Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes 7 wrażenia (Czytany 21518 razy)
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 08 Października 2015, 14:07:28 »
Recenzja bardzo dobra. Przyczepiłbym się zapewne do paru rzeczy jak np. opinia o surowcach lub opinia o wielkości i koślawości w porównaniu do poprzednich części. Za to w 100% racja o optymalizacji, która jest tragiczna w tej grze, czy też przypadki zbugowanych kampanii, co jest niedopuszczalne wg. mnie, albo te tragiczne kukły 3D.


IP: Zapisane
Nortcus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 14 Października 2015, 14:38:29 »
Kampania wygląda na konflikt 2 stron
Haven, Necropolis, Stronghold
frakcję Ivana (sługi Elratha - pso-ptako-smoka)
versus
Academy, Sylvan i Dungeon
Frakcję kultystów Kha-Beletha (Masfara, Lasira i Ashbeth)
 :rolleyes:

W dodatku
ma być
Fortress frakcja wspiera Ivana
I Inferno Kha-Beletha
2 rudna (1 wygrał Ivan)
czyli dodatek powinien być od strony demonów (spalenie drzewa życia
i najprawdopodobniej śmierć Ivana)
 :papa:

W 2 dodatku powinna być
frakcja Ylatha i Shallasy
według mnie będzie opowiadała o założeniu Zakonu Smoczych rycerzy
i próbie uwolnienia demonów blokowanych przez Świątynie Ashy na pewnej wyspie.
Tylko Shallasa i Ylath mogą zdążyć się dostać na wyspę
przed Inferno i Dungeon.  ;D

Co wy myślicie   ;>

- Może skoro Ylath i Shallasa jest od strony Smoków to dla równowagi
dojdzie frakcja Urgasha - Ul - robalobestie
i frakcja Conflussion - Spaczonych Żywiołaków (przez jakiś tajenmiczy artefakt) lub przez pakt Bóstw Żywiołów przeciwko władzy smoków
(pakt człowiek władcą świata)  8)

Wiadomość doklejona: [time]14 Październik 2015, 15:09:00[/time]
Wiedział ktoś że Masfar czyta się jako Masfijee (czyli tekst Mrocznego Archona z Starcraft).
Brzmiało tak Can't two save Masfiije.
A Niebieski Archon mówił A some serve
Tak jakby grali w Heroesa VII (Zergi zostały udomowione jak psy)


« Ostatnia zmiana: 14 Października 2015, 15:15:28 wysłane przez Nortcus » IP: Zapisane
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 18 Października 2015, 15:14:12 »
Początek nie rozbroił mnie wręcz przeciwnie... osłupiał. Intro intrem, ale bardzo kiepski źle zapowiadający rozgrywkę. Jednakże ogólna kosmetyka, grywalność i fabuła - choć na razie grywam w pierwszą kampanię Przystani... rzecz ujmując doskonała. Także na razie jestem na plus.


IP: Zapisane
langus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 15 Stycznia 2016, 22:22:21 »
Jako że zacząłem ten wątek, to i może go skończę. Ukończyłem właśnie całą kampanię i mogę podsumować wrażenia.
Całe szczęście omineło mnie większość bugów z pierwszych wersji gry. Miałem tylko parę crashy i raz z problem z patchem 1.5, który spowodował zniknięcie wszystkich umiejętności i czarów mego herosa (a akurat kończyłem przedostatnią mapę kampanii lochu). Ole jakoś to wszystko przeżyłem i obecnie, poza paroma małymi bugami, jest ok.
Tak szybko podsumowując - grało mi się super. Fabuły nie śledziłem (nie grałem w kampanie od czasów h2 aż do h6, zawsze pojedyncze mapki) więc na jej temat się nie wypowiem, a intro przemilczę (chociaż filmiki z ręcznie malowanymi zdarzeniami dla mnie się podobały). Sama konstrukcja map w kampanii, ale też i samych kampanii jest zrobiona na piątkę. Widać że edytor map ma spore możliwości i mam nadzieję że kartografowie wykorzystają ten potencjał. Walki są satysfakcjonujące i nie nużą, ale zawsze jest też opcja szybkiego pojedynku, z którego często korzystałem (w szczególności gdy czekało mnie sporo walk na poziomie trywialnym). Jednak nie miałem wrażenia że nowość okrążanie dodało jakieś większej głębi dla walk. Ot trzeba wybrać kierunek ataku z którego jest największy damage, ewentualnie tak zaatakować wroga, aby przy kontrataku odwrócił się plecami do moich jednostek.
Graficznie jest chyba trochę lepiej niż w h6, na mapach o wiele więcej się dzieje, teren jest o wiele bardziej zróżnicowany (podobało mi się jak na jednej mapie zamiast podziemi były miasta w chmurach).
Pola bitew też bywają różne, raz malutkie, innym razem ogromne, co dodaje też odrobinę różnorodności. Za mało jednak na polu przeszkadzajek - jak jest płonący wóz, to zawsze na górze mapy.

Podsumowując, jak będzie dodatek do herosów to na pewno kupię ;]. Trzymam kciuki że h7 nie będzie zapomniane przez producentów jak h6 (przynajmniej takie wrażenie miałem), i przez jakiś czas będą powstawały dodatki do tej gry ( co najmniej dwa dodatki z frakcjami ;) ) i nowe kampanie (niedługo mają być dodane kompanie które nie zostały wydane z h4).

Pozdrawiam


IP: Zapisane
Agrael9996

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 33


Twój pan i mentor.

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 21 Stycznia 2016, 21:19:36 »
Więc tak...gra mi się podoba. Na plus jest z pewnością świetna fabuła i kampanie. Brakuje mi tych "dużych" cutscenek, ale te okienkowe ładnie wyglądają i nie przeszkadzają. Scenki podczas dyskusji w Radzie Cieni łagodnie mówiąc, czterech liter nie urywają, ale mi nie przeszkadzają.

Gameplay jest dobry. Widać że wraz z nowym silnikiem pojawił się nowy, usprawniony edytor, który na wiele pozwala. W 4 misji kampanii  nekropolii żeby móc przejść przez rzekę trzeba pokonać mistycznego orła, co pozwoli przewrócić stojący za nim głaz i stworzyć prowizoryczny most. Niby nic, niby mogłoby tego nie być, ale jest, bo z nowym edytorem takie skryptowe niuanse nie są problemem.

Mówiłem już o genialnej fabule?

Mechanika mostów jest ciekawa, chociaż nie korzysta się z niej tyle ile zapowiadali twórcy. Przynajmniej usprawnia to taktyczną stronę Herosów.

Propo taktyki, nie wiem czy to wina złego balansu czy rzeczywiście usprawnionych elementów taktyki, ale za pomocą czarów i sprawnego flankowania, zabiłem raz przeciwnika z poziomem zagrożenia "Zabójcze". Pozdrawiam, mistrz taktyki.


IP: Zapisane
Gdy rzucasz mi przed odnóża rękawicę, zastanów się czy nie roztopi się ona pod wpływem mojej aury.

Albowiem zwą mnie Agrael - jam zwykły żołnierz w wielkiej wojnie, a wojna wymaga poświęceń.
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 30 Stycznia 2016, 10:27:37 »
W sumie mogę przekopiować moje uwagi z http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=3116

Jak z każdym Heroesem, kompletnie śmieciowej części nigdy nie było. Najwyżej gra była rushowana i niedokończona (Heroes IV, Heroes VI, Heroes VII). Przy czym Heroes V nieco się rozgrzewało i naprawdę pokazało moc przy Dzikich Hordach. Szóstka na początku też robiła mieszane wrażenie, ale zagrałem po kilku latach i jest dobrze.

Problem z siódemką jest taki, że problemy przy wydaniu zostały w porównaniu z poprzedniczką podniesione n-tej potęgi. Gra powinna jeszcze spokojnie spędzić pół roku w produkcji, ale Ubi zrobiło ten sam numer co z AC: Unity a Syndicate też podąży tym śladem. EA jest w USA, Ubisoft w Europie.

Może to brzmi jakbym oceniał grę jako kompletnego gniota, ale trzeba wypunktować co jest nie tak i to naprawić. Sama grafika jest taka jakby gorsza niż w szóstce, a to bodajże Unreal Engine.

Nie wiem jak wygląda studio Limbic, ale zadanie ich przerosło. Pewnie mieli za mało ludzi, za mało czasu, duże oczekiwania od fanów i ciągłe poganianie ze strony wydawcy.


« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2016, 10:32:53 wysłane przez LordSauron » IP: Zapisane
Hiroska22

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 4


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 23 Marca 2018, 10:22:05 »
Mnie się mega podoba :D
Tak jak wszystkie części zresztą. Oczywiście serce na zawsze przy III :rolleyes:


IP: Zapisane
Hiroska22 :D
Mastafis

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 29 Marca 2018, 00:13:15 »
Dla mnie bomba, gra mi się przyjemniej niż w H6, które swoją drogą też uważam za całkiem fajne (pomijając oszukujący komputer  :D).
Ale odnoszę wrażenie że mapy w H3 były dużo większe od tych z H6 i H7.


IP: Zapisane
Archaniellica

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 02 Lipca 2018, 14:36:21 »
Ale odnoszę wrażenie że mapy w H3 były dużo większe od tych z H6 i H7.
Wydaje mi się, że to przez perspektywę. W 7 kamera jest dużo bliżej, no i gra jest w 3d.



IP: Zapisane
" Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich. "
Vitollo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 05 Lipca 2018, 12:24:14 »
Ja o wiele bardziej wolę perspektywę i styl H3 (to pewnie przez dużą ilość nostalgii ), ale fakt że gra jest w 3d też mi się podoba, wiem że to dość kontrowersyjna opinia, ale ja lubię fakt że trzeba obracać mapę, by zobaczyć wszystko z każdej strony.


IP: Zapisane
Przeczytaj jak wygląda depilacja laserowa Sopot
Razjael

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 14 Lipca 2018, 01:17:12 »
Szkoda, że nie będzie ani dodatków ani 8smej części. Na stronie H7 jakiś czas temu ogłoszono śmierć serii tzn. nie będzie już rozwijana.




IP: Zapisane
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 504


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 19 Lipca 2018, 14:15:30 »
Szkoda, że nie będzie ani dodatków ani 8smej części. Na stronie H7 jakiś czas temu ogłoszono śmierć serii tzn. nie będzie już rozwijana.
Jest jeden dodatek, to i tak dużo.

A co do śmierci serii, H7 jest z 2015 roku, rozszerzenie z 2016. To raptem dwa lata, "siódemka" dalej jest świeża i nie ma co oczekiwać, że nagle teraz w temacie heroesów zacznie się coś dziać. To prawda, że Ubi zrezygnował na tę chwilę z rozwijania serii, ale w każdej chwili mogą zmienić zdanie/ sprzedać prawa do marki komuś, kto będzie miał pomysł.

Już raz seria "upadła" wraz z 3DO i NWC, a jednak później znalazł się chętny na wskrzeszenie.


IP: Zapisane
Gerrat

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 24 Lipca 2018, 15:13:27 »
Mi brakuje jakiejś bardziej wciągającej linii fabularnej, pamiętam, że gdy grałem lata temu w 5 to bardzo mi się podobała kampania i cutscenki w misjach, a w 7 kampania zupełnie mnie nie zainteresowała :(


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 24 Lipca 2018, 17:36:14 »
Mi brakuje jakiejś bardziej wciągającej linii fabularnej, pamiętam, że gdy grałem lata temu w 5 to bardzo mi się podobała kampania i cutscenki w misjach, a w 7 kampania zupełnie mnie nie zainteresowała :(

Może to dlatego że mamy gadające głowy/dymki i nic więcej. O ile gra czy tam kampania przypomina serial znany wszystkim tj. Grę o Tron tylko z podróżami w przeszłość.
O ile zamki jakoś się bronią(kilka line-upów spartolono) o tyle system skillów to już imho porażka, pomimo że jest skillwheel to ten system jest ubogi albo inaczej przewidywalny. Lepszy był dreszczyk emocji z tym RNG z 4 opcji jak w H5 np.


IP: Zapisane
elise

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 30 Lipca 2018, 21:05:48 »
Dla mnie chyba trochę za duża inspiracja grą o tron


IP: Zapisane
Przeczytaj jak wybrać środek na trądzik różowaty https://vitalia.pl/forum10,988070,0_Tradzik-rozowaty-opinie-o-acnerose.html
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.05 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry