Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
To czym chcemy grać ;) (Czytany 18140 razy)
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 08 Kwietnia 2009, 10:04:11 »
Co do łucznika ostatino przechodziłem nim kampanię na poziome b. trudnym i miałem 100ptk ruchu stawiałem go na przodzie w ostatniej misji miałem 2x wartownik sylfida i 2xdziki centaur rezałem jak chciałem stolice padały bez problemu kilka czarów i po stolicy jeszcze artefakt na skamienienia u bohatera...

Szkoda, że jak gohater który atakuje wszystkie jednostki i ma artefakt ze skamienieniem to nie może skamienić 2 jednostek tyklo jedna i to żadko. Tak samo jest z innymi artefaktami np. obniżającymi poziom.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 08 Kwietnia 2009, 11:04:43 »
Tak bo tam artefakty się rozkładają ze swoja skutecznością i zamiast 80% szans jak woja czy łucznika mamy ze 20 pare  :phi:

Przechodzenie łucznikiem wojem czy magiem na b trudnym to pryszcz najlepsza zabawa jest gdy się idzie różdżkarzem na tym poziomie  ;D Kombinowanie jak Archaniołem, Rycerzem i Strzelcem pokonać Księcia Marmurowego gargulca Berserkera i Czarnoksiężnika  :o


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 08 Kwietnia 2009, 13:24:45 »
Druidem elfów jest bardzo trudno przejść misję bo jago enty nie awansują na większy poziom i przy większych walkach jest on bezużyteczny i jak się ma dowodzenie 5 to też jest bezużyteczny...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 08 Kwietnia 2009, 13:28:03 »
Ja tam nim kampanie przeszedłem :) nadaje się do blokowania i zawsze może używać kul i talizmanów. Poza tym dowodzenie 5 to on dopiero na lv10 ma a to parę misji trzeba przejść.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 08 Kwietnia 2009, 14:20:52 »
Pewnie bardzo trudno było przejść misję z zablokowaniem szlaków morskich pewnie wiesz o jaką misję chodzi...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 10 Kwietnia 2009, 12:09:57 »
Powiem Ci że nawet łatwo przejmujesz najpierw miasto na północy i odpierasz pierwszy atak potem obsadzasz je najętymi Imperialnymi zabójcami i ruszasz na kolejne miasto i robisz to samo. Komputer nie zaatakuje tak obsadzonych miast  ;D


Uwielbiam kampanie Klanów, gdzie indziej już w drugiej misji można toczyć takie walki :?: :!:




Osobiście najbardziej podoba mi się kampania Klanów pełna zwrotów akcji. Już w Disciples Sacred Lands to ich kampania najbardziej mnie wciągnęła.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 10 Kwietnia 2009, 14:27:21 »
Nieźle teraz też gram tą misję ale budowniczym i jestem dopiero na początku tej misji wystarczy kilka czarów i eliksirów do ich pokonania. :P


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 16 Kwietnia 2009, 23:49:05 »
Aby bardziej na temat było.

Dla graczy zaczynajacych swoją przygodę z Disciples najlepszym wyjściem jest wybranie komesa (wojownik). Dodatkowa regeneracja oraz silny dowódca początkowy pozwalają na dość sprawne rozprawianie się z przeciwnikami. Jeśli jednak pogra się dłużej dochodzi się do wniosku iż ten bonus to wcale taki opłacalny nie jest a w przypadku gry Imperium lub Przymierzem elfów całkowicie bezużyteczny.
Druga profesja czyli mistrz gildii prezentuje się bardzo ciekawie (użyteczna gdy gra się Przymierzem elfów w multi na małej mapie). Dodatkowe umiejętności złodziei jak morderstwo czy mylne rozkazy pozwalają na pokonanie znacznie silniejszych oddziałów. Niestety im wyższy poziom przeciwnika tym mniejsze szanse powodzenia maja nasi złodzieje w przez co nawet w kampanii już po kilku misjach korzystanie z ich umiejętności jest niemal niemożliwe.
Preferowana przeze mnie profesja jest Mistrz magów. Dostep do wszystkich zakleć rasy oraz zmniejszone o połowę koszta  opracowywania czarów oraz możliwość dwukrotnego rzucenia w jednej turze dają graczowi naprawdę potężną broń.
Obecnie przechodząc kolejno kampanie mając różdżkarzy za głównych dowódców korzystam właśnie z tej profesji i idzie mi całkiem sprawnie.
Oto przykładzik dopiero czwarta misja kampanii niepełny skład oddziału (5/6) a mimo to stolica Legionu w gruzach



IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 17 Kwietnia 2009, 11:55:46 »
A wiesz dlaczego ją pokonałeś bo masz mniej jednostek w więcej PD przydzielanych jest na jednostkę zużywa się mniej eliksirów i mniej wydaje się kasy na budowanie stolicy. Przez czo można je podszkolić.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
LPoGE

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 22 Sierpnia 2009, 13:43:22 »
ja tego tak nie widzę.


IP: Zapisane
Światłem niech mi będzie Krzyż Święty
a nigdy wodzem smok przeklęty
odejdz odemnie szatanie duchu złości
i nigdy nie kuś do marności
żłe to co proponujesz mi
sam swoją truciznę pij.
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 23 Sierpnia 2009, 08:42:10 »
Ale tak jest, przy niepełnym składzie jednostki szybciej awansują i rosną w siłę choć w tej kampanii więce3j zdziuałały elkiksiry jakie można w tej misji znaleść oraz różdżka +20 pancerza.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 27 Września 2009, 11:42:02 »
A mnie interesuje jak by wyglądały siły Bohater z 3 dowodzeniem w ostatniej misji na 13/14 poziomie i nie bieżący dodatkowego dowodzenia podczas awansu xD Np. ciekawe jak szybko awansowały by jednostki? :P Np. Mag elfi(bohater) + 2 centaury + leczenie. Hmm trzeba to kiedyś wypróbować.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 08 Października 2009, 16:47:13 »
Bohater jak bohater osiągnąłby limit i koniec, jeśli jednak ciekawi cię siła jednostek to wystarczy posiadanym dowódcą rozpocząć misje w Powrocie Galleana lecz zamiast wykorzystywać pełnie jego dowodzenia oddać mu tylko trzy jednostki pod komendę.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 09 Października 2009, 19:05:03 »
Och... wiem ale, gdyby bohaterem nie rano dowodzenia to miałby inne umiejętności zamiast tego dowodzenia x 2 i wtedy była by inna gra


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Neramir

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 315


forgotten old magic

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 29 Grudnia 2009, 09:55:10 »
Hmm.. Ja zawsze wybieram maga, skupiam się na większej ilości czarów gdyż przydaje się to w D2.
Jako dowódcę armi często wybieram łucznika lub maga, też z indywidualnych upodobań i taktyk rozgrywki.
Jeśli chodzi o kampanię Saraced Land, faktem jest że najciekawszą kampanią jest właśnie droga krasnoludów, również podobała mi się Nieumarłymi.
Podobnie w Disciples2 najciekawsza jest kampania krasnali- najciekawsza i w sumie najtrudniejsza jak dla mnie.
Jeśli chodzi o różdżkarzy, trudno tu debatować ogólnie o wszystkich rasach, skoro każdy różdżkarz ma inną formę ataku/obrony. Najlepszy jest wg mnie elficki Mędrzec, nie musi mieć armi, sam potrafi o siebie zadbać ^_^


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry