Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja I (Czytany 3470 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 21 Sierpnia 2012, 21:11:17 »
                 

1.Wyjście na powierzchnię.                        1.Start
2.Argia                                                    2.Jorgen
3.Skarena
4.Edenbrook
5.Różańczyk, Salvator, teleport do Jorgena

Spis zadań:
-Główne:

    *Przesłuchanie Inkwizycji, wyjdź na powierzchnię, znajdź ślady działalności Inkwizycji, pokonaj najeźdźców, podbij Różańczyk, uratuj Jorgena.

-Poboczne

    *Wybór, osiągnij bohaterem pierwszy stopień w Drodze Łez lub Krwii.
    *Duchy wojny, ożyw zmarłych pochowanych w masowych mogiłach- 5.
    *Przypadkowa ofiara, uratuj Elżbietę.
    *Spis Kilburna, znajdź spis Inkwizycji, zanieś spis Szkieletom    Włócznikom.

Misja 1 – Pasmo nieszczęść „Kiedy sprawiedliwość śpi, śmierć wyrusza na łowy”.
   Anastazja nasza nowiutka nekromantka pod opieką swojej ciotki Sveltany ma zamiar dowiedzieć się, co się stało z jej umysłem i czemu zabiła ojca, a my jej w tym pomożemy.

  [1] Na początek krążymy po podziemiach, zdobywając trochę wojska i pokonując pierwsze wrogie oddziały. Oczywiście staramy się ograniczyć straty w całej misji. [1] Następnie wychodzimy na powierzchnię, tam udajemy się najpierw na północny-wschód, by zając wrogą Argię [2]. Na przeciw nam wyskoczy mało mądry inkwizytor. Możemy mieć trochę trudności, ale myślę, że sobie poradzicie. Nie obędzie się bez strat, no ale za chwilkę je sobie odrobimy. Zajmujemy miasto z małą obstawą i zaczynamy je rozbudowywać. Tymczasem Anastazja niech eliminuje jednostki w pobliżu (warto odwiedzić cyklopów na północy, którzy pilnują Pożeracza dusz), można też zakupić drugiego bohatera (Moandera), by nie kłopotać naszej biednej bohaterki w zbieraniu surowców. Gdy będziemy mieli coś około 60 jednostek, ruszamy na północ i schodzimy do podziemi, dokładnie je czyszcząc. Natrafimy tutaj na duchy, które zasilą naszą armię. W następnej kolejności znajdujemy wyjście z podziemi. Należy pamiętać, że po stracie jednostek powinno się je wskrzesić za pomocą specjalnego budynku Nekropolis.

    Na powierzchni powinien nas zaatakować kolejny inkwizytor z dość niezłą armią. Nie przejmujemy się stratami tylko staramy się go pokonać. Zajmujemy następnie miasto, a nasz drugi bohater przysyła nam niedawno wskrzeszoną armię [3]. Co najważniejsze rozbudowujemy miasto (przede wszystkim budynki rekrutujące oraz dające pieniądze na nowe zaciągi). Koło zamku stoi oddział ulepszonych szkieletów z misją, którą bez problemu wykonamy później. Po około tygodniu najedzie nas już pierwszy Inkwizytor lub Karłow, powinniśmy już wtedy zaliczyć misję ze spisem, otrzymaną od szkieletów. Drugim bohaterem udajemy się na południowy wschód. Tam czekają na nas ulepszone ghule. Dzięki temu nasza armia stanie się bardziej groźna i inkwizycja nie powinna stanowić wielkiego problemu. Po długich bojach udajemy się Anastazją na południe , zajmujemy fort i południowo wschodnią ścieżką podążamy na spotkanie z kolejnym wrogim zamkiem [4]. Zajmujemy go i także rozbudowujemy. Nasza główna heroska niech nabija sobie poziom doświadczenia, zajmie fort na północ od zdobytego miasta. Już w tej misji nie będą nas atakować, jak już to my ich, więc nie ma się co obawiać i śpieszyć. Gdy uzbieramy stosowną armię wyruszamy do podziemi. Nie trudzimy się na walkę z potworami, tylko ruszamy wprost na północ, zahaczamy tylko o czarty na wschodniej stronie groty, które pilnują dostępu do broni rodowej Arachne- jest ona bardzo ważna dla bohatera mocy. Wychodzimy z podziemi, odwiedzamy kapliczkę dodającą nam punkty łez lub krwi, a potem na Salvatora! [5] Możemy się z nim trochę natrudzić, ale po wyeliminowaniu jego kuszników oraz chwał powinno pójść z górki. Ale nie jest to jeszcze koniec misji. Musimy uratować Jorgena, biedaczka cała horda „świetlistych opiekunek” pilnuje [2]. Zbieramy armię i ruszamy im na spotkanie, staramy się, by podeszły jak najbliżej szkieletów, które je szybko eliminuje. Misja zakończyła się sukcesem, a my przechodzimy do części drugiej.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry