz co, gdybyś mi przesłał tekstury przerobił bym je w GIMPIE i podesłał ci później  ^_^


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #50 : 25 Września 2010, 21:01:50 »
Nie jestem u siebie na kompie i nie mam gry. Czyli level 6 modyfikujemy:
Upiór (tu bym nie zmieniał wygładu) Upiór Kurhanu i może zamiast nazgula, bo to bohaterowie proponował bym Upiór Minas Morgul.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #51 : 25 Września 2010, 21:35:27 »
Ale wiesz ten Uruk Siewca Śmierci to trochę taka naciągana jednostka bo w Bitwie o Śródziemie Król Nazguli to po prostu była super jednostka bo nie mieli pomysłów lepiej zrobić uruka z lekką zbroją,uruka w mocnej zbroi i uruka z taką niepełną metalową zbroją ale ze super bronią.A wojownik niech będzie ale nie potrzebny jest ork z Cirith Ungol po prostu wojownik trzon armii,ork z Mordoru taki w git ale ulepszony i czarny taka elita.I fajnie będzie jak dasz strażnikowi wieży włócznię posępnego ale przerobisz ją też na taką mniej mroczną.A na 6lvl.niech będą wasze upiory ale nie wiem co myślicie o skrzydlatych bestiach na 7lvl.No i coś co może cie wkurzyć uruków daj za siepaczy i za wiwerny jeźdźców wargów ta jednostka nie była neutralna a jak ją zobaczyłem chciałem ją w zamku koniecznie i inni pewnie też widzieli by ich za te w ogóle nic nie łączące z historią orków jaszczury a olifanty zastąpią przecież mantykory no nie a wilki niech zastąpi pieszy easterling.A konnica to może Banita Rohanu,Rycerz Gondoru i Rohirrim


« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 08:57:55 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #52 : 25 Września 2010, 21:37:26 »
Nie jestem u siebie na kompie i nie mam gry. Czyli level 6 modyfikujemy:
Upiór (tu bym nie zmieniał wygładu) Upiór Kurhanu i może zamiast nazgula, bo to bohaterowie proponował bym Upiór Minas Morgul.
Hmm jest jednak na to rada, poprośmy kogoś innego o te tekstury, DWito11! Albo Oliwsen oraz Sylan, mogę się tymi teksturami zając, ale nie wiem jak wyciągac tekstury z gry i przy okazji nie mam jej na kompie  :/


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #53 : 26 Września 2010, 09:17:30 »
Mam taki pomysł na zastąpienie chłopa na Wieśniak, Poborowy i Osiłek(osiłka tylko trochę przerobić)
Wieśniak-Ubrany na zielono z ciemnobrązową czapką i zarostem.
Poborowy-Hełm przerobić na taki bardziej Rohirrima i kolczugę przerobić na taką by w miare wyglądała i zamiast teo jakby berdysza to włócznię posępnego.
Osiłek-Bardziej brązowa koszula z łbem konia, ciemnobrązowe spodnie i zarost.
A oto pomysł na zmienienie centaurów.
Ork Zwiadowca-Nie wiem jak to zrobisz ale ci się uda ale by miał szary ciuch.
Ork Łucznik-Tak samo ale urozmaicić po prostu poprzednika z brązowym ciuchem.
Uruk Kusznik-Z modelu strzelca wyborowego ale trzeba z upgredować kapalin(hełm) na taki bardziej urukowy,zbroja cała siwa z białą ręką na klacie, kusza ciemnobrązowa i szara skóra.



« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 12:21:24 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #54 : 26 Września 2010, 10:16:18 »
A co z szamankami? Ja bym dał znachorów czy coś, nie wiem, na pewno nie szamanki.

Może by dać Adept - z goblina plugawca
                ul.Znachor- z mocno przerobionego maga bitewnego
                alt.Truciciel? - z zabójcy/prześladowcy?

Albo poprostu coś w tym stylu.


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 281


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #55 : 26 Września 2010, 11:57:23 »
A co z szamankami? Ja bym dał znachorów czy coś, nie wiem, na pewno nie szamanki.

Może by dać Adept - z goblina plugawca
                ul.Znachor- z mocno przerobionego maga bitewnego
                alt.Truciciel? - z zabójcy/prześladowcy?

Albo poprostu coś w tym stylu.

Tzn. tak Szamanki to moja ulubiona jednosta twierdzy i za nic sie ich nie pozbędę :)
A oto pomysł na zmienienie centaurów.
Ork Zwiadowca-Nie wiem jak to zrobisz ale ci się uda ale by miał szary ciuch.
Ork Łucznik-Tak samo ale urozmaicić po prostu poprzednika z brązowym ciuchem.
Uruk Kusznik-Z modelu strzelca wyborowego ale trzeba z upgredować kapalin(hełm) na taki bardziej urukowy,zbroja cała siwa z białą ręką na klacie, kusza ciemnobrązowa i szara skóra.


Jestem za.


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #56 : 26 Września 2010, 12:00:55 »
Czyli w twierdzy mamy:
Lvl1: Goblin
Lvl2: Ork łucznik
Lvl3: Ork wojownik
Lvl4: Szamanka
Lvl 5: Uruk-Hai
Lvl6: Skrzydlata bestia
Lvl7: Troll
tak?

A w haven:
Lvl1: Chłop(Rohanu)-> Osiłek<->Poborowy?
Lvl2: Łucznicy gondor->rohan/ithilien?
Lvl3: Wojownik gondoru-> strażnik King<-> strażnik Tower?
Lvl4: Nie mam pojęcia!
Lvl 5: Kapłani
Lvl6: Ja bym wolał dać Rycerze gondoru-> dol amroth<-> rohirrim!
Lvl7: Wielkie orły?

Akademia:
Lvl1: Hobbici
Lvl2: Gargulce bez zmian?
Lvl3: Golemy bez zmian?
Lvl4: Uczniowie magów, a nie magowie? A ul: uczeń wody/uczeń ognia?
Lvl 5: Dżin-> Dżin magik<-> duch powietrza?
Lvl6: Lwioczłek-> Rakshasha<-> starożytny(prastary) lwio człek?
Lvl7: Olbrzymy?
Loch:
Lvl1: Haradrim złodziej->skrytobójca/łucznik?
Lvl2: Siostry, ale nie elfy tylko ludzie?
Lvl3: Easterling wojownik ( z sejmitarem)-> Włócznik<-> Strażnik (tarcza+ mała halabarda)?
Lvl4: Lekka jazda haradu-> easterling Katafrakt<-> konny łucznik haradu?
Lvl 5: bez zmian?
Lvl6: Mroczne elfki dopisać na początku a tak to bez zmian?
Lvl7:  Dać mały smok-> reszta ta sama?
Inferno:
Lvl1: bez zmian?
Lvl2: Pomiot Morgotha-> demon<-> lepszy pomiot ( ale model, staty bez zmian)?
Lvl3: Warg-> mroczny warg<-> pies piekieł?
Lvl4: Sukkuby-> władczynie<-> córy Morgotha?
Lvl 5: Bez zmian?
Lvl6: Stwór otchłani-> czart/ Balrog? ( wojownik otchłani)
Lvl7:  Albo tu dać: Stwór morgotha-> Balrog<-> diabeł?
Nekropolis:
Lvl1: Bez zmian?
Lvl2: Dać te wilki?
Lvl3: Bez zmian?
Lvl4: Czarny numenorian-> książe<-> wampir?
Lvl 5: Akolita angmaru-> czarnoksiężnik Angmaru<-> licz?
Lvl6: Te upiory, co były wymienione ( kurhanu, etc.)
Lvl7:  bez zmian?
Sylvan:
Lvl 1: Motyle ( ;) Menelag wie, o co cho.)
Lvl2: Wartownicy itd., co wymienione
Lvl3:Łowcy, co wymienione
Lvl4: Opiekunowie lasu-> druidzi <-> medycy z Lorien?
Lvl5: Bez zmian(albo alta jeździec)
Lvl6: Bez zmian, ale ulepszenie dać z bety
Lvl7: Bez zmian? Orły?
Forteca:
Lvl1: Wojownik-> gwardzista<-> obrońca
Lvl2: Wojownik z Dale-> Łucznik z Dale<-> myśliwy z Dale?
Lvl3: Bez zmian?
Lvl4: Nazwa alta: fanatyk?
Lvl5:Bez zmian?
Lvl6: Bez zmian?/ Jeźdźcy mamutów?
Lvl7: Katapulta-> płomienna katapulta<-> machina oblężnicza?





« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 12:27:18 wysłane przez andre94nt » IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #57 : 26 Września 2010, 12:36:47 »
Wiesz ci ludzie z Dali są fajni ale Myśliwy chyba byłby lepszą podstawą niż zwykły Wojownik z Dali.Katapulta zawsze można przerobić trebusz(ta niby katapulta).A Loch też fajny bo pomyślałeś aby tam dać tych złych ludzi z Umbaru,Haradu i Rhunu ale można też dać dzikich ludzi z Dunlandu.


« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 12:39:17 wysłane przez WMSwojownik » IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #58 : 26 Września 2010, 14:32:09 »
Powiedzcie mi jakie jednostki z akademii są odpowiednikami z lotra bo chyba ani jedna(prócz hobbitów co nie wiadomo co tam robią) Niech ktoś dopisze co to za odpowiednik może Ularich? "Akademia:
Lvl1: Hobbici
Lvl2: Gargulce bez zmian?
Lvl3: Golemy bez zmian?
Lvl4: Uczniowie magów, a nie magowie? A ul: uczeń wody/uczeń ognia?
Lvl 5: Dżin-> Dżin magik<-> duch powietrza?
Lvl6: Lwioczłek-> Rakshasha<-> starożytny(prastary) lwio człek?
Lvl7: Olbrzymy?"


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #59 : 26 Września 2010, 15:01:39 »
To nie zmienia faktu ,że 7lvl istot różnych to raczej nazwa "stworzenia świata" bo w jednym są i dunedainowie i orły i hobbity . Moją propozycją jak już tak ma to wyglądać to zmienić nazwę na Ludy Eriadoru bądź Ludy Północy. I dać :
1lvl
-hobbici
2lvl
-Strażnicy Północy(dunedainowie z łukami)
3lvl
- Wojownicy Arnoru
4lvl.
- Lossoci
5lvl.
- Błękitne Krasnoludy
6lvl
-Entiany
7lvl
- Noldorowie (bądź Pan Lasu to jest Pradawny czyli potocznie "Bombadil"

Oczywiście jeżeli twórcy  moda zgodzą się na wprowadzenie takiej rasy wtedy skłonny jestem pomóc przy opisach itp. Niech napiszą wtedy na PW. Wtedy dokończył bym podstawy i dopisał alternatywy


« Ostatnia zmiana: 26 Września 2010, 16:31:38 wysłane przez Psychol55 » IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry