Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rozwój Findana (Czytany 21722 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« : 19 Kwietnia 2011, 18:51:39 »
Mam pytanie w co najlepiej inwestować? Bo mam parę wątpliwości. Wyskoczyła mi przy pierwszym poziomie magia światła, jednak słyszałem, że lepiej iść w destro. Później planuje naturalnie obronę i atak, logistykę, ze względu na duże obszary, które trzeba będzie przemierzyć. Później co najlepszego się nawinie, myślę o oświeceniu albo talencie magicznym ze wskazaniem na to pierwsze. Myślę, że dobry Łowca by wówczas wyszedł. Jednak chciałbym sięgnąć po wasze zdanie. Potrzebuję odpowiedzi szybko.


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19 Kwietnia 2011, 19:57:18 »
Michał a masz kółko talentów ?
Takie które pozwoli Ci dojść do Ultimate?
Bardzo sie przydaje, by wiedzieć co brać.

Niestety teraz nie mam  go na dysku gdzieś musiałbym poszperać...


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 19 Kwietnia 2011, 20:09:00 »
Kółko talentów? Pierwsze słyszę o czymś takim :co:


IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 19 Kwietnia 2011, 20:39:08 »
hmm to taka aplikacja która przejrzyściej pokazuje jakie talenty powinno sie brać. Poszukam...

Jak już znajde to dam albo linka albo choć screena..

Skillwheel czyli Koło umiejętności  (tak to nazwałem nie pamiętałem dokładnej nazwy)

http://homm5.gram.pl/pliki/4.html

tu to znajdziesz 1 link w tabelce^^ , miałem gdzieś lepszy ale posiałem...

wg mnie tak jak to tak jak to tam jest pokazane najważniejsze jest dojsc do ultimate Szczęścia Natury - tak m nie sie wydaje;p Zwłaszcza z zdolnością Findana.


« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2011, 20:51:12 wysłane przez Nimrod » IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 19 Kwietnia 2011, 20:50:06 »
Nimrodzie, chodzi ci zapewne o ten:
http://h5.heroes.net.pl/artykul/5-skillwheel.html

W Downloadzie Hall of War jest paczka modów, a w niej ''doc skills''. Wprowadza on skilwheel do gry, bardzo przydatne podczas gry kiedy się dokładnie nie wie jakie skille brać. Zaraz ci zahostuję konkretny plik.

http://www.speedyshare.com/files/28053650/Doc_Skills_3_0_2.h5u

Wsadź do user mods, np przy awansie bohatera będziesz miał kółko do naciśnięcia i ono wprowadzi cię do skilwheela, przydatne bo nie trzeba wychodzić z gry.


« Ostatnia zmiana: 19 Kwietnia 2011, 21:32:53 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 19 Kwietnia 2011, 21:00:36 »
Tak Bandaro, ten który Ty poałeś jest właśnie tym lepszym.
Mającym w sobie juz zaimplementowanych bohaterów oraz kalkulator poziomów.

Bardzo przydatne :)


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 19 Kwietnia 2011, 21:24:56 »
Rzeczywiście dzięki przyda się tylko niestety nie w kampanii bo potrzebuję Finadana. Generalnie mimo wszystko wolałbym jakiejś luźnej porady jak generalnie rozwijać się Łowcą.


IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 19 Kwietnia 2011, 21:37:30 »
Ja miałem taki build i sądzę że był całkiem dobry:

-Magia światła - Przy większych armiach, które w kampanii będą na pewno efektywniejsze będzie światło.
-Logistyka - Bardzo duże obszary do przemierzenia.
-Obrona - Podstawa, 30% mniejsze obrażenia to całkiem sporo
-Oświecenie - Bonus do statystyk rzecz jasna
-Szczęście - Bardzo przydatne, o jego skuteczności chyba nie muszę nic mówić. Można na to miejsce ewentualnie wziąć morale, choć raczej podstawowe +2 i pewnie jeszcze jakiś artefakt starczy.


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 20 Kwietnia 2011, 01:13:21 »
Ja bym proponował taki:

-Światło
-Logistyka/atak
-Obrona
-Szczęście
-Dowodzenie

Taki Sylvan jest trudny do rozjechania w multi, a co dopiero w singlu ... . Wysokie szanse na szczęście, przyspieszenie + dobrze wchodzące morale pozwolą ruszać się naszym jednostkom nawet po trzy razy zanim się ruszy jednostka przeciwnika. Logistyka da nam więcej punktów ruchów co pomoże w misji 3, gdzie będzie się liczyć szybość, ale znowu atak da nam takiego kopa, że wszystkie nasze jednostki będą brać wszystko na hita. Obrona to podstawa każdego buildu, dzięki której nasze jednostki dłużej przetrwają. Światło przy większych armiach które jak wspominał Bandaro jest niezwykle efektowne takie +12ataku, czy +40% inicjatywy piechotą nie chodzi. Ewentualnie, jeżeli lubisz ryzyko to idź w ostateczną. Bez dwóch zdań wymiata, ale wystarczy że jeden skill nie podejdzie i już masz bezużyteczny build.


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 20 Kwietnia 2011, 12:38:53 »
No cóż pretensji nie mam ale pytając liczyłem na bardzo szybko odpowiedź bo właśnie grałem w kampanię. Cóż coś usłyszałem gdzieś, że lepiej niż światło dawać w zniszczenia i trudno. Mój bohater opiera się mniej więcej na wyznaczonym przeze mnie rozwoju. Tylko takie zastrzeżenie, bo niewiem czemu nie piszecie ataku skoro to jego podstawowy talent o ile się orientuję :co:


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 20 Kwietnia 2011, 14:33:31 »
Cóż coś usłyszałem gdzieś, że lepiej niż światło dawać w zniszczenia i trudno.  Tylko takie zastrzeżenie, bo niewiem czemu nie piszecie ataku skoro to jego podstawowy talent o ile się orientuję :co:

1. Przy dużych armiach jakie są w kampanii w walkach z finalnymi rywalami światło było by lepszym wyborem, bo co z tego że zabijesz tam 100 wampirów, a jeszcze 500 ci będzie hasać po polu walki.
2. Przyzwyczajenie z dzikich hord, gdzie był mentor pamięci ;)


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 20 Kwietnia 2011, 15:30:32 »
Cóż ogólnie Findan jest postacią która na singlu wymiata po prostu gdy rozwinie się mu takowe skille wymienione wyżej:
-Szczęście
-Dowodzenie
-Światło/Destro
-Atak
Wtedy jest praktycznie maszynką do koszenia i nic go nie zatrzyma, najlepsze rozwiązanie które ułatwia zabawą  tym bohaterem.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 20 Kwietnia 2011, 18:12:04 »
Czyli mam póki co ekspercką logistykę, magię zniszczenia, atak, oświecenie po pierwszej misji bo reszta talentów była trefna no poza szczęściem ale wówczas myślałem by obronę brać. Z drugiej strony chyba ja sobie podaruję, bo mam dość grania bez szczęścia, już Raelagiem tak poszłem i było ciężej niż zwykle.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 21 Kwietnia 2011, 08:43:10 »
Logistyka dobra rzecz, przynajmniej twój Findan jest bardzo mobilny, ogólnie rzecz biorąc Elfy ze Szczęściem są maszynką do szybkiego zdobywania(od Kopalni, surów i artów po garnizony, miasta).
U Raelaga szczęście bardzo potrzebne ale najciężej jest trafić na Logistykę, jak grałem nim to denerwowało mnie to że ma tak małą turę.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 21 Kwietnia 2011, 09:36:12 »
Ja Raelagiem tym razem poszłem bez szczęścia ale to był błąd bo gra się dwa razy ciężej. Z drugiej strony boję się grać jakąkolwiek armią bez ataku czy obrony bo czuję się bezpieczniej o swoją armię, gdy wiem iż ma bonusy w tych elementach. Jednak ostatnio się przekonuję też do nie typowo żołnierskich talentów, których normalnie nie brałem, a warto, np. Raelagiem (tak tak znowu nim, tym razem w tym pozytywnym sensie ;D) wziełem talent magiczny co się przydaje przy innych graczach, gdy masz 180 many i potężne czary :D


« Ostatnia zmiana: 21 Kwietnia 2011, 19:00:55 wysłane przez Michal787 » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry