Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: jak w temacie
Imperium
Hordy nieumarłych
Legiony potępionych
Przymierze elfów
Górskie klany

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Ulubiona nacja (Czytany 36547 razy)
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 29 Października 2008, 15:57:22 »
Szkoda że nie poczułem tego ostatnią grą Hordami,gdzie kilka razy z rzędu z dwoma widmowymi uśpienie działało po ok. 3 turach. A na zabicie jednego i zniszczenie połowy życia drugiemu - włodarzowi właśnie 3 tury zajmują.

Ale w sprawie modeusza,racja. Ale może obsydianowy gargulec...?


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 29 Października 2008, 16:50:49 »
No to teraz moje typy.
Moim zdaniem najlepsza rasa to ta, która może mieć dużo jednostek z każdego typu.
Imperium
2x Święty Mściciel, Rycerz Pegazów, Zabójca Imperialny, Hierofanta i Biały Czarodziej pokonają praktycznie wszystko.
Hordy Nieumarłych
Widmowy Wojownik, Widmowy Rycerz ( tak się bohater nazywał ? ), Arcylisz, Smoczy Lisz i Cień radzą sobie nieźle z paraliżem i dość szybko doświadczenie dostają.
Górskie Klany
Nimi grałem bodajże raz i nie pamiętam jakie tam jednostki wybierałem ale też niźle im szło.
Legiony Potępionych
Niestety grało mi się nimi najgorzej, Trzeba wybierać wiele razy między dość silnymi jednostkami przez co przy złym wyborze możesz załatwić się na amen.
Przymierze Elfów
Tymi także dawno nie grałem ale muszę przyznać, że są następną rasą, która daje dość duże możliwości.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 29 Października 2008, 16:56:29 »
Zehir15 muszę cie w paru aspektach poprawić.

Po co hierofanta? Prorokini jest dużo lepsza,leczy,a hierofantą musisz wzlekać do umarcia jednostki aby wskrzesić.

A tam cień,lepiej drugiego widmowego,40% na paraliż obu,a obrażenia są chociaż. Ale nie mówie odcień dobry na początek.

W górskich klanach - mistrz runów,bohater,syn imira(lub starszy,ale ja jestem za synem) i miotacz płomieni...chyba.

No i to jest urok legionów właśnie. Ja osobiście polecam 2x modeusz,bohater,włodarz i rycerz piekieł.

Przymierze elfów i duże możliwości? Jedynie rozwinięte drzewko to łucznicy,wojowników malutko,wsparcia dość,ale reszta oprócz łuczników pustka. Zresztą oni mają najmniej jednostek z gry.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 29 Października 2008, 17:02:12 »
Herofanta może uzdrawiać przez co spowalniać śmierć jednostki. Prorokini mimo iż uzdrawia wszystkich wokół to uzdrawia bodajże o połowę mniej niż kapłan imperium.
Cień ma większe szanse na sparaliżowanie i do tego działa na wszystkich a nie pojedynczą istotę.
No ja mam prawie to samo w klanach. Zamiast miotaczy płomieni zacząłem strażnika kuźni brać. Często zabija jednym strzałem potężnych magów i wszkrzeszaczy i ma dużą inicjatywę.
No ja się zastanawiałem zawsze i wybrałem po jakimś czasie Twój skład gdyż więcej kasy idzie na budynki diabłów.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 29 Października 2008, 17:06:00 »
Moja rzadkość grą imperium się odzywa...Ale prorokini leczy 70 a hierofanta 120,nie wiem ile kapłan imperium bo jego karty na disciples.phx.pl nie chcę wyświetlić. Ale wole uleczyć 70 all niż 120 jednemu.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 29 Października 2008, 17:12:01 »
A jak Ci się uwali silny gostek na czarodzieja, który zabija 120 pż i jest na oręż odporny to tylko hierofanta pomoże. Kapłan imperium leczy 100 wiec więcej niż połowa ale to i tak mało jest.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 29 Października 2008, 19:34:52 »
Jedyny z atakujących-niewrażliwych na oręż to o ile dobrze pamiętam wilkołak,który gładko leci od np bohatera i obrońcy wiary. Chyba że mówimy o wcześniejszych fazach,to nie widzę powodu czemu miałby pokonać rycerza imperium+bohatera.

Kapłan imperium 100 w jednego. Sorry ale nie doceniasz mocy masowego leczenia,mniej,ale możesz jakby co podsilić kilka jednostek.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 29 Października 2008, 19:38:44 »
Oprócz wilkołaka masz jeszcze upiora i ulepszenia atakujących na odległość. Do tego bodajże śmierć może zatruć. Więc jeśli masz armię stworzoną z 3 wilkołaków,  2 upiorów i śmierci to możesz przegrać bez hierofanty.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 29 Października 2008, 21:50:45 »
A co hierofanta pomoże? Więcej uleczy,ale jednemu,kilka padnie  a on będzie leczył jednego...


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 30 Października 2008, 12:50:22 »
Kiedy wszyscy na jednego się uwalają to hierofanta jest bardziej przydatny i zazwyczaj ja uzdrawiam jednostki mające mało hp przez co w trakcie gry reszta się uzdrawia. W wielu przypadkach hierofanta może wskrzesić co także pomaga.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 30 Października 2008, 14:21:31 »
Za przeproszeniem tylko skończony debil rzuca się na jedną jednostke,jeśli nie jest dwu-polowa(nie mówie tu o zabawie z orkami,bo taki goblin...sami wiecie.)


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 30 Października 2008, 14:33:32 »
Błahaha, rzucanie się na jedną jednostkę jest właśnie najlepsze. I w przypadku swojej armii i w przypadku armii wroga.

Zaś co do leczenia w Imperium... Hierofant jest dla tych, co chcą zakończyć starcie szybko i z poświęceniem, tzn. dla agresywnych. Prorokini dla tych, co stopniowo wykańczają wroga.

I bez debilów, bo ktoś się doklei że to kłótnia.


IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 30 Października 2008, 14:35:03 »
Ano,wiadomo. sry za debila.

Tak,ty nawalasz w jedną jednostke a stojąca obok wali ci po kolei wojów....


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 30 Października 2008, 16:02:53 »
Myślałem, że sytuację wyjaśniłem :/
Masz w armii powiedzmy tylko jednego białego czarodzieja i hierofantę a reszta to wojownicy. Walczysz z jedną jednostką śmierci. 4 jednostki nie ruszą jej bo jest odporna na oręż. Uwaliła się na białego czarodzieja, który jakimś cudem przeżywa. Kto się lepiej sprawdzi?
Dość duża ilość punktów uzdrawiania i do tego możliwość wskrzeszania czy słabe uzdrowienie leczące wszystkich?
egzeq ujął w świetny sposób sprawę hierofanty i prorokini. Mam nadzieję, że wszystko wyjaśnione :)
A tak w ogóle to moim zdaniem najlepiej wykańczać w miarę możliwości wszystkich po kolei niż atakować wszystkich. Są duże szanse na to, że ze dwie jednostki zginą zanim zaatakują.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 30 Października 2008, 16:04:07 »
Ano,racja,ale ja wole stopniowo pokonywać wroga więc ja stawiam na prorokinie.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry