Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja (Czytany 145021 razy)
MartwyMól
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #345 : 16 Lipca 2013, 13:49:04 »
Znalazłem :) dzięki
Tylko że nadal nie tak.



Edit. Ostatni apel. Używaj słownika, bo kolejne % polecą/Menelag.
Przeglądarka nie zaznacza  błędów.



« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2013, 15:16:03 wysłane przez MartwyMól » IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #346 : 05 Września 2013, 22:25:55 »
Witam wszystkich! Ostatnio myślałem o nowych miastach do H5, bo jest ich kilka, a nie da się dodawać. Wpadłem na pewien pomysł. NCF powstał przez edycję jakiegoś pliku. Czy przez edycję RMGPresetTable, Town Types Info albo podobnych dałoby się dodać tam miasto poprez dodanie tam linijek (np. po Stronghold dodać linijkę z inną nazwą)?


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #347 : 06 Września 2013, 10:56:33 »
Nie ma takiej możliwości. Sprawdziłem osobiście :)


IP: Zapisane
Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #348 : 06 Września 2013, 17:42:40 »
Dzięki. Skoda trochę, no ale trudno - jakoś się przeżyje  :rolleyes:


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #349 : 18 Maja 2014, 13:24:34 »
Proszę , powiedzcie czy można zamienić miejscami jednostki .
(np. żeby miasto forteca zaludniały jednostki neutralne----
poziom 7.  smoki na feniksy itp.)

chodzi o dzikie hordy


Wiadomość doklejona: 10 Sierpnia 2014, 14:40:07
wiecie może jak podmienić jednorożca w sylvanie na bohatera sylvanu? tylko żeby bohater był normalny a jednostka bez elfa( tylko sam koń)


« Ostatnia zmiana: 10 Sierpnia 2014, 14:40:07 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Peccatricem_Anima

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #350 : 13 Grudnia 2014, 21:07:27 »
Witam po raz pierwszy.
Często próbuję urozmaicić sobie grę poprzez tworzenie map czy modów. Zawsze wszystkie problemy rozwiązywałem sam, jednak tym razem stanąłem przed zbyt wysokim progiem. Próbowałem przerobić wygląd kostuchy, aby uzyskać kolory szaro - czerwony. Korzystałem z poradnika napisanego na łamach forum przez Oliwsen dotyczącego modyfikacji tekstur i wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją. Jednak wydaje mi się, że prócz kolorów są także efekty przez co mój plan edycji tekstur się nie powiódł. >:( Wygląda to tak:
http://zapodaj.net/144d96f4caf9e.jpg.html
W photoshopie wszystko się zgadza:
http://zapodaj.net/ca1c74afc6fc1.jpg.html
http://zapodaj.net/e3b4d97b0599e.jpg.html
Próbowałem z tym się jakoś uporać, lecz tylko straciłem czas. Proszę was o pomoc i ew. wytłumaczenie, co należy zrobić, aby wygląd był odpowiedni. Jeżeli ktoś będzie miał chęci proszę też, aby kolor banshe oraz widm przerobić z różowego na szary.  :)
Z tym różowym czuję się jak w zamku z księżniczkami barbie...  :-/


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #351 : 13 Grudnia 2014, 23:12:44 »
Można zmienić kolor efektu, odsyłam Cię do pliku data:
Effects - _(Effect) - Creatures - tu szukasz odpowiedniej zakładki/pliku i efektu, plik efektu zawiera odnośnik do pliku "ParticleInstance", który z reguły zawiera odnośniki do tekstur efektu, niewykluczone też, że dany efekt zawiera odnośnik do plików związanych ze światłem (light lub glow) i tam jako takich tekstur nie ma, ale ja zwykle wynajduję odnośnik do innego, bardziej odpowiadającego mi kolorystycznie światła. :)


IP: Zapisane
Falka93

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


Zwiezda

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #352 : 04 Kwietnia 2015, 00:42:48 »
Sorki, że odkopuję temat, ale mam problem natury komunikacyjnej. Pobrałam ten program NCF i chcę dodać nowe jednostki, ale totalnie nie mam pojęcia jak to zrobić. Czy mam je wklejać do UserMods czy gdzieś indziej? Bo jak odpalam H5_Game.NCF to wyskakują mi tylko komunikaty:
1. Empty pointer to creature #180
2. Press ok to skip the following creature checks
3. Nie znaleziono oryginalnej Heroes V
(mam tylko Dzikie Hordy zainstalowane, bez podstawki)


IP: Zapisane

Jeddite

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #353 : 31 Maja 2015, 21:16:11 »
Witam
Zrodziła się w mojej głowie koncepcja pewnej modyfikacji, ale mam pewien problem. Nie wiem czy da się zmienić właściwości istniejącego budynku w mieście. Czy któryś z modderów jest zorientowany w temacie?


IP: Zapisane
Antonsky07

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #354 : 31 Października 2015, 20:06:58 »
Zastanawiałem się nad stworzeniem animowanego tła menu głównego. Pobrałem sobie mody na zarówno statyczne jak i ruchome tła do dzikich hord aby zobaczyć jak to działa. Okazało sie że możliwe jest zrobienie tego na dwa sposoby. Pierwszy to stworzenie całej sceny z modelami i kamerami, a drugi to podlinkowanie ścieżki obrazu (w wypadku tego moda były to ekrany ładowania kampani ToE). Jako że za bardzo nie rozumiem jak stworzyć to pierwszym sposobem (nie mam zamiaru używać modeli i animacji z gry) to pomyślałem czy nie zrobić tego tym drugim. Chciałbym wyrenderować w programie 3d całą animacje w postaci serii obrazów. Mam pytanie. Czy dało by sie zrobić animowaną teksturę i w jakim formacie powinna ona być.


IP: Zapisane
Antonsky07

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #355 : 23 Grudnia 2015, 22:22:35 »
Dobra to znowu ja, trzeba trzymać ten temat przy życiu :P Zadałem to pytanie na heroes community ale nie zaszkodzi zapytać i tutaj. Chciałem dodać nowe ulepszenie siedliska hydry, coś takiego jak gildia magów ma 5 poziomów to ja chciałem zrobić 3 poziomy siedliska. Dodałem taki plik

I zmieniłem ten

Częściowo udało mi się. Budynek jest widoczny w edytorze map.

Niestety kiedy odpalam grę podstawowy budynek mogę ulepszyć tylko raz a nie dwa. Dodam jeszcze, że zdaje sobie sprawę z tego, że prawdopodobnie nie uda mi się dodać mantykory w ten dokładnie sposób ale chcę na początku dodać budynek a potem poeksperymentować z jednostką.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry