Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja IV (Czytany 3523 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 21 Sierpnia 2012, 21:15:40 »


1.Miejsce startowe
2.Azhar
3.Bahyia
4.Ur-Asag
5.Portal do Uriela
Białe kółka- portale do Sheogu
Niebieskie kropki- części Łzy Ashy

Spis zadań:

-Główne:

    *Krwawiący świat, podbij Ur-Shax, Ur-Valefar, Ur-Zagan, Ur-Malphas, Ur-Ageres, Ur-Orobas.
    *Z serca i rozumu, przejdź przez portal do świata duchów, pokonaj Uriela w jego własnym umyśle.

-Poboczne

    *Kości przeciwko demonom, zgromadź 1000 szkieletów, lub kościanych oszczepników
    *Łza Ashy, zdobądź cztery odłamki Księżycowego Dysku

Misja 4 - Pajęczy Fortel "Smocza krew to zapomniana moc, która krąży w twoich żyłach".

 Trafiamy w sam środek Siedmiogrodu, by powstrzymać napływ demonów i rozwiązać raz na zawsze sprawę naszej bohaterki z jej kochankiem- Urielem. Demony za pomocą smoczych żył stworzyły portale prowadzące aż do Sheogh. Misja jest bardzo czasochłonna, ale zręcznie grając uda nam się!

 [1] Co pierwsze to Ludmiłą zbieramy okoliczne zasoby, Anastazja zajmuje najpierw tartak później kopalnie rudy. Następnie zbieramy przyrost, sprzątamy pobliskie stwory oraz pilnujące przez nich skarby. Szkielety będą się do nas przyłączać (tylko te, które są bez innych jednostek), a mamy zadanie poboczne, by zebrać ich ponad 1000. Gdy już załatwimy potwory pędzimy na północ. Omijamy fort i udajemy się do pierwszego portalu, nie walczymy tam z niczym przy drodze, tylko biegniemy jak najszybciej do miasta wroga (no chyba, że nie jest to koniec tygodnia i pokonamy ich bez strat). Jeśli mamy problem z pokonaniem mieszkańców, to nie poddajemy się. Wracamy w ostateczności do miasta po przyrost. Zdejmujemy jako pierwszych skubby, cerbery, czartów i reproduktorów. Idziemy na południowy zachód i spotykamy pierwszy zamek Inferno, który oczywiście go zdobywamy, po czym zostajemy przeteleportowani na powierzchnię. Po tym ruszamy na północ i zdobywamy miasto Inferno- Azhar [2]. Będzie silnie bronione, ale musimy je zając. W tej grze liczy się czas, gdyż przeciwnik ma o wiele więcej zamków od nas. Bierzemy przyrost z miasta i wyruszamy na drugi portal. Po stoczeniu walki teleportuje nas znowu na powierzchnię i ukazuje się okienko dialogowe. Teraz zajmujemy forty- cała wschodnia część mapy jest już nasza! Eliminujemy stwory pilnujące skarbów i zbieramy przyrost. W międzyczasie może nas zaatakować bohater, najprawdopodobniej z południowej ścieżki lub z środkowej. Początkiem drugiego miesiąca ruszamy na zachód, południową ścieżką. Zajmujemy fort i pędzimy na dół przez kolejny portal. Zamek znajduje się na północy, a na wschodzie jest mały skarbiec pilnowany przez żywiołaki. Gdy i z tym się uporamy i odeprzemy najazd wroga przechodzimy do kontrofensywy. Na zachodzie zajmujemy Bahiya [3], zamek demonów. Zbieramy przyrost i ruszamy na kolejny portal. Po pokonaniu strażników zamczyska zostanie nam jeden portal na północy i jeden na południu. Wpierw wędrujemy na południe. Zajmujemy przydrożny fort i schodzimy w dół. Kolejny zamek z głowy. Do ostatniego czym prędzej się udajemy. Walczymy z mieszkańcami miasta na powierzchni- Ur-Asag [4], jak i pod powierzchnią. Pojawia się ostatnia dialogowa scenka o historii Uriela. Nasza zbulwersowana bohaterka powinna zebrać odpowiednią ilość wojska- zaliczyć misję z 1000 szkieletów. Ewentualnie zdobyć Łzę Ashy i ruszyć na ostatnie spotkanie z swoim lubym. Nie jest to trudny przeciwnik, zwłaszcza jak zdobędziemy odpowiednią armię. Dla utrudnienia możemy sobie z połowę zostawić w zamku. Będzie to ostatnia batalia w kampanii Nekropolis. Brawa dla tych co ukończyli!


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry