Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja II (Czytany 3507 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 21 Sierpnia 2012, 21:14:55 »
                               
1.Miejsce startu                                   1.Miejsce startu
2.Nar-Heresh                                     2.Irina, Seishin
3.Matka Namtaru                                3.Kraal, Sandor, Ładysława
                                                        4.Anton
                                                        5.Kirył
                                                        6.Kaplica Uriela
                                                        7.Cytadela
                                                        Kółka- Krematoria

Spis zadań:
-Główne:

    *Zgubione wspomnienia, idź do Nar–Hereshu, czekaj aż twoja ciocia  cię  zawoła, porozmawiaj z Matką Namtaru
    *Świat duchów, znajdź Cytadelę.
Misje związane ze Światem duchów:
    *Siostrzane waśnie, pokonaj Irinę, podbij Sieshin.
    *Ukryte obawy, porozmawiaj z Sandorem, Ładysławą i Kraalem.
    *Wewnętrzny demon, pokonaj Kiryła i sobowtóra Anastazji.

-Poboczne

   *Mroczne myśli, przejmij kontrole nad dwoma krematoriami.
   *Zbuduj mur, zbierz 15 jednostek rudy i drewna.
   *Rozbite wspomnienia, zbierz 15 kryształów.
   *Śmiertelny spokój, odwiedź trzy Świątynie zadumy.
   *Miłość uskrzydla, zniszcz armię Inferno w pobliżu kapliczki aniołów.

Misja 2 – Podróż do Wnętrza "Poranek jest mądrzejszy od wieczora"

W tej misji będziemy się dowiadywać nowych szczegółów z życia Anastazji. Kierowani przez nowego mentora Jorgena, będziemy krążyć po umyśle naszej bohaterki.

 Zaczynamy od rozmowy dialogowej z Elżbietą oraz Jorgenem [1]. Następnie walczymy z czym popadnie, ale najważniejsze bez strat! Jeśli stracisz choćby jedną jednostkę powtórz bitwę, albo nie walcz. Tutaj każda jednostka się liczy. Jeszcze jedna uwaga, w tej misji ilość jednostek nie wzrośnie, więc nie ma co się spieszyć. Dojeżdżamy do Nar-Heresh, tam rozmawiamy z Mirandą, po czym ona i Sveltana znikają [2]. My w tym czasie kierujemy się do grobowca, by zdobyć dodatkowych żołnierzy. Znów zbieramy wszystkie skarby, będą nam potrzebne w 2 części mapy. Po jakimś czasie pojawi się nam okno dialogowe z Kasparem. Następnie otwiera się nam droga za pajęczym strażnikiem. Za nim mamy kolejne zbieranie i walczenie ze wszystkimi- oprócz tkaczkami, które pilnują artefaktu. Niepotrzebnie będziemy na nie tracić jednostki- bo jakąś na pewno stracimy. Idziemy na południe i tutaj mała uwaga. Nie awansujcie w kapliczce Siódmego Smoka, na razie lepiej zbierać klejnoty na coś innego. Podchodzimy do Matki Namtaru i z nią rozmawiamy [3].

 Po zakończeniu scenek przenosimy się do umysłu Anastazji [1]. Na powitanie kolejna pogadanka, tym razem z matką Anastazji, Katarzyną. Najważniejsze jest, by tracić jak najmniej jednostek, lub w ogóle. Pojawiły się też 3 misje- zebrać 15 jednostek drewna i rudy, 10 kryształów oraz znaleźć Cytadelę- ale to na końcu. Warto zrobić pierwsze dwie misje, dają nam dodatkową armię, doświadczenie, jak również bonusy do statystyk. Przechodzimy dalej po rozmowie z Jorgenem i czeka nas znów dialog, tym razem z Iriną [2]. astępnie staramy się stracić jak najmniej jednostek- dobrym rozwiązaniem byłoby zrobić z ghuli kozły ofiarne. Po walce będzie można je uzupełnić w pobliskim grobowcu. Pokonujemy wrogów, podbijamy miasto Seishin, zyskując dodatkowe jednostki. Gdy uznamy, że wszystko wysprzątaliśmy to udajemy się na kolejną wymianę zdań do Jorgena. Przenosi nas na kolejną wyspę i tutaj wybieramy, czy chcemy być magiem lub wojownikiem (zależy jak kto wybrał) krwi lub łez [3]. Moim wyborem w obu przypadkach, była droga krwi. Ale jest to wasz wybór, może wy lepiej poradzicie sobie na ścieżce łez. Dostajemy też kolejne zadanie dotyczące odwiedzenia kapliczek zadumy, za które dostaniemy aż 5 tkaczek, więc warto wypełnić tę misję. Rozmawiamy z Sandorem, Kraalem i Ładysławą i wybieramy ścieżkę. Pokonujemy wszystko i znów udajemy się do Jorgena i teleportujemy się dalej. Możemy powalczyć z odziałem Przystani, ale lepiej poczekać, gdy będziemy mieli większa armię [4]. Powinniśmy mieć już zaliczone misje z kryształami, drewnem i rudą. Walczymy z Antonem, przede wszystkim staramy się wyeliminować kuszników. Stracimy trochę jednostek, ale mówi się trudno, niedługo odrobimy straty. Po pokonaniu brata Anastazji zwiedzamy tereny za nim, zbieramy surowce. Zahaczmy jeszcze o grobowiec, w którym uzupełnimy swoje straty. Kierujemy się najpierw na wschód, by wykonać misję, w której należy pokonać żywiołaki ciemności, pilnujących krematoriów. Jednych pokonujemy i cofamy się do rozwidlenia dróg, udajemy się do drugiego na północnym-zachodzie. Po drodze pojawi się nam kolejna misja, w której mamy oczyścić kapliczkę „kochanka” Anastazji (Uriela) [6]. Tym zajmiemy się dopiero później, jak już zwiedzimy pobliskie tereny. Gdy już zdobędziemy obydwa krematoria dostaniemy kolejne jednostki- licze.

 Teraz zabieramy się za eliminację wszystkich stworów. Gdy uważamy że z czymś sobie nie poradzimy lub wysprzątaliśmy wszystko wokoło dwóch dróg pokonujemy jeden z oddziałów Przystani (Radzę ten zachodni, jest łatwiejszy). Tam znów pokonujemy pobliskie stwory jeśli chcemy (te w labiryncie radzę pokonać, nie są trudne, a pilnują dobrych skarbów). Kierujemy się na północ od labiryntu tam będzie kolejny grobowiec, który wzmocni nasze oddziały. Następnie na zachód mamy Kiryła, nie powinien spowodować stopnienia naszej armii [5]. Gdyby były jakieś straty powyżej 5 jednostek próbujemy jeszcze raz. Staramy się przetrzebić najpierw sukuby, potem cerbery i na koniec maniaków. Po pokonaniu bliźniaczego brata Anastazji wracamy do teleportu, do kapliczki demonów. Tam pokonujemy demony i wracamy do Jorgena. Ten przenosi nas do ostatniej „latającej wyspy” [7]. Czeka tam na nas lustrzane odbicie Anastazji w Cytadeli, która jest głównym celem misji. Nie musimy się martwic o stracenie jednostek, gdyż jest to ostatnia nasza batalia w tej misji.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.05 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry