Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Nemrod
Strony: [1]
1  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Miniaturki - jak TGA ma zachować przezroczystość? : 12 Lutego 2019, 12:22:35
Próbowałem i GIMPem, ale efektów nie przyniósł.
ALE, przez przypadek znalazłem rozwiązanie, nie mam pojęcia jak zadziałało:
Podczas gdy obrazek jest, kanał alfa jest, dodatkowo dałem warstwę solid czarnego tła pod spód.
Chciałem, żeby przynajmniej było czarne zamiast białego, a tymczasem działa jak ta lala.  ;D
2  Heroes V / Problemy Techniczne / Miniaturki - jak TGA ma zachować przezroczystość? : 11 Lutego 2019, 01:55:53
Witam czytających,
mam problem z zapisaniem pliku targa, który zachowałby przezroczystość.
Próbowałem zapisać miniaturkę obrobioną w Photoshopie jako TGA, ale po ponownym otworzeniu obszary przezroczyste zmieniają się na białe.
Szukałem rozwiązań i już nawet nie wiem czy ja coś źle robię, czy jak to mówią Photoshop CS6 nie zapisuje kanału alfa jako przezroczystego.

Zastanawiające jest to, że ściągane miniaturki z neta jako PNGi i konwertowane do TGA działają.

Czy ktoś próbował może dodawać swoje miniaturki bohaterów i wie jak to zrobić, by działała przezroczystość?
3  Heroes V / Problemy Techniczne / Edytor map - obrócenie całości mapy : 11 Stycznia 2019, 18:31:27
Witam czytających,
pierwszy post, więc proszę o poinformowanie o ewentualnych niezgodnościach jak choćby nietrafiony temat do wątku
Mam niesamowicie frustrujący problem, gdyż w pewnym momencie bawienia się z customową mapą czynnikowi zewnętrznemu (kot) jakimś sposobem udało się obrócić całą mapę o 90st. Z początku nie wykryłem tego i w międzyczasie zapisałem.
WIĘC: co zrobić by obrócić cały teren, czyli wraz z obiektami w edytorze map?
Wtrącę, że próbowałem już kombinować z obracaniem za pomocą "R", a nawet losowe przyciskanie klawiszy na specjalnie już przygotowanych do tego kopiach, ale nic to.
Ponadto na screenie zobaczycie, że jedyne co zostało w miejscu to wyżłobienia rzek, reszta jest obrócona.
Mam kopię, która jest nieobrócona, ale brakuje jej znacznej ilości dodanych w międzyczasie elementów.

Jeśli ktokolwiek obeznany w edytorze znajdzie rozwiązanie, to będzie mieć moje błogosławieństwo na resztę życia i jeśli zechce darmowy egzemplarz ukończonej mapy.  :rolleyes:
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.025 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry