Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja IV (Czytany 4060 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 17 Lutego 2013, 18:34:14 »
 
1.Haruru                                     1.Czerw Otchłani
2.Ur-Salos
3.Ur-Valac
4.Ur-Bael

Spis Zadań:

- Główne:

   *Nieskończony głód; pokonaj Czerwia Otchłani, limit czasowy: 7 dni
   *Ostatnia łza; zdobądź 500 jednostek kryształu, broń miasta Haruru

- Poboczne:

  *Duma orków; pokonaj przywódcę demonów

Kampania Twierdzy Misja 4 – Robactwo i demony „Gdy demony wpadną z niezapowiedzianą wizytą, zaproś orków na obiad”

W tej misji mamy pokazać, że orkowie nie gorsze od krasnoludów w szukaniu bogactw natury. Do zebrania kilka setek kryształów, a demony oczywiście będą nam w tym przeszkadzać. Przy okazji jak to w gorącym klimacie, można spotkać robaki, lecz tylko tutaj jest jeden niewyobrażalnych rozmiarów, który ma na nas apetyt…

 [1] Rozpoczynamy z Twierdzą w centrum mapy, nasz drugi bohater Acamas jest na statku obok. Wykupujemy dodatkowego bohatera mocy i wykupujemy mu zdolności z Królestwa. Zajmujemy pobliską kopalnie złota i idziemy na wschód. Acamasem penetrujemy morze, a trzecim zbieramy zasoby, później po oczyszczeniu wyspy może do niego dołączyć. Po oczyszczeniu wschodniej strony zauważymy na jego końcu wyjście z teleportu. Trzeba uważać bo z stamtąd będą nas atakowały demony. Następnie kierujemy się na południe i zajmujemy fort demonów. Jeśli nas stać można dokupić jeszcze jednego bohatera mocy i też wykupić mu umiejętności z Królestwa, to przyspieszy nam rozbudowę miasta. Niedługo powinny powstać wrota demonów, które będą się pojawiały w różnych częściach mapy. Możemy je zamykać za pomocą aż dziesięciu kryształów lub nie, ale jeśli nie zamkniemy ich to demony będą szybciej nas atakować. Dlatego warto odwiedzić Piramidę, w której po stoczeniu potyczki z oddziałem nieumarłych dostaniemy aż pięćdziesiąt kryształów! Naszym priorytetem jest zajęcie Ur-Salos [2], które jest jedyną bazą demonów na tej wyspie. W międzyczasie może nas zaatakować wróg z północnego portalu. Trzeba uważać, bo ich bohaterowie mają silne zaklęcia, które mogą nam uszczuplić mocno armię. Gdy uda się nam w końcu zając miasto Inferno oczyszczamy ziemie na północ od niego i zajmujemy kolejny fort. Jak już załatwimy sprawy na naszej wyspie czas wyruszyć Sandorem w morze.

   Najlepiej udać się na południowy wschód mapy, gdzie jest mała wyspa z fortem, kopalnią kryształów i budynkiem rekrutacyjnym. Oczywiście jest też tam wiele potworów i skarbów do zgarnięcia. Obok jest jeszcze druga, mniejsza wyspa z fortem i następną kopalnią kryształów. Cały czas trzeba uważać na przeciwnika, który może się pojawiać w różnych miejscach na mapie (różowy na północ od pierwszego miasta i zielony teleport koło fortu) i otwierające się wrota demonów. Po zdobyciu ze stu kryształów odezwie się nasz przerośnięty robaczek, ale jeszcze nie czas na niego. Gdy odwiedzimy południowe wyspy w następnej kolejności udajemy się w podróż na wyspę demonów, która jest na północny zachód od naszej. Tam mamy do zajęcia fort i miasto Ur-Valac [3]. Po zajęciu Inferno zostaje nam ostatni zamek na północnym zachodzie mapy [4]. Między wyspami jest następna ziemia z fortem i kopalnią kryształów. Na północy od pierwszej wyspy jest jeszcze jedna, warto ją odwiedzić w czasie gdy będziemy zbierali armię na ostatniego przeciwnika. Jak uzbieramy więcej kryształów Czerw zaatakuje jedną z kopalni kryształów i będziemy musieli to zbadać. Schodząc na dół znajdziemy się w tunelach wydrążonych przez tego potwora, a także dużą ilość kryształów. Wkrótce zniszczy następną kopalnie kryształu. Nim zajmiemy się później, dobijmy wpierw resztę demonów. Po wyeliminowaniu piekielnych istot mamy spokój (prawie, bo jeszcze wrota demonów będą nam przeszkadzały) i bez przeszkód zbieramy ostatnie kryształy. Po zdobyciu odpowiedniej liczby pojawi się wspomniany wcześniej boss i zniszczy naszą pierwszą Twierdzę. Ostatnim zadaniem jest zejście do podziemi i zabicie Czerwia Otchłani [1]. Tak kończy się kampania Twierdzy.



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry